Plintenstunter.nl reviews

Super product.

Helemaal TOP ??

Mianca
23-09-2020

Perfecte op kleur gemaakte plinten

Kraal Plinten besteld op overzichtelijke site , voor een klein bedrag meer op kleur Laten maken , bestelling is gemakkelijk te volgen op product status en word netjes afgeleverd aan huis . Plinten zijn perfect op kleur gebracht , ik ben er super blij mee!

En niet onbelangrijk , plintenstunter is het goedkoopste!

Davey
19-09-2020

Goede kwaliteit voor weinig geld

Duidelijk info met betrekking tot vertraging van het product. Ik had aangegeven 2 aparte orders( kon niet anders) samen te voegen zodat het tegelijkertijd bezorgd zou worden. Dit is helaas niet gebeurd, gemiste kans i.v.m Milieu zuinig etc.

Vriendelijke chauffeur!

Klaas
17-09-2020

Zeer lange levertijd, nul communicatie

Ondertussen al 5 weken aan het wachten op mijn zwart gelakte plinten. Ondanks de levertijd van max. 17 dagen na 3 weken maar even gebeld wanneer mijn plinten bezorgd zouden worden. De dame aan de lijn wist dit niet en ging het navragen bij hun leverancier (!). "Meneer uiterlijk volgende week vrijdag krijgt u uw plinten", nou dus mooi niet. Nu worden ze hopelijk na 6 weken eindelijk maandag bezorgd! Hopelijk is de kwaliteit niet net zo slecht als hun service!

Gon
11-09-2020

Heel goed

Mooie kwaliteit en op afgesproken tijd geleverd

Anja
10-09-2020

Top service!

Alles perfect. Niks op aan te merken.

Plinten tijdig geleverd. Kwaliteit, kleur, enz. alles naar wens en de man die ze bracht was super vriendelijk!

Thierry
03-09-2020

Kwaliteitsvolle plinten, lange levertijd

Zeer goede plinten. Strak , goed afgewerkt

Maar.het duurt zo lang wanneer men kan leveren.

Ik heb 1 maand moeten wachten voor 6 plinten.

Koen
02-09-2020

Super service

Snelle levering ondanks de maatregelen ivm corona.

Over de levering werd ik goed op de hoogte gehouden door plintstunter ende chauffeur

BAS
02-09-2020

Super service

Na de order snel een bevestiging gekregen.

Nette levering waarbij chauffeur ook nog eens netjes 30 min van te voren belde.

Plinten zien er super uit.

Top dus.

Remy
29-08-2020

Mooie plinten in de bestelde kleur

Mooi afgewerkte plinten. Ral 9001 is ook echt de kleur

Luc
28-08-2020

Zeer correct

Een goede service. Goede kwaliteit en mooie afwerking van de producten.

Andre
28-08-2020

Goed en netjes geleverd.

Ziet er goed wel door dat je kleur besteld is de wacht tijd redelijk lang vind ik.

Ab
22-08-2020

Mooie plinten

Iets te lange levertijd prima product, netjes op afgesproken tijd geleverd.

Petra
22-08-2020

Prima voor elkaar

Heel tevreden met de bestelde plinten!

Janien
21-08-2020

Super tevreden!

Goede kwaliteit plinten, in onze gewenste kleur afgelakt. De prijs is in verhouding tot de geleverde producten. Snelle levering!

jos
21-08-2020

Mooi materiaal goede service

Goed bereikbaar.

vriendelijk te woord gestaan.

jammer levertijd wat lang maar prima op de hoogte gehouden

duidelijk datum en tijdvak wanneer de levering.

dit was de tweede keer en we zijn weer heel tevreden.

Ali
20-08-2020

Zeer mooi gelakte printen

Plinten zijn erg mooi en professioneel gelakt. Goeie kwaliteit. Wel een erg lange wachttijd (17 werkdagen), zelfs in coronatijden. Maar zeker het wachten waard.

19-08-2020

Mooie plinten voor zeer goede prijs!

Goede communicatie, en levering volgens afspraak.

Annet
16-08-2020

Zwarte plinten

De plinten zijn van goede mdf materiaal.maar ze waren niet allemaal dezelfde kleur zwart .dat als enige minpunt

Jonas
16-08-2020

1 gratis montage kit niet meegeleverd

Alles naar wens buiten dat wij normaal 2 gratis montagekits zouden krijgen bij onze bestelling, maar er is spijtig genoeg maar 1 van geleverd