Plintenstunter.nl reviews

9.1

Jonas
16-08-2020

1 gratis montage kit niet meegeleverd

Alles naar wens buiten dat wij normaal 2 gratis montagekits zouden krijgen bij onze bestelling, maar er is spijtig genoeg maar 1 van geleverd

Arinda
15-08-2020

Mooie overzetplinten

Heel blij met de overzetplinten, ziet er netjes uit. Ik zal zeker nog eens bestellen, de levertijd was wel lang. Maar verder helemaal tevreden

Nick
12-08-2020

Hele nette prijs/kwaliteit!

12 zwart gelakte plinten besteld.

De voorbereiding+verzending duurde wat lang met 17 werkdagen maar dat wist ik vantevoren.

De bezorger zou tussen 8:00 en 12:00 komen maar was er al om 7:40. Lekker op tijd dus!

Kwalitatief van degelijk materiaal en het ziet er goed uit.

Als ik de volgende keer plinten nodig heb dan kom ik zeker terug.

Jacqueline
09-08-2020

Overzetplinten

Ik heb overzetplinten besteld, afgelakt, snelle levering en zag er netjes uit, ook de bezorging was perfect, een half uurtje van te voren gebeld door de chauffeur op de dag van levering., toppie

06-08-2020

Zeer goede aftersales

Complimenten hoe zij tot oplossing komen!

Plinten zijn keurig aangekomen, helaas niet de volledige bestelling ontvangen waar we een week na levering pas achter kwamen. Na een belletje hebben ze zonder discussie het restant geleverd!

Plintenstunter, bedankt voor jullie service.

JvdS
04-08-2020

Verpakking ondermaats

Tot nu toe zijn alle afspraken mbt kwaliteit levering en prijs nagekomen - de verpakking had beter gekund omdat in een van de plinten een flinke buts zit door het stoten voor of tijdens het transport - de plinten waren verpakt in platic folie wat te weinig bescherming biedt

Voor mijn volgende bestelling wil ik een betere beschermende verpakking

Cis
02-08-2020

Goede service

Acute en directe melding bij problemen.

Martijn
01-08-2020

Precies wat je mag verwachten

Duidelijke informatie op de website. Goede klantenservice bij aanvullende vragen. Levering netjes op tijd. Keurig!

31-07-2020

Kan niet beter en goedkoper

Mooi op tijd geleverd en de plinten zien er netjes uit.

Gerie
31-07-2020

Fijne samenwerking

Ik kon het online niet zo goed vinden. heb een mail gezonden en kreeg direct een mail terug en mw. heeft me super goed geholpen. De plinten zijn echt heel erg mooi.

Evert
27-07-2020

Mooie plinten, zijn naar verwachting!

Plinten welke ik besteld heb moesten eerst nog gespoten worden hierdoor duurde de levering wat langer, maar was het wachten meer dan waard!

Dag van levering netjes gebeld door de chauffeur dat hij er met 20 minuten zou zijn, hierdoor hoef je niet een dagdeel aan huis gekluisterd te zijn.

SvD
26-07-2020

Mooie plinten tegen goede prijs maar jammer genoeg geen proefjes verkrijgbaar.

Wel erg jammer dat er geen proef stukjes verkrijgbaar zijn. Je kunt dan één lat bestellen maar dan betaal je meer dan 15 euro verzendkosten. Daarom maar de gok gewaagd en de plinten gewoon besteld. Helaas is heeft dat niet goed uitgepakt. De plinten vond ik niet mooi passen in onze woonkamer waardoor ik genoodzaakt was om ze op marktplaats te koop te zetten. Maar die verkoop is mislukt. Nu is een familielid er blij mee gemaakt. Als ik een aantal proefjes had kunnen bestellen was dit niet gebeurd.

25-07-2020

Prachtige overzetplinten

De overzetplinten zijn kwalitatief goed, zien we mooi uit en voor een zeer scherpe prijs

Corné
22-07-2020

Plinten

Heel prettig en zakelijk. Alles goed geregeld via track en trace

Robbin
17-07-2020

Plinten

Alles naar wens verlopen, goede service en geleverd volgens afspraak.

Zeker de moeite waard om bij te bestellen.

Perry
14-07-2020

Afspraak, bezorging zoals besproken. Top.

Product, aflevering, correct.

Jochem
12-07-2020

Snelle levering

De plinten zijn zoals verwacht, de levering geleverd zoals vermeld en door chauffeur op juiste plek neer gezet.

Norrie
03-07-2020

Super

Alles uitstekend verlopen. Keurig afgeleverd.

Door zeer vriendelijke jonge man.

Wat wil je nog meer.

Superservice

03-07-2020

Verkeerde plinten

Nadat ik een niet al te goede ervaring verwoord heb t.a.v de Plintenstunter heb ik direct een reactie gehad van de Plintenstunter.

Het geschil is nu verholpen er worden nieuwe plinten geleverd dit is een keurige behandeling Hier voor dank.

Met vriendelijke groet. FvH

PS Hier bij is het vorige negatieve stukje vervallen.

Nico
02-05-2020

Keurig en super vriendelijk.

Plinten besteld en keurige comminucatie met de chauffeur. Vriendelijke bezorger en mooie plinten. kortom een aanrader. Prijs kwaliteit is gewoon super.