Topbloemen reviews

3.7

Hanneke
04-03-2021

Fantastisch

Ik hd voor mijzelf een boeket besteld met vaas, kwam gisteren aan de bloemen zagen er goed uit netjes gebonden met een touwtje en de vaas was precies goed

Top

Hanneke

Bjorn
04-06-2020

Onbegrijpelijke slechte service.

Ik had dus een XL boeket besteld. Veel te laat in de avond werd een boeket afgeleverd. Helemaal verbloeid al. Het heeft welgeteld 2 dagen gestaan. Foto's gemaakt en naar Topbloemen gestuurd. Leuke reactie, ik had gelijk, dit kon echt niet. Er zou een nieuwe boeket komen. We hebben gewacht op de aangegeven dag maar helaas kwam niets. De ochtend erna kwam een nieuw boeket. Geen XL boeket, niet het boeket dat besteld was en het was nog meer verbloeid als het eerste boeket. Geen reactie van Topbloemen meer mogen ontvangen. Ik ben wat gaan googlen, en overal lees je precies dezelfde praktijken van hun en zeer teleurgestelde mensen. Op hun eigen website zie je alleen maar positieve berichten. Ik kan jullie alleen als advies geven, ga je bloemen ergens anders kopen als bij Topbloemen, alleen maar rotzooi, goedkope prul en zeer arrogante houding.

25-04-2020

Belachelijke levering

Had 2 x 2 rozen besteld voor kleindochters. Te waarde inc bezorging va €.27.50. Ze krijgen 2 rozen.wat ik te horen krijg nadien volgende dag mail gestuurd word dan bericht kan langer duren voor antwoord.Ontvangt wel de volgende dag of ik een revue wil plaatsen 2 dagen later pas bericht waarin ze wel toegeven dat er een fout gemaakt is en als nog 2 rozen gestuurd zou worden.Indien je bloemen verstuurd via Topbloemen moet je de gever wel benaderen of de levering juist is en kwaliteit

Renske
07-10-2018

Zeer slecht

Tot 2 x toe al slechte boeketten. Niet de boeketten bezorgd die waren uitgekozen en zeer weinig bloemen erin. Alleen maar groen blad en 4 bloemetjes. Ook de grootte klopt niet. Valt klein uit. Erg teleurgesteld voor wat je ervoor betaals

Steve
21-02-2018