Social Deal reviews

Lid

Recente Social Deal reviews

Ghislaine
16-09-2021

Vocher gekocht bij social deal voor een kappersbehandelimg. All 1,5 maand van te voren een afspraak proberen te maken met nog maar 3 plekjes over tot de verval datum. Alle 3 de plekjes waren kwa tijd niet voor mij te doen. Jammer dat een bedrijf zich daarvoor aanmeld terwijl die volgeboekt is. Jammer

Peggy
12-09-2021

Eerste maal laatste maal

Voor de eerste maal kocht ik bij Social Deal twee vouchers voor een 3 gangenmenu in een Italiaans restaurant te Knokke Heist. Via Social Deal konden we niet de dag naar voorkeur niet boeken maar we konden onze reservatiedatum probleemloos telefonisch wijzigen bij het restaurant zelf naar een avond voordien. Vermits we het restaurant niet meteen vonden, kwamen we wat later aan en wat bleek? Onze tafel werd al aan andere personen toevertrouwd en de hele zaal zat stamvol (niet volgens coronamaatregelen met de juiste afstand) en konden we niet blijven eten. Vermits we slechts voor 2 dagen aan zee verbleven, was er geen mogelijkheid meer om de vouchers tijdig in te wisselen. Ik heb meteen een klacht ingediend bij Social Deal via mail want telefonisch kon ik hen niet bereiken?!

Twee weken later heb ik nog geen enkele reactie vernomen .

Dus Social Deals nooit meer!

Linda
17-09-2021

De klacht is opgelost, het contact met de afdeling klachten afhandeling was goed. Ik kan de deal nu alsnog gebruiken op een andere dag, dan maandag of dinsdag. Blijft wel jammer dat er tussenkomst van de klachtenafdeling nodig is geweest, en dat de medewerker klantenservice me niet gewoon meteen goed heeft geholpen.

Trap niet in de val van Social Deal

Misleiding bij Social Deal!

Onacceptabele benadering bij het willen terug geven van een deal! Geboekt bij een restaurant onder de melding op de website van social deal: 7 dagen per week te gebruiken! Ik wil reserveren 6 weken voor de vervaldatum van de bon, dus heeeeeeel ruim op tijd. Blijkt er alleen reserveerbare ruimte op de maandag en dinsdag. Dat zijn de dagen dat ik nooit kan! Al met al: 30 euro weggegooid! Social deal houdt voet bij stuk: hun informatie klopt (meestal) wel, en ze nemen de voucher niet terug.

Al met al zou ik willen zeggen: Social deal: niks sociaals aan, een hele aso-sociale organisatie, waarbij ik mijn account ga opzeggen!

Je bent een rund als je met deals van Social Deal stunt!

Yvonne
Yvonne
07-09-2021

Social Deal hoezo sharing is caring?

Deal gekocht en 3 anderen kochten ook deze deal. Echter de 3e persoon kwam er niet bij te staan, terwijl ze wel via link had besteld. Mail gestuurd naar Social Deal, krijg en nul komma nul reactie op.

Tijdje erna gebeld. Kreeg te horen dat er weleens een storing in het systeem zat als je bv onderbroken had door bv betaalgegevens erbij te pakken. Gaf tevens aan dat ze totaal niet reageerde op de mail, ja ze lagen een paar dagen achter. Hoezo paar dagen. had ruim een week geleden gemaild hiervoor. Toen lagen ze langer achter met hun mailverkeer, was blij dat ik dan nu gebeld had. Mijn zus mocht dan de haar voucher teruglaten betalen en dan opnieuw de aankoop doen.Oh nee ging toch niet daar ze al een reservering had gemaakt. Dan moest ze eerst de reservering annuleren om alsnog de voucher terug te geven. OP mijn vraag wie dan voor de kosten opkomt voor een reservering te annuleren. Dat was niet aan hun. Vind het niet echt een eerlijke manier van zaken doen. zij hebben zoals ze zeggen een storing in het systeem, reageren niet op de mail. En net een reservering gemaakt en dan moet van onze kant alles gedaan worden. Ook al eens eerder met Social Deal gebeld waar mijn aangekochte vouchers waren gebleven wat in een keer niet meer erbij staan.

Joop
02-09-2021

Van geen deal , naar op naar een nieuwe deal

Ik had bonnen van een restaurant die de crisis helaas niet had overleefd. Het contact krijgen ging moeizaam, maar ja als je al een reactie gehad hebt dan gaat het goedkomen. Uiteindelijk heeft Melanie van Social deal het tegoed voor mij teruggezet en ook nog wat andere vragen van mij nagekeken. Iets met geduld ( waar we allen bijna te weinig van hebben ) 😉 Ik ga weer lekker verder met Social deal voor het ontdekken en mocht het misgaan en wordt weer zo opgelost dan ben ik happy hoor.

Nicole
Nicole
02-09-2021

Voorwaarden behandeling worden niet gemeld in beschrijving deal

Als er een behandeling niet uitgevoerd kan worden, omdat belangrijke voorwaarden niet gemeld zijn, kom je voor niets en kan je fluiten naar je geld.

Weg vrije middag en weg 200,-

Er wordt gewoon niet gereageerd.

Smi
Smi
01-09-2021

Niet te bereiken

II probeer al 8 dagen de klantenservice te bereiken via hun aangegeven kanalen: Whatsapp en e-mail.

Vis Whatsapp krijg ik dagelijks een bericht dat het druk is en ik de vraag nogmaals moet stellen. Na 7 keer iedere ochtend de vraag stellen.nog steeds geen antwoord.

Via de mail ook geen reactie.ja.een automatische bevestiging van ontvangst.

Wat een onprofessionele bedoeling

Brenda
30-08-2021

Jump City

Afgelopen zondag een deal gekocht voor jump city met drie kinderen en kon ook gelijk boeken voor zondag. Kinderen blij gemaakt met onverwachte verassing en om drie uur gereserveerd. Kinderen in de juiste kleding gestoken en klaar om weg te gaan. Worden we gebeld door Social deal dat de deal geannuleerd word omdat het geldig is vanaf September. Kinderen in tranen en hevig teleurgesteld. Er kon geen uitzondering gemaakt worden en de deal werd geannuleerd. Uiteindelijk toch voor de volle mep gegaan , omdat de kinderen zo veel zin hadden. Het had Social deal gesierd om deze onkosten voor ons te vergoeden als vaste klant. Ik ben hevig teleurgesteld in deze onnozele actie………

Patty
Patty

App service

Contact gehad met Mina van Social Deal klantenservice over een probleempje met vouchers en dit is gewoon super opgelost! Bravo, zo hoort klantenservice ze zijn!

Sheila

Super klantvriendelijk

Ik werd door een vriendelijke medewerker geholpen een goede oplossing gekregen! Ga zo door :)

Veronique
27-08-2021

Leuke deals en vriendelijke klantenservice

Leuke deals en bij vragen wordt je vriendelijk geholpen door de klantenservice

Anouk
27-08-2021

Ondanks de drukte, super geholpen!

Begrijpelijk dat het wat drukker is in deze vakantie periode, maar na even gewacht te hebben ontzettend goed en vriendelijk geholpen. Nooit eerder problemen gehad met Social Deal, heel blij met alle leuke acties die ze hebben!

Marlo
10-09-2021

Gelukkig heeft Social Deal mijn klacht direct goed opgepakt en opgelost. De klacht heb ik gestuurd naar Social Deal omdat daar mijn geld nog stond. Eigenlijk blijft Novels buiten schot terwijl daar het echte probleem zit. Zij zijn een samenwerking aangegaan met Social Deal en besluiten eenzijdig dat klanten de vouchers niet meer mogen inleveren terwijl zij gewoon open zijn.

Deze klacht is opgelost

Geen passende oplossing niet kunnen inleveren vouchers

In april/mei hebben wij 6 vouchers gekocht voor een 3 gangendiner (a 22,50 euro) diner bij Novels in Zaandam met toen een einddatum van 2 september. Ondanks dat het restaurant nu gewoon open is kunnen wij niet online een reservering maken voor het verzilveren van onze vouchers. Bij navraag bij Novels blijkt dat ze vouchers niet meer accepteren en zij het reserveringsstuk in Social Deal bewust afsluiten.

Contact met klantenservice Social Deal verliep moeizaam. Zij boden ons het totaal aan vouchers in ons Social-deal-saldo te storten. Echter wij willen graag ons geld terug (€ 135,00) terug. Social deal geeft aan dit niet mogelijk is, maar het is tenslotte een door ons betaald bedrag waar geen tegenprestatie tegenover staat zonder dat er sprake is van overmacht bij Novels.

Mw.
26-08-2021

Social Deal: Geen enkele reactie op klacht!

Ik kwam er achter dat de Social deal die ik had gekocht niet te verzilveren is. Klacht ingediend, gebeld, weer paar keer klacht ingediend. GEEN enkele reactie!

Cees
21-08-2021

Geen passende oplossing klantenservice

In mei hebben wij 10 vouchers gekocht (geldig tot 3 sept. 2021) voor een diner bij Novels in Zaandam. Vorige week reservering gemaakt, maar bij aankomst werden de vouchers geweigerd. Wij zijn met ons gezin onverrichterzake vertrokken.

Contact met klantenservice Social Deal verliep moeizaam. Zij boden ons een tegoedbon aan, maar wij willen na al het bovenstaande gedoe ons geld (€ 220,00) terug, zij zeggen dat dit niet mogelijk is, maar het is tenslotte een door ons betaald bedrag waar geen tegenprestatie tegenover staat.

Vicky
13-08-2021

Het is erg fijn dat het na mijn klacht zo vlot is verlopen en dat de medewerkster alles deed om mij de meest passende oplossing te bieden. Dat heeft veel goedgemaakt.

Poging tot oplichting.

Altijd blij geweest met social deal, tot ik effectief contact moest nemen met de klantendienst. Ik heb vorig jaar 2 vouchers aangekocht (158 euro) voor een verblijf in Nederland, ikzelf ben van België. 2x opnieuw proberen boeken, maar telkens moeten annuleren wegens coronamaatregelen en uiteindelijk afgewacht in de hoop ze nog te kunnen gebruiken. Werd nu wel duidelijk dat dat niet meer zou lukken, maar ik was 100% verzekerd met die deal en had nog ruim tijd om te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Dus enkele weken geleden via het whatsapp klantendienstnummer al gestuurd, daar heb ik tot op vandaag geen antwoord op gekregen. Dan 2 weken geleden gebeld naar de klantendienst om te annuleren, die dat in orde gingen brengen. Maar in tegenstelling tot mijn geld terug te geven, hebben ze de vouchers snel uit mijn account gehaald en zeggen ze dat ik een andere deal moet kiezen. Dit wil ik niet, is niet haalbaar momenteel. Ik heb recht op mijn geld terug, maar zelfs dan bood ik hun aan om het om te zetten in een waardebon of dergelijke. Zodanig dat ik toch vrijheid heb en het geld binnen social deal blijft uitgegeven worden, win-win, toch? Nu hebben ze een nieuwe tactiek aangenomen. Niet meer reageren. Binnen een week verloopt mijn kans op volledige terugbetaling, dit hele niet reageren lijkt mij erg opzettelijk.

Heel bereid om klacht in te dienen, 158 euro is heel veel geld. Wansmakelijke klantendienst.

Aaltje
09-08-2021

Altijd prima geholpen en geld teruggekregen

Volgens de voorwaarden van social deal moeten ze als de klant daarop staat het geld terugstorten van een voucher die niet is gebruikt of niet kon worden gebruikt. Op deze manier heb ik ook altijd mijn geld teruggekregen.

Nu ook weer een deal aangekocht voor een hotelovernachting. Veel keus en goede deals!

Siobhan
03-08-2021

Annuleren van aankoop

Betse,

Social deal houdt zich niet aan de afspraken om gekcohte vouchers te annuleren binnen de wettelijke 14 dagen termijn. Vreselijke organisatie!

Gaby
14-07-2021

Erg tevreden.

Ik herken mij zelf absoluut niet in onderstaande verhalen.

Heb tot nu toe altijd mijn geld terug gekregen en heb dankzij Social Deal heel veel leuke dingen ontdekt zoals wandel arrangementen, goede kappers, leuke restaurants etc.

Ben en blijf een tevreden klant en raad een hoop mensen Social Deal aan!

Evita
12-07-2021

Klantendienst is een RAMP

Altijd heel blij geweest met de aanbiedingen van sd.

Echter nu de allereerste keer de klantendienst nodig. Wat een ramp is dit zeg!

Ik kocht in de Corona crisis 2 vouchers voor een feestzaal dat brasserie werd gedurende heel de pandemie (uiteraard wanneer de horeca open kon zijn). Onder het motto steun de lokale handelaar, kocht ik 2 vouchers. Ze waren geldig tot 31 augustus, zowel op week als weekenddagen, lunch of diner. Ideaal. Veeeeeeel keuze dus!

Toen ik in juni mijn reservatie wou maken, viel het anders uit. Ik kon nog kiezen uit 4 dagen in juli. Uitsluitend weekend. Vaak ook maar 1 dag van de 2. Ik nam contact op met de feestzaal, die bevestigden me dat zij vanaf augustus weer als feestzaal verder gingen, en dat sd ongevraagd verlengd had tot juli. Ik werd naar de klantendienst gestuurd. Goed. Meteen gemaild. Ondertussen 2 weken geleden.

Nog geen gepaste oplossing.

Ondertussen zijn er nog 2 zaterdagen beschikbaar, alleen maar tijdens het diner, welke onmogelijk zijn om daar de afspraak te maken owv werk.

Vandaag contact genomen via whatsapp. Je denkt dat gaat sneller. Vergeet het maar. Na een lange tijd (lees een paar uur) krijg je af en toe 1 zin als antwoord. Toen duidelijk werd dat ik eeeds gemaild had, kwam er doodleuk niets meer.

Klantenservice? NIHIL!

Meer Social Deal reviews