TopRC reviews

202120202019

Recente TopRC ervaringen

Betty
30-12-2021

Je besteld wat wacht een paar dagen krijg een update is draad niet leverbaar schrijf je een mail na weken. Laat dat maar zitten. Krijg je de spullen zit een een onderdeel niet bij wat weken geleden er blijkbaar nog wel waa. Geen alternatief niets koop daar nooit meer wat. Als je een ander onderdeel wil geven ze het verschil aan geld ook niet. Ik heb er voor veel geld gekocht maar nooit meer.

Rene
15-12-2021

Zoals hier al eens vermeld is ze verkopen spullen die ze je aan raden maar als het niet past heb je gewoon pech en ben je je geld kwijt .

Ze verkopen spullen waar je gewoon geen onderdelen meer van kan krijgen .

En waar ze goed in zijn is in het sorry zeggen maar hun fouten herstellen homaar dat doen ze zeker niet .

Ik had er ook wat gekocht en 1 week later wou ik bij bestellen en kreeg ik te horen wordt niet meer geleverd nou lekker dan en nu wordt hetzelfde onderdeel nog steeds verkocht .

En krijg je steeds het antwoord we wachten op het antwoord van de leverancier daar verschuilen ze zich achter .

Dus hun motto geld innen en verkopen en als je dan komt kunnen ze heel goed sorry wat vervelend nou zeggen.

Maar ondertussen zit je wel met onderdelen waar je gewoon geen klote aan heb.

Tinus
13-12-2021

Zeer slechte service, niks bestellen

Annoniem
03-11-2021

Heel slecht je moet voor alles betalen ook al is het hun fout. En zo klant vriendelijk zijn ze helemaal niet en vallen alleen maar in herhaling, als vraagt of er nog opties zijn om het optellen lossen. jij krijgt van alles de schuld. wees gewaarschuwd het zijn oplichters!

Sabine
23-10-2021

Verkopen niet passende kap aan je. Terwijl we de auto mee hebben. geven achteraf kinderen de schuld 😏 hoe dan?

Service van 0,0

Cuneyt
18-10-2021

Na een impulsieve aankoop besloot ik het product binnen 1 uur terug te brengen. Pakje was ongeopend en onbeschadigd. İk kwam toen achter dat je geen geld terug krijgt. Je kan het ruilen of waardebon krijgen. Als argument gebruiken ze "staat op pinbon” die je uiteraard na de aankoop krijgt. Ook op de website nergens te achterhalen. Toen ik vroeg waarom ze dit beleid hanteren zei hij dat bijna alle winkels dit doen. Volgens mij niet!. Ze wilden niet luisteren vandaar ik het product alsnog moest nemen. Aangezien ik 60km verderweg woon had ik niets aan een waardebon van een specialistisch winkel. Hiernaast mag je ook heel goed naar de garantievoorwaarden vragen. Zogenaamd geldig op alle elektronische componenten “behalve” op de motor, accu en bedrading. Wat blijft er dan nog over?! Slechte service tot aan de betaling. Nooit meer TopRC voor mij! Waardeloos bedrijf!

Ian
22-09-2021

Ik snap alle vele negatieve recensies hier niet? Ikzelf bestel met grote regelmaat onderdelen voor mijn Arrma Typhon welke altijd binnen enkele dagen netjes geleverd worden. Ja soms klopt de voorraad status niet helemaal met de site maar dat kan nou eenmaal gebeuren.

Elke webshop heeft zijn verbeter punten maar dit is gewoon een prima shop. Als fysieke winkel heb ik er nog geen ervaring mee.

Rino
20-07-2021

Snelle jongens

Verdienen geld als water.

Je mag alleen geld komen brengen en verder nier zeuren.

Willem
Willem
14-07-2021

Klantvriendelijkheid?

Dat woord kennen we niet.

Excuses. Dat woord kennen we heel goed.

Waardeloos personeel dat alleen vriendelijk is als je wat wil kopen.

Flip
10-06-2021

Waardeloze kiet.

Het is dat het voor mij erg dichtbij is.

Maar de gebruikelijke ervaringen die je hier leest heb ook ik meegemaakt. Geluk was dan wel dat ik maar op 15 min rijden woon van deze winkel en dan alles ophaal.

- Geen voorraad aangeven, wel in de winkel.

- Wel voorraad aangegeven, niks in de winkel.

- Geen duidelijke antwoorden als je naar levertijden vraagt.

- Geen tamiya als merk, maar die hebben denk ik de reviews hier gelezen :D

- Verkeerde informatie (zit al 20 jaar in de hobby, had er meerdere medewerkers getest).

- Dropshipping praktijken

- Gehaaste attitude, schiet op er zijn nog meer klanten gevoel bekruipt je.

- Proberen je het product te verkopen met de meeste marge, nou snap ik dat ansich wel. Maar een futabu voor rommel uitmaken en een aliexpress zender (met 300% marge) voor het ultieme gaat wat ver.

- Mooiste was nog wel toen ik op belde of iets op voorraad was "dat er geen tijd was want de winkel staat vol met klanten". Vat dan niet op koekert.

Na het laatste voorval heb ik besloten nooit meer daar iets te kopen. Al is het een onderdeel van een euro. Heb ik liever dat de auto 2 maanden stil staat.

Will
26-05-2021

Ze staan niet achter hun produkt

Als je iets gekocht hebt en er zijn problemen, dan begint het kastje naar de muur spel

Andrew
28-04-2021

Slechtste klantenservice ooit! Koop/bestel hier niet!

Ik heb bijna twee wekem geleden een startbox gekocht voor 70 euro, echter na paar keer testen ging hij al kapot (dag na ontvangst). Ik heb di toen gelijk gemeld. Echter zeiden ze dat ze het niet retour konden nemen, aangezien ik het reeds in gebruik had genomen. Uhmm, ik zal het toch moeten testen om er achter te komen of het product het doet. als het al na paar keer kapot gaat en na 1 dag, dan is het product gewoon niet goed (ondeugdelijk) vanaf het begin. Na veel berichten heen en weer, zeiden ze dat ze het een reparatie kunnen aanbieden, echter moet ik wel de verzendkostem betalen. wat is dit voor onzin, het product is na paar keer testen al kapot (één dag na ontvangst!). Daarom koop/bestel hier nooit.

Naast de slechtste klantenservice ooit, duurt het erg lang voordat de bestelling verzonden wordt.

Update van 26/05/2021:
EDIT: Na weken tot een maand over en weer emailen eindelijk gratis retour. Na bijna 3 weken eindelijk reactie dat gemaakt is, maar dat eigenlijk niet in garantie zat omdat mij schuld zou zijn. Echter was het al kapot na 1 dag, na paar keer testen. Of ik dan even de verzendkosten kan betalen, want ze waren zo aardig om het toch gratis te maken, omdat service zo hoog in vaandel staat. Nou weet niet wat ze onder service verstaan, maar dit is geen service, niet gara ntie respecteren en klant schuld geven. Zag achteraf veel klachten hierover.

Frits
16-03-2021

Bestelling #000040579

Bestelling geplaatst bij toprc uden."op voorraad razend snel in huis". Pas na aankoop krijg ik bericht: artikel niet op voorrad moet wachten op levering. Dergelijke praktijken grenzen aan bedrog!

Conclusie: nooit meer toprc uden

frits 16-03-2021

Raf
26-02-2021

Blijf hier weg

Dit is geen gevraagde review zoals er hier wel bij zijn om als bedrijf zo hoog mogelijk in de punten blijven te staan.

Ik schrijf niet snel een negatieve review tenzij er iets is wat niet door de beugel kan.

Menselijke fouten kunnen altijd gebeuren, dus onbewust een fout maken kan, echter bewust iets fout zeggen/doen of meegeven is gewoon boerenbedrog.

Ik dacht dat ik bij deze rc winkel met een gerust hart kon bestellen.

Hoe dom kon ik zijn, had ik maar eerst de reviews gelezen, ondanks het kleine bedrag, ben ik toch aan het kijken om stappen te ondernemen naar deze toch dubieuze winkel.

Ondertussen zijn we een klacht aan het voorbereiden naar de producent toe van het item en dit wegens misleidende foto's en beschrijving van het item door een van hun resellers + ook een klacht naar ECC.

De winkel maakt een duidelijke fout en geeft verkeerde info bij een eenvoudige vraag die ik stelde, hier werd belooft dat het item zou geleverd worden zoals op hun website getoonde foto.

Surprise, bij levering was het item waarnaar ik duidelijk gevraagd had niet bij de bestelling.

Na verschillende mails kreeg ik te horen dat dit niet meer wordt meegeleverd, deze info staat niet op hun website en was ook niet voor de koop aan mij meegegeven.

Ik kon het geleverde item altijd terugsturen, maar dan moet je wel zelf voor de verzendkosten opdraaien, terwijl de fout bij hun ligt wegens de foute info die ze gemaild hadden.

Dus hier weet de winkel al meteen dat een retour niet gaat gebeuren, wegens de retour kosten.

Hier had de winkel als service een gratis retour moeten doen, wat ze dus niet deden.

Had ik dit geweten dan had ik dit item niet bij hun besteld.

Als laatste antwoord geven ze bot mee dat dit bij geen enkele winkel meer bij inbegrepen is en volgens hun : elders bestellen heeft dan ook geen enkele nut.

Hier gaat een winkel voor mij beslissen of ik ergens dit ga bestellen of niet?

Eigenlijk het komt hier op neer ; Je hebt ons al betaald en bekijk het dus maar.

Met de vraag voor een oplossing, daar na het afspeuren op het net, is dit item ook nog eens veel te duur betaald vergeleken met andere winkels, prijs item + verzendkosten is bij hun duurder dan andere winkels met het gevraagde item , maar de mail blijft al meer als een week onbeantwoord.

Via telefoon de winkel contacteren heeft geen zin, krijg je gewoon te horen dat support dit zal behandelen, wat dus niet gebeurt.

Duidelijk dat de klant gewoon een melkkoe is voor deze heren.

Tja, aankopen zien ze graag komen, maar als het over een retour zending gaat en dit wegens verkeerde info van hun kant, oh boy, dan klappen ze toe, geen reactie, geen service.

Ik kan mij totaal aansluiten bij de andere negatieve ervaringen bij deze winkel en waarom moeten wij een ster geven, deze winkel verdiend niet eens een ster.

Blijf hier weg, gun deze winkel niet het snelle geld, in de EU zijn er genoeg rc winkels die wel service geven na aankoop en zelfs goedkoper zijn, geloof niet de marketing praatjes van goedkoopste, deskundig advies, grootste, service.

Ike
22-02-2021

Gangsters !

Slechtste winkel die ik ooit heb meegemaakt,iets besteld (body) kwam zeer beschadigd aan.fotos genomen en doorgemaild.

geretourneerd en andere opsgestuurd,zeer zeer lang onderweg geweest,ondertussen gemaild dat het niet meer nodig was en dat ik ergens anders ging bestellen.body na lange tijd toch aangekomen,ik onmiddelijk teruggestuurd en mn geld teruggevraagd.

nu zeiden ze dat dat niet mogelijk was omdat de

body beschadigd was (de 1e) terwijl deze zo vanuit de winkel bij mij is aangekomen(niet gebeurd tijdens transport) willen ze in mijn schoenen schuiven dat ik achter deze beschadigingen zit.resultaat ze willen de beschadigde body terugsturen naar me maae me niet terugbetalen hiervoor.ik koop nooit meer iets bij deze oplichters,ik noem dat gangsterpraktijken,dus degene die iets bij toprc uit uden wil kopen wees gewaarschuwd want het zijn foefelaars.

Stefan
11-02-2021

Misleidend voorraadstatus en geen service en garantie

Binnen vijf minuten een reactie als je iets wilt kopen!

Maar is weinig empathisch gedrag bij garantie en service.

En als iets staat op 5-7 dagen levertijd dan is dat gemiddeld eerder een maand.En beperkt op voorraad betekent eigenlijk niet op voorraad.

En zelfs "op voorraad" geeft je als klant geen enkele garantie.

Jammer alles valt of staat met service, garantie, een goed werkend voorraadsysteem en klantbeleving.

Enige vorm van zelfreflectie zou deze ondernemer niet misstaan, helaas zoekt men de schuld bij de klant die ongeduldig zou zijn.Misschien komt dat omdat men gouden bergen wordt beloofd dit door middel van de misleidende voorraadstatus.

En dan komt nog de matige afhandeling van garantie en service daarbij.

Het beeld wat ik hier schets schijnt bedrijfscultuur te zijn bij TopRC!

Karol
08-02-2021

De slechtste service die ik heb

De slechtste service die ik heb meegemaakt producten verkopen die niet hebben als ik op een dag om vervanging vraag, zeggen ze dat ze dat niet hebben als ik op de website zie dat het beschikbaar is in e-mails Ik antwoord één keer per dag ik raad ten zeerste af de verspilling van tijd

Liekje
06-02-2021

Goed!

Snelle levering. Verkeerd onderdeel, zonder problemen omgeruild.

Marcel
05-02-2021

Wees gewaarschuwd!

Waardeloos bedrijf. na de verkoop houdt het op,. garantie is een lang en ingewikkeld traject met papieren en codes, en de klant moet zelf verzendingen betalen, geheel tegen de wet in, Koop hier dus nooit iets. Grote kans dat je je spullen nooit meer terug ziet!

Hassan
Hassan
04-02-2021

Arrma big rock kapot en niet compleet

Ik bestel big rock v3 bij aankomst zit het in een vuilniszak met ducktape niet eens in zijn originele armma doos bij testen wobbelen de linkerachter wiel en linkervoorwiel bij nadere inspectie zijn de drifeshafts

Niet recht bij rijden gaat auto steeds naar links of naar recht en opgelet ik krijg ook een a arm linksvoor dat bijna half stuk is bij meerdere bewijsstukken sturen foto en filmpjes komen ze met oplossing alleen een a arm te sturen daar betaal ik 360 en ik heb garantie van 1 of 2 jaar pas op oplichters