Wat een waardeloze tent! Stond altijd mijn kredietlimiet vermeld bij het totaal van mijn zakelijke rekeningen. Halen ze dat zo maar weg met de opmerking dat die ‘volgend jaar’ wel weer eens vermeld zal worden. Een achteruitgang dus bij internet bankieren terwijl elders de mogelijkheden en info steeds meer wordt uitgebreid. Een beetje te veel ambtenaren bloed bij deze staatsbank!
Slecht onvriendelijk aan de telefoon documenten van ons liggen gewoon op straat niks komt aan zeggen ze aangetekend gestuurd en later nog weer documenten voor de zoveelste keer weer niet goed ze hebben je nummer ze weten wat je terug moet krijgen maar omdat ze er onderuit proberen te komen flikken ze dit sturen we een aangetekend document moet het weer opnieuw wat een simpele zielen en dombo's daar ze kunnen het zo overmaken maar laten we lekker moeilijke doen en onbeschoft door de telefoon abn amro het is mijn geld hé waar wij recht op hebben
Ok klanten a.u.b. niet met acties/welkomstcadeau's die ze nooit zullen ontvangen.
Ik maakte voor mijn dochter gebruik van een actie, als we voor een bepaalde datum een kindertoekomst spaarrekening en/of een jongerengroeirekening zouden openen zou ze op die rekening 10 euro als welkomstcadeau ontvangen. Dit dus op beide rekeningen. Dit zou binnen 3 maanden gebeuren. We zijn nu bijna een half jaar verder en ze heeft nog niets ontvangen. Ik heb zo ongeveer 10 keer met de klantenservice contact opgenomen (zowel telefonisch als via de chat).
De medewerkers weten telkens helemaal van niets, halen acties door elkaar en beloven dan, nadat ik ze op weg help, dat het op het "einde van de week" gestort word. Keer op keer gebeurd het niet.
De ergste ervaring was nog een medewerker die beloofde dat hij er persoonlijk op zou toezien dat ze het zou ontvangen en me terug zou bellen zodra het zou gebeuren. Ook dit is niet gebeurd.
Ben inmiddels 4 weken bezig om een "en of" rekening te maken van mijn lopende rekening en spaarrekeningen.
communicatie is zwaar beneden pijl en contact krijgen is onmogelijk.
Reageren niet of veel te laat op mail.
Ik ben van plan om alles op te zeggen en naar een andere bank te gaan. Wat een lamzakken zijn het met een belabberde klantenservice.
Je kan ze telefonisch niet bereiken, als je wel contact hebt, dan weten ze het niet en wordt je in de wacht gezet. Afspraak maken kan ook niet, via de chat wordt je doorverwezen naar een telefoonnummer die dan niet te bereiken is. Ga nooit in zee met deze bank, het is echt te erg voor woorden. Je kunt beter naar de Knab gaan of de SNS, daar kunnen ze je tenminste helpen.
Wil eigenlijk nog een 0 geven maar helaas, zonder enig bericht ineens alles geblokkeerd, ben je slachtoffer van fraude, maar qua klantenservice geven ze niet thuis, moet maar overstappen naar een andere bank, prima doeg abn amro.
Doordat mijn vrouw is overleden is de tenaamstelling van de rekening veranderd. Geen 'en/of' meer. Hierdoor kan ik niet het jaaroverzicht over 2022 via het web opvragen en uitprinten. Hoezo en waarom niet?
Dus gebeld en het zou handmatig worden opgestuurd. Na enige tijd niets ontvangen. Weer gebeld. Allerlei excuses van Koningsdag, een weekend etc maar geen Jaaroverzicht ontvangen. Nu vanmorgen voor de 3e keer gebeld -14 (!) minuten in de wacht- en wat blijkt, er is niets maar dan ook niets gedaan! Nog erger dan ambtenaren. De jaaroverzichten worden me weer toegestuurd. Wat een hopeloze bank is het geworden. Er is niets van over. De melkboer op de hoek.
Wij proberen een 2e pas aan te vragen. Zijn nu ca 3 uur bezig en nog geen resultaat. Deze pas is prive en gekoppeld aan tevens een zakelijke rekening. Blijkt dat de medewerker het woord zakelijk hoort en direct de app gesloten wordt…. Ga je naar zakelijk, geven ze aan je moet naar prive……. Vervolgens wachten we weer in de chatroom….
Zodra het kan sluiten wij al onze rekeningen en gaan naar een andere bank.
Frank
Mijn dochter wacht al een hele maand op haar bankpasje.Gestolen helaas
Nu kan ze niet betalen, pinnen,en zelfs aan de balie krijgt ze op vertoon haar paspoort geen geld Je zou maar een moeder met kindjes zijn en op niemand kunnen terugvallen.Schandalig dit Ben zelf bij SNS,en dat was 2 jaar geleden, binnen een paar dagen gepiept.Het is notabene gewoon haar eigen geld
Eerder een min cijfer, wat een p. Bank is dit geworden.
Normaal storten kan nergens meer, nu accepteert de automaat geen biljetten vsn onder de 50 euro meer.
Contact opnemen duurt een godsgruwelijk lange tijd, voordat er iemand beschikbaar is.
Wij hebben met elkaar, deze pisbank overeind gehouden, van mij mogen ze ompleuren.
Ik wordt continu tegengewerkt, in het normaal mijn bedrijf voeren.
Als je een adres wijziging en nieuw bank pasje moet, laten ze je vanaf dec wachten , en ze kunnen je geen geld geven niks op een andere manier , dus je heb geld op je rekening maar ze laten je een maand ruim zonder
Hoe je boodschappen etc moet doen boeit ze niet
Je kan niet bij je eigen geld wat gewoon op de rekening staat
Ze zeggen voedselbank of op facebook waar ze gratis dingen weg geven
Of ga maar lenen
Hoe kunnen ze dat een maand lang zeggen , terwijl je gewoon geld op je rekening heb ,
Zojuist 70 minuten bezig geweest om mijn adres te wijzigen. Als je een pl hebt maar geen rekening bij deze bank dan ben je totaal de klos als je iets wilt wijzigen. Gelukkig zit ik met mijn betaalrekening bij een normale bank.
Als je via marktplaats mensen wil oplichten of via een andere manier mensen wilt oplichten is dit de bank voor u. Zelf als mensen je bij de fraude desk willen melden doen ze niks en willen ze het rekeningnummer niet eens weten om fraude te voorkomen. Zij zien dit als een extra klant die netjes zij betaalrekening betaald en dus winst voor hun en de oplichters. Dus wil je graag beginnen met internet oplichting of andere flessen trekerij dan is ABN u veilige haven. Het vinden van een nummer om te bellen bij fraude is al een hel en de bakker om de hoek had me verder kunnen helpen maar het heet wel fraude meld punt de wegkijklijn was een betere naam geweest.
Als u een stichting bent is het trouns onmogelijk hier klant te worden omdat ze bang zijn voor fraude, fraude word enkel aangemoedigd op een privé rekening.
Heb al 30 jaar een rekening bij ABN. Blijkbaar betaal ik al 30 jaar voor 2 pinpassen terwijl ik er geen 2 nodig heb, er nooit meer dan 1 heb gehad / gekregen van de ABN! Ik bel over iets anders en kom er en passant achter dat ik dus al 30 jaar 3 euro per maand voor niets betaal. Al die tijd heeft abn mij hierop niet geattendeerd, of die pas gestuurd( dan had ik het zelf ook eerder kunnen opmerken ) en het enige wat ze nu zeggen, nadat ik 1080 euro over de 30 jaar teveel heb betaald (en de waarde hiervan is meer dan het dubbele rond de 2000 euro! gezien inflatie en gemiste rente op dit bedrag): u kunt het zelf aanpassem via de app! geen coulance of niets!
Een rekening openen bij deze bank lukt niet, tot 2x toe " geweigerd".
Je kunt bellen om de reden te horen.
Maar ja, dat kost 1,10 eu per minuut.
Laat maar dan, banken genoeg.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Verschrikkelijk! je wordt van het kastje naar de muur gestuurd!
Niemand kan je fatsoendelijk antwoord geven en ze verwijzen je direct door om een beeldbel afspraak te maken.
Die gemaakt en ook gevraagd, mocht de verbinding niet lukken dan even te bellen.
Nou dat zouden ze zeker doen!. (dus niet).
Er heeft op de afgesproken datum en tijd geen beeldbel afspraak plaatsgevonden en niemand heeft meer gebeld! slechtste service ooit!
Echt schandalig hoe deze bank met klanten omgaat!
Mijn pas verloren, twee opties: Fysiek of via een app. Fysiek is er blijkbaar geen plek op korte termijn dus dat kan tegenwoordig niet meer, dan maar via de app gedaan krijg ik na twee weken te horen dat dit opniew moet terwijl het er wel in staat. Kortom mijn pas is nog steeds NIET geblokkeerd, je zou bijna denken dat het om een fraude bureau gaat. Ik zal het een ieder afraden en ben zelf zoekende naar een nieuwe bank terwijl ik mijn huidige pas probeer te blokkeren.
Ik probeer een medewerker van de ABN aan de lijn te krijgen: De belkosten bedragen 110 cent p/m. De eerste ergernis is binnen.
Ik sta de eerste keer 4 minuten in de wacht en zonder iemand gesproken te hebben wordt de verbinding verbroken. Tweede keer inbellen: 10 minuten in de wacht en weer wordt ik er uit gegooid! Betekent dit dat ik nu bijna 15 euro armer ben en niet geholpen? Via de app inloggen gaat niet want het probleem is juiste dat mijn pas geblokkeerd is. Ik heb een nieuwe telefoon en die wil eerst dat ik me via de i-dentifier aanmeld: gaat niet!
Ik ga overstappen slecht bank
Ze houden niet een afspraken en naar kantoor gaat word je niet geholpen we gaan overstappen