Plintenstunter.nl reviews

9.0

Heleen
05-12-2020

Perfect!

Prima kwaliteit, netjes aan de deur geleverd. Prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend.

TEDE
30-11-2020

Kwaliteit

Alles prima, alleen de levertijd mag iets sneller

Sascha
30-11-2020

Zeer nette leverancier

Dit is de 2de ervaring met plintenstunter. Deze keer was de levering een stuk langer dan de 1ste keer ( 17 werkdagen), maar nog steeds zeer tevreden over deze leverancier. Levering gebeurt door eigen chauffeurs en voorkomt daarmee schade aan je bestelde materialen. Komen afspraken na, bellen zelfs 10 minuten voordat ze arriveren.

Macy
28-11-2020

Goede service! Maar helaas te weinig plintenkit ontvangen :(

De service van de plintenstunter hebben we positief ervaren. We hadden in eerste instantie alleen plinten gekocht voor de beneden verdieping omdat lastig in konden schatten hoeveel plinten we exact nodig zouden hebben. Maar toen we (nadat we besteld hadden) de levertijd zagen van +- 17 werkdagen hebben we onze bestelling eenvoudig kunnen wijzigen. Super fijn!

Helaas hebben we door deze handmatige wijzigingen wel minder plintenkit gekregen dan we recht op hadden. We zouden er 5 krijgen bij onze bestelling maar hebben er nu maar 2 gekregen.

26-11-2020

Levering plinten

In de bestel status stond vermeld dat de levering klaar stond maar de bestelling pas de week later verstuurt.

Dat is jammer.

Maar de levering is verder geheel naar mijn tevredenheid.

23-11-2020

Aanrader!

Voor 27 meter plinten besteld, prima aflevering, prima materiaal, tegen zeer scherpe prijs. Dik tevreden.

Manon
22-11-2020

Verkeerde plinten besteld

Ondanks dat ik 15 dagen moest wachten had ik de plinten eindelijk binnen

Maar ik had de verkeerde besteld opzet plinten ipv overzetplinten

Meteen gebeld nieuwe besteld en die worden gebracht en de verkeerde worden dan weer mee retour genomen

Hoop dat het deze keer sneller gaat dan 15 dagen en de verbouwing voor kerst klaar is maar ondanks mijn eigen fout is het super opgelost

Ook wil ik de superaardige chauffeur bedanken voor het naar boven brengen met de lift

Dus ondanks mijn eigen fout toch tevreden en hoop dat de plinten nu sneller komen dan de 1e keer 2-5dagen is geen max 17 dagen

Dat is het enigste minpuntje dat het pas na betaling word vermeld

Maar houd goede hoop op snellere levering dan de 1e keer

19-11-2020

Gewoon top!

Ruime keuze, goede kwaliteit en vriendelijke levering

19-11-2020

Netjes afgewerkt en keurige aflevering

Mooi en goed product

Hennie
14-11-2020

Prima

Vriendelijke bezorger en de leveringstijd van 6 werkdagen klopte

Sander
12-11-2020

Superteam

Zeer goede afspraak omtrent de levering. Sympathieke mensen. Zeer goede kwaliteit

Clinton
11-11-2020

Goed product voor een mooie prijs

Ben zeer tevreden over het product en de levering hiervan. Ook goedkoper dan andere aanbieders. Echt een aanrader.

Claudia
10-11-2020

Top service

We hebben bij dit bedrijf onze plinten besteld (44 stuks) voor ons hele huis! Plinten zijn prima en de service helemaal top!

Carmen
01-11-2020

Top service

Goede kwaliteit en snelle en goede service!

Jurrien
31-10-2020

Eiken plinten met kraal

Netjes materiaal en snel geleverd

MARIJE
31-10-2020

Plinten

Prima plinten. Meerdere keren bij dit bedrijf besteld. Geen verschil in kwaliteit vergeleken met 3 jaar geleden. Precies dezelfde plinten besteld omdat ze goed bevallen. Mooie afwerking.

HW

Kwaliteit, goede prijs.

Komen beloftes na. Correcte communicatie.

Boy

Duidelijke afspraken

Volgens afspraak geleverd

30-10-2020

Goede service en kwaliteit voor goede prijs

Inmiddels twee bestellingen gedaan. Probleemloze levering. Plinten worden netjes verpakt aangeleverd. Daarnaast prima prijs/kwaliteitverhouding!

Freddy
29-10-2020

Mooi product

Levering werd volgens planning gedaan.

Geen commentaar ,TOP