DHL reviews

1.2
Positief1%
Neutraal1%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid
Milica
29-03-2024

Ik word helemaal gek mijn pakket is bij ander afgeleverd ze zeggen dus dat ik heb getekend heb busje niet gezien bestel nooit meer iets klaar mee.

Susha
29-03-2024

Weer pakket gedumpt bij afhaal terwijl je thuiswacht

Waardeloos bedrijf,of bezorgers!

Br
29-03-2024

Klote bedrijf.blijf je de hele dag thuis.

Krijg je een niet thuis melding.

Klacht gesaan bij dhl en wat krijg je als antwoord kan helaas vandaag niks voor je betekenen morgen wordt je pakket opnieuw in levering gedaan.nou en bedankt DHL

Jo
29-03-2024

6 weken wachten op schadeafhandeling

Een DHL chauffeur reed achteruit in onze auto. Er zijn foto's en getuigen.

Wij zijn nu na vele telefoontjes ZES (!) weken nog steeds aan het wachten op afhandeling.

Schandalig!

Datum van ervaring: 15 februari 2024

Harry
26-03-2024

DHL bezorgt niet bij afgesproken adres. Ze dumpen alles bij een sevicepunt dat is immers makkelijker voor de bezorger. Wie pakt dit bedrijf eens aan. Gewoon klagen helpt niet. Misschien aansprakelijk stellen voor geleden schade ivm afzeggen andere afspraken etc.

Eddy
22-03-2024

Bedrijf levert niet, komt afspraken niet na en de klantenservice doet niets met klachten over bezorger die nu al 12x alles doodleuk retour stuurt.

Uiteindelijk de bezorger opgewacht bij een DHL servicepunt, alles komt nu netjes op tijd binnen. Kennisen zaten met hetzelfde probleem, DHL doet niets met klachten. Ook deze meneer opgewacht bij een servicepoint. Pakketten worden nu netjes bezorgd. Mijn tip aan iedereen op dit forum: steek geen energie meer in de klantenservice, Los het zelf op.

Gerda
21-03-2024

Pakketje begin februari verzonden naar duitsland, de ontvanger kreeg een heel ander pakket en niet het door mij verstuurde.

Direct contact gelegd met dhl, nu 6 weken later krijg ik bericht dat mijn pakketje niet meer te achterhalen is en dat ik 47 euro schadevergoeding krijg inclusief verzendkosten.

Dit kost mij dus 70 euro,lekker dhl.

Ook op mijn meermaals aangegeven vraag wat de ontvanger met het gekregen pakket moest krijg ik geen antwoord .

Kortom nooit meer dhl

Arnold
20-03-2024

Ben op dit moment in afwachting van retour zending. Vier pakketten naar italië verzonden. Krijg na enkele dagen bericht via whatsapp dat de bezorger het adres niet kan vinden. Kan het nog gekker een paketbezoger die een adres niet kan vinden. Hij had mij kunnen bellen, googel maps kunnen raadplegen of gewoon even vragen in de buurt. Maar nee de weg van de minste weerstanden, terug naar het distributie centrum. Heb vervolgens adres gegevens die overigens juist waren nogmaals verzonden aan de persoon die de app stuurde, zelfs met een foto van het adres uit googel maps. Jammer had geen zin, pakketten gaan retour naat nl. Moeten als het goed is vrijdag aankomen. Ik zit dus on italië en onze pakketten staan in nl voor de deur. Heb inmiddels via een betrouwbare transporteur een afspraak gemaakt voor verzending naar italië . Maar nu de hamvraag ,hoelang gaat dit door zonder gevolgen voor dhl. Deze hele site staat bol van klachten . Zonder aktie zinloos.

Arnold

Esther
14-03-2024

DHL was ooit een prachtig bedrijf. Ooit is inmiddels ver weg.

Inmiddels is het een gedrocht van een pakketdienst geworden en ze maken het alleen maar erger en erger door de huidige directie en aandeelhouders. Want.Iedereen die wel eens met de klantenservice van DHL heeft gebeld in de afgelopen 2 jaar weet het al! Je hoort alleen nog maar een prachtig accent van een Antilliaanse helpdeskmedewerker. Dit is voor DHL natuurlijk nóg goedkoper en brengt ze NOG MEER winst. Het service niveau is inmiddels tot een dieptepunt gedaald en we kunnen met de tekst: "U gaat nog even geduld moeten hebben" onze frustratie niet kwijt en moeten ons met een flinke maagzweer nog langer ergeren aan de teloorgang van een fijn bedrijf en het wéér niet goed bezorgen van dat pakketje waar je al tevergeefs dagen op moeten blijven wachten. Dat is dan ALS het al wordt bezorgt, want de kans daarop wordt elke maand kleiner. Hulde aan het sollicitatieproces en de klachtenafhandeling van DHL. Ga zo door!

Tamara
13-03-2024

Locker van dhl zit constant vol. Geen fatsoenlijk dhl punt in de buurt, je pakketjes worden gewoon zonder pardon weer retour gestuurd.

René
11-03-2024

Met voorsprong het meest slechte bezorgbedrijf op de weg. Bezorgers die zelfs te lui zijn om even op een bel te drukken en het pakje gewoon voor de deur zetten (langs de openbare weg). Helaas kan je niet overal je bezorgdienst zelf kiezen, maar dit bedrijf is echt dramatisch. Al jaren….

Brenda
11-03-2024

Begin vorige week een pakketje niet ontvangen. Eerst op vertraagd en toen teruggestuurd naar de afzender. Een paar dagen later. Staan 3 pakketen op bezorgd maar zijn niet geleverd. De hele middag thuis. Geen bus of bezorger gezien en op de app staat het op bezorgd. Ik weet niet wat er gebeurd daar. Het geld per pakket opstrijken en niet bezorgen. Waardeloos!

Albert
07-03-2024

Mijn pakket zou aankomen bij een locker van DHL. Bij het openen van de DHL app blijkt dat mijn pakket wordt teruggestuurd naar de verzender. Dit is niet de eerste keer. Daarom contact gezocht met DHL. Wat een onbeschofte klantenservice. Kimberly de dame die mij hielp kwam met het ene na het andere smoesje. Uiteindelijk vertelde ze mij dat het pakket retour naar afzender ging omdat de lockers van hun afhaalpunt allemaal bezet waren en daarom het pakket terug werd gestuurd naar de afzender. Dit zo zei ze omdat de afzender specifiek had aangegeven dat het daar naartoe moest. Ja je moet het aangeven waar je het wilt hebben lijkt mij. De vorige keer was hetzelfde en toen moest ik naar de andere kant van de stad. Zo specifiek hoeft het dus niet. Daarvoor een pakket gewoon weg en geld kwijt. Heb overal screenshots van gemaakt. Op een gegeven moment is Kimberly afgehaakt en heeft mij gewoon aan mijn lot overgelaten en kreeg toen weer de robot Tracy. Wel heeft ze mij nog een fijne dag gewenst!

Frank
06-03-2024

Zeer zeer slechte afwikkeling van een klacht. Je pakket kan op bezorgd worden gezet terwijl je thuis zit te wachten en er niemand aan je deur komt en wordt zonder pardon retour afzender (buitenland) gestuurd. Een klacht wordt ‘intern’ afgehandeld dus vraag niet of je ooit nog terugkoppeling krijgt! En als klant maar zien dat je je geld terugkrijgt. Zelfs die ene ster is nog veel te veel voor zo’n slechte service en omgang met je klant. Alleen dame op de chat was netjes… dank hiervoor Elena

Hans
04-03-2024

Op zaterdag lijkt DHL gewoon niet te bezorgen ook al heb je een mail en melding gekregen dat ze een pakket langs komen brengen.

Rond 17.00 uur de melding dat we elkaar hebben gemist, terwijl ik geen minuut ben weggeweest uit mijn huis. Dit was zaterdag 2 maart maar het is al meerdere keren voorgevallen op de zaterdag.

Blijkbaar vinden ze het bij DHL normaal dat er gelogen wordt over de rede waarom een pakket niet is afgeleverd, want het blijft maar door gaan.

Jo
24-02-2024

Wat een KL. bedrijf! Wederom een pakket kwijt.

5 weken geleden winterjas besteld en afgeleverd door de brievenbus. Hoe dan? Jas spoorloos verdwenen. Gister pakket geleverd. Was niet thuis aangezien ik aan het werk was. Maar wederom geen pakket ontvangen. Ik beide gevallen navraag gedaan bij de buren. Maar niets.

Weer contact opgenomen met DHL die zeggen wij kunnen niets voor je doen. Je moet maar contact opnemen met de afzender.

Grote schande dit bedrijf!

Sobhi
22-02-2024

Wij was thuis en heb ik E-mail ontvangen is ingeleverd maar heb ik geen DHL gezien

Mir
22-02-2024

Dhl heeft mijn pakket beschadigd met verlies van inhoud afgeleverd. Dan moet je de bonnen opsturen en bewijs van betaling. Ze betalen 3,40 uit. Nooit meer via dhl met hun smijtwerk en o ja verzekerd tot 500,- euro; dus niet

SJRA
18-02-2024

DHL komt aan de deur. Wij zijn niet thuis. DHL vertrekt. Op camera te zien

Meld pakket af bij verzender. Zonder dat wij iets ontvangen.

Dan begint de shit.

A. Niemand thuis , bij de buren afleveren met papiertje in bus (prima)

B. Nog een keer aanbieden (super)

C. Naar een afhaalpunt (super)

D. Ergens neer pleuren en niks zeggen. Not don.

E. Afmelden en niks zeggen, not don

Nu heb ik een probleem afgemeld bij verzender (Chinees). Dus die dien niks.

DHL bellen die doen ook niks.

Dus 50 euro in de boot.

Lieve waakhond treedt eens op tegen deze bandieten.

Suiker
15-02-2024

Supper bezwaarlijk dat ze geen pakketen thuis ophalen 😡

Als het niet goed is en terug gestuurd moet worden gratis!

Ik legde heel duidelijk de situatie uit

En ze begrepen mij

Dat hebben

Tracy Nikki Anouk zelf bevestigd!

3 persoon heb ik ervoor gesproken

Ik heb het terugstuur lebel gekregen weten ze ook!

Het pakket is 90 cm lang en 30 breed en weegt ongeveer 8 kilo

Ik heb geen zelfstandig motorische vervoer!😕

Ik ben ziek☹️

Maar ze laten je dan gewoon stikken!😡

Het interesseert hun niet wat je levens situatie is 😡

Ze laten je in de steek

Ze komen het niet thuis bij je ophalen 😡

Met de auto maar een klein stukje van mij naar een trevende winkel

Voor hun een kleine moeiten voor mij een groot probleem

Het pakket is te groot te zwaar om te lopen of fietsen

Ze willen niet ophalen niet helpen ik vind dat erg asociaal!

Mevrouw Suiker Zoet