Social Deal487 ervaringen

Katja
14-06-2021

Slecht!

In september 2020 social deal gekocht. Door corona ineens alles dicht en nu alles weer open is kunnen we de deal pas vanaf oktober gebruiken. Geld krijgen we niet terug en omzetten naar een andere deal is ook niet mogelijk. Ook moet je zelf alles in de gaten houden. Geen mail dat je weer kan reserveren voor die deal. Voor ons in ieder geval nooit meer een social deal!

Social Deal heeft Katja een privebericht gestuurd.
David
02-06-2021

Slechte service

Bij deze website een voucher gehaald bij Welnessboot Mill, vanwegen corona kon ik hier de voucher niet gebruiken. Na gebeld te hebben met de klantenservice hadden ze aangegeven dat de voucher verlengd kon worden.

Vandaag probeerde ik de voucher te gebruiken, krijg ik bericht dat de voucher allang is verlopen. De klantenservice van social deal is een grote grap.

Vince
Vince
02-06-2021

Top, goed en snel opgelost (bij hoge uitzondering). Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Geen passende oplossing klantenservice

Goedemiddag,

Vanwege alle corona maatregelen heb ook ik nu een mindere ervaring met social deal die niet wordt opgelost.

Gekocht heb ik een deal voor een onderhoudsbeurt van mijn stadsfiets ter waarde van 19 euro.

Zelf heb ik de voucher gekocht in de veronderstelling dat deze (mede wegens corona) tot 31 december 2021 geldig zou zijn. Echter, blijkbaar was dit niet het geval en is de voucher niet meer geldig.

Dezelfde aanbieding staat nu wederom gewoon online (verlengd), maar social deal wil hierbij niet tegemoet komen middels een omboeking of iets dergelijks wat ik erg jammer vind. Ik betaal voor een dienst en wens daar ook gebruik van te maken. Zo niet, dan wil ik graag mijn geld terug.

Waar blijft het geld nu dan? In de zakken van de eigenaren zeker?

Sietske
Sietske
31-05-2021
Deze klacht is opgelost

Tegoed ipv geld terug bij faillissement leverancier

Bon v 189 euro gekocht. leverancier gaat na 14 dagen v aankoop bon failliet, en ik krijg ‘uit coulance’ een tegoed?! Ik wil mijn gewoon mijn geld terug! Bij Groupon overkwam me iets soortgelijks en daar kreeg ik keurig mijn geld terug.

Philine
23-05-2021

Weigering terugbetaling voucher

Ik heb een hele tijd geleden via social deal een voucher gekocht, maar toen ik de voucher wou inwisselen in maart 2021 bij de ondernemer kreeg ik de melding dat het laserapparaat stuk is. In april heb ik dan met social deal contact opgenomen omdat ik niet langer wou blijven wachten. De handelaar is sinds maart ook niet meer bereikbaar via telefoon of mail. Als ik dit allemaal aankaart bij social deal blijven ze zeggen dat ze een oplossing aan het zoeken zijn en geen geld terug geven. Wat kan ik hieraan doen? Want ik heb het idee dat er gewoon niets gebeurt. En het begint meer en meer op oplichting te lijken.

Koen
20-05-2021

Verlopen vouchers

Slinkse manier van geld verdienen! Mailtjes in overvloed als het gaat om acties en promoties! Seintje geven als voucher verloopt, dat hoef je als klant niet te verwachten.
Gebeld met klantenservice, we sturen altijd een herinnering was de reactie. Nooit ontvangen! Dan is deze wellicht in de spambox gekomen was de reactie. Nooit ontvangen! Dan zullen we een interne storing hebben gehad was de reactie, aangevuld met de zin: We zijn het niet verplicht om te melden. Natuurlijk ligt er bij mij ook een verantwoordelijk, maar het is heel klant onvriendelijk. Ik lees veel vergelijkbare verhalen op internet. Het lijkt wel een strategie om geld te verdienen. Walgelijk.

Carola
Carola
13-05-2021

Social deal int geld maar neemt geen enkele verantwoordelijkheid

Op 22 september 2020 heb ik een voucher gekocht, die ik helaas niet kon inwisselen vanwege corona maatregelen. Social deal reageert met een soort van "pech gehad" de deal is verlopen. Social deal heeft echter wel mijn geld ingenomen en is niet bij de ondernemer waar ik de voucher van heb gekocht aangekomen. social deal betaald niet terug, geeft geen voucher terug en ook de ondernemer geven zij niets. Ze prentenderen met garantie maar die heb je dus niet. Ze zeggen dat ze een intermediair zijn en niets kunnen doen, dit klopt niet omdat je bij hen wel het hele bedrag moet betalen voor de voucher. zij zijn dan ook verantwoordelijk.
Ik lees dat er veel meer van deze klachten zijn bij social deal en wil graag weten wat jullie hiermee gaan doen. Dit riekt voor mij nl. naar oplichting.

Dhemi
12-05-2021

Goed geholpen door Laura!

Voucher kon gemakkelijk omgewisseld worden voor een andere locatie, fijn contact via whatsapp gehad.

Carla
11-05-2021

Er kan nog veel verbeterd worden. Door de klacht gelijk serieus te nemen en niet pas na 4 mails en een klacht via review. Waarom het mis is gegaan is ook nog steeds niet duidelijk maar goed het is nu opgelost.

Deze klacht is opgelost

Voucher verdwenen uit het account

Nu dat de restaurants weer open mogen ben ik gaan kijken in mijn account of ik voor mijn social deal een reservering kon maken, maar wat schetst mijn verbazing, weg voucher. Bij navraag werd mij verteld dat ik een mail zou hebben gehad waarin stond dat ik moest reageren, dus niet , niet ontvangen ook niet in de spam. na herhaaldelijke mail wissel over deze manier van zaken doen, nul op rekest. Mijn vriendin die ook dezelfde deal had heeft ook geen mail ontvangen, ze liegen hier dus over. Hoe kan ik ergens op reageren wat ik niet gehad heb en sterker nog geen coulance op deze vreemde manier van met klanten omgaan.

Hub
10-05-2021

Voucher van Social deal voor Starwash

Ondanks urenlange pogingen en interventie van UW hulpdesk ben ik er niet in geslaagd de voucher van Starwash
op te sporen / te printen. Ik heb reeds 3 dagen bij RABO betaald.
Als ik op exsercitie uitga komt telkens de mededeling
:"Wilt U nog een voucher bestellen?".
Wat een bezeikte boel!

Andy
10-05-2021

Social deal is geldklopper

Precies dezelfde ervaring als anderen. Absoluut niet duidelijk dat de voucher vervalt. Geen herinneringsmail. Gewoon pure oplichterij van een paar zieligerds die op deze manier geld verdienen. Wees er maar trots op

Katrien
09-05-2021

Toch geholpen waar kan.

Deze klacht is opgelost

Service na verkoop ronduit schandalig

De handelaar waar ik een deal bij kocht vroeg eenmaal toen ik daar was geld bij.
Ik had slimmer moeten zijn, het voelde toen al als een zwendeltje.
Na 2x gaan krijg ik de boodschap dat ze gesloten is na 17u en op zaterdag.
De momenten dat ik gezegd heb dat ik kan.
De openingsuren website + social deals staat tot 18u + zaterdag open.
Bovendien kon een vriendin van mij een uur na mij wel een afspraak krijgen op zaterdag voor Hetzelde.
Ik voel mijn opgelicht en belogen en heb geen vertrouwen meer in de dame van de deal alsook niet hoe social deal hiermee omgaat.
Ik meld dit allemaal bij social Deal, zij blijven de deals gewoon verkopen en ik moet het zelf maar oplossen.
Top service en betrouwbare producten ?

Bas
05-05-2021

Pure oplichting met Fletcher hotel voucher

We kochten een tijd geleden een Fletcher voucher met als doel om in de omgeving Noordwijk te verblijven.
Als je probeert te reserveren dan krijg ik bij de diverse data die ik invul die optie niet. Als je dan een ander hotel kiest dan komen er een heleboel kosten bij. Wij kopen nooit meer zo'n bon. Net als bij vliegtickets moet deze vorm van oplichting verboden worden.
Publiceer de totale prijs en probeer de klanten niet op te lichten met allerlei andere extra kosten zodat je beter een ander hotel kan boeken!

03-05-2021

Slechte recensies worden NIET geplaatst.

Beste,

Ik wist het niet, maar een slechte recensie schijven via de Social Deal app heeft geen zin, want ze worden toch niet geplaatst. Nu snap ik ook waarom er alleen maar positieve recensies staan.
Had een paar weken geleden een slechte ervaring met een deal, recensie geschreven nooit geplaatst. Nu weer en zo kwam ik erachter.
Slechte ervaring gehad met het bedrijf Tibero, dus denk goed na voordat je een aanbieding aanklikt van hun via Social Deal.

In mijn ogen niet erg betrouwbaar op deze manier.

Mvrgr Jan.

Sabina
Sabina
28-04-2021

Hotel voucher niet te gebruiken

In december een hotel voucher gekocht maar door de corona maatregelen die daarna werden aangescherpt niet kunnen gebruiken. Bon was tot 22mei geldig. Vorige week na de persconferentie meteen geprobeerd te boeken, maar alles vol. Contact opgenomen met de klantenservice en zij gingen kijken wat ze konden doen. Week later gebeld, helaas niks aan te doen. Probeer je voucher maar te verkopen. Ja ik ga een voucher van 75euro verkopen aan iemand anders en die gaat dan proberen te boeken en ziet dan ook dat er niks meer beschikbaar is. Dus 75euro ben ik kwijt! Een tegoed of een andere voucher had ik ook genoegen mee genomen, nu heb ik niks. Ja een verdrietige dochter want dit was haar verjaardagscadeau. Samen met mama naar een hotel. Nu heeft ze niks! Dat was de eerst een laatste keer social deal.

John
25-04-2021

Starre en niet coulante organisatie

Aan het ergeren aan Social Deals omdat ze voor geen meter coulance tonen.
Kaartjes gekocht voor China Light festival in Oudehands Dierenpark inclusief entree voor het park afgelopen winter.
Kosten een kleine 100,00 euro voor 3 kaartjes.
Door de weer opstekende pandemie is het hele verhaal niet doorgegaan.
Nu 2 maal het verzoek gedaan om de vouchers die we niet meer gebruiken om te zetten in een saldo tegoed op mijn account.
Ik hoef niet eens het geld terug gestort te krijgen maar wil het dan tegoed gebruiken voor een andere deal.
Nee zegt Social Deals als je er van af had gewild had dat binnen de gestelde 2 weken moeten gebeuren.
En als je ervan af moet mag je zelf gaan lopen leuren met je vouchers.
Dus wat nou pandemie of lock down we houden gewoon vast aan onze (normale) voorwaarden.
Ben heel erg teleurgesteld in jullie, ik kan niet begrijpen dat jullie zo`n starre houding aan nemen

Mirjam
23-04-2021

Vouchers niet in te wisselen

Eerdere ervaring met Social deal vouchers: gekocht, gereserveerd, bestelling doorgegeven maar ter plekke voor een dichte deur. Bedrijf schijnt gewoon tijdens hele lockdown dicht te zijn. Social deal gebeld, weten van niets. Bedrijf gebeld ,(namen niet op want ze zijn dicht). Uiteindelijk mijn geld terug maar de deal houden ze online. Vond ik al dubieus want hoe serieus neem je je klanten dan. Nu weer een voucher gekocht voor een ander bedrijf. Kan ik niet reserveren. Oh ja, nee, dat kan niet meer. U moet reserveren. Ja dat klopt dat wil ik nu ook doen. Nee dat moest eerder. Dat staat niet in de voorwaarden op de voucher. Ja helaas pindakaas. We gaan de voucher annuleren. Ik geef aan dat ze dat niet moeten doen ik wil de deal maar voordat ik op heb gehangen hebben ze toch geannuleerd en deal is van de site gehaald. Geen Social deal meer voor mij. Waardeloze service en totaal niet klantgericht. Niet eens even moeite doen om je te helpen, achter je rug om handelen en niet meer reageren.

Stijn
Stijn
22-04-2021

Deal niet bruikbaar door gemis in voorwaarden en geen geld terug.

Korte tijd geleden twee deals aangeschaft om gebruik te maken van een eBike en pannenkoeken te eten combinatie.

Nu blijkt bij contact hebben met de eindpartij dat er een rijbewijs nodig is. Dit staat -nergens- in de voorwaarden van de deal. Dit is gewoon een koop ontbindende voorwaarde!

Nu wordt mij "Social-Deal-tegoed" aangeboden en wordt telefonisch afgescheept. Waardeloos dit en van mij uit een boel slechte reclame voor dit soort praktijken.

Update van 23/04/2021:
Mijn klacht is netjes opgelost na extra telefonisch contact. Zorgt ervoor dat ik mogelijk in de toekomst wel weer terug kom.

Ilse
22-04-2021

Geen fijne/duidelijke service

Eind vorig jaar(+/- oktober) heb ik een hotelvoucher gekocht voor een overnachting in een hotel in Rotterdam. Onze eerste boeking eind vh jaar geannuleerd vanwege corona.
Bij de voorwaarden stond ook dat de voucher verlengd zou worden met dezelfde periode als het lukte om te gaan vanwege de corona maatregelen.
Ik zag toen dat mijn bon verlengd was tm 31 maart jl. Reizen wordt streng afgeraden al die tijd. Toen ik begin maart nog een keer inlogde op mijn account zag ik dat de voucher was verlengd tm 31 augustus.
Toen ik wilde gaan boeken voor in de zomer begon de ellende. In eerste instantie had het hotel de beschikbaarheid nog niet opengezet, op advies van de klantenservice van SocialDeal moest ik dagelijks even kijken of het al was opengezet. Tot mijn verbazing was mijn voucher weg. Opnieuw contact gehad, conclusie: Voucher verlopen! Was op 31 mrt verlopen. Na wat heen en weer gepraat zou de medewerkster kijken wat ze kon doen. Een paar dagen daarna kreeg ik een mail dat de voucher uit coulance verlengd is tot eind april. Weer heb ik gebeld met de klantenservice omdat in mijn scherm altijd had gestaan: Geldig tm 31 augustus. Nu werd mij verteld dat dat alleen maar was voor als ik er een extra optie had bijgenomen maar dat had ik blijkbaar niet.
Na een paar dagen toch weer de telefoon gepakt en opnieuw gebeld omdat het niet wenselijk was om mijn bon eerder te verzilveren vanwege de maatregelen. Echter werd mij verteld: Het hotel was gewoon open dus je had prima kunnen gaan. Of terwijl, trek je niets aan van de maatregelen. Ik heb netjes verteld dat dit geen service vindt en dat ik zeker niet blij ben. Als reactie kreeg ik: Dit mag u vinden.

Jolanda
Jolanda
21-04-2021

Kaartjes China light

Kaartjes gekocht voor China light en geserveerd bij ouwehand dierentuin. Toen kwam de lockdown. Ouwehand heeft het evenement afgeblazen. Mensen die bij ouwehand hebben geboekt kregen het geld terug. Ik hoor maar niks van social deal. Verschillende keren contact opgenomen maar ze zijn er nog steeds mee bezig al maanden. Ondertussen ben je wel je geld kwijt. Je koop iets en zij kunnen niet leveren. Slechte service.

Meer Social Deal reviews
Welk cijfer geef jij Social Deal?