Omdat ze het uiteindelijk voor mij opgelost hebben,daar ben ik ze dankbaar voor.
Vue voucher aangekocht,wilde ik ‘m gebruiken bleek dat ie al verzilverd was.
Zelf die voucher niet verzilverd dus dit riekt naar oplichting.
Bedrijf zelf zegt niets te kunnen doen en geeft vooral mij als klant de schuld,hele slechte service dit!
Ik had 2 coupons voor een etentje gekocht maar doordat ik ziek werd kon de reservering niet doorgaan.Na telefonisch contact kreeg ik meteen mijn geld terug en 2 dagen later een kaartje in de brievenbus met beterschap.Erg attent!Dank je wel voor de goede service.
We kopen snel weer een leuke deal!
Gr.Petra Smits
Codes gekocht voor Kinepolis en via wifi kun je niet reserveren. Na telefonisch contact met social deal is het de eerste keer vanwege onderhoud en later weer proberen. Tweede keer komt het door wifi en moet het via 4 of 5G netwerk. De an sich aardige dame vertelt mij dat ze deze klacht vaker krijgen. Ik wil geld retour en vouchers wil ik niet meer. Dat kan niet en doorverbinden en manager ook onmogelijk en verbinding wordt verbroken. Nutteloos dit.
Voucher van 20 euro gekocht, die na amper drie weken uit mijn account verdween. Belachelijk korte looptijd en geen enkele vorm van begrip. Klantenservice is bijzonder onaardig.
Ik heb kaartjes met korting gekocht via Social Deal voor de bioscopen van Kinepolis.
Toen we naar de film wilden gaan, tijdens de reservering kregen we te horen dat de vouchers al gebruikt zijn. De klantenservice gebeld en om hulp gevraagd, maar helaas niets opgelost.
Dus, we zijn zeer teleurgesteld en gaan nooit meer kaartjes of een deal kopen via de Sociaal Deal.
Ik hoop dat veel mensen deze beoordeling lezen en dat er geen andere slachtoffers weer worden.
Zeer bare ervaring!
Klacht is opgelost maar het is en blijft misleiding en daar ben ik niet van gediend! Eerlijkheid in deze met een duidelijke vermelding van het minimale beschikbare plaatsen was oprecht geweest.
Recentelijk 4 vouchers gekocht om heerlijk te gaan uiteten met vrienden.
Duidelijk vermeld op de vouchers van Social deal staat dat deze ook in het weekend geldig zijn.
Bij het online boeken (verzilveren) van de vouchers blijkt dat deze weekend beschikbare plaatsen maar slechts totaal uit 20 stuks bestaan.
En dus direct allemaal vergeven aan andere gasten.
Notabene op de eigen website van het restaurant zijn nog meer dan voldoende vrije plaats beschikbaar.
Na een telefonisch contact met Social deal geeft de medewerkster aan dat dit in de voorwaarden staat.
Pure misleiding daar het op de vouchers niet vermeld is.
Nu een verzoek ingediend tot restitutie van het aankoop bedrag, is in behandeling van Social deal dus afwachtend op het resultaat.
Voor nu zeg ik WAARDELOOS en pure MISLEIDING.
Mvg Jan
Geachte mensen
Wil.u aanraden niet met social dealin zee tw gaan.zijn.stelletje oplichters.
Had twee vouchers gekocht .
Ik had handmatig dit geldovergemaakt
Ze hadden mij beloofd dit binnen.5 werkdagen terug te storten isniet gebeurd
Ze hebben het nu weer verlengd met 10.dagen.
Met anderewoorden ik.zie mijngeld niet meer terug ga er rechtbijstand op zetten.
Nogmaals ganiet met deze oplichters in zee
Ondergetekendep goosen
Social Deal heeft contact opgenomen met het betreffende restaurant en de vouchers omgezet in een tegoedbon.
Mijn voucher is nog 2 weken geldig, maar ik kan geen reservatie meer maken in het restaurant. Nochtans is er meer dan genoeg plaats in het restaurant via hun eigen website.
Vanwege omstandigheden kan ik buiten mijn schuld om een voucher niet gebruiken. De afspraak die al gepland was, werd afgezegd door de partner van social deal.
Dit heb ik gemeld bij social deal en gevraagd om terugbetaling van mijn voucher. Dit blijkt niet mogelijk te zijn. Terugstorting van het bedrag in mijn account kan wel. Continue wordt verwezen naar artikel 10 van de voorwaarden. Hier staat echter het woord terugstorting niet in, maar lees je terugbetaling. Als het geld in mijn account kan worden teruggestort, is het geld beschikbaar en zou conform artikel 10 terugbetaald moeten worden. Social deal verplicht je op deze manier een nieuwe deal bij ze te kopen, anders ben je, je geld kwijt.
Kortom: zeer slechte service bij een situatie waar ik als klant niks aan kan doen.
Waarom een 2./// STEAL DEAL ///
Soms kan er bij een goede deal bij zitten.maar.
Indien je een deal wil annuleren/geld terug.dan geven ze geen thuis.
Vele reclamaties.ben al weken bezig, geen enkele reactie (behalve contacteer onze klantenservice) Voor mij een waardeloos bedrijf geworden en volledig onbetrouwbaar! Voorstel naamsverandering Social - Steal
Had een cadeaubon voucher gekregen voor valentijn 1 week geldig , ik had dat niet gezien natuurlijk , ben daarmee vandaag n Hunklermuller geweest. Te laat zei de winkeldame , eens bellen n social deal misschien kunnen ze hem nog verlengen. Dat heb ik gedaan , maar de dame van social deal in Hasselt zei helaas ik kan niks voor u doen . En de kous was af. Daarmee moest ik het doen.
Een bon van 100 euro.
Een tripje gekocht naar Noorwegen op een boot. Echt verschrikkelijk gewoon niet te doen! Hele slechte bedden en vies en oud ook. Alles is peper duur op de boot een flesje water kost al €4. Voor alles moet je extra betalen ook en in het grill restaurant word je opgejaagd zo snel mogelijk te bestellen en weer op te rotten. Eten was wel goed maar echt lang genieten mag je er niet van. Noorwegen zelf is ook heel duur dus pas op mensen deze 2 dagen hebben ons met 1 vol en 1 kind meer dan €500 gekost. Casino kan alleen met kronen die moet je dan pinnen uit een automaat 'pas op' ook hier zit weer extra kosten aan en je kan nergens de kronen weer omruilen naar euros en alles op de boot moet je betalen met je pinpas! Wees dus zuinig neem zoveel mogelijk zelf mee, want je betaald je echt scheel die boot. En €20 parkeer kosten komt erbij als je met de auto gaat.
Ik had 4 vouchers gekocht voor de Margriet Winter Fair. Door omstandigheden had ik de vouchers niet geactiveerd. Op de ochtend van de bewuste dag heb ik contact gehad met de helpdesk en werden, bij wijze van uitzondering, onze vouchers meteen geactiveerd zodat we met de 4 zussen toch naar de beurs konden gaan. Dank voor deze snelle actie!
Oplossing toch gevonden na diverse mails voor het niet kunnen verzilveren van mijn gekochte vouchers
Waardeloze voorwaarden als je te laat je voucher wil inleveren. Deal maar 1.5 maand geldig en nu gewoon geld kwijt. Klantenservice kan niets betekenen, gewoon pech en geld weg
Koop nooit een fletcher bon voor overnachting. Pure oplichting. Je kan bijna niks boeken en al helemaal niet op zaterdag! Zonde van je geld.
Waardeloze klantenservice. Binnen een aantal dagen na aanschaf is de voucher al verlopen. Na deze constatering direct hulp gezocht bij de klantenservice. Ik werd letterlijk aan de telefoon uit gelachen en het was toch echt mijn eigen schuld. Bizar, nog nooit eerder meegemaakt. Het bijzondere is ook nog eens dat de voucher actie gewoon verlengd is en geen aflopende actie is. Onbegrijpelijk hoe hier met klanten om gaat, maar zeer begrijpelijk waar ze aan verdienen. Kortom, denk goed na of je hier wel je acties wilt aanschaffen en niet bij andere aanbieders!
Ik had een voucher van fletcher gekocht. Nadat ik betaald had een probeer te reserveren, blijkt dat je dat alleen maar 4 weken van te voren kan doen. Dat is met mijn werkschema moeilijk in te plannen. En er zijn ook bijna geen opties Daarbij komen er nog kosten op bij elk hotel. Ik heb er spijt van dit gekocht te hebben.
Ik ben zeer goed geholpen door Roxanne van de servicedesk. Ze heeft haar woord gehouden, vandaar aanpassing cijfer.
Zeer slechte ervaring! Ik heb een voucher gekocht van een bedrijf dat kennelijk permanent gesloten is: Hollywood Beauty Studio in Enschede.
Koop aub geen voucher, want je krijgt je geld niet terug van Social Deal. Klantenservice houdt je aan het lijntje om je je geld niet terug te geven. Ik wou dat ik het mailverkeer hier kon plaatsen, konden jullie ook meegenieten van de discussies.
Een voucher gekocht 19€ kan ik die helemaal niet gebruiken als alleen staande bij Xin&Hao te Steenbergen! Het wasom een menu af te halen Japans ,kun je dus alleen vanaf 2 vouchers reserveren om het af te halen,dan is het geen 19€ meer natuurlijk,rare toestand. Ook een gezin van 3 of 5 niet want het moet even zijn. Maar je kan dus wel 1 voucher kopen😳 Erg misleidend en ook niks voor sociale deal om hier aan mee te werken toch?