Goedkoopmeubelen.nl reviews

6.3
Periode2022

Erna
09-01-2015

Showroom mag geen showroom genoemd worden

Op de website ziet het allemaal goed uit maar de showroom is waardeloos. De zilvervisjes sprongen een bank uit en er staat veel in. Het lijkt wel een pakhuis. Ik had meer het idee dat ik in een kringloopwinkel terecht was gekomen. Voor ons dus geen meubels uit deze zaak.

Judith
26-12-2014

Fijn meegedacht en mooi product geleverd

Voor de babykamer had ik via goedkoopmeubelen.nl kubussen voor aan de wand besteld. Omdat de levering hiervan te lang op zich liet wachten, belde goedkoopmeubelen met het voorstel voor een alternatief. Dit alternatief is eigenlijk nog mooier dan wat we in eerste instantie hadden besteld. We zijn er blij mee!

24-10-2014

Support website wordt genegeerd

Bestelling via internet begin september geplaats en betaald. Ontvangst bevestiging gekregen en toen bleef het weken stil. Na een maand contact gezocht via hun support site. Anmderhalve week later nog steeds geen reactie. Nieuwe melding gemaakt met verzoek informatie te geven over de te verwachte levertijd. Weer geen reactie. Erg klantvriendelijk is het niet om klanten in het ongewisse te laten en niet te contactteren als daartoe een verzoek wordt gedaan. heb nu een e-mail gestuurd met uitdrukkelijk verzoek om te reageren. Nu is het weer afwachten of men gaat reageren. Op dit moment ben ik dus geen tevreden maar zeer ontevreden klant.

Remy
16-10-2014

Toch nog goede service van koks meubel

Nou ik moet toch meegeven dat de service nu wel goed is

De nieuwe sales manager heeft gebeld dat de ouwe sales manager er eruit gegooid en ze hebben meteen alles rechtgezet,

Er is een heel nieuwe meubel gebracht met goede geleiders erin en die is vandaag gebracht en helemaal in elkaar gezet

Goede service

Ik moet nog een paar meubels kopen en ik denk dat het toch weer koks meubels gaat morgen

Mehmet
16-10-2014

Bedankt voor goede service

Ik heb heele woonkamer meubels gekocht bij (www.goedkoopmeubelen.nl) KOK Meubel.

Zeer tevreden meer kan het niet

Bedankt jongens voor snelle en vakkundige afhandeling

Remy
24-07-2014

Nooit kopen bij goedkoopmeubel.nl

Een tv kast gekocht bij kok goedkoopmeubelen in amsterdam.

Ik dacht dat is mooi, een tv kast met lade en grijs en wit en hij is in voorraad, dus ruim optijd voordat ik alles binnen hebt voor de housewarming over twee weken dus ik betaald via ideal, krijg je uiteraard een mail enz enz,

Toen begon het. Ik belde na een halve week naar kok waar de bevestiging van het de datum voor transport enz . Toen moest ik maar een mailtje sturen want dat wisten ze niet

Ok ik een mailtje gestuurd, kreeg ik na een dag eindelijk een mailtje van de Sales Manager terug dat het kastje niet op voorraad is en dat het nog zeker drie weken gaan duren!

Dus ik geïrriteerd natuurlijk

Ik mailen waarom dat het kastje er niet was, ja de webmaster had dat even verzuimd, ja tuurlijk dal ik ook zeggen.

Maargoed ik heb betaald dus je zit in de tang bij die lui he

Goed na dus drie weken wachten het kastje gekregen in elkaar gezet en hij is mooi dus ik ben blij dacht ik, lopen allebij de geleiders van de la eruit en meteen ook helemaal stuk! dus ik meteen een foto gemaakt en weer een mailtje, weer een dag later, wordt ik afgepoert dat ik de geleiders niet goed in elkaard had gezet en dat het witte balletje (die er niet in zit bij deze ) aan de achterkant zit en dat is dus mijn fout en dat hun al honderden kastje in elkaar hebben gezet en dat hadden ze nog nooit gezien de kosten voor geleiden kosten bla bla bla

Ik dus weer mailen om te laten weten dat Sales Manager een beetje in de maling genomen vind!

De man heeft zijn huiswerk niet gedaan, de geleiders liepen en meteen uit en ik wilde graag zonder extra kosten geleiders die nu beter zijn dan 5 minuten

Toen werd de toon anders maar hij antwoorde (nog wel na uiteraard twee dagen maargoed je kan niet alles hebben)

Er zijn nieuwe geleiders besteld bij de fabriek volgens de sales manager dat was begin juni

Na een maand een mailtje gestuurd maar mijn geiders blijven (moet toch niet zo een probleem zijn voor een bedrijf om twee standaard geleiders van 10 euro te kunnen sturen maargoed)

Ik kreeg gewoon geen antwoord meer

Ik dus een mailtje gestuurd het is nu dus bijna augustus en nu heb ik de toon even gezet, wordt meneer de salesmanager niet leuk en wat dacht ik wel enz dnz maargoed de geleiders moeten uit de andere wereld komen en dat heeft tijd nodig

Met andere woorden ik heb ze nog steeds niet dus echt het zijn of is want volgends mij is de Sales Manager alleen iets kopen bij goedkoopmeubel.nl

Hij beloofd van alles en doen niets

Gr Remy

Wesley Hart
25-06-2014

Scherp geprijsd en prima en vakkundig vriendelijk telefonisch advies

Naar aanleiding van producten op de site van goedkoopmeubelen.nl heb ik telefonsich contact opgenomen met de klantenservice. Daar werd ik te woord gestaan door de salesmanager die mij zeer vakkundig en uitgebreide informatie kon geven over hun sheesham houten meubelen. Iets wat ik bij andere webshops niet kon krijgen. Na mijn bestelling even geduurd voordat ik de spullen had, maar gezien de scherpe prijzen van goedkoopmeubelen.nl vond ik dit niet erg en geniet nu volop van deze prachtige meubelen. een aanrader!

Bosman
18-03-2014

Goede uitleg en je weet waar je aan toe bent

Men probeert aan je wensen te voldoen en je daarbij als geheel een prijstechnisch zeer scherp aanbod te doen

Ik ben tot nu toe zeer tevreden