Plintenstunter.nl reviews

9.1

20-03-2020

Alles volgens afspraak

Plinten besteld voor een leuke prijs!

Communicatie verliep prima .

Plinten werden op afgesproken tijdstip keurig afgeleverd met potje lak kwastje en enkele kokers met kit erbij!

En de kwaliteit van de plinten is ook top!

Gewoon doen!

Cor
15-03-2020

Levertijd veel te lang

Geen enkele medewerking over de levertijd, zeer norse antwoorden, totaal geen medewerking voor snelle levering. Nu 12 dagen moeten wachten en ook nog de verf vergeten. Bij conculega's 3 dagen levertijd, dus internet op en andere leverancier zoeken.

10-03-2020

Plinten

Netjes en op tijd bezorgt

Keurig afgewerkt netjes verpakt ,lak setje erbij.

Een aanrader.

Dirk
24-01-2020

Klant geen Koning, niet aan te bevelen!

Voorheen klant bij de firma gekophout.nl voor al onze plint bestellingen.

Deze firma is iets duurder dan plintstunter.nl maar betere kwaliteit plint, snelle levering en afspraken zonder verrassingen of ergernissen achteraf.

De bestelling bij de plintstunter.nl was niet moeilijk, gewoon 17 stuks standaard rechte plint in de maat 12x55 mm en gelakt in RAL 9010. Kwamen plintenstunter.nl (ook plintenfabriek.nl) op internet tegen, de prijzen liggen een fractie lager en de montagekit en verf krijg je er “gratis” bijgeleverd. Hebben hier dus maar eens de gelakte plinten besteld voor dit werk waarvan de planning vast lag. Nergens op de site van plintstunter.nl of tijdens het bestelproces stond iets over langere levertijden vermeldt, sterker nog, in de kop bovenaan op hun site staat zelfs met grote koeienletters “snelle levering”. Vol vertrouwen hier 30 december besteld, vlak na de kerstdagen met de jaarwisseling in aantocht wat wellicht 1 of 2 extra dagen vertraging zou kunnen opleveren maar die waren mee gecalculeerd in onze planning bij dit werk, geen vuiltje aan de lucht.

Later bleek ons dat men niet dicht was tijdens de feestdagen. Je zou vanwege het ontbreken van elke info over langere levertijden verwachten dat de er dus voorraad is, zelfs van de standaard gelakte plinten met een standaard kleur als RAL 9010. Nogmaals, er stond verder ook niets vermeldt dat dit anders was gedurende het hele bestel proces. Bij onze andere leverancier gekophout.nl heeft men gewoon voorraad in de standaard gelakte kleuren en levert men binnen enkele dagen is onze ervaring tot nu toe. De verwachting en planning was dat levering hier dus ook vlot en efficient zou verlopen anders zou het vermeldt staan en hadden wij voor de vorige leverancier gekozen natuurlijk. De website en het bestelproces van de plintstunter.nl ziet er overigens prima uit. Bestellen verliep makkelijk en snel, inclusief betalingsproces via iDeal. Afschrijven van je centen gaat ondanks razend snel en natuurlijk binnen seconden na het bestellen met iDeal, dat in schril contrast met hun levertijd. Daarna kwam er meteen nog keurig een order bevestiging per mail waarin ineens stond dat als je gelakte producten hebt besteld je met langere levertijd rekening moet houden. Fijn dit, na het bestellen, betalen en afschrijven van je geld! De volgende dag weer een mail dat de bestelling in behandeling is genomen en de mededeling dat e.e.a. maatwerk is en eerst geproduceerd moest worden, de levertijden van maatwerk producten staan bij de betreffende producten op de website stond in de mail. Nou niet dus, nergens te bekennen. Het werd jaarwisseling en het werd stil. Op 6 januari, een week later alweer maar eens gemaild omdat het werk door ging en af moest en er op de plinten gewacht werd. Iets later ook maar eens gebeld omdat wij niets hoorde en het richting 17:00 uur liep. Ik kreeg te horen dat het druk was, dat het allemaal geproduceerd en gelakt moest worden en dat het waarschijnlijk wel eind januari kon worden. Heel vaag allemaal, eind januari?…. ik viel van mijn stoel en heb gezegd dat ik de order wilde annuleren. Men zou er achteraan gaan en mij informeren. Dezelfde dag nog een mail dat wij producten hebben besteld met een levertijd van 10-14 dagen en momenteel pas op de 4e werkdag zouden zitten. Ook stond er dat wij 2 dagen voor levering een mail zouden ontvangen met info.

Heb de betreffende dame teruggehaald dat wij spaak lopen met de planning en hun info op de website gewoon niet klopt en misleidend werkt. Wij hoorde niets meer, ons werk zover mogelijk afgerond zonder plinten en maar wachten want op deze firma viel dus totaal niet te plannen en zeker niet te bouwen. Op 10 januari kwam ineens de volgende mail betreffende leverdatum 15 januari. Via hun website en het ordernummer zag ik echter dat de plinten al op 7 januari ingepakt waren en klaar voor verzending. Heb hen gemaild met de hele mailgeschiedenis erbij en hen verzocht of ze een uiterste inspanning wilde leveren voor eerdere levering dan 15 januari en verwijzing naar de eerdere mails. Het antwoord van dezelfde dame was doodleuk dat ze de mails van 6 januari nooit gehad had. Lekker makkelijk afgedaan natuurlijk maar wij hebben na versturen ook nooit deze mail teruggehad dat deze een failure hadden of niet afgeleverd kon worden dus dit was echt een slechte doorzichtige smoes. Hebben de boel maar de boel gelaten daarna, op 15 januari werden de plantjes geleverd inclusief 1 tube montagekit en 1 potje verf met kwastje.

In tegenstelling to berichten in meerdere reviews via hun eigen site was onze levering keurig verpakt met folie en beschermd. Inmiddels is het werk gister afgerond, helaas was de montagekit halverwege al op waardoor ook hier de conclusie is dat dit dan wel gratis wordt geleverd maar niet voldoende, goedkoop (gratis) kit is duurkoop, wij hebben zelf een extra koker gekocht om het werk af te maken. Ook de kwaliteit van de plint zelf vinden wij minder dan de plinten van gekophout.nl. Deze plinten zijn zeker niet slecht maar de plinten van gekophout.nl zijn gewoon wat steviger, lijken wat massiever en degelijker daardoor. Dit is een soort geperste plint van MDF welke vochtwerend is. Prima voor een natte ruimte wellicht maar onnodig in slaapkamers en overlopen bovendien zijn ze minder stug, ze zwiepen veel meer dan de meer massieve plint van gekophout.nl. De review is duidelijk en lang. Het antwoord laat zich raden gezien de vele dezelfde antwoorden in voorgaande reviews. De dame zal ongetwijfeld hopen dat wij ondanks de tegenvallende levertijd (of iets dergelijks) toch een mooi eindresultaat hebben en tevreden zijn met het product. Eind goed al goed, de plinten zitten op de muur en gelukkig is het werk af maar wij zullen door de slechte communicatie, de verkeerde info op de site, de lange levertijd en het feit dat men de klant niet serieus neemt en maar wat laat zwemmen en deze niet het gevoel geeft klant te zijn met hoofdletters hier niet meer terugkomen voor een volgende bestelling.

NB De review is te lang voor plaatsing via hun eigen site. in meerdere delen is niet toegestaan waardoor er een getekend beeld ontstaat en ik mijn hele verhaal daar niet kwijt kan. Dan maar hier.

Anita
05-01-2020

Zorgvuldig verpakken, hoe maar!

Verpakkingsmateriaal voor transport is waardeloos. 4 verpakkingen lambrisering besteld die door een vriendelijke chauffeur werden afgelevetd. Helaas was geen enkele verpakking zorgvuldig verpakt: de folie was niet dikker dan huishoudfolie en alleen het midden was verpakt en niet de boven- en onderkanten. Er waren duidelijke sporen van het transport op de mdf-delen. Chauffeur valt niets te verwijten, maar de werkplaats interesseert het dus geen moer. Zeker niet bij een bestelling tijdens de feestdagen.

De klantenservice bood 8% korting op een volgende bestelling. Echt: never nooit meer. Ik heb liever onbeschadigd materiaal waarmee ik kan werken.

22-11-2019

Aanrader!

Goede kwaliteit, levering op afgesproken tijd en een vriendelijke chauffeur.

Frits
07-11-2019

Prima prijs kwaliteit verhouding

50 meter gelakte plinten besteld; binnen 2 weken geleverd, tevoren een belletje van de chauffeur ; puntgave plinten, meer dan voldoende kit,acrylaat kit en zelfs verf en kwast; plinten prima te zagen en te plakken . Top produkt en bijna €600 voordeel boven bestellen en monteren via de vloerleverancier.

Klaas
28-09-2019

Goede service en top kwaliteit!

Afgelakte plinten besteld, en keurig binnen de levertijd ontvangen. Kwaliteit is keurig. Goede dekking van de lak. Erg vriendelijke chauffeur die je een half uur van te voren belt om te melden dat hij eraan komt. Kortom een aanrader!

Angelique
28-09-2019

Zeer tevreden

Snelle levering en scherpe prijs, de kwaliteit is super. Chauffeur belt netjes 30 minuten voor levering.

Dani
27-09-2019

Slecht materiaal

Alle geschilderde plinten beschadigd, spullen niet geleverd ook nadat wij contact met het bedrijf hebben gehad.

Met zagen vliegen de brokken van de plinten om je oren en de plinten breken.

Slechte kwaliteit.

Nathalie
24-09-2019

Zeer slechte service

Plinten besteld, na 3 weken nog niks ontvangen. Heb ze proberen te bereiken via mail app telefoon, helemaal niet te bereiken. 1x iemand aan de lijn gehad die vrijwel meteen ophing gewoon afwachten het is druk daag mevrouw. en hij hing op. Zeer slechte service of oplichters pas op!

Jacqueliene
06-09-2019

Goed geholpen en we hebben er nu veel plezier van

We hadden hem er binnen 2 dagen staan en genieten er volop van.

Zonder complicaties en mankementen gezet

Ester
26-08-2019

Gelakte mvg plint

Telefonisch niet bereikbaar, ook niet per mail! Bestaat dit bedrijf nog? Heb het gevoel dat we opgelicht zijn! Na 3 weken nog altijd niks ontvangen

Dion
15-07-2019

Snelle levering met beschadigde plinten. Mooie oplossing

Plinten besteld en snel geleverd. Echter de verbouwing was nog niet zover om de plinten al te monteren. Hierdoor bleven zij 3 maanden liggen. Bij het uitpakken bleken ze beschadigd te zijn ( waarschijnlijk te snel verpakt na het verven). Gemaild en kwam met de oplossing dat ondanks de verstreken termijn van 2.maanden de plinten opgehaald zouden worden en geruild voor nieuwe. Super mooie en goede service

24-06-2019

Eindelijk fatsoenlijke plinten

Goede prijs/kwaliteit, plakplinten van Ikea schoten steeds los bij stofzuigen.

Arie
24-06-2019

Levering gelakte plinten

Na bestelling direct een bevestiging gehad. Levering duurde wel iets langer i.v.m. lakken, maar als je op tijd besteld is dat geen hinder. Aflevering ging via contact met de chauffeur en is netjes geleverd zoals afgesproken. Plinten van goede kwaliteit.

Danny
07-06-2019

Prima plinten!

14 stuks afgelakte (RAL9016) hardhouten plinten besteld. Netjes op tijd geleverd. Niet superstrak gelakt, maar voldoende genoeg. Best een aanrader!

Lars
02-04-2019

Snelle en goede service

Gladde afgelakte plinten besteld. Ze zien er goed uit en de levering was mooi op tijd. Top service

23-11-2018

Mooie plinten/lijsten

Al 2 x spullen besteld en geen problemen. Super!

16-01-2018

PLINTENSTUNTER KOMT AFSPRAKEN NIET NA

Plinten in bep ral kleur besteld, zit middenin een verbouwing, snelle levering zou geen probleem zijn, levering binnen 3-4 dagen. Ik netjes alles betaald, maar na 9 deagen nog steeds geen plint ontvangen. Wanneer je belt, zeggen ze dat ze klaar zijn om te versturen, maar ze kunnen niet aamgeven wanneer ze verstuurd gaan worden. Niet mee in zee gaan, Kunnen afspraken niet nakomen, geen service.