Plintenstunter.nl reviews

9.0

Elsje
16-02-2023

Geen duidelijke leverdatum, en na mailen met vragen over de status krijg je geen reactie.

Yves
13-02-2023

Ik had per vergissing een verkeerde bestelling geplaatst. Dit werd pas duidelijk na levering. Ik heb de bestelling kunnen terugbezorgen en kreeg zo goed als alles terugbetaald (kleine, zeer aanvaardbare, meerkost). Prima service!

Annelies
11-02-2023

Ruime keuze, snelle levering en uitstekende prijskwaliteitsverhouding.

Ik koos voor afgewerkte plinten (grondlak en RAL eindkleur) en was zeer tevreden van de kwaliteit.

Vriendelijke levering en service.

Een aanrader!

Silke
10-02-2023

De bestelling werd snel geleverd. Netjes gebeld door de bezorger van tevoren. Heel tevreden over de plinten!

Steef
09-02-2023

Alles zoals beloofd is gebeurd

Maarten
08-02-2023

Groot aanbod, simpele maar duidelijke website. De man die leverde was zeer vriendelijk en netjes op tijd. De kwaliteit van het lakwerk is echter best teleurstellend. Er zijn best veel stukken die beter gedekt hadden kunnen zijn, en er zijn ook best wat beschadigingen die niet komen door slecht transport maar gewoon omdat het lakwerk niet super is. Jammer. Het is niet zo slecht dat ik er de klantendienst voor zou lastigvallen (een hoop gedoe ook weer), maar je vraagt per mail om mijn ervaring te delen en dan doe ik dat.

06-02-2023

Goede prijs/kwaliteits verhouding. Telefonisch goed bereikbaar. Doordat ik gelakte plinten had besteld heeft het 9 werkdagen geduurt voordat de plinten werden bezorgd maar dit werd telefonisch al mede gedeeld. Plinten werden netjes in folie per 6 verpakt.

Alain
05-02-2023

Op 20/12/22 een bestelling gedaan van 10 stuks Koloniale plinten afgelakt en 5 stuks Toscaanse plinten 2x gegrond, waarbij ik 3x High tack lijmkit gratis kreeg. Op 28/12/22 reeds een email gekregen dat de levering zou gebeuren op 30/12/2022 en zo gebeurde het ook.

Deze week (eerste week Feb 2023) de plinten uitgepakt en gebruikt.

Mijn bestelling was perfect in orde ook dacht ik dat de levering veel langer zou duren, dus ben ik zeer aangenaam verrast.

Indien ik nog ooit plinten nodig heb weet ik wel zeker waar ik die zal bestellen.

Bedankt Plintenstunter

Michiel
02-02-2023

Perfecte levering van mooie plinten op de door mij gewenste dag. Hele dikke prima!

Jo
01-02-2023

Mooie kwaliteit

Goede service

Eigen levering

Filip
30-01-2023

Ook voor een kleine nabestelling werd eerste klasse service geleverd

27-01-2023

Bellen netjes van te voren op hoe laat ze voor de deur staan.

Remon
25-01-2023

Makkelijk bestellen goede prijs en vlot geleverd, wat wil je nog meer.

Ben
22-01-2023

Zeer correct geleverd

22-01-2023

Snel besteld, vlot geleverd

Latifa
20-01-2023

Snelle levering , goeie plinten en een top bezorger!

Astrid
20-01-2023

Top, snel geleverd

Doortje
19-01-2023

Snelle communicatie, goeie prijs kwaliteit verhouding en een vriendelijke bezorger. Een absolute aanrader!

Ken
19-01-2023

Levering was veel later dan de 4-6 werkdagen die ze vooraf deelden.

De afspraak met de leverancier (chauffeur) om van te voren even te bellen was goed

17-01-2023

Goede en snelle service. Bestelling en verzending mooi verpakt en op de afgesproken tijd