OZ sefa Meubel reviews

5.9
Bram
14-02-2024

Zeer slecht bedrijf, bank besteld is na 4 maanden al gebroken de zitting ook laten alle naden van bank los. Mail gestuurd naar sefa, daarna krijg je alleen leugens in slecht Nederlands, elke mail word de schuld naar ons gelegd

Wendy
14-02-2024

Garantie tot aan de deur koop hier nooit wat dit bedrijf zou niet eens mogen bestaan met hun manier van werken oplichters zijn het.!

F eroglu
31-01-2024

Van het opmeten tot het maken en leveren van het bed duurde het exact twee weken volgens de verkoper. Ik vroeg nog aan de verkoper of hij zeker was van de leverdatum, daar ik niet teleurgesteld wilden raken als er excuses zouden gemaakt worden. Hij was er héél zeker van, en zodoende was de bestelling geplaatst.

Philip
21-01-2024

Leuke winkel met super lieve medewerkers,

Groot winkel

Raad iedereen aan voor de nieuwste trends en tonen alle tijd in voor je❤️

Sorana
19-01-2024

Een prachtig mega showroom in Rotterdam noord net langs de snelweg met genoeg parkeer gelegenheid

Compleet inboedel aangeschaft pvc visgraat vloer laten leggen super netjes afgewerkt

boxsrping bed op maat besteld en supersnel in 4 dagen thuis afgeleverd en een leuk hoekbank met kussens hebben we besteld en in 3 weken nageleverd

een dikke 10

Lennep
19-01-2024

Afgelopen zaterdag is door sefa meubelen mijn vloer erin gelegd! Super blij 😍 bedankt voor de snelle levering, mooier geworden dan onze eigen verwachting! Binnenkort zien jullie mij snel terug voor mijn meubels! Ik adviseer iedereen je handen aan sefa meubelen over te laten! ☺️ Tot snel!

Verale jermain
16-01-2024

3 weken geleden mn pvc visgraat vloer vakkundig laten leggen

Hoekbank besteld ( was voorradig ) tot 3e etage naar boven geleverd

Boxspring bed met led lampjes besteld op kleur en afmeting in 6 dagen in dit bij mij thuis geleverd

Kast op maar geleverd en op de dag zelf ook in elkaar gezet

Topservice

Dikke 10🎖️

Repliqa
08-12-2023

Hele fijne winkel redelijk groot en mooie collectie. Wij hebben een bank kunnen vinden voor onze budget. We krijgen het morgen al gevelerd! hoe mooi kan dat zijn. Super blij mee

Esra sonmez
08-12-2023

Ik en me vriendin vinden dit een geweldige zaak om te kijken voor spullen in huis , we slagen er altijd. Dit is al onze 3e x . Dit keer geslaagd voor een bank en tapijt

Cancelo rodri
08-12-2023

Vanaf de bestelling tot aan de levering zeer goed verlopen. Alles is zoals besproken gegaan . Duidelijk en goed advies gehad over onze bestelling . De leveringstermijn is ook zoals afgesproken gegaan , zelfs een week eerder binnen gekomen. Kortom zeer betrouwbaare zaak met goed structuur.

Romario
07-12-2023

Vanmiddag langs geweest bij deze prachtige woonwinkel in Rotterdam. Ik ben ontzettend goed geholpen. Ze wist waar we het over hadden en had zeker kennis over de producten .Ik heb de winkel verlaten met een goed gevoel en een mooi aanwinst

Keren terzi
07-12-2023

Wat zijn ze goed in hun vak! we kunnen niet wachten tot onze vloer er in ligt!

Nadat de vloer is gelegd komen ze onze bank en bed ook nog eens leveren en monteren. We wachten met spanning af

Tellingen
07-12-2023

Mooi winkel met een breed aanbod van meubels voor ieder budget. Vriendelijk personeel die je graag van dienst zijn.

Vincent
06-12-2023

Goedendag we zijn fijn geholpen vandaag. Op onze gemak en rust hebben we een keuze kunnen maken. We mochten zelfs een stukje van de kleur mee kunnen nemen dat voor de kleur voor me muur zodat ik de juiste keuze kon maken.

Richie
06-12-2023

Ik was opzoek naar een twijfelaar 120x200 voor me dochter en een 2 persoons bed voor mij en me man 180 x 200. Hier maken ze bedden helemaal naar wens op maat en kleur. 2 weken later geleverd gekregen , me dochter en ik zijn er super blij mee en dik tevreden

Noppert
06-12-2023

Onze boxspring hebben we hier gekocht , en ook binnen 7 dagen ontvangen , geheel op maat en kleur naar onze wens! geen 8 of 12 weken levertijd als andere winkels. We hebben onze kleur en stof zelf gekozen

Betul
27-10-2023

Oplichters! Afspraken worden niet nagekomen, verkeerde producten worden geleverd (op tijden die niet zijn afgesproken), beloftes worden niet gehouden.

Een witte laminaat met de naam Napoli gekocht (staat ook vermeld op factuur), kreeg een grijze laminaat die niet eens als modelnaam Napoli maar Cenova heet.

In de winkel opeens niet het witte laminaat Napoli te bekennen. Enige 'witte' laminaat die ze hebben is Cenova.

Verkoopmedewerker kan niet verder helpen, vrouwelijke medewerker die het heeft verkocht gaat contact opnemen. Situatie gemaild, vervolgens een mail vol met leugens ontvangen.

Ondervloer 4 pakken geleverd, waarvan 2 pakken open met de zijkanten gescheurd binnenkant korter dan buiten. Ook nog eens verschillend qua dikte en materiaal van elkaar.

En dan beweren dat het de juiste laminaat is en ivm afmeting de ondervloer afgesneden. Komop zeg. Kortom totaal niet te vertrouwen! Niet kopen!

Koos

Goede prijs verhouding

En zeer snelle service

S loogman
28-10-2022

2 weken geleden visgraat vloer geleverd ……

Super veel keus en een xxxl store in rotterdam met veel bedden banken en kasten direct geleverd

Meer OZ sefa Meubel reviews