Plintenstunter.nl reviews

9.1

Bauke
04-02-2021

Super mooie plinten.

Super mooie plinten ook goed afgelakt.Prijs is ook goed. Alleen lange levertijd van 19 werkdagen. Voor de rest dik tevreden over deze plinten

Johannes
03-02-2021

Aanrader: de plintenstunter

Mooie site en makkelijk een keuze te maken. De prijs is het bewijs. Tevens gratis kit en makkelijk aan te brengen. Ik ben zeer tevreden.

Martijn
02-02-2021

Goed gemaakt en geregeld

Plinten prima gemaakt, afgewerkt en verpakt. Bezorger belt vooraf met tijd van bezorgen. Heel fijn.

Na bestellen duurde het even. Maarja, heel Nederland is aan het verbouwen.

Aan te raden!

Jean Pierre
30-01-2021

Prima product, communicatie kan sneller/beter!

Na lang in de wacht gestaan te hebben werd ons beloofd dat we een mail zouden krijgen. Na twee dagen kwam de mail.

29-01-2021

Lange levertijd en onvolledige levering.

De levertijd werd een paar keer vooruitgeschoven. “ snelle levertijd” , zoals op de website genoemd is niet terecht. Je komt er achter als je zelf gaat bellen of mailen. Ik heb last minute, mijn hele planning moeten wijzigen! Geen proactieve communicatie vanuit plintenstunter.

Uiteindelijke levering was niet compleet. Wordt wel opgelost door klantvriendelijke medewerkers, maar ik zie liever dat het op tijd en goed is. Helaas niet zo’n goeie ervaring.

Rita
27-01-2021

Prima plinten

Wit gelakte overzetplinten besteld, prima plinten, op tijd geleverd en netjes ingepakt.

Willie
26-01-2021

Mooie plinten

Plinten in kleur besteld, goed verpakt en mooi gelakt.

aanrader.

Sjaak
23-01-2021

Overzetplinten

De plinten zijn geleverd binnen de tijd dat afgesproken was. Mooi!

Maar nu ik ze uitgepakt heb kom ik 3 plinten tegen waar stukjes verf af zijn erg jammer.

Ik denk dat ze nog nat zijn geweest en toen ingepakt.

Erg jammer. Kom jullie hierin nog tegemoet .

22-01-2021

Mooi product

Leveren duurde iets langer dan verwacht, 25 december besteld en 21 januari geleverd.

Netjes vantevoren gebeld door de chauffeur.

Aanrader

22-01-2021

Mooi spul

Goede kwaliteit, zeer tevreden over.

Elisa
21-01-2021

Plinten werden in de hal gelegd.

Alhoewel er vooraf is aangegeven dat de bestelling tot de eerste deur wordt geleverd, vind ik het niet klantvriendelijk dat grote producten, in dit geval plinten van 2,5 meter en dat voor een complete woning niet tot de deur wordt geleverd. Ik moest nu in mijn eentje 4 pakken plinten naar 2 hoog en naar het eind vd galerij slepen. Liever betaal ik dan (meer) verzendkosten. Tip om de service naar een volgend level te trekken!

20-01-2021

Redelijke prijs

Overzetplinten, levertijd van 21 dagen is wel bijzonder lang.

Olivier
20-01-2021

Prima deluxe

Hoewel ik in eerste instantie teleurgesteld was dat er een levertijd op de plinten zat die ik niet direct op de site kon zien was de daadwerkelijke levering volgens afspraak. Netjes afgewerkte plinten die meteen gemonteerd konden worden

17-01-2021

Gewoon goed

Bestelproces eenvoudig, informatie over fabricage en levering is keurig, en aflevering netjes op afgesproken moment.

Annemieke
17-01-2021

Zeker een aanrader!

Mooi op tijd bezorgd. Fijn vantevoren melding via mail wanneer de plinten gebracht worden. Zeer tevreden!

16-01-2021

Bestelling en voortgang zijn goed te volgen

Alles naar volle tevredenheid ??

16-01-2021

Prima service

Vooraf aangekondigd dat de levertijd langer was dan normaal, uiteraard geen probleem als dat op voorhand wordt gecommuniceerd.

Voor de rest prima plinten en nette levering.

Is
15-01-2021

Let op, waardeloze service

Voor 400,- aan afgelakte plinten besteld. Nu blijkt dat de ral kleur niet overeen komt met de verf van de schilder. Enige oplossing; verf bij plintenstunter nabestellen met verzendkosten van 15,-. Plintenstunter wil hierin niets doen, eigen schuld dat we dit niet meteen hebben besteld. Nette plinten, maar jammer van de service die ver te zoeken is.

Julien
14-01-2021

Zeer tevreden

Voor nieuwjaar de plinten bestelt.

Via mail de leveringstijd gekregen.

Ze hebben hebben hun afspraak van leveringstermijn strikt nageleeft.

Zeer tevreden van de sercive.

14-01-2021

Toppertje

Alles zo verlopen als afgesproken, en netjes afgeleverd.