OZ sefa Meubel16 ervaringen

Shan
04-07-2021

Slechtste winkel ooit!

Nooit hier iets kopen!
Hele inboedel gekocht en alles is al kapot in 2 weken tijd.
Al 2x aan toe het tafelblad kapot maar vervangen? Ho maar alleen tegen betalingen.
Stoelen doorgezakt. Noem maar op en dat terwijl je 3 maanden overal op heb moeten wachten. Wat een ellende!

Tanisha
03-07-2021

Slechtste zaak ooit

Slechtste zaak ooit!
Het begint met leugens en dat je bank 8 tot 12 weken onderweg is uiteindelijk 17 weken verder maar geen bank.
In de winkel zeide ze nog ja zeker is die dan binnen waarschijnlijk zelfs eerder!
nou dan begint het ze pakken nooit op en zeggen telkens nog 3 weken.
De vrouw aan de telefoon weet niet waar ze het over heeft en weet van niks.
Dan geven ze een datum aan wacht je de hele dag word je op het einde van de dag gebeld dat het niet meer doorgaat en ze “autopech” hebben.
Zeg je dat je dat niet normaal vind, schelden ze je uit , zeggen ze dat je het kan bekijken.
Vervolgens bel je nog een keer zeggen ze dat ze geen bank hebben en niet eens onderweg zijn.
1 grote grap OPLICHTERS.
Geen bank en aanbetaling gedaan
Koop hier niks je word zwaar opgelicht.
Ze blokken je ook nog is overal!

Esther
01-07-2021

Bankstel niet leverbaar

Wat een kut bedrijf

Mijn bankstel staat al 2 weken vast in de haven en gaat zeker nog 5 weken duren

Heb je 9 maart je spullen besteld

Krijg je een leenbankstel zonder leuningen effe serieus wat moet je hiermee

Annuleren kan niet dan ben je je 500 euro aanbetaling kwijt

Dus wees gewaarschuwd als je hier wat bestel

Hammouchi
30-04-2021

Tevreden

Alles naar wens

Ahmet
29-04-2021

Nieuwe bankstellen

Heb nieuwe bankstellen en een salontafel gekocht zeer tevreden en hele goeie kwaliteit ??

Hakima
27-04-2021

Mooie bankstellen!

Heb 2 keer goede ervaringen gehad. Zeer tevreden met de kwaliteit en service ?

Martin
22-03-2021

Sefa meubels

Heb hier meubels besteld zal binnen 4 weken binnen zij pas na 3 maanden binnen eindelijk binnen is de kast deurtje kapot en 1 kast verkeerde maat en type kast Deur komen ze niet maken omdat ik die anderen kast niet wil hebben geld weg en zit nu met kapoten deurtje jammer

Rdvan
19-12-2020

Super blij!

Top service en top kwaliteit ze denken met je mee en geven advies. Me meubels in deze moeilijke tijd binnengekregen. Super blij mee!

Maje
19-12-2020

Kleur wijkt af van de stalen

Koop een hoekbank met eetstoelen en toen we het kregen was de kleur afwijkend en zitten we met kleur verschil. 3 maanden aan lijntje gehouden om het zogenaamd op te lossen maar word niks gedaan en je word erg onbeleefd behandeld. Gelukkig van de rechtsbijstand geld terug gekregen. Koop bij zulke malafide winkels niks want in de winkel ben je alles maar zo gauw je getekend heb ben je niks meer dan is het geld binnen. Ze zijn ook nergens bij aangesloten. KIJK UIT!

Fouzia
28-11-2020

Onbeleefde mensen !

Zeer onbeleefde mensen , jou eerste indruk zou je denken dat ze heel vriendelijk zijn maar hebben geen respect en vallen mensen aan . Ik kom hier al zeker nooit meer terug . Helemaal van België gereden voor niks .

Priscilla
18-11-2020

Inboedel

Super goede service bank, salontafels, dressoir, tv kast met haard en bed besteld alles werd binnen 2 weken geleverd en in elkaar gezet kussens van de bank werden vergeten gebeld en worden binnen 2 weken opgestuurd super service en snelle levering ik raad dit zeer zeker aan!

Roelofina
Roelofina
30-10-2020

Koop niets bij Sefa

Stof besteld voor kussens 3 maanden geleden ,betaald in de winkel ,ik heb al 10 keer gebeld Elke keer is het. Mevrouw we gaan het vandaag op de pist doen. Maar na 3 maanden geen stof en geld kwijt ?

Lisa
17-10-2020

Slechtste service ooit koop hier niks

Afgelopen december 2019 bed besteld. Vervolgens geleverd. Kom erachter dat het hoofdbord te klein is geleverd. (140cm moest 160cm zijn) vervolgens 3 keer een afspraak ingepland waarop niemand komt opdagen en niet word opgenomen of gereageerd. Uiteindelijk 5/6 maanden later ‘het goede bord’ werd eindelijk omgeruild. In verpakking gelaten tot verhuizing (2 maanden later) kom ik er opnieuw achter dat het weer het verkeerde bord is. Vervolgens ook nog beschadiging aan het bed. Vervolgens gebeld en uitgelegd mevrouw zegt ik moet een mail sturen. Antwoord daarop: het heeft ook kunnen zijn tijdens het verhuizen wat 100 procent niet is gebeurd dus geen garantie niks ik ben super pissed of dat het daar op word geschoven en zit nu met een hoofdbord wat niet goed is geleverd bijna een jaar later wat een super slechte service voor zo’n duur bed 1300 euro ! En om niet te vergeten niks meegeleverd om het bed in elkaar te kunnen zetten! Koop hier niks!

Rose
30-08-2020

Mijn meubelstuk is nooit gekomen

Zoveel afspraken gemaakt voor levering en zij komen nooit!

Nooit hier bestellen mensen!

Luna
30-08-2020

Zo erg opgelicht en aan het lijntje gehouden

Ik ben erg helemaal klaar mee. Op een rij mijn ervaring:
- in april besteld
- na 12 weken gevraagd wat de status is
- bank + poef zal geleverd worden 1 week later!
- 1 week later = niemand komt opdagen & sefa meubel reageert nergens op
- paar dagen later eindelijk contact en nieuwe afspraak gemaakt voor 1 week later
- inmiddels in de 14de week en bank zal geleverd worden.
- 2de afspraak = niemand komt opdagen & sefa meubel reageert nergens op
- volgende dag contact opgenomen: nieuwe afspraak gemaakt en sefa meubel doet alsof er niks aan de hand is.
- 3de keer en afspraak dat mijn bank + poef geleverd moet worden: mijn bank wordt geleverd maar poef bleek niet in te zijn geladen. Voor de poef moet ik contact opnemen met sefa en een nieuwe lever afspraak maken.
- bank + poef zijn betaald, maar geen idee waar mijn poef is.
- meerdere keren contact opgenomen met sefa, en niemand reageert.
- 1ste afspraak gemaakt voor de poef in de 16de week. = niemand komen opdagen
- 2de afspraak gemaakt voor de poef in de 17 de week = niemand komen opdagen
- 3de afspraak gemaakt voor de poef in de 18de week = niemand komen opdagen.
- sefa gebeld: zij geven aan telkens dat mijn poef klaar staat voor levering.
- weer sefa gebeld om iemand te spreken over een terug betaling, ik ben mijn geduld kwijt. Sefa geeft aan dat de poef in een verkeerde kleur is gekomen, en dat zij gaan ''kijken'' war zij voor mij kunnen doen voor de terugbetaling.
- niks vernomen van sefa meubel, en zelf in de 19de week gebeld voor een terugbetaling. Sefa zegt dit binnen 10 dagen te doen na 25 augstus. Ik vraag hier een bevestiging van via de e-mail, en tot heden (30 augustus) geen bevestiging ontvangen van de afspraak voor terugbetaling en sefa is niet bereikbaar. Zij reageren niet via de email, telefonisch, facebook, instagra m of whatsapp.
- ik ben 100% mijn vertrouwen hierin kwijt en raad niemand aan om hieraan te beginnen!
- ik wil een bevestiging van de terugbetaling en het geld voor mijn betaald poef terug zsm! wij zitten in de 20ste week!

Robertino
12-03-2019

Absolute afrader

Wij hebben bij dit bedrijf onze inboedel besteld (salontafel, eettafel, bankstel en een zuil) Tot op heden hebben wij alleen het bankstel geleverd gekregen en is deze partij stelselmatig onbereikbaar. Er zijn ons talloze toezeggingen gedaan over de levering maar 6 maanden na besteldatum hebben wij nog steeds niets mogen ontvangen. Ook het geld terugbetalen doen ze niet. Wij hebben inmiddels ook aangifte van oplichting gedaan bij de politie.

Welk cijfer geef jij OZ sefa Meubel?