Social Deal β€’ 144 ervaringen

13-06-2019

Goede hulp

Per ongeluk was in mijn e mail adres een M verandert in een N. Ik kreeg dus geen bevestiging van mijn voucher in mijn mail. Ik heb contact opgenomen eerst per telefoon en later per app en daar werd ik erg goed geholpen en werd mijn probleem opgelost

Maurice
13-06-2019

Review

Mooie deals en goeie service als er vragen zijn.

Paula
Paula
12-06-2019

Superdeals

Hele vriendelijke en goede deals en zeker ook vriendelijke medewerksters als er problemen zijn

Eline
Eline
12-06-2019

Nette en snelle reactie

Voor vragen kun je altijd bij de helpdesk terecht. Er word snel gereageerd, en je bent snel geholpen. Bedankt social deal!

Carmen
11-06-2019

Superleuke deals en goede service!

Ik heb al meerdere keren gebruik gemaakt van Social Deal, en ben hier altijd erg tevreden over! Erg handig dat alles in de app zit en er geen papieren geprint hoeven te worden o.i.d. De klantenservice (in dit geval Melanie) reageert erg snel via Whatsapp op vragen en zorgt ervoor dat alles goed geregeld is! Helemaal super :)

NN
06-06-2019

Recencies worden aangepast

Na invullen negatieve recensie werd deze niet geplaatst. Reactie van Social Deal was:
"Alle reviews komen binnen bij onze klantenservice en worden opgepakt met het desbetreffende bedrijf. Hierdoor kunnen wij onze kwaliteit waarborgen en heeft jouw review een groot effect. De ondernemer heeft de kans om te reageren op een review. Wanneer de ondernemer er helaas voor kiest om een review niet te verwerken, verschijnt deze helaas niet op de website."

Niet gek dat er dan allemaal top deals staan.

Andi
Andi
05-06-2019

Een echte aanrader

Mijn eerste bestelling lukte niet via mijn mobiele telefoon. Ik kreeg hulp via het klantenservice. Ze waren behulpzaam en geduldig. Een top service!

Evy
03-06-2019

Tevreden social dealer

We gaan al bijna elke maand sinds 3 jaar eten via social deal en op 2 keer na steeds goed gegeten. 3 keer opgebeld door een medewerker omdat de zaak ondertussen de boeken dicht gedaan had en onmiddellijk stond het geld terug op onze rekening. Vandaag heb ik zelfs 10 euro gewonnen via Facebook.

Elly
Elly
03-06-2019

Toch lekker uiteten

Ik had vouchers besteld voor Saloniki maar kreeg ze niet binnen, na een chat bericht met Melanie van social deal is alles toch keurig netjes in orde gekomen. Ik ben daar natuurlijk superblij mee, het was zo opgelost. Dus op naar Saloniki voor een lekker 3 gangen diner πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Laurens
29-05-2019

Social Deal recensies

Het is van de zotte als je een slechte ervaring hebt (Jasmin Garden Eibergen) en bij Social Deal deze ervaring plaatst dat de eigenaar van het restaurant dit moet goed keuren. Hoe corrupt kun je zijn πŸ˜–πŸ˜–πŸ˜–πŸ˜–

Nancy
28-05-2019

Betalingsprobleem

Ik had perongeluk een voucher 2x gekocht. Na even chatten met de medewerkers van social deal, was dit probleem verholpen en was het geld terug gestort zonder problemen!

Maud
Maud
27-05-2019

Super geholpen

Ik had vanmiddag een voucher gekocht voor vanavond en kon na 1600 niet meer reserveren. Wist dit niet heb gebeld naar social deal en kan hierdoor vanavond lekker eten met me vriendje.
Top bedankt social deal (brett)

27-05-2019

Super geholpen

Ik was niet op de hoogte hoe te werk te gaan bij betaling via de Q code voor aanschaf voucher. Kwam er helemaal niet uit. Kon de voucher nergens terugvinden. kwam omdat ik de app niet op mijn telefoon geinstalleerd had.
Door Melanie uitstekend geholpen en is mijn probleem opgelost.
Hartelijk bedankt, nogmaals

Esther
Esther
24-05-2019

Teveel vouchers per ongeluk gekocht

Ik had middels eenmalige machtiging per ongeluk 4 vouchers gekocht ipv de bedoelde 2. Samantha van de klantenservice heeft mij via de Whatsapp snel en fijn geholpen. 2 vouchers geannuleerd door Social deal en tegoed in mij account gezet met onbeperkte geldigheid. Top service!

Erik
23-05-2019

Wisselvallig

Deze klacht is opgelost

Social deal vehikel voor oplichting?

Accomodatie geboekt via social deal waar vervolgens geen contact mee mogelijk bleek. Vermoeden van kwade opzet van de verhuurder. Geen andere keus dan te annuleren en alternatief te zoeken voor jubileum. Nu eist social deal volledige betaling en nul coulance.
Begin er niet aan.

Roos

Trouwe klant van Social Deal

Al jaren gebruik ik de leuke deals van Social Deal. Ze weten mij telkens weer te verassen met leuke nieuwe uitjes! Ik ben uiterst tevreden over de klantenservice. Zij lossen alles netjes en snel op en zijn daarbij ook erg goed bereikbaar. Ik raad Social Deal aan iedereen aan.

Rezi

Effectief en flexibel geholpen

Na wat problemen met mijn vouchers heel klantvriendelijk geholpen door de klantenservice. Ga zo door!

Shirley

Goed geholpen!

Ik had een voucher gekocht, maar kreeg hier geen mail van en kon hem ook niet vinden in de app. Ik heb via WhatsApp een berichtje gestuurd waar ik zeer vriendelijk te woord werd gestaan en ik had een typ fout gemaakt in mijn mail adres. Deze hebben ze voor mij aangepast! Super fijn!

Hasan
20-05-2019

Zijn jou gegevens veilig bij Social Deal.think twice.

Deals zijn zeker goed. echter ze zijn de beste voorbeeld in hoe slecht een bedrijf omgaat met zijn klanten en de geloofwaardigheid van hun klanten.
Nog nooit heb ik zoiets ervaren. er zouden 4 x 1ste klas na vouchers gekocht zijn met mijn gegevens. na contact met social deals klantenservice geeft men aan dat ze waarschijnlijk dan iets verkeerd is mijn account. wellicht is iemand mijn wachtwoord bij social deal weten te achterhalen etc. conclusie ik als klant wordt verschuldigd van een aankoop welke ik niet gedaan heb en dus toch maar moet gaan betalen. hoe veilig zijn onze gegevens bij social deal en hoe kan het zijn dat een ander via mijn account aankopen kan doen en als ik dit als klant bij social deal meld je dan als een soort van een leugenaar gepositioneerd wordt.

Hoe veilig denk jij dat het is om bij social deal aankoop te doen. voor je het weet moet je betalen en niet weinig ook voor iets wat jij helemaal niet hebt gekocht.

Roos
20-05-2019

Onjuiste prijsverlagingen en zeer slechte service

Ik had bij Social Deal 2 bonnen gekocht voor het Griekse restaurant in Wageningen bij Alexandros. Wij hadden hier betaald voor een All You Can Eat diner. Echter kregen wij dit niet omdat meneer zei "ik wil jullie de echte Griekse keuken laten proeven" wij vertelden hem toch graag ons gekochte deal van social deal willen krijgen maar dit werd geweigerd. Daarnaast kocht ik later 4 coupons voor €34 p.p. voor Villa Velperweg wat een 5 gangendiner zou moeten zijn. Echter hadden wij na het diner nog ontzettend honger, was de dure wijn gemorst op de tafel zonder een nieuwe te krijgen en was het eten ver onder de maat. Social Deal betekende helemaal niets voor ons en weigerden ons te helpen. Mijn advies: boek niets via Social Deal zij houden een groot percentage van de opbrengst voor het restaurant maar dragen 0 verantwoordelijkheid!

Meer Social Deal reviews
Welk cijfer geef jij Social Deal?