Social Deal reviews

Laatste 12 maanden202120202019
Lid

Recente Social Deal ervaringen

22-05-2022

Dit bedrijf doet alsof zij de klant tegemoet komen, echter van het kastje naar de muur gestuurd.

Vouchers voor gebruik van de wellness die je niet kunt boeken omdat de code niet werkt.

2 maanden bezig om een reservering te maken die gewoon niet lukt.

Een week voor verloop adviseren ze om de voucher te verkopen.

Hoe goed ben je dan geholpen?

Danielle
19-05-2022

3 cadeaukaarten ontvangen die ik eerst moest verzilveren als waardebon. Na enkele foutmeldingen kwam social deal met de reden dat er maar 1 cadeaukaart per account te verzilveren is. De oplossing voor die andere twee cadeaukaarten was om nieuwe accounts aan te maken of weg te geven.

Getuigt niet van gebruikers vriendelijk.

Overigens was de help desk wel behulpzaam.

Tessa
16-05-2022

Vlotte service, werken oplossingsgericht!

Geeta
10-05-2022

Vochers gekocht voor e chopper ride voor 5 personen. Echter was het niet mogelijk om op de afgesproken dag geen beschikbaarheid voor 5 choppers. Meteen gevraagd of de vouchers geannuleerd kan worden en dat was heel snel geregeld evenals het terugdraaien van de betaling die per ongeluk 2x was geïncasseerd. Verschillende medewerkers gesproken in de chat en allen de dikke compliment voor de vlotte afhandeling en goede service. Dus Michael, Marlinde, Milan, Sanne, Levi en Deveny jullie zijn toppers!

Isis
10-05-2022

Het was een fijne ervaring, ik werd snel geholpen en mijn probleem was snel opgelost.

Jeanne
10-05-2022

Goed en snel geholpen door Deveny, toen ik mijn vouchers kwijt was! Goed opgelost!

Roman
06-05-2022

Zeer goede klantenservice. Een probleem is feilloos en snel opgelost zonder problemen. Complimenten voor Deveny!

Lies
05-05-2022

Deveny heeft mij zo goed geholpen kon m'n bestand niet veranderen dus, Top geholpen

Ariane
03-05-2022

Op 24 maart hebben wij een voucher aangekocht voor een overnachting voor 2 personen in een Fletcher Hotel naar keuze. Deze voucher kon pas verzilverd worden 4 kalenderweken voor de gewenste datum, zijnde 27 mei 2022. Op 1 mei hebben wij alle opties bekeken, maar er bleek geen enkel hotel in Nederland beschikbaar te zijn voor deze deal. Na telefonisch contact met de klantendienst op 1 mei wist men ons te zeggen dat ze niks voor ons konden betekenen. Geen verlenging, geen terugbetaling, geen annulering. Wat echter volgens hen wel kon was de bon doorverkopen aan iemand anders. Met andere woorden: geld kwijt. Dikke oplichterij!

Celine
28-04-2022

Eind november 9 vouchers voor Dock fec aangeschaft. Toen kregen we een lockdown, waardoor we er tot half januari niet heen konden. Bij andere deals (die ik ook heb aangeschaft) werd de eindtijd verlengd toen de lockdown periode erin viel. Ik heb 3 kinderen, dus dan zou ik 3x gaan met ze. Ik ben nu 1x geweest op 16 januari (direct toen alles weer open was), maar daarna zijn we, door Corona bij onszelf (weken mee zoet geweest en een lange nasleep door long covid) dus nog niet in de gelegenheid geweest te gaan.

Ik heb nog 6 vouchers a 14,95 openstaan. Dat kost me dus bijna 90,- Ik heb zowel bij social deal, als bij Dock fec gevraagd of ze nog even verlengd konden worden, maar niet dus. Terwijl ik op internet nog wel een week na de deal kon boeken. Deze is er weer uit gehaald.

Ik koop regelmatig deals via jullie, het zou een fijne service zijn als jullie voor een goede oplossing kunnen zorgen.

Wilma
28-04-2022

2 x een social deals gekocht voor delete waxing bij afrekenen waren mijn codes uit me app verdwenen dus kon de korting er niet af heb in totaal dus bijna 120 euro betaald voor de wax beurten en nu verwijst de een naar de ander waardeloos bedrijf maar daar heb ik me geld niet mee terug komt ik wel overheen maar ga nooit en of koop nooit meer wat bij een van de twee bedrijven grrrrr

Joost
23-04-2022

Ik kon mijn voucher voor de Watertuin in Bergen op Zoom voor mijn dochter niet gebruiken, omdat er niet voor haar was gereserveerd (volwassenen en kinderen in 1 reservering ging niet).

Daarom bleef ik zitten met 1 ongebruikte voucher en was in niet van plan om nog een keer te gaan eten bij dat restaurant.

Eileen heeft mij super snel geholpen en het bedrag van de ongebruikte voucher terug gestort op mijn rekening.

Super service, snel, vriendelijk, heel erg tevreden.

Het restaurant raad ik niet aan, maar Social Deal wel.

Erica
23-04-2022

Ik had een vraag over een social deal kado geven, al gauw kreeg ik antwoord van Eileen via de WhatsApp. Daar gaf Eileen duidelijk de uitleg hoe ik dit moest doen.

Keurig dankjewel Eileen.

Ben
23-04-2022

Social Deal vervuilt al jaren de ether met afschuwelijke schreeuwcommercials op de radio. Reden genoeg om dit bedrijf links te laten liggen.

Yvonne
21-04-2022

Voucher gekocht, door lange wachttijden voor het ophalen van rijbewijs (dit kwam in het nieuws nadat ik mijn afspraak al had gemaakt), contact opgenomen met go sharing of zij mij iets tegemoet konden komen omdat ik door overmacht geen gebruik heb kunnen maken van de voucher. Zij stuurden mij naar Social deal, verhaal uitgelegd. Mevrouw wijst mij op mijn eigen verantwoordelijkheid en dat ik wel had kunnen weten dat de wachttijden lang zouden zijn (ik zou niet weten hoe?) Uit eindelijk kan ze er niets mee en heb ik mijn geld weggegooid door overmacht. Niet echt een goede service.

Sunetra
19-04-2022

Meerdere vouchers gekocht maar ik kon deze niet in 1 keer inleveren. Moest 1 per bestelling invoeren en dat x 6. Deveny heeft mn vouchers omgezet in tegoed zodat ik iets anders kan kopen. Erg blij met de service.

Eric
19-04-2022

Voucher opeens verdwenen. door tel anulering afspraak. Contact met service gezocht ((Deveny) en prima geholpen .voucher weer terug.😁👍🏻

15-04-2022

We hadden een verschrikkelijke ervaring met onze Social Deal bonnen op restaurant en na contact met Social Deal verwijzen ze ons gewoon door naar de partner. En melden ze doodleuk dat zij enkel optreden als 'intermediair bedrijf en dat de eindverantwoording van het geleverd product bij de ondernemer ligt' en dat we dan daar maar moeten gaan klagen. Dat is wel gemakkelijk dan. Bonnen verkopen naar hartelust maar als mensen klachten hebben, ze doorverwijzen naar de ondernemer. Waarom hebben jullie dan een klachtendienst? Om mensen dan zo af te wimpelen? Bizar en absoluut niet klantvriendelijk.

13-04-2022

Er was blijkbaar sprake van een misverstand in de voorwaarden. Social Deal heeft dit naar tevredenheid opgelost.

Deze klacht is opgelost

Ik had 5 vouchers gekocht voor skiën in de Uithof. Bij de voorwaarden stond expliciet dat ze gedurende de geldigheid konden worden omgeruild voor andere vouchers, ook bij andere aanbieders. Vandaar dat ik het aandurfde om 5 vouchers tegelijk te kopen. Ik kon er helaas maar 3 gebruiken en daarom wilde ik de andere 2 vouchers (tijdens de geldigheidsduur) inwisselen voor iets anders, bijvoorbeeld een etentje. Volgens Social Deal kon dat niet, ‘omdat de dienst geleverd had kunnen worden’. Echter deze beperkende voorwaarden stonden niet bij de deal. Ik wil geen geld terug, maar gewoon omruilen volgens de voorwaarden.

Ik wil graag dat Social Deal zijn eigen voorwaarden naleeft en het bedrag van de 2 vouchers bij mijn tegoed boekt.

Niels
14-04-2022

Goede prijzen

Deze klacht is opgelost

Vouchers gekocht.

er stond bij ; ook in april geldig in het weekend!

wil je reserveren is er blijkbaar maar beperkte plaats beschikbaar.

en is alles volgeboekt.

bel je met hun, nee sorry, uw geld is weg, geen refund, niks.

klantservice een dikke nul!

Meer Social Deal reviews