Plintenstunter.nl reviews

9.1

Danny
19-04-2023

De bezorger heeft mij de avond voor de levering opgebeld om te vragen of leveren tussen 7h00 en 7h30 voor mij aanvaardbaar was .

Voor mij was dat prima en de plinten zijn geleverd om 7h10 .Alles prima geregeld .

Joren
18-04-2023

Wij zijn zeer positief over plintenstunter. Paaszondag bestelling geplaatst, na 2 dagen gemerkt dat we te weinig hadden besteld. Na telefonisch contact met plintenstunter de bestelling kunnen aanpassen en de correcte hoeveelheid werd geleverd in amper 4 werkdagen. Top!

Leon
13-04-2023

Bestelling werd volgens afspraak netjes op het aangegeven adres, medegedeelde datum en tijdstip geleverd. In het bestelproces had ik gevraagd om voorafgaande de aflevering een bericht te ontvangen over leverdatum en tijdstip. Hieraan werd netjes gehoor gegeven. Op de dag voor de levering heb ik een telefoontje hierover mogen ontvangen.

Perfect geregeld, waarvoor dank.

Mvg. Leon Austen - Wittem

Antonio
12-04-2023

Top 👌 op gebied van communicatie, levering en vooral prijs is heel aantrekkelijk.

Leen
10-04-2023

Top! prijs, product, leveringstermijn en levering allemaal perfect

RudolfPietersma
05-04-2023

Prima prijs, prima producten en snelle levering!

03-04-2023

Levertijden komen totaal niet overeen met waarmee gepromoot wordt.

03-04-2023

Zeer correcte afhandeling van A tot Z

Gerrit
01-04-2023

Bestelling naar wens en keurig geleverd op dag en tijdsblok.

Tim
01-04-2023

Ik heb helemaal geen bestelling ontvangen. Wel besteld en betaald

Ria
31-03-2023

Alles prima verlopen, het resultaat is geweldig, juist zoals we het voor ogen hadden. Plintenstunter is een firma die zich perfect houdt aan de gemaakte afspraken met snelle en correcte levering. Dank je wel daarvoor.

Eddy
27-03-2023

In kleur gespoten (9001) mdf kraalplinten besteld.

Snel geleverd volgens afspraak.

Mooie plinten van goede kwaliteit.

Kwaliteit van lak/spuitwerk kan iets beter.

Romeo
25-03-2023

Levering duurde meer dan een week maar de levering was goed en klantvriendelijk te noemen.

Er was uitstekend contact met planning en chauffeur. Zo doorgaan 👍🏿.

19-03-2023

Precies zo geleverd zoals besteld. Keurige plinten!

En de vriendelijke bezorger cq chauffeur was ook niet te beroerd om samen met mij de plinten via de lift naar drie hoog in de woning af te leveren. Klasse!

Sien
18-03-2023

Snelle en heel vlotte levering. De plinten zijn dik in orde! Tweede keer dat wij hierbij bestellen, zeer tevreden van!

Alain
18-03-2023

Super tevreden over de geleverde overzetplinten en de service in 't algemeen! Mooi materiaal dat volledig aan de verwachtingen voldoet - duidelijke communicatie en correcte levering binnen een korte termijn. Een aanrader dus! Thanx aan het team van Plintenstunter.nl

Alice
17-03-2023

Zeer vriendelijke bezorger wilde zelfs boven afleveren op het juiste adres.

Prima service!

Jelle
17-03-2023

Prima geregeld en afgeleverd

Fred
16-03-2023

Meer dan een keurig bedrijf. Ook de aflevering was meer dan goed de plinten werden in de woonkamer afgeleverd.

15-03-2023

Product goed,levertijd netjes in orde,keurig volgens afspraak afgeleverd. Prima in orde