OZ sefa Meubel reviews

4.5
PeriodeLaatste 12 maanden20212020
Hel.a
20-06-2022

2 maanden geleden een bankstel gekocht, er waren een paar foutjes in de verwerking van de stof, heb gelijk gemaild met Sefa meubels. Vandaag een hele nieuwe hoekbank gekregen zonder foutjes. Ben zeer tevreden over dit bedrijf en de goede service. Gr. Helma

S Sol
26-04-2022

Top winkel! Ik heb mijn gehele inboedel ontvangen eerder dan de afgesproken tijd! Me vloer en de rest van me inboedel is netjes geleverd en gemonteerd door 2 top bezorgers. Heel er blij mee!

Asma
16-03-2022

Slechte ervaring

komen hun afspraken niet na en kwaliteit is bagger

Kortom niet gaan. En mensen die schrijven top servies en goed geholpen

Dat zijn helaas de mensen die daar zelf werken en hun bedrijf een handje helpen

Tamara
07-03-2022

Wat een slechte klantenservice heeft dit bedrijf, aantal maanden geleden hebben wij een bed gekocht. Het hoofdbord is gebroken en hangt nu helemaal naar voren. Wij hebben het met allerlei spullen klem gezet zodat het niet op onze hoofden valt. Al 2 maanden zijn we bezig een afspraak in te plannen, de monteurs spreken letterlijk 4 woorden nederlands en laten je gewoon zitten, ze spreken 5 uur s’middags af en bellen dan al om 10 uur s’morgens: over een kwartier ben ik er. Daarna bellen ze je gewoon op een random dag ‘kwartier ben ik er’. Dan meldt je dat je op je werk zit en schreeuwen ze letterlijk door de telefoon: kwartier kwartier. Echt te belachelijk voor woorden. Het verkopen kunnen ze goed maar daarna kan je letterlijk stikken met je spullen. Ze doen 0,0 moeite om je te helpen.

Koop hier nooit wat!

Ahmet
19-02-2022

Hier nooit je meubels halen. Het zijn de grootste oplichters. 1 maal het geld. Daarna helpen ze je nooit meer. Hoerenzonen 1 voor 1

Sorana
10-02-2022

Bed op maat besteld

binnen 5 dagen geleverd en gemonteerd

Slaapt heerlijk!

jullie zien me gauw weer terug!

Maurice
07-02-2022

Half haar geleden een bankstel gekocht, netjes geleverd maar het ging al fout bij de kussens. Deze waren iets kleiner als de bank zelf, maar oke dat namen we dan voor lief! Nu een half jaar verder, zijn er al 4 kussen doorgezakt en op het lounge gedeelte al een hele kale plek! Zojuist gebeld en alles uitgelegd en dan krijg je als antwoord, ja sorry kan gebeuren bij ieder bankstel. En je heb alleen garantie als het hout breekt van het bankstel of er een naadje ergens los zit. dus dat je kussen als zijn doorgezakt binnen een half jaar en kale plek heb, dat is volgens hun dikke pech hebben dus! Bankstel van 1600 euro.

Philip
29-01-2022

Top levering

Top kwaliteit

Bed via t raam naar binnen ivm smalle doorgang .

Super tevreden

Chris
29-01-2022

Afgelopen weekend mijn aankoop gedaan levering binnen enkele dagen thuis bezorgd en gemonteerd

herhaling vatbaar

Sally
01-12-2021

Koooop hier asjeblieft niks! dit zijn de groootste oplichters oooit!

Mel
13-09-2021

Slechtste meubelzaak ooit.

Wanneer je er aankomt word je heel vriendelijk behandeld, maar dat is dus alles.

Ik heb een “boxspring” gekocht voor €1400,-.

Ik heb geen boxspring matras gekregen, omdat ze die niet meer hadden. Ze hebben mij zogezegt een betere matras gegeven die veel dunner is, je ziet gewoon het stuk hout van de hoofdbord.

We hebben ook GEEN POTEN, GEEN SCHROEVEN, GEEN HANDLEIDING meegekregen. Over de poten werd er gezegt dat een boxspring zonder poten hoort te zijn😂 dit is gewoon echt belachelijkste antwoord die je kon geven.

Nu krijg ik nergens meer een antwoord op, ze hebben whatsap vinkjes uitgezet heel slim, kunnen ze lekker negeren.

Maar op insta konden ze dat niet natuurlijk, bleef verder stalken kreeg daar een antwoord op dat ik het via de mail moest melden, OOK GEDAAN, allemaal tijdverlies, ook geen antwoord gekregen! Slechtste zaak ooit, hier nooit je meubels kopen!

Gelukkig is het alleen een bed wat ik daar heb gekocht, wou bijna alles daar gaan kopen.

Shan
04-07-2021

Slechtste winkel ooit!

Nooit hier iets kopen!

Hele inboedel gekocht en alles is al kapot in 2 weken tijd.

Al 2x aan toe het tafelblad kapot maar vervangen? Ho maar alleen tegen betalingen.

Stoelen doorgezakt. Noem maar op en dat terwijl je 3 maanden overal op heb moeten wachten. Wat een ellende!

Tanisha
03-07-2021

Slechtste zaak ooit

Slechtste zaak ooit!

Het begint met leugens en dat je bank 8 tot 12 weken onderweg is uiteindelijk 17 weken verder maar geen bank.

In de winkel zeide ze nog ja zeker is die dan binnen waarschijnlijk zelfs eerder!

nou dan begint het ze pakken nooit op en zeggen telkens nog 3 weken.

De vrouw aan de telefoon weet niet waar ze het over heeft en weet van niks.

Dan geven ze een datum aan wacht je de hele dag word je op het einde van de dag gebeld dat het niet meer doorgaat en ze “autopech” hebben.

Zeg je dat je dat niet normaal vind, schelden ze je uit , zeggen ze dat je het kan bekijken.

Vervolgens bel je nog een keer zeggen ze dat ze geen bank hebben en niet eens onderweg zijn.

1 grote grap OPLICHTERS.

Geen bank en aanbetaling gedaan

Koop hier niks je word zwaar opgelicht.

Ze blokken je ook nog is overal!

Esther
01-07-2021

Bankstel niet leverbaar

Wat een kut bedrijf

Mijn bankstel staat al 2 weken vast in de haven en gaat zeker nog 5 weken duren

Heb je 9 maart je spullen besteld

Krijg je een leenbankstel zonder leuningen effe serieus wat moet je hiermee

Annuleren kan niet dan ben je je 500 euro aanbetaling kwijt

Dus wees gewaarschuwd als je hier wat bestel

Hammouchi
30-04-2021

Tevreden

Alles naar wens

Ahmet
29-04-2021

Nieuwe bankstellen

Heb nieuwe bankstellen en een salontafel gekocht zeer tevreden en hele goeie kwaliteit ??

Hakima
27-04-2021

Mooie bankstellen!

Heb 2 keer goede ervaringen gehad. Zeer tevreden met de kwaliteit en service ?

Martin
22-03-2021

Sefa meubels

Heb hier meubels besteld zal binnen 4 weken binnen zij pas na 3 maanden binnen eindelijk binnen is de kast deurtje kapot en 1 kast verkeerde maat en type kast Deur komen ze niet maken omdat ik die anderen kast niet wil hebben geld weg en zit nu met kapoten deurtje jammer

Rdvan
19-12-2020

Super blij!

Top service en top kwaliteit ze denken met je mee en geven advies. Me meubels in deze moeilijke tijd binnengekregen. Super blij mee!

Maje
19-12-2020

Kleur wijkt af van de stalen

Koop een hoekbank met eetstoelen en toen we het kregen was de kleur afwijkend en zitten we met kleur verschil. 3 maanden aan lijntje gehouden om het zogenaamd op te lossen maar word niks gedaan en je word erg onbeleefd behandeld. Gelukkig van de rechtsbijstand geld terug gekregen. Koop bij zulke malafide winkels niks want in de winkel ben je alles maar zo gauw je getekend heb ben je niks meer dan is het geld binnen. Ze zijn ook nergens bij aangesloten. KIJK UIT!

Meer OZ sefa Meubel reviews