Intertoys20 ervaringen

Natalie
15-12-2018

Klanten service ? Nou niet bij Intertoys

Je plaats een bestelling op 8 december met betalen via afterpay leverdatum dinsdag 11 december. Dinsdag niets woensdag niets maar weer bellen. Krijg ik dezelfde dame die op haar dooie gemak zegt er was een storing jij moet maar bellen met afterpay. (deze dame bij een eerder contact ook al ontevreden aan de lijn gehad) Vreemd zeg ik ik bestel bij Intertoys dan zouden jullie moeten bellen met afterpay en niet ik. Maar goed dat gingen ze echt niet doen. oke dan toch maar zelf regelen. gelukt krijg ik donderdag een klein bij cadeautje binnen maar nog steeds niet het echte cadeau . Ik stuur een mail echter ze geven aan :
Van je klacht ontvang je geen ontvangstbevestiging. We zullen zo snel mogelijk, in ieder geval binnen 14 dagen, inhoudelijk reageren op je klacht. haha leuk voor zo’n kind op zijn verjaardag ja lieverd de speelgoedwinkel denkt niet aan kindertjes die wachten op hun cadeautjes.
Mijn advies als je iets binnen 14 dagen nodig hebt bestel dan zeker niet bij Intertoys. En hou er rekening mee dat je alsnog een andere cadeau moet regelen. Ik dacht dat ik nu eens ruim op tijd besteld had. En nu is het alsnog stress Bedankt Intertoys

Samantha
Samantha
14-12-2018

Slechte website en klantenservice!

Zeer slechte website, twee keer een bestelling geplaatst. Blijft dagen lang de status op bestelling ontvangen en klaar voor verwerking houden. Neem je contact op met de klantenservice. Eerste keer heeeel laks. Je moet je bestelling opnieuw plaatsen. Opnieuw geplaast, blijft weer dezelfde status houden. Mail je met de klantenservice. Geen duidelijk antwoord en helemaal niet klantvriendelijk. Moet ik weer de bestelling opnieuw plaatsen, maar dan is mijn korting weg. Je wordt gewoon niet geholpen! Ze doen echt niet! Ze blijven maar terug mailen, ik hoop je voldoende hebben geïnformeerd.

Zeer slecht!

PP
27-11-2018

Stugge winkel

Totaal niet flexibel, meedenkend of meewerkend. Internetbestelling mag niet uit winkelvoorraad worden gehaald.

Advies: niets bestellen daar!

Mary
Mary
17-11-2018

Zeer klantonvriendelijk mindervalide

Ze zijn totaal niet vriendelijk voor mensen met een beperking dan vraag je om hulp wijzen ze waar je naar toe moet in je scootmobiel terwijl je er geen eens kan komen en met afrekenen verplaatsen ze echt geen centimeter mensen die buiten voorbij liepen die kwamen winkel in om te helpen
Dan zou je je toch dood schamen

Marleen
26-10-2018

Misleidende reclame

Er is een actie voor 30 euro aan duplo bestellen dan krijg je een bouwplaat. Zowel mijn dochter als ik kregen bij de bestelling geen bouwplaat. Het is op dacht ik. Op de site staat deze actie nog steeds. Even gebeld, ja die zijn op. De actie staat zowel op hun site als in het grote speelgoedboek, wat nog maanden geldig is.

Ferry
05-09-2018

Playstation 4 500 Million Limited Edition Drama

Het hele Playstation 4 500 million drama is nu ook van toepassing op Intertoys! Na uitverkocht te zijn overal (in een paar seconden), kwam ook eindelijk Intertoys met het nieuws dat ze hem gingen online gooien maar waarneer zeiden ze niet. Toen ik belde naar de klatenservice zei de vrouw aan de lijn dat ze niet wisten maar ook niet mochten zeggen waarneer dit was omdat ze alle klanten een eerlijke kans wilde geven hem te bestellen. Op die “eerlijke kans” kom ik aan het eind van mijn verhaal nog! Toen ik zei dat dit juist niet eerlijk is omdat nu alleen een paar insiders wisten waarneer hij online zou komen, toen zei de vrouw: tja jaaa……………. Schofterig dat ook dit bedrijf hem online heeft gezet en totaal niet liet weten waarneer ze dit gingen doen!

Maar goed, toen melde een site dat hij in de loop van deze week online zou komen. Ik kreeg het idee dat dit toch in de ochtend ergens zou gebeuren, dus op dinsdag (04-09-2018) werd ik wakker om 8:50 en zag ik dat hij eindelijk dan toch op de site stond! Dus ik blij en wachten en refreshen (ctrl F5) en ja hoor rond 11:00 hij stond online om te kopen! Dus ik de seconden dat ik het zag hem in mijn karretje gedaan en betaald en gekozen dat ik hem ging ophalen waar ik woon. Toen ik weer keek nadat ik hem had gekocht stond er al “tijdelijk uitverkocht” en dacht ik nog van “zo ik heb hem tenminste wel”! Toen opeens kwam hij weer online en heb ik zelfs een vriend laten weten dat hij weer online was! Die probeerde hem te bestellen, waar hij was al te snel offline om door te gaan met de bestelling!

Wat er 1,5 uur later gebeurde is echt ongelofelijk! De hele bestelling was opeens weg! Dus ik bel naar te klantenservice en daar kreeg ik een slecht Nederlands sprekende vrouw aan de lijn die even doodleuk beweerde dat ik dan pech zou hebben en hem niet zou krijgen! Terwijl ik juist vanaf seconde 1 er zit en hem gelijk besteld had! De vrouw ging ook nergens op in en beweerde dat ze gingen uitzoeken wat er gebeurd was en dat ik daarvan nog wat zou horen. Ja tuurlijk!

En een paar uur later (rond 15:00) wat denk je? De bestelling was terug en er stond dat hij was voltooid! Dus afgerond en ik kon de factuur uitprinten en in de avond kreeg ik een mailtje met de tekst:

“Uw bestelling met bestelnummer 180904-52076780 wordt vandaag aangeboden voor verzending naar de door u gekozen Intertoys winkel. Het pakket zal normaliter de volgende werkdag bij de Intertoys winkel van uw keuze worden aangeboden. Na ontvangst in de winkel is uw zending vanaf 16:00u beschikbaar om afgehaald te worden.

Let op Noteer uw ordernummer (of print deze mail) en neem deze samen met een geldig identiteitsbewijs mee zodat we de gegevens kunnen controleren en u de zending kunnen meegeven.”

Ook stond er bij mijn status: verstuurd! Dus ik enorm blij en ik belde hierover nog op naar de klantenservice en die zeiden van als u dat mailtje gehad heeft dan kunt er vanuit gaan dat u hem morgen kunt ophalen en ik dus extra blij! Maar wat blijkt, vandaag (05-09-2018) ben ik voor niets naar de winkel gegaan om mijn Playstation 4 500 Million Limited editie op te halen, waarvan ik dus bericht kreeg dat ik hem kon ophalen (via mailtje) in de winkel die ik had aangegeven. Ik snap echt totaal niet dat ik hem nu niet heb en ben vreselijk woest hoe dit alles gegaan is! Want sneller dan dit is ONMOGELIJK! Ik heb hem besteld de seconde zodra hij online kwam en ik was er vanaf seconde 1 bij! Neem van mij aan, dan moet hij gewoon nooit echt online gekomen zijn en lekker in de zak gestoken zijn van mensen binnen het bedrijf! Of het was een soort van marketing stunt om klanten lekker te maken en dan hopen dat ze een andere PS4 kopen, ja bekijk het lekker allemaal!

Ik vind het ook extra vreemd dat nadat ik hem besteld had en betaald dat hij opnieuw online kwam een paar minuten na 11:00! Er klopt hier totaal iets niet en ik vind het daarom ook een vreselijke grote schande om mij hem eerst te laten betalen om vervolgens een e-mail te sturen dat hij verstuurd is en opgehaald kan worden en mij helemaal blij te maken voor mijn verjaardag. Om mij vervolgens dan met een rotsmoesje af te wimpelen dat er iets is fout gegaan en niet bekend is wat er fout is gegaan!

Een vrouw bij de klantenservice zei, er waren er minder gekomen dan we verwachten, ja ja dag dan komen er toch een paar online en als je dan als eerste der ben moet je toch gewoon er eentje kunnen kopen! Dat is het ergste wat je kunt doen als bedrijf, je klanten blij maken met een dode mus en dan niet eens kunnen verklaren waarom! Smoesjes over dat ik te laat was en hij al uitverkocht was gaan er bij mij allang niet meer in, het is gewoon een amateuristische zooi die niet weten om te gaan met schaarse producten. Het is ook geen game bedrijf maar een bedrijf die een graantje wil meepikken van deze hype, door mensen gek te maken met deze PS4 om ze vervolgens niet te leveren, dat blijkt maar weer eens! Die aan de lijn zitten bij de klantenservice weten helemaal van toeten of blazen en je krijgt ook sterk de indruk dat het ze allemaal ook niets kan schelen!

Het enige positieve wat ik wel kan melden is dat de vrouw (met bril) in de locatie waar ik was (Hellevoetsluis) begrip toonde en mij helemaal gelijk gaf in het feit dat ze dit zo nooit hadden mogen doen en het schofterig is. Klanten blij maken en laten komen om dan ze te moeten teleurstellen zonder een echte reden! Die vrouw wist overigens ook totaal niets af van deze speciale Playstation 4 en dit kom je bij alle bedrijven tegen die ze verkopen! Ze weten niet wat ze verkopen en wat het voor uitwerking heeft op klanten. De vrouw keek zelf ook raar op van deze hele situatie en bood haar excuses aan terwijl het niet haar schuld is! Ook inschrijven met je e-mail adres heeft totaal geen zin want je krijgt geen mailtje waarneer hij online kwam. Kreeg nog wel een mailtje om 6 uur in de ochtend met de tekst: "Welkom bij Intertoys!" Heel erg bitter achteraf gezien!

En nu kom ik terug op de woorden “eerlijke kans” en vraag ik ieder die dit lees, is dit nu een eerlijke kans die ik gehad heb? :-(

Carolijn
26-07-2018

Voucher dierentuin

DIerentuinactie! Op de laatste dag van de actie heb ik mijn bestelling gedaan, op een zondag, maar kreeg geen vouchers voor de dierentuin. Wij zijn naar dierentuin Amersfoort gegaan en heb daar een brief met de kassabon gekregen voor de restitutie van de actie. Klantenservice zou mij de voucher opsturen waar ik recht op had maar nooit ontvangen.

Ik word met een kluitje het riet ingestuurd aldoor andere verhalen en verdraaiingen, ik heb alle feiten en informatie ingediend, maar nog proberen ze er onder uit te komen.

Nu radiostilte van hun zijde! Wat een waardeloos en klantonvriendelijkheid bij Intertoys!

Loes
12-07-2018

In een woord SLECHT!

Wat een trieste vertoning de klantenservice van Intertoys. Mensen, nooit iets online bestellen bij de Intertoys. Incapabele klantenservice medewerkers over het winkelpersoneel in de Cronjestraat in Haarlem nog maar te zwijgen. Och och och te triest voor woorden. Je moet weken lang wachten wanneer je eindelijk eens je geld teug krijgt. Ik word gewoon van het kastje naar de muur gestuurd en het is nog niet opgelost. NOOIT meer Intertoys. Ik geef nog liever iets meer uit en ga naar Toys r us. Veel meer keus ook trouwens.

Marc
19-06-2018

Geen service van klantenservice

Bestelling gedaan, helaas niet goed opgelet bij invullen gegevens en daardoor bleek het factuuradres als afleveradres genoteerd en andersom. Ik dacht: mailtje naar klantenservice of ze dat om kunnen wisselen en opgelost. Nou.nee dus. Ivm frauderisico mag dat niet. Heel vervelend (ook onbegrijpelijk want beide adressen zijn immers tegelijk in dezelfde beveiligde sessie opgegeven, maar vooruit. Dan wil ik graag de bestelling annuleren (levertijd was 5 werkdagen, dus binnen een uur annuleren moet kunnen toch?) Eeuhm, nou nee, dat kan ook niet. Ook al heb je conform de wet kopen op afstand recht op herroeping ook als het artikel nog niet is geleverd, Intertoys doet daar niet aan mee. 'Als u niet op het adres aanwezig bent leveren we bij de buren af en anders komt het vanzelf retour' Geen enkele vorm van meedenken/helpen, maar dan ook echt helemaal niet! Enige positieve (en daarom cijfer 2 ipv een 1) is dat er wel steeds een reactie kwam van de diverse medewerkers van de klantenservice (jaja, ironisch: MEDEwerkers en klantenSERVICE) Eerste en gelijk ook laatste keer Intertoys voor mij. Jammer, want speelgoed kopen (en verkopen) zou een feestje moeten zijn.

Funda
25-05-2018

Intertoys Rotterdam Nesselande

Vorige week heb ik een kinderfiets gekocht voor mijn zoontje van 5 jaar. Deze heb ik gekocht bij Intertoys in Rotterdam Nesselande. Sinds kort heb ik reuma , dus een fiets in elkaar zetten, gaat erg moeizaam. De eigenaar was zo vriendelijk om kosteloos de fiets in elkaar te zetten. Ze hebben het bewaard voor ons , zodat mijn zoontje op een vrije middag het kon ophalen en ermee kon fietsen. Top! Perfecte klantvriendelijk!

Mirjam
Mirjam
03-01-2018

Dramatische klantenservice!

Voor Sinterklaas een Salta trampoline met ladder besteld (afgelopen 27 nov, order: 171218-43517256 ). Direct na het bestellen zag ik dat de ladder van een verkeerd model was. Gelijk even achteraan gemaild in de hoop dat dit kon worden aangepast. Twee weken lang geen enkele reactie.

Ladder dus weer teruggestuurd en op het retourformulier het juiste artikelnummer aangegeven. Na twee weken eindelijk een reactie, maar wel dat het niet mogelijk is een andere ladder te sturen (vreemd, zelfde prijs en voorradig en staat nota bene op jullie formulier). Maar goed dan niet. Dus elders een ladder besteld en de volgende dag in huis.

Een paar dagen later krijg ik opeens de ladder thuisbezorgd, wat eerst dus niet mogelijk was? Artikel geweigerd bij de post en weer een mail gestuurd naar Intertoys dat het niet goed gaat. Dat is nu inmiddels 2,5 week geleden en nog steeds geen reactie. In totaal dus 1,5 maand verder en ik vind het verschikkelijk slecht dat er gewoon helemaal niks gedaan wordt! Geen geld terug, geen reactie. Niks! Nooit iets bestellen daar!

Ger
28-12-2017

Zeer slechte service

Als je iets op 23 november besteld dan is het blijkbaar niet mogelijk om dit voor Sinterklaas te bezorgen. Daarom alles maar weer teruggestuurd en op 13 december een mail gehad dat ze de artikelen weer hadden ontvangen maar op 28 december nog geen geld terug. Dus mijn advies is om nooit via de webshop van intertoys iets te bestellen.

T.D
03-12-2017

Geen service/gehoor

Intertoys strooit weer met mooie aanbiedingen op de website. Echter hebben de producten in de winkel een veel hogere prijs. Bij het doen van mijn beklag had de zeer achterbakse medewerker geen tijd voor mij. Een nette mail naar de klantenservice is na 14 dagen nogsteeds onbeantwoord.

Chantal
23-11-2017

Goede service Intertoys klantenservice

Afgelopen zaterdag verwachten wij een pakje van Intertoys. Helaas werd savonds na een bezoekje van een meneer duidelijk dat ons pakje nooit zou aankomen gezien hij tijdens het uitlaten van de hond een berg pakjes zag liggen welke leeg gehaald waren alleen de pakbonnen waren er nog. Fijn bestolen en met een flinke teleurstelling kun je aan dr slag met al het geregeld en bellen. Ondanks het hele proces nog in gang is tussen post nl en intertoys ben ik woensdag terug gebeld dat alles geregeld werd en mijn spullen na gezonden werden. Ook werd er dinsdag een klein cadeautje bezorgt voor mijn zoon omdat er ook een pakje voor hem in zat om zo de teleurstelling wat te verzachten. Ik ben erg fijn en snel geholpen vooral door 2 mensen fabienne en joke van de klantenservice. Oprecht en erg vriendelijk. Ik vind ook dat mag gezegd worden.

Rafal A.
Rafal A.
19-05-2017

Onbetrouwbaar en slechte service.

Onlangs een tweede Xbox One S voor mij en mij zoon aangeschaft. Zag deze bundel met de Minecraft game bij Intertoys Webshop en omdat mijn joch het spel graag wilde hebben heb ik besloten om voor de verandering eens niet bij de grootste online winkel van ons land te kopen. Bij het uitpakken viel mij al op dat de verzegeling van de verpakking van de Xbox al verbroken was. Na het installeren van de console bleek vervolgens dat de meegeleverde code om de Minecraft game te downloaden niet werkte(!). Of Intertoys heeft last van stelende magazijnmedewerkers of ze hebben mij gewoon een tweedehands console verkocht. Allebei even erg, maar ik ben daar als klant maar mooi wel de dupe van. Bovendien heb ik al negen dagen geleden hier een beleefd mailtje over gestuurd naar Intertoys Webshop en tot nu toe nog steeds geen enkele reactie ontvangen. Niet eens een ontvangstbevestiging! Slechtste service ooit! Bij deze winkel ga ik dus echt NOOIT meer iets bestellen en ik raad het ook iedereen ten sterkste af.

Rafal A. Kobus (45 jaar), Amsterdam.

Jh
30-12-2015

Misleidende website

Gisteren blauwe poppenkleding besteld. Vandaag het pakje ontvangen met hierin creme kleding. Navraag blijkt dat de kleding allemaal hetzelfde artikelnummer hebben. Volgens de klantenservice is het maar een gok wat je krijgt. Geld terugvragen is het enige wat zij je dan kunnen aanbieden. Kortom een waardeloze website, je kunt het beter in de winkel halen dan weet je in ieder geval wat je koopt

Cheyenne
23-09-2015

Leuke winkel in heerhugowaard

leuk personeel.
Games waren tot nog toe niet beschadigd.

(Dvd via internet besteld. Vele beschadigingen op de dvd)

Marcelggb
23-05-2015

Bedreigd in intertoys, personeel kijkt toe

Onlangs bezocht ik met mijn zoontje van anderhalf en mijn vrouw een filiaal van Intertoys. We hadden een leuke middag in de stad met zijn drieën, hetgeen niet heel vaak voorkomt met onze drukke schema's. De Intertoys in kwestie betrof het filiaal aan de Burchtstraat, te Nijmegen. Ons zoontje is dol op Brandweerman Sam, dus we waren op zoek naar een dvd van deze kinderserie.

We liepen door naar achteren de winkel, aangezien daar, naast de games, ook de dvd's staan uitgestald. We hadden echter nog niet eens rondgekeken, of daar stond al een flink grote man, vrij luid, stevig te vloeken bij de kassa/servicedesk. (Met stevig bedoel ik beduidend meer dan een enkele vloek.) Blijkbaar deed zijn pinpas het niet. Geen van de drie (3!) medewerkers achter de desk reageerde op de vloekende man, terwijl er aan alle kanten ouders met kinderen om hem heen stonden.

Toen ik de man zelf dan maar aansprak op zijn vloeken en zei dat hij in een winkel voor kinderen was, vertelde de man mij op behoorlijk agressieve wijze dat ik maar beter uit zijn buurt kon gaan. Dit kwam, in combinatie met zijn lichaamstaal, zeer bedreigend over. Ik was bang dat mij of mijn gezin iets zou overkomen als ik niet weg zou gaan. De medewerkers stonden nog alle drie (nogmaals: 3!) achter de desk, op ongeveer een meter van het gebeuren. Zij reageerden niet, maar ze moeten wel volstrekt doof en blind zijn geweest als zij dit incident (het gevloek en de bedreiging) niet hebben opgemerkt.

Bij de kassa heb ik nog een poging gedaan het incident ter sprake te brengen, maar de jonge vrouw daar reageerde slechts met een 'o'. Hierop zijn we de winkel maar verder uitgevlucht.

Voor ons is een leuke middag totaal verpest door de bullebak in de Intertoys. Deze man had natuurlijk door het personeel gecorrigeerd moeten worden, zowel bij het vloeken als bij het bedreigen.

Voor ik dit incident deelde, wilde ik Intertoys eerst de kans geven een en ander recht te zetten, in de hoop dat ze dit goed zouden oppakken, zowel naar ons toe, als naar het personeel toe. Het is natuurlijk totaal achterlijk als je met je gezin een speelgoedwinkel moet uitvluchten omdat je bedreigd wordt, terwijl het personeel staat toe te kijken.

In een reactie liet Intertoys echter weten dat 'als het incident al gebeurd zou zijn' dat het personeel niks opgemerkt heeft. In een latere reactie werd dit veranderd in dat het meeste personeel niks gemerkt heeft. Dit alles zonder volmondige excuses aan te bieden.

Ik was echt niet uit op een korting of iets dergelijks. Ik wilde alleen dat een speelgoedwinkel (nota bene) een veilige omgeving zou zijn. Maar blijkbaar mag iemand bij Intertoys flink en luid lopen vloeken. Iemand mag daar (op z'n minst de schijn van) fysieke bedreigingen uiten tegen andere klanten, zodat die met hun gezin de winkel uit moeten vluchten. Terwijl het personeel toekijkt en niks doet. Als ze later maar tegen hun baas zeggen dat ze niks gezien of gehoord hebben, wordt hun weinig heldhaftige gedrag getolereerd. (Ik noem het zelf gewoon lafheid.)

Het feit dat dit gedrag wordt goedgepraat door de landelijke, overkoepelende organisatie, maakt dit zeker niet beter. Het feit dat de landelijke, overkoepelende organisatie ook mijn verhaal nog eens in twijfel trekt, maakt elke Intertoys potentieel een plek waar ouders en kinderen onveilig zijn, bedreigd kunnen worden en zelfs uit moeten vluchten.

Wij gaan in elk geval voortaan naar een andere winkel of bestellen online.

Eric
26-10-2014

Lokken met aanbiedingen die op zijn

Intertoys stunt met dagaanbiedingen in zijn Sinterklaasfolder die alleen in de winkel te krijgen zijn en niet online. Kom je in de winkel zijn deze op, terwijl het bord met de aanbieding nog buiten staat. Bedrijfsleidster vertelt doodleuk dat het om artikelen gaat die uit het assortiment zijn. Je wordt gelokt terwijl er per winkel hooguit enkele producten zijn in de hoop dat je met iets duurders weggaat.
Dit jaar koopt Sinterklaas niet bij de Intertoys.

René
29-04-2014

Intertoys besteeld klanten

Recentelijk kocht mijn vriendin via intertoys.nl een game. Deze werd beschadigd geleverd (postbode heeft dit aangetekend) en na retourzending bleef refund uit. Gebeld met helpdesk, maar game zou niet ontvangen zijn. Ik had echter verzendbewijs en PostNL bevestigde aflevering. Intertoys kan het pakket echter niet vinden en dus -na vele telefoontjes- mag mijn vriendin het lekker uitzoeken. Game kwijt, geld kwijt. bedankt Intertoys.

Welk cijfer geef jij Intertoys?