TopRC reviews

Sambal
19-04-2024

Waardeloze winkel, mijn zoon kocht een vliegtuigje (Ze hadden trouwens de verkeerde kleur opgestuurd) dat zonder ook maar een meter gevolgen te hebben, meteen op zijn neus belandde omdat de wielen niet goed genoeg draaiden. Prop kapot. Gebeld voor een oplossing maar ipv een fabricage fout te erkennen was het onze schuld. Wij hadden er op moeten letten of de wielen voldoende fuctioneerde. Er stond op de doos "Ready to fly"en voor beginners en gevorderden. Ik kon een nieuwe prop kopen voor 20 euro. Tja dan ben je rijp voor een passende recensie.

Stefan
13-04-2024

!Onbetrouwbaar! Wat op voorraad is, is niet op voorraad. En als je dan vraagt wat de levertijd bedraagt krijg je daar geen antwoordt op.En als je dan vervolgens vraagt om de order te annuleren krijg je daar ook geen antwoordt op. Dat noem ik onbetrouwbaar en gebrekkig.Klaarblijkelijk is het noodzakelijk om reviews online te gaan plaatsen en je mening te laten horen op diverse fora. Nou dan moet het maar zo!

Bertus
05-02-2024

Na dat ik online een plastic model van de firma Heller bij TopRC had besteld wat ik incompleet heb ontvangen kreeg ik via Email contact te horen dat ik dit zelf moest regelen via de Firma Heller. Daar via de site aangeven wat het missende onderdeel was, daar kreeg ik te horen, via email 29-12-2023, dat ze er kennis van hadden genomen. Na email op 19-01-2024 met de Firma TopRC kreeg ik te horen dat het toch via de Firma Heller moest omdat hun dat onderdeel niet konden produceren. Terwijl de firma TopRC juridisch aansprakelijk zijn omdat hun mijn dit verkocht hebben. Maar daar trekken ze zich blijkbaar niks van aan en hebben hun eigen regels. Ik heb een schade post van 29,94 Euro en dat is voor iemand die van zijn pensioen moet leven en zo nu en dan iets te doen wil hebben toch wel erg zuur. Daar vindt ik dat ze hun naam van TopRc beter kunnen veranderen in TopOplictersRC

26-12-2023

Bestelling gone wrong

We zijn ondertussen 26 dec 2023. Op 7 dec 2023 een Arrma Typhon TLR Tuned besteld. Dewelke wel is verstuurd maar nooit is aangekomen. Post Nl hiervoor gebeld als ook TopRC. Meerdere keren zelfs. Pakket is verdwenen. Bij Top RC verkiezen ze te wachten tot …. Zelf contact opnemen met Post Nl zit er bij hen niet in. Ik weet van Post Nl dat het pakket is verdwenen tussen het depot van Son Nl en het depot van Ardooie Be. Een oplossing naar mij toe aanbieden doen ze pas als ze uitsluitsel krijgen van Post Nl dat het pakket is verdwenen. Wanneer dit zal zijn is niet geweten. De service naar de klant toe is dus alles behalve. Ook bij Top RC moeten ze beseffen dat dit pakket is verdwenen en dat ze mij een oplossing moeten aanbieden. De kans om nog een Typhon TLR Tuned vast te krijgen slinkt heel vlug, ze zijn op dit moment bijna nergens meer op voorraad. Shame on you Top RC.

Koos
16-11-2023

Wat een kutbedrijf

Bestel hier niet!

Op de site staat dat het op voorraad is, maar ze moeten het nog bestellen uit china. Als je belt wanneer het komt en waarom het zo lang duurt, is er altijd wel een pisventje als een ricky of een roy die van mamma even op de wifi mag om met een grote muil te reageren. Reacties vanuit het bedrijf zijn van hetzelfde onbeschofte niveau als mijn review en uit op slechts twee dingen:

- zo snel mogelijk je geld afpakken

- zorgen dat je nooit meer terug komt als klant

Raimond
02-11-2023

ZEER NEGATIEVE beoordeling vanwege hun onwil om één van de twee gekochte LiPo accu's terug te nemen. Van 20 euro (!?)

Het begon allemaal toen ik merkte dat een van de accu's problemen had met opladen. Na het aansluiten van de accu merkte ik direct dat het niet goed was, later weigerde de accu helemaal op te laden.

Ik nam onmiddellijk contact op met de klantenservice van de winkel in de hoop dat ze me zouden helpen bij het omruilen van de defecte accu of het teruggeven van mijn geld. Wat volgde, was een frustrerende reeks communicatie die me tot op het bot heeft teleurgesteld. Ze verschuilen zich achter het argument dat ze moeten wachten op hun leverancier. Het is belangrijk op te merken dat de supportafdeling van deze winkel niet telefonisch bereikbaar is, wat de situatie nog erger maakt. Ik kan deze online winkel ten zeerste afraden vanwege hun gebrek aan klantenservice, hun onwil om verantwoordelijkheid te nemen en hun ondoeltreffende communicatie!

José
18-08-2023

Voordat je hier iets koopt moet je goed advies inwinnen. Voordat je het weet denk je een Traxxas auto voor veel geld te hebben gekocht en blijkt dat de batterij en de lader huismerk zijn. Hierover heeft de medewerker ons tijdens de aankoop niets gemeld en geen opties geboden. Na contact mochten we in eerste instantie de accu en de lader omruilen maar bij aankomst (1 uur rijden) keken ze er toch anders tegen aan en was de klantvriendelijkheid en service ver te zoeken.

24-07-2023

Kocht een drift auto. 320 euro.

Bij aankomst zag ik in bodem van de doos olie van de dempers. Kap hing aan achterkant op de grond. Dus achterdempers zijn lek.

Bij bellen en mailen krijg ik te horen dat het hoort. Nou nee hoor. Die horen niet te lekken of kap over de grond te scheuven. Week 2.

Motor verbrand bij normaal gebruik.

Moet r bij zeggen dat het wel erg warm was die dag.

Ok hier geen garantie op want het is een slijt deel. Nou sorry hoor maar een motor verbranden in 2e week hoort niet.

Ben ondertussen bijna 500 kwijt en dat ding rijdt nog steeds niet.

Service en garantie van deze winkel is gewoon bagger tot niet aanwezig.

Geen aanrader dus.

Jay
06-06-2023

Wat een slechte bedrijf!

Ik heb een lipo accu aangeschaft heb de accu netjes geladen en er daarna mee gevaren om de boot te testen, vervolgens wou ik de accu laden en gaf een error melding en kon deze dus niet meer opladen

Het bedrijf TopRC wou dus geen nieuwe accu opsturen omdat hij aangaf dat het onze fout was terwijl wij de accu netjes hebben opgeladen zoals het hoort met de juiste kabels etc

Ik ga hier niets meer halen! En ik raad iedereen aan om bij bijvoorbeeld traxxas te bestelen

Heel teleurgesteld in jullie!

Sherwin Iphael
29-04-2023

Zou worden uit eindelijk heb ik gezegd wat ik van hun slechte service vond toen pas wert er gereageerd met welke set wil ik het in de plaats dus niet eens om mijn mail reageren tot dat ik er wat van zei ik zou nooit hier bestellen of gaan ben nu vaste klant bij RCMOTORSPORT.nl

Berry
23-02-2023

Laatst een order geplaatst van dik 500 euro

Bijna 3 maanden verder nog niks binnen

Bel elke week want hun reageren op niks

En bellen ook niet terug

Koop hier nooit meer wat

Service 0,0

28-12-2022

Ik heb hier al veel online besteld. Geen enkele slechte ervaring gehad.

25-10-2022

Slechte service, slecht communiceren en niet klantvriendelijk. Komen afspraken niet na. Ik bestel hier noooit meer.

Hugo
29-09-2022

Eind mei voor mijn neefje een mooie rc auto gekocht. toch 360 euro. het begon eigenlijk al met de aankoop. heel veel interesse was er niet vanuit de mannen daar, ze waren druk met kletsen, advies kwam maar moeizaam. maar goed, toch gekocht, extra accu erbij nog. de rc zou waterdicht zijn. uiteraard moest de dag erna getest worden, neefje kon niet wachten. helaas bleek toen we dat wilden doen dat beide accus leeg waren. domper en meteen beetje het plezier weg. dat resulteerde erin dat neefje een paar weken geen interesse toonde, toen hij dan tochnog weer wilde en we wilden gaan rijden deed ie het niet. na lang zoeken naar het probleem bleek een overgangsstekkertje tussen auto en accu slecht gesoldeerd. dat gemeld, "ooh maar dan heb je te hard aan die stekker getrokken" was meteen de conclusie daar. hoe dan. we hadden er nog niets mee gedaan! nu is ie er helemaal mee gestopt, doet niks meer, geen garantie!

Bee.
23-09-2022

Snap werkelijk niets van die negatieve berichten. Tot op heden heb ik alleen maar positief zijn over Top,rc. Vorige week onderdelen besteld, na vijf dagen nog niets. Dus gebeld met Top-rc, advies wacht nog twee dagen. Is er dan nog niets dan weer contacten voor oplossing. Twee dagen later werd het door post.nl afgeleverd. Zat er van post.nl sticker op dat het pakketje in eerste instantie in verkeerde postzak was gedaan. Al met al trof Top-rc hierin geen blaam, kon het ook zien aan frankeerstempel.

Voor mij Top-rc wel Top.

Bee, D.

Sander
14-09-2022

Waardeloos,

Geld achterlaten prima maar service is niet bekend in Uden. Doe jezelf een plezier en zoek even verder.

Fabian
30-08-2022

Wat een ruk bedrijf. Ik bestel een koeler voor een 36mm motor, blijk hij niet geschikt te zijn voor brushed motoren. Op de website staat niks vermeld dat deze voor een bepaald type wel of niet geschikt is. Er staat alleen bij: voor 36mm motoren.

Nu zecht TopRC dat het mijn fout is!

Dat ik het verkeerde heb besteld, ze doen niet eens de moeite om een oplossing te zoeken. Nee, ik had meer research moeten doen. De fout is niet de website waarbij NIET vermeld wordt dat deze alleen geschikt is voor Brushless!

Yvonne
16-08-2022

Geen service.

Auto twee weken in bezit, deed niks meer.

Moest auto op eigen kosten terug sturen, zouden ze kijken wat er stuk was.

Kosten reparatie ongeveer 50 euro, maar wisten niet of hij het dan deed.

Dus kon nog duurder uitvallen.

Ik heb gezegd stuur auto naar terug, dat ik het te duur vond worden.

Moest weer kosten betalen voor retour sturen.

Ze hadden verkeerd adres opgeschreven, dus auto was weer retour naar hun gestuurd kreeg ik te lezen.

Na veel veel berichten te sturen naar hen, waar de auto is.laten ze niks meer van hen horen.

Dus auto weg van 90 euro en 15 euro verzendkosten.

Quentin
27-07-2022

Wat een vreselijk bedrijf. 500,- uitgegeven. Batterij dood bij thuiskomst. En 0 service.

Batterij retour moeten sturen zonder antwoordnummer. Dus 7-8 euro

Geen nieuwe op voorraad en komen met 0 oplossingen. Zoonlief enorm verdrietig!

Gewoon KAK bedrijf!

Niet doen

Henri
18-07-2022

Ze kunnen de tent beter BOTTOM-RC noemen.

Uitzonderlijk slechte service, gecombineerd met botte communicatie.

Product besteld dat duidelijk op de website aangegeven stond als voorradig. Dag erna krijg ik een mailtje dat er geen voorraad is (zoals vaker te lezen is in reviews). Vervolgens geprobeerd te annuleren omdat ze ook geen leverdatum konden geven (tussen 1 week en 3 maand zeiden ze).

Ze wouden niet annuleren omdat het een zakelijke bestelling betrof.

Uiteindelijk is het product wel verstuurd, maar te laat om mijn opdracht er mee te kunnen uitvoeren.

Tip: koop hier niks.

Meer TopRC reviews