ABN AMRO51 ervaringen

Karen
30-04-2021

Drama bank !

Betreft bankpakket: Geen communicatie, afspraken niet nakomen, slechte bereikbaarheid. Klantbelang kan hier niet centraal staan, ze kennen het niet eens, net zo goed als simpel fatsoen ontbreekt.

Deborah
22-03-2021

Wat een service

Nog nooit zulke slechte service gezien. Ik ben er uit ik zeg mijn rekening op. Dag ABN AMRO

Marlies
10-03-2021

Onbereikbaar

Iedere dag hetzelfde liedje. Wachttijd langer dan 15 minuten. Wat een ontzettend slechte service. Ergernis nummer 1. Tijd om alles weg te halen

Piet
04-03-2021

Slechte bereikbaarheid

Bank veranderd van alles zonder informatie te geven.
dagelijks bellen en iedere dag anderre informatie die niet klopt
even voor gaan zitten want kan 30 minuten duren voor iemand bereikbaar is
enz enz

Immanuelle
20-02-2021

K#tbank

Onze beleggingshypotheek in 2003 afgesloten. Helaas gingen we ons einddoel om af te lossen niet halen. Dus in gesprek over verandering en ophoging van hypotheek. Na een stroom van gegevens die aangeleverd moesten worden, tijd, energie en geld erin gestoken, konden ze ons jaar inkomen niet vast stellen (?). Accountant en zakelijk waarnemer hebben alles compleet uitgetekend, maar de kredietacceptant kwam er niet uit en zitten we vast aan deze woekerhypotheek. Onze tussenpersoon en zakelijk waarnemer zal ik niks van zeggen, maar oh oh wat een vreselijke klantonvriendelijke bank. Bah.

Toon
15-02-2021

Waardeloze bereikbaarheid

Het is óf een storing, óf te weinig mensen aan de telefoon, het is altijd uitzonderlijk druk.

Je krijgt gewoon niemand aan de lijn wanneer het jou schikt en moet altijd terugbellen wanneer het de heren van de bank wél schikt.

Maarja. ze hebben een tiental miljoenen minder winst gemaakt dus er zal wel weer bezuinigd zijn op het personeel.

dank je wel ABN. voor jarenlange trouwe klant te zijn. wat een drama!

Leo
15-02-2021

Zeer slechte service

Ik kan alleen een centraal nummer bellen en sta dan 15 minuten in de wacht. Ook zijn ze bij Abn amro vergeten om een nieuwe pas op te sturen, ik ben nu al 2 weken bezig om bij mijn geld te kunnen komen. Ik moest eerst naar een kantoor om mijzelf opnieuw te identificeren daarna is de nieuwe pas aangevraagd. Nu heb ik de pas en werkt hij niet met telebankieren, weer tijden aan de telefoon moeten zitten, alle gegevens weer opnieuw doorgegeven en nu weer een week afwachten

Anita
12-02-2021

Klacht v 24nov nog steeds niet afgehandeld.

Schoonmoeder overleden, ik had voor zowel schoonvader als schoonmoeder volmacht.
ABN Dordrecht, Ingescande testamenten zoek. Opnieuw volmacht aanvragen. Na indienen klacht kwam stoomtrein langzaam opgang maar nu maanden verder is het nog steeds niet op orde. ABN laat vanuit zichzelf niets weten en kan ik nog steeds niet op afstand de bankzaken van Schoonvader regelen.

Ma
08-02-2021

Geld overmaken aan jezelf kan niet

Net de bank gebeld omdat ik niet geld van rekening A naar rekening B (beide bij de ABN) kan overmaken. Mannetje aan de telefoon kan het ook niet voor me regelen. Moet ik maar via transactie met een andere bankrekening (bij een andere bank) doen. Wat omslachtig! En vervelend dat je je eigen geld niet op je eigen rekening kan zetten. eea om debetrente te voorkomen, want sta op de ene rekening rood en op de andere voldoende saldo.
Slechte service weer!

Arjen
01-02-2021

Wat een dramatische bank is ABN AMRO

Iemand aan de telefoon krijgen bij ABN AMRO is bijna onmogelijk geworden. Net weer bij 9 minuten in de wacht en toen maar gestopt Ondertussen werd me om de 10 seconden op een super irritante manier gemeld dat er ieder moment iemand beschikbaar zou zijn. Ik probeer al maanden mijn zakelijke rekening op te zeggen en dat lukt gewoon niet! er wordt beloofd formulieren op te sturen die ik niet krijg. Ondertussen lopen de kosten gewoon door. neem een voorbeeld aan de RABO Bank. Daar kunnen jullie nog veel van leren.

Janine
26-01-2021

Nieuwe bankrekening open?

Wil je een nieuwe bankrekening openen? Trek dan gerust een half jaar uit .Wat een bedrijf zeg. Ronduit SLECHT

Wilma
26-01-2021

ABN AMRO BELLEN, TREK EEN MIDDAGJE UIT!

Wij zijn al jaren klant bij abn amro, nu wilde ik inloggen en blijkt mijn pas verlopen te zijn. Na bellen, doorverbinden en nog eens doorverbinden en steeds weer in de wacht krijg ik een ander nummer, blijkt inderdaad geen nieuwe pas opgestuurd te zijn. 1 uur en 34 minuten later moet ik een afspraak maken en een nieuwe pas aan komen vragen, ze sturen me naar kantoor Leiden, als ik vraag of ik daar kan parkeren weet ze het niet. Kijk ik op internet, moet ik eerst parkeren in de stad en met een stadsbusje naar het kantoor! Dat is nog eens klantvriendelijk. Ik werk en heb geen tijd om fouten van de bank goed te komen maken!

Guido
23-01-2021

Bankrekening openen

Al 6 masnden bezig voor nieuwe bv om rekening te openen. Terwijl ik al zakelijk en prive decennia klant ben. Of ik mn sbi codes in kvk wil aanpassen? Abn bepaalt dat? Wie is nou de ondernemer?
1 ding weet ik zeker abn wast tig meer geld wit dan ik. Want bij mij is het nul euro.
Wat een dramatische kutbank.
Gelukkig is rabo er nog anders kan ik niks in dit land!

Marc
Marc
19-01-2021

ABNAMRO is incompetent en on-Nederlands slecht!

ABN AMRO is inmiddels verworden tot de meest incompetente bank van Europa. Zelfs de slechtste apenbank in Afrika lacht zich kapot om de incompetentie van mijn bank. Probeer al sinds december extra bankrekeningen te krijgen en hun verwerkingssystemen zijn zo dichtgeslibt dat ik zojuist te horen kreeg dat het misschien nog wel 4-6 WEKEN duurt voordat mijn GOEDGEKEURD aanvraagproces zal resulteren in een rekeningnummer en bijbehorend kaartje. Wat een f@cking disgrace! In de boardroom van deze bank heeft men net zo lang lopen snijden ten bate van de aandeelhouder dat de klant en de medewerkers in de frontlinie het inmiddels zwaar te verduren hebben gekregen. Well done guys, op naar je volgende bonus!

Sherwin
12-01-2021

Zomaar bkr aangemeld

Ik als ondernemer ging een grote bedraag opnemen bij ABN Amro en werd echt als een crimineel behandelt ik aangegeven dat ik van bank zou veranderen en heb dat ook gedaan door over te stappen naar ing wat doen die mother fuckers ze melden me bij de bkr terwijl ik nooit een lening genomen bij hun nergens niet en nu een hele gedoe om me er vanaf te halen nooit meer van amro ik adviseer iedereen om die bank over te slaan waardeloos

Victor
28-12-2020

Volstrekt onredelijke prijsverhongen betaalrekening.

Vrijwel elk jaar verhoogt ABN AMRO de kosten van betaalrekeningen met onaanvaardbare hoge percentages. Per 1-10-2020 is het systeem "vereenvoudigd en verduidelijkt". Het gevolg was dat de kosten voor ons van € 4,- (betaalpakket) zijn verhoogd naar € 5,10 (twee betaalrekeningen en een creditcard) per maand, deze keer een verhoging van 27½ procent. Doordat de kosten maandelijks worden berekend, lijkt het wel mee te vallen: steeds enkele dubbeltjes, maar wel per maand! RABO en ING voeren hetzelfde beleid. Tijd voor ingrijpen door de ACM en/of de AFM. En een goed vooruitzicht voor OpenBank en N26, die in het geheel geen kosten berekenen.

Richard
Richard
15-12-2020

Kan ABNAmro oprecht niet aanbevelen voor uw verzekeringsbehoeften

Kan ABNAmro oprecht niet aanbevelen voor uw verzekeringsbehoeften. In eerste instantie had een beleid met hen dat werd geannuleerd door een werknemer van ABMAmro per ongeluk en vervolgens hersteld, maar met nieuwe maandelijkse premies. Nu kost het nieuwe beleid ons meer dan 630 euro extra per jaar. Ze boden ons een vergoeding van 362 euro en het advies: "Het is uw beslissing of u uw inboedelverzekering bij ABN AMRO wilt afsluiten of elders wilt afsluiten." Het kan ze echt niet schelen!

Marcella
09-12-2020

Woekerhypotheek

In 2004 een hypotheek bij hen afgesloten. Afgesproken dat we hiermee geen enkel risico zouden lopen. Maar puntje bij paaltje bleek de levensverzekering niet voor het in de woning kunnen blijven bij overlijden van partner, maar ter aflossing van de hypotheek. Al die jaren blijken wij alleen rente betaald te hebben. En is er niets afgelost.
Noooiiiiit aan deze bank beginnen! Azen alleen maar op je geld.

Harry
02-12-2020

Geen service

Half oktober getracht een 5e zakelijke rekening te openen voor 1 van de werkmaatschappijen. Via internet bleek dit niet mogelijk dus telefonisch contact gezocht.
24 uur later door de bank teruggebeld en verschillende malen doorverbonden. Na ca. 45 minuten komen ze tot de conclusie dat ik een telefonische afspraak moet maken. Afspraak pas mogelijk op 2 december. Ondertussen alle stukken opsturen nar ze. Gebeld door bank op 2 december alles was netjes binnen maar openen van een rekening moet nu toch weer via internet. Natuurlijk dit niet geaccepteerd en dame aan de telefoon besluit dit voor te leggen aan de manager. 3 uur later teruggebeld met de mededeling dat het via internet moet en dat het daarna nog zeker 6 weken zal duren.
ABNAMRO weet alles van mijn bedrijf heeft een omzet van ruim 1,5 miljoen maar het openen van een rekening krijgen ze niet voor elkaar.
Echt een waardeloze bank waar geen cent overheidsgeld naar toe mag gaan. Klanten zijn lastig maar waarom zouden zij zich ook druk maken. Als het fout gaat ontvangen ze toch weer de benodigde steun van ons belastinggeld.

Zinza
01-12-2020

Onbeschoft en racistisch

Een rekening openen is onmogelijk met een niet-Nederlandse achternaam. Vervolgens is de klantenservice beroerd. Zou hier nooit een rekening meer willen openen.

Meer ABN AMRO reviews
Welk cijfer geef jij ABN AMRO?