Social Deal265 ervaringen

Lesly
22-01-2020

Perfect

Altijd leuke aanbiedingen en super vriendelijk personeel als je hulp nodig hebt. Maak er al jaren gebruik van.

Liliana
21-01-2020

Januari 2020 Slechtste ervaring ooit met een kapper - Salon Ninety-one

Januari 2020 - Slechtste ervaring ooit met een kapper! Social Deal Salon Ninety-one Wassen+knippen+drogen duurde ongeveer 10 minuten. Nadat ze mijn haar super snel had gewassen, legde ik uit hoe ik mijn haar wilde laten knippen en ze knipte mijn haar in 4 minuten, gewoon recht en veel korter dan ik vroeg. Drogen was 2 minuten, ze schreef de code van de voucher op en dat was het! Ik was sprakeloos!
Ze heeft een eenvoudige knipbeurt gedaan, ze gebruikte de schaar 6 keer om mijn haar te knippen en helaas knipte ze het zelfs nog korter dan ik vroeg. Mijn haar was lang en ik vroeg haar om het op mijn schouders te knippen. Ze knipte mijn haar korter, boven mijn schouders.
Salon Ninety-one is een heel kleine kamer aan de achterkant van een appartement op de laatste verdieping in Kampersingel 64 rood in Haarlem en de kapper zegt in de tekst: 'Sfeervolle salon aan huis in hartje Haarlem'.
Ook de kapper voegde eraan toe: "Let op: de salon is alleen bereikbaar via een trap". Zoals ook in andere review aangegeven, de trap is echt steil en hoog en zie je vanuit de trap het wasgoed hangen.
Conclusie: geen salon, maar een heel kleine kamer waar de kapper alles zo snel doet en in mijn geval zo onprofessioneel, een plek waar je je gevangen en misleid voelt. De deal is uitverkocht en ik hoop dat Social Deal deze "salon" zal controleren voordat de kapper nieuwe vouchers zal verkopen.
Alvast bedankt!

Social Deal heeft Liliana een privebericht gestuurd.
Elisa
21-01-2020

Snelle en vriendelijke klantenservice

Ik had op social deal een verkeerde voucher gekocht. Gelukkig kon ik via de snelle klantenservice chat Melanie bereiken en die heeft binnen 10 minuten mij geholpen en de voucher gecanceld. Dit werkte erg snel en prettig, top!

Mike
20-01-2020

Klantenservice Social Deal is top!

Afgelopen dagen kwam ik tot de conclusie dat ik m’n actieve en oude vouchers op 1 ‘verdwenen’ waren. Via de app contact met Melanie gekregen en zij heeft me binnen 10 minuten tijd de benodigde info gegeven en de vouchers weer inzichtelijk gemaakt (ik had ze blijkbaar op twee email adressen gekocht. Kortom, Social Deal en Melanie, BEDANKT!

C de C
19-01-2020

Sushi aub

Een voucher bij social deal gekocht voor Sushi aub. Normaal 22 euro nu voor 12,99
Vandaag afgehaald bij Sushi aub. Schandalig. 20 mini sushi's die dan zogenaamd normaal 22 euro kosten. Klopt nix van. Ik heb op hun site gekeken van sushi aub en bijna dezelfde menu is bij hun 6,90

Thea
17-01-2020

Vouchers 1 dag verlopen

Doordat 16 december j.l. bij mijn partner uitgezaaid kanker is geconstateerd erg plotseling, zijn wij twee vouchers vergeten. Deze zouden 11 januari verlopen en ik kwam er de 12e achter. Meteen een mail gestuurd en ja, ze konden niets doen, krijg een kortingsbon van een lullige 2,50. Dus ik ben klaar met Social Deal na toch wel heel veel bij hun te hebben gekocht.

Judy
16-01-2020

Snelle service

Hele snelle en goede service. Je krijgt via whatsapp binnen het half uur antwoord op je vraag ondanks dat het al 20u was.

Jessica

Snelle klantenservice

Ik had €10 social deal tegoed gewonnen en kreeg heel snel reactie! Alleen zou het direct overgemaakt worden en dat was niet gebeurd, moest er wel nog een keer achteraan. Daarom een 8 ipv een 10! Want verder ben ik super tevreden over de klantenservice van de social deal! Ik ben ook een trouwe koper!

Marleen

Gewonnen

Wat een leuke verrassing. 10 euro gewonnen! Ik ga er weer lekker mee eten, wat we al zoveel gedaan hebben dankzij social deals! Het is een top bedrijf

Tonya

Very quick helpful replies

They replied almost immediately when I contacted them - and even accommodate my language change :) very highly recommended good service always enjoy using!

Miranda
Miranda

Goed bereikbaar

Als er iets is met de bonnen is Social Deal goed bereikbaar. En komt ze met een adequate oplossing. Dat werkt erg lekker.

Lin
13-01-2020

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen door Samantha.

Claudia
Claudia
10-01-2020

Echte aanrader!

Al jaren goede ervaringen met social deal voor etentjes en uitjes. Goede prijs, makkelijk te reserveren en ook de contacten bij problemen verliepen vlekkeloos telefonisch.
Nu beloond met een tegoed, erg verrast dat ik gewonnen had maar nog meer verrast dat het tegoed zo snel was bijgeschreven.
Ga zo door! Ik kan deze website iedereen aanraden.

Simkje
10-01-2020

Leuke aanbiedingen!

Samantha, en alle andere collega's ook, helpen me altijd netjes, na winactie weer extra saldo, en als iets niet door kan gaan, krijg ik t netjes terug als tegoed!

Elisabeth
Elisabeth

Gewonnen

Vandaag een prijs gewonnen bij Social Deal en stond direct op mijn account.
Goede service.

Angelique

Een hele goede service.

Ik had een vraag over een deal, en toen werd ik heel vriendelijke en ondanks de drukte vrij snel geholpen.
Ik had ook nog eens een foutje gemaakt met mijn bestelling en dat werd keurig netjes voor mij opgelost.
Ik ben zeer tevreden over hoe dit gesprek is gegaan.

Daan

Retour

Helaas was het nodig om 2 vouchers retour te doen. Super snel geregeld! Dankjewel Melanie! Mvg Daan

Natasia
Natasia

Social deal

Ik vind dit de beste app om uit te eten in zij totaliteit.
De prijs is schappelijk.
En om te reserveren is makkelijker.
De aanbiedingen zijn leuk en niet fake.

JP
08-01-2020

Door familie omstandigheden,vouchers niet kunnen verzilveren.

Door familie omstandigheden vouchers ter waarde van 123€ niet kunnen verzilveren,en dan geven uit coulance 5 €.

Schandalig! Zal nooit meer vouchers kopen bij Social deal.

Gwen
07-01-2020

Leuke deals

Al vaker via social deal gekocht. Nog geen negatieve ervaringen gehad. Altijd positief!
Nu heb ik Social Deal tegoeg gewonnen en Samantha heeft er binnen no time voor gezorgd dat dit op mijn account stond. Ook fijn dat dit onbeperkt te gebruiken is!

Meer Social Deal reviews
Welk cijfer geef jij Social Deal?