Vakantieveilingen.nl reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Vakantieveilingen.nl ervaringen

10-03-2024

Heb een voucher gekocht voor 150 euro korting op sunparks. Je moet dan naar www.sunparks.nl/vakantieveilingen-voucher

Deze site is niet bereikbaar maar je komt op de belgische site blijkbaar gezien de hoeveelheid keuzes die je kunt maken daar, namelijk 2! En dan precies de data die open is betaal je geen 169 euro normaal bijvoorbeeld maar toevallig zijn deze data 249 euro of nog meer.

Gelukkig ben ik niet veel kwijtgeraakt en weer een belanrijke les geleerd.

23-01-2024

Hebben pannen gekocht geschikt voor vaatwasser. Na 1 keer al lelijk en alles in de koekepan brandde aan. Geschreven en foto erbij gedaan. Bleven aldoor maar zeuren dat ze meer foto' s wilden terwijl alles hetzelfde er uit zag. Uiteindelijk maar aangegeven dat dit precies was wat ik ervan verwachtte en aangegeven dat ik het verlies zou dragen en nooit weer wat zou kopen.

Ingrid
21-01-2024

Vliegtickets voor 2 personen "gewonnen".

Tijdens de boeking kom je er achter dat je nog een paar honderd euro bij moet betalen! In mijn geval nog bijna 300 euro!

Je denkt dat je 2 retour tickets hebt gewonnen maar je komt wel heel erg bedrogen uit.

Voel me vreselijk opgelicht!

Lisa
19-01-2024

Echt oplichters Zijn het.

27 december iets retour gestuurd, nog steeds mijn geld niet ontvangen!

Als je belt, ja mevrouw als u het volgende week niet heeft ontvangen moet u terug bellen.

Dus met andere woorden ik moet achter mijn geld aan ipv dat zij hun werk juist doen!

Voor mij geen vakantie veilingen meer!

En idd prijzen kloppen totaal niet!

Margo
15-01-2024

Ze wekken de indruk dat je een voucher koopt voor producten, maar dit is dat enkel een korting op bijvoorbeeld foto op hexagon. Als je deze dan wilt bestellen kost het nog een flink bedrag, € 32,55!

Bij de foto op plexiglas is het helemaal belachelijk wat je nog bij moet betalen! Natuurlijk om niet slim van mij om eerst op de site van canvas-company te kijken, maar nogmaals, ze wekken de indruk dat je het het product koopt, niet de korting, erg misleidend dus. Helaas niets besteld, dus al het geld gewoon weg :-(

Roy
05-01-2024

Niet bieden mensen zijn oplichters ze beloven veel doen niets. Hebben eigen regels die ze zelf bepalen 150 euro betaald niets ontvangen

29-12-2023

Totale oplichting. Bende xxxxx. Ik heb op de online taalcursus van EML Education geboden, gewonnen en betaalt. Wanneer ik mij wil inschrijven lukt dit niet. Na contact met VakantieVeilingen krijg ik de doodleuk de melding dat EML eenzijdig de aankoop geannuleerd heeft en dat ik mijn geld kwijt ben. Blijkbaar is dit eigen aan deze site. Het zijn oplichters 1ste klas, en ja daarin verdienen ze de volle 5 sterren. In al de rest moet vervolging in komen. Ik ga het in elk geval melden aan de gerechtelijke diensten. Het wordt tijd dat ze verboden worden

Justine
27-12-2023

Kaartjes voor klassiek concert voor 2 personen.

En wat krijgen we de aller laatste rij.

Moet dat nou echt op deze manier.? Voor mij absoluut de laatste keer dat ik hier ben ingetrapt.

Marten
17-11-2023

De adviesprijzen kloppen niet, voorbeeld gourmetstel adviesprijs 159 maar is gewoon te koop bij bol voor 60 euro

04-11-2023

Als je echt genaaid wil worden ga dan naar Vakantie Veilingen, geven adviesprijzen op die kant noch wal raken, bv, Berlingerhaus grill, 116 Euro, de BH9135, bij Berlingerhaus zélf te bestellen voor 64,95 Euro!

Niets anders dan vééééél te hoge verkoop prijzen! Met alles!

Legale DIEFSTAL!

29-10-2023

Vliegtickets voor 2 pers. voor stad naar keuze compleet bullshit vanwege beperkte data en alle bijkomende toeslagen p.p. zoals 150 euro voor de periode, 60 euro voor 10 kg bagage (alleen handtas gratis), 16,50 co2 toeslag. Dit wordt allemaal pas duidelijk als je het hele invulformulier hebt ingevuld. Ik gooi mijn "gewonnen" ticket à 80 euro weg. Nooit meer.

Tenna
02-10-2023

Tickets gekocht voor FiveStar. Bij het boeken (Ryanair) veel bijkomende kosten. Dat staat niet bij de kleine letters op VV. Zeer misleidend. We hadden beter rechtstreeks tickets kunnen boeken.

Verder: er zijn mensen die in opdracht van VV hoog inzetten of de prijs opdrijven. Je kunt nu 8 handdoeken kopen die je ook zonder te bieden kunt aanschaffen voor € 19. De biedingen stijgen hierboven uit. Belachelijk.

Wel afgelopen jaar een leuk bijzettafeltje en fluwelen krukje gekocht voor (toevallig) een leuke prijs.

Marion
25-09-2023

Hotelovernachting gewonnen a 45 euro fletcherhotels, op geen enkele datum in t weekend was er n kamer beschikbaar, oftewel periode voorbij en geld kwijt, nooit meer vakantieveilingen, schandalig!

Bea
19-09-2023

Ik heb op een horloge geboden maar nu 2 a 3 weken later nog niets binnen gekregrn.

Franny
16-09-2023

Niet gewacht op de biedingen voor 4 dagen costa brava maar gewoon gekocht zonder bieden.

2 vouchers aan elkaar genomen en nog een extra nacht erbij geboekt.

alles verliep heel soepel.en we hebben nu 8dagen malgrat de mar incl. h.p. voor een zeer aantrekkelijke prijs.

inmiddels de vouchers voor een zeer goed hotel binnen

bedankt vakantieveilingen

Stella
02-09-2023

Ik had een 3 daagse cruise naar Kristiansand in Noorwegen gekocht op vakantieveilingen.nl.

2 dagen later gingen we dan.

Bij aankomst bleek de boot ineens niet meer te varen omdat ze uitstel van betaling hadden aangevraagd bij de rechter. Daar sta je dan. Ik ben vakantieveilingen gaan bellen. Ik kreeg te horen: U moet een mail van ons afwachten. Wij zijn er druk mee bezig. Ondertussen zijn we 3 dagen en 3 nachten verder in het bushokje in Groningen waar de flixbus ons naar de boot zou brengen. En nog steeds geen antwoord van vakantieveilingen.

En mijn geld? Dat is weg.

Zo'n primitieve vakantie zonder alternatief, had ik me nou nooit kunnen bedenken om die ooit te krijgen.

Het is erg koud, nat, winderig en veel verkeersgeluiden in dat bushokje. Het ijzeren bankje en de koude tegels liggen ook niet echt comfortabel.

En privé heb je niet met alle reizigers die voorbij komen.

Ger
13-08-2023

Jammer 1 ster nog teveel

Gewonnen product bij bestelling nog eens ongeveer €80 bij betalen

dit kun je bij bieden nergens terug vinden

voor mij never nooit meer vakantiveillingen

Mouse
11-06-2023

Bieden op een hotelovernachting goed mee uitkijken. Overnachtingen kunnen veelal niet in het weekend geboekt worden .

Veronique
08-06-2023

Slecht. Product zou binnen vijf werkdagen bezorgd worden. Ze maken verzendlabel aan, maar overhandigen product niet aan de verzender.

Dammy
01-06-2023

Ik begrijp niet, dat mensen hoog inzetten.

Waarom, je kunt voor weinig geld een product kopen of een dag uit, dan zijn er mensen, die van 1 euro naar 20 euro etc.gaan.

Onbegrijpelijk!

Kun je een keer goedkoop een dag uit, dan gebeurt er dit.

Er komen nog kosten bij, heeft dus totáál geen zin.

Het leven is al zo duur.

Wacht tot het laatst!

Waarom?