ABN AMRO reviews

1.6
Laatste 12 maanden202120202019

Recente ABN AMRO ervaringen

25-08-2022

Stelletje oplichters van de bovenste plank. Stelen geld van je rekening. Beloven het binnen 8 werkdagen terug te storten maar niks natuurlijk. Dit is niet het eerste akkefietje met deze bank. Afijn ik heb ze nog wat tijd gegeven om dit netjes op te lossen en dan ga ik daar persoonlijk heen om daar iemand over de balie te trekken en daar is flink stennis te scholen!

Mensen laat deze bank links liggen!

SARA
16-08-2022

Vreselijke bank!

Telefonisch helpen ze niet.

Mijn grootouders hebben een rekening hier en we krijgen het geld maar niet naar belgie omgezet.

Mijn grootouders zijn 90 jaar.

Pas een overboekings document aangetekend opgestuurd nu komt de handtekening niet overeen met die wat ze 50 jaar geleden gehad hebben.

Internetbankieren werkt niet als ik bel voor uitleg krijg ik niet mijn grootoudersouders moeten zelf bellen.

Vreselijk deze bank

Anand
16-07-2022

Op zaterdag 16-07-22 een afspraak via teams met een klantenservice medewerker nooit contact gehad en dan zit je te wachten met een man van 75 jaar.

Slechte bank. Ik zit zelf niet voor niets bij de rabobank

Coosje
06-07-2022

52 minuten in totaal aan de lijn gehangen voor 2 kleine vragen! Verschrikkelijk irritant en daar betaal je dan ruim 400,- per jaar voor.

Afschriften downloaden langer dan 18 mnd geleden lukt alleen via een achterdeurtje als je bereid bent om een halfuur op je beurt te wachten voor een medewerker. etc etc. voor iedere wisse wasje word je weer doorverbonden voor wéér een nieuwe collega. wachten wachten wachten. Dat was 10 jaar geleden wel anders! Hoogst irritant en klantonvriendelijk. Wie heeft een tip voor een beter bereikbare zakelijke bank?

Rene
27-06-2022

Totaal onberijkbaar en totaal geen begrip voor de ouderen

Bas
18-06-2022

Vandaag zou ABN AMRO stadsplateau Utrecht tot 14.00 open zijn. maar stond voor een dichte deur. Dus nu kon ik mijn noodzakelijke geldzaken niet regel! Erg slecht. de chatbot of contact werkt niet dus daar zit je dan! Zonder de mensen geen ABN maar dat vergeten ze. allemaal naar andere bank overgaan. ING is veel beter met service en bereikbaarheid.

Kevin
20-05-2022

M'n pinpas is ingeslikt bij de geldmaat ik neem dus via de ABN nood service telefonisch contact met hun op en krijg ik van dat luletje rozenwater te horen dat dit geen noodgeval is de achterlijke pannekoek dit is wel degelijk een noodgeval zeker aangezien het feit dat je in deze situatie je pas moet blokerren maar deze labiele medewerker ontkent dit ik merk continu dat ik zeer ernstig labiele medewerkers aan de klantenservice krijg dit is zo een onprofecioneele kut bank ik stap over naar een andere bank mocht ik nu geld van mijn rekening missen dan houd ik ABN Amro strikt verantwoordelijk en dan vechten we dit in de rechtbank uit!

Okke
06-05-2022

Het toppunt van schijnheilig de klant de deur wijzen. Snap niet waarom ze eigenlijk nog iets met een werkende burger doen. Lees de tarieven en voorwaarden eens, dan word je gewoon koud. Meer betalen vanwege uitbreiding van de service. Waar is nog een kantoor open dan?

Sander
06-05-2022

Ontzettend slechte ervaring met ABN Hypotheek. Ik wacht 8 weken voor een officieel offerte. - ik krijg geen feedback van mijn adviseur en elke week is er een ander probleem. Als zij dit niet regelen ga ik voor goed weg bij ABN. Naar 10+ jaar als klant ben ik razend met deze service.

Nel
05-05-2022

Echt schandalig, service is nergens meer te vinden, telefonisch zelden bereikbaar en als je al iemand spreekt is het alsof ze de antwoorden uit het regelboekje voorlezen. Meedenken, zoeken naar oplossingen ho maar. Overstappen naar een andere bank heeft geen zin de reviews zijn zo'n beetje van alle banken tot het minpunt gedaald. Tot overmaat van ramp moeten we i.p.v. 1,95 2,95 p.mnd. gaan betalen voor de service. WELKE SERVICE? lang leve de automatisering, het wachten is op een robot met emoties.

Germaine
01-05-2022

Ik wilde creditcard aanvragen lukte niet digitaal dus dacht op zaterdag naar het kantoor in Arnhem. Daar zitten 2 medewerkers de 1 leest de krant de ander komt naar mij toe ik vertel dat het mij digitaal aanvragen niet lukt. Hij zei dat ik moest bellen voor een afspraak terwijl er niemand op het kantoor was. Zeer onvriendelijk en niet behulpzaam. Thuis gekomen weer geprobeerd aanvraag te doen lukte weer niet gebeld met de klantenservice (die wel vriendelijk waren) moest ik dag wachten nu weer geprobeerd aan te vragen lukt weer niet. En wat denk je ik vraag het digitaal bij de Rabo aan is gelukt en klaar. Vanaf geboorte Klantnummer de amrobank na 49 jaar ga ik deze klantonvriendelijke bank verlaten voor een bank die nog wel aan haar klanten denkt

Leo
01-05-2022

Ik ben me hele leven klant van ABN. De afdeling zakelijk heeft na-effect van het Corona gebeuren.

Collega van andere afdeling voorheen adviseert om zakelijke rekening te open, wat ik dus meteen doe.

Oké, dus ik vul de vragen voor het intake in en dan blijkt mijn activiteiten niet op hun “zwarte”lijst , en ja hoor dan wijst de analist het verzoek van zakelijke rekening af. Jaloerse analist is ze, ze kon het niet hebben dat ik veelvoudig geld verdien dan haar en haar man beide, omdat haar man nog uit z’n neus zit te vreten.

Mijn eigen bank nakt me gewoon, maar vergis je niet: Er leiden meerdere wegen naar Rome!

Van Pien
01-05-2022

1 bij gebrek aan - 1000000!

Dit is geen bank maar een een criminele bende! De hoge piefen die van ons geld leven doen aan witwassen fraude en handelen in wapens! En omdat zij een keer een boete kregen van justitie gaan zij willekeurig mensen valselijk zwartmaken om de brave bank uit te hangen! Blijf weg bij deze vieze gore bende! Producten werken niet! Constant storingen! Klantenservice onbereikbaar en als je überhaupt iemand aan de lijn krijgt wordt je uitgelachen en getreiterd! De medewerkers spannen zich samen tegen jou en verzinnen van alles om jou zwart te maken. Deze teringbende van een bank hebben wij keer op keer met ons geld moeten redden elke keer zij met ons geld gingen gokken, geld van criminelen gingen witwassen, gingen frauderen en geld in wapenhandel gingen investeren om onschuldigen af te maken! Abn Amro is geen bank maar een criminele bande!

28-04-2022

Krijg vandaag de aankondiging dat ze kosten in rekening gaan brengen voor een fraude onderzoek, alle bedrijven zijn verdacht. Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten.

Onvoorstelbaar ze graaien gewoon in je tekening.

Volgens mij doen criminelen hetzelfde. Trek je conclusie, ik weet het al.

Jo
20-04-2022

ABN AMRO is de meest vreselijke bank die je ooit in je leven zal tegenkomen. Respectloze klantenservice, raken continu de activatie codes van je bankpas kwijt en kunnen je niet verder helpen wanneer je niet bij je rekening kan. Als je geld kwijt wil raken dan is ABN AMRO de juiste bank.

Joop
14-04-2022

Interne (spam)mail die deze bank op je rekening overzicht zet kan niet ongeopend verwijderd worden.

Zo dwingen ze je hun reclame te lezen. Een bank onwaardig om zoiets te doen. Schandalig, geen enkele webwinkel zou zoiets brutaals durven te doen.

TVE
04-04-2022

Vanaf vandaag - 4.4.2022 - werkt de ABN app alleen nog met Android 8 of hoger. Clienten die een mobiel met Android 7 hebben kunnen de ABN app dus niet meer gebruiken want Android 7 is helaas niet meer te updaten .

ABN verplicht hun clienten en mij nu om een NIEUWE mobiel aan te schaffen terwijl ik nog een prima werkend mobieltje heb.

Ik snap dat veiligheid prioriteit heeft maar toch bedankt ABN voor het feit dat jullie de clienten op onkosten jagen!

Robert
19-03-2022

Abnamro was ooit een nette, en in het internationale handelsverkeer, betrouwbare en respectvolle bank met aanzien.

Nu, anno 2022, is het verworden tot een waardeloze “geldmachine” waarbij de klant, pariculier of zakelijk, alleen maar als “lastig” wordt beschouwd en er alleen maar via chatboxen wordt gecommuniceerd.

Het is een waardeloze en onbeschofte instelling en ik ben hard aan het lobbyen om iedereen in mijn omgeving te doen overstappen naar een zndere (buitenlandse ) bank.

Dit lukt heel goed! Ruim 100 particuliere en zakelijke rekening houders zijn op mijn advies overgestapt!

Interesse? Bel of mail me!

Marcello
03-03-2022

Ondanks de storm schade ik was niet verzekert. Ik had wel gebeld over de opstalverzekering ik wou in juni a juli een opstal verzekeringen afsluiten maar ik had iets gezecht dat ik geen schade gehad dus hadden ze me afgesloten maar de bank kwam wel voor hun vout op, ze zijden dat ze vout waren en ze zetten de opstal weer aan, Ik was zo opgelugt, ze boden escussen aan mij ze sturen ook 20 euro bol te goed. Ik vint dat heel netjes dankje wel abn ambo. Groeten e.j bos

Ouassim
24-02-2022

Zeer slechte bank aan het worden was echt niet zoals 14 jaar geleden echt dramatisch! Kwaliteit gaat bergafwaarts. Alle nieuwe regels zetten ze op zonder mededeling. Onterechte incasso's kan ik niet stop zetten. Weet niet hoeveel geld ik over heb omdat me limiet altijd wijzigt en met de personeel hoor je altijd hetzelfde je kan dat doen anders helaas voor wat zitten ze daar helpen met problemen die wij niet kunnen oplossen toch waarom verwachtten ze problemen die iedereen zelf kan oplossen. Dit is een grote criminelenbank ik zit helaas hier nog maar als ik verder verdiept ben en een ander bank open want hoor dat ing 1 pot nat is rot ik meteen op. Je hebt een bank voor het veiligheid van je geld. Deze bank is totaal niet veilig ze laten je minimaal 48 uur eerst verhongeren. Rotzooi bank woedend gadver . 14 jaar zit ik hier en elk jaar komt een nieuw streek van ze gadver

Meer ABN AMRO reviews