Social Deal439 ervaringen

Mark
Mark
20-09-2020

Niet zo sociaal!

Net als de hieronder beschreven review.
In maart een voucher gekocht voor een Escape room. 28 maart geboekt. Door social deal/ deal partner geannuleerd vanwege het coronavirus. Geen verdere mogelijkheid gehad om opnieuw te boeken want het is dicht. Contact gezocht met SC. Kunnen niks voor mij doen omdat de tijd is verstreken van de deal. HALLO? Ik heb niet geannuleerd én ik heb niet de kans gehad om het opnieuw te boeken. Of het wordt opgelost of ik koop daar nooit weer wat én informeer iedereen over deze a-sociale deal / bedrijf.

Rien
19-09-2020

Waar blijft het geld?

Heel vreemd. ik heb een social deal gekocht om op de Euromast te dineren a 60 euro. Door Corona is dit niet doorgegaan en ik heb verder niks meer vernomen van social deal.
Nu ik contact op neem om te vragen hoe ik die bon kan gebruiken blijkt ie verlopen te zijn per vorige maand.
de klantenservice medewerker mag niet achterhalen waar dat geld dan is gebleven, maar er kan niks meer gedaan worden, geen nieuwe deal, geen geld terug. jammer voor je!
😡

Esther
19-09-2020

Geen coulance in de huidige tijd

We hebben voor 4 personen een bon gekocht voor eten bij een Fletcher hotel. De reservering stond voor gisteren en ongeveer 2 uur voor het eten geven onze 2 mede eters aan dat ze de uitslag van de test nog niet binnen hebben en helaas niet mee kunnen gaan dan.
Daar aangekomen leg ik de situatie uit en de mevrouw van de bediening zegt dat ik dat de volgende dag aan Social Deal moet melden en dat ze de 2 vouchers dan weer kunnen activeren.
Social Deal zegt echter dat annuleren niet is toegestaan op de voucher. Dat is niet erg want ik wil gewoon gebruik maken van de van de voucher en dan 2 bijkopen voor een andere keer.
Maar helaas wordt ik weer doorverwezen naar Fletcher en die sturen mij weer terug naar Social Deal, die momenteel nog niet gereageerd heeft.
Ik snap het niet; in de huidige tijd zullen ze wel vaker wijzigingen in de reserveringen krijgen? Of hadden ze liever dat onze mede eters toch waren gekomen met een verkoudheid en zonder test uitslag?
Mijn man en ik hebben overigens wel gewoon gegeten, maar dan wel ineens een heel duur etentje :(.

Sonja
17-09-2020

Uiteindelijk is er toch nog een perfecte oplossing geboden door Sascha van Social Deal, door het hele bedrag terug te zetten naar nieuw saldo zodat ik toch weer fijne deals kan kopen bij Social Deal. Ontzettend bedankt Sascha! Je bent een topper! Vriendelijke groet, Sonja.

Slecht! Wil eigenlijk 0 sterren geven maar dat kan helaas niet

Voor mij geen social deal meer!
In maart 125,00 euro uitgegeven voor uit eten te gaan.Vanwege corona geen gebruik kunnen maken van de vouchers maar gelukkig werden deze verlengd. Geen bericht ontvangen van SD wat de nieuwe vervaldatum werd. Nu zijn ze verlopen en verdwenen en dus ook mijn geld is verdwenen!
Mail contact gehad met wel 3 verschillende personen (ook zoiets onpersoonlijks, waarom niet 1 persoon?) En uiteindelijk helaas pindakaas, we kunnen niets voor u doen. Wel als tip gekregen: houd de geldigheid goed in de gaten. Nou dag Social Deal! Jullie verdienen aan mij geen cent meer! Zo klaar met jullie!

Jens
Jens
16-09-2020

(A)Social deal

Ik had 4 vouchers voor live piano’s, door Corona uiteraard een tijd niet kunnen gaan. Op de laatste dag van geldigheid heb ik contact gehad met het restaurant, waarbij zij letterlijk aangaven: neem even contact op met Social deal, zij geven dan nieuwe codes waarna je kunt reserveren.
Vandaag contact opgenomen met (a)Social deal, die vervolgens elke vorm van medewerking weigeren.
Waardeloze service dit.

Jolanda
15-09-2020

Voucher onbruikbaar

Vouchers voor restaurant. Reservering in juni (begrijpelijk) geannuleerd nav corona. Niruwe reservering eind september. Nu 2e reservering geannuleerd. Volgens social deal door restaurant. Na contact met restauarnt blijkt dat zij issues hebben met social deal en daarom niet reserveren/samenwerken. Daar wens ik niet de dupe van te zijn. Ik ben deal overeengekomen met social deal en verwacht dus dat zij dit oplossen. Ik wil geen tegoed want ik heb een diner bij dat specifieke restaurant gekocht en niet voor iets anders betaald. Ivm issues zal dit restaurant niet opnieuw een actie hebben en dus heb ik niets aan de vouchers. Kortom: social deal kan niet leveren wat men mij verkocht heeft. Ik wil mijn euro's terug op mijn rekening zodat ik zelf (alsnog) naar restaurant kan gaan!

Armand
12-09-2020

Trap er niet in

Volgens mij gaat het slecht met social deal. Vroeger was er nog wel eens service en kreeg je je geld terug of desnoods tegoed. Nu ben je gewoon je geld kwijt. Laat je niet foppen door deze bloedzuigers!

Je kunt trouwens ook prima zonder coupon bij een restaurant een deal krijgen.

Jona
09-09-2020

Koop geen Social Deal vouchers!

Social Deal misleidt met een verhaal ‘Steun de ondernemers’
Trap er niet in, want de vouchers zijn erg kort geldig en je bent je geld gewoon kwijt! Ze lossen het ook gewoon niet op, oplichters!

Els
07-09-2020

Probleem opgelost.

We werden 2 keer door sociaal afgezegd, terwijl de boeking goed was gekeurd. Heb toen gebeld dat ik dit geen manier van doen vond. Ze konden hier verder niets meer aan doen zeiden ze, en ik kon wel een nieuwe boeking doen . Ik heb toen mijn ongenoegen gedeeld in een review en een mail met de klacht naar social deal gestuurd. Het werd toen naar genoegen opgelost. Ik vind het alleen jammer, dat het probleem telefonisch niet opgelost werd, maar wel nadat een negatief review en een mail met de klacht naar social deel werd gestuurd. Hoop dat als zoiets nog eens voorkomt het ook telefonisch opgelost kan worden. De hoofdzaak is dat ze met een goede oplossing voor beide kanten zijn gekomen.

Laila
02-09-2020

Onbetrouwbaar

Ik heb nu al zovaak de klantenservice gesproken en elke keer een ander verhaal. Ik heb al zoveel mensen in mijn omgeving gehoord met negatieve ervaringen. Geen geld terug als zij het annuleren of dat je niet kan boeken omdat er geen beschikbaarheid is.

Pas op. Ik denk dat social deal snel niet meer bestaat. Mensen moeten gewoon een jurist erop zetten, de kosten kun je toch verhalen. Als we dit massaal doen dan worden ze vriendelijker. Geschillencommissie is een idee voor velen.

Els

Beekse Bergen

Tickets verlopen per 1 april
Keek net op mijn account en zie dat ze automatisch verlengd is tot 31 dec
Top

Xena

Snelle, vlotte service

Telkens als ik een vraag of problee heb, krijg ik zeer snel reactie van Social Deal. Steeds zeer vriendelijk en ze proberen je zo goed en zo snel mogelijk verder te helpen. Zeker een aanrader!

Cees

Helaas verlopen, tja.Covid19

Dit is het antwoord wat je krijgt als je de vouchers niet kan gebruiken binnen de gestelde tijd.
Wij hadden namelijk ook diverse vouchers gekocht en niet kunnen boeken vanwege Covid19 ik denk dan.oké dat komt dan wel weer na de crisis maar dan heb je het wel verkeerd mits je een voucher van bedrijf hebt welke wel de coulance heeft een jou toelaat met een verlopen voucher. helaas is deze ook niet meer te traceren op je account want die halen ze gewoon weg en is dus nergens meer te vinden en dus ook niet te overleggen.
Ik heb Socialdeal een berichtje gestuurd maar kreeg net zoals velen hier 0 op rekest. wordt vervolgd.

Hester

Tickets

Op 30 januari 5 tickets gekocht voor de TAO in Leeuwarden. We hadden een reservering voor 12 maart. Totale kosten € 87.50
Samen met 4 collega's wilden we daar een gezellige en lekkere avond vieren
Toen kwam de Corona er tussen omdat we alle vijf in de zorg werken durfden we het die donderdag voor de lock down al niet meer aan.
Ik heb de reservering bij de TAO geannuleerd.
Nu blijkt dat je de annulering ook bij social deal moet doorgeven, anders verplaatsen zij je vouchers naar ingeleverd.
En staan ze dus niet meer tussen je vouchers, dus zie je ze niet meer.
Ik heb de algemene voorwaarden door gelezen maar kan nergens vinden dat ik de annulering ook bij social deal moet doorgeven.
Er wordt alleen maar gewezen op eigen verantwoordelijkheid, maar als het niet in de algemene voorwaarden staat hoe moet je het dan weten.?

Ik heb een heel app gesprek met de werknemers van Social Deal gehad maar kom niet tot een oplossing.
Ik vind dit erg vervelend en hoop nog op een reactie die positief uit valt voor ons.
Groet Hester

Danielle
Danielle
30-08-2020

Verlopen vouchers zonder melding van verloopdatum via mail

Barslechte service om de klant niet te informeren via mail dat de uiterste datum van de early birds vouchers bekend zijn! In de coronatijd waar iedereen graag duidelijkheid wilt en verwacht dat er open,eerlijk gecommuniceerd wordt.niet dus bij social deal.gelijk wordt de verlopen vouchers gewist.klant uit Ekeren

Diana
28-08-2020

Snelle service en klacht prima opgelost na contact via deze melding!

Vouchers bakker bart verlopen

Mijn vouchers zijn kortgeleden verlopen. Door omstandigheden met werk en coronadrukte niet gelukt om te gebruiken. Nu zegt social deal niets meer voor mij te kunnen doen! Ze zouden het ook om kunnen zetten in tegoed zodat ik er nieuwe vouchers van kan kopen. Dat zou de beste oplossing zijn! Ik koop al jaren via social deal. Schandalig om je vaste klanten zo in de kou te laten staan!

Muhammet
28-08-2020

Uiterst ontevreden over Social Deal. Dubbel genaaid door Social Deal en Corona!

In maart dit jaar een voucher gekocht om mijn auto van buiten en binnen te laten wassen. De duurste voucher waar ik in die deal uit kon kiezen! Door corona MOCHT ik hier helaas voor een lange tijd geen gebruik van maken. Ik denk oke dan gebruik ik het wel later en in de tussentijd andere vouchers gekocht om mijn auto te laten wassen van buiten enkel wat heel wat goedkoper is. Nu probeer ik de volledige voucher te gebruiken en krijg ik een heel fel en strak antwoord dat het mijn verantwoordelijk was!? Ik MOCHT de voucher niet gebruiken, ik moet dus mijn geld daar stallen en als ik het wil gebruiken ben ik lekker te laat want je moet je eigen verantwoordelijkheid nemen, wat is dit voor onzin service! dit kan echt niet.

We hebben een zeer slechte tijd gehad en nog steeds geen vast verblijfplaats maar van enig empathisch vermogen of medeleven of compensatie is geen sprake. Voor mij geen social deal meer.

Cor
Cor
26-08-2020

Geld gewoon kwijt

In het voorjaar meerdere eet- en saunabonnen gekocht bij Social Deal (ook bij Groupon en Vakantieveilingen).
Konden niet gebruikt worden voor de vervaldatum. In juli en augustus dan maar geprobeerd. Overal nul op het rekest. Waar blijft dat geld dan nu?
Reisbureau's worden gehouden aan leveren of geld terug geldt dit niet voor dergelijke sites.
Niet meer doen dus.

Mirjam
26-08-2020

Ontevreden

Ik had twee sd gekocht voor chocobreak. Gereserveerd voor 28 maart, maar deze afspraak werd door chocobreak geannuleerd vanwege Corona. Actie werd ( maar) verlengd tot 12 juli. Ik man in aug meerdere keren contact op met SD en chocobreak om te proberen alsnog van de deal gebruik te maken, maar SD zegt dat ze niks meer kunnen als de uiterste datum verstreken is. Waar ik van baal is dat ze in Corona tijd niet milder/ schappelijker zijn, ik mijn geld kwijt ben en zij mijn geld hebben! Dat is makkelijk verdienen!

Marjolijn
20-08-2020

Weekend Kattevennen (Genk)

Wij hebben pas een weekendarrangement in Kattevennen (Genk) gedaan met het gezin. Het was een zeer fijne ervaring. Het personeel was erg vriendelijke. Onze dagen waren gevuld met toffe gezinsactiviteiten: wandelen, een uitstap naar Cosmodrome, minigolf en mountainbike. Graag wil ik ook een pluim geven aan de kok voor het lekkere eten! Kortom, het was een zeer goede deal.

Meer Social Deal reviews
Welk cijfer geef jij Social Deal?