Helaas een slechte ervaring.
Een leuk setje van lego in de aanbieding besteld tijdens Black Friday. Is nooit aangekomen via DHL, rustig contact opgenomen en netjes gebleven, en ze zeiden dat ze het gingen onderzoeken en de volgende dag een terugkoppeling zouden geven. Dat is niet gebeurd, Vervolgens weer contact opgenomen en in hun reactie leken ze het drukker te hebben met hun gelijk te krijgen dat ze niet beloofd hadden de volgende dag een terugkoppeling wel/niet te geven dan daadwerkelijk te onderzoeken waar mijn pakketje was gebleven en met een oplossing te komen.
Vervolgens nooit meer wat gehoord, nog 1 poging tot contact gewaagd zonder antwoord. Jammer dit ben ik niet van intertoys gewend, zonder Trusted Shops was ik nu €60 kwijt aan niks.
Ik heb ze alle ruimte en kans gegeven om het netjes op te lossen en ik had er ook geen haast mee, maar er is niets mee gebeurt, dit is de consequentie. Een negatieve review.
Mijn ervaring is dat deze winkelketen een zeer slechte aftersales heeft. Noit meer Intertoys voor mij.
Ik zou willen dat ik de ervaringen van anderen eerder had bekeken: Intertoys is echt schandalig in het afhandelen van legitieme klachten. Grote beschadigingen aan verpakking bij online bestelling: reactie Intertoys is dat er geen garantie is op hoe een product bezorgd wordt. Totaal niet meedenken om een oplossing te vinden. Schandalig!
Let op bij Pre Order.
procedure bij een pre order.
Dit schijnt bij hun niet gebruikelijk te zijn dat het product ook op release date verschijnt.
Tevens is de empathie en duidelijk communicatie ver te zoeken bij de medewerkers.
Dag voor niets vrij genomen en op dag van release nog steeds geen duidelijkheid wanneer het komt, anderhalve maand is voor hun blijkbaar te weinig tijd dit goed te organiseren.
Online bestelling gedaan. Komt in een veel te grote doos. Bestelling is niet compleet en verzoek dat op te sturen. Ik meld dat het incompleet is Reactie Intertoys: geeft u maar aan in welk filiaal u het op wilt halen. Sorry? Ik bestel on line en een winkel zit 8 kilometer verderop. Hoe dan? Of ik niet iemand anders kon laten gaan. Echt he.
Vandaag was er een grote hond in intertoys filiaal in Oosterheem Zoetermeer. Hij likte aan t speelgoed en ook aan lollies vlak voor de kassa (verpakt). Ik vroeg aan de medewerker of dat normaal is. Hij zei dat huisdieren de winkel in mogen. Daarop antwoordde ik dat het niet oké is dat een hond aan speelgoed likt, en een kind dat vervolgens krijgt. Kleine kinderen stoppen speelgoed in hun mond, en dat dit onhygienisch is. Hij zei: ja kinderen plassen ook weleens in hun broek in de winkel, dat gebeurt toch ook?
Hij toonde geen begrip voor mijn ergernis betreft huisdieren in de winkel.
Ik heb toen gevraagd om een klachten formulier, daarop wist hij ook niet duidelijk antwoord op te geven waar ik een klacht in kan dienen. Uiteindelijk verwees hij me wel naar hun website. Belachelijk dat honden de winkel (voor kinderen) in mogen.
Tijdens ons bezoek kreeg ik te maken met een medische noodsituatie. Hiervoor heb ik een pas die ingezet kan worden. Deze is geweigerd en we zijn gevraagd naar buiten te begeven. Na schrijven met het hoofdkantoor blijkt dit polici. Ze hebben dit afgesproken met de verzekering. Dus mocht u behoefte hebben aan (medische) hulp, Intertoys niet bellen!
Respecteren het consumentenrecht niet en reageren zelfs niet op pogingen van het Thuiswinkel keurmerk voor bemiddeling. Dit is NIET de Intertoys van vroeger, het is een zeer slechte webshop die de naam gekocht heeft. MIJDEN
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Super onvriendelijke verkoopster in Utrecht (Hoog Catharijne)
Klantenservice heeft geen kennis van zaken en lapt iedere termijn en belofte aan hun laars. Komen als reactie daarop met leugens. Beschamend dit!
Slechte service en bovendien nu ook selectief klanten toestaan. Mij niet meer gezien.
Online bestellen en met cadeaukaart van intertoys betalen. Tijdens het afrekenen krijg ik in het scherm de tekst “oeps er ging iets mis”. Bestelling weg, en geld van de cadeaukaart weg. meteen de klantenservice gebeld, hier kreeg ik te horen dat binnen 24 uur het geld weer op de cadeaukaart staat. Dit gebeurt waarschijnlijk vaker want het antwoord had de telefoniste meteen klaar. ik kan (en wil uiteindelijk) niks meer bestellen, en moet maar wachten tot het geld weer op de kaart staat. Dan heb ik het al ergens anders besteld, waardeloze service!
Speelgoed bestelt voor mijn Neefje als cadeau bij Intertoys. Vervolgens wordt er een verkeerd artikel geleverd. Neem ik contact op met Intertoys. We kunnen het artikel niet retouren of omruilen. Wat een slechte service
Ruim op tijd had ik wat speelgoed besteld bij Intertoys voor een verjaardag. De levertijd zou 3-4 dagen zijn (ik had gekozen voor PostNL). Intertoys heeft mijn pakket echter afgegeven aan fietskoeriers. Hier kreeg ik in eerste instantie een niet werkende T&T code van. Na een moeizaam gesprek met de klantenservice heb ik eindelijk een werkende T&T code gekregen, maar bleef fietskoeriers de bezorgdatum verzetten. Hierdoor kwam het cadeau niet op tijd aan voor de verjaardag. Intertoys kon hierin niks betekenen en fietskoeriers was niet bereikbaar. Als klap op de vuurpijl was het speelgoed bij aankomst ook nog eens stuk. Wederom de klantenservice van Intertoys gebelds. Ze gaven aan dat ik het product kon ruilen en dat dit tot 10 werkdagen kon duren. Ben er helemaal klaar mee. Wat een groot en bekend Nederlandse speelgoedwinkel is, hoeft van mij nooit meer. Prutsers.
Wat een vreselijke winkelketen. De klantenservice is zo intens slecht, nog nooit zo schofterig behandeld door meerdere medewerkers. Dure winkel en vreselijke service. Ze leveren foute producten en weigeren het op te lossen. Bestel hier niets!
Zoals ik al meer lees hier bij de reviews van Intertoys kan ik hier volmondig bij aansluiten met een ZEER slechte ervaring en afhandeling door de klantenservice.
29 december 3 artikelen retour gestuurd en tot op vandaag 10-02-21 nog geen terugbetaling ontvangen.
Als je klantenservice belt krijg je te horen dat het gisteren verwerkt is en binnen 10 werkdagen op de rekening zal staan. Dat verhaal kregen we ook al op 25-01 te horen. 10 werkdagen, in de tijd dat het banken onderling zelfs lukt om binnen een minuut geld van de ene naar de andere bank over te schrijven. Nee Intertoys in deze tijd van Corona wilden wij alle begrip hebben voor de middenstand maar jullie maken het te gek en misbruik van de consument. Dus niet klagen als het slecht met het bedrijf gaat, daar hebben jullie het zelf naar gemaakt.
Hang GEEN lulverhalen op naar je klanten daar win je geen vertrouwen mee!
7 januari iets besteld voor de verjaardag van onze dochter. Dezelfde dag werd het door het filiaal in Hengelo thuis bezorgd. Best een goede service. Op 18 januari geretourneerd, 22 januari was het op het distributiecentrum. Nu bijna 2 weken geleden en het is nog steeds niet verwerkt. Meerdere keren met de klantenservice gebeld en klacht ingediend, maar krijg steeds hetzelfde verhaal te horen wat ze denk ik van een papiertje voorlezen of overschrijven.
Weet 1 ding ik bestel nooit meer wat bij Intertoys.
Nu maar afwachten wanneer de mail krijgen dat het is verwerkt en wanneer we ons geld terug krijgen.
Gelukkig met de Mastercard betaald. Weten dat we toch ooit ons geld terug krijgen
18 december iets besteld, 4 januari 2021 pas ontvangen. 5 januari pakket geretourneerd. Nu 22 januari nog steeds geen bevestiging van ontvangst en ook mijn geld nog niet terug ontvangen.
Waardeloos bedrijf, Bestel hier nooit meer
In december een bestelling gedaan en niets meer vernomen. Klantenservice reageert niet. Na een reactie op een klacht op twitter eindelijk iemand die reageert. Uiteindelijk via pm geannuleerd, maar de betaling kwam niet retour. Gelukkig via paypall betaald en via paypall na een maand mijn geld terug. Van intertoys alleen een mailtje ontvangen of ik nog even een review over het product kon schrijven (dat ik nooit ontvangen heb)
Wat een vreselijk slecht drama bedrijf.
bestel midden november artikelen voor 5 december krijg je het na de sint binnen.
Retourneer je het pakket moet je langer wachten dan de 10 werkdagen die maximaal vermeld staan om je geld retour te krijgen. dag 11 nog geen poen. Oplichters zijn jullie.
Wederom gebeld met klantenservice en nu waren ze weer vergeten om het door te zetten naar de financiële afdeling
Ga daarom een een juridische procedure tegen jullie starten