Metaalwinkel.nl1 ervaring

Rianne
11-06-2018

ONBETROUWBAAR!

Zeer onbetrouwbaar. Per mail duidelijk gecommuniceerd wat de eisen moesten zijn aan een oprijplaat of goten voor mijn rolstoel, inclusief een tekening. Vervolgens wordt ons een (dure) kant en klare oplossing aangeboden. Omdat die aan alle eisen voldeed, inclusief aan 1 zijde een schuine oprijkant zoals aangegeven in woorden én tekening, toch voor die gegaan omdat er werd toegezegd dat deze ingekort konden worden tot de gewenste lengte. Bij aflevering blijkt men de schuine oprijkanten eraf gezaagd te hebben! En bij hoog en laag wordt beweerd dat er niet over gecommuniceerd is en dat ze zelf vonden dat het slimmer was om die zijden eraf te zagen (zonder dat met ons te overleggen). Er wordt geweigerd ze terug te nemen of ons te vergoeden. Men neemt gewoon geen enkele verantwoordelijkheid terwijl ik duidelijk kan aantonen door de mails dat ze zelf fout zitten. Ga hier dus niet mee in zee, zeker niet via internet, want ze verbreken gewoon alle communicatie en jdat is het dan. Stoer hoor, misbruik maken van mijn situatie en je verstoppen achter het internet. Ik ben door mijn slechte gezondheid niet in staat om daar ter plekke stamppij te gaan maken en mijn recht te gaan halen; helemaal niet omdat het veel te ver weg (en dat weten ze). Alsof ik nog niet genoeg kosten moet maken en energie moet stoppen in de juiste hulp(middelen) krijgen. Ben dus gewaarschuwd!

Welk cijfer geef jij Metaalwinkel.nl?