TopRC reviews

2.2
Positief12%
Neutraal0%
Negatief88%
PeriodeLaatste 12 maanden20212020
Geen lid
Erik
25-10-2022

Slechte service, slecht communiceren en niet klantvriendelijk. Komen afspraken niet na. Ik bestel hier noooit meer.

Hugo
29-09-2022

Eind mei voor mijn neefje een mooie rc auto gekocht. toch 360 euro. het begon eigenlijk al met de aankoop. heel veel interesse was er niet vanuit de mannen daar, ze waren druk met kletsen, advies kwam maar moeizaam. maar goed, toch gekocht, extra accu erbij nog. de rc zou waterdicht zijn. uiteraard moest de dag erna getest worden, neefje kon niet wachten. helaas bleek toen we dat wilden doen dat beide accus leeg waren. domper en meteen beetje het plezier weg. dat resulteerde erin dat neefje een paar weken geen interesse toonde, toen hij dan tochnog weer wilde en we wilden gaan rijden deed ie het niet. na lang zoeken naar het probleem bleek een overgangsstekkertje tussen auto en accu slecht gesoldeerd. dat gemeld, "ooh maar dan heb je te hard aan die stekker getrokken" was meteen de conclusie daar. hoe dan. we hadden er nog niets mee gedaan! nu is ie er helemaal mee gestopt, doet niks meer, geen garantie!

Bee.
23-09-2022

Snap werkelijk niets van die negatieve berichten. Tot op heden heb ik alleen maar positief zijn over Top,rc. Vorige week onderdelen besteld, na vijf dagen nog niets. Dus gebeld met Top-rc, advies wacht nog twee dagen. Is er dan nog niets dan weer contacten voor oplossing. Twee dagen later werd het door post.nl afgeleverd. Zat er van post.nl sticker op dat het pakketje in eerste instantie in verkeerde postzak was gedaan. Al met al trof Top-rc hierin geen blaam, kon het ook zien aan frankeerstempel.

Voor mij Top-rc wel Top.

Bee, D.

Sander
14-09-2022

Waardeloos,

Geld achterlaten prima maar service is niet bekend in Uden. Doe jezelf een plezier en zoek even verder.

Fabian
30-08-2022

Wat een ruk bedrijf. Ik bestel een koeler voor een 36mm motor, blijk hij niet geschikt te zijn voor brushed motoren. Op de website staat niks vermeld dat deze voor een bepaald type wel of niet geschikt is. Er staat alleen bij: voor 36mm motoren.

Nu zecht TopRC dat het mijn fout is!

Dat ik het verkeerde heb besteld, ze doen niet eens de moeite om een oplossing te zoeken. Nee, ik had meer research moeten doen. De fout is niet de website waarbij NIET vermeld wordt dat deze alleen geschikt is voor Brushless!

Yvonne
16-08-2022

Geen service.

Auto twee weken in bezit, deed niks meer.

Moest auto op eigen kosten terug sturen, zouden ze kijken wat er stuk was.

Kosten reparatie ongeveer 50 euro, maar wisten niet of hij het dan deed.

Dus kon nog duurder uitvallen.

Ik heb gezegd stuur auto naar terug, dat ik het te duur vond worden.

Moest weer kosten betalen voor retour sturen.

Ze hadden verkeerd adres opgeschreven, dus auto was weer retour naar hun gestuurd kreeg ik te lezen.

Na veel veel berichten te sturen naar hen, waar de auto is.laten ze niks meer van hen horen.

Dus auto weg van 90 euro en 15 euro verzendkosten.

Quentin
27-07-2022

Wat een vreselijk bedrijf. 500,- uitgegeven. Batterij dood bij thuiskomst. En 0 service.

Batterij retour moeten sturen zonder antwoordnummer. Dus 7-8 euro

Geen nieuwe op voorraad en komen met 0 oplossingen. Zoonlief enorm verdrietig!

Gewoon KAK bedrijf!

Niet doen

Henri
18-07-2022

Ze kunnen de tent beter BOTTOM-RC noemen.

Uitzonderlijk slechte service, gecombineerd met botte communicatie.

Product besteld dat duidelijk op de website aangegeven stond als voorradig. Dag erna krijg ik een mailtje dat er geen voorraad is (zoals vaker te lezen is in reviews). Vervolgens geprobeerd te annuleren omdat ze ook geen leverdatum konden geven (tussen 1 week en 3 maand zeiden ze).

Ze wouden niet annuleren omdat het een zakelijke bestelling betrof.

Uiteindelijk is het product wel verstuurd, maar te laat om mijn opdracht er mee te kunnen uitvoeren.

Tip: koop hier niks.

Fin
01-06-2022

Product stond geadverteerd met de tekst "Op voorraad en voor 16:30 besteld? Razendsnel in huis!" waardoor je zou mogen verwachten dat het product snel in huis is. Dit bleek 7 dagen later te zijn.

Betty
30-12-2021

Je besteld wat wacht een paar dagen krijg een update is draad niet leverbaar schrijf je een mail na weken. Laat dat maar zitten. Krijg je de spullen zit een een onderdeel niet bij wat weken geleden er blijkbaar nog wel waa. Geen alternatief niets koop daar nooit meer wat. Als je een ander onderdeel wil geven ze het verschil aan geld ook niet. Ik heb er voor veel geld gekocht maar nooit meer.

Rene
15-12-2021

Zoals hier al eens vermeld is ze verkopen spullen die ze je aan raden maar als het niet past heb je gewoon pech en ben je je geld kwijt .

Ze verkopen spullen waar je gewoon geen onderdelen meer van kan krijgen .

En waar ze goed in zijn is in het sorry zeggen maar hun fouten herstellen homaar dat doen ze zeker niet .

Ik had er ook wat gekocht en 1 week later wou ik bij bestellen en kreeg ik te horen wordt niet meer geleverd nou lekker dan en nu wordt hetzelfde onderdeel nog steeds verkocht .

En krijg je steeds het antwoord we wachten op het antwoord van de leverancier daar verschuilen ze zich achter .

Dus hun motto geld innen en verkopen en als je dan komt kunnen ze heel goed sorry wat vervelend nou zeggen.

Maar ondertussen zit je wel met onderdelen waar je gewoon geen klote aan heb.

Tinus
13-12-2021

Zeer slechte service, niks bestellen

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Annoniem
03-11-2021

Heel slecht je moet voor alles betalen ook al is het hun fout. En zo klant vriendelijk zijn ze helemaal niet en vallen alleen maar in herhaling, als vraagt of er nog opties zijn om het optellen lossen. jij krijgt van alles de schuld. wees gewaarschuwd het zijn oplichters!

Sabine
23-10-2021

Verkopen niet passende kap aan je. Terwijl we de auto mee hebben. geven achteraf kinderen de schuld 😏 hoe dan?

Service van 0,0

Cuneyt
18-10-2021

Na een impulsieve aankoop besloot ik het product binnen 1 uur terug te brengen. Pakje was ongeopend en onbeschadigd. İk kwam toen achter dat je geen geld terug krijgt. Je kan het ruilen of waardebon krijgen. Als argument gebruiken ze "staat op pinbon” die je uiteraard na de aankoop krijgt. Ook op de website nergens te achterhalen. Toen ik vroeg waarom ze dit beleid hanteren zei hij dat bijna alle winkels dit doen. Volgens mij niet!. Ze wilden niet luisteren vandaar ik het product alsnog moest nemen. Aangezien ik 60km verderweg woon had ik niets aan een waardebon van een specialistisch winkel. Hiernaast mag je ook heel goed naar de garantievoorwaarden vragen. Zogenaamd geldig op alle elektronische componenten “behalve” op de motor, accu en bedrading. Wat blijft er dan nog over?! Slechte service tot aan de betaling. Nooit meer TopRC voor mij! Waardeloos bedrijf!

Ian
22-09-2021

Ik snap alle vele negatieve recensies hier niet? Ikzelf bestel met grote regelmaat onderdelen voor mijn Arrma Typhon welke altijd binnen enkele dagen netjes geleverd worden. Ja soms klopt de voorraad status niet helemaal met de site maar dat kan nou eenmaal gebeuren.

Elke webshop heeft zijn verbeter punten maar dit is gewoon een prima shop. Als fysieke winkel heb ik er nog geen ervaring mee.

Rino
20-07-2021

Snelle jongens

Verdienen geld als water.

Je mag alleen geld komen brengen en verder nier zeuren.

Willem
Willem
14-07-2021

Klantvriendelijkheid?

Dat woord kennen we niet.

Excuses. Dat woord kennen we heel goed.

Waardeloos personeel dat alleen vriendelijk is als je wat wil kopen.

Flip
10-06-2021

Waardeloze kiet.

Het is dat het voor mij erg dichtbij is.

Maar de gebruikelijke ervaringen die je hier leest heb ook ik meegemaakt. Geluk was dan wel dat ik maar op 15 min rijden woon van deze winkel en dan alles ophaal.

- Geen voorraad aangeven, wel in de winkel.

- Wel voorraad aangegeven, niks in de winkel.

- Geen duidelijke antwoorden als je naar levertijden vraagt.

- Geen tamiya als merk, maar die hebben denk ik de reviews hier gelezen :D

- Verkeerde informatie (zit al 20 jaar in de hobby, had er meerdere medewerkers getest).

- Dropshipping praktijken

- Gehaaste attitude, schiet op er zijn nog meer klanten gevoel bekruipt je.

- Proberen je het product te verkopen met de meeste marge, nou snap ik dat ansich wel. Maar een futabu voor rommel uitmaken en een aliexpress zender (met 300% marge) voor het ultieme gaat wat ver.

- Mooiste was nog wel toen ik op belde of iets op voorraad was "dat er geen tijd was want de winkel staat vol met klanten". Vat dan niet op koekert.

Na het laatste voorval heb ik besloten nooit meer daar iets te kopen. Al is het een onderdeel van een euro. Heb ik liever dat de auto 2 maanden stil staat.

Will
26-05-2021

Ze staan niet achter hun produkt

Als je iets gekocht hebt en er zijn problemen, dan begint het kastje naar de muur spel

Meer TopRC reviews