Plintenstunter.nl reviews

9.0

Eddy
11-01-2023

Prima plinten, nette levering. Wel een beetje jammer dat de beloofde gratis lijmkit er niet bij werd geleverd.

Ab
10-01-2023

Het bestelproces is eenvoudig, de keuze is ruim en het assortiment is ook ruim. Je wordt goed op de hoogte gehouden via de e-mail en een dag voor de levering ook wordt er al telefonisch contact met je opgenomen met de melding dat ze overmorgen komen)ze belde op zaterdag). Op de dag van de levering wordt je nogmaals gebeld door de chauffeur ongeveer 30 minuten van te voren.

10-01-2023

Top geregeld ,op de afgesproken dag bezorgd door een heel nette chauffeur

Toon
07-01-2023

Prima gegaan alles volgens afspraak,

07-01-2023

Wij zijn blij met de Plintenstunter. De plinten die wij besteld hadden zien er super uit. wij bevelen de Plintenstunter.nl dan ook zeker aan. Ook het bezorgen van de plinten en de tijd dat ze kwamen met daarbij goede communicatie was voor herhaling vatbaar!

06-01-2023

Keurig en snel geleverd, plinten goed verpakt en onbeschadigd geleverd incl high TEC

Andy
06-01-2023

Heel vlot gegaan, goede prijs!

Bregtje
05-01-2023

Snel geleverd, goede communicatie

Michael
05-01-2023

Een hele vlotte en correcte afhandeling van de bestelling.

De chauffeur was keurig op tijd.

Een zeer vriendelijke mens.

02-01-2023

Complimenten en waardering voor de gedreven transporteur van de plinten. Zelden iemand gezien die zo zeer zijn best deed de producten tijdig en succesvol af te leveren. De plinten zelf is overigens ook niets op aan te merken.

01-01-2023

De levering liet op zich wachten op 8 december besteld en 27 december pas geleverd, nadat ik een mailtje had gestuurd met de vraag waar de plinten bleven.

31-12-2022

Snelle reactie wanneer er vragen zijn per mail.

Goede service bij het retoursturen van beschadigde plinten of bij onvolkomenheden bij plinten.

30-12-2022

Goed en goedkoop bezorging duur wat langer maar wat wil je als je het besteld tussen kerst en nieuw

26-12-2022

Bestelling geplaatst (110 lm plinten )

8 dagen later gelakte plinten (ral 9010)

aan de deur afgeleverd

zo zou het overal moeten zijn

dikke merci!

23-12-2022

Ziet er goed uit.

Remon
17-12-2022

Mooie plinten, netjes geleverd zoals gevraagd.

Levertijden echter heel veel langer dan ze beloven. Als je ruim de tijd hebt kun je hier prima bestellen, ben je aan een tijdslimiet gebonden, niet doen!

Pal
16-12-2022

Snelle levering, alles best OK

Walter
14-12-2022

Goede mooie plinten en geleverd op afgespoken datum top

09-12-2022

Ik moest een mail sturen om de levering te activeren, en dit zonder een excuus dat er een verlaat in was.

Daar kan aan gewerkt worden.

De plinten waren mooi en goed, top.

Alexander
09-12-2022

Levertijd viel erg tegen. Op de website werd 2-4 werkdagen vermeld, op de order bevestiging werd dit nogmaals bevestigd. Aangezien de levering langer duurde, heb ik zelf maar een mail gestuurd om te vragen waar de plinten bleven. Antwoord: levertijd is 8-10 werkdagen. Op de mail/vraag of ze dit svp willen aanpassen op de website en order bevestiging heb ik nooit meer een reactie gehad.