Vliegtickets.nl reviews

Yvonne
28-03-2022

Wat een slechte service. Ik ben om 9 uur gaan bellen pas om 10.45 kreeg ik een medewerker aan de telefoon. Ik wil een route wijziging doorgegeven. Zij kunnen dus niet in het systeem dat moet via een backoffice. Zij geven geen garantie dat het lukt. Als je bij hen boekt kunnen ze wel in het systeem om gelijk te boeken maar bij routewijziging kan dat ineens niet meer. Klantenservice is toch uitgevonden

voor de klant om mee te denken en gerust te stellen? Intussen zijn we ruim 3 weken verder.

Ajb doe hier wat aan. Zo te lezen ben ik niet de enige dat willen jullie toch niet?

Robbert
22-03-2022

Ronduit compleet bagger, onbereikbare klantenservice en een site die alles behalve hulpvol is, geld ontvangen doen ze makkelijk maar retour is er niemand thuis, doe jezelf een lol, en boek NIET bij dit bedrijf!

Dick
22-03-2022

Slecht bereikbaar en 100% afschuifgedrag.

Wachten op je geld na annulering.

Nooit meer boeken bij vliegtickets.nl

Rene rutten
24-02-2022

Wat een k* bedrijf! totaal geen hulp geboden. Geld is binnen bij ze en je komt niet verder dan klantenservice die je niet kunnen helpen omdat de "backoffice" niks van zich laten weten. Ben al vanaf nov. 2021 bezig om een andere ticket te krijgen. Ze werken vanaf vertrekdatum, wat niet gaat omdat je ook een pcr test moet aanvragen voor die vertrek tijd. Nooit bij boeken!

23-02-2022

Een bedrijf met veel beloftes, maar ze niet kan waar maken!

2 tickets besteld " retourtje Barcelona " kosten zijn het niet maar wel geboekt met de verzekering " verbeterde terugbetalingsvoorwaarden " het gezegde van het kastje naar de muur is door Vliegtickets.nl bedacht en dat kunnen ze dan ook echt heel goed, waarschijnlijk is dat dan ook het enige wat ze na kunnen komen. Gaat bij ons niet om een groot bedrag maar wel om het principe dat we een geldige reden van annuleren hebben waardoor we het kosteloos kunnen annuleren met teruggave van de gemaakte kosten. Nu 2 maanden bezig om ons geld terug te halen en gister maar even de rechtsbijstand erop gezet, welke aangeeft dat we zeker ons geld gaan terugkrijgen. Jammer dat je als zo'n bedrijf niet eens je woord kan nakomen en verzuipt in je eigen leugens.

05-02-2022

Waardeloze service. Vluchten omgeboekt zonder waarschuwing en niet goed opgevolgd. Kon zelf nieuwe tickets gaan kopen, ze zijn niet bereikbaar.

27-01-2022

Vanaf mei 2020 bezig om geld terug te ontvangen van geannuleerde vluchten waarbij ze nu (januari 2022) nog steeds in hun mail vermelden dat het terugvorderen ongeveer 6-12 maanden duurt. daarnaast komen ze nu met een nieuw feitje op de proppen dat wij zogenaamd een gedeelte van een ticket gebruikt zouden hebben en daarom minder geld terugkrijgen (wat niet het geval is).

Mart
21-01-2022

Ik probeer al een half jaar mijn geld terug te krijgen voor een geannuleerde vlucht. Wel beloftes in het begin, nu word ik al maandenlang genegeerd. Tientallen emails onbeantwoord. Onbeschoft schandalig bedrijf.

20-12-2021

Boek NOOIT, maar dan ook NOOIT via vliegtickets.nl. Ze hebben mijn boeking per abuis geannuleerd in plaats van gewijzigd, na allerlei heen-en-weer getelefoneer en ge-email, waarbij duidelijk was dat de ene medewerker niet wist wat de andere gedaan had en ik van het kastje naar de muur werd gestuurd. Bovendien deden ze het voorkomen alsof niet zij maar de airline mijn vlucht had geannuleerd, wat aantoonbaar onjuist is, en weigeren ze hun fout te erkennen en direct het boekingsbedrag terug te storten. Het is een chaotisch, slecht bereikbaar bedrijf, dat bovendien niet eerlijk is in hun communicatie

Anique
08-11-2021

Vliegtickets is in geen mogelijkheid te bereiken. Lange wachttijden en als je dan eindelijk iemand aan de telefoon krijgt wordt je meerdere malen weggedrukt.

Linde
08-11-2021

Door omstandigheden ben ik verplicht om mijn vlucht te annuleren, in het weekend niet bereikbaar. Ondertussen al 1 uur aan de telefoon en nog steeds geen gehoor. Verschrikkelijk!

25-10-2021

Oplichters niets meer en niets minder! Ga er geen energie meer insteken ik ga ervan uit dat ik kan fluiten naar mijn 1000 €…

Mensen niet boeken hier!

Dim
15-10-2021

Telefonisch onbereikbaar. Denkend Direct bij de vliegmaatschappij mijn reservering te plaatsen. Vliegtickets.nl laat de website lijken op de originele vliegmaatschappij en doet je denken dat je daar boekt. Je voelt je wel opgelicht, omdat ze wel duurder zijn dan de vliegmaatschappij zelf.

MH
13-10-2021

Slechte communicatie

Niet te bereiken via de telefoon. Alles via de mail, waar je 2 maanden later pas een bericht van terug krijgt. Niet heel handig als je de vlucht moet annuleren 4 dagen van te voren.

30-09-2021

Als ik geen sterren kon geven voor deze belachelijke partij dan had ik dit zeker gedaan. Dit bedrijf is op geen enkele manier normaal benaderbaar. Geven aan een vlucht niet te kunnen vergoeden, maar in plaats daarvan een vervangende vlucht te kunnen aanbieden, waarbij ik contact met hen zou moeten zoeken voor de gewenste vlucht. Dit bedrijf reageert helemaal nergens op en zijn telefonisch nooit maar dan ook nooit bereikbaar. Het boeken van een vervangende vlucht is dan ook onmogelijk. Als klap op de vuurpijl is in de enige response die ze hebben gegeven, ook nog eens doodleuk aangeven dat ik maar een advocaat moet inschakelen.

Dat dit inderdaad nog kan in Nederland en creditcardmaatschappijen ook doodleuk zeggen dat ze er niks aan doen is onvoorstelbaar.

Ik zou het werkelijk niemand aanraden hier een vlucht te boeken, schandalig bedrijf.

Marja
29-07-2021

Opgelicht!

Mijn vlucht werd door de vliegmaatschappij geannuleerd, dus ik opteerde voor een open ticket. Geen bevestiging van Vliegtickets.nl ontvangen. Telefonisch onbereikbaar, geen reactie op mail. Direct bij de vliegmaatschappij blijkt mijn reservering niet eens bekend. Mijn geld kwijt en geen vlucht. Oplichters!

Wouter
04-07-2021

NOOIT MEER Vliegtickets.nl

Dacht bij Easyjet te boeken. Bleek na betalen op Google op de site van Vliegtickets te zitten. Was plm 25% duurder dan bij Easyjet. Dit grenst aan oplichter nog. Vliegtickets heeft 0,0 toegevoegde waarde👎👎👎👎👎👎👎!

Maxime
04-06-2021

Verschrikkelijke klantenservice zonder oplossing

N december 2020 een ticket geboekt voor mei 2021. Ik was me bewust van het risico van een ticket boeken ten tijde van Corona, maar vliegtickets.nl gaf de optie om een verzekering af te sluiten waarmee je bij een gecanceld ticket, een restitutie/voucher zou ontvangen daarom durfde ik het aan om via hen te boeken. In maart 2021 kreeg ik het bericht dat mijn vlucht gecanceld was, ik heb hier meteen op gereageerd met de vraag of ik een refund/voucher kon ontvangen. Helaas heb ik op deze mail geen reactie mogen ontvangen en ook niet op de 5 andere mails die ik naar de klantenservice van vliegtickets.nl heb verstuurd. De klantenservice tijden van vliegtickets.nl overlappen precies met mijn werktijden (ma-vrij 9:00 tot 13:00) en het was dus niet mogelijk om telefonisch contact op te nemen, maar na lang geen reactie besloot ik een maandag vrij te nemen om hen te kunnen bellen. Na lange wachttijd kreeg ik iemand aan de lijn en deze persoon sprak alleen Engels. Nu is dit voor mij geen probleem, maar is het wel vreemd dat ik dit niet had aangegeven in het keuzemenu. Na een kort gesprek kreeg ik te horen dat ze het verzoek voor een restitutie (mijn vraag of het ook een voucher kon worden werd genegeerd) naar een andere afdeling had gestuurd en dat ze hier nog dezelfde werkweek terugkoppeling op zou geven. Toen ik op vrijdag nog niets had gehoord, besloot ik om tijdens mijn pauze nogmaals te bellen. Ook deze keer kreeg ik een Engelstalige persoon aan de lijn. Toen ik vroeg wat de status was van mijn verzoek verkondigde ze dat deze nog uitstond en toen ik hier op wilde reageren werd er opgehangen. Mede door deze reactie en door het maandenlange proces, ben ik alle hoop op een refund/voucher verloren, terwijl ik hier bij het boeken een extra verzekering voor heb afgesloten. Ik heb zelden zo'n verschrikkelijke klantenservice meegemaakt en ik zal in de toekomst niet meer via vliegtickets.nl boeken (en ik raad dit eigenlijk iedereen af om te doen, boek gewoon via de vluchtmaatschappij zelf).

Mario
09-09-2020

Voor mij nooit geen Vliegtickets.nl meer.

In november 2019 een reis voor 8 personen naar Mallorca geboekt via Vliegtickets.nl. We zouden vliegen met Lauda (is Ryanair)., Netto prijs € 1.997,00 exclusief € 29,00 Boekingskosten en € 14,99 volledig servicepakket. Kreeg van Ryanair een bevestiging dat geboekt en betaald was. € 1.862,00.

Verschil van bijna € 180,00 inclusief dus de betaalde Boekingskosten en Servicepakket, . Na verschillende mails kreeg uiteindelijk een heel lulverhaal maar kwam er achter dat Vliegtickets.nl gewoon extra geld bij de bagage opdrukt . Dat was 1ste teleurstelling maar goed, geboekt is geboekt.

Toen kregen we in maart bericht van Ryanair dat de reis gecanceld werd door Corana.

Van Vliegtickets.nl toen geen enkele reactie, Na maanden kreeg we uiteindelijk bericht dat zij er niet aan konden doen ne zodra het geld bij hen binnen zou komen, het terug betaald zou worden. Verschillende keren gevraagd of zij daar achteraan zouden gaan werd niet beantwoord. Zelf maar met Ryanair aan de gang. Uiteindelijk las ik een artikel dat er een “refund” aangevraagd diende te worden indien er bij een “tussenpersoon” geboekt was. Uiteindelijk kreeg ik van hen bericht dat er half juli terug betaald worden zou. Maar al wat er niet kwam, het geld van Vliegtickets.nl

Nadat ik in augustus maar eens dreigde juridische stappen te overwegen kreeg ik plotseling een bericht van Vleigticket.nl dat de financiële afdeling “onlangs” het bericht had ontvangen.

Uiteindelijk had ik op 24 september m’n geld weer terug maar wel minus de Boekingskosten en het Volledig Servicepakket. Boekingskosten kan ik me dan nog een keer iets bij voorstellen maar ook het Servicepakket willen ze niet terug betalen terwijl ze qua Service helemaal niets hebben gedaan.

Mijn advies. Boek gewoon rechtstreeks bij een maatschappij, dit scheelt al in de boekingskosten en geen opslag voor bagage. Een goede leer voor de volgende keer, voor mij nooit geen Vliegtickets.nl meer.

Sven
25-08-2020

Verschrikkelijke webwinkel

Met een omboek verzoek geprobeerd contact te leggen; moet via een email; geen response op geen enkele mail. Indien het vertrek binnen enkele dagen vertrek is dan moet je bellen: wat blijkt er is GEEN telefoon nummer, en via de moedermaatschappij telefonisch niet bereikbaar. Dus heb je pech als klant, ondanks hun “365 dagen per jaar bereikbaar” statement.

Wat een waardeloze tent is die Otravo (de moedermaatschappij) pas op voor dergelijke boekingen, ook via hun andere “merken” want het is hetzelfde platform.