Veiling.nl reviews

4.7
Periode20232022
Abdu
10-05-2023

Fraude bedrijf, ik heb een product verplaatsen aan winkelwagen toen was €7 prijs is, ik wilde de product verwijderen, omdat ik wil meerdere producten tegelijk kopen, maar helaas niet kan verwijderen als geplaatst heb, dus na 7 dagen krijg incasso betaling van €47 zoooo! Grappig

Rita
19-06-2022

Ik heb op zich goede ervaringen met vakantieveiling.nl. De communicatie zou een stuk beter kunnen, maar na een hele boze mail van mij hebben ze het probleem goed afgehandeld. Wat ik heel irritant vind is dat ze hun app hebben “verbeterd”. 😖Ik kan nu niet meer inloggen, moet eerst de nieuwe versie downloaden, maar dat kan mijn mobiel niet aan. Moet ik dus eerst een nieuwe mobiel kopen, 🤨ik dacht het niet. Dus dan maar geen vakantieveiling.nl voor mij. (Had wel leuke uitjes gescoord.)

Had ook ik veel (bij nader inzien overbodige) producten “gewonnen”.

Dus dat is dan weer ok, dat ik die “verleiding” niet meer heb😁.

J.a.Spies
27-01-2015

Annulering door veiling.nl

Draadloze Microfoon set gewonnen maar heb niet direct betaald,de volgende ochtend kreeg ik een mail van veiling.nl dat ik direct moest betalen. Enige uren later (ik had nog steeds niet betaald) kreeg ik een mail dat het gewonnen product niet meer leverbaar was en de bestelling geannuleerd was. Wat schertst mijn verbazing, toen ik ging kijken op de site werd diezelfde set weer aangeboden en werd er weer op geboden. Erg vreemd ! Had overigens wel een eerdere bestelling betaald en ontvangen.