Tele2 reviews

2.3

Anouska
14-08-2017

Slechte informatie en leugens

Bij Tele2 een abonnement onbeperkt internet, aan de telefoon bij het afsluiten werd me verteld dat dit ook voor Spanje geldt na 15 juni, je raad het al, vreselijk vele geld buiten de bundel en ze schermen met de algemene voorwaarden. Gaan voorbij aan het feit dat ik tijdens het afsluiten volledig verkeerd ben geïnformeerd! Hebben het abonnement nu afgesloten en willen geen oplossing zoeken, wat een klote organisatie!

Esma
01-08-2017

Abonnement aanvragen

Wat een slechte klantenservice, zo zonde! Mobiel beschadigd ontvangen, email adres verkeerd vermeld, geen duidelijke contract, meer dan twee keer een abonnement proberen aan te vragen. wat kan er nog meer fout gaan. Jeetje wat een teleurstelling. Tot nooit Tele 2.

Daniël
25-07-2017

Slechte service, eigenlijk geen service

Een abonnement bij tele2 aangegaan. Deze gestopt ivm verhoging van kosten. Dit gedaan via de wettelijke termijn. Toch maakt Tele2 de fout Mij een afkoopsom te laten betalen. Wanneer ik hierover belt geeft iedereen aan dat ik gelijk heb, maar niemand kan deze afkoopsom stop zetten. De personen die ik moet hebben zijn niet bereikbaar.

Ik heb serieus nog nooit in mijn leven zulke slechte Service gehad.

Hubertus
20-07-2017

Klacht

De service van tele 2 is klote klantenservice houd je aan het lijntje 30 min. waarvan 18 min wachten daarna alles in mindering van beltegoed gebracht. De service van de tele 2 winkel is nog erger mobiel ter reparatie aan geboden dit op advies van ks huawei wilden nergens van weten en werd als een klein kind weggestuurd. personeel absoluut onbekwaan om een winkel te bannen nooit maar dan ook nooit meer tele 2 h.snelders

29-06-2017

Ze verkopen ongeldige prepaid kaarten

Na het kopen van een prepaid simkaart bleek deze niet te werken. Na tele2 te hebben gebeld bleek dit nummer al te zijn gebruikt in 2011. En daarom kon ik hem niet registreren en werkt de kaart dus niet. Ik krijg mn geld niet terug omdat ik niet kan bewijzen dat ik inderdaad dat kaartje heb gekocht.Dus ik zeg dan maak ik een foto van de sim kaart en stuur ik dat gelijk naar je toe. Heb je alle bewijs! Maar dit kon niet. Mijnheer wist ook nog te vertellen dat wellicht over een paar jaar dit nummer weer wordt aangeboden en dan koop je dus een simkaart die het weer niet doet! Schandalig! Ze verkopen expres producten die het niet doen!

Irma
27-06-2017

Afsluiten

Mijn mobiele telefoon werd zomaar afgesloten, omdat er fout is gemaakt bij tele2. En dan moet ik 10 werkdagen wachten tot ze weer aansluiten! Terwijl mijn factuur gewoon is betaald. Zelfs bewijs van rekening opgestuurd. Dit is schandalig. Ze hebben op geen enkele wijze hun administratie op orde en ze maken beloftes (leugens) die ze totaal niet waar kunnen maken. Medewerkers vertellen onwaarheden./leugens om je maar gerust te stellen (zoals u wordt na ong 24 uur aangesloten) maar vervolgens zit je dagen zonder telefoon (min 10 dgn ). Ben dus onbereikbaar voor mijn kinderen. Service is nul komma nul. En uit coulance zeggen ze dat ze geen aansluitkosten in rekening brengen. Dan wordt je dus helemaal razend omdat door hun foute administratie ik ben afgesloten. Nog nooit zoiets slechts meegemaakt.

Leo
19-06-2017

Alles-in-één-excl.veel extra kosten

Eindelijk werkt het met extra losse kabels door het huis want de verbindingsets, die je bij Ziggo niet nodig hebt, werken niet. Mijn contract moet toch per direct beëindigd kunnen worden omdat Tele2 in gebreke blijft.

Douwe
18-06-2017

In principe duur

Ik was bij KPN en ben overgestapt naar TELE2 omdat ik dacht goedkoper uit te zijn maar daar ben ik op terug gekomen als je kijkt wat je krijgt zijn ze duurder dan dan KPN je krijgt maar een ontvanger waar je niet mee kunt opnemen veel minder zenders enzovoort dus achteraf had ik gewoon bij mijn oude provider moeten blijven

Ali
18-06-2017

Zeer slecht

Ben al 10 maanden bezig om tot een oplossing te komen, tot op heden geen resultaat. Medewerkers van tele2 beloven en maken afspraken met je die ze niet na kunnen komen. Het gaat hier om een vergoeding van 432 euro, men heeft van af augustus 2016 dubbele factuurbedragen van me rekening afgeschteven. Elke keer wordt er een ticket aan gemaakt en ze houden je aan het lijntje dat het binnen 14 dagen opgelost is, zal ook overgemaakt worden maar 10 maanden verder heb nog steeds me geld niet. Enigste oplossing is een advocaat en een rechtzaak beginnen of een programma zoals kassa inschakelen.

S.
16-06-2017

Whatsapp berichten worden gefactureerd als sms berichten uit het buitenland!

Vervolgens als je hierover een klacht indient krijg je te maken met een straatjochie via livechat die je vertelt dat als op de factuur staat dat gesmst is uit het buitenland dat dat gewoon klopt! en dit terwijl de berichten zowel door de zender als ontvanger bewaard zijn in whatsapp. een klacht indienen heeft toch geen zin, je wint het toch niet wordt er gezegd. ik ga hiermee naar de rechter ten koste wat het kost. mochten er meer mensen mee willen doen dan hoor ik het graag!

Jaja
14-06-2017

Ze stelen je bundels en geven misleidende informatie

Mn vrouw ging op vakantie naar ierland en daarom een extra internet bundel van 4gb via internet gekocht. Ze bedacht zicht te laat dat het einde van haar maandperiode precies mdiden in vakantie viel. Daarop heeft ze klantservice van tele2 gebeld met verzoek de 4 gb bundel te laten vervallen. Volgens de klantenservice van tele2 kon dat vanwege een technische fout niet ondanks het feit dat ze de 4gb bundel nog niet had aangesproken . Maar om een of andere reden hebben ze mijn vrouw wel een nieuw abbo aangesmeert (mijn vrouw laat zich gemakkelijk ompraten en weet geen nee te zeggen) met een 1gb bundel welke gelijk inging. Met als gevolg dat de extra bundel van 4gb (a 20 euro) ook gelijk verviel. Resultaat is dat mn vrouw maar 1gb had op vakantie en 20 euro armer. Reactie van Tele2 : dat is altijd zo bij verlenging , u kunt een klachtenformulier invullen om u geld proberen terug te krijgen maar weigeren verder in te gaan op de procedure dat mijn vrouw dus willens en wetens een oor is aangenaaid en dat tele2 met voorbedachte raden haar bestolen heeft van 20 euro.

12-06-2017

TV Kijken en opnemen is een drama

Sinds onze verhuizing in september 2016 naar Rockanje waar geen glasvezel is noodgedwongen een DSL abonnement aansliuting met TELE2 afgesloten. Wij hebben nog geen enkele avond fatsoenlijk zonder storingTV kunnen kijken. DIGI-box vervangen al twee keer modem vervangen, de eerste keer door de monteur van TELE2. De helpdesk praat totaal niet dezelfde taal, elke keer een ander antwoordt en telkens maarde modem en didgi box resetten. Ik ben helemaal klaar met hun. enige weken geleden zouden ze KPN opdracht geven, vervolgens totaal geen respons meer gehad. wel krijg je een mail dat het abonnement van internet met 2euro wordt verhoogd, echter oplossen van problemen kennen ze niet. Wij zijn nu andere providers aan het bekijken en gaan zeker weg bij Tele2. Kort gezegd, wil je storingsvrij TV kijken en opnemen tegelijk neem geen TELE2.

San
01-06-2017

Tele 2 Door Spoelen Door De WC

Zeer slecht AFRADEN EN NOOIT NEMEN .

Klanten service gebrekkig en slecht 0,0 ze helpen je de goot in onnodig afsluiten terwijl er betaald is en dan 28 euro durven vragen voor weer aan te sluiten .

Er valt niet met ze te praten NEEM ZE NOOIT AUB heb ze ze opgezegd en ga het afkopen wil niets meer te maken met dat bagger bedrijf wat uit is op winst over andere hun rug . Te laat betaald betaald incasso bureau op je dak met 40 euro meer kosten de . ik houd het netjes . Dit bedrijf verdiend het om kapot te gaan NEEM ZE NOOIT AUB .

Na dag 1 al ellende met ze gehad en dan vast zitten aan een contract van 2 jaar 2 jaar afzien en vloeken en tieren service 0,0 klantenbinding pfffff 0,0 ze willen je hebben maar service verlenen ECHT NIET .

ik wil iedereen adviseren laat ze links liggen en zoek een betere provider aar GEEN TELE 2 AUB .

TW
31-05-2017

Klantenservice van tele2

Hiermee deel ik mijn slechte ervaring met de chat service van tele2. het blijkt alsof de medewerkers van tele2 die "hulp" via chat aanbieden echt onprofessioneel en helemaal niet opgeleid en getraind zijn. ze hebben helemaal geen geduld met de klanten. voordat ze een vraag beantwoord hebben, willen ze afscheid van je nemen. de laatste chat medewerker van tele2 waarmee ik slechte ervaring heb gehad heet Linda. dat was op 31 mei 2017 tussen 18:00 en 19:00 uur.

ik probeer hun chatservice helemaal te vermeiden. ik hoop dat tele2 een training of iets in die gebied aan hun rare chat klantenservice medewerkers te geven.

Maria
26-05-2017

Tele2 weg ermee!

Tele2 weg ermee! Wát een flutbedrijf zeg. Sluit je abbo bundel voor zoon af waar hij niet overheen zou kunnen. Wel dus. App werkt voor geen meter waardoor ouder geen zicht heeft op gebruik maar wel torenhoge facturen mag aftikken. Nergens vorm van coulance oid te bespeuren. Short term cashen is insteek van Tele2, not long term. Zal hier nimmer meer zaken mee doen, wanneer anderen slim zijn ook niet. Simyo, dát is pas correcte provider met goed stuk service koers klant.

24-05-2017

Wordt gewoon in de kou gezet in het buitenland

Klant zit in Canada/Amerika kan helemaal niets heeft geen 4G kan enkel keren bellen en smsen (lukt zelden). Nu ben ik vanaf 15-5-2017 bezig met de helpdesk om een oplossing, APN handmatig gewijzigd, 1 toetsen voor pincode, Simtoolkit, kruistest niks helpt. het probleem is door verzonden naar de technische dienst die vanaf de 22-5-2017 van mei de storing in behandeling heeft genomen, met een doorlooptijd van 3 werkdagen zou het vandaag bekend worden gemaakt. Krijg je te horen dat het ON-HOLD wordt gezet en er 29-5-2017 verdere conclusies worden getrokken. De klant heeft nu helemaal niets in Amerika en Tele2 laat hem stikken. zwaar onbeschoft en niet humaan.

Vahans
23-05-2017

Behandeling klant

Raad Tele2 ten strengste af. Ik wou de rekeningnummer van prive naar zakelijk omzetten, echter lukte dit online niet. Vervolgens de rekening terug gestorneerd. Later het rekeningnummer aangepast. Echter is dit in korte tijd naar de incassobureau gestuurd. Terwijl de nieuwe maand was afgeschreven. Geblokkeerd en incasso als eindresultaat. Slechte contact met de klant. Er had ten alle tijden door mij betaald kunnen worden. Echter de zaak zo snel doorsturen naar de incasso bureau, zo werkt het intern bij ons in ieder geval niet. Zal nooit meer een dienst van Tele2 afnemen. Gegroet

Gila
22-05-2017

Tele2 filosofie - is verloren gegaan aan.?

Zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Tele2

Iedereen die niet luistert kan toch oprotten.dit zijn de woorden van een medewerker.

Opzeggen en niets betalen aan tele2 waar onduidelijkheid over heerst !

Redenen tot ontevredenheid: Slecht tot geen internet, misbruik machtspositie door medewerkers, (intimiderend gedrag van medewerkers aan de de telefoon, het strenge juffie gedrag,.vingertje opsteken.), geen connectie telefonie, geen connectie tv ontvangst, geen mogelijkheid tot correspondentie over problematiek, all in: geen democratisch beleid en consument voor schut zetten sinds contractverlenging in 2013. Tele2 is.

Sjoerd
18-05-2017

Tele2, fout op fout en afwentelen op de klant!

De brief die ik heb verstuurd, vat mijn probleem samen.

Geachte mevrouw, mijnheer ,

Bij deze wil ik het volgende onder uw aandacht brengen. Op 2 maart kreeg ik een rekening van u van 48 euro van een factuur van 15 juli 2016. Erg vreemd omdat alles automatisch van mijn rekening afgeschreven wordt. Ik heb daarover een keer of 12 gebeld. Ik kreeg elke keer een ander advies. De vierde keer kreeg ik te horen, dat er niet 48 maar 24,52 open stond. Ik heb dat dezelfde dag betaald, ook al was ik het niet eens met dat bedrag. Vervolgens werd ik 5 dagen afgesloten, geheel ten onrechte. Ik kon pas op maandag 6 maart bellen met de klantenservice en de medewerker raadde mij aan om de 48 euro [ die ik terug zou krijgen ] te betalen omdat het heraansluiten anders wel 10 dagen langer kon duren. Bedrag overgemaakt en vervolgens kreeg ik een tijd later een incassobureau op mijn dak. Nogmaals, geheel ten onrechte ! In totaal heb ik ongeveer 10 uur gebeld met Tele2 en met het incassobureau. Iedereen gaf mij gelijk maar meldde, er niets aan te kunnen doen.

Uiteindelijk kreeg ik ruim een week geleden, een kort onduidelijk berichtje op mijn mobiel, dat het verrekend gaat worden. Samengevat, veel overlast, irritatie en 10 uur! telefonisch contact kun je niet afdoen met een berichtje op mijn mobiel. Ronduit schandalig!

Geen excuses, geen financiële tegemoetkoming. Als dit de manier is waarop Tele2 met een klant van 15+ jaren omgaat, kan ik u mededelen, dat ik de publiciteit ga zoeken en als ons contract afgelopen is bent u deze, tot voor kort zeer tevreden klant kwijt.

In afwachting van uw reactie,

S.Droog

Dit is het antwoord dat ik kreeg van Tele2.

Beste meneer Droog,

We hebben je brief ontvangen en willen je graag hierover informeren. Mijn excuses voor het feit dat de oplossing zo aan je medegedeeld wordt. Helaas kan ik daar nu niets meer aan doen. Om verdere fouten te voorkomen wil ik je vragen om een bedrag van 2.48 over te maken naar ons rekeningnummer onder vermelding van factuur NL1705357888. Deze 2.48 zijn terug gestort. De heraansluitkosten die we hebben vergoed, worden op de volgende factuur in mindering gebracht. Daarnaast ga ik nog 5 euro aan klantenservice kosten voor je vergoeden. Die gaan dan verrekend worden in de factuur die gaat over de maand mei.

Hopende dat alles zo naar wens is opgelost verblijf ik met vriendelijke groet, Tineke

Klantenservice Tele2

Dit antwoord is van een week geleden! En vandaag kreeg ik al een aanmaning voor de 2,48 euro. Als jij Tele2 moet betalen, wordt er niets verrekend maar als je van Tele2 geld tegoed wordt het verrekend! Het lijkt mij, dat Tele2 erg veel moeite doet om een klant van meer dan 15 jaar kwijt te raken. Tele2 stuurt een incasso bedrijf op mij af, 12 april maar heeft niet de moeite genomen om dat recht te zetten!

Sanne
17-05-2017

Incapabel

Neem geen tele2 als je een stressvr leven wil. Als er wat fout gaat raak je verstrikt in de medewerkers van t callcenter die niks kunnen. Ze maken beloftes die ze niet nakomen. Elke laag van t bedrijf geeft andere informatie. Op deze manier ben je maanden bezig om iets kleins op te lossen. Een heel vaag bedrijf dus. Systemen werken niet word er gezegd waardoor je maanden zelf overal achteraan moet. Irritanter als dit wordt het niet.! U bent gewaarschuwd.