Social Deal reviews

Lid

Recente Social Deal ervaringen

Ans
29-09-2022

Ik had een voucher van fletcher gekocht. Nadat ik betaald had een probeer te reserveren, blijkt dat je dat alleen maar 4 weken van te voren kan doen. Dat is met mijn werkschema moeilijk in te plannen. En er zijn ook bijna geen opties Daarbij komen er nog kosten op bij elk hotel. Ik heb er spijt van dit gekocht te hebben.

Ulku
26-09-2022

Ik ben zeer goed geholpen door Roxanne van de servicedesk. Ze heeft haar woord gehouden, vandaar aanpassing cijfer.

Deze klacht is opgelost

Zeer slechte ervaring! Ik heb een voucher gekocht van een bedrijf dat kennelijk permanent gesloten is: Hollywood Beauty Studio in Enschede.

Koop aub geen voucher, want je krijgt je geld niet terug van Social Deal. Klantenservice houdt je aan het lijntje om je je geld niet terug te geven. Ik wou dat ik het mailverkeer hier kon plaatsen, konden jullie ook meegenieten van de discussies.

Wen
22-09-2022

Een voucher gekocht 19€ kan ik die helemaal niet gebruiken als alleen staande bij Xin&Hao te Steenbergen! Het wasom een menu af te halen Japans ,kun je dus alleen vanaf 2 vouchers reserveren om het af te halen,dan is het geen 19€ meer natuurlijk,rare toestand. Ook een gezin van 3 of 5 niet want het moet even zijn. Maar je kan dus wel 1 voucher kopen😳 Erg misleidend en ook niks voor sociale deal om hier aan mee te werken toch?

BIANCA
22-09-2022

Heb een Fletcher voucher gekocht, deze is tt Feb 2023 geldig. Je kunt pas hotels en beschikbare datums bekijken wanneer je de voucher al hebt gekocht. Alles is zowat volgeboekt en d e kalenders lopen maar tt Nov 2022. Makkelijk verdienen zo. Eerst kopen en dan pas kunnen kijken en dan alles zo goed als volgeboekt.

Jolande
21-09-2022

Voucher verlopen en geen seintje gekregen. Mijn geld is gewoon weg. Lekker makkelijk geld verdienen op deze manier.

Mick
05-09-2022

Geen goede ervaring gehad. Wel een oplossing gekregen dus gaan t nog een keer proberen. 👍🏻

Deze klacht is opgelost

Super slechte klantenservice. Er mist informatie bij de deal. Hotel met welness geboekt. Nergens staat dat badkleding niet is toegestaan. Geven zelf aan dat dat een fout is maar kunnen niks betekenen. Zit je dan in je hotelkamer. Super slecht, nooit verwacht van social deal. Als ik jullie was zou ik ergens anders boeken.

Jessie matthes
30-08-2022

We hebben 55 minuten gereisd, rekening gehouden met bikini dag omdat ik transgender ben wil ik niet in me naakte gedoe, rond rennen. eenmaal daar aangekomen worden we naar door de gasten behandeld. er wordt zelfs geschreeuwd. niet wetende dat dit de bedoeling was. we zijn 2 min binnen geweest, grote mond gehad. en het personeel kon geen eens engels.

75.- euro lichter, en steeds valse beloftes dat we ons geld terug krijgen. wat een dagje ontspannen leek. was een nachtmerrie.

Marco
26-08-2022

Bedrijven worden niet gecontroleerd door social deal. Worden afspraken niet nagekomen dan kan social deal niks voor je betekenen. Koop niet via social deal. Hun klantenservice doet er alles aan om hun verantwoordelijkhied af te schuiven. Het is leuk als het goed gaat maar gaat het fout dat sta als je consument.

Renee
25-08-2022

Slechte service, vouchers kwijt door overmacht

VR gamen besteld voor ons gezin van vijf. Op de dag zelf had ik 2 zieke kinderen dus heb de afspraak geannuleerd maar was meteen de vouchers kwijt aangezien ik niet 24 uur van te voren had geannuleerd wat kennelijk de regel is van Social Deal.

Mijn kinderen waren op dat moment nog niet ziek dus was onmogelijk, heb de medewerker van de VR gezegd dat het overmacht is maar dat was nou eenmaal de regel zei hij. 5 vouchers kwijt. Nee, geen service, geen goed woord voor over.

Normaal nooit problemen gehad in het verleden .

Of een rare regel van Social Deals of een koppige medewerker bij VR die het uit zijn duim zoog.

We gaan het merken.

Harry
25-08-2022

omdat ze het zelf hebben opgelost 100% terwijl het probleem zelf bij fletcher leg

Deze klacht is opgelost

Fletcher hotel aangekocht bij social deal maar er is gewoon bijna niet te reserveren bij fletcher met deze bonnen social deal hierover gebeld en zij geven aan niks te kunnen betekenen koop geen fletcher deal want je heb er helemaal niks aan

Niels
24-08-2022

Social deal heeft na aanleiding van dit bericht op het forum het probleem netjes opgelost!

Deze klacht is opgelost

Tijdje geleden een voucher gekocht. 3-daagse Mini Cruise naar Newcastle. Bij de voucher staat geldig tot 28 december 2022, echter staat bij de kleine letters dat de voucher geldig was tot 7 augustus. Ik kan dus geen gebruik meer maken van deze voucher. Wel gek dat bij de voucher zelf geldig tot 28 december staat, maar in de deal zelf 7 augustus.

Nathan
04-08-2022

Vouchers voor een weekend amsterdam bij het corendon city hotel gekocht. Bij aankomst in amsterdam vond het hotel de boeking niet. Na lang bellen met social deal en een gesprek met het hotel blijkt dat het hotel in maart de reservering heeft geannuleerd wegens einde termijn van de deal. Social deal heeft niets laten weten en gewoon de vouchers verzilverd. In juni heb ik nog contact opgenomen met social deal om alles te bevestigen en social deal heeft bevestigd dat alles oke was. Hier heb ik screenshots van. Uiteindelijk hotel aan volle prijs betaald… eerste en laatste keer dat ik iets bij social deal bestel. Hiermee zal ik naar test aankoop gaan! not done!

Tanja
29-07-2022

Goede ervaringen met de klantenservice van Social deal via WhatsApp. Snelle en vriendelijke reactie en het wordt altijd naar tevredenheid opgelost!

Ellen
28-07-2022

Mijn klacht is opgelost, eerder nooit iets te klagen gehad. Fijne aanbiedingen.

Deze klacht is opgelost

Na het overlijden van mijn moeder, het ergste wat me ooit is overkomen wilde ik aankomend weekend voor het eerst weer uiteten met vrienden naar de Postkoets in Haaksbergen maar helaas zijn de vouchers 3 dagen geleden verlopen.

Mieke
22-07-2022

Na mijn klacht over het niet kunnen gebruiken van mijn voucher heeft Social Deal gereageerd. Ik krijg mijn geld op mijn account gestort zodat ik er een andere keer gebruik van kan maken. Netjes!

Kerstin
21-07-2022

Erg klantonvriendelijke service. Geen terugkoppeling. Iedere keer weer iemand anders aan de telefoon. 6 februari 2022 Vouchers gekocht, 3 overnachting B&b Landhuis Hauwaart op 6 februari 2022. Op 14 maart geprobeerd deze vouchers te verzilveren. Technische problemen boekingssite Social Deal en ook bij het hotel. Na 4 mails van mijzelf en 2 telefoontjes en ook nog naar het hotel van mijzelf, was eindelijk mijn boeking na 2 weken rond

(30 maart 2022).

Op 20 juli - 2 weken voor vertrek, mail dat mijn hotelovernachtingen zijn geannuleerd wegens dubbele boeking. Ik kan opnieuw boeken staat er in de mail, alleen is er geen beschikbaarheid meer. De klantenservice dan maar bellen. 21 juli gebeld. Twee mails verzonden. Geen reactie. 22 juli zelf maar weer eens gebeld. Ze zijn ermee bezig. Een tijdslimiet kunnen ze niet geven. Een boeking op 30 maart gemaakt en nu 13 dagen voor vertrek geannuleerd. SD geeft hotel de schuld. Hotel geeft SD de schuld.

Ann
19-07-2022

Regelmatig al vouchers gekocht. Nooit problemen gehad.

Per ongeluk een tweede voucher gekocht voor massage waar de welness er maar 1 toeliet. Whatsapp met Deveny. Binnen de 5 minuten stond mijn €60,- bij mijn saldo. Die kan ik nu besteden aan een ander voucher!

Bedankt, Deveny!

Catinga
15-07-2022

Had contact via app met Naomi over de leuke gratis strandbal van SD, echter dit jaar niet,maar Naomi was zo vriendelijk om er toch nog 1tje te regelen,kan ik die weer weggeven op de volgende reis aan een kindje die er veel plezier van heeft,daar doe je het voor,Naomi nogmaals bedankt voor je inzet👍👍👍

Marjo
15-07-2022

Deviny heeft mij goed geholpen. Vlugge reactie en duidelijk

Sonja
14-07-2022

Na aanschaf kon ik de deal niet boeken. Binnen 24 uur had ik mijn geld terug van Social deal. Top!

Meer Social Deal reviews