Social Deal313 ervaringen

Marcel
02-04-2020

Schandalig slechte service!

Wij zouden in de komende mei vakantie met het gezin een weekje naar Zuid Limburg gaan om van de mei vakantie te genieten. Dit kan helaas vanwege het corona virus niet doorgaan. Wij hadden voor de middag voor 5 personen twee keer een lunch gereserveerd bij twee verschillende eetgelegenheden, die uiteraard ook in deze periode dicht zijn. Wij hebben tot 4 keer toe per mail en telefoon contact opgenomen met Social Deal om tot een reële oplossing te komen. Ons voorstel was om ons tegoedbonnen te geven om deze, in onze eigen omgeving te verzilveren. Dit omdat twee keer 500 km "heen en terug" van Nootdorp naar Zuid Limburg voor een eenvoudige lunch natuurlijk geen optie is! Diverse personen gesproken en op het laatst een zogenaamde manager! Geen enkel begrip en totaal niet bereid om mee te denken voor een passende oplossing. Wij zijn al jaren een trouwe en loyale klant bij Social Deal en doen zeker geen onredelijk voorstel. Social Deal wil zich graag profileren als een klantgericht bedrijf wat meedenkt met de klant. Wij hebben hier werkelijk niets van gemerkt en voor ons nooit meer Social Deal!

Ingrid
Ingrid
02-04-2020

Niet klantvriendelijk tijdens Corona

Gisteren gebeld met Sociaal Deal over 9 bonnen voor de Beekse Bergen waarde €134.55.
Deze bonnen heb ik gekocht om met 9 personen met de Pasen naar de Beekse Bergen te gaan.
Omdat alles gesloten blijft kunnen we daar niet naar toegaan.
Omdat de bonnen tot 1 juli geldig blijven willen ze geen geld terug geven of krediet daar voor terug geven.
Het is niet voor iedereen mogelijk om weer een andere datum af te spreken en zoals het er nu uit ziet gaat de Beekse Bergen voorlopig helemaal niet meer open.
Hun advies was om ze via via te gaan verkopen om zo nog wat geld ervoor terug te krijgen. Niemand koopt toch deze bonnen als je er niet naar toe kan gaan.Ik vindt het schandalig het is heel veel geld €134.55
Ik wil gewoon mijn geld terug.
Ik hoop dat dit mailtje helpt en dat ik toch mijn geld terug krijg.
Gisteren had ik ook contact met Groupon over een diner bon die ik niet door de Corana kan gebruiken.
Daar werd heel vriendelijk op gereageerd en vanmorgen had ik al een mailtje met, de bon was geannuleerd en dat de crediets bij mijn account stond en dat als ik wat kocht het daar mee verrekend werd. De crediets zijn een jaar geldig. Dat noem ik nou service. Daar kan Sociaal Deal wat van leren en heel gauw hun mentaliteit aanpassen.

Margriet
01-04-2020

Bedrog?

Vandaag een stukgelopen gesprek gehad met Roos, ze kan niets voor mij doen en ik mag nog een mailtje sturen naar (e-mailadres verwijderd) (wat overigens niet wil lukken.)

Op 17 maart had ik een reservering staan via social deal bij een restaurant met een leuke deal geldig tm 21 maart.
Deze is door social deal geannuleerd op 16 maart, tegelijk werd de geldigheid van de voucher verlengd in mijn account. Prima geregeld vond ik.
Nu ik onlangs weer eens keek zijn de vouchers niet meer te vinden en na contact met de klantenservice wordt er aangegeven dat deze zijn verlopen en dat ik niet binnen de tijd van geldigheid contact heb opgenomen.
Natuurlijk heb ik dat niet gedaan omdat het erop leek dat alles goed werd geregeld. Dit lijkt mij een omgekeerde situatie.
De vouchers werden in eerste instantie verlengd (dit was te zien in mijn account). Er werd ook een mail uitgedaan dat alles 100% werd gegarandeerd.
Ik ben heel benieuwd nu waar dat geld is heen gegaan.

Karin
Karin
01-04-2020

Geen geld terug bij afzegging door Corona

Ik heb een aantal etentjes gereserveerd bij SOCIAL DEAL in combinatie met theateruitjes.
Helaas is alles afgezegd vanwege de corona maatregelen.
Graag wil ik m’n geld terug omdat het wel een jaar kan duren voordat deze theateruitjes opnieuw gepland worden. Ik heb dus niets aan die etentjes die ik van SOCIAl DEAL. Van hun moet ik ze gewoon opnieuw plannen en gaan. Vind dit niet klantvriendelijk en het is voor mij overmacht.
Zal daar niet gauw meer reserveren.

Koen
30-03-2020

Social deal mag dan wel betrouwbaar zijn maar zijn partners niet

Aangezien er geen reviews kunnen geschreven worden op de desbetreffende website van de aankoop (ook al staan er positieve van anderen), dan maar bij social deal aan de klaagmuur hangen. Taalcursus engels BLC4U voucher voor aangekocht en naast als enige communicatiemiddel, het steeds maar opnieuw dezelfde standaard mail terug te krijgen is het niet mogelijk om in te loggen. Als dit na 100x proberen dan toch eens lukt dan kan je da dag opnieuw voor 100 pogingen gaan proberen.
Puur amateurisme . als de cursus zo ook is beloofd dit niet veel goeds. Ik durf het zelfs bedrog te noemen.

Majo
29-03-2020

Herroepen vouchers niet te doen.

Onlangs vouchers proberen te herroepen ( ruim binnen termijn). Niet te doen, krijg alleen dooddoeners als antwoord: niet binnen termijn, bonnen worden verlengd etc. Maar laat de reden nou eens niet het virus zijn, er was een andere (duidelijk toegelichte reden) waarom we nu en ook in de toekomst geen gebruik meer kunnen maken van de bonnen. De antwoorden voelden alsof ze mijn mailtjes niet eens hadden gelezen. Zolang alles goed gaat prima deals te halen, maar als je een keertje wat hebt geven ze geen thuis. Mij zijn ze kwijt als klant.

Jolanda
27-03-2020

Niet te vrede met antwoord op mail

Normaal altijd heel tevreden geweest en altijd werd ik goed geholpen.
Nu echter niet , ik heb meerdere malen een mail gestuurd omdat ik graag mijn geld terug wil.
Het allemaal heel mooi dat Social deal zijn deals wil proberen te verlengen.
Maar dat is voor mij geen optie.
De deal was bedoeld als uitje voor mijn verjaardag , wat begin April is.
Dus heb ik verder niets aan de deal , zoals het er nu voor staat.
Na een week gewacht te hebben op een antwoord krijg ik gewoon doodleuk een mail met ; Goedemorgen,
Hartelijk dank voor je bericht.
Zodra we meer weten, nemen we direct contact met je op.
Fijne dag gewenst!

Nou lekker dan , voorheen kreeg ik een tegoed , wat mij betreft ook prima.
Maar dit , ik vind het echt geen stijl.

Assien
Assien
27-03-2020

Kunnen fluiten naar het geld

Door de coronacrisis kon ik geen gebruik maken van de voucher die ik cadeau had gekregen van mijn zoon. Omdat ik dit 6 dagen na afloop van de aflooptermijn meldde, konden we fluiten naar ons geld. Het was weliswaar maar zo'n 21 euro, maar social deal steekt dit dus in de zak terwijl we er niets voor hebben gekregen. Ik kan begrijpen dat we geen gebruik meer kunnen maken van de voucher dus niet meer kunnen eten met korting, maar het zou heel fatsoenlijk zijn geweest het geld te retourneren. Zeer slecht! Ik kocht er regelmatig een voucher, maar mij zijn ze kwijt als klant.

Jolanda

Slechte deal

Ik kocht een via social deal een fruitmand. 10 euro betalen voor 20 euro waarde. Later keek ik in de kleine lettertjes. Daar stonden nog eens extra te betalen 8 euro bezorgkosten en 2 euro BTW. Dat ben ik niet gewend van SD en zo wil ik geen zaken doen. Ik heb per direct de klantenservies gebeld om van de deal af te komen. Uiteraard binnen de aankooptermijn van 14 dagen! Nu ivm de coronacrisis was het terugboeken van het geld en annuleren van de deal erg moeilijk. Er moet over worden overlegd met verschillende afdelingen. Ik heb zojuist het 5e telefoontje gepleegd.Zelfde verhaal. Geen soelaas, wel gedoe.

Anita
26-03-2020

Social Deal . weet wat service is!

Goed klanten contact, dank je Melani. Ook in deze drukke Coronacrisis tijd. Denken zowel aan de verkopers als de kopers van SD! Wil mijn complimenten geven aan heel het SD team. En wens alle deelnemers Een goede Gezondheid en Sterkte in deze bizarre tijd! Samen staan we sterk. Ik ga kijken wat ze deze week bij ons kunnen brengen of waar we wat kunnen afhalen.👍

Ton
24-03-2020

Corona en klantonvriendelijk op winst beluste Social Deal

2 maand voordat ik op vakantie zou gaan naar Landalpark "de Vers", had ik een etentje geboekt bij een restaurant in de omgeving van Overloon.

Dat het restaurant gesloten werd, snap ik. Maar dat ik het etentje niet kon cancelen, vind ik niet netjes van Social Deal.

Men zei, wij bieden u dit etentje later dit jaar nog een keer aan, als het restaurant weer open is.
Dus moet ik 150 km rijden voor een etentje. Men vindt het geboekte bedrag belangrijker dan de situatie van een klant.
Even 150 km op en neer rijden met 3 personen. Een hele slechte zaak van Social Deal.

Christian
17-03-2020

Voucher visa versa

Ik had een voucher wat geldig wat tot eind april maar door het Corona virus ja durf je of kan je ook bijna nergens meer terecht ik dat gevraagd aan de mensen van sociale deals en ze hebben me onmiddellijk geholpen en alles in orde gebracht supper snelle service dankjewel hiervoor Mvg Christian

Stefanie
16-03-2020

Altijd fijne service!

Via Whatsapp in contact geweest met Melanie. Snel en fijn geholpen met het annuleren van een hotel overnachting. Altijd prettige service bij Social Deal!

Angelique
15-03-2020

Slechte service

Kreeg vandaag mailtje dat mijn reservering voor aantal personen in Rotterdam was afgezegd, binnen 5 min gebeld met social deal. Ik kan omboeken tot july. Maar ik ben pas weer in sept in Rotterdam. Dus vroeg om mijn geld terug. Maar helaas ik was “net” te laat om mijn geld terug te krijgen. Hoezo net te laat! Ik reageerbinnen 5 min op jullie mail.
Wat heb ik aan een voucher die ik nu toch niet kan gebruiken.
Zeer slechte service

Mariam
13-03-2020

Corona virus

Door het corona virus durfden wij niet naar het restaurant waar wij al met social deals hadden gereserveerd.
De vouchers zijn geannuleerd en het geld is terug geboekt op mijn account en is onbeperkt geldig. Dit alles zonder aandringen van mijn kant.
Ik ben erg tevreden, goede service!

Desiree
Desiree
12-03-2020

Goede aanbiedingen, goede service

Ik maak regelmatig gebruik van Social deal.
Er zijn leuke acties zoals etentjes en dagjes weg.
Door omstandigheden was er 'n voucher verlopen, maar dit werd netjes opgelost, dit was al 'n tijd geleden.
Vandaag heb ik 10 euro gewonnen via Facebook, hoe leuk is dat?

Els
Els
07-03-2020

Super ervaring !

Na gebruik te hebben gemaakt van diverse interessante aanbiedingen van Social-Deal inzake uitjes, etentjes en div andere leuke en gezellige dingen
Heb ik onlangs ook nog eens € 10,= Social Deal saldo gewonnen, daar kreeg ik eerst een felicitatie-bericht over en nog diezelfde avond stond het gewonnen saldo bijgeschreven!
Klasse, ik neem m'n petje af voor Social Deal!
Hartelijk bedankt! Groetjes, Els van Dort

Bianca
06-03-2020

10 euro tegoed gewonnen

Snel geregeld netjes bericht 10 euro tegoed gewonnen.
Vaak maken we gebruik van social deal ook voor een groepuiteten .
Makkelijke site .
Bedankt en zal het bedrag goed gebruiken
Gr spoor

Marjo
04-03-2020

Blij met Social Deal!

Al vaker leuk uit eten geweest met Social Deal en nu een tegoed van €10,- gewonnen, wat direct op mijn account gezet werd!

Sandra
04-03-2020

Super fijne app!

Duidelijk, mooie aanbiedingen! Kijk er elke dag wel even op of er weer iets leuks bij staat om te doen! En erg fijn dat je niks hoeft te printen! Gewoon vanuit de app laten scannen met de qr-code! Ik zeg: ga zo door!

Meer Social Deal reviews
Welk cijfer geef jij Social Deal?