Op zich een prima bank maar wat ik erg jammer vind (en wat ik bij veel bedrijven merk) is dat ik in de app van alles vind over allerlei diensten van de bank die ik nooit nodig op, vermoedelijk ingegeven door commercie, en dat ik iets simpels als mijn periodieke overboekingen en hoe ik die kan wijzigen dus gewoon niet eens kan vinden.
Het doet me ook denken aan WORD, ooit was dat een super fijn programma om je teksten in te verwerken. Tegenwoordig vind ik het zo goed as onbegrijpelijk, zoveel is erin gepropt. Soms denk ik wel eens: die enorme zucht om te verbeteren (en waarschijnlijk dus meer geld te verdienen) leidt er te vaak toe dat waar het in de basis om gaat, uit het oog verloren wordt.
Waardeloos. Je word van het kastje naar de muur gestuurd. Ze zijn zelf vergeten 4 jr terug na de scheiding de spaarverzekering op 1 naam te zetten. Inmiddels al 10 mnd bezig om het voor elkaar te krijgen. Is het bijna klaar.neemt de N N de polis over van de ABN AMRO. Nu zit je met 2 bedrijven opgescheept die naar elkaar wijzen ipv je te helpen. Nou eindelijk kreeg ik vorige week de zakelijke brief dat het geregeld is. Hiep hoi. Na lang wachten, veel frustratie, eindeloos bellen/mailen door mij en mijn tussenpersoon. Geen excuses, geen bloemen.niets.Jammer
Ik nog weleens de mist in met telebankieren en betalen door MS (oogzenuwen liggen aan flarden) en dan blokkeer ik mijn bankpas. Dus krujg ik hulp maar gisteren ging de bel en stond er een dame voor de deur met een prachtige bos bloemen, ik stond bijna te huilen, vreselijk lief, ben heel dankbaar. Heel fijne bank.
Trage afhandeling van papieren overschrijfformulieren.Of het word in een paar dagen verwerkt,dan weer tijden wachten tot 12 dagen op de verwerking.Zeer slechr.Naar mijn idee worden ze opgespaard tot dat ze er zin in hebben.Het gaat in deze om betaalopdrachten Niet om ansichtkaarten.De laatste tijd super slecht.Ik kan het beter zelf gaan brengen,naar deze afdeling.
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Personeel heeft geen enkel benut hoe om te gaan met klanten.
Een rekening openen is hele oefening, onodig veel papperas, gecompliceerd en super enerverend.
Reeds jaren gemachtigd voor een familielid. Pas is verlopen. Nimmer een nieuwe ontvangen. Kan weer worden verlengd als de procedure weer opnieuw wordt ingezet. Betrokkene woont elders in het land.
Al mijn gegevens zijn bij de bank bekend. Deze bank is nog ambtelijker dan ambtelijk.
Gegijzeld door ABNAMRO! . Zo frustrerend! Aangifte doen te veel moeite. Melding maken bij Kifid en Persoons Autoriteit Gegevens ga ik doen als ik de energie er weer voor heb. Maar eerst deel ik het met jullie zodat je weet dat je niet de enige bent in gevecht met je bank!
Na 2x! mijn ingestuurde rente compensatie documenten te zijn kwijtgeraakt inclusief copy bankpas en copy paspoort helemaal klaar met ze! Ze vragen nu of ik voor de 3de keer de documenten wil opsturen! Helemaal gek zijn ze. Dit is klant pesten op de max!
Lees mijn volledige verhaal op tweakers in het Forum Rentecompensatie banken voor consumptief krediet bij Sjoefke op vrijdag 24 mei om 15:20 uur.
Van het kastje naar de muur gestuurd.
Wat een nare ervaring
Oneerlijke bank. Raad iedereen deze bank af
Is een bank die strak staats van managers en doorschuiven.klant staat niet op 1. Winst staat op 1
Als er iets is moet je iedere keer het zelfde plaatje afdraaien. O dat staat niet genoteerd. Maar medereerkers verhaal staat wel genoteerd.
Bank denkt kortzichtig eigen belang gaat voor. Anders loopt men zijn provisie mis. En dat doet zeer. Zei denken alleen aan hun eigen belang. WALGELIJK.
Waardeloze onverbeterlijke bank waar gedragsgestoorde met een licht verstandelijke beperking het voor het zeggen hebben.er zijn Zeer grove fouten gemaakt door autistische medwerkers die lijden aan een emotiestoornis/zeerernstige labieliteit. Bankafschriften komen niet aan terwijl ik maandelijks betaal voor deze service.Abn Amro trekt zich hier niks van aan ze leggen de verantwoordelijkheid neer bij postnl waar ook mensen in dienst zijn met psychische problemen.Wettelijk gezien is abn Amro strikt verantwoordelijk voor de bezorging van hun post.Kopie van bankafschriften zou ik gratis krijgen en nu staat er in de brief dat ze kosten in rekening brengen.Abn Amro is niet gediend van dat ik hun wijs op fouten gemaakt door labiel personeel.chats worden telkens verbroken.de klachtenservice word behandeld door psychiatrische patiënten .Het is algemeen bekend dat abn Amro psychiatrische gevallen in dienst heeft. Een hele stapel kopies van bankafschriften gekregen waar ik niet om gevraagd heb
Twee brieven zouden niet ontvangen zijn door de afdeling Bewindvoering, waarvan 1 aangetekend! Ik neem aan als je moet tekenen voor ontvangst, er op zijn minst inkijkt voor wie het betemd is, maar zal ze wel niet interesseren. Omdat het een gedeeltelijke fout (hoezo gedeeltelijk, 100% fout ABN), mocht ik een mail sturen met de benodigde documenten en die zou direct in behandeling worden genomen. U raadt het al, geen reactie. Heel slecht.
Persoonlijke aanbod van 16 december 2023 moet de bank 180 euro betalen over teveel betaalde rente aan mij ni half februari nog geen eurocent terug gehad van de abn amro maar wel rente betaald over rood staan bij de bank en dan op nos nieuws horen dat ze weer miljarden verdient hebben heel slechte bank graaien en niet voor je consumenten opkomen
Ben inmiddels 7 weken bezig om een rekening te maken van mijn zaak na 3 keer aanvragen bel ik vandaag hoor ik van afdeling ABNA de aanvraag moet ik nog een keer doen de reden niet voldoende informatie geleverd.
Wat goede service van ABNA
Jammer kan ik geen 0 ster reviews maken
Ik heb pas geleden een rekening geopend bij de Abn Amro.
Had een klacht dat direct en heel netjes is afgehandeld.Ben er superblij mee.!
En kreeg ook nog een mooie bos bloemen thuisbezorgd van de Abn Amro.!Nou netjes hoor,fijne bank om zaken mee te doen en natuurlijk ook de medewerkers!
Ik heb een extra aflossing gedaan voor mijn hypotheek. Heel bijzonder dat het bedrag direct van mijn rekening wordt geschreven maar dat ABNAMRO een maand de tijd neemt om het te verwerken.
Wat een waardeloze tent! Stond altijd mijn kredietlimiet vermeld bij het totaal van mijn zakelijke rekeningen. Halen ze dat zo maar weg met de opmerking dat die ‘volgend jaar’ wel weer eens vermeld zal worden. Een achteruitgang dus bij internet bankieren terwijl elders de mogelijkheden en info steeds meer wordt uitgebreid. Een beetje te veel ambtenaren bloed bij deze staatsbank!
Slecht onvriendelijk aan de telefoon documenten van ons liggen gewoon op straat niks komt aan zeggen ze aangetekend gestuurd en later nog weer documenten voor de zoveelste keer weer niet goed ze hebben je nummer ze weten wat je terug moet krijgen maar omdat ze er onderuit proberen te komen flikken ze dit sturen we een aangetekend document moet het weer opnieuw wat een simpele zielen en dombo's daar ze kunnen het zo overmaken maar laten we lekker moeilijke doen en onbeschoft door de telefoon abn amro het is mijn geld hé waar wij recht op hebben
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ok klanten a.u.b. niet met acties/welkomstcadeau's die ze nooit zullen ontvangen.
Ik maakte voor mijn dochter gebruik van een actie, als we voor een bepaalde datum een kindertoekomst spaarrekening en/of een jongerengroeirekening zouden openen zou ze op die rekening 10 euro als welkomstcadeau ontvangen. Dit dus op beide rekeningen. Dit zou binnen 3 maanden gebeuren. We zijn nu bijna een half jaar verder en ze heeft nog niets ontvangen. Ik heb zo ongeveer 10 keer met de klantenservice contact opgenomen (zowel telefonisch als via de chat).
De medewerkers weten telkens helemaal van niets, halen acties door elkaar en beloven dan, nadat ik ze op weg help, dat het op het "einde van de week" gestort word. Keer op keer gebeurd het niet.
De ergste ervaring was nog een medewerker die beloofde dat hij er persoonlijk op zou toezien dat ze het zou ontvangen en me terug zou bellen zodra het zou gebeuren. Ook dit is niet gebeurd.
Ben inmiddels 4 weken bezig om een "en of" rekening te maken van mijn lopende rekening en spaarrekeningen.
communicatie is zwaar beneden pijl en contact krijgen is onmogelijk.
Reageren niet of veel te laat op mail.
Ik ben van plan om alles op te zeggen en naar een andere bank te gaan. Wat een lamzakken zijn het met een belabberde klantenservice.