ABN AMRO reviews

1.6
Positief3%
Neutraal0%
Negatief97%
Laatste 12 maanden202120202019
Geen lid

Recente ABN AMRO ervaringen

Kevin
20-05-2022

M'n pinpas is ingeslikt bij de geldmaat ik neem dus via de ABN nood service telefonisch contact met hun op en krijg ik van dat luletje rozenwater te horen dat dit geen noodgeval is de achterlijke pannekoek dit is wel degelijk een noodgeval zeker aangezien het feit dat je in deze situatie je pas moet blokerren maar deze labiele medewerker ontkent dit ik merk continu dat ik zeer ernstig labiele medewerkers aan de klantenservice krijg dit is zo een onprofecioneele kut bank ik stap over naar een andere bank mocht ik nu geld van mijn rekening missen dan houd ik ABN Amro strikt verantwoordelijk en dan vechten we dit in de rechtbank uit!

Okke
06-05-2022

Het toppunt van schijnheilig de klant de deur wijzen. Snap niet waarom ze eigenlijk nog iets met een werkende burger doen. Lees de tarieven en voorwaarden eens, dan word je gewoon koud. Meer betalen vanwege uitbreiding van de service. Waar is nog een kantoor open dan?

Sander
06-05-2022

Ontzettend slechte ervaring met ABN Hypotheek. Ik wacht 8 weken voor een officieel offerte. - ik krijg geen feedback van mijn adviseur en elke week is er een ander probleem. Als zij dit niet regelen ga ik voor goed weg bij ABN. Naar 10+ jaar als klant ben ik razend met deze service.

Nel
05-05-2022

Echt schandalig, service is nergens meer te vinden, telefonisch zelden bereikbaar en als je al iemand spreekt is het alsof ze de antwoorden uit het regelboekje voorlezen. Meedenken, zoeken naar oplossingen ho maar. Overstappen naar een andere bank heeft geen zin de reviews zijn zo'n beetje van alle banken tot het minpunt gedaald. Tot overmaat van ramp moeten we i.p.v. 1,95 2,95 p.mnd. gaan betalen voor de service. WELKE SERVICE? lang leve de automatisering, het wachten is op een robot met emoties.

Germaine
01-05-2022

Ik wilde creditcard aanvragen lukte niet digitaal dus dacht op zaterdag naar het kantoor in Arnhem. Daar zitten 2 medewerkers de 1 leest de krant de ander komt naar mij toe ik vertel dat het mij digitaal aanvragen niet lukt. Hij zei dat ik moest bellen voor een afspraak terwijl er niemand op het kantoor was. Zeer onvriendelijk en niet behulpzaam. Thuis gekomen weer geprobeerd aanvraag te doen lukte weer niet gebeld met de klantenservice (die wel vriendelijk waren) moest ik dag wachten nu weer geprobeerd aan te vragen lukt weer niet. En wat denk je ik vraag het digitaal bij de Rabo aan is gelukt en klaar. Vanaf geboorte Klantnummer de amrobank na 49 jaar ga ik deze klantonvriendelijke bank verlaten voor een bank die nog wel aan haar klanten denkt

Leo
01-05-2022

Ik ben me hele leven klant van ABN. De afdeling zakelijk heeft na-effect van het Corona gebeuren.

Collega van andere afdeling voorheen adviseert om zakelijke rekening te open, wat ik dus meteen doe.

Oké, dus ik vul de vragen voor het intake in en dan blijkt mijn activiteiten niet op hun “zwarte”lijst , en ja hoor dan wijst de analist het verzoek van zakelijke rekening af. Jaloerse analist is ze, ze kon het niet hebben dat ik veelvoudig geld verdien dan haar en haar man beide, omdat haar man nog uit z’n neus zit te vreten.

Mijn eigen bank nakt me gewoon, maar vergis je niet: Er leiden meerdere wegen naar Rome!

Van Pien
01-05-2022

1 bij gebrek aan - 1000000!

Dit is geen bank maar een een criminele bende! De hoge piefen die van ons geld leven doen aan witwassen fraude en handelen in wapens! En omdat zij een keer een boete kregen van justitie gaan zij willekeurig mensen valselijk zwartmaken om de brave bank uit te hangen! Blijf weg bij deze vieze gore bende! Producten werken niet! Constant storingen! Klantenservice onbereikbaar en als je überhaupt iemand aan de lijn krijgt wordt je uitgelachen en getreiterd! De medewerkers spannen zich samen tegen jou en verzinnen van alles om jou zwart te maken. Deze teringbende van een bank hebben wij keer op keer met ons geld moeten redden elke keer zij met ons geld gingen gokken, geld van criminelen gingen witwassen, gingen frauderen en geld in wapenhandel gingen investeren om onschuldigen af te maken! Abn Amro is geen bank maar een criminele bande!

Jan
28-04-2022

Krijg vandaag de aankondiging dat ze kosten in rekening gaan brengen voor een fraude onderzoek, alle bedrijven zijn verdacht. Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten.

Onvoorstelbaar ze graaien gewoon in je tekening.

Volgens mij doen criminelen hetzelfde. Trek je conclusie, ik weet het al.

Jo
20-04-2022

ABN AMRO is de meest vreselijke bank die je ooit in je leven zal tegenkomen. Respectloze klantenservice, raken continu de activatie codes van je bankpas kwijt en kunnen je niet verder helpen wanneer je niet bij je rekening kan. Als je geld kwijt wil raken dan is ABN AMRO de juiste bank.

Joop
14-04-2022

Interne (spam)mail die deze bank op je rekening overzicht zet kan niet ongeopend verwijderd worden.

Zo dwingen ze je hun reclame te lezen. Een bank onwaardig om zoiets te doen. Schandalig, geen enkele webwinkel zou zoiets brutaals durven te doen.

TVE
04-04-2022

Vanaf vandaag - 4.4.2022 - werkt de ABN app alleen nog met Android 8 of hoger. Clienten die een mobiel met Android 7 hebben kunnen de ABN app dus niet meer gebruiken want Android 7 is helaas niet meer te updaten .

ABN verplicht hun clienten en mij nu om een NIEUWE mobiel aan te schaffen terwijl ik nog een prima werkend mobieltje heb.

Ik snap dat veiligheid prioriteit heeft maar toch bedankt ABN voor het feit dat jullie de clienten op onkosten jagen!

Robert
19-03-2022

Abnamro was ooit een nette, en in het internationale handelsverkeer, betrouwbare en respectvolle bank met aanzien.

Nu, anno 2022, is het verworden tot een waardeloze “geldmachine” waarbij de klant, pariculier of zakelijk, alleen maar als “lastig” wordt beschouwd en er alleen maar via chatboxen wordt gecommuniceerd.

Het is een waardeloze en onbeschofte instelling en ik ben hard aan het lobbyen om iedereen in mijn omgeving te doen overstappen naar een zndere (buitenlandse ) bank.

Dit lukt heel goed! Ruim 100 particuliere en zakelijke rekening houders zijn op mijn advies overgestapt!

Interesse? Bel of mail me!

Marcello
03-03-2022

Ondanks de storm schade ik was niet verzekert. Ik had wel gebeld over de opstalverzekering ik wou in juni a juli een opstal verzekeringen afsluiten maar ik had iets gezecht dat ik geen schade gehad dus hadden ze me afgesloten maar de bank kwam wel voor hun vout op, ze zijden dat ze vout waren en ze zetten de opstal weer aan, Ik was zo opgelugt, ze boden escussen aan mij ze sturen ook 20 euro bol te goed. Ik vint dat heel netjes dankje wel abn ambo. Groeten e.j bos

Ouassim
24-02-2022

Zeer slechte bank aan het worden was echt niet zoals 14 jaar geleden echt dramatisch! Kwaliteit gaat bergafwaarts. Alle nieuwe regels zetten ze op zonder mededeling. Onterechte incasso's kan ik niet stop zetten. Weet niet hoeveel geld ik over heb omdat me limiet altijd wijzigt en met de personeel hoor je altijd hetzelfde je kan dat doen anders helaas voor wat zitten ze daar helpen met problemen die wij niet kunnen oplossen toch waarom verwachtten ze problemen die iedereen zelf kan oplossen. Dit is een grote criminelenbank ik zit helaas hier nog maar als ik verder verdiept ben en een ander bank open want hoor dat ing 1 pot nat is rot ik meteen op. Je hebt een bank voor het veiligheid van je geld. Deze bank is totaal niet veilig ze laten je minimaal 48 uur eerst verhongeren. Rotzooi bank woedend gadver . 14 jaar zit ik hier en elk jaar komt een nieuw streek van ze gadver

Anoniem
02-02-2022

1 februari 2022 was ik op het Leidseplein filiaal van ABNAMRO. Wat is dit een K bank, mijn nicht is digibeet( 65 jaar & spreekt gebrekkig NL)kan dus ook niet online afspraak maken. Omdat ze geen afspraak heeft willen ze haar niet helpen. En ik mocht niet naar binnen( moest id regen buiten wachten), ik vroeg waarom ik niet naar binnen mocht zeiden ze: omdat mijn nicht geen afspraak heeft en van wegen COVID. Groot filiaal met 3 bezoekers(?), Corona regel is toch 1,5m afstand met mondkapje( ik kon zelfs 5m afstand nemen)? Bank met ARROGANTIE en houd geen rekening met menselijke gevoelens.

Jan
09-01-2022

Service in vergelijk tot enkele jaren geleden: zeer triest. Abn amro app werkt regelmatig niet. Moet app verwijderen en opnieuw installeren en registren, werkt weer voor enkele dagen en probleem komt weer terug! service/contact ronduit ver beneden peil.

Jammer, was/is altijd mijn bank geweest maar heb nu ernstige twijfels; overstap naar andere bank ligt voor de hand.

Vr. Groet, j. Wijers, klant (nog) van abn amro.

Graag reactie; telnr. 0624396030.

Theo
04-01-2022

Ga switchen van bank ,vandaag 30 minuten gebeld en kreeg geen contact.

Michael
20-12-2021

Het zijn oplichters,

Ik ben de klantenservice 2 keer gebeld en gevraagd hoe vreemde valute sturen werkt en geven aan gebruik valuta culculator op de website.

Vertellen er niet bij lees even de kleine lettertjes. Huppa ruim 1000 euro extra kosten aan me broek. 1000 euro rekenen voor een overboeking van mijn geld.

Oplichters!

Chrisje
06-12-2021

Afspraak bij de bank maken was heel moeilijk. Na meer dan een half uur in de wacht te staan hebben we afspraak bij de bank. Helaas kan dit pas over een maand. Na die maand werd bij het gesprek op kantoor aangegeven dat we verkeerd zijn ingelicht. De gegevens die wij moeten hebben, moeten via de afdeling bewindvoering. Via de site thuis alle formulieren ingevuld.

Na 10 werkdagen beheerdersrekening. Echter hiervan hebben we geen bankpas. Dit in tegenstelling wat ze bij de bank hadden verteld. Dus weer bellen. Weer 25 minuten in de wacht. Bij de beheerdersrekening zit geen bankpas. Daarvoor is een leefgeldrekening nodig. Dit moet weer zelf worden aangevraagd via de app. Heel de avond bezig geweest maar helaas nog niet gelukt.

Maninne
10-11-2021

Nu al 6 keer ABN aan de telefoon gehad ivm beheren van bankzaken overleden familielid. Afspraken gaan niet door. Al meer dan 6 keer contact gehad over het niet online kunnen bankieren. Ze weten het probleem maar tot op heden nog steeds geen oplossing. Belachelijk!

Meer ABN AMRO reviews