Aegon reviews

2.5

12-01-2017

BANKSTERS, enorm slechte behandling 20 jaar

Kort vertelt

Ik woon in Denemarken al 20 jaar. Ik heb een klein pensioen bij Aegon. In 20 jaar heeft Aegon daar niets bij laten komen, 0 Euro in 20 jaar. Met inflatie is heeft meer dan gehalveerd in waarde. Men kan niet bellen, geen antwoord op mails Men kan niet geld niet opnemen Als jeg eindelijk met iemand kan praten, wilt Aegon 100-150 Euro hebben om een vraag te beantwoorden

Als je Aegon van mijn perspectief ziet, weet wat Aegon is, en hoe ze mij behandelen. Sorry, maar daar is niets goed te zeggen over mijn ervaring met Aegon

Ma
07-01-2017

Random prijsverhoging en niet te bereiken

Na een tijdje te zijn verzekerd bij Aegon vonden ze het nodig om hun bestuurders een bonus te geven. Dus mijn autoverzekering werd ineens 50% duurder. Het ging van een leuke €40 naar €60 zonder opgave van reden.

Allemaal heel leuk en zo maar daar ben ik het natuurlijk niet mee eens. Vervolgens wil ik de verzekering beëindigen en word ik letterlijk verplicht om nog 2 maanden door te betalen.

Dat gaan we dus mooi niet doen. Alle incasso's worden geblokkeerd en hoppa naar een betere verzekeraar!

KIES AUB EEN ANDERE VERZEKERAAR!

Wat een stelletje debielen lopen daar rond zeg!

Mike
12-09-2016

Inbraakschade

Ik begin even in het begin Wij zijn hier januari 2013 komen wonen. Toen werd al door de buren gezegt dst ervoor mij 5/6x was ingebroken bij de vorige bewoners. Zo kwamen wij dus al leuk in onze woning. Na de tijd die volgde hebben wij 2keer mensen in onze achtertuin betrapt met zaklampen enc enc. Politie toen ook geweest. 2j geleden ingebroken spullen meegenomen Aegon heeft exper langs gestuurd alles op papier gezet. Helemaal top. Aegon zei tegen mij meneer neem een kluis bewaar al uw kostbaarheden erin. En maak fotos van alle spullen en leg ook bij familie neer Wij hebben kluis aangeschaft. Foto ervan naar aegon gestuurd Toen ook tijdje later gebelt of wij verplicht waren alle dozen te bewaren. "Nee dat hoefde niet foto was voldoende voor hun" Nu zijn wij op een vrikdag weg gedaan rond 13.00 Mijn buren hadden de afstandsbediening van myn lampen van de sairre en in huis Mijn buren van allebei de kanten melden mij dst er lampen branden En de anderebuurvrouw dat de lamp in keiken niet uit ging Ik woon in arnhem en wij waren in nijmegen bij mijn schoonmoeder. Omdat ik de slijptol moest hebben ben il zondags naar huis gegaan en constatteerde dat er was ingebroken Ons spaargeld. Belastingsgeld vakantiegeld van 3j is weg. En ons huis was zogoed als leeg van alle electronica dvds enc enc Er kwam een dekra exper meneer baghus. Die meneer is 10 min geweest niet vriendenlijk en asociaal aangelegd. Toen hij weg was gelyk aegon gebelt en gezegt dit word niks hij luisterde niet enc enc enc. Heb hem toen zelf ook mail gestuurd Hij belde mij met excuus enc enc Dagen erna gebelt wat nu stand van zaken was Toen werd mij gezegt we wachten op rapport van dekra exper Zo ging het constand door En meneer baghus zei ik heb de aegon een mail gestuurd en hun gaan in berraad wat ze met jou aan moeten Dus ik dacht huhhhh dus ik zenuwachtig en belde vaak op om te vragen hoe het verder ging. Toen had ik ineens een rechercheue van dekra aan de telefoon De dekra exper geloofde mij niet en heeft aegon geadviceerd een rechercheur in te schakelen Ik dacht wat isxdit allemaal Die meneer kwam bij mij ik zou opgenomen worden enc enc Er werden zulkexrare vragen gestelt dat ik eral niet van kon slapen. Ik zit aan de rustgevende medicatie door dit alles Hij wou mijn telefoon inzien wst ik niet deed Hij wil alle informatie tot vrienden nummers adressen buren enc enc Mijn buurvrouw heeft hij gebelt en vroeg of hij whatsapp bericht mocht inzien enc enc Ik heb nu een contra exper ingeschakeld. En mijn advocaat. Omdat aegon heel oneerlijk is.ik hen de aegon fotos moeten opsturen ván wat ik in bezit hatlen werd gezegt we hebben ze binnen. 1w later heb ik gebelt of ik de fotos terug kon krijgen omdat dat mijn enigste bewijs was. "Ik betaal altijdxalles contant. Dus bewijs via bank heb ik niet " zeiden ze we hebben niks binnen gehad. Ik boos en verdrietig. Paardagen later zeggen ze weer tegen independer we hebben ze binnen. Maar daar blijft het bij. Ik heb SPIJT op alle haren in mijn HOOFD. dat ik een kluis heb aangeschaft ik ben de fotos van bevallingsn van MIJN kinderen mijn dierbare familie die overleden ZIJN. Allles ben ik kwijt. EN IK GA DOOR TOT HET EINDE . OVERAL OP INTERNET LEES IK GENOEG HOE MENSEN WORDEN AFGEPOEIERD DOOR DE AEGON EN DE DEKRA. en zou strijden tot het bittere eind voor mijn gelijk! Vakantie van myn kinderen is kapot gemaakt ik die er niet van kan slapen en er aan onderdoor gaat. En als ik bel word gezegt u moet gedult hebben. Nou gedult heb ik genoeg. Ik ben OP

Tiffany
20-08-2016

Verzekerd maar niks uitgekeerd

Mijn buurvrouw is verzekerd voor inboedel, zoals ik alleen zitten wij bij interpolis.

Interpolis is werelds, die keren ook echt uit als er wat kapot wordt gemaakt.

Aegon niet, aegon keert niks uit al ben je verzekerd.

Zij heeft bericht gehad dat zij alleen bij regen en onweer verzekerd is wat mij onterecht lijkt gezien ze het zelfde verzekerd is als ik.

Sander
15-08-2016

Schade aanrijding

Heb in 2015 aanrijding gehad. Een andere auto is bij mij achterop gereden. Eerst zegt eagon dat ik geen schuld heb en nu de tegenpartij dreigt met getuigen die er niet waren blijkt ik ineens de schuldigen te zijn en mag voor 1 auto € 50,- per maand meer gaan betalen voor 5 jaar lang dus € 3000,- euro en als toetje ga ik van schade vrije jaren van schaal 7 naar 1. Maar een rapport van het schadebedrag is er niet ook al beweerd de tegenpartij dat het er is maar eagon heeft het tot op heden niet. Dus al mijn verzekering maar weg halen daar en naar een echte maatschappij gaan die wel voor zijn klanten staat.

Sander

Josefina
05-07-2016

Een autoverzekering bij de Aegon, waardeloos

Ik betaal jarenlang keurig automatisch mijn all risk verzekering voor mijn auto bij de Aegon. Nu heb ik mijn auto een paar weken geleden verkocht en vanmiddag een andere aangekocht. Vanuit de garage belde ik de klantenservice Vliet om per direct een autoverzekering af te sluiten, was niet mogelijk aangezien er een aantekening stond bij mijn naam. Wat mocht ze niet zeggen. Ik moest mij maar richten tot www.focum.nl Ik heb notabene geen schulden en ben geen wanbetaler. Nu heb ik vanuit de autogarage mijn autoverzekerd bij Unive en tot mijn grote verbazing ontving ik eind vd middag via de mail de bevestiging van mijn autoverzekering die ik NIET ben aangegaan omdat Aegon mij in de ochtend mededeelde dat het niet mogelijk was............. WAT EEN BELACHELIJK SITUATIE AEGON, HEB METEEN AL MIJN ANDERE VERZEKERING OPGEZEGD DIE IK BIJ DE AEGON HEB LOPEN, SLECHTE MANIER VAN ZAKEN DOEN EN IEMAND AFSCHILDEREN ALS EEN CRIMINEEL/ WANBETALER terwijl ik een hardwerkend eerlijk persoon ben...... ik raad mensen niet aan om een autoverzekering bij de Aegon te nemen want gezinsleden hebben ook te maken met veelvuldige fouten die de Aegon maakt.......

Hennie
01-07-2016

Snelle afwikkeling

na 14 dagen alsnog waterschade gemeld en na verwachting weer een snelle en positieve afwikkeling.

bij deze bedankt.

A.
30-06-2016

Schade afhandeling

Ik ben inmiddels twee jaar verzekerd (doorlopende reisverzekering) bij Aegon en heb helaas twee keer bij terugkomst van een vakantie schade moeten claimen.

1 x een onderwatercamera die vol was gelopen met water.

1 x schade aan de koffer.

Bij beide gevallen, heb ik van Aegon te horen gekregen dat de geleden schade niet wordt vergoed. Erg teleurstellend en ik vraag mij dan ook hard op waarom ik nog een doorlopende reisverzekering heb.

Op de schadeclaim van de onderwatercamera kreeg ik te horen:

"1.3 aan een verzekerde zelfstandige zaak - anders dan door brand of ontploffing - als die schade is veroorzaakt door de aard of een gebrek van die zelfstandige zaak"

Ofwel mijn onderwatercamera had in brand moeten vliegen wilde ik deze vergoed krijgen.

op de schadeclaim van mijn koffer kreeg ik te horen:

"Schade die bestaat uit ontsiering, krassen, deuken en dergelijke beschadigingen aan koffers, als de koffer nog is te gebruiken, is niet verzekerd.

U kunt dit nalezen in artikel 3.4.1.4 van de polisvoorwaarden 2014RV."

Ofwel in dit geval moet ik een koffer met drie kleine gaten blijven gebruiken.

Ik kreeg sterk de indruk dat elk artikel wordt aangegrepen om maar geen schade te hoeven vergoeden. Op deze wijze ben je geneigd om niet meer eerlijk te zijn tegen je reisverzekering om toch een vergoeding te krijgen. Immers had mijn camera in brand gevlogen of was een klein gat van mijn koffer, dusdanig groot gemaakt dat deze niet meer te gebruiken is, dan had ik volgens de voorwaarden wel recht gehad op een vergoeding.

Ashley
17-06-2016

Geen vergoeding na inbraak

Op 28 mei j.l. inbraak schuur en poging inbraak woning. Alles staat op beeld, want ik heb camera's. Sloten kapot, verf beschadigd en spullen weg. Zondag 29 mei gemeld bij politie en tussenpersoon. 30 mei aangifte gedaan. Nu zegt aegon dat ik geen vergoeding krijg, omdat ik het te laat zou hebben gemeld. Hoeveel sneller kan een mens handelen in een weekend en hoe duidelijker dan op beeld wil je de inbraak hebben. Ik moet met meer bewijs komen?. Heb contact gehad met aegon, maar deze laat al meer dan 1 week niets meer van zich horen.

M. Stienstra
08-06-2016

Waarschuwing omdat ik teveel geclaimd zou hebben.

Al tientallen jaren verzekerd bij Aegon. Altijd trouw de premie betaald. Nooit achterstand. Zelfs jaren achter elkaar premie terug gekregen omdat ik nooit claimde. Nu helaas door diverse pech, wel ägedurende enkele jaren een aantal claims moeten doen, allen kleine bedragen, niet meer dan 200 euro. In maart dit jaar kregen wij een waarschuwingsbrief omdat we teveel claimden! Direct een klacht ingediend omdat ik me van geen kwaad bewust was en ik werd hierover vrij snel opgebeld. Mijn verhaal gedaan en de mevrouw gaf aan dat het om een automatische brief ging en dat t waarschijnlijk om een misverstand ging. Ik gerust gesteld en het hele voorval was ik alweer vergeten, want zoals ik al zei: ik was me van geen kwaad bewust. Dit weekend sneuvelde helaas de dure bril van mijn man. Deze vandaag online gedeclareerd. Ik kreeg de melding, dat we niets uitbetaald zouden krijgen i.v.m. eigen risico. Ik snapte dit wel maar belde toch met Aegon om te vragen hoe veel het eigen risico dan is. Kreeg ik te horen dat er een hoger eigen risico vastgesteld kan worden omdat we een waarschuwing hadden gehad! Nu valt deze schade sowieso onder een eigen risico, maar ik was al getriggerd door mevrouw door haar melding over de waarschuwing! Er werd mij verteld dat ons claimgedrag BEHOORLIJK hoog was! Ik gaf aan, dat ik hier echt niet van op de hoogte ben. Voor mij is behoorlijk hoog zo'n 4 a 5x per jaar maar bij navraag bleek dit in ons geval niet zo te zijn! Maar ik moest maar contact opnemen met onze tussenpersoon want die kon ons alles hierover vertellen en dan ook wel uitleggen dat we dus inderdaad belachelijk veel claimen. En dat we dan wel zouden begrijpen waarom we dus een waarschuwing hebben gekregen. Ik voel me door dit gesprek een die, iemand die misbruik maakt van de verzekering! Dit gaf ik ook aan, en ze zei dat ze dit begreep maar dat ik toch maar contact op moet nemen met mijn tussenpersoon.

Of mijn juist ingediende claim nog gevolgen had voor eventuele schades dit jaar werd aangegeven dat dit inderdaad zo was. We kunnen dan een tweede waarschuwing krijgen en kunnen dan zelfs uit de verzekering gezet worden! EXCUUS? Na jaren trouw premie betalen word je zo behandeld! Dit geeft mij voor de tweede keer zo'n vieze smaak, dat we besloten hebben naar een andere verzekering te gaan. Ik heb maar mijn claim ingetrokken, want tja, stel dat er iets ernstigs gebeurt dit jaar ben ik bang dat ik niet meer kan claimen.

Uit onderstaande positieve berichtjes maak ik op, dat deze mensen nog niet eerder geclaimd hebben en ja, dan word je zeker goed geholpen door Aegon. Maar zodra je meerdere claims doet (waarvoor ben je anders verzekerd) krijg je doodleuk een waarschuwing dat je teveel claimt.

De medeling dat elke verzekering hiermee zo omgaat kan ik me niet voorstellen. Zeker niet qua klantvriendelijkheid. Ik ga morgen mijn tussenpersoon contacten, kijken welke verzekeringsmaatschappij beter uit de bus komt. Met Aegon ben ik helemaal klaar.

Mohamed.benchabar
26-05-2016

Ik heb geen bon maar wel foto (inbraak)

Ik ben verzekerd bij aegon maar het probleem is dat er bij mij is ingebroken je betaald je inboedel iedere maand netjes en er gebeurd een keer wat krijg je dit ik heb foto's van de 5 spulletjes die ik opgenoemd hebt maar volgens hun is geen bon geen vergoeding wat is dit voor oplichting.

Corine
29-04-2016

Afdeling schadeverzekeringen

Tot volle tevredenheid heb ik jaren een doorlopende reisverzekering gehad bij Aegon. Door samenwonen en aanschaf van een volledige woon/inboedel/reisverzekering was deze bij Aegon niet meer nodig.

Eén telefoontje en alles is in gang gezet. Ontzettend veel dank voor deze fijne en snelle service.

En wat niet hoeft, maar wel gebeurt... is een 'welkom' gevoel dat mij gegeven werd (ook al gaat het om een beëindiging) door een dame die niet alleen adrem en proactief was, maar ook buitengewoon vriendelijk. Service ten top!

Gelukkig behouden we onze overlijdensrisicoverzekering bij Aegon - al is dit wellicht een 'contradictio in terminis' ;-).

Ik word er in totaliteit blij van! Dank daarvoor..

Hartelijke groet,

Corine

Kitty
12-04-2016

Vergoeding gevolgschade na lekkage

Ik heb waterschade gehad door lekkage op het dak van mijn balkon. Dit balkon sluit aan op de serre, woonkamer, keuken en bijkeuken. De kosten voor het herstellen van de dakschade heb ik zelf betaald tevens een nieuwe achterdeur dien ik zelf te betalen. Dit is begrijpelijk conform de regels daar gaat mijn klacht ook niet over. Maar wel over de gevolgschade. Het afschuren gronden en opnieuw verven van de muren en plafonds van serre woonkamer keuken en bijkeuken en verf. Totale kosten conform opgestuurde offerte € 615 exclusief BTW. Lijkt me toch geen wereldbedrag. 14 uur werk zit erin maar Aegon vergoed totaal € 300.zonder enige uitleg. Geen schrijven niet per mail niet per post. Niet te geloven ik heb om een onderbouwing gevraagd en daar zit ik nu op te wachten. Dan kun je wel roemen met snelle afwikkeling maar als het zo gebeurd dan begrijp ik waarom. Ik kan mij hier absoluut niet in vinden en zal het hier ook niet bij laten zitten. Verdorie betaal al bijna 20 jaar premie nooit een grote schade gehad 1 x een vooruit in mijn huis en dan dit. Als dit idd Aegon is dan gaat hierna de opzegging de deur uit.

Maaike
04-04-2016

Kapotte GSM

Vrijdag is mijn smartphone in het water gevallen. Ondanks dat de telefoonwinkel zei dat de gsm niet meer te repareren is er toch contact met mij opgenomen door een bedrijf waar jullie mee samenwerken. De medewerker had dat namelijk niet meegekregen.

Vanmorgen kreeg ik een telefoontje van onze tussenpersoon dat ik heb volledige bedrag vergoed krijg.

Hartstikke fijn, kan ik een ander toestel aanschaffen!

30-03-2016

Slechtste nee allerslechtste verzekering van Nederland

Heb in het verleden al hele slechte ervaringen met deze verzekering dus zal ik nooit en te nimmer daar een verzekering af willen sluiten maar nu dit terzijde.

Hier mijn verhaal.

Bij Ditzo een all risk verzekering afgesloten met mij Nissan Juke

Op 16 december 2015 kreeg ik een aanrijding op de Groen van Pinksteren laan in Den Haag.

Ik reed op een VOORRANGSWEG en de tegenpartij kwam nog een van LINKS en je raad het al....om gek van te worden die was verzekerd bij ja hoor daar komt hij

"AEGONVERZEKERING"

Ditzo is een goede verzekering en binnen 2 weken werd de schade betaald min 600 euro eigen risico die door en ja hoor je raad het alweer door AEGON VERZEKERING betaald moet worden.

Uitsluitend dat client van AEGON zegt dat ze stil stond ziet AEGON VERZEKERING gelijk aanleiding om ondanks duidelijke foto s en voorrangssituatie om uiteraard

"NIET TE BETALEN.

Zelfs mijn dochter heeft via Facebook verhaaltje aan AEGON geschreven en zoals iedereen weet krijg je weer berichtje van de AEGON BALIE AFSCHUIFTEEF dat ze het zeer jammer vinden en toch even gaan bekijken.

Volgende berichtje is dat het toch wat genuanceerder ligt als we het hadden verteld.Foto s liegen niet.

Dus nu maar weer krantenberichten lezen van miljoenen voor de bestuurders hahahahhahahah een grote lacher AEGON en er is niemand maar dan ook niemand die wat onderneemd.

Maar helaas AEGON we gaan volop de Media zoeken en kijken wat er uit te halen is .

Geld is niet meer belangrijk maar gaan nu voor de eer.\\

\

Blij daty ik even gal kon spuwen en hoop dat AEGON de oude zaak van ons in het jaar 2000 op deze site zetten Mijn toestemming hebben ze

Hans Zonnenberg

Daisy
21-03-2016

Autoverzekering

Helaas is onze auto inmiddels 7 weken gestolen... Wij hadden een all risk compleet verzekering bij Aegon... Tot op heden nnog niks gehoord van de verzekering.. Ben al meer als een week iedere dag aan het bellen, zonder resultaat... We hebben van de schade expert het bedrag gehoord wat we terug krijgen, maat helemaal niks ter bevestiging vanuit Aegon. Niemand weer nergens iets van en beloven je terug te bellen wat vervolgens dus ook al 6 keer niet gebeurt is. Nog steeds geen antwoord en nog steeds niks uitgekeerd! Slechste verzekering ooit

Cynthia
17-03-2016

Na 2 weken pas contact

ik heb een schade gemeld (gsm scherm kapot door val) na bijna 2 weken vandaag eindelijk gehoord dat ik hem mag laten maken bij een aangesloten bedrijf van aegon (opsturen dus, dit kan tot 2 weken duren) en als ik 'm zelf al had laten maken dan had ik een eigen risico van 250 euro. (gelukkig niet gedaan want 4 dagen geleden een stukje glas in m'n vinger dus was t wel beu) wij hebben geen huistelefoon of laptop. wat een ongelofelijk niet meedenkend bedrijf. gevraagd of het niet anders kan en de meneer aan de telefoon was zeer onvriendelijk. "Ja mevrouw als u de schade bij een bedrijf om de hoek wil laten maken dan betaald u maar het eigen risico van 250€ of ga om een prepaid"

Simone
15-03-2016

Een top verzekering

Ik had nog maar net een Aegon woonverzekering afgesloten, toen ik lekkage kreeg door mijn vaatwasser, heel mijn laminaat kwam omhoog te staan.

Gelukkig kwam er snel een schade expert kijken en was alles snel en netjes geregeld!

Mijn nieuwe vloer zit er in en ik ben er super blij mee.

Voor mij geen andere verzekering meer.

Ryan
24-02-2016

Geen gehoor van Aegon!

Op 21 augustus 2015 is er helaas bij ons ingebroken. Naast de schade aan de voordeur hebben ze ook in onze keuken behoorlijke beschadigingen aan gebracht tevens is het laminaat op diverse plekken beschadigd. Daarnaast hebben ze spullen meegenomen zoals sieraden, geld en apparaten etc.

Wij hebben direct contact gezocht met Aegon toen blijkt dat er ingebroken is. De politie is twee keer op de zelfde dag langs geweest en er is een forensisch team langs geweest om sporen onderzoek te doen. We hebben de alles aan Aegon doorgeven via het betreffende schadeformulier, inclusief alle bijbehorende stukken (proces-verbaal/schaderapport/facturen).

Al snel kregen wij al te maken met onnauwkeurigheid bij Aegon. Er werd ons beloofd dat we binnen 2 weken gebeld zouden worden door een schade expert. Na vier weken hadden we nog niks gehoord. Zelf gebeld naar Aegon werd doorgezet naar het schadebedrijf Dekra en een afspraak gemaakt. Het gesprek met de schade-expert verliep niet prettig. Het leek eerder op een overhoring over de claim die wij bij Aegon hadden ingediend I.p.v. dat hij de schade kwam opmeten. Wij kregen de indruk dat wij beschuldigd werden voor fraude door de schade expert. Dit heeft de betreffende schade-expert ook gecommuniceerd naar Aegon. Dit blijkt uit een kopie van het verslag die wij in bezit hebben gekregen. Daarnaast was hij totaal niet op de hoogte van de inhoud van onze verzekering/ polis en heeft daardoor bewust spullen niet meegenomen in zijn rapport (autoslot, geld etc.)

Na weer weken niks gehoord te hebben, hebben we nogmaals contact gezocht met Aegon. Toen werd ons verteld dat ze binnen een week met ons contact zouden opnemen. Anderhalve week later weer niks gehoord, wel een klantentevredenheidsonderzoek ontvangen in de mailbox. Het onderzoek ingevuld een onvoldoende gegeven. Na aanleiding van dat onderzoek werd ik de volgende dag gebeld met de vraag waarom wij een lage score hadden gegeven aan Aegon. Ons verhaal gedaan dan uitgebreide wat hier boven staat. Kregen we binnen 5 dagen deel van ons geld.

Wij waren hier niet mee eens. De schade aan de keuken was aanzienlijk groter dan het uitgekeerde bedrag. Vervanging van het autoslot n.a.v. de gestolen reservesleutel is helemaal niet meegenomen. Hetzelfde geldt voor het verjaardagsgeld van mijn zoontje, die 3 weken daarvoor jarig was. Terwijl in de polis wel wordt aangegeven dat dit onder de dekking van onze inboedel verzekering valt. Ook dit hebben wij eerder aangegeven.

Meerdere keren hebben wij contact opgenomen omdat het uitgekeerde bedrag niet juist was. Keer op keer kregen wij te horen dat we binnen elke dagen terug gebeld worden.

Op 26 november 2016 hebben we besloten een officiële klacht in te dienen, via de mail en per aangetekende post. Zelfs hier heeft Aegon niet op gereageerd, niet eens met een ontvangst bevestiging.

Wekelijks bellen wij zelf om te vragen naar de status van onze klacht. Helaas krijgen wij dezelfde mededeling te horen: “u wordt uiterlijk volgende week terug gebeld”. Het is nu precies 3 maanden(!) na de aangetekende brief en we hebben tot op heden nog geen enkele reactie mogen ontvangen.

Bovenstaande zou niet moeten kunnen gebeuren. Toch komt Aegon hier blijkbaar makkelijk mee weg. Waar wij al jaren klant zijn van Aegon en altijd netjes aan onze verplichtingen voldaan hebben. Laat Aegon na zijn klanten zelfs maar te woord te staan. Laat staan inhoudelijk op de schadeclaim en klachten in te gaan. Dit verwacht je niet van een beursgenoteerd bedrijf die in 2015 619 miljoen nettowinst wist te behalen.

nr :170813

21-01-2016

Geen uitkering

November 2015 bij ons ingebroken, expert langs geweest, schade bepaald op € 10.000,00.

Premie inboedelverzekering op tijd betaald uitkering €0,00. Inmiddels zijn we met Aegon klaar en zullen we KIFID laten beoordelen wie er gelijk heeft. Een tip van mij ga geen verzekeringen aan bij Aegon, ik heb ook nog zakelijke polissen lopen bij Aegon en deze worden binnenkort beeindigd.