Social Deal reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Social Deal ervaringen

Moen
14-04-2024

Ik had een Bob autowas voucher gekocht met het idee deze later te gebruiken. Blijkt dat het na maart niet meer te gebruiken is. En er wordt niet meegedacht in een oplossing. Sterker nog; de reactie van de klantenservice is erg kortaf.

Monica
15-04-2024

Kort nadat ik mijn ervaring heb gedeeld is mijn probleem opgelost

Had een bob autowas incl interieurreiniging van €20,95 gekocht. Die geldig was tot en met 20 maart 2024. Nu had ik een reservering staan op 19 maart. Tot mijn groot verdriet is mijn moeder plotseling op 19 maart overleden. Een week later heb ik de klantenservice gemail met de rouwkaart met het verzoek of ze de voucher konden verlengen, of dat ze het volledige bedrag konden restitueren zodat ik een nieuwe voucher kon kopen. Na een week kreeg ik een mail met de melding dat ze de helft op mijn saldo kaart op mijn account hebben gestort. Niet eens een sterkte of gecondoleerd. Heb ook meteen bezwaar gemaakt met het verzoek om restitutie van het volledige bedrag. Dat is al 3 weken geleden en tot op heden geen reactie.

Channah
01-04-2024

Was voor een leuk uitje aan het rond kijken en besloot ook even op social deal te kijken. Moest gelijk email adres invullen. Grote fout, kreeg sindsdien elke dag een mail met reclame. Toen ik me wou uitschrijven ging dat met veel te veel gedoe. Super irritant, vroeg niet om die mails! Volgens mij is dit zelfs niet meer toegestaan: tegenwoordig moet is het Opt In voor dit soort dingen, niet automatisch wel krijgen

Bren
29-03-2024

In augustus 2023 heb ik 5 Vouchers gekocht voor pannenkoeken eten bij the Brunt. Deze strandtent is helaas failliet. Ik heb via alle media geprobeerd om contact te krijgen met social deal. Consumentenbond stelt nl dat voucher 2 jaar geldig moet zijn na afgiftedatum. Social deal reageert op geen enkel bericht hierover. Kennelijk is dit in de ogen van beide oprichters passend bij hun perfectionisme qua ondernemerschap.

Greetje
21-03-2024

Ik was eerder fan van social deal. Maar nu al de 2e slechte ervaring dit jaar. Eerste een voucher die je helemaal niet kon inwisselen. Gelukkig mijn geld terug gekregen. Maar nu een voucher die nog een maand geldig is, maar er is geen beschikbaarheid om te reserveren. Nu moet ik de site in de gaten houden of er toch beschikbaarheid komt en dan hopen dat ik dan kan. En als er geen beschikbaarheid komt, moet ik een paar dagen voor het verlopen van de deal reageren, anders ben ik mijn geld kwijt. Veel moeite, voor iets wat niet klopt. Als je een voucher hebt, moet er ook beschikbaarheid zijn om te reserveren. Als ze dat niet waar kunnen maken, dan geld terug.

Epl
14-03-2024

Constant zich verschuilen vanwege drukte. Dat was vorig jaar al. Is blijkbaar een hype, want meer bedrijven doen dit, maar oplossen ho maar. Deal gekocht voor een pedicure. Er staat duidelijk op de voucher dinsdag t/m vrijdag te verzilveren. Wat blijkt de dame werkt niet op woensdag, omdat zij geen oppas heeft. Hier heeft de klant geen boodschap aan. Omdat ik altijd op woensdag in Den Bosch werk en daarom de voucher had gekocht, kan ik alleen op woensdag. Anders had ik NOOIT de voucher gekocht. Gewenste oplossing: voucherprijs terugstorten.

Stefanie
12-03-2024

Al jaren klant bij Social Deal. Veel deals afgenomen. Enige tijd geleden een deal afgenomen voor dakinspectie. De afspraak samen met eigenaar gemaakt in februari, binnen geldigheid voucher. Afspraak door eigenaar dakbedrijf afgezegd vanwege vorst. Deze zou mij bellen voor een nieuwe afspraak, niet gebeurd. Daarna meerdere keren bedrijf telefonisch en via e-mail geprobeerd te bereiken. Bedrijf belt niet terug en reageert niet.

Contact opgenomen met Social Deal. Social Deal weigert te bemiddelen omdat de, niet gebruikte voucher, inmiddels verlopen is. Ik had ten minste verwacht dat ze contact hadden opgenomen met het bedrijf, die zoals ook aangegeven bij Social Deal, verschillende slechte recensies op de naam heeft. Wat ben ik teleurgesteld in Social Deal.

Als tussenpersoon sta je toch garant voor klantvriendelijkheid en had ik een flexibelere houding verwacht dan deze.

09-03-2024

Slechte tot geen service. Had voucher gekocht voor massagesalon Royalty Beauty Lounge.

Nou geen royalty. Vreselijke tent waar een meisje van ong 15 mij moest gaan masseren. Diplomas om te masseren niet aanwezig.

Het was ong 15 graden in die baggertent dus ik ben ongemasseerd weg gegaan. Toch zonde van mn geld dus meerderemale aangegeven bij social deal. Helaas zonder resultaat

06-03-2024

Social deal heeft mijn klacht netjes opgelost en gecompenseerd

Klacht ingediend over verkeerde prijzen die men hanteert en de zgn kortingen

Eerst via telefoon toen per mail klacht ingediend en dan krijg je antwoord wegens drukte kunt u het beste telefonisch contact opnemen met Social deal. Gewoon van het kastje naar de muur schuiven. Klachtenprocedure werkt niet bij Social Deal.

Zer
29-02-2024

Misschien had t niet zover hoeven te komen en kan er gekeken worden aan responses verbeteren betreft communicatie kanalen oa wachttijden en onnodig van het kastje naar de muur te sturen

Slecht zie google review zer sigir

Gerry
23-02-2024

Lieve Lisa en team.

Bedankt voor het hartverwarmend kaartje.

Heel attent.

Gerry en familie.

Heidy
22-02-2024

Snelle en goede oplossing na aankoop "verkeerde" deal. Na kort app contact kreeg ik binnen enkele dagen mijn aankoopbedrag terug!

Ge
09-02-2024

Goede service, ook wanneer de deals niet goed verlopen.

Annelies
08-02-2024

Had voucher gekocht waarbij de reservering niet lukte. Contact gehad met klantenservice en prima opgelost. Keurig geholpen, echt aanrader.

Anita
08-02-2024

Bij teveel tickets kreeg ik mn geld terug voor een volgende deal. Verder erg leuk om nieuws restaurants en uitjes te ontdekken voor een prima prijsje!

08-02-2024

Goed te woord gestaan door klantenservice en alles was snel afgehandeld.

Stephan
07-02-2024

Makkelijk en voordelig. Aftersales en service dikke 10!

Tamara
07-02-2024

Eerste reactie liet even op zich wachten, maar daarna goed, vriendelijk en snel geholpen via Whatsapp!

Karrie
07-02-2024

Goede klantenservice, denken mee en altijd een oplossing.

Charline velghe
07-02-2024

Had 1x2 vouchers gekocht voor een etentje en per ongeluk 2 keer betaald. Na mijn melding hiervan hebben ze mij direct 1 betaling teruggestort!

Me very happy 😃🙏

Meer Social Deal reviews