Vakantieveilingen.nl reviews

1.7
PeriodeLaatste 12 maanden20212020
Claudia
19-09-2022

Een dekbed besteld en werd 3 dagen later geleverd maar was niet juist. Een mail gestuurd maar meer dan 1 week later heb ik nog steeds geen antwoord vd klantendienst. Ik weet nog steeds niet wat te doen. Het is sneller om te bestellen en te boeken dan om iemand aan het woord te krijgen. Via telefoon lukt niet en via mail heb ik de indruk dat het automatische mails zijn want ik heb daar reeds 2 maal op geantwoord en krijg geen respons. Zit nu 2 weken later nog steeds met een foutief ontvangen dekbed en heb nog steeds niet het dekbed dat ik betaald heb. Was een kado voor iemand, is nu dus niet op tijd. Zeer slechte navolging om niet te zeggen, geen navolging vd bestelling.

Marc
14-09-2022

Het product is van een zeer goedkoop materiaal en heet een veel te hoge waarden gekregen.

klantenservice was zeer beroerd en niet meewerkend en meedenken ziat er al helemaal niet in.

heb het product ook bij Aliexpress besteld wat ook nog eens goedkoper was dan de gewonnen veiling prijs tevens was het product veel beter kwa kwaliteit.

voor mij geen vakantieveilingen meer.

Harmke
13-09-2022

Ik heb 3 sols lampen gekregen

1 was er binnen 4 maanden al stuk

Heb er 5 keer over gemaild en 3 keer gebeld

ze hebben gezegd wij zullen een bericht sturen naar onze leverancier sturen

Wij moesten foto maken van de kapotte lamp

Dat hebben wij ook gedaan en opgestuurd

Maar ze doen niet goed zijn werk VakantieVeilingen

Zijn hier verantwoordelijk voor

Harmke Krol vogelzang

Theresia
25-08-2022

Ik had een veiling gewonnen moest gelijk af rekenen,en zou dan over 5 dagen m’n bestelling thuis ontvangen wat helaas nog steeds niet binnen is. Dus voor mij nooit meer op veiling bieden.

Ilona
14-08-2022

Misleidende website. Uiteindelijk betaal je veel meer dan de waarde voor het product. 👎🏼 Voelt als oplichting.

Grace
14-08-2022

Via VakantieVeilingen een prijs gewonnen. Heel leuk een 9 gangen diner voor 2 personen. Helaas was dit niet naast de deur dus op aanraden van dat restaurant heb ik 3x contact opgenomen met de klantenservice van VakantieVeilingen en 2x een mail gestuurd. Tot op heden heb ik niks meer gehoord. Schandalig dit. Een kleine moeite om een mail terug te sturen of contact op te nemen. VakantieVeilingen heeft het bij mij af gedaan.

Stijn
29-07-2022

Hangmat gekocht. Levering ging al mis (ze hadden het verkeerde adres doorgegeven). Nu eindelijk ontvangen, zwaar beschadigd en incompleet pakket (onbruikbaar). Dit zal een retourproduct zijn geweest oid, maar niet gecheckt op compleetheid of beschadigingen. Dat staat niet op de site vermeld.

John
24-07-2022

Voor je het weet wordt er een incassobureau op je afgestuurd zonder dat zij zelf iets leveren. Idioot hoge kosten zonder service. Het product zelfs nooit gekregen! Trap er niet in!’

Mohamed El Yakoubi
13-06-2022

Zeer slecht service!

Ik heb hier een veiling gekocht voor 2 nachten inclusief entree voor pretpark Walibi Holland. Dan reserveer ik een datum en ik krijg van vakantie veilingen nog een aparte Rekening voor toeristenbelasting die ik ter plekke moet betalen. Vervolgens krijg ik nog een rekening, van Walibi Holland, hierin staat een andere bedrag op dan die van VakantieVeilingen. €50 aan toeslagen bijgekomen. Hierover gebeld met vakantieveilingen gebeld, vervolgens met walibi, die verwijst mij naar VakantieVeilingen. Ik word van de kast naar muur gestuurd. Weer met vakantieveilingen gebeld en die blijven erbij dat ik gewoon moet betalen en hangen ze op. Ze willen mij niet doorverbinden, heel onprofessioneel.

Elisabeth
02-05-2022

Waardebon voor overtocht DFDS gekocht, gebaseerd op de beschikbaarheid zoals deze op dat moment online stond bij vakantieveilingen. Direct na aankoop en het ontvangen van de waardebon, geprobeerd te reserveren. Dat bleek niet mogelijk. Na bellen met klantenservice bleek er een storing in het systeem te zitten. Lang verhaal kort: 5 x gebeld, 3 x gemaild, 5 x zgn Spoed, meer dan anderhalve week aan het lijntje gehouden want.u voelt m aankomen, toen de beschikbaarheid weer hersteld was had iedereen al de door ons gewenste datum ingeboekt". Dus deze zou niet meer beschikbaar zijn. En dat klopt niet want 1/ hoe kunnen mensen boeken als het systeem "down"is en het probleem nog bij DFDS ligt? 2/ we hebben precies gezien wanneer het systeem weer online kwam en toen stonden de door ons gewenste data er niet meer in. Kortom, je trekt volledig aan het kortste eind. Geld terug enige oplossing. Weg vakantie, weg kans om iets anders te regelen. Bedankt! Onbetrouwbaar zo.

Mirjam
11-04-2022

Pannenset gewonnen maar 1 pan vertoond al zwarte puntjes

inmiddels al 6 mailtjes gestuurd, laatste mail zeiden ze dan en een probleem was met levering.

en als ik maandag niets gehoord had dat ik maar moest bellen.

dus service is echt heel slecht:(

ik heb inmiddels mijn klacht bij de firma van swiss pro gelegd hopelijk krijg ik daar wel sneller een reactie

Geefikniet
04-03-2022

Reageren niet op een gemelde klacht. Je krojgt doodleuk een e-mail dat ze het druk hebben

Dorine
22-02-2022

Waardeloos bedrijf niet eens zin om er veel woorden aan vuil te maken laat duidelijk zijn trap er niet in

Roel
16-01-2022

Vakantieveilingen en sla je slag zijn dezelfde bedrijven. Zij bespelen de consument door fake bieders, die hoog inzetten. ik zag op vv een tuinbank. er was 43 geboden. terwijl je voor 50 euro het kon bestellen . Het bod was gedaan door Tibbe de Groot om 10.25 uur. er was nog 13 minuten te bieden. Vervolgens op sla je slag. Identieke tuinbank, zelfde foto, zelfde bod, zelfde bieder, zelfde tijdstip, maar hier al wel gewonnen door Tibbe de Groot om 10.25 voor 43 euro! Moderne vorm van oplichterij.

Bart
27-12-2021

Had de rendier van led gewonnen al op 26 nov. Na heel veel mails en bellen. Tot op heden niks ontvangen. Heel slecht. Gewoon oplichting. Heb mijn account gewist nou.

Mick
20-12-2021

Produkt niet ontvangen, diverse malen gemailed, communicatie loopt totaal niet binnen dit bedrijf, of ik ff produkt terug wil sturen dan kan ik geld terugkrijgen!? Waardeloos!

Sheron
29-11-2021

Vreselijk bedrijf/ oplichters! In juli 2021 een Supboard gekocht/ gewonnen. €170,- betaald. Helaas helemaal beschadigd ontvangen met zwarte strepen en dus retour gestuurd. Later bleek -na wat research online- dat dit type supboard meerdere dezelfde klachten geeft en bekend staat om zijn waardeloze kwaliteit. Inmiddels vele telefoontjes en e-mailtjes verder met VakantieVeilingen. “ ja, binnen twee weken wordt t geld retour betaald” nog steeds niets ontvangen. Het is vandaag 29 november 2021, nog steeds geen geld retour! Echt schandalig! Continue afgescheept worden met beloftes die niet worden nagekomen. Doorverbinden met leidinggevende kunnen ze niet “ die zijn telefonisch niet bereikbaar” Gelukkig hebben we juridische bijstand, mocht het nodig zijn. Dit is onacceptabel! Waardeloos bedrijf!

Diana
14-11-2021

Ik had een ticket gewonnen voor een Fletcher hotel overnachting. Weekendtoeslag stond vermeld . Maar ze vermelden niet dat je voor een kamer ook nog extra betaald. Uiteindelijk ben je meer kwijt .Dan wat je denkt te winnen. App verwijderd hierna , geen aanrader!

Helma
15-10-2021

Voor Apollohotels 2 vouchers gewonnen. Kon voor 1 kamer, 2 personen boeken in Vinkeveen in november 2021. Echter de 2e kamer ging niet omdat er niets meer beschikbaar was. Dit bleek in 1e instantie nergens uit. Zowel VakantieVeilingen als Apollohotels wijzen naar elkaar en zijn onvermurwbaar. Geen enkele medewerking bij het zoeken naar een oplossing! Wij zouden met 4 personen gaan, maar dat gaat nu niet. De datum verzetten willen ze ook niet! Kortom, geld kwijt!

Arne
16-09-2021

Een zeer slechte ervaring met het boeken van een zeiltocht op een tweemaster. Allereerst, als je het gewonnen hebt verdwaal je in een web van reclames en mails. Als je vervolgens je voucher wilt gaan bekijken blijkt dat er in het hele seizoen maar zeer beperkte data voor afvaart zijn. Het arrangement is helemaal kaal, waardoor je extra kosten gaat maken ter plaatse (voor lunch e.d.) Na een poosje te hebben gewacht blijkt dat je Boeking voor een datum moet worden gedaan, die ver voor het verlopen van de voucher ligt. U raad het al. Verstreken. Weg is je geld. Succes met deze site, maar ik kom er niet weer.

Meer Vakantieveilingen.nl reviews