Social Deal406 ervaringen

Jacqueline
Jacqueline
09-07-2020

Van 2 betaalde acties in juni geen vouchers ontvangen?

In juni heb ik twee acties betaald via Social Deal, 1 actie was bestemd voor vorig weekend en is inmiddels achterhaald (dus graag teruggave geld) en van een andere actie nog steeds wachtende op social deal vouchers?
Eerder verliep het contact vlekkeloos, wat is er aan de hand Social Deal?

Cv
Deze klacht is opgelost

Voucher niet in te leveren en vooralsnog geen geld terug

Voucher gekocht voor een gezichtsbehandeling bij Xposure. Afspraak gemaakt, de eerste kwam te vervallen omdat iemand ziek was geworden. Kan gebeuren. Tweede afspraak vervallen door corona. Zij hebben zelf contact opgenomen voor een afspraak na de corona. Wat blijkt toen ik daar aankwam, was heel het bedrijf weg! Voucher hebben zij in februari al gecasht, terwijl ik dus geen behandeling heb ontvangen. Weken geleden mail gestuurd naar social deal, geen reactie. Bellen wordt niet opgenomen. Wat een oplichtersbende!

Stephanie
Stephanie

Horrible service

Bought 1 voucher for all you can eat, call restaurant they say sorry need 2 minimum. I go back to buy another one and its sold out. Called Social deal and it says it is REQUIRED 2 minimum. Why was I able to buy just one? now I cant get my money back AND I cant use that ONE voucher?

Stevano
08-07-2020

Oplichting met als excuus de corona crisis!

Kortingscoupon verlopen. Door de coronacrisis is het restaurant nooit open geweest. Maar geld terug krijgen of coupon termijn verlengen zit er niet in. Met de klantenservice kom je niet uit want die bewijzen je door naar een 3e partij waar ik nooit zaken mee heb gedaan. Echt belachelijk dat dit zo op grote schaal kan.

Lidy
Lidy
03-07-2020

Klacht super goed opgelost! TEVREDEN KLANT.

Op 30/6 had ik een klacht ingediend, 4 dagen geleden dus, en ik werd diezelfde dag terug gemaild, met een prima oplossing. (wel jammer dat ik eerst op deze manier een klacht moest indienen, maar daarom nu ook een positieve melding)
Vandaag zijn nieuwe vouchers aan mijn account toegevoegd.
Ik ben nu weer een tevreden klant van social deal!

Maartje
03-07-2020

Niet tevreden met verloop rondom een klacht

Bijna 3 weken geleden had ik via social deal een restaurant bon gekocht voor 2 personen bij cowfish in Amsterdam. Gereserveerd. Bevestiging mail gekregen van de reservering en ook nog een mail dat herinnering van mijn reservering een dag ervoor. Gezocht naar het restaurant, kon het maar niet vinden, bleek ook niet te kunnen want het was er niet meer.
We waren behoorlijk teleurgesteld, we komen niet uit Amsterdam. Hadden tijd en reiskosten gemaakt. En vooral hadden we trek!
Eenmaal thuis social deal een mail gestuurd en ook gebeld. Het meisje aan de telefoon was echt vriendelijk, maar kwam niet met een oplossing. Het werd in behandeling genomen. Nooit antwoord gehad op de mail. Na een week nogmaals gebeld, nog steeds in behandeling. Nog een mail, weer geen antwoord. 2 keer was social deal de hele dag telefonisch niet te bereiken. Na 2 weken nogmaals gebeld, dit keer was ik het zat. Ik wil gewoon mijn geld terug, dat is toch wel het minst. Dat kon de dame van de klantenservice niet beslissen. Enkele dagen erna werd ik gebeld door social deal! Ik mocht een andere bon uitkiezen en de dame aan de lijn deed net of ik een prijs had gewonnen 🙃 Nauw dat wilde ik niet, ik wil gewoon mijn geld terug. Geld inmiddels terug €43,- na 2,5 week, wat een gedoe zeg. Ik had toch wel een wat klantvriendelijk gang van zaken verwacht. Ik ben wel klaar met social deal, app gelijk van mijn telefoon verwijderd.

Ingrid

Account ontoegankelijk en Social Deal onbereikbaar vervolg

In navolging op reactie 2 juli.
Via Google chrome blijven de meldingen over activatiecode zich herhalen, het is me nu gelukt via Microsoft Edge in te loggen? Echter mijn 4 vouchers en reserveringen zijn verdwenen. Heb de vouchers betaald en voor volgende week een reservering gedaan voor 2 vouchers. Ik ben toch wel erg benieuwd óf en wanneer dit wordt opgelost door Social Deal.
Was trouwens in het verleden altijd super tevreden over Social Deals en klantvriendelijkheid.

Jannet

Reviews worden gemanipuleerd

Via Social Deal had ik vouchers voor restaurant Griekse Corner Emmen gekocht en gelijk gereserveerd voor mijn verjaardag,begin juni. Op die dag werd mijn zoon ziek, ivm corona blijf je dan thuis. Het restaurant heeft het recht om annuleringen binnen 24 uur naast zich neer te leggen. Maar ik heb gebeld om te vragen of we misschien toch konden verschuiven. Mocht niet. Mocht ik dan misschien voor de reeds betaalde €56 bij hen menu's afhalen(ze bezorgen zelf ook namelijk, via thuisbezorgd.nl) nee, dat moest ik maar met soc deal regelen anders!. Dus SD gebeld, uitgelegd, zij nam contact op met het restaurant, maar helaas. Onverbiddelijk. Niets was mogelijk(vanuit het restaurant). Ik kreeg van SD een tegoed terug van €5. Daarop heb ik via verschillende kanalen een negatieve recensie geplaatst over dit restaurant. Ook bij SD. Nu zie ik deze recensie niet terug, want het restaurant mag zelf bepalen welke recensie geplaatst wordt, hoorde ik vandaag van SD! Belachelijk, daarom is iedereen zo tevreden over de aanbiedingen. Weer een ervaring rijker, goed lezen en andere reviews(niet van SS) meenemen dus!

Aldert

Ongeldige vouchers.

Vouchers van pizzeria in Zoutelande waren niet te gebruiken wegens opheffing zaak. Wij hebben deze kunnen inruilen voor een andere deal. Prima geholpen.

Lutgard

Advies aan de medewerkers van Social Deal

Al jaren zijn wij tevreden klanten van Social Deal. Wij maken regelmatig gebruik van de restaurant vouchers. Als er iets mis gaat, dan wordt het keurig en snel opgelost.
Ook de gekochte vouchers zijn verlengd door jullie vanwege de Covid-19 situatie. Dat is top service! Alleen is het erg jammer dat Social Deal niet bereikbaar is voor de vele vragen van de klanten. In deze onzekere tijd is het logisch dat er veelvuldig aandacht aan aankopen besteed wordt. Jullie bij Social Deal hebben het goed voor elkaar, doen zelfs de gezondheidcheck, maar deze schijnt niet goed te werken. Wij kregen 1 uur voor de geplande reservering nogmaals een mail met vragen omtrent gezondheid. Dat zorgt voor onrust en er is niemand te bereiken. Wij hebben zelf contact met het restaurant opgenomen om te informeren of de reservering in orde was. Alles bleek prima in orde te zijn. Wellicht kunnen jullie op de pagina aangeven dat door drukte het contact moeilijk verloopt. Of een link neerzetten welke persoonlijk contact garandeerd. Ieder weldenkend mens zal begrip hebben voor de gigantische drukke tijden bij jullie bedrijf. Verder zag ik hier e-mailadressen staan van klanten. Mensen pas aub op en geef dit via de reguliere mail door!( Haal Uw gegevens weg voor er misbruik van gemaakt wordt. )Ondanks enkele aandachtspunten, zijn we nog steeds heel tevreden over Social Deal. Achter de schermen wordt enorm hard gewerkt, dus willen wij jullie even in het zonnetje zetten. Hartelijk dank van Fam. Baan-Van Loon

Erna

Prima opgelost

Deze klacht is opgelost

Vouchers verdwenen uit mijn account

Ik heb 14 januari vouchers gekocht voor high tea.
Dit kon door corona niet door gaan.
Het restaurant was gesloten.
Nu zijn de vouchers verdwenen uit mijn vouchers.
Ik heb ook geen geld terug gehad.
Waar zijn ze gebleven.
Ik krijg geen contact met Social deal.
Alles geprobeerd

Raoul
Raoul
01-07-2020

Niet bereikbaar en geen antwoord terug op mails

Sinds een week heb ik mails gestuurd en proberen te bellen maar krijg geen antwoord op mails en apps en telefonisch niet bereikbaar.

Maureen

Top service

Een voucher was opeens niet meer geldig. Contact opgenomen met SD en zij hebben dit goed opgelost. Het duurde wel even voor een reactie maar uiteindelijk gaat het mij om resultaat en service, en die was goed! Heb trouwens altijd goede ervaringen met SD.

Rita
Rita

Vouchers verdwenen

4 vouchers gekocht voor restaurant di salvatore te Zoutelande. wegens Corona kon ik niet boeken en toen ik weer kon boeken was het restaurant permanent gesloten. Ik heb Social deal gebeld en die deelde mij niet al te vriendelijk mede dat ze in onderhandeling waren met het restaurant om het op te lossen. Ik deelde mede dat het volgens Google permanent gesloten was, maar daar kon ze geen uitspraak over doen. Zodra ze meer wisten zou ik op de hoogte worden gesteld. enkele weken later nog niets gehoord en tot verbazing waren mijn vouchers weg gehaald uit mijn account alsof ik ze nooit gehad heb.
Mail gestuurd naar SD op 25/6/20 bericht dat ze zsm zouden antwoorden op mijn vraag. Helaas niet dus en ook SD lijkt permanent gesloten want ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Wat nu Vouchers weg en geld kwijt.
Als positieve noot wil ik er wel bij vermelden dat ik al jaren klant ben bij SD naar volle tevredenheid, als er al eens een probleempje was dan werd dat opgelost, maar Corona heeft SD geen goed gedaan, ze blijven nog wel met nieuwe aanbiedingen komen, maar ik heb er even geen vertrouwen meer in.

Tai Hang
Tai Hang

Zeer slechte service

Ik heb 2 vouchers gekocht voor Ketelbinkie Rotterdam.Door de Corona konden wij niet boeken omdat ze dicht waren.Rond 20 mei heb ik telefonisch contact gehad met sociaal deal. Zij hadden beloofd om het voor mij te regelen. Na een maand nog niets gehoord. Toen probeerde via de whatsapp, ieder keer kreeg ik te horen dat ze( zowel social deal en ketelbinkie) erg druk hebben door de corona. Zelf vind dat ik echt geen excuus.ik ben zelf ook werkzaam in de horeca. Al onze klachten worden gelijk of de volgende dag opgelost,ook in de coronatijd. Ik denk dat ze liever de tijd besteden aan verkopen dan aftersale. Afgelopen vrijdag kreeg ik via de app van social deal dat ik zelf contact moest opnemen met Ketelbinkie. Ze hebben een waardebon voor mij klaar liggen.Restaurant gebeld, de persoon die daar overging, zou mij terugbellen. Gisteren nog een mail gestuurd naar het restaurant, tot nu toe ook geen antwoord gekregen .Ik heb nooit iets negatief geschreven over een bedrijf in de social media,maar ben echt boos hoe ze hun klanten behandelen. Mijn advies zal zijn: ga eerst bidden voordat je met social deal in zee gaat, want als er probleem is, sta je er alleen voor.

Wim
30-06-2020

Social Deal is minder goed bereikbaar door de Corona Crisis

Afgelopen week was Social Deal via telefoon en whatsApp slecht bereikbaar.
Vandaag middels de site (ervaringen.nl) heeft Roxanne van Social Deal mijn mindere ervaring keurig opgelost.
Ik hoop dat de klantensevice van SD weer snel op orde is.
Wim Goes

Kim
29-06-2020

Goede service

Bij een restaurant gereserveerd via social deal, bij aankomst werkte de app social deal niet, restaurant was hier overigens heel klantonvriendelijk en wilde helemaal niet meedenken aan een oplossing, dus maar zo besteld zonder bonnen, dag erna contact gehad met social deal zij hebben de bonnen omgewisseld voor andere bonnen zodat wij ons geld niet weggegooid hebben erg blij mee

Mirjam
Mirjam
28-06-2020

Prima service

Door corona kon etentje niet doorgaan.Via site kon ik de datum niet veranderen.Dus klantenservice gebeld. Werd uitstekend geholpen en de datum voor de volgende afspraak werd door Social Deal geregeld. Ook deze afspraak kon door corona niet doorgaan. Dus weer gebeld en weet pgehprimaolpen.Alle lof voor Social Deal en hun klantenservice

Paul
25-06-2020

Geen contact mee te krijgen, drama

Wil contact over een aangekochte deal die deal niet meer na kan komen en veranderde op social deal.
Niet erg maar krijg maar geen antwoordt op een keurige mail.
Telefonisch NIET bereikbaar staat zelfs op hun site.
Tja wat moet je ermee.

Social Deal heeft Paul een privebericht gestuurd.
Freek
23-06-2020

Social Deal laat haar klanten in de kou staan.

TLDR: Iets kopen bij Social Deal geeft weinig zekerheid, de achterliggende ondernemer kan iets leveren dat weinig of in het geheel niets met de oorspronkelijke deal te maken heeft, maar Social Deal doet vervolgens niets om jou, hun klant, te helpen.

In Maart 4 x een combideal voor een 4 gangen diner bij restaurant Ketelbinkie in Rotterdam en een rondvaart met de Spido gekocht.

Kon uiteindelijk geen doorgang vinden door de Corona crisis.

Natuurlijk alle begrip daarvoor. Echter, in zo'n geval biedt je de klant naar onze mening of de optie voor geld terug aan, of de optie de gehele deal later alsnog af te nemen.

Die opties krijgen we geen van beiden. Onder het mom van "Spido doet niet meer mee" geeft Ketelbinkie alleen nog een tegoedbon uit.

Maar: Per vandaag (23 juni 2020) biedt Ketelbinkie de rondvaart wel nog gewoon aan op hun website! En de Spido is ook al lang weer open.

Het "Spido doet niet meer mee" verhaal kan ik nog minder goed plaatsen als ik zie dat op de website van Spido de "Spido & Restaurant Ketelbinkie" aanbieding gewoon ook word aangeboden!

En Social deal? Hun reactie: "U bent akkoord gegaan met de algemene voorwaarden en omdat het langer dan twee weken na aankoop is kunnen wij u niet helpen."

Huh? **Sowieso hebben wij al geklaagd binnen twee weken.** Dat de klacht niet binnen twee weken is opgelost kunnen wij verder toch niet helpen?

Hoe dan ook, wegkruipen achter de achterliggende ondernemers is nooit goed, Social deal. Ik heb betaald voor X, dan dien ik ook X te krijgen, niet een tegoedbon. Dat de deal anno vandaag gewoon wordt aangeboden op de websites van Ketelbinkie EN Spido maakt dit verhaal extra zuur en klantonvriendelijk.

Meer Social Deal reviews
Welk cijfer geef jij Social Deal?