ABN AMRO reviews

1.6
Rolf
17-04-2024

Door mijn eigen schuld (linkje geklikt van (noreply at email.apple.com klik deze dus niet) bijna gescammed voor 1600-

Abn amro heeft top ingegrepen en mij telefonisch begeleid om de malware te verwijderen van mijn laptop, duurde een uur maar martijn boskamp was erg geduldig, behulpzaam en vriendelijk.

Denk erom dat scammers ook slechte reviews schrijven hier om hun slag te slaan.

Ben erg onder de indruk van de geweldige service van abn amro!

16-04-2024

Oneerlijke bank. Raad iedereen deze bank af

Henny
09-04-2024

Is een bank die strak staats van managers en doorschuiven.klant staat niet op 1. Winst staat op 1

Als er iets is moet je iedere keer het zelfde plaatje afdraaien. O dat staat niet genoteerd. Maar medereerkers verhaal staat wel genoteerd.

Bank denkt kortzichtig eigen belang gaat voor. Anders loopt men zijn provisie mis. En dat doet zeer. Zei denken alleen aan hun eigen belang. WALGELIJK.

Kevin
28-03-2024

Waardeloze onverbeterlijke bank waar gedragsgestoorde met een licht verstandelijke beperking het voor het zeggen hebben.er zijn Zeer grove fouten gemaakt door autistische medwerkers die lijden aan een emotiestoornis/zeerernstige labieliteit. Bankafschriften komen niet aan terwijl ik maandelijks betaal voor deze service.Abn Amro trekt zich hier niks van aan ze leggen de verantwoordelijkheid neer bij postnl waar ook mensen in dienst zijn met psychische problemen.Wettelijk gezien is abn Amro strikt verantwoordelijk voor de bezorging van hun post.Kopie van bankafschriften zou ik gratis krijgen en nu staat er in de brief dat ze kosten in rekening brengen.Abn Amro is niet gediend van dat ik hun wijs op fouten gemaakt door labiel personeel.chats worden telkens verbroken.de klachtenservice word behandeld door psychiatrische patiënten .Het is algemeen bekend dat abn Amro psychiatrische gevallen in dienst heeft. Een hele stapel kopies van bankafschriften gekregen waar ik niet om gevraagd heb

Jacqueline
13-03-2024

Twee brieven zouden niet ontvangen zijn door de afdeling Bewindvoering, waarvan 1 aangetekend! Ik neem aan als je moet tekenen voor ontvangst, er op zijn minst inkijkt voor wie het betemd is, maar zal ze wel niet interesseren. Omdat het een gedeeltelijke fout (hoezo gedeeltelijk, 100% fout ABN), mocht ik een mail sturen met de benodigde documenten en die zou direct in behandeling worden genomen. U raadt het al, geen reactie. Heel slecht.

Mike
15-02-2024

Persoonlijke aanbod van 16 december 2023 moet de bank 180 euro betalen over teveel betaalde rente aan mij ni half februari nog geen eurocent terug gehad van de abn amro maar wel rente betaald over rood staan bij de bank en dan op nos nieuws horen dat ze weer miljarden verdient hebben heel slechte bank graaien en niet voor je consumenten opkomen

Jk
05-02-2024

Ben inmiddels 7 weken bezig om een rekening te maken van mijn zaak na 3 keer aanvragen bel ik vandaag hoor ik van afdeling ABNA de aanvraag moet ik nog een keer doen de reden niet voldoende informatie geleverd.

Wat goede service van ABNA

Jammer kan ik geen 0 ster reviews maken

Nina
31-01-2024

Ik heb pas geleden een rekening geopend bij de Abn Amro.

Had een klacht dat direct en heel netjes is afgehandeld.Ben er superblij mee.!

En kreeg ook nog een mooie bos bloemen thuisbezorgd van de Abn Amro.!Nou netjes hoor,fijne bank om zaken mee te doen en natuurlijk ook de medewerkers!

Karen
30-12-2023

Ik heb een extra aflossing gedaan voor mijn hypotheek. Heel bijzonder dat het bedrag direct van mijn rekening wordt geschreven maar dat ABNAMRO een maand de tijd neemt om het te verwerken.

Danny
06-12-2023

Wat een waardeloze tent! Stond altijd mijn kredietlimiet vermeld bij het totaal van mijn zakelijke rekeningen. Halen ze dat zo maar weg met de opmerking dat die ‘volgend jaar’ wel weer eens vermeld zal worden. Een achteruitgang dus bij internet bankieren terwijl elders de mogelijkheden en info steeds meer wordt uitgebreid. Een beetje te veel ambtenaren bloed bij deze staatsbank!

Petra
05-10-2023

Slecht onvriendelijk aan de telefoon documenten van ons liggen gewoon op straat niks komt aan zeggen ze aangetekend gestuurd en later nog weer documenten voor de zoveelste keer weer niet goed ze hebben je nummer ze weten wat je terug moet krijgen maar omdat ze er onderuit proberen te komen flikken ze dit sturen we een aangetekend document moet het weer opnieuw wat een simpele zielen en dombo's daar ze kunnen het zo overmaken maar laten we lekker moeilijke doen en onbeschoft door de telefoon abn amro het is mijn geld hé waar wij recht op hebben

Lodewijk
11-08-2023

Ok klanten a.u.b. niet met acties/welkomstcadeau's die ze nooit zullen ontvangen.

Ik maakte voor mijn dochter gebruik van een actie, als we voor een bepaalde datum een kindertoekomst spaarrekening en/of een jongerengroeirekening zouden openen zou ze op die rekening 10 euro als welkomstcadeau ontvangen. Dit dus op beide rekeningen. Dit zou binnen 3 maanden gebeuren. We zijn nu bijna een half jaar verder en ze heeft nog niets ontvangen. Ik heb zo ongeveer 10 keer met de klantenservice contact opgenomen (zowel telefonisch als via de chat).

De medewerkers weten telkens helemaal van niets, halen acties door elkaar en beloven dan, nadat ik ze op weg help, dat het op het "einde van de week" gestort word. Keer op keer gebeurd het niet.

De ergste ervaring was nog een medewerker die beloofde dat hij er persoonlijk op zou toezien dat ze het zou ontvangen en me terug zou bellen zodra het zou gebeuren. Ook dit is niet gebeurd.

Anita
13-07-2023

Ben inmiddels 4 weken bezig om een "en of" rekening te maken van mijn lopende rekening en spaarrekeningen.

communicatie is zwaar beneden pijl en contact krijgen is onmogelijk.

Reageren niet of veel te laat op mail.

Ik ben van plan om alles op te zeggen en naar een andere bank te gaan. Wat een lamzakken zijn het met een belabberde klantenservice.

Ninke
10-07-2023

Je kan ze telefonisch niet bereiken, als je wel contact hebt, dan weten ze het niet en wordt je in de wacht gezet. Afspraak maken kan ook niet, via de chat wordt je doorverwezen naar een telefoonnummer die dan niet te bereiken is. Ga nooit in zee met deze bank, het is echt te erg voor woorden. Je kunt beter naar de Knab gaan of de SNS, daar kunnen ze je tenminste helpen.

Rico
10-06-2023

Wil eigenlijk nog een 0 geven maar helaas, zonder enig bericht ineens alles geblokkeerd, ben je slachtoffer van fraude, maar qua klantenservice geven ze niet thuis, moet maar overstappen naar een andere bank, prima doeg abn amro.

Joris
09-05-2023

Doordat mijn vrouw is overleden is de tenaamstelling van de rekening veranderd. Geen 'en/of' meer. Hierdoor kan ik niet het jaaroverzicht over 2022 via het web opvragen en uitprinten. Hoezo en waarom niet?

Dus gebeld en het zou handmatig worden opgestuurd. Na enige tijd niets ontvangen. Weer gebeld. Allerlei excuses van Koningsdag, een weekend etc maar geen Jaaroverzicht ontvangen. Nu vanmorgen voor de 3e keer gebeld -14 (!) minuten in de wacht- en wat blijkt, er is niets maar dan ook niets gedaan! Nog erger dan ambtenaren. De jaaroverzichten worden me weer toegestuurd. Wat een hopeloze bank is het geworden. Er is niets van over. De melkboer op de hoek.

28-03-2023

Wij proberen een 2e pas aan te vragen. Zijn nu ca 3 uur bezig en nog geen resultaat. Deze pas is prive en gekoppeld aan tevens een zakelijke rekening. Blijkt dat de medewerker het woord zakelijk hoort en direct de app gesloten wordt…. Ga je naar zakelijk, geven ze aan je moet naar prive……. Vervolgens wachten we weer in de chatroom….

Zodra het kan sluiten wij al onze rekeningen en gaan naar een andere bank.

Jolande
07-02-2023

Mijn dochter wacht al een hele maand op haar bankpasje.Gestolen helaas

Nu kan ze niet betalen, pinnen,en zelfs aan de balie krijgt ze op vertoon haar paspoort geen geld Je zou maar een moeder met kindjes zijn en op niemand kunnen terugvallen.Schandalig dit Ben zelf bij SNS,en dat was 2 jaar geleden, binnen een paar dagen gepiept.Het is notabene gewoon haar eigen geld

Janny
30-01-2023

Eerder een min cijfer, wat een p. Bank is dit geworden.

Normaal storten kan nergens meer, nu accepteert de automaat geen biljetten vsn onder de 50 euro meer.

Contact opnemen duurt een godsgruwelijk lange tijd, voordat er iemand beschikbaar is.

Wij hebben met elkaar, deze pisbank overeind gehouden, van mij mogen ze ompleuren.

Ik wordt continu tegengewerkt, in het normaal mijn bedrijf voeren.

Gurda
24-01-2023

Als je een adres wijziging en nieuw bank pasje moet, laten ze je vanaf dec wachten , en ze kunnen je geen geld geven niks op een andere manier , dus je heb geld op je rekening maar ze laten je een maand ruim zonder

Hoe je boodschappen etc moet doen boeit ze niet

Je kan niet bij je eigen geld wat gewoon op de rekening staat

Ze zeggen voedselbank of op facebook waar ze gratis dingen weg geven

Of ga maar lenen

Hoe kunnen ze dat een maand lang zeggen , terwijl je gewoon geld op je rekening heb ,

Meer ABN AMRO reviews