ABN AMRO4 ervaringen

Gerard
05-11-2018

Arrogantie ten top

Walgelijke medewerksters in Emmen, nog te beroerd om mensen die geld willen storten te helpen: in 1 week 1 maal mijn partner die niet wist waar de automaat stond en hoe dit in zijn werk ging en 1 maal bij mijzelf gaf de automaat aan dat de pas niet geldig was terwijl dit de nieuwste/laatste pas is die ik heb. Te lui om hun reet van de stoel te lichtten.

Sharda
23-10-2018

Belachelijk

Afgelopen week werd ik tijdens mijn werk gebeld door de ABN AMRO. De reden voor dit telefoontje was. ik stond rood buiten mijn limiet. En dat wilde de bank mij laten. Ook was de vraag wanneer ik het bedrag ging aanzuiveren.

Het is schandalig dat je iemand die, ruim 30 jaar klant is en rood staat buiten het limiet, aan wie je 2 hypotheken hebt verstrekt, dus kredietwaardig is na 1 dag rood staan gaat bellen. Op mijn vraag of ze nou echt niks te doen hadden bij de bank bleef het heel lang stil.

Dit is niet de manier om een vaste loyale klant te behandelen.

18-02-2018

Extra aflossen hypotheek

Door een grove fout van ABN Amro hypotheken mag ik dit jaar behoorlijk minder extra aflossen. Omdat ze van alles vergeten en er moeilijk bereikbaar zijn. Het is om moedeloos van te worden.Mijn advies begin er nooit aan daar en kies voor een klantvriendelijke bereikbare bank

Bram van pand
01-12-2011

Ik heb 2 maanden geleden mijn auto Total los gereden.
En zoals je kan raden had ik geen geld om een nieuwe auto te kunnen kopen.
Toch was een auto noodzakelijk voor mij en voor mijn werk.
Toen kwam ik ABN AMRO tegen.
Ik dacht mooie lage rente, de naam is bekend, dus het zal wel goed zitten.
Even verder gekeken maar de rente was elders niet veel lager.
Toen heb ik dus voor ABN AMRO gekozen.
Ik zit er nu nog 70 maanden aan vast.
De rente bedraagt 7,4%
Tot nu toe ben ik erg tevreden over de service en snelheid waarmee ABN AMRO dit voor mij heeft geregeld.
Het personeel hier in de wijk was erg vriendelijk.
Een heerlijk bakje koffie gekregen en toen is het advies gesprek begonnen.
ABN AMRO is in 1 woord TOP!

Welk cijfer geef jij ABN AMRO?