Goedkoopmeubelen.nl61 ervaringen

Nicole
15-04-2017

Alles netjes geleverd

Na mijn bestelling bij goedkoopmeubelen las ik een paar slechte recensies. Ik had in vertrouwen besteld, er staat een een goed keurmerk op de site, waarbij ze zijn aangesloten. De schrik sloeg me wel even om een hart. De levertijd zou 1-3 weken duren. Na twee weken heb ik een email gestuurd, die binnen een paar uur werd beantwoord, de snelheid en het antwoord stelde me gerust, ondanks er in de email 2 taalfouten stonden. Mijn bestelling zou de maandag erop bij hun binnen komen en vervolgens worden afgeleverd aan de vervoerder. Donderdag kreeg ik mijn track en trace en vrijdag is het grote pakket , 2 staan lampen netjes afgeleverd.

Ann
06-12-2016

Toch goed gekomen.

Gisteren ervaring geplaatst. Na 3 mailtjes en een aantal weken wachten werd ik vanmorgen gebeld of ze vanmiddag langs konden komen voor het leveren van de hocker. Om 15 uur werd ik opnieuw gebeld dat ze er over een kwartier zouden zijn. Prima afgeleverd, alleen moest ik hem zelf nog even in elkaar zetten. Dat was overigens zo gebeurd. We kunnen er gelukkig nu blij mee zijn, maar daar keken we gisteren nog wel anders tegenaan.

Alyssa
24-11-2016

Lamp besteld

Op 5 oktober inmiddels is het 24 november en nog steeds niets ontvangen website uit de lucht en tel. niet bereikbaar meer wat nu ?

Tobi
23-11-2016
Deze klacht is opgelost

Product niet geleverd, website en tel nr uit de lucht.

Reeds bijna een maand tevergeefs aan het wachten op een product.

Een recent belletje bracht ons nog in contact met een medewerker, welke diezelfde dag terug zou bellen. Met de nadruk op zou.

Nadien eerst al de website uit de lucht gehaald is werd na dit telefoontje ook het telefoonnummer (020-6320040) uit de lucht gehaald.

Geen antwoord, geen product. Inmiddels is een aanmaning tot het leveren van de producten (14 dagen na dagtekening brief) verstuurd. Benieuwd of hier uberhaupt ooit op zal worden gereageerd.

22-10-2016

Gewoon goed behandeld

Op zoek naar een wandplank vonden we model "Tear" bij goedkoopmeubelen.nl . Dit is ook de enige die dit model kan leveren. eerst maar even wat recenties gelezen, en kwam nog al vele negatieve recenties tegen. Toch gebeld met hen, ze hadden er nog 2 op voorraad en zouden er nog 1 bestellen, we hadden er graag 3. Na 2 dagen werden we gebeld dat het derde wandplanje er was. Op zaterdag middag van Veenendaal naar A/ dam gereden, want ivm gewicht was verzenden best prijzig, kon ik ook makkelijk met mijn dieseltje voor heen en weer Rijden. Bij het nakijken of er geen beschadigingen waren bleek dat er op een wandplankje een kras zat. Mevrouw bood aan om een nieuwe te bestellen en die dan op hun kosten ons toe te sturen, of we konden de beschadigde wandplank met een flinke korting krijgen. Voor het laatste gekozen en we zijn heel bij met deze aanwinst. Dus wij hebben wel een goede ervaring met deze zaak, en nee, ik heb verder niets met hun te maken, ook geen familie of wat dan ook. Was gewoon goed en fijn kopen

Mw. J.
26-09-2016

Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat!

Heb meerdere keren geprobeerd te bellen; werd niet opgenomen of niet op gereageerd. Duurde lang, voordat het bestelde bed leverbaar was, maar uiteindelijk is alles door Marcel Strieper keurig afgehandeld. We hebben een duurder bed gekregen en het is práchtig.

Els
22-09-2016

Reactie op reactie!

Uiteindelijk mijn geld terug gekregen,echter niet na mijn mails maar pas na een brief van mijn zus die toevallig juridisch adviseur is!

28-07-2016

Levering van producten

Nou het slechtste bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad. Ze reageren totaal niet op mails en via de telefoon zijn er altijd excuses en uitvluchten waarom niet is teruggebeld. Je wordt continue door de lui aan het lijntje gehouden. Ik ga me bestelling annuleren en mocht ik mijn geld niet terugkrijgen ga ik zeker mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen. TIP voor alle mensen die via moderne interieurs of goedkoopmeubelen iets willen kopen NIET DOEN.

Als ik van tevoren te vele negatieve reacties had gelezen hier had ik dit zelf ook niet gedaan maar ja...... dat is nu te laat.

Yvonne
24-07-2016

Al weken wachten op mijn retourbetaling

Ondanks diverse mails en telefoongesprekken heb ik tot op heden mijn retourbetaling van een geannuleerde order helaas niet mogen ontvangen. Nu dan maar aangegeven dat ik het uit handen ga geven aan een gerechtsdeurwaarder. Vreselijk dat je als klant moet leuren om je geld.

Margje
19-07-2016

Zeer slecht

24-05-2016 heb ik een spiegel gekocht en betaald tot op heden niets ontvangen heb via die ticketservice emails gestuurd een reactie gehad op 02-07-2016 dat hij binnen was en dat hij de volgende week geleverd zou worden maar helaas nog niets binnen geprobeerd te bellen word niet op genomen weer een email gestuurd dat ik het exacte tijdstip wil weten wanneer hij geleverd wordt zo niet dan dat ik mijn geld terug wil nog steeds niets verder van hun gehoord. wil nu gewoon mijn geld terug.

Shaila
02-06-2016

Fijn contact, goed advies

Wij hebben onze nieuwe bank in de winkel besteld en vorige week ontvangen. Na bijna een week hierop te hebben gezeten ben ik nog blijer als dat ik al was met de nieuwe bank :-). In de showroom zat hij al heerlijk maar nu echt lang erop te hebben gezeten blijkt het inderdaad een top bank zoals de verkoper al aangaf in de winkel. Bedankt voor het zeer goede advies, en de fijne bank!

Crissie
31-05-2016

Zeer tevreden

Vanmorgen via DHL onze bestelling ontvangen. Prachtig modern wandgewei. Vrijdag besteld en vandaag al ontvangen. :-)

Sebastiaan
31-05-2016

Goede service, Leuke collectie

Jammer dat alleen mensen die negatief gestemd zijn hier berichten. Wij hebben reeds onze derde order mogen ontvangen en herkennen niets van onderstaande berichten. Misschien toch eens duidelijk de levertijden en de pagina over de levertijden lezen? Maar dit terzijde, wij zijn weer blij met nu ons nieuwe bed en matras. Service prima, bezorging prima. Hartelijk dank weer.

Tange
29-05-2016

Zeer slechte service

Op 23 Maart jl een TV tafel besteld.Heb vorige week een ticket aangemaakt met de vraag waar dit bleef.Werd op geantwoord dat ik gelijk had en men Dinsdag (twee dagen erna) kontakt met mij op zou nemen.Gewoon niets gehoord,men minacht de klant blijkbaar.Toen ik weer een mailtje stuurde met de vraag of ik misschien met internetoplichting te maken had(ja,ga je aan denken toch?)reageerde een Hr. Streaker?of Strieper nogal furieus.Maar verder hoor je niets.Hoe kun je zo met klanten(eet je van toch?)omgaan?Zoals ik al aangaf op het ticket wil ik de koop annuleren en gewoon mijn geld terug.Hier iets kopen is een grote ergernis.Hou jullie op de hoogte en trek lering uit mijn verhaal.Heb een keer een salontafel besteld bij Home 24.Heerlijk bedrijf.Binnen 14 dagen afgeleverd.Rekent ook geen bezorgkosten.Goeie ervaring.

Melissa Lucia Roy
Melissa Lucia Roy
26-05-2016

Fraude mensen zijn het,!

Ik heb 4stoelen bestelt en betaald en 3weken later waren ze er nog niet netjes naar toe gebelt zijde ze dat ze zaterdag binnen kwamen en dinsdag in huis zou hebben niet gebeurt ze liegen en zetten je af in ieder geval ga ik mijn 4stoelen Hallen en dan is het kassa vies tuig

Remco
18-05-2016

Super slechte service, geen enkele reactie op tickets

Bestelling bij ze gedaan, maar krijg geen enkele reactie op tickets. Ook op verzoek geld terug te storten omdat we van de koop af willen zien wordt niet gereageerd. Morgen maar weer bellen en anders bij ze langs. Ben er helemaal klaar mee en wil via deze weg iedereen afraden om hier ook maar iets te kopen.

Jeroen
07-04-2016

Slechtste service ooit!

Hier een tafel besteld waar ik dik 2 maanden op heb moeten wachten. Meerdere mailtjes gestuurd waar geen gehoor aan is gegeven.

Voor mij is dit de laatste keer. Ik raad niemand dan ook aan om hier iets te kopen.

Roland
30-03-2016

Slechte service

ook al meer dan 12 weken aan het wachten en uitleg zoals vorige klanten hier hoef hier niets meer

Ilona
27-02-2016

Mooie nachtkastjes, makkelijk in elkaar te zetten

Gisteren heb ik weer nachtkastjes gekregen. Het in elkaar zetten vd nachtkastjes ging erg snel.

De verschillende schroefjes etc waren verpakt in aparte zakjes met nummers. Op de delen van het nachtkastje zaten ook letters geplakt waardoor het voor mij als vrouw simpel was om in elkaar te zetten.

Geen ikea achtig kastje waarbij echt werkelijk alles nog in elkaar gezet moest worden.

Mooie kwaliteit ook! Een aanrader

Roberto
13-02-2016

Mooi product, mooie site

Weinig woorden voor nodig, ik ben dik tevreden wat betreft service en ontvangen producten!

Meer Goedkoopmeubelen.nl reviews
Welk cijfer geef jij Goedkoopmeubelen.nl?