4.1van de 10

Socialdeal19 ervaringen

Aanbevolen5
Neutraal0
Afgeraden14
Filter

reviews

Ruby
06-12-2018

Reserverings systeem werkt niet. Nooit meer

Een diner voucher gekocht via socialdeal. Maar als ik wil reserveren, moeten wel 2 dagen voor doen! Op de website staat "Spontaan uit eten", maar eigenlijk zou zeggen "Spontaan uit eten, maar wel 8 uren tevoren reserveren alstublieft"
Ik vind het super vervelend. De restaurant heeft plek, wij hebben interesse om uit te eten - maar omdat de reserverings systeem niet werkt - het mag niet.

Ik versta niet waarom restauranten hier meedoet. Ze kunnen gewoon stoppen.

Nooit meer met socialdeal. Heel vervelend.

Maurice
03-12-2018
Deze klacht is opgelost

Socialdeal geeft geld niet terug na annuleren bustrip door vervoerder

We hebben voor onszelf en vrienden via socialdeal een busreis geboekt voor op 8 december. De bustrip zou uitgevoerd worden door Lindetours. Echter, afgelopen week heeft Lindetours de busreis geannuleerd ivm te weinig aanmeldingen.
Social deal weigert nu het geld terug op onze rekening te storten en heeft het op een of ander socialdeal account gestort voor een volgende keer. Men verwijst naar hun voorwaarden en dat ze in hun recht staan maar dit vind ik nergens terug.
Nu staat het geld op mijn account en kan ik mijn vrienden gaan uitbetalen.
Ronduit belachelijk.

Shmh
29-11-2018

Onbeschoft behandelt

Nooi maar ook nooit koop ik hier nog iets!
Bon gekocht voor NIINIIX in Rosmalen en heb meteen daarna een afspraak gemaakt en moest zeker 3 weken wachten. Vannacht ziek geworden en mag de afspraak niet verzetten. Dus geld gewoon kwijt. Met social deal gebeld maar ook deze hebben er geen probleem mee dat je zonder pardon €30 uit iemands zakken jat en helaas pindakaas. Maar daar bovenop ben ik echt onbeschoft behandeld door niiniix Rosmalen. Echt een afrader. Nee nooit en nooit meer!

Denise
10-10-2018

Op lichters!

Ik heb twee keer betaalt voor één voucher. Na uren appen, bellen en mailen krijg ik mijn geld NIET terug! BELACHELIJK! Als je in de winkel twee keer betaalt voor één appel, is het toch niet meer dan logisch dat je je geld terug krijgt SOCIAL DEAL?

Sandra
24-09-2018

Bobbejaanland

Door omstandigheden kunnen wij helaas geen gebruik maken van onze aangekochte deal. Met de vraag of wij het bedrag als credit terug kunnen krijgen, zodat wij het voor een andere deal kunnen gebruiken, krijgen wij als antwoord "geef het iemand cadeau of verkoop het"! Wat een waardeloze service. Niet vergelijkbaar met Groupon die een Top service geeft.

Frank
22-09-2018

Niet vermelde bijkomende kosten

Wij hadden in de regio Zwolle 2 arrangementen geboekt bij kastje bij de sluis in blokzijl. €44,50 pp Nergens, tot na de betaling, is op social deal te lezen dat er bijkomende kosten zijn op vrijdag en zaterdag ter hoogte van €12,50 pp. Dat is bijna 25% meerkosten. Volksverlakkerij en een vorm van oplichting! Denk hieraan als je wilt boeken voor een gewone vrijdagavond of zaterdagavond wilt boeken. Mogelijk dat dit in meerdere horeca gelegenheden de achterdeur is voor extra inkomsten!

Gaby
06-08-2018

Afzegging zonder reden

Vandaag kregen wij deze email, meer hoef ik niet te zeggen.

Door onvoorziene omstandigheden is het niet mogelijk om op zaterdag 25 augustus de kwalificatie bij te wonen op het circuit van Spa-Francorchamps. Dit vinden wij natuurlijk erg vervelend voor jou. Per direct hebben wij daarom jouw betaalde bedrag in de vorm van een saldotegoed op je account teruggeplaatst. Dit saldo blijft uiteraard onbeperkt geldig voor het gehele aanbod.

Graag willen wij het geld terug en de reden van afzegging.

Daniel
06-08-2018

Komen afspraken niet na

Komen afspraken niet na. 2 maanden geleden tickets f1 spa voor de zaterdag bestellen en 2 weken van tevoren mail krijgen dat je niet kunt leveren. Dan geld op account terugzetten en "tegenmoet" komen met kaartjes voor vrijdag? Ik ga niet voor niets op zaterdag.

Oja en niet reageren op je telefoonnummer en whatsapp. Slechte zaak!

Roger
03-07-2018

Nul service bij verlopen deal

Bij een verlopen deal stuurt de klantenservice je eerst naar het restaurant/hotel etc, al wetende dat zij niets voor je kunnen betekenen. Social deal keert namelijk geen geld uit voor verlopen deals. Als je met die reactie terugkomt bij de klantenservice verwijzen ze naar de geldigheidsdatum en melden dat je je geld kwijt bent. Ik kies voortaan niet meer voor dit platform. Groupon daarentegen geeft je krediet op je account en zijn een stuk klantvriendelijker.

Monique
Monique
20-06-2018

Geweldige service

Al een paar jaar gaan wij uit eten via Social Deal, en echt altijd tot volle tevredenheid. De inhoud van de deals staan ook vaak beschreven, zodat het steeds duidelijk is wat je kunt verwachten. Maar vandaag spande de service de kroon. We hadden ivm onze trouwdag een restaurant gereserveerd. Toen ik vandaag dat restaurant belde om wat door te geven kreeg ik te horen: u staat op mijn lijstje om afgebeld te worden ivm een privé event! Ik was perplex en enigszins radeloos. Direct Social Deal gebeld, en door een medewerkster die alle tijd voor me nam om mee te zoeken een ander restaurant gevonden waar we onze trouwdag met onze kinderen kunnen vieren. Social Deal krijgt van mij een hele dikke pluim!

Elly
12-06-2018

Zeer slechte service,

Voucher gekocht voor beauty behandling in Vijfhuizen, het bedrijf zat vol. De voucher was echter nog één week geldig. Er was geen coulance en mijn voucher werd niet vergoed door Social Deal. Bijzonder slechte service :-(

Robert
31-05-2018

Kortingen misleidend

Soms een goede aanbieding, maar de genoemde kortingen kloppen vaak niet!

EH
23-04-2018

Geregeld

Zie mijn vorige ervaring. Deze is naar wens afgehandeld.

Maurice
22-02-2018

Slechte service

We hebben een deal gekocht voor een wandelarrangement. Blijkbaar kunnen we er geen gebruik van maken omdat de weekenden allemaal volgeboekt zijn, dus moeten we een vrije dag nemen om wel gebruik te maken. Ook geen geld terug, slechte service en ook een klantenservice die zich geen enkele moeite neemt om je serieus te nemen.

Ruud
15-02-2018

Misleidende voorwaarden

Social deals verkoopt deals die o.a. Ook in het weekend te gebruiken zijn. Praktisch blijkt dit onmogelijk of zelfs niet meer mogelijk als ze nu gekocht worden.

Om de vouchers dan te annuleren en het geld terug te krijgen is ook niet mogelijk. Bijzonder slechte service

Roland
Roland
02-12-2017

Masumi sushi

Wat een grap is dit

Dacht een mooie deal te maken met een schoteltje sushi met 50% korting op social deal. Volgens de advertentie zou dit normaal 35 euro zijn. Het is nog geen 15 euro waard. Masumi sushi heeft haar eigen Black saturday ontwikkeld samen met social deal. Wat een oplichterij. Volgende keer weer gewoon sushi point!

Socialdeal heeft Roland een privebericht gestuurd.
Tonny
Tonny
03-09-2017

Social Deal is helemaal TOP

Ik ben heel blij met social deal. Hele fijne aanbiedingen, en als er een probleem is, wat dan ook, een belletje en ze lossen het op een heel klantvriendelijke manier op. Ga zo door Social Deal!

Yolanda
17-03-2017

Social deal zelf

Ik lees allemaal slechte recensies over social deal maar dit heeft niks met social deal zelf te maken maar met de deal die je gekocht heb. Over Social Deal als bedrijf kan ik alleen maar goede dingen schrijven. Als je problemen hebt van welke aard ook ze zijn altijd bereid om met je mee te denken om het op te lossen. Ze zijn sociaal, vriendelijk en meedenkend . Social Deal bedankt!

Socialdeal heeft Yolanda een privebericht gestuurd.
Jantine
Deze klacht is opgelost
02-12-2016

Nooit meer contact gekregen

Omdat ik in de periode dat de deal liep er helaas geen gebruik van kon maken heb ik de eigenaar van dit bedrijf gebeld en voor een extra €25 mocht ik buiten de deal-tijd komen.

Schetst mijn verbazing: telefoon van deze meneer is afgesloten en er is op geen enkele wijze contact te krijgen.

€49 weggegooid, nou ja ik heb er een A4-tje met daarop de deal aan overgehouden.

SCHANDALIG !

Wendy
04-07-2016

Tevreden

Worden hier klachten ingediend tegen social deal of een car cleaning bedrijf.

Social deal verkoopt de aanbiedingen. Voor de bedrijven die zich er voor aanmelden. Deze bedrijven horen zelf voor de service en vakbekwaamheid te zorgen dat is niet aan social deal. Die gaan met goede vertrouwen ervan uit dat het bedrijf zich goed neer zet.

Social deal maakt het juist mogelijk dat bedrijven hun reclame kunnen maken. En dat de consument voor een goodkoper prijsje kunnen uitproberen. Vaak gaat het ook goed. Maar als het dan fout gaat Jammer voor het bedrijf als ze hun best niet doen deze klanten niet te houden. Gelukkig voor de consument dat ze er dan geen volle bedrag voor betaald hebben

Socialdeal heeft Wendy een privebericht gestuurd.
Welk cijfer geef jij Socialdeal?
12345
67
8910

AfradenAanraden