De prijsstelling van Aardappelshop.nl wordt overwegend positief beoordeeld, waarbij klanten de prijs-kwaliteitverhouding vaak waarderen (39%). Er is echter een kleine groep die de prijs-kwaliteitverhouding minder vindt (4%). De algemene prijsniveaus krijgen ook lof, hoewel dit minder frequent wordt genoemd (10%), en slechts een enkeling heeft hier kritiek op (2%). Aanbiedingen en kortingsacties worden zowel positief als negatief ervaren, maar deze meningen lijken elkaar te balanceren en komen niet vaak voor in de reviews (3%).
De klantenservice van Aardappelshop.nl wordt vaak geprezen om zijn service (30%), maar er zijn ook enkele klanten die niet tevreden zijn over de service (3%). Klachten worden soms niet naar tevredenheid behandeld (7%), hoewel er ook positieve ervaringen zijn met de klachtenafhandeling (1%). De klantenservice zelf krijgt zowel positieve als negatieve feedback, maar deze aspecten worden niet vaak genoemd (3%). Er is ook kritiek op de manier waarop problemen worden opgelost, al is dit een minderheid (1%).
De communicatie van Aardappelshop.nl laat een gemengd beeld zien. Er zijn klanten die vinden dat de responsiviteit op vragen en klachten te wensen overlaat (7%), terwijl anderen juist tevreden zijn over de snelle reacties (7%). De algemene communicatie wordt zowel positief als negatief beoordeeld, waarbij beide kanten even vaak worden genoemd (8%). De informatievoorziening krijgt ook gemengde reacties, met een lichte overhand in positieve ervaringen (10%). Tot slot is er een kleine groep klanten die tevreden is over de nieuwsbriefaanmelding (1%).