Social Deal reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Social Deal ervaringen

Tamara
26-07-2024

Zeer nette en snelle service

Hadden een verkeerde voucher gekocht

Maar werd zeer netjes opgelost door te annuleren

Amanda
26-07-2024

De klantenservice is echt prima. Werd netjes geholpen, vis WhatsApp.

Armanda
26-07-2024

Zoon ziek geworden en 1 voucher restaurant over, dit is keurig geregeld, heb geld geretourneerd gekregen, ben zeer tevreden. Mvg Armanda

Julia
26-07-2024

Ik werd super goed geholpen door de collega’s van Social Deal, met in het bijzonder Janne!

Het probleem was snel opgelost en super fijn contact gehad! 💯

Nick
26-07-2024

Hartstikke goed en als het niet goed is krijg je je geld weer terug goede service aardige mensen en snel

Peggy
26-07-2024

Fijn gesprek via WhatsApp met medewerker van Social Deal. Ook al spreek je iemand niet via de telefoon(dit was wel mogelijk), zelfs via Whatsapp voelde dit heel persoonlijk. Snelle reactie. Meedenken met je vragen. Begrip voor je situatie. Top!

Sumi
26-07-2024

Ik wil jullie team bedanken door de goede hulp die jullie mij geboden hebben voor een lastige situatie met een handelaar.

Esther
25-07-2024

Mijn moeder had vouchers gekocht en daar zag ze later vanaf ivm de reviews. We hebben ons beroept op het herroepingrecht en ik heb ook SD via whatsapp savonds benaderd. De volgende dag kreeg ik een antwoord terug van Janne en zij heeft alles in no time in orde gemaakt en het geld terug geboekt. Heel fijn dat dit zo is afgehandeld.

Annet
25-07-2024

Hadden per ongeluk iets voor de volgende dag geboekt maar kregen netjes ons geld terug

25-07-2024

Vandaag ineens een mail van social deal met aanbiedingen. Ik had nog nooit een mail van hen gekregen, dus ik was verrast. Ik had daar toch geen account aangemaakt?

Bang voor spam of phishing ging ik direct naar hun website om te kijken of ik daar een account had. En ja met wachtwoord reset kon ik inloggen met mijn mailadres als account. Maar mijn account bevatte geen enkele aangevulde gegevens, wat ik normaliter altijd direct doe.

Wel trof ik ineens in mijn spamfolder een mail aan om mijn account te bevestigen? Alsof ik toch een nieuw account had aangemaakt.

Vreemde manier van zaken. Opheffen account kan overigens alleen door een mail naar het info e-mailadres te sturen. Kijken of ze hierop reageren.

Omdat ik geen gebruik (wil) maken van social deal en dus verder geen inhoudelijke ervaringen heb, laat ik de waardering in het midden (5).

Valerie
24-07-2024

Ik had een voucher gekocht waarvan ik bleek dat ik die niet meer kon inwisselen omdat het bedrijf al vol zat. Erg vervelend maar Social Deal reageerde snel en bood een terugbetaling aan van de voucher. Snel en vriendelijk geholpen. Mooie oplossing aangeboden.

Hilde
24-07-2024

Heel snel een reactie en een gepaste oplossing via WhatsApp!

Marianne
23-07-2024

Snelle en duidelijke communicatie!

Veroniek
23-07-2024

Snel accuraat aardig. Bij n probleem meteen een oplossing

Nathalie

Goed rn snel geholpen

Julia
22-07-2024

Ik had een voucher aangeschaft. Na aankoop bleek dat het desbetreffende bedrijf helemaal geen beschikbare datums meer over had waardoor ik dus de voucher niet zou kunnen gebruiken. Na contact gezocht te hebben met social deal hebben ze gelijk mijn aankoop bedrag teruggestort (moet het nog ontvangen). Heb er alle vertrouwen in dat dat goed gaat komen.

Margreet
22-07-2024

Tot voor een half jaar vond ik Social Deal een topper.

Maar nu al even minder tevreden.

Betalen via Machtiging werkt niet een communiceren via WhatsApp is een drama.

Gelfke
21-07-2024

Vraag gesteld en binnen 15 min antwoord gekregen. Super

Lize
20-07-2024

Snel en duidelijk antwoord

Margriet
19-07-2024

Janne van Social Deal heeft mij enorm geholpen met het overzetten van een afspraak!

Klasse!

Meer Social Deal reviews