AliExpress reviews

Petra
25-10-2018

Niet te vertrouwen

Heb voor het eerst iets besteld voor mijn kleinzoon. Die met smart hierop zit te wachten. Al snel kreeg ik een mailtje dat het onderweg was. En wat scherts mijn verbazing ik krijg gisteravond een mail dat het ingetrokken is omdat ik niet betaald zou hebben. Natuurlijk heb ik betaald. Dat geld ben ik dus kwijt. Zooitje. En weet je wat nog het ergste is dat ik dit kind moet vertellen dat hij het niet gaat krijgen. Er wordt door Aliexpress gezegd u kunt dit gewoon nog een keer bestellen NO WAY!

Aziz
22-10-2018

Schoennen gekocht en nu moet dubble kosten betalen aan,

Ik heb schoennen gekocht en daarvoor 25 euro inclusief verzend kosten betaald,

Ik heb nu een brief van post.nl gekregen dat ik 18 ,40 , Euro Rembours- / inklaringskosten € 18,40 Dus dubble moet ik betalen ik kom zo ongevier op 44 Euro uit. Heeft iemand hier mee te maken gehad en hbben julie een tip of advies

Mvg Aziz

19-10-2018

Geen problemen ondervonden

Bestel regelmatig kleine dingen bij ali en heb nog nooit problemen met leveringen gehad.goed soms duurt het lang voordat het afgelevert wordt .

Julien
19-10-2018

Niet te vertrouwen

Ik heb een MTB short besteld van 13€. Ik heb een geel kleur maat L besteld maar ze sturen mijn een M zwart. Verkoper gevraagd maar ze vragen om de short terug te sturen, kosten ervan zijn 39,99€ om een pakketje naar hong kong. Slecht services ik heb mijn cc ingeschakeld en kijken wat ze voor mij kunnen doen.

Anna
18-10-2018

Gedoe

Jas gekocht die veel te klein is. Ruilen voor grotere maat is niet leverbaar. Terug sturen kost me meer als dat de jas kost. Dus dat is geen goed plan. Het schip in gegaan voor ruim 20 € . Meerdere dingen gekocht bij Alie altijd goed gegaan. Veel gedoe als je je geld terug wilt hebben en het adres krijgt waar het heen moet. En die kosten zijn voor je zelf .

Kars
10-10-2018

Beetje gedoe zo nu en dan, maar dat moet je over hebben voor zulke prijzen.

AliExpress is flink wat goedkoper dan andere Europese alternatieven. Soms sturen ze wat verkeerds op, of duurt het wat lang. Maar voor producten die soms wel 3 x zo goedkoop zijn, moet je het een en ander overhebben. Als je van te voren een koper uitkiest die prima Engels spreekt, wilt t allemaal wel vlotten

08-10-2018

Tevreden

Tot nu toe tevreden, alleen kleding bestellen in China is geen goed idee, maat voering klopt voor geen meter, verder goede ervaringen, ook komt geld snel terug indien nodig

Reindert
02-10-2018

Alexpress is niet te vertrouwen!

Ik heb veertien bestellingen gedaan. Zolang het over kleine bedragen gaat gaat het goed.Bij grote bedragen dan klopt het niet en zou je een refund moeten krijgen die je nooit of te nimmer ontvangt. Ze overleggen geen bewijs van de refund betaling, dat kan ook niet want die doen ze niet.Ik bestel altijd met creditcard. Eenmaal heb ik een telefoon van 300 Euro besteld. De betaling word dan zogenaamd te laat ontvangen en de order word gesloten. Daarna is het onmogelijk je geld terug te krijgen! ik heb uren gechat! Elke keer als je via Alipay je geld terugboekt met de correcte Swift code krijg je een bevestiging email dat de betaling gelukt is. Maar later weer een mail dat het toch niet gelukt is en schrijven ze 20 USD van je tegoed af.

Ze gaan niet in op je probleem en geven geen antwoord op je vragen.Ik heb 15 jaar in Azie gewoond. Mijn ervaring is dat Aliexpress functioneerd als een gewone intermediair die de betaling vooraf ontvangt. Zodra de levering gebeurt word de leverancier betaald. Als de levering fout gaat of zelfs niet doorgaat heeft Aliexpress jouw geld in bezit en dat krijg je nooit of de nimmer meer terug. Zo handig en achterbaks zijn die Aziaten. Zo werkt het daar gewoon.

Marloes
25-09-2018

Ali Express is top ,niks mis mee

Ik heb al heel veel besteld en ging altijd goed,snel geleverd. 1 x had ik iets besteld nooit gekregen.contact met de winkel over en weer en heb mijn geld terug gekregen. Ali Express is echt top . Niks mis mee. Een blije Ali Express klant

Pien
24-09-2018

Leuk en goedkoop

Levering duurt lang maar ze houden je goed op de hoogte. Alles goed gegaan enleuke producten (eigenlijk mooier dan ik voor dat geld had verwacht) Bestellingen hoefden ook niet retour.

Filip
20-09-2018

Enige manier waarop je contact met ze kan leggen is via een Eva chatsysteem en daar wordt niet op gereageerd. Bestel nooit dure spullen want terugsturen is geen optie.

11-09-2018

Waardeloze aftersale

Bij Aliexpress een board besteld voor mijn TV maar het verkeerde ontvangen. io terug gestuurd de retour kosten zouden worden betaald en het juiste board zou worden opgestuurd. Na een aantal weken wel mijn aanschaf kosten retour gekregen maar over een ander board niets meer gehoord retour kosten kon ik ook op mijn buik schrijven. Contact gezocht met de verkoper maar die reageert nergens meer op. Ook via aliexpress wordt je niet vrolijk van als je 3 keer belt moet je 3 keer allees opnieuw uitleggen ze komen steeds met hetzelfde advies en zeggen de verkoper te benaderen maar na enkele weken de hoop opgegeven 22 euro armer maar wel een ervaring rijker nooit iets meer van aliexpress

Leo
11-09-2018

Ali is top!

Ik bestel al een paar jaar allerlei artikelen, uiteenlopend van kleding tot elektronica, bij AliExpress en dat zonder een enkel probleem. Soms duurt een levering wat langer, maar dat geven ze van tevoren aan. Ook wordt je goed op de hoogte gehouden van het bestel en verzend proces. Ik herken mij gelukkig niet in al de horrorverhalen, waarmee ik niet wil zeggen dat ze niet juist zijn.

Otto
09-09-2018

Bedrog

Bestelling betaald , maar niet gekregen , naar herhaald geschrijf heen en weer met de leverancier/shop geen antwoord meer en ook geen goederen.Waardeloos , er is geen mogelijkheid van aangifte bij AlieExpress zelf. Voor mij nooit meer.

07-09-2018

Cameramans,store

Garantie stuur het pakketje retour aan ons Pakketje verzendkosten €35,00 is aan retour verzonden .Adres is niet juist. Contact opgenomen met de store .Nee maar het adres van maikon juist. Copy van post nl verstuurd . Ondanks dat het pakket retour is vraag men om een track en track.Antwoord wel hebben nooit geen problemen gehad adres Hongkong is juist.Dan een verwijzing koper voorwaarden enzo gaat het maar door . Heel slim ze zeggen gewoon dat het pakketje niet ontvangen is dus geen garantie . Tip is gewoon oplichting dus nooit meer iets bestellen.Het wel gek dat pakketje uit China wel in Nederland aankomen .Maar retour zendingen gaat niet lukken Boven dien erg vreemd dat je een adres krijg van een firma waar je nooit geen zaken mee heb gedaan.Voorbeeld je bestel iets bij bol. en je moet de retour zending naar cool blue doen .

Itsme

Van de 100 bestellingen gaat minder dan 50 % goed

Oplossing: betalen met credit card. Kan je altijd via visa je geld terug krijgen. De kopers bescherming werkt redelijk, maar dat is pas nadat je hebt laten zien dat je met CC betaald. En vergeet niet om jou CC gegeven NIET op de site te zetten! want dan krijg je valse afschrijvingen. Als je het ziet en je er werk van maakt komt het wle terug, maar elke keer veel werk. Je moet dus elke keer je gegevens invullen, voorzichtig want ze zijn heel handig om je gegevens toch te krijgen, want gemak dien de mens.

Tip terug vragen is niet zo moeilijk als je eenmaal weet hoe het werkt. komt bij dat ze niet kunnen zien om welke order het gaat, want Aliexpress geeft geen ordernummers door aan Visa. maak daar gebruik van.

Arno
23-08-2018

Wel betaald maar geen levering.

Hallo Ik heb een order geplaatst bij ali express,Order number: 93114731012460 Er heeft nooit een levering plaats gevonden. Ik heb meer dan een maand hierover gesproken en men kan niet bwijzen dat men echt heeft geleverd. Ik ben nu mijn geld kwijt en ik heb echt niets ontvangen. Ik vind dit bedrijf echt onbetrouwbaar. Je kunt niets doen. Je krijgt soms een antwoord in de vorm van een smiley. Ja typisch chinees, ik mijn geld kwijt en zij hebben wel mijn geld.

Leugens bij terugbetaling

Ik bestelde 2 schokbrekers van AIRFUSPECION van een speciaal type voor een Audi met luchtvering. Na montage bleek er 1 redelijk te functioneren en de andere was helemaal fout. Direct een nieuwe besteld en afgesproken dat ik het retourzenden daarna zou doen. auto zonder schokbreker staat stil immers. Ook de nieuwe die aankwam werkte niet. Afgesproken dat ik die 2 terug zou sturen. We zijn nu 5 maanden verder en krijg karig bericht op mijn verzoeken. Het gaat toch om $500,- niet ontvangen is een van de smoezen. Dus alle bewijzen incl ontvangst handtekening naar hen verzonden. Niets meer gehoord. Op de vraag wanneer gaan jullie betalen, ik moet dat aan mijn baas vragen. Maar die geeft geen antwoord. Geweldige ervaring. Ik hoop maar dat hij zegt dat hij het nooit heeft ontvangen. Pakket is verzekerd.

Update van 23/08/2018:
Na het invullen van deze ervaring ben ik ineens op de zwarte lijst geplaatst. Het gevolg is dat ik geen berichten meer kan versturen naar de leverancier. Verzending niet gelukt. U heeft het contract geblacklisted. Er is kennelijk een koppeling tussen deze site en mijn leverancier.

21-08-2018

Producten worden niet geleverd

Laatste 5 bestellingen zijn nooit aangekomen. Verkoper zegt dat ze verstuurd zijn maar gebruikt vals tracking nummer. Geld wel terug gekregen maar wordt hier wel doodziek van

Munir
20-08-2018

Waardeloos als je product defect is

Ik heb een prijzige GPS tracer gekocht en toen deze bij ij was heb ik ontdekt dat ik een simkaart nodig heeft. Ik heb het product al ontvangen gemeld (erg fout van me) in dit geval kan je niks meer claimen als hij defect is. En dit was zo bij mij. De verkoper heeft belooft om mee te werken en vroeg me om een video te maken van het probleem. heb ik gedaan maar ik hoor niks meer van hem.Contact gehad en 2 keer met de website en ze hebben ook gevraagd om een video te maken van het probleem en deze hebben tot nu toe niks gedaan. Dit is al 4 maanden. Voorzichtig zijn met het kopen.