AliExpress reviews

Mo
09-11-2019

Niet geleverd

2 jassen besteld,maar niks geleverd.

Er werd een envelop bezorgd,zgn kado van de verkoper,met mijn stomme kop aangepakt.

Status dus succesvol afgeleverd.

Nu na 2 weken bewijs en mails ktijg ik 1 jas vergoed,nu nog de andere,je blijft aan de gang.

Verkoper heeft elke keer weer wat anders te mekken.

In het verleden zijn al de bestellingen goed gegaan masr deze keer dus niet,ik bestel hier dus niets meer.

Ben er klaar mee

Yves
08-11-2019

Niets klopt

Via ali expres een vest besteld bij "zhiping li Store" de maat tabel gevolgd die hij voor bestelling doorgaf . vest is toegekomen en wat een xl had moeten zijn is zelfs nog te klein voor een kind van 10 jaar. geen oplossing mogelijk , niet via ali express en nog minder door verkoper! opletten voor "zhiping li Store"!

Ger
03-11-2019

Order besteld 07-09-2017

0rder is 18-09'2019 bij Bpost in België. Vanaf 18-09-2019 in transit naar Nederland, maar niet traceerbaar. Alie Express doet niets en hun verkoper Flyme Hearly Store meldt op elke vraag: be patient order is in transit. Dit is gewoon schandalig. Dit is eigenlijk oplichterij. Review op Alie Express kan pas als je de order hebt ontvangen. Alie Express Nederland doet ook niets. Service is waardeloos!

Update van 06/11/2019:
07-11-2019: order nog steeds niet ontvangen.

Update van 06/11/2019:
07-11-2019: bericht via Whatsapp gestuurd naar Alie Express Nederland. Ben benieuwd naar de service. Tot nu toe alleen maar een brok ellende. Ook de verkoper van Alie Express, Flyme Hearly Store is met zijn antwoorden in en in triest.

Nic
30-10-2019

Koop nooit bij aliexpress

6 bestellingen gedaan en 4 aangekregen en klantenservice is de beste in verstoppertje spelen . Ik dacht dat europa zijn klanten beschermde voor online aankopen. Niet dus

Adrianus
21-10-2019

Goede kopersbescherming.

Ik wilde een Intel Core i7-990x bestellen via Aliexpress. Ik keek op vrijdag 1-6-2019 op Aliexpress. Daar stond een Core i7-990x te koop bij BY168 store voor $138. Dit was minder dan bij andere winkels. Dus bestelling geplaatst. Zaterdags kreeg ik een mail van BY168 store dat zij de i7-990x niet konden leveren. Zij konden wel een i7-980x leveren, maar die is niet zo snel. Dus de bestelling geannuleerd. Zondags keek ik weer op Aliexpress, en wat stond daar. By168 store had wel degelijk een i7-990x, maar nu voor $188. Een klacht hierover ingediend bij Aliexpress. 3 dagen daarna was mijn geld al teruggestort op mijn rekening. Toen een i7-990x bij PC store via Aliexpress besteld. Werd netjes binnen 2 weken geleverd. Daarna nog 3 keer een i7-990x besteld bij PC store. Die werden binnen 2 weken geleverd. Dit zijn 2e handse processors. Op de pakbon stond vermeld value $12. Dus geen BTW en invoer rechten hoeven te betalen. Ik heb nog dikwijls artikelen besteld bij Aliexpress. Alles werd binnen een redelijke termijn geleverd. Maar ja. Overal zitten rotte appels tussen. Ik bestel in ieder geval nooit meer iets bij BY168 store.

Michael
21-10-2019

Leugenaars en zwendelaars.

Heb in juni 2019 een tablet besteld en betaald, € 168,00, en nooit afgeleverd, men liet me een kopie van een levering door de post zien, en het was afgedaan.

Op 04-10-2019, bestel ik een horloge, waarde € 23,02, deze staat niet meer in mijn orders en er is geen verkoper meer, ik heb bewijzen, Transactienummer en Betalingskenmerk, maar Ali geeft niet thuis.

Ik ga dus voor meer dan € 200,00 de boot in.

Mensen bedenk eer ge iets bij deze schurken besteld.

16-10-2019

Goedkope chinese troep welke niet werkt, en je toch geen geld terug krijgt

Mooie gelikte USB hub loopt continu vast op de computer, Een “dispute” geopend op Aliexpress, maar “het bewijs wat je hebt geleverd is onvoldoende” en de klacht wordt gesloten.

Weg geld!

Je kan nog beter bij de Action winkelen ( wel kassabon bewaren ) daar weet je tenminste wat je koopt en krijg je zonder gezeur je geld terug.

Bij Aliexpress komen artikelen, die als 2 druppels water op elkaar lijken, van verschillende vage fabrikanten, en in mijn geval was na het indienen van de klacht, die volgens de winkel onterecht was, die hele fabrikant ook ineens onvindbaar in de winkel.

Ra ra.

Fred
14-10-2019

Wel betaald en niets leveren, weten nergens van.

Met klantenservice contact gehad kunnen mijn betaling niet traceren.

Afschrift betaling gestuurd en het niet willen oplossen, een bestelling van 15€ .

Communiceren met een computer die niks menselijks vertoond.

Michael
12-10-2019

AliExpress heeft een oneerlijke klachtenbemiddeling

Bestelling is nooit aangekomen. De douane heeft het vernietigd. Verklaring van DHL vonden ze onvoldoende. Een andere verklaring heb ik niet gekregen. Het gaat niet om het geld maar Aliexpress is onbetrouwbaar in hun bemiddeling.

Tino
04-10-2019

Aan het lijntje houden met garantie

Ik kocht een zonnepaneel met laadregelaar. De laadregelaar ging na 1 keer gebruik kapot. De helpdesk van Ali heeft me vervolgens nu al tot drie keer toe video's laten maken van de aangesloten kapotte regelaar, steeds weer in andere configuraties. Ze lijken met dit soort rekken me zover te krijgen dat ik het opgeef. Het is in de video's overduidelijk dat de regelaar kapot is. conclusie: AliExpress is niet thuis voor garantie. Goedkoop=duurkoop, want terug sturen naar China kost meer dan hetgeen ik betaald heb voor het paneel.

03-10-2019

Geen klachten en goede service.

Ik heb nu al een 30 zendingen gehad. Vaak binnen redelijke tijd maar een enkele keer 3 weken wachten.

Ooit een elektronische klok besteld en kwam met een gebroken display. Foto's gemaakt en opgestuurd. Na een paar dagen het geld teruggekregen en met de mededeling dat ik het defecte apparaat moest weggooien. Een half jaar geleden 2 kimono's besteld. Maat XXXL. Kwamen netjes op tijd. Maar ze waren veel te klein voor mij. Klacht ingediend en ik moest ze helemaal uitpakken en netjes neerleggen en een centimeter over de breedte leggen. Daarvan foto's gemaakt en een van mij zelf. Mijn maten opgegeven. Na een week kreeg ik een verontschuldigende bericht waarin zij ook vonden dat ze te klein waren en ik mijn geld terug kreeg. Na 2 dagen weer een bericht dat ik de ontvangen kimono's niet hoefde terug te sturen. Ik dacht wel oh. Maar na een dag of 3 heb ik het geld keurig ontvangen. Ik heb de kimono's nog een tijdje bewaard want misschien moet ik ze toch nog terug sturen. Maar nooit meer iets er over gehoord. Inmiddels heeft mijn dochter ze in gebruik. En ze passen haar wel. Ze heeft maat 38!

Dus nog steeds ben ik zeer tevreden over AlieExpress.

Pascal
03-10-2019

Nog nooit problemen gehad

Al jaren klant bij aliexpress en heb bij mijn in totaal 57 bestellingen nog nooit problemen ondervonden.

Bestellingen worden altijd geleverd en zijn van voor dit geld van uitstekende kwaliteit.

Ik neem wel nooit de goedkoopste aanbieder maar lees de ervaringen van andere kopers.

De waarde van sommige aankopen lopen op tot 200 euro en heb nog nooit daarop BTW moeten bijbetalen.

Voor mij een aanrader

17-09-2019

Onbetrouwbaar

De pictures op de website komen niet overeen met wat er wordt gestuurd. en aliexpress dispute oordeelt in voordeel van de aliexpress winkel. besteld bij winkel Shop4380041 Store, je bestelt een groot pakket die op foto staat en ze sturen een klein pakket, en nog mooier ze zeggen dat ze prima leveren. onbetrouwbaar

Jonas
16-09-2019

Marktrommel

Het is niet wat getoond wordt, ziet er totaal anders uit en is rommel. Kan ook niet anders voor die prijs.

Angela
12-09-2019

Aliexpress klantenservice werkelijk waardeloos!

Er zijn beloftes gemaakt tijdens een dispute case dat ik de return fee vergoed zou krijgen dmv een coupon. Naar aanleiding van deze belofte heb ik gekozen voor full refund en terug zenden van de goederen. Goederen zijn retour en nu ik aanspraak maak op de vergoeding, wordt er gezegd dat ik hier geen vergoeding voor krijg. Terwijl ik bewijs (screenshots) heb van het gesprek waar bevestigd wordt dat dit vergoed wordt. Hele slechte service en je wordt gewoon voorgelogen! Als ik namelijk had geweten dat ik helemaal geen vergoeding krijg dan had ik gekozen voor deel refund en goederen niet retour sturen.

André
11-09-2019

Betreft een bestelling van hardloopschoenen

De hardloopschoenen bestel bij Aliexpress.

Duurde al enige tijd en zag dat de schoenen bij de douane in hun eigen land van de verkoper werden vastgehouden.

Berichtjes verstuurd en moest een geschil openen,dit dan ook gedaan en volgens Aliexpress en moest bewijs aanleveren.

Screenshots gemaakt maar is onvoldoende bewijs en uiteindelijk wint de verkoper dit geschil en weg is mijn geld!

PURE OPLICHTERIJ en nooit meer iets van Aliexpress kopen zou ik zeggen.

Claire
11-09-2019

Pakket niet geleverd

Pakket besteld maar niet geleverd, eerst verkoper gecontacteerd die antwoord volgens track en trace geleverd dus niet onze fout.Alliexpres vraagt om te bewijzen dat het niet geleverd is. Bij de post papieren gaan halen waar dan duidelijk uit blijkt dat het pakket ergens is afgegeven zonder ervoor te laten tekenen maar dat aan de track en trace geen adres gelinkt is. Allemaal doorgetsuurd. respons aliexpres is dat ik niet voldoende bewezen heb dat het niet bij mij geleverd is . Tja dus tot zo ver terugbetaling indien niet geleverd, is volgens mij gewoon afzetterij

Ben

Geen order nr

Product besteld op aliexpress,met credit card betaald en vervolgens geen order id nr ontvangen.

Waardeloos,. probeer nu maar eens te achterhalen waar je moet zijn zonder bestel nr.

Thalia

Heb zelf een t-shirt

Een vriendin van mij koopt dingen via alie express, maar wel onder de 20 euro. het duurt een beetje lang maar dat komt omdat het van ver komt. maar ik heb zelf een t-shirt van alie express en die is gewoon prima.

Mohan

Criminele organisatie

T-shirt besteld met strass steentjes. Blijkt echter geen steentje te bekennen op het shirt. In de opdruk hebben ze het glinsterend lichteffect met verf gemaakt!

Eerder dit jaar een t-shirt gekocht met zogenaamde leds die oplichten bij geluid. Ook helemaal niks van waar!

Mijn advies: Gewoon in NL kopen en iets meer betalen om dit gezeik te voorkomen.