Intertoys reviews

19-03-2024

Snelle levering, netjes verpakt 👍

Marianne
21-02-2024

Bestelling gedaan voor 5 december. Spelletje voor de Switch. leeg hoesje ontvangen. Was fout gegaan in de winkel maar ze zouden het regelen.

Kreeg weken later een mailtje dat ze het lege hoesje terug wilden. die had ik allang niet meer uiteraard en dit heb ik ook teruggemaild. Heb hierna nooit meer iets gehoord. Ook niet na nog 3 mails van mijn kant. En ook geen geld terug gekregen. Ga je diep schamen Intertoys. wat een waardeloze klantenservice. Dit was de laatste keer dat ik bij jullie heb besteld.

Desiree
09-02-2024

Bestelling niet ontvangen, Dit is 15 dec al aangegeven. Op 4 januari is aangegeven of ik een nieuwe zending wil of een terugbetaling, hierbij gaf ik aan een terugbetaling te willen ontvangen.

Een week later krijg ik ineens te horen dat ik moet betwisten via klarna. Dit heb ik gedaan,

Nu blijven ze aangeven dat klarna dit oplost. Wat niet zo is. Klarna geeft aan dat intertoys zelf de betaling moet factureren via klarna, dit kan klarna niet. En al meerdere screens gestuurd dat klarna dit aangeeft. Toch blijven ze bij hun standpunt.

Aangezien de facturering niet word opgelost wil ik dan alsnog een herzending ipv geld terug aangezien iedereen me maar van het kastje naar de muur stuurt.

Ik wil graag alsnog het artikel ontvangen waar ik voor betaald heb! En hopelijk word dit dat nu opgelost! Ik ben al 2 maanden verder niet normaal dit.

Zelfs dit doen ze niet

Er word nergens aan gehouden

Herman
07-02-2024

Op 5 december een artikel op de website van Intertoys besteld. Twee dagen later werd er een pakketje geleverd, maar wat bleek: mijn bestelling en die van een andere klant waren verwisseld. Ik had zijn/haar bestelling gekregen. Dus. mijn eigen bestelling had ik nog steeds niet en moest ik zelf opnieuw kopen. Ik moest het verkeerd geleverde product terugsturen en dan zou het geld teruggestort worden. Twee weken later nog niks ontvangen. Inmiddels (het is 7 februari) meerdere keren contact opgenomen. Er zou een onderzoek gaande zijn (waarover mag joost weten: ik wil gewoon mijn geld terug voor iets wat ik niet gekregen). Inmiddels nog steeds geen terugbetaling ontvangen.

Jelle
19-01-2024

Ervaring precies als de reviews hieronder. In en in slecht bedrijf dat met de rug naar de klant staat.

Nooit online iets bij dit bedrijf kopen het risico dat ze je in de kou laten staan als er in hun distributie iets verkeerd gaat is te groot.

Sil
18-01-2024

Na een internet bestelling, die al door de DHL op 30 december op is gehaald, niks meer vernomen. de track en trace blijft hetzelfde, klaar voor versturen naar sorteer centrum. Ben al 2 weken aan het bellen met de ongelooflijk belabberde klanten service van intertoys en word alleenmaar aan het lijntje gehouden, dan weer over 3 dagen terug bellen, dan na 10 dagen, dan moet er een onderzoek gestart worden, duurt zeker 3 werkdagen, vandaag 18 januari, belde ik weer, na 5 dagen, wat denk je? het onderzoek is nog niet eens gestart! Wat een intens trieste manier van doen. Aan de telefoon word je gewoon afgekapt, ze luisteren niet eens en zeggen ronduit dat ze niks voor je kunnen doen. 1 ding is zeker, als je iets van de intertoys wilt hebben ga dan naar een fysieke winkel maar koop NOOIT online, je bent je geld kwijt, over de ergenis maar niet te spreken. En het allerbelangrijkste verliezen ook zij uit het oog. er wacht een kindje op zijn speelgoed! Van mij mogen ze failliet gaan!

Huug
30-12-2023

Waar is het vertrouwen gebleven?

Op 17-12-2023 het Playmobil Prinsessen kasteel gekocht zou de 19-12-2023 door DHL geleverd worden echter is nooit aangekomen diversen malen gemaild een maal een reactie dat ze het zouden onderzoeken echter tot op heden verder geen reactie we mailen elke dag maar Intertoys zegt niets dit moet dan een kinder speelgoed zaak zijn lijkt meer op

Deze mail blijf ik schrijven totdat we ons geld terug hebben ze moeten eens weten wat ze een kind aandoen een cadeau van ruim honderd euro kunnen wij niet even 2 maal kopen

Cindy
21-12-2023

Het gebeurt vaker dat bij online bestellingen het speelgoed kapot aankomen. Laatst had ik een knuffel gekocht maar aan de achterkant was een groot gat zo groot als een duim, onmogelijk dat de medewerkers niet zouden hebben gezien. Kerstcadeau dus verpest. Via mail van hun gekregen om een review te schrijven, dit alles vermeld (netjes en wel) en vervolgens nemen ze dat review niet op wegens hun beleid. Ze nemen alleen goede reviews op. Jammer dit.

Britt
07-12-2023

Mijn pakket van intertoys is 3 weken geleden op een verkeerd adres geleverd.

De intertoys weet dit want dit heeft dhl bevestigd.

Ik heb de klantenservice al 4 keer gebeld om mijn geld terug te krijgen en zij zeggen alleen maar dat ik af moet wachten of zij het pakket nog terug kunnen krijgen.

Dus ik heb geen pakket en krijg mijn geld niet terug.

Mocht het pakket ooit nog bij mij aan komen kan ik het waarschijnlijk niet meer retourneren omdat mijn retourntermijn voorbij is.

Ik ben dus voor bijna €200 opgelicht door de intertoys en ze doen er absoluut niks aan om dit op te lossen.

Je wordt onfatsoenlijk te woord gestaan bij de klantenservice, willen je op geen enkele manier helpen en zijn net robots die je aan de telefoon krijgt.

Echt absoluut nooit iets bestellen hier want je bent gewoon je geld kwijt!

Nele
02-12-2023

Bedankt dat jullie sinterklaas verpesten he! Met jullie belabberde service. Wij hebben nou niks! Dhl heeft het pakket meegenomen zonder te leveren omdat het beschadigd was. Prima hoor. Maar nou nog niet terug bij jullie. Dus geen geld terug geen nieuw product niks. Wacht maar op dhl wacht maar op een onderzoek. Het is bijna 5 dec. En wij hebben niks! Kom niet met jullie klantenservice aan want jullie hebben de slechtste klantenservice die ik ook heb meegemaakt. Wij zijn al heel de week aan het bellen. En maar wachten wachten wachten. Komen jullie even uitleggen dat de kinderen niet lief zijn geweest? En sinterklaas dus niks heeft gebracht.

21-11-2023

Hotwheelgarage besteld en een doos met 20 auto's.

Maandag 13 november besteld en het zou binnen 1 a 2 dagen worden bezorgd.

Tot op heden 21 november niks ontvangen.

Meerdere malen gebeld met de klantenservice.

Ligt aan DHL ze hebben vertraging.

Wat vreemd is ik heb bij twee andere bedrijven ook ook artikelen besteld, geleverd via DHL en deze had ik wel binnen 2 dagen.

Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden.

Pakjetje zou 10 dagen vertraging hebben.

Gevraagd voor geld terug maar kan niet.

Kan pas als pakketje retour gezonden is of afgegeven bij een Intertoywinkel.

Maar hoe kan dat als je het pakketje niet krijgt.

Het kind is afgelopen weekend jarig geweest.

Geen cadeau, maar geld gegeven.

Nu maar afwachten of het nog komt.

Nooit meer Intertoys.

Spallitta
15-11-2023

Slechte klantenservice en betrouwbaarheid is ver te zoeken! Aan juridische kaders hebben ze ook maling. Hoe kan dit blijven bestaan!

Delano
04-10-2023

Slechte klantenservice die ik ooit mee gemaakt heb.

Ik bestel een product in de aanbieding, om vervolgens 2 dagen later een mail te ontvangen dat het product niet meer leverbaar is. Wat apart is want anders had ik het in eerste instantie niet moeten kunnen bestellen.

Als ik vervolgens op de site kijk is het product gewoon leverbaar, maar mag ik wel weer de volledige prijs betalen.

Direct contact opgenomen met de klantenservice. Hier wordt mij vertelt dat ik hem opnieuw moet bestellen.

Waardoor ik flink wat geld extra mag betalen door een logistieke fout van het bedrijf zelf.

Normaal nooit problemen gehad, maar nu erg teleurgesteld en boos dat ze hun dingen niet op orde hebben en dit vervolgens het probleem van de klant is.

Gon
21-12-2022

Helaas een slechte ervaring.

Een leuk setje van lego in de aanbieding besteld tijdens Black Friday. Is nooit aangekomen via DHL, rustig contact opgenomen en netjes gebleven, en ze zeiden dat ze het gingen onderzoeken en de volgende dag een terugkoppeling zouden geven. Dat is niet gebeurd, Vervolgens weer contact opgenomen en in hun reactie leken ze het drukker te hebben met hun gelijk te krijgen dat ze niet beloofd hadden de volgende dag een terugkoppeling wel/niet te geven dan daadwerkelijk te onderzoeken waar mijn pakketje was gebleven en met een oplossing te komen.

Vervolgens nooit meer wat gehoord, nog 1 poging tot contact gewaagd zonder antwoord. Jammer dit ben ik niet van intertoys gewend, zonder Trusted Shops was ik nu €60 kwijt aan niks.

Ik heb ze alle ruimte en kans gegeven om het netjes op te lossen en ik had er ook geen haast mee, maar er is niets mee gebeurt, dit is de consequentie. Een negatieve review.

Berna
18-12-2022

Mijn ervaring is dat deze winkelketen een zeer slechte aftersales heeft. Noit meer Intertoys voor mij.

Barbara
03-12-2022

Ik zou willen dat ik de ervaringen van anderen eerder had bekeken: Intertoys is echt schandalig in het afhandelen van legitieme klachten. Grote beschadigingen aan verpakking bij online bestelling: reactie Intertoys is dat er geen garantie is op hoe een product bezorgd wordt. Totaal niet meedenken om een oplossing te vinden. Schandalig!

Tim
18-11-2022

Let op bij Pre Order.

procedure bij een pre order.

Dit schijnt bij hun niet gebruikelijk te zijn dat het product ook op release date verschijnt.

Tevens is de empathie en duidelijk communicatie ver te zoeken bij de medewerkers.

Dag voor niets vrij genomen en op dag van release nog steeds geen duidelijkheid wanneer het komt, anderhalve maand is voor hun blijkbaar te weinig tijd dit goed te organiseren.

Pien
04-10-2022

Online bestelling gedaan. Komt in een veel te grote doos. Bestelling is niet compleet en verzoek dat op te sturen. Ik meld dat het incompleet is Reactie Intertoys: geeft u maar aan in welk filiaal u het op wilt halen. Sorry? Ik bestel on line en een winkel zit 8 kilometer verderop. Hoe dan? Of ik niet iemand anders kon laten gaan. Echt he.

Laila
01-10-2022

Vandaag was er een grote hond in intertoys filiaal in Oosterheem Zoetermeer. Hij likte aan t speelgoed en ook aan lollies vlak voor de kassa (verpakt). Ik vroeg aan de medewerker of dat normaal is. Hij zei dat huisdieren de winkel in mogen. Daarop antwoordde ik dat het niet oké is dat een hond aan speelgoed likt, en een kind dat vervolgens krijgt. Kleine kinderen stoppen speelgoed in hun mond, en dat dit onhygienisch is. Hij zei: ja kinderen plassen ook weleens in hun broek in de winkel, dat gebeurt toch ook?

Hij toonde geen begrip voor mijn ergernis betreft huisdieren in de winkel.

Ik heb toen gevraagd om een klachten formulier, daarop wist hij ook niet duidelijk antwoord op te geven waar ik een klacht in kan dienen. Uiteindelijk verwees hij me wel naar hun website. Belachelijk dat honden de winkel (voor kinderen) in mogen.

Leonie
12-08-2022

Tijdens ons bezoek kreeg ik te maken met een medische noodsituatie. Hiervoor heb ik een pas die ingezet kan worden. Deze is geweigerd en we zijn gevraagd naar buiten te begeven. Na schrijven met het hoofdkantoor blijkt dit polici. Ze hebben dit afgesproken met de verzekering. Dus mocht u behoefte hebben aan (medische) hulp, Intertoys niet bellen!

Meer Intertoys reviews