Social Deal451 ervaringen

Gerard
12-11-2020

Slechte service

Wie gaat in de winter een uitgestelde wandelarrangement maken? Was door Corona uitgesteld vorige maand. Geen geld terug wel een tegoedbon.

Keena
12-11-2020

Bedankt voor de oplossing!

Deze klacht is opgelost

Verlenging deal niet mogelijk.

Bon gekocht bij social deal, omdat mijn kinderen longpatient zijn en dus tot de risicogroep behoren gevraagd of de bon verlengd kon worden. Helaas kon dit niet. Aangegeven dat bij deze bon niet de 1,5 meter kan worden aangehouden en ik dit zelf in deze tijd ook niet prettig vind. Ik heb de bon gratis in mijn omgeving aangeboden maar mensen vinden het toch een risico. Dezelfde bon wordt nu ook weer aangeboden op social deal dus ik vind het erg balen dat de mijne niet verlengd kan worden.! Ik begrijp dat bonnen niet zomaar verlengd kunnen worden maar in deze tijd zou je toch wel wat coulance verwachten!

William
10-11-2020

Lieteberg blotevoetenpad

Ik had een bon gekocht voor het blotevoetenpad in Zutendaal. Op 17 oktober contact gehad via de app omdat Belgie op slot was voor Nederlanders. Er werd mij toen gezegd dat ik op 5 november contact moest opnemen terwijl de bon eigenlijk bedoelt was voor onze vakantie in oktober. En de bon verliep ook nog eens op 8 november. Terwijl ook nog eens vanaf 2 november het blotevoetenpad gedloten is. Omdat ik ziek was 2 dagen voor 5 november, ben ik het helemaal vergeten om nogmaals contact op te nemen. Vandaag contact opgenomen maar was er totaal geen begrip van degene met wie ik geappt had en bleef ze bijbetalen standpunt dat ik op 5 november had moeten appen. Zo ga je niet met klanten om!

Tamara
05-11-2020

Hulp bij verkeerde voucher

Per abuis een voucher gekocht binnen een minuut contact via Whats app met Noa en binnen weer 5 min was het geregeld!
Mijn foute aankoop geannuleerd, en t aankoop bedrag als tegoed opgeslagen voor een latere aankoop.!
Perfect! Toch mijn geld niet kwijt.!

02-11-2020

Top(per)!

Goed en snel behandeld door Samantha!Ik mocht op zoek naar een nieuwe deal,wat dan verrekend gaat worden met mijn oude deal!

Want het bedrijf waar ik de oude deal van had,is failliet gegaan!

Severine
29-10-2020

Super geholpen door Samantha

Ik had een probleem met bestellen via Social Deal en stuurde de vraag via Whatsapp ik kreeg binnen het uur bericht, en kreeg de hulp geboden door Samamtha met de gepaste oplossing zodat ik mijn aankoop kon doen.

Top service

Edith
22-10-2020

Snel en adequaat!

Vandaag werd mijn vraag binnen een minuut beantwoord naar volle tevredenheid. Fijn! Hartelijk dank! Ik heb leuke ervaringen met de vouchers tot op heden. Heel leuk ook om cadeau te doen.

Wanda
15-10-2020

100% verzekerd?

100% verzekerd zoals social deal aangeeft is niet zo. Ik had gereserveerd voor een deal omdat we in die plaatst een weekend weggaan. Deze deal werd geannuleerd vanwege corona en ik wilde hem omzetten naar een andere deal maar dit kan niet. Ze geven aan dat ik een andere periode de deal kan nemen maar wij gaan niet 2 uur rijden voor deze deal en wilden het graag omzetten. Dus niet eens geld terug. Maar helaas kunnen ze niks betekenen.

Paula
14-10-2020

Super slecht!

Op 11 maart 8 vouchers in totaal €125,- uitgegeven voor het kinderpartijtje van mijn zoon. Helaas ging 15 maart alles op slot door Corona. Toen heb ik op 20 mei een mail gestuurd met dat wij ons geld terug wilden, want de horeca bleef tot 1 juli gesloten. Daarna is het zomervakantie 6 juli en konden wij niet de kinderen uitnodigen omdat er een heel aantal op vakantie waren en zo kwamen wij niet meer in de gelegenheid voor een partijtje. Helaas, geld terug kon niet. De vouchers bleven geldig tot 11 september. Uiteindelijk zijn we de vouchers "vergeten" en kregen GEEN herinnering. Ze zijn nu verlopen. Geen partijtje en weg ruim 100 euro! De vouchers waren zogenaamd extra lang geldig. Nou mooi niet dus! Enige coulance is er niet. Alleen jammer joh, had je maar de geldigheid in de gaten moeten houden.

Flos
08-10-2020

Facebook

Bij Social Deal op Facebook 10,- euro tegoed gewonnen en nu kijken naar een leuke deal. Vlot en netjes geholpen door de klantenservice 👍

Ria
08-10-2020

Klacht snel en naar tevredenheid opgelost.

In verband met een onduidelijkheid in een aanbieding moest ik voor het product bijbetalen bij de ondernemer. Social Deal heeft dit bedrag als tegoed op mijn account bijgeschreven. Snel en goed afgehandeld.

Uan
07-10-2020

Social deal is helemaal niet sociaal

Ik heb 3 vouchers voor restaurant Julia gekocht Door de Corona tijd kan ik niet gebruiken, op donderdag 1 oktober wil ik toch gebruiken En blijkbaar dat mijn vouchers tot 30 september geldig was(geen waarschuwing van te voren van social deal dat de vouchers bijna verlopen is ) Dus 1 dag te laat.
Ik heb klantenservice van social deal gebeld, maar helaas kan ze mij niet helpen.
Met deze Ik ga nooit meer via social deal Iets kopen.🤬😡

Melanie
07-10-2020

Teleurstellend

Goedemorgen heer/mevrouw,

23 februari heb ik via jullie website een voucher gekocht voor wimperextensions bij beautysalon Kiek in Oldenzaal.
Ivm corona konden helaas geen behandelingen worden uitgevoerd dus heb ik het even met rust gelaten. Ook in de veronderstelling dat ik zelf wel een berichtje zou ontvangen wanneer het ivm corona wél weer kon doorgaan.
Nu geeft de salon aan dat de bon 12 september verlopen is maar hier heb ik nooit van jullie een berichtje over gehad?
Salon Kiek wil dan ook de behandeling niet meer uitvoeren. Zojuist telefonisch contact gehad met een collega van u via Social Deal maar hij gaf ook aan dat hij niks voor mij kon betekenen. Ik vind dit erg teleurstellend van jullie én de salon en vooral in deze moeilijke tijden van Corona. Nu heb ik betaald voor iets waar ik niks voor geleverd krijg. Ik hoor graag zsm van u.
Mvg,
Melanie Schaer

Alexandra
05-10-2020

Bon niet kunnen gebruiken wegens corona - Social Deal: "helaas"

Vreselijke klantendienst. Cinematickets gekocht via Social Deal vòòr corona, tijdens corona alle zalen toe. Na corona enkel oude films in de cinema. Ze posten op facebook dat hun dienst 100% gegarandeerd is en dat ze geldigheidsperiode zullen verlengen, hierdoor heb ik de einddatum iets wat over het hoofd gezien (paar weken). Ik contacteer ze om te vragen met een week te verlengen of mij anders terug te betalen. Telkens antwoorden van "jouw schuld dikke bult", "wij kunnen niets doen", "volgende keer einddatum beter noteren" en herkennen corona, gebrek aan films etc niet als geldende reden. Proberen ook eerst te liegen door te zeggen dat bioscoops wel open waren tijdens de pandemie. Ongelooflijk hoe zij liever voor 14,00 EUR de gierigaards uithangen, met gevolg dat ik bij hen niet meer zal kopen, mijn ontevredenheid op social media zal posten + al mijn vrienden en kennissen zal waarschuwen om daar niets te kopen. Honderden euros verlies… Man, man.

01-10-2020

Door Social deal Bestolen

Maak geen gebruik van social deal. Je bent je geld kwijt. En krijgt niet waarvoor je betaald hebt

Mark
Mark
20-09-2020

Niet zo sociaal!

Net als de hieronder beschreven review.
In maart een voucher gekocht voor een Escape room. 28 maart geboekt. Door social deal/ deal partner geannuleerd vanwege het coronavirus. Geen verdere mogelijkheid gehad om opnieuw te boeken want het is dicht. Contact gezocht met SC. Kunnen niks voor mij doen omdat de tijd is verstreken van de deal. HALLO? Ik heb niet geannuleerd én ik heb niet de kans gehad om het opnieuw te boeken. Of het wordt opgelost of ik koop daar nooit weer wat én informeer iedereen over deze a-sociale deal / bedrijf.

Rien
19-09-2020

Waar blijft het geld?

Heel vreemd. ik heb een social deal gekocht om op de Euromast te dineren a 60 euro. Door Corona is dit niet doorgegaan en ik heb verder niks meer vernomen van social deal.
Nu ik contact op neem om te vragen hoe ik die bon kan gebruiken blijkt ie verlopen te zijn per vorige maand.
de klantenservice medewerker mag niet achterhalen waar dat geld dan is gebleven, maar er kan niks meer gedaan worden, geen nieuwe deal, geen geld terug. jammer voor je!
😡

Esther
19-09-2020

Geen coulance in de huidige tijd

We hebben voor 4 personen een bon gekocht voor eten bij een Fletcher hotel. De reservering stond voor gisteren en ongeveer 2 uur voor het eten geven onze 2 mede eters aan dat ze de uitslag van de test nog niet binnen hebben en helaas niet mee kunnen gaan dan.
Daar aangekomen leg ik de situatie uit en de mevrouw van de bediening zegt dat ik dat de volgende dag aan Social Deal moet melden en dat ze de 2 vouchers dan weer kunnen activeren.
Social Deal zegt echter dat annuleren niet is toegestaan op de voucher. Dat is niet erg want ik wil gewoon gebruik maken van de van de voucher en dan 2 bijkopen voor een andere keer.
Maar helaas wordt ik weer doorverwezen naar Fletcher en die sturen mij weer terug naar Social Deal, die momenteel nog niet gereageerd heeft.
Ik snap het niet; in de huidige tijd zullen ze wel vaker wijzigingen in de reserveringen krijgen? Of hadden ze liever dat onze mede eters toch waren gekomen met een verkoudheid en zonder test uitslag?
Mijn man en ik hebben overigens wel gewoon gegeten, maar dan wel ineens een heel duur etentje :(.

Sonja
17-09-2020

Uiteindelijk is er toch nog een perfecte oplossing geboden door Sascha van Social Deal, door het hele bedrag terug te zetten naar nieuw saldo zodat ik toch weer fijne deals kan kopen bij Social Deal. Ontzettend bedankt Sascha! Je bent een topper! Vriendelijke groet, Sonja.

Slecht! Wil eigenlijk 0 sterren geven maar dat kan helaas niet

Voor mij geen social deal meer!
In maart 125,00 euro uitgegeven voor uit eten te gaan.Vanwege corona geen gebruik kunnen maken van de vouchers maar gelukkig werden deze verlengd. Geen bericht ontvangen van SD wat de nieuwe vervaldatum werd. Nu zijn ze verlopen en verdwenen en dus ook mijn geld is verdwenen!
Mail contact gehad met wel 3 verschillende personen (ook zoiets onpersoonlijks, waarom niet 1 persoon?) En uiteindelijk helaas pindakaas, we kunnen niets voor u doen. Wel als tip gekregen: houd de geldigheid goed in de gaten. Nou dag Social Deal! Jullie verdienen aan mij geen cent meer! Zo klaar met jullie!

Jens
Jens
16-09-2020

(A)Social deal

Ik had 4 vouchers voor live piano’s, door Corona uiteraard een tijd niet kunnen gaan. Op de laatste dag van geldigheid heb ik contact gehad met het restaurant, waarbij zij letterlijk aangaven: neem even contact op met Social deal, zij geven dan nieuwe codes waarna je kunt reserveren.
Vandaag contact opgenomen met (a)Social deal, die vervolgens elke vorm van medewerking weigeren.
Waardeloze service dit.

Meer Social Deal reviews
Welk cijfer geef jij Social Deal?