Plintenstunter.nl reviews

9.1

Tino
28-07-2021

Afspraken goed nagekomen, maar aflak kwaliteit matig.

De plinten zijn snel en goed geleverd.

We hadden gekozen voor aflakken in RAL9016, maar dat is op meerdere plekken zo dun gedaan, dat de groene kleur van het mdf erdoorheen te zien is, kwaliteit van aflakken is de meerprijs niet waard.

Nu moeten we alsnog de plinten zelf nogmaals aflakken.

23-07-2021

Prima en snelle levering

Plinten besteld en zien er keurig uit netjes verpakt en keurig nette chauffeur die ze bracht, ik bestelde ook een.potje verf erbij en kreeg er zelfs een verfkwastje bij en gratis kit om te monteren, dit noem ik nog eens service, P.S. ik moet de plinten nog plaatsen als de tegelvloer klaar is, maar dat gaat ook goedkomen

Yordy
19-07-2021

Perfect!

De producten zijn van goede kwaliteit. Bovendien was het mogelijk om de levering op een bepaalde dag (later dan de initiële leveringsdatum) te laten plaatsvinden. Al met al een heel prettige ervaring.

Jef
17-07-2021

Helemaal goed

Product zoals besteld, snel geleverd en helemaal in orde.

Via mail gevraagd voor een snellere levering, wort goed op gereageerd en ook uitgevoerd.

Cees
16-07-2021

Super

Erg blij mee

Herman
15-07-2021

Perfecte plinten en uitmuntende service

Overzetplinten besteld en zijn van perfecte kwaliteit.

Hele goede service en zeer behulpzaam. Snel en goed geleverd. Top.

Anni
13-07-2021

Perfect!

Mooie afgewerkte plinten, snelle levering en vriendelijke bezorger!

Tiptop in orde!

Ingrid
13-07-2021

Licht teleurgesteld

De prijs en bezorging zijn de grote pluspunten in de ervaring.

Onze grenen sierlijst bjork 9010 afgelakt, was helaas niet goed afgelakt. Dit mogen we alsnog goed gaan doen. Daarnaast zijn 2 van de 3 lijsten beschadigd en bevat 1 lijst een knoest in tegenstelling wat er aangegeven wordt bij bestellen.

De vorm van de lijst en de stevigheid zijn weer wel naar tevredenheid. En omdat de beschadiging en knoest aan het eind van de plinten zitten is dit op te lossen door het op maat zagen omdat we genoeg lengte besteld hebben.

Al met al. Weet niet of we nog een keer hier bestellen. Plinten zijn goed te gebruiken maar niet geheel naar verwachting.

10-07-2021

Keurig op tijd

Levering volgens de afgesproken datum en tijd met vooraf een sms-bericht dat chauffeur onderweg was.

Prima zo.

Michel
08-07-2021

Vlotte service

Alles verliep zeer vlot en het product is naar verwachting! Top!

Herma
06-07-2021

Prachtige plinten

Plinten bestellen ging erg gemakkelijk.

Kreeg snel een bevestiging en een snelle levering.

Goede kwaliteit plinten in kleur gespoten.

Ze zijn makkelijk te verwerken en met de bijgeleverde montagekit snel te plaatsen.

De plinten zijn goed afgewerkt en maken ons huis af.

Wij zijn heel enthousiast over de plinten en kan het bedrijf bij iedereen aan bevelen.

Roy
02-07-2021

Goede service en nette plinten

Absoluut een aanrader, en zeker voor het geld.

Afgelakte plinten besteld bij plintenstunter.nl.

Goede communicatie, nette levering.

Plinten zien er netjes uit, en voelen kwalitatief goed aan.

Erwin
27-06-2021

Plinten zijn prima

Plinten zijn prima afgewerkt en keurig bezorgd volgens planning.

Stefan
25-06-2021

Ik zou de volgende keer hier weer bestellen

Alle materialen naar wens en op tijd geleverd.

Zou hier zeker de volgende keer weer bestellen.

Janneke
22-06-2021

Erg ontevreden

Helaas erg ontevreden ervaring bij Plintenstunter.nl.

Aanvraag ingediend en na 4x bellen voor confirmatie van de leverdatum ging dit alnog allemaal mis.

Onwijs jammer maar ik zal Plintenstunter nooit aan iemand aanraden.

Jaap
19-06-2021

2e levering ook weer vlekkeloos

Eenvoudig bestellen en levering weer erg goed. Zeer vriendelijke bezorger.

Arjan
18-06-2021

Goede kwaliteit, uitstekende prijs

Altijd een plezier om weer plinten te bestellen bij Plintenstunter. Afgelakte plinten zitten goed in de lak, worden snel geleverd tegen een scherpe prijs! Gewoon top

Michiel
17-06-2021

Makkelijke site, vlotte levering

Grote keuze, correcte levering.

Ronnie
13-06-2021

AANRADER!

Goede bereikbaarheid, snel en professioneel antwoord. Nette aflevering door vriendelijk en behulpzame chauffeur en collega, zoals afgesproken was.

Erika
12-06-2021

Gemakkelijk en goed

Vlotte bestellingsmogelijkheid, vlotte levering kwaliteit prijs verhouding is prima.