DPD reviews

Carla
16-04-2024

Verschrikkelijk. Vandaag helaas niet voor de 1ste keer. We zitten te wachten, zien de auto in onze wijk rijden en krijgen later een mailtje. “We hebben u gemist”.

Ongelooflijk…. ben echt des duivels. We kunnen er nu weer uit, om het een dorp verder, zelf op te halen.

Heb geprobeerd te bellen, lukt niet. Je wordt gewoon “zoet” gehouden met een muziekje.

Dat dit bedrijf nog bestaat…….

Ceejee
15-04-2024

Waardeloos. Op aangekondigde dag, geen pakket. Nu al weer zonder enig bericht een week radiostilte en is de levertijd verplaatst naar tussen 15 april-14 mei.

Ja hoor.

Geen DPD meer voor mij.

Sharon
15-04-2024

DOD is onbetrouwbaar. Onfatsoenlijk en de klantenservice liegt gewoon aan de telefoon. Stuur je pakket NÓÓIT meteen deze flut firma. Ze geven geen bevestiging af, je pakketje hangt dagenlang in het luchtledige en als je belt krijg jeceen of andere ongeïnteresseerd, liegende, natuurlijk niet Nederlands sprekend figuur aan de lijn. Om te kosten dit soort bedrijven!

Dorien
12-04-2024

Firma list en bedrog. Ik was op de afgesproken tijd thuis. Woon in een flat met uitzicht op de straat. Bezorger komt aanrijden en parkeert de bus, na wat gerommel met papieren rijdt hij weer weg. En ik krijg weer een niet thuis melding.

Als pakketten te zwaar zijn of teveel tijd gaan kosten bezorgen ze bij mij niet. En dan al die smoesjes. Niet thuis, fout adres of een systeem fout. Systeem fout? Ja idd,.bij het bestuur van dpd. DPD.weg ermee!

Minnie
11-04-2024

They used to be very good but recently have plummeted down to awful. They never even try to deliver to my house. They always take it straight to the pickup point. Now today, they have taken my parcel to a Viatim point, which is just someone's house. This cannot be secure or private. How dare they! I have complained multiple times to their customer service but they couldn't care less. I am now avoiding any retailer who uses DPD.

Ayhan
11-04-2024

Wat een bedrijf zeg, heb een niet thuis bericht ontvangen. Dat klopt. Volgende dag gebelt over de status van mijn bestelling, wat hoor ik, je bestelling heeft een retourbevestiging gekregen naar de afzender hahahah. Ik vraag wie die opdracht heeft gegeven. Niemand weet het. Nog nooit zo een verhaal gehoord. DPD is klaar voor mij beftreft.

Bram
11-04-2024

Pakket zou dinsdag geleverd worden, komt idd. een dpd busje voorrijden, op tijd, met een chauffeur die naar bus loopt, 10 seconden in zijn bus kijkt en dan doorloopt naar de voordeur met lege handen. Vervolgens zegt hij: "kan pakket even niet zo vinden, ik maak hem eerst wat leger en kom dan snel weer terug, verbaast zeg ik nog, maar wij moeten hem voor 4 uur zelf doorleveren(had dit beloofd aan mijn klant, als dpd dinsdag zou komen) geen zorg zegt chauffeur, ruim voor die tijd terug. Wat denk je? Natuurlijk geen Dpd-chauffeur om 16.00 uur. Om 18.00 uur gebeld met dpd, die zeiden, de chauffeurs rijden tot 20.00 uur. Dus tot 20.00 thuisgebleven, geen boodschappen, geen sporten, en om 20.00 nog geen dpd-chauffeur. Lang verhaal kort, meneer de lekker gemotiveerde chauffeur had hem ongevraagd en tegen dpd-policy in(ze moeten eerst 3 afleverpogingen doen voordat naar afhaalcentrum.) naar een afhaalcentrum gebracht, zónder dit mede te delen. Verder tegenstrijdige berichten van DPD zelf

Jay
04-04-2024

Heel erg slechte service onbeschofte pakket bezorgers en onbekwaam personeel aan de telefoon maak hier nooit gebruik van. Je wordt can kastje naar de muur gestuurd

Sanne
04-04-2024

Al driemaal kreeg ik een bericht dat het pakket bij ons bezorgd was. Dit was niet het geval en er was zelfs niemand bij ons op de oprit geweest, dit kunnen we zien door de camera's.

Dan moet ik zelf vragen waar mijn pakket is en krijg ik te horen dat het bij een service punt is afgeleverd. Dus conclusie, ik betaal om het thuis afgeleverd te krijgen, dit gebeurt niet want ik ben thuis en niemand is hier geweest. Gewoon omdat de bezorger dus te lui is en zijn werk niet goed uitvoert. Moet ik vervolgens gaan rijden, naar een pakketpunt 15 minuten rijden verderop om mijn pakket op te halen. Belachelijke service. Daarnaast al telefonisch contact gehad en weer een contactformulier ingevuld, maar geen goeie oplossingen gekregen en nog geen reactie gehad op het contact formulier!

Voor de laatste bezorging had ik zelfs toestemming geven om het bij de voordeur neer te zetten, dat was blijkbaar ook al te veel moeite! mensen echt ga je werk doen waar je voor betaald wordt.

Jeannot
02-04-2024

Klantenservice is belachelijk slecht, zonder pakket nummer doen ze niks terwijl ze alles kunnen zien via je postcode. Ze kunnen beter koekjes gaan bakken bij de Klantenservice van dpd want dat doen ze blijkbaar liever dan klanten helpen.

Bert.
30-03-2024

Het pakket werd pas laat op de site gezet, dus dacht al dat het die dag niet meer zou komen, maar in eens ging de voortgang snel, en werd kort daarna toch bezorgd. Het was een zwaar pakket, en ik wilde het pakket aanpakken, maar de bezorger zei moet ik het even binnen zetten, waar ik bevestigend op antwoordde, dus dat vond ik heel netjes van de verzorger.

Reyhan
29-03-2024

DPD zou vandaag een pakket bezorgen bij mij. Ik heb het pakket voor morgen nodig. Helaas is er vandaag niemand thuis en heb ik daarom gekozen om het om een afhaal locatie op te halen, deze is tot vanavond open en dan kon ik gelijk daarheen. Nu zie ik staan dat mijn pakket 3 werkdagen later pas op dat ophaal locatie ligt. Dit vind ik niet normaal. Jullie moesten aangeven wanneer het dan klaarligt op het punt, anders liet ik het toch liever bezorgen. Meerdere malen gebeld met DPD klantenservice, ze kunnen de bezorging niet meer aanpassen. Dit is een dikke 1. Hekel aan DPD.

Elle
26-03-2024

Zelfde als anderen, bezorger heeft niet aangebeld, ik zit uren te wachten en dan komt er opeens een mailtje, u was niet thuis, het pakket wordt afgeleverd bij een ophaalpunt. Heel slecht, ik was woedend

Irma
18-03-2024

Via bol.com iets besteld en door DPD laten bezorgen. Na zes dagen nog steeds niets ontvangen. Op de track-mail stond dat het in mijn brievenbus zou zijn bezorgd een dag na bestellen. Leek me sterk, want de bestelling zou daar niet in passen. Met klantenservice gebeld, bleek het vijf adressen verderop bezorgd te zijn. Niet eens een briefje dat bij de buren bezorgd. Goede bezorgtijd en klantenservice, maar zeer slechte communicatie over bezorging. Teleurstellend.

Ana Calderon
16-03-2024

Terrible experience with them . Every package gets either lost or shows delievered several days before it is delivered .

Customer service is terrible , nobody takes responsibility

Bram
11-03-2024

Wat een vreselijk slechte club. Enorm verbaast dat je in Nederland zo mensen voor de gek kan houden als bedrijf.

Pakket verzonden van grote waarde en daarom ook extra verzekerd. Helaas gebroken aangekomen bij de klant. Dpd is niet thuis bij het afhandelen hiervan. Nu al weken bezig en iedere keer ondeskundig personeel a/d lijn.

Voor ons nooit meer DPD

Martine
09-03-2024

Ik zat te wachten op het pakket. Ik zie op de mail dat het pakket bezorgd was. Echter geen bezorger en pakket gezien. Bij de buren gaan vragen of er een pakketje was geleverd. Dpd hadden het bij de buren afgeleverd. Er is op mijn huisnummer niet eens aangebeld. Echt ongelooflijk slecht en dan kun je het pakketje nog gaan zoeken ook. Daar betaal je dan 5,99 euro verzendkosten voor.

06-03-2024

Er staat bij de bezorging:

Skihelm Online

Bezorgd - 07-03-2024

Het is vandaag 06-03-2024. Verschrikkelijke service, want het pakket is dus nooit aangekomen.

05-03-2024

Voor niets zitten wachten ergens anders bezorgt

05-03-2024

Bezorger loopt gewoon weg terwijl je de deur opent en vervolgens ligt je pakket bij afleverpunt ongeduldige Klootzak!

ben invalide wie gaat mn pakket op halen de kabouter? hopen dat t vanzelf komt? zeer zeer slecht gebruik geen DPD!