Plintenstunter.nl reviews

9.0

Coco
08-04-2021

Niet blij met de bezorging .

Ik moest zelf de plinten uit de auto halen . U chauffeur gaf hij dat hij geopereerd is . Waarom gaat die dan werken?

07-04-2021

Prima verzorgd en goed verpakt afgeleverd.

Plinten besteld die op kleur afgelakt zijn. Heel netjes afgewerkt en snel geleverd. Vriendelijke communicatie met de klantenservice. Ik ben zeer tevreden.

01-04-2021

Geweldige kwaliteit. Zowel product-technisch als prijs en levering

Heel fijn geholpen met prima plinten, lijsten en neuten

Joep
30-03-2021

Snelle levering

Na de aanvraag werd mij gemaild dat de levering 3 weken zou duren echter na 1 week werden mijn plinten keuring in mijn gewenste kleur onbeschadigd goed verpakt thuis bezorgd.

Chiara
26-03-2021

Blij mee

Plinten werden snel geleverd, afgelakt in de juiste kleur. Bij afspraak voor de bezorging krijg je een tijdvak van 4 uur. Op de dag van levering belt de chauffeur een half uurtje voor bezorging, zodat je precies weet wanneer je thuis moet zijn. Perfect ??

Remco
25-03-2021

Goede kwaliteit voor een nette prijs

We hebben overzetplinten, gelakt op kleur besteld.

De plinten zijn van goede kwaliteit en het lakwerk ziet er top uit.

We hadden wel wat haast bij de bestelling, maar uiteindelijk bleek er 4 weken nodig te zijn om de plinten te leveren. Dat werd na bestelling in de bevestiging wel direct aangegeven. Wellicht ook omdat het een maatwerk artikel betreft, maar dat had ik liever duidelijker vermeld gezien bij de bestelling.

Al met al jammer dat we er langer op moesten wachten, maar we zijn zeer tevreden met de geleverde plinten!

Maria

Goede ervaring

Prima bedrijf, komt na wat is afgesproken en binnen de termijn

Geleverd volgens afspraak.

Vind levertijd wel een probleem 12 werk dagen is echt te lang.

Thierry
22-03-2021

Zwarte pvc plinten

Prima levering, doch plinten niet in orde verpakt zodat de buitenste plint beschadigd is.

Corine
21-03-2021

Duidelijke communicatie, goed product

Levertijd ca. 3 weken maar daar werd bij aankoop al duidelijk over gecommuniceerd dus geen probleem. Levering netjes, plinten goed verpakt. Mooie plinten en goed geprijsd.

Arjan
20-03-2021

Gewoon prima

Prima plinten, zien er strak uit, samen met de kit die erbij geleverd zat binnen korte tijd alles strak tegen de muur aan.

Dik tevreden, weet waar ik volgende keer weer naartoe moet.

Josie
19-03-2021

Levering

Ik heb een mail gekregen met de vraag voor een beoordeling. Moeilijk aangezien ik nog steeds niets heb ontvangen. Hopelijk dat dit snel gaat gebeuren!

Oscar
19-03-2021

Mooie plinten

De plinten mooi gemaakt en worden door eigen transportdienst keurig afgeleverd

Tommie
18-03-2021

Letters/cijfers op mijn plint

Bestelling en levering allemaal in orde. De aangegeven tijd was netjes aangehouden en dat is heel fijn.

Afgelakte plint besteld en deze gekregen. Helaas blijkt er later dat er met zwarte marker letters en cijfers op een deel van de plint geschreven staan. Beetje jammer.

17-03-2021

Gewoon goed !

Mooie plinten en geleverd op afspraak!

Sjaak
17-03-2021

Duim omhoog

Gladde plinten besteld, maar dit moesten kraalplinten zijn. Omruilen was geen probleem. De juiste plinten afgeleverd en de andere plinten mee teruggegeven. Na een week het bedrag teruggestort.

Netjes afgeleverd

De plinten zijn netjes geleverd, na inspectie zaten er wat lakfouten in enkele plinten, deze werden na een mailtje netjes vervangen.

Erg goed geregeld.

Will
14-03-2021

Snelle service en prima kwaliteit plinten!

De bestelling was snel geleverd, de producten zijn prima van kwaliteit en gewenste aflak!

Petra
14-03-2021

Makkelijk en snel geregeld!

Mijn bestelling is goed aan gekomen. Heerlijk, meteen op kleur. Vandaag erop gezet. Zo makkelijk, ziet er prachtig uit. Volgende keer zeker weer deze plinten bij de plintenstunter!

Dirk Remonda

Ok ok

Snelle levering maar was geen montagelijm bij deze keer