Plintenstunter.nl reviews

9.0

06-05-2021

Op t randje

Bestelde plinten komen redelijk snel binnen. Helaas erg veel schade aan de plinten (er wordt door de chauffeur bij aflevering ook wel zeer ruw mee omgegaan) en dus veel zaagverlies. Ze zijn zo dun gelakt, dat elke zaagactie leidt tot extra beschadiging. Zeer voorzichtig mee omgaan dus.

Amy
05-05-2021

Goed, degelijk en mooie plinten

Ik heb verschillende plinten besteld, overzet plinten en gewone. Allemaal in een RAL kleur besteld, dit zag er mooi uit. Nadeel is dat het wel wat snel beschadigd, aangezien je ze nog op maat moet zagen. Daarnaast is de levertijd voor het op kleur bestellen ook vrij lang. Maar uiteindelijk ziet het er erg mooi uit en is de prijs/ kwaliteit verhouding erg goed.

04-05-2021

Zeer lange levertijd.

Zeer lange levertijd. Maar dan ook heel lang. Moest meer dan 3 weken wachten. Order was denk ik te klein. Niet meer van deze tijd.

04-05-2021

Prima geregeld

Netjes en precies geleverd wat besteld is

Nathalie
03-05-2021

Top service

Onlangs mijn bestelling ontvangen.

De dag voor de levering, ontving ik een mailtje dat mijn gekozen plinten niet met op voorraad waren. Er werd mij een voorstel gedaan voor een andere plint. De dag later heb ik deze ontvangen, zonder enige meerprijs.

De communicatie verliep ontzettend vlot. Ik kreeg telkens enorm snel reactie.

Alsook de chauffeur belde me enige tijd op voorhand, om me te melden dat hij bijna ging aankomen.

Ik zou deze aan iedereen aanraden!

01-05-2021

Mooie plinten

Ruime keus en bestellen is snel geregeld. Alleen jammer van een lange wachttijd. De plinten maken een mooi afgewerkt geheel met de kamer.

Joris
29-04-2021

Iets beter stroomlijnen maar topservice

Eind maart plinten besteld, duidelijke mails omtrent levering en orderstatus. Echter bleef de order hangen op 8-4-21 en na een belletje was alles weer op de rit.

De levering was ook conform afspraak maar bij uitpakken waren twee plinten beschadigd. Wederom na een belletje prima opgelost! Ik zou zo weer bestellen. Wel mooie producten en veel keuze.

Joke
29-04-2021

PLINTENKAMPIOEN

Super geholpen, hadden de verkeerde maat besteis en konden dat gewoon omruilen voorde juiste maat, dus voor ons zijn ze KAMPIOENEN.

Ilse
26-04-2021

Niet aan te raden!

Prima plinten, maar service/klantvriendelijkheid ronduit slecht. Lange levertijd en niet flexibel met bezorgen. Erg jammer.

25-04-2021

Komen beloftes over levertijden meerdere keren niet na

Komen beloftes over levertijden meerdere keren niet na

24-04-2021

Top

Perfect. Top kwaliteit. Vriendelijke service. Stipt op tijd.

23-04-2021

Slechte levering

Heel lang moeten wachten, zelf moeten bellen toen ik dreigde met me geld terug als ik niets zou horen had ik 1dag later mijn plinten in huis.

20-04-2021

Gewoonweg Top!

Nu voor de tweede maal besteld en wederom netjes afgewerkt, op kleur en materiaal.

Goed geinformeerd over levertijd.

Dik tevreden dus.

20-04-2021

Dik tevreden

Bestellen ging makkelijk, levering was snel, de bezorger was uiterst correct.

18-04-2021

Potje verf.

Er zou bij gelakte plinten een potje verf geleverd worden maar niet gebeurd. Voor de rest netjes geleverd.

18-04-2021

Komt belofte na

Netjes verpakt

Keurige bezorger

Geleverd op vooraf aangegeven datum

Afzender:

Tevreden klant.

14-04-2021

Uitstekend !

Snelle communicatie, korte levertijd en prachtige plinten.

Jacqueline
12-04-2021

Goede service

Ik had witte plinten besteld maar van gedachten veranderd en wou toch graag zwarte , gelukkig kon dat nog veranderd worden . Bij levering toch witte gekregen . Chauffeur heeft ze weer retour meegenomen . Ik had ook de maat verkeerd van de dikte van de plint en mocht daarom gewoon andere bestellen . Snel geleverd in goede kleur alleen had ik dat wat de dikte moest zijn 16 mm in de hoogte gekregen 16 cm hoog veel te hoog , zelf verkeerd gemeten waarschijnlijk . Dat word zagen ?

11-04-2021

Keuken kastplinten

Heb plinten besteld voor onder de keukenkastjes om Led verlichting te verbergen.

Werden prompt op tijd geleverd. Zelfs vroeger als gemeld.

Dani
09-04-2021

Super service

Geweldig geholpen ben zeer tevreden over jullie! Plinten in juiste kleur laten spuiten, dus eenmaal bezorgd konden we meteen plaatsen.