Goedkoopmeubelen.nl reviews

Periode2022

Rick
06-01-2016

Rick

Op zoek naar het juiste hoekbank ben ik terecht gekomen bij Goedkoopmeubelen.

Informatie die ik kreeg heeft ervoor gezorgd dat ik hier ging kopen.. Duidelijke taal en goeie service.

Bedankt en ga jullie zeker adviseren bij mijn vriendenkring!

Tayfun
05-01-2016

Geweldig!

Op 23 december hebben wij een eet tafel plus 6 stoelen besteld. De volgende dag is het bevestigd voor 5 januari 2016 leveren. Geweldige bedrijf die hun beloftes waar maken. Bedankt voor jullie snelle geweldige service. Tot de volgende keer.

Hilde
03-01-2016

Reeds van in september een hifi meubeltje besteld en betaald. Nog steeds niets ontvangen. Er werd ons op 24 december 2015 telefonisch bevestigd dat het de dag erna 25 december zou geleverd worden. Al meerdere mails verstuurd via hun fameuze ticket maar die blijven onbeantwoord. Ik begrijp dit echt niet. Dit kan ik echt geen service noemen.

Jaco
13-12-2015

Bestelling

Maand geleden een salon tafel besteld.

Na 3 weken een afspraak gemaakt voor levering.

Heel de middag thuis gebleven.

Niets geleverd. Na telefonisch contact waar levering bleef bleek zo genaamd dat spullen geleverd waren ergens in de straat. Waarom er was iemand thuis?

Geen bericht gehad dat er bij buren afgeleverd was?

Verschillende tickets aan gemaak. Geen gehoor.

Onbetrouwbaar bedrijf.

Mi
11-11-2015

Volgens mij word ik genegeerd

comunicatie is niet echt een sterk punt.

Tenminste als het een klacht betreft krijg je gewoon geen antwoord.

Ik hoop voor ze dat t een vergissing is maar na 3 e-mails hoop je toch wel wat te horen en begint t kromgetrokken tafelblad me steeds meer te irriteren.

Maurice Visser
10-11-2015

Prima bedrijf!

Wij hebben hier enige tijd geleden een drie zitsbank en fauteuil besteld en afgesproken dat een en ander in oktober geleverd zou worden. Half oktober heb ik een ticket aangemaakt via DMO support en kreeg onmiddellijk antwoord én werd ik ook nog eens gebeld met de mededeling dat de bestelde goederen binnen een week binnen zouden komen! Aangezien onze nieuwe woning op dat moment nog niet opgeleverd was heb ik gevraagd of het nog even kon wachten en dat was geen enkel probleem! Inmiddels hebben we de meubels opgehaald en deze voldoen volledig aan onze verwachtingen, prachtig! Ik begrijp de negatieve reacties op deze site niet zo goed..... de communicatie is goed, de meubels perfect ( zeker gezien de prijs!), de service is uitmuntend en bovenal, de ontvangst en klantvriendelijkheid is super! Wie gaat er nu lopen mekkeren dat de showroom niet zou deugen Deze is simpel maar schoon en overzichtelijk! We willen toch veel voor weinig geld? Dan snap je toch wel dat de overheadkosten laag moeten blijven?

Kortom, mooie spullen voor weinig geld, afspraken worden nagekomen en hard werkende, betrokken mensen! Top bedrijf!

Y.Mosterdijk
10-10-2015

Fantastisch bedrijf...perfecte service

ik had een klok gekocht en wilde hem terug sturen en daarna toch weer niet. ze dachten heel goed met me mee en ze stuurden me zelfs een extra klokje om te kijken wat ik mooier vond. Ik ben super tevreden met dit bedrijf

Rene
05-10-2015

Zeer tevreden

Onlangs een dressoir en eettafel gekocht via beslist.nl bij goedkoopmeubelen.nl. Kwaliteit is super en een aanwinst in ons nieuwe huis. Service en afhandeling van de order was prima. Top!

Roos en David
26-09-2015

Fantastisch!

Goedkoop meubelen bedankt voor jullie fantastische service!!

Binnen 2 weken had ik mijn bankstellen binnen!!

Goed service voor weinig geld!

Ga zo door!

Hennie
13-09-2015

Tevreden klant

Na de recensies te hebben gelezen werd het twijfelachtig om hier een bestelling te plaatsen. Gezien de prijzen die veel lager liggen dan andere meubelzaken heb ik de poging toch gewaagd. Op de site stond 1 tot 3 weken. reeds in de eerste week gebeld en antwoord gekregen dat mijn bestelling over 2 weken binnen zou zijn onder voorbehoud. Tot mijn grote verbazing werd ik al in begin derde week opgebeld dat mijn bestelling binnen was. De aflevering was ook snel .. dus ik ben een tevreden klant.

Naomi
26-08-2015

Dik tevreden met goedkoopmeubelen.nl

Ik herken niets in deze reviews heb al meerdere malen besteld bij goedkoopmeubelen.nl en alle keren vriendelijk behandeld en correcte informatie gehad. Ook de leveringen zijn goed gegaan. Ook mijn laatste order is weer goed afgeleverd en de eettafel staat prachtig.

Levering duurt wat langer maar dat is ook het concept van goedkoopmeubelen.nl, staat ook vermeld op hun site en achter elk product staat levertijd: 1 tot 3 weken (onder voorbehoud). Slechte ervaringen worden eerder geplaatst, goede ervaringen bijna nooit. Vind het aantal reviews best meevallen voor zo'n grote site.

En op laatste review een antwoord te geven. Ze hebben ook een telefoonnummer, dus dit is gewoon kinderachtig op dit hier te plaatsen. Maar dat is mijn mening. Ga zo door goedkoopmeubelen

Elly Remie
25-08-2015

Weet het nog niet

Ik heb vorige week een ticket aangemaakt om te vragen of er iets bekend was van mijn salontafel.De levertijd lag tussen de 2 en 4 weken.Maar ik lees niet al te beste revieuws dus maak ik me toch een beetje zorgen.Nu hoop ik dat ik misschien langs deze weg een antwoord te krijgen.

M.V.Groet Elly

Cy Van Steen
19-08-2015

6 maanden geleden betaald, niet geleverd

p 23/02/15 werd een item besteld en volledig betaald (incl. leveringskosten). na 3 maanden was het nog steeds niet geleverd. Op klachten/vragen (die men on line dient te communiceren) kregen wij éénmaal een reactie: 'het item is weer voorradig en zal einde week geleverd worden'. Dat is inmiddels weer 5 weken geleden, maar nog steeds geen levering, ook geen reactie op onze klacht hierover. Wij vragen gewoon ons geld terug, omdat er totaal geen zicht is op levering, en blijkbaar ook geen betrouwbare communicatie. Wij voelen ons opgelicht.

JVB
23-03-2015

Reeds enkele weken geleden meubel besteld, 3 mails verzonden met vraag of ze de betaling ontvangen hebben en wanneer ze zouden leveren.

Je krijgt evenveel reactie van een dood vogeltje als van deze firma ...

Leonardo de Jonge
16-02-2015

Snelle Service, vriendelijk geholpen

Wij willen via deze weg de medewerkers van goedkoopmeubelen.nl even bedanken voor de uitstekende verleende service. Wij hadden enkele meubelen snel nodig ivb expo. De stoelen en tafels die wij op het oog hadden, waren uitverkocht bij hun leverancier en die vielen dus af. Balen maar dankzij de snelle accurate hulp en advies van de sales mensen van goedkoopmeubelen.nl hebben wij echt hele mooie stoelen en tafels geleverd gekregen, en nog voor de deadline. En nog mooier dan onze eerste keuze. Hartelijk dank hierdoor wordt onze expo een succes.

Groet Leonardo de jonge

Tech-House
12-02-2015

Geen berichtgeving niets

8 weken geleden een bank bestelt. Tot op heden geen bericht gehad. Zelf al 4 x een mail gestuurd via het contact formulier en per email zelf. Geen reactie. Gebeld en toen zeiden ze me vanavond terug te bellen. Inmiddels een week later nog altijd niet terug gebeld. Wanneer ik nu bel wordt ik weggedrukt. Levertijd van de bank zou 2 tot 4 weken zijn. Later bleek dit 6 te moeten zijn, helaas nog altijd geen bank.

Communicatie en dus klantvriendelijkheid is dus ver te zoeken.

Naomi
29-01-2015

Goede telefonische ondersteuning, prachtige meubels

Wij twijfelden erg wat voor massief houten meubelen we zouden gaan nemen in ons nieuwe huis. Ons oog was gevallen op de Sheesham meubelen van Goedkoopmeubelen. Na een telefonisch onderhoud waar wij al veel informatie kregen, toch even langs de showroom gegaan. Daar werden wij vriendelijk te woord gestaan en wederom kregen wij veel product informatie. Eenmaal thuis gekomen hadden wij snel besloten de meubelen te bestellen. Keurig bezorgt en de gegeven informatie klopt als een bus! Prachtig staat de hele set in ons nieuwe huis. Waarvoor onze dank! Team van goedkoopmeubelen :-)

Tayfun en Yagmur
26-01-2015

FANTASTISCH!

Kok meubelen, bedankt voor alles!

goede service,vriendelijke mensen en zeer professioneel!

Tot de volgende keer,

Annemarie & Bart

Karel
25-01-2015

Karel - Prima meubelzaak, Een aanrader!

Toevallig vond ik na googlen Kok meubelen en zag dat jullie niet de duurste waren en ook nog mooie spullen hadden.

Na dat ik langs kwam dacht ik van goed dat ik toch nog ben gekomen.

Ik vind uw meubelzaak zeer goed en vooral ook klantvriendelijk.

Gelijk had ik nieuwe banken en een nieuwe bed besteld.

Ook kreeg ik een korting daar was ik erg blij om.

Op tijd geleverd en alles ziet er nu prima uit.

Mijn neef gaat komende week ook langskomen.

Iedereen heb ik nu Kok meubelen aangeraden.

Succes en nogmaals bedankt.

Sanny
20-01-2015

Klant-onvriendelijk slechte service

Heb op 1december 2014 een salontafel betaald en besteld, na 3 weken gebeld,waar blijft mijn salontafel, ja mevrouw hij zat niet bij de levering, we proberen alles voor de Kerst te bezorgen,niet dus! weer gebeld, ja mevrouw hij komt half januari , 16 januari weer gebeld ,ja hij is binnen, ik moet zelf constant bellen,u word terug gebeld wanneer hij bezorgd word,eind van de dag,ja hij word maandag 19 januari bezorgd tussen 9 en 12 uur , om 13.00 u nog geen salontafel, wéér gebeld, de bus stond met pech langs de snelweg,het zal wel laat worden want alles moet overgeladen worden, wachten wachten, niks! Geen telefoontje helemaal niks, van hoe of wat,vandaag 20 januari wéér gebeld, oh bent u niet terug gebeld ! Ik laat de chauffeur bellen met u voor een nieuwe afspraak! tot nu toe helemaal niks! Ik ben van plan om er nu mee te kappen,en mijn geld terug te eisen,ik had gevraagd om een compensatie voor alles wat er gebeurde,er werd gezegd waarom? ik zei ik heb er voor betaald ,er werd gewoon gezegd wij moeten er ook voor betalen! SCHANDALIG wat een klotezaak !