Plintenstunter.nl reviews

9.1

Freddy
29-10-2020

Mooi product

Levering werd volgens planning gedaan.

Geen commentaar ,TOP

Arjan
26-10-2020

Mooie plinten op afspraak geleverd

Goede prijs-kwaliteit verhouding

op afspraak geleverd

goede service

Miranda
24-10-2020

Prachtige plinten precies wat we hadden verwacht

Eenvoudig te bestellen en super eenvoudig via nummer je bestelling volgen en volgens afstraal afgeleverd

Linda
23-10-2020

Goede service. Volgens afspraak

Goede service en volgens afspraak.

Arne
21-10-2020

Zeer blij

Mooie plinten en goede prijs

21-10-2020

Snelle service en klantenservice reageert snel.

Mijn bestelde plinten werden geleverd binnen de aangegeven maximale verwerkingstijd welke opgegeven was na de bestelling hiervan.

Een mogelijk puntje van verbetering zou het vermelden van deze verwerkingstijd van de diverse plinten soorten zijn, zodat je hier bij het bestellen rekening mee kan houden.

PIm
18-10-2020

Prima kwaliteit!

Breed assortiment, prima kwaliteit en duidelijk bestelproces.

Jaap
17-10-2020

Mooie plinten! Goede prijs!

Als de titel. Prima plinten, goede prijs. Snel besteld. Op tijd geleverd!

Albert
17-10-2020

Bestelling en levering prima in orde

Alles volgens afspraak verlopen een dikke duim .

enige opmerking het status overzicht was voor mij niet helemaal duidelijk ,

Nancy
16-10-2020

Zeer tevreden

Zwarte plinten besteld, het hele proces is goed te volgen en zijn keurig op tijd geleverd. Mooi afgewerkte plinten welke goed verpakt geleverd zijn. Aanrader!

15-10-2020

Kwalitatief goede plinten voor een mooie prijs

Gelakte plinten besteld en tevreden over de levering en kwaliteit van de plinten.

Marieke
15-10-2020

Uitstekende service!

Redelijk snelle levering, ondanks de corona maatregelen en goede communicatie hierover.

Tevens van mijn kant een wijziging van telefoonnummer doorgegeven om contact mee op te nemen op de dag van levering en dit is vlekkeloos verlopen!

10-10-2020

Zeer tevreden!

Geleverd conform afspraak, keurig verpakt en binnen de afgesproken termijn.

Minou
09-10-2020

Zeer correct

Ze zijn voordelig,mooie plinten, correcte levering .Ik weet geen nadelen

Paulien
08-10-2020

Superplinten

We hebben vaker plinten besteld bij de plintenstunter want het zijn plinten van hoge kwaliteit tegen een prima prijs!

Erik-Jan
07-10-2020

Mooie plinten

Gewoon mooie plinten voor een nette prijs.

1 tip; status netjes te volgen in account maar uitleg wat wat is zou makkelijk en verhelderend zijn.

Alain
01-10-2020

Top materialen en een goede communicatie !

Bestelde materialen mooi afgewerkt en verpakt. Een goede communicatie qua levering. De chauffeur neemt contact met je, een half uurtje voor de levering.

Ger

Jammer

Jammer de hele dag gewacht tot 18.00 uur en geen plinten, ze zouden zelfs vanaf 10. uur kunnen komen de hele dag voor niets gewacht, geen boodschappen kunnen halen.

Netjes geleverd

Netjes verpakt geleverd.

ook erg snel waar de verwachte levertijd 11 dagen zou zijn was het uiteindelijk 3 dagen.

gelakte plinten zien er netjes en strak uit,

Jacquelien
01-10-2020

Mooie plinten, goede service!

Je wordt prima op de hoogte gehouden van je bestelling. Bij levering keurig een half uur van te voren een telefoontje. De plinten zijn makkelijk te bevestigen en zijn een aanwinst in de kamer?