Wish fashion boutique reviews

3.5
Periode2023
An
02-12-2023

Niet echt klantvriendelijk, wat ik heb ervaren.

Tegenwoordig bestel ik online af en toe wat, alleen de levertijd duurt zo lang. Er staat binnen 1-3 werkdagen, ik wacht nu al 4 dagen en er is nog niks aan gemeld in de DHL app.

Chadia
13-01-2021

Webshop betaald niet terug na retourneren

Bestel hier niet! allemaal leuk en aardig, totdat je wat wilt retourneren. Eigenaresse denkt dat haar “standpunt” boven de wet staat. Ze komt met argumenten die nergens op gebaseerd zijn. Ik heb mijn pakket op tijd volgens de wettelijke voorwaarden retour gestuurd, omdat mevrouw haar eigen regels hanteert weigert ze nu om mijn geld terug te geven. Eerst kreeg ik een mail dat ik te laat was met retourneren. Na allemaal screenshots over hoe de wet koop op afstand in elkaar zit was ik niet meer te laat, maar was het probleem ineens dat ik niet gemeld zou hebben dat ik mijn pakket retourneer. Even voor de duidelijkheid; ik was op tijd met retourneren en ik heb mij aan alle voorwaarden van de wet koop op afstand gehouden. Zij heeft van mij een retourformulier ontvangen die net als het pakket op tijd verzonden is. Op haar eigen website staat letterlijk dat ze alleen het retourformulier in haar pakket verwacht bij het retour sturen van een pakket. Vervolgens krijg ik het pakket retour in mijn brievenbus, terwijl ik heel duidelijk heb aangegeven hier niet mee akkoord te gaan. Het item dat ik besteld had is veel te groot. Ik stuur het niet zomaar retour. Bestel hier niet, je raakt je geld kwijt zodra er iets niet in orde is.