Rudi
20-07-2022

Waardeloze verzekeraar! Sinds een paar jaar auto daar verzekerd en een keer schade gehad. Niet mijn schuld, compleet met dashcambeelden, maar nog een heel gedoe voor ik de schade vergoed had. Nu andere auto gekocht, zegt klaverblad opeens geen verzekeringen te wijzigen zonder tussenpersoon, of zonder dat ook nog een andere verzekering afsluit! De nieuwe auto verzekeren ze gewoon NIET, tenzij ik ook nog een andere verzekering bij hun afsluit. Absoluut schandalige manier om te proberen mij een extra verzekering door de strot te duwen. Ze vragen al de hoofdprijs voor de autoverzekering, maar blijkbaar is dat nog steeds niet genoeg.

Geldgeilheid zonder grenzen. Ik vertrek en zoek me een serieuze verzekeraar, en adviseer iedereen om er niet eens aan te beginnen bij klaverblad.

Linda
14-02-2022

Ze doen aannames die totaal nergens op gebaseerd die ook nog eens zeer beledigend zijn en na jaren trouwe klant te zijn geweest weigeren ze je auto te verzekeren terwijl er nog nooit 1 dubbeltje te hebben geclaimd aan schade voor ons NOOIT geen klaverblad meer!

17-06-2017

Ben zeer tevreden over service en afwikkeling

Mijn autoverzekering loopt sinds 1997 dus nu 20 jaar en heb een zeer goed gevoel over de service van klaverblad

Jasper
16-06-2016

Auto verzekering afgewezen op vermogen

Via independer had ik me aangemeld voor een auto verzekering bij klaverblad. Met 15 schade vrije jaren en al 4 jaar de zelfde auto. Werd mijn aanvraag afgewezen op vermogen van de auto? Nog nooit van gehoord. Gelukkig hebben ze bij Independer een andere passende verzekeraar gevonden rond de zelfde prijs. Als ik de reviews hier lees is het maar beter ook.

Maryam
19-02-2016

Meeste baggere verzekeringsmaatschappij!

Bel je ze kunnen ze je niet helpen, komen over alsof ze geen zin hebben om hun werk te doen. Als je mail krijg je geen bevestiging noch een reactie. Vrijwaringsbewijs weken geleden doorgestuurd met verzoek een bevestiging te sturen. Geen reactie, besluit ik contact op te nemen, zeggen ze dat ze de bijlage niet konden openen. Maar dat delen ze niet even mee! Klantonvriendelijk en zeer negatieve over de dienstverlening.

Ed
12-03-2015

Wegjagen zonder waarschuwing.

Drie weken voor de verjaring van mijn Klaverblad Royaal Beschermde Premie verzekering eem brief gekregen dat Klaverblad stopt met deze verzekering omdat er verlies op geleden werd. Dus ik werd omgezet naar de Klaverblad Royaal bonus/malus.

Helaas gaat mijn premie van €42,06 per maand naar €145,32....

Vervolgens voel ik me extra bedrogen nu blijkt dat Klaverblad al op 18 juni 2014 gestopt is met aanbieden van deze verzekering en alle verzekerden bij premie vervaldatum omzet naar een nieuwe polis met nieuwe premie.

Waarom is mij dit niet medegedeeld?

Ook niet in November 2014 bij het claimen van een kleine kop-staart schade. Blijkt nu achteraf dat Klaverblad daar wel 5 (vijf!) schadevrije jaren voor afgeschreven heeft.

Had me dat even gemeld, dan had ik de schade aam de tegenpartij zelf betaald en mijn kleine krasjes op de bumper niet laten repareren. Waarom wist ik toen niet dat Klaverblad in juni al had besloten dat er binnen een jaar naar rato van schadevrije jaren betaald moest gaan worden. Zou de verzekerde dat niet willen weten voordat hij een claim indient?

De reclame is niet meer dan dat, reclame, verzonnen door een reclamebureau. Want eerlijk en open, ho maar. Meedenken, niets ervan.

Vertel toch meteen alle verzekerden wat je gaat doen als je in juni 2014 besluit een uitsterfbeleid te gaan voeren.

Dus nu ga ik overstappen. En ik ben boos. Vanaf volgende maand ga ik mijn auto elders all risk verzekeren voor de helft van de premie die Klaverblad vraagt. De helft minder. En er zijn drie grote landelijke maatschappijen die ongeveer deze prijs bieden.

Ook als ik het schadebedrag (ruim €1200,-) terug betaal aan Klaverblad en ik mijn 5 schadevrije jaren terug krijg dan is de premie bij Klaverblad bijna dubbel van wat het bij 4 andere grote verzekeraars kost. Je dachten zeker dat ik niet weg kon met -2 schadevrije jaren?

De reclame slogan is “Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder.”

De waarheid is:“Als je maar lang genoeg gewoon blijft zitten, word je vanzelf bedonderd.”

Arnoud faber
07-03-2015

Premie zonder aanleiding verdubbelen...

Klaverblad stuurde mij, nadat ik per mail om een aanpassing van mijn premie had gevraagd vanwege opbouw schadevrije jaren, een brief met de mededeling dat ze de premie gingen verhogen... Van 40.96 naar 69.78 per maand! Hahahaha hoe verzinnen ze het.

Gelijk elders ondergebracht, zelfde dekking voor let op: 26 euro! Oftewel men wilde mij 300% van een normale premie laten betalen terwijl ik nog nooit schade heb gereden!

Ger Ristenpatt
24-02-2015

Opzegperikelen

Mijn echtgenote had op haar 48e haar rijbewijs gehaald. Via independer haar autotje verzekerd bij klaverblad. In drie jaar tijd één schade gehad.

Kreeg onlangs een brief dat met met deze verzekering wilde gaan stoppen omdat men er verlies op leed. Als ik zou blijven dan ging de premie van €57 naar €110 per maand! Uiteraard meteen op zoek naar een andere verzekering en ook gevonden (all risk voor €49). Premie bij klaverblad was al betaald voor februari dus nieuwe verzekering per 1 maart laten ingaan. Klaverblad stuurt vervolgens op 18 februari een brief dat de verzekering op 16 februari gestopt is en dat ze me die halve maand premie terug betalen. Resultaat een onverzekerde auto! Echtgenote aangehouden door politie (hoe groot is die kans?) maar gelukkig een schappelijke agent die de situatie begreep. Ik vind dat een bijzonder vreemde handelswijze van klaverblad, maar dat zal wel aan mij liggen?

Hofstede
03-05-2014

Bereikbaarheid in weekend "gewoon" slecht

In het weekend wil ik mijn autoverzekering eerder in laten gaan. Na 3 pogingen wordt de telefoon "gewoon" opgenomen. De mevrouw van het call-center kan mij niets vertellen met als resultaat dat ik mijn plan niet kon laten doorgaan.

Adverteren met de tekst, als je maar lang genoeg gewoon blijft dan wordt je vanzelf bijzonder komt in een grappig daglicht te staan als je inderdaad tegen een weekend service niveau aanloopt anno 1980. Gewoon slecht!

Cisa
21-01-2014

Op Independer.nl kwamen ze bij de top3 autoverzekeraars uit de bus aan de hand van de gegevens die ik had ingevoerd. Nadat ik meerdere malen via hun site een premieberekening wilde uitvoeren voor de autoverzekering kreeg ik telkens het bericht dat ik ze moest bellen, daar deed de desbetreffende mevrouw zeer mysterieus en zei: we mogen geen premieberekeningen telefonisch uitvoeren...pardon is dit bedrijfsgeheim Toen weer gebeld en zei ene meneer dat dat niet klopt, mevrouw had het schijnbaar druk met koffiedrinken en internetten. Ik heb gezegd dat ze via Independer aansluiten bij mijn gegevens, maar nee hoor ik kon mijn auto niet verzekeren, de eisen die ze stelden verschilden enorm van de eisen die Independer aangaf. Waardeloze verzekeraar en zeer onklantvriendelijk, gelukkig een zeer goede grote verzekeraar gevonden die ook nog eens goedkoper is.

23-01-2013

Slechter bestaat niet .ik zou iedereen afraden bij deze verzekering .ons ervaring is zo slecht dat ik uiteindelijk besloten via dit mensen waarschuwen voor zaken doen en vooral autoverzekering afsluiten met klaverblad .ze zijn in eerste optie misschien goedkoop maar moment dat je in probleem kom ga je dat pas merken.je wordt gewaarschuwd.