Goedkoopmeubelen.nl reviews

Periode2022

Crissie
31-05-2016

Zeer tevreden

Vanmorgen via DHL onze bestelling ontvangen. Prachtig modern wandgewei. Vrijdag besteld en vandaag al ontvangen. :-)

Sebastiaan
31-05-2016

Goede service, Leuke collectie

Jammer dat alleen mensen die negatief gestemd zijn hier berichten. Wij hebben reeds onze derde order mogen ontvangen en herkennen niets van onderstaande berichten. Misschien toch eens duidelijk de levertijden en de pagina over de levertijden lezen?

Maar dit terzijde, wij zijn weer blij met nu ons nieuwe bed en matras. Service prima, bezorging prima. Hartelijk dank weer.

Tange
29-05-2016

Zeer slechte service

Op 23 Maart jl een TV tafel besteld.Heb vorige week een ticket aangemaakt met de vraag waar dit bleef.Werd op geantwoord dat ik gelijk had en men Dinsdag (twee dagen erna) kontakt met mij op zou nemen.Gewoon niets gehoord,men minacht de klant blijkbaar.Toen ik weer een mailtje stuurde met de vraag of ik misschien met internetoplichting te maken had(ja,ga je aan denken toch?)reageerde een Hr. Streaker?of Strieper nogal furieus.Maar verder hoor je niets.Hoe kun je zo met klanten(eet je van toch?)omgaan?Zoals ik al aangaf op het ticket wil ik de koop annuleren en gewoon mijn geld terug.Hier iets kopen is een grote ergernis.Hou jullie op de hoogte en trek lering uit mijn verhaal.Heb een keer een salontafel besteld bij Home 24.Heerlijk bedrijf.Binnen 14 dagen afgeleverd.Rekent ook geen bezorgkosten.Goeie ervaring.

Melissa Lucia Roy
26-05-2016

Fraude mensen zijn het,!

Ik heb 4stoelen bestelt en betaald en 3weken later waren ze er nog niet netjes naar toe gebelt zijde ze dat ze zaterdag binnen kwamen en dinsdag in huis zou hebben niet gebeurt ze liegen en zetten je af in ieder geval ga ik mijn 4stoelen Hallen en dan is het kassa vies tuig

Remco
18-05-2016

Super slechte service, geen enkele reactie op tickets

Bestelling bij ze gedaan, maar krijg geen enkele reactie op tickets. Ook op verzoek geld terug te storten omdat we van de koop af willen zien wordt niet gereageerd.

Morgen maar weer bellen en anders bij ze langs. Ben er helemaal klaar mee en wil via deze weg iedereen afraden om hier ook maar iets te kopen.

07-04-2016

Slechtste service ooit!

Hier een tafel besteld waar ik dik 2 maanden op heb moeten wachten. Meerdere mailtjes gestuurd waar geen gehoor aan is gegeven.

Voor mij is dit de laatste keer. Ik raad niemand dan ook aan om hier iets te kopen.

Roland
30-03-2016

ook al meer dan 12 weken aan het wachten en uitleg zoals vorige klanten hier hoef hier niets meer

Ilona
27-02-2016

Mooie nachtkastjes, makkelijk in elkaar te zetten

Gisteren heb ik weer nachtkastjes gekregen. Het in elkaar zetten vd nachtkastjes ging erg snel.

De verschillende schroefjes etc waren verpakt in aparte zakjes met nummers. Op de delen van het nachtkastje zaten ook letters geplakt waardoor het voor mij als vrouw simpel was om in elkaar te zetten.

Geen ikea achtig kastje waarbij echt werkelijk alles nog in elkaar gezet moest worden.

Mooie kwaliteit ook! Een aanrader

Roberto
13-02-2016

Mooi product, mooie site

Weinig woorden voor nodig, ik ben dik tevreden wat betreft service en ontvangen producten!

12-02-2016

Zeer content!

Ik heb in onlangs de vloerlamp studio en hanglamp studio gekocht via goedkoopmeubelen.nl. Werd ook aangeboden via andere webshops voor veel hogere prijzen. Dus de keuze was al gauw gemaakt natuurlijk :-). Levertijd was drie weken, maar voor die prijs vind ik wat langer wachten niet erg. Geleverd via DHl en de lampen zijn boven verwachting prachtig en sfeervol. Mijn dank hiervoor!

Nrd42
07-02-2016

Uitstekend service

Ik heb laatst bankstel,wandmeubel,boxspring,kinderkamer gehaald bij goedkopemeubelen.nl...Ik raad zeker aan top service aardige mensen volgende x haal ik me meubelen weer bij hun ga zo door je heb zeker een trouwe klant derbij

Romy
29-01-2016

Fijn contact, zeer mooie kantoormeubelen!

WIj hebben bedrijfsmatig een order geplaatst. Zijn zeer tevreden over het gegeven advies, prijs en de producten.

Ons kantoor ziet er nu prachtig uit! Bedankt!

Dayrini
28-01-2016

Fijne bank

Zojuist de aflevering gekregen van onze nieuwe bank. We hebben deze niet kunnen proef zitten omdat de bank niet aanwezig was in de showroom. Maar dankzij goed advies, hebben wij de juiste keuze gemaakt. Bedankt.

Bjorn

Super tevreden

Ik heb mijn bestelling besteld en heb deze op tijd ontvangen. Goede service en de afhandeling prima.

De eerst volgende bestelling gebeurd weer gauw aangezien ik al weer een paar mooie producten heb gezien op hun site.Top bedrijf

Angela

Blij met ons nieuwe bed

Onlangs een boxspring gekocht bij goedkoopmeubelen.nl. Staat prachtig in onze nieuwe slaapkamer en belangrijkste... Slaapt zo heerlijk. Bedankt voor het goede advies wat betreft het te gebruiken matras.

Jim

Zeker tevreden

Zojuist is mijn housewarming party afgelopen. Heel veel complimenten gekregen over mijn meubels. Dus ik kon het niet laten mijn ervaring te delen. Goede service en aflevering op tijd. Super... super ... blij....

Tinneke
22-01-2016

Top service

Na lang zoeken en bezichtigen heb ik 4 weken geleden een bank besteld. Mij werd gezegd dat de levertijd 1 tot 5 weken was. Ik had mijn oude bank reeds na 2.5 week verkocht. Daarna ben ik gebeld met de mededeling dat mijn bank niet op tijd binnen zou zijn. Daarvoor heb ik netjes een leenbank gekregen en zoals afgesproken is mijn bank afgeleverd. Het was de moeite waard om nog een weekje extra te wachten. We zijn zeer tevreden met onze bank en de afhandeling hiervan.

Dit noem ik top service. Van mij krijgen ze een dikke voldoende

20-01-2016

in oktober salontafel gekocht, bleek deel beschadigd. foto's gemaakt en 20 november in behandeling. 20 januari, 8 weken later, nog niets gehoord, zelf maar gerepareerd. flut antwoord gekregen. koop daar nooit iets meer.

Diana
19-01-2016

Slechte ervaring, niet nakomen afspraak

Ik heb een complete meubelserie besteld met een levertijd van 4 tot 6 weken. Dit was begin juli. Nu hadden ze mij een leentafel beloofd omdat ik geen meubelen in mijn huis had. Na 6 weken, nog geen leentafel en ook van de door mij bestelde meubelen geen enig teken van levering. Vanwege de vakantieperiode zou het iets langer kunnen duren. Na 12 weken maar voorzichtig gepolst of de fabriek misschien niet failliet was, maar daar was volgens hun geen enkel teken van. Na 17 weken werd ik gebeld(nog steeds geen leentafel in mijn bezit) dat de fabriek idd failliet was, maar goed nieuws mijn meubels mochten de week erop opgehaald worden. De week erop maar zelf een bezoekje gebracht omdat de meubels er wederom niet waren. Er werd mij toegezegd een vergoeding te krijgen voor het ongemak. De reden dat de meubels er niet waren was omdat ze een papier getekend moesten overhandigen en dan de meubels mee zouden krijgen. Half november eindelijk een leentafel en een leenkastje gehad. Na 24 weken de moed maar opgegeven en mijn geld (zonder rente en zonder de beloofde tegemoedkoming). Diverse keren is beloofd terug te bellen, wat dus niet gedaan werd.

Nee ik zal niemand aanraden met goedkopemeubelen.nl of moderneinterieurs.nl in zee te gaan.

Zouhair
17-01-2016

Zouhair

Heb een bank besteld bij goedkoopmeubel.nl. Had de bank eerder gezien bij een andere zaak die nogal niet in de buurt van Amsterdam was. hier had ik de bank direct en goedkoper ! #happymetmenieuwebank