Stock24.nl13 ervaringen

Mascha
14-12-2018

Geen levering

Iers besreld en betaald. Na drie dagen nog niet in huis. Gaan bellen, blijkt het uitverkocht. Beetje jammer dat je daar zelf achteraan moet en ze blijkbaar ook hun voorraad niet op orde hebben.
Niet bestellen daar!
Nu maar hopen dat het geld terug komt.

Edwin
14-12-2018

Zeer onbetrouwbaar

Artikel besteld.
Binnen een week een betalingsverzoek, maar nog niets ontvangen.
Gevraagd waar de bestelling bleef: Anonieme mail met mededeling dat de order doorgezet zou worden.
Ruim een week later weer gevraagd waar het artikel bleef: Anonieme mail dat er vertraging met de post was, over enkele dagen zou ik het ontvangen.
Aantal dagen later een ingebrekestelling mbt de betaling ontvangen, incl dreigement dat het bedrag verhoogd zou worden als er niet binnen 2 weken betaald zou worden.
Als het artikel nog niet binnen was, zo werd geadviseerd, kon er contact opgenomen met de klantenservice voor een verlenging van de betalingstermijn. Daarnaast een verwijzing naar de webshop.
Telefonisch contact opgenomen met Stock24. Het artikel was nooit verzonden én lag niet in het magazijn. De order is geannuleerd.

Eline

Goedkope producten

Producten met een super goede prijs, hier haal je ze het goedkoopst. Levering redelijk snel, vriendelijke klantenservice!

Jorick

Boven verwachting

Snelle levering, goede service!

Sara

Fijn bedrijf

Goede communicatie en het pakket is snel geleverd.

Els
05-12-2018

Ruim assortiment nette klantenservice!

Mooi ruim assortiment, de juiste klantenservice en snelle levering.

Remon

Snel en goedkoop

Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis met een flinke korting.

Cor

Bovenverwachting goed!

Ik vroeg me af of ik mijn Powerbar bestelling wel zou ontvangen, het leek mij te mooi om waar te zijn. Gelukkig lag mijn pakket 2 dagen later op mijn matje!

Harrie
04-12-2018

Goed geleverd

Product besteld met een scherpe prijs en ook nog eem snel bezorgd, geen problemen gehad.

Daut
04-12-2018

Goede prijzen en snel geleverd

Super goedkoop en snel in huis

27-11-2018

Producten op site zijn niet leverbaar

Ik heb een product besteld bij stock24. Echter werd ik na een aantal dagen gebeld dat het bestelde product niet meer leverbaar was. Punt. Toen ik naar alternatieven vroeg waren ook die niet leverbaar. Terwijl deze wel degelijk op hun site stonden. En zelfs na hun telefoontje staan de producten nog steeds op hun site.

Jo
13-11-2018

Zelfde klacht als een ieder op stock24

Ook ik heb besteld en nooit geleverd gekregen. Volgens website het laatste product welke na betaling inderdaad veranderde in uitverkocht.
Na niets te horen te hebben gekregen omtrent verzending, (voor 1700 besteld, volgende dag in huis) na een week zelf maar gaan mailen.
Na twee weken en de nodige mailtjes welke bij stock24 langs elkaar heen gaan krijg ik uiteindelijk een telefoontje waarin verteld word dat mn geld word terug gestort.
Grappig dat ik overigens een paar uur later de zelfde vraag krijg per mail.
Binnen dit bedrijf gaat iets dramatisch mis. Ik heb mn lesje wel geleerd en zal hier dus echt niet meer kopen. Vanaf aankoopsmoment riekte dit al naar een slechte zaak. Had ik maar naar mezelf geluisterd.

Sen
02-11-2018

Bestelling betaald, niet geleverd

Ruim drie weken geleden voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij stock24. Ik wilde de producten snel in huis en aangezien stock24 op hun website belooft “voor 17.00uur besteld, morgen in huis” plaatste ik netjes voor 17.00u mijn bestelling. Helaas de volgende dag niets. Kan gebeuren dacht ik, maar ook vrijdag niets. Mail gestuurd en drie dagen later een reactie ontvangen dat ‘ze verwachten dat de bestelling binnen enkele dagen verstuurd wordt’. Nu, inmiddels ruim 3 weken later, nog steeds geen pakket en klantenservice reageert niet meer.

Na wat zoeken online zag ik ook dat het kvk nummer en adres van dit bedrijf volgens kvk.nl van cookinglife.nl zijn.

Aangezien- buiten oude reviews op bol.com (de reden dat ik durfde te bestellen)- nauwelijks iets over stock24.nl beschreven staat, wil ik hierbij potentieel klant toch voor een andere website te gaan. Ik verwacht namelijk niet mijn producten nog te krijgen. Daarbij reageert stock24 niet meer, dus het terugkrijgen van mijn geld zal er ook niet inzitten. Enorm zonde natuurlijk!

Welk cijfer geef jij Stock24.nl?