Vakantieveilingen.nl15 ervaringen

Sem
04-03-2021

Bon Easytoys

Leuke actie met de Easytoys bon, echter betaal je naast de (standaard) administratieve kosten van €5.50(OM tarieven) ook nog een €4.95 aan verzendkosten aan Vakantieveilingen onder het mom van dat je deze vervolgens niet meer hoeft te betalen op de site van Easytoys. Nu komt het addertje onder het gras, je dient minimaal €60 te spenderen op Easytoys om de bon te mogen gebruiken, Easytoys hanteerd GEEN verzendkosten voor bestellingen boven €50. Dit is weer een andere soort vorm van Oplichterij!.

Ralf
05-02-2021

Troep

Niet meer wat het is geweest. Waardeloze merken met echt slechte kwaliteit

Marloes
Marloes
21-09-2020

Slecht gewoon slecht

Erg slecht. Werken tegenwoordig met hele kleine lettertjes. Op je gewonnen veiling pagina staat geldig tot datum ver in de toekomst. Kleine lettertjes ergens minimaal half jaar van te voren reserveren.

Je belt een paar keer naar de klantenservice. Daar worden verschillende dingen benoemd.
1. Je krijgt van ons een nieuwe voucher.
2 ik verleng de geldigheid van deze.

Na 3 weken komt er eindelijk reactie op de mail. Jammer joh geld en voucher weg.

Veel plezier bij een volgende veiling 😂😅 wat denk jezelf?

Ik adviseer iedereen social deal! Top service en je weet meteen waar je duidelijk aan toe bent. Ook geen administratie kosten en kleine lettertjes

Ton
15-09-2020

Sunparks kortingsbon > niet te boeken !

Ik heb via vakantieveilingen een kortingsbon gekocht voor Sunparks in Belgie. Toen ik wilde boeken bleek dat er 66 dagen (!) moet zitten tussen boekingsdatum en start van vakantie. Stond niet in de voorwaarden. Ondanks bellen en mailen geen oplossing geboden door beiden!. Waardeloos en in de maling genomen dus!

Miranda
04-09-2020

Slecht

Koop hier nooit iets als er ook maar iets aan mankeerd geven ze toe dat het niet juist is aan de telefoon al bel je 10x allemaal even vriendelijk maar uiteindelijk wordt en niets opgelost je wordt van kasje naar de muur gestuurd dus je ben gewoon je geld kwijt!
Gewoon diefstal dit.
Ik ga mijn account verwijderen

Jans
27-07-2020

Gewonnen?

Ik deed een bod op een vleespakket. Ik wist dat er 5.95 veillingkosten + 15.95 (!) bezorgkosten over kwamen. Ik deed een bod van 13 euro.en ja, gefeliciteerd was het zgn een bod van 29 euro. Ik mailen dat ik dit niet wilde want ik had 13 euro geboden en geen 29.geen reactie natuurlijk. Wel iedere dag een aanmaning dat ik moet betalen!

Kimberly
21-04-2020

Ik word niet geholpen

Op 08 april mailde ik naar de klantendienst ivm een klacht betreffende mijn bestelling 29735582, een hangmat met standaard van Feel Furniture. Blijkt dat deze hangmat veel te kort komt om aan de standaard te hangen.Op 9 april kreeg ik direct antwoord, ze vroegen of ik een filmpje kon doormailen waarbij duidelijk het defect te zien is. Zowel foto's als een filmpje mailde ik door op 10 april, trust me het kan niet duidelijker. Vandaag is het 21 april en kreeg ik nog steeds geen respons. Ik mailde reeds twee maal om te bevragen of ze het filmpje en de foto's goed ontvingen. Geen respons. Ik mailde nogmaals met dezelfde vraag, geen respons. Volgens de handelaar had ik maar 14 dagen de tijd om het product in de volledige verpakking te retourneren. Ik heb het idee dat dit oplichting is en ik dus een degelijk bedrag aan een hangmat heb uitgegeven die niet aan een standaard geplaatst kan worden. Ik ben dus mijn geld kwijt! Ik zal blijven bellen en mailen tot wanneer ik duidelijkheid heb omtrent mijn bestelling, maar ik vrees hiervoor!

Erik
15-04-2020

Seniorenpas

Heb een seniorenpas gewonnen,maar kan hem eigenlijk gelijk in de afvalbak gooien,kan er zo goed als niks mee,er staat op het forum van seniorenpas ,dat je er ook bij de hema korting kunt krijgen,maar de hema ken de kaart niet eens,en er zijn meerdere zaken waar je er niks mee kunt,en dan betaal je ook nog eens 5,00 euro voor de envelop.
heb de seniorenpas gelijk opgezegd

Roelof
13-09-2019

Niet te bereiken(op vakantie)

Heb bijna een half uur aan de telefoon gehangen,maar geen contact.
Vraag over wanneer een product wordt geleverd,ook dat is waarschijnlijk ook op vacantie

Hugo
Hugo
03-09-2019

Totaal geen service

Maak hier geen gebruik van! Ik was ziek en kon niet naar het restaurant komen. Het restaurant gebeld en die vonden het geen probleem, maar Vakantieveilingen geeft niet mee. De bon is verbruikt nu.

Direct mijn account gedeactiveerd.

Robert
25-06-2019

PAS OP MET DE AKTIE 1=2 !

5 minuten geleden
Pas op met de aktie 1=2! je wordt opgelicht door deze club. Je biedt op een veiling en als je deze wint zit deze veiling net niet in de aktie. Nu zit ik met 2 dure kaarten voor het dolfinarium! als je belt kunnen ze niets voor je betekenen! echt belachelijk!

De werkwijze is als volgt: je krijgt een mail met de opmerking "alleen vandaag geldig" op een aantal veilingen geldt de actie 2=1 van walibi tot slagharen. Als je dan in het zoekvenster het dolfinarium opzoekt en de veiling wint krijg je maar 2 kaarten.….aan de telefoon zeggen ze dan: je had op de andere veiling moeten bieden! het is gewoon m i s l e i d i n g!

Ik bestel hier nooit meer iets!

Erwin
12-12-2018

Misleiding, oplichting

Veiling voor een leuke hotelovernachting in België. Advertentie spreekt over boeken mogelijk van zondag tot-en-met vrijdag, dus conclusie: niet op zondag. Je wint en wilt gaan boeken, blijk je alleen in te kunnen checken op de incourante dagen (zondag t/m donderdag) dus opeens ben je verplicht om vrij te nemen van je werk. En als je de helpdesk dan belt hebben ze alle begrip en vertellen ze zelfs dat ze in zo'n geval de advertentie moeten aanpassen, dus doorgezet naar de veilingmeester (in werkelijkheid een meisje die lang genoeg op de helpdesk heeft gezeten om promotie te maken). Alle begrip en ze gaan regelen dat er nieuwe optie bij komen om te boeken. Na ruim een week krijg je mail dat het gelukt is en er extra dagen beschikbaar zijn en 1000 maal excuses voor het ongemak. Vol goede moed weer naar hun website om vast te stellen dat er helemaal geen optie bij is gekomen! Opnieuw contact gezocht om na een paar dagen van een andere veilingmeesteres te horen dat het mijn eigen schuld was! Ik had niet de veiling moeten lezen, ik had meteen naar het boeken moeten gaan, dan had ik kunnen zien dat er geen vrijdagen te boeken zijn?!?
Ze mogen dus gewoon beweren dat je elke dag behalve zaterdag kunt boeken en je moet zelf puzzelen om te achterhalen dat dat eigenlijk niet klopt!? Pure misleiding noem ik dat!
Ik heb maar een vrije dag opgenomen en de verrassing voor mijn meisje verraden, omdat ze nu ook een vrije dag moet opnemen. De volgende keer kies ik voor een betrouwbaardere aanbieder van "goedkope" hotelovernachtingen. Geen cent gaat er nog naar deze mensen.

Martijn
17-08-2018

Slechte klantenservice

Verschrikkelijk kinderachtige klantenservice die je neerzetten als zeikerd en vervolgens doen alsof alles jouw schuld is.

OT
09-01-2018
Deze klacht is opgelost

Verkeerde goedkope product leveren

Ik heb een product gekocht voor € 249,95 samen met paar ander producten. Ze hebben in plaats van dit product bewust een goedkope product verzonden ter waarde van € 49,95 euro. Mijn vrouw heeft het product geopend. Vakantieveilingen willen het product niet retourneren. Deze bedrijft gebruikt allerlei smerige trucs om mensen op te lichten.

Rien
17-11-2016

Aangeboden artikelen

Helaas is het mij "toevallig" overkomen dat ik diverse gewonnen onderdelen van bv theater, helicoptervlucht, hotelbon en ezoek aan een atractie niet heb kunnen uitvoeren. Na diverse malen met vakantieveiling daarover contact gehad was eigenlijk het antwoord : eigen schuld dikke bult. Had ik maar beter moeten opletten, had ik maar niet ziek moeten worden, niets aan te doen het bedrijf is failliet gegaan dus morst ik maar een andere datum kiezen. Al met al geen site meer waar ik op zal inloggen en of ga bieden.

Welk cijfer geef jij Vakantieveilingen.nl?