ABN AMRO reviews

1.6
Positief4%
Neutraal1%
Negatief95%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid
Di
26-07-2024

Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Personeel heeft geen enkel benut hoe om te gaan met klanten.

Een rekening openen is hele oefening, onodig veel papperas, gecompliceerd en super enerverend.

Jl
19-07-2024

Reeds jaren gemachtigd voor een familielid. Pas is verlopen. Nimmer een nieuwe ontvangen. Kan weer worden verlengd als de procedure weer opnieuw wordt ingezet. Betrokkene woont elders in het land.

Al mijn gegevens zijn bij de bank bekend. Deze bank is nog ambtelijker dan ambtelijk.

Geoffrey
24-05-2024

Gegijzeld door ABNAMRO! . Zo frustrerend! Aangifte doen te veel moeite. Melding maken bij Kifid en Persoons Autoriteit Gegevens ga ik doen als ik de energie er weer voor heb. Maar eerst deel ik het met jullie zodat je weet dat je niet de enige bent in gevecht met je bank!

Na 2x! mijn ingestuurde rente compensatie documenten te zijn kwijtgeraakt inclusief copy bankpas en copy paspoort helemaal klaar met ze! Ze vragen nu of ik voor de 3de keer de documenten wil opsturen! Helemaal gek zijn ze. Dit is klant pesten op de max!

Lees mijn volledige verhaal op tweakers in het Forum Rentecompensatie banken voor consumptief krediet bij Sjoefke op vrijdag 24 mei om 15:20 uur.

Gien
24-05-2024

Van het kastje naar de muur gestuurd.

Wat een nare ervaring

Wim
16-04-2024

Oneerlijke bank. Raad iedereen deze bank af

Henny
09-04-2024

Is een bank die strak staats van managers en doorschuiven.klant staat niet op 1. Winst staat op 1

Als er iets is moet je iedere keer het zelfde plaatje afdraaien. O dat staat niet genoteerd. Maar medereerkers verhaal staat wel genoteerd.

Bank denkt kortzichtig eigen belang gaat voor. Anders loopt men zijn provisie mis. En dat doet zeer. Zei denken alleen aan hun eigen belang. WALGELIJK.

Kevin
28-03-2024

Waardeloze onverbeterlijke bank waar gedragsgestoorde met een licht verstandelijke beperking het voor het zeggen hebben.er zijn Zeer grove fouten gemaakt door autistische medwerkers die lijden aan een emotiestoornis/zeerernstige labieliteit. Bankafschriften komen niet aan terwijl ik maandelijks betaal voor deze service.Abn Amro trekt zich hier niks van aan ze leggen de verantwoordelijkheid neer bij postnl waar ook mensen in dienst zijn met psychische problemen.Wettelijk gezien is abn Amro strikt verantwoordelijk voor de bezorging van hun post.Kopie van bankafschriften zou ik gratis krijgen en nu staat er in de brief dat ze kosten in rekening brengen.Abn Amro is niet gediend van dat ik hun wijs op fouten gemaakt door labiel personeel.chats worden telkens verbroken.de klachtenservice word behandeld door psychiatrische patiënten .Het is algemeen bekend dat abn Amro psychiatrische gevallen in dienst heeft. Een hele stapel kopies van bankafschriften gekregen waar ik niet om gevraagd heb

Jacqueline
13-03-2024

Twee brieven zouden niet ontvangen zijn door de afdeling Bewindvoering, waarvan 1 aangetekend! Ik neem aan als je moet tekenen voor ontvangst, er op zijn minst inkijkt voor wie het betemd is, maar zal ze wel niet interesseren. Omdat het een gedeeltelijke fout (hoezo gedeeltelijk, 100% fout ABN), mocht ik een mail sturen met de benodigde documenten en die zou direct in behandeling worden genomen. U raadt het al, geen reactie. Heel slecht.

Mike
15-02-2024

Persoonlijke aanbod van 16 december 2023 moet de bank 180 euro betalen over teveel betaalde rente aan mij ni half februari nog geen eurocent terug gehad van de abn amro maar wel rente betaald over rood staan bij de bank en dan op nos nieuws horen dat ze weer miljarden verdient hebben heel slechte bank graaien en niet voor je consumenten opkomen

Jk
05-02-2024

Ben inmiddels 7 weken bezig om een rekening te maken van mijn zaak na 3 keer aanvragen bel ik vandaag hoor ik van afdeling ABNA de aanvraag moet ik nog een keer doen de reden niet voldoende informatie geleverd.

Wat goede service van ABNA

Jammer kan ik geen 0 ster reviews maken

Nina
31-01-2024

Ik heb pas geleden een rekening geopend bij de Abn Amro.

Had een klacht dat direct en heel netjes is afgehandeld.Ben er superblij mee.!

En kreeg ook nog een mooie bos bloemen thuisbezorgd van de Abn Amro.!Nou netjes hoor,fijne bank om zaken mee te doen en natuurlijk ook de medewerkers!

Karen
30-12-2023

Ik heb een extra aflossing gedaan voor mijn hypotheek. Heel bijzonder dat het bedrag direct van mijn rekening wordt geschreven maar dat ABNAMRO een maand de tijd neemt om het te verwerken.

Danny
06-12-2023

Wat een waardeloze tent! Stond altijd mijn kredietlimiet vermeld bij het totaal van mijn zakelijke rekeningen. Halen ze dat zo maar weg met de opmerking dat die ‘volgend jaar’ wel weer eens vermeld zal worden. Een achteruitgang dus bij internet bankieren terwijl elders de mogelijkheden en info steeds meer wordt uitgebreid. Een beetje te veel ambtenaren bloed bij deze staatsbank!

Petra
05-10-2023

Slecht onvriendelijk aan de telefoon documenten van ons liggen gewoon op straat niks komt aan zeggen ze aangetekend gestuurd en later nog weer documenten voor de zoveelste keer weer niet goed ze hebben je nummer ze weten wat je terug moet krijgen maar omdat ze er onderuit proberen te komen flikken ze dit sturen we een aangetekend document moet het weer opnieuw wat een simpele zielen en dombo's daar ze kunnen het zo overmaken maar laten we lekker moeilijke doen en onbeschoft door de telefoon abn amro het is mijn geld hé waar wij recht op hebben

Lodewijk
11-08-2023

Ok klanten a.u.b. niet met acties/welkomstcadeau's die ze nooit zullen ontvangen.

Ik maakte voor mijn dochter gebruik van een actie, als we voor een bepaalde datum een kindertoekomst spaarrekening en/of een jongerengroeirekening zouden openen zou ze op die rekening 10 euro als welkomstcadeau ontvangen. Dit dus op beide rekeningen. Dit zou binnen 3 maanden gebeuren. We zijn nu bijna een half jaar verder en ze heeft nog niets ontvangen. Ik heb zo ongeveer 10 keer met de klantenservice contact opgenomen (zowel telefonisch als via de chat).

De medewerkers weten telkens helemaal van niets, halen acties door elkaar en beloven dan, nadat ik ze op weg help, dat het op het "einde van de week" gestort word. Keer op keer gebeurd het niet.

De ergste ervaring was nog een medewerker die beloofde dat hij er persoonlijk op zou toezien dat ze het zou ontvangen en me terug zou bellen zodra het zou gebeuren. Ook dit is niet gebeurd.

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Anita
13-07-2023

Ben inmiddels 4 weken bezig om een "en of" rekening te maken van mijn lopende rekening en spaarrekeningen.

communicatie is zwaar beneden pijl en contact krijgen is onmogelijk.

Reageren niet of veel te laat op mail.

Ik ben van plan om alles op te zeggen en naar een andere bank te gaan. Wat een lamzakken zijn het met een belabberde klantenservice.

Ninke
10-07-2023

Je kan ze telefonisch niet bereiken, als je wel contact hebt, dan weten ze het niet en wordt je in de wacht gezet. Afspraak maken kan ook niet, via de chat wordt je doorverwezen naar een telefoonnummer die dan niet te bereiken is. Ga nooit in zee met deze bank, het is echt te erg voor woorden. Je kunt beter naar de Knab gaan of de SNS, daar kunnen ze je tenminste helpen.

Rico
10-06-2023

Wil eigenlijk nog een 0 geven maar helaas, zonder enig bericht ineens alles geblokkeerd, ben je slachtoffer van fraude, maar qua klantenservice geven ze niet thuis, moet maar overstappen naar een andere bank, prima doeg abn amro.

Joris
09-05-2023

Doordat mijn vrouw is overleden is de tenaamstelling van de rekening veranderd. Geen 'en/of' meer. Hierdoor kan ik niet het jaaroverzicht over 2022 via het web opvragen en uitprinten. Hoezo en waarom niet?

Dus gebeld en het zou handmatig worden opgestuurd. Na enige tijd niets ontvangen. Weer gebeld. Allerlei excuses van Koningsdag, een weekend etc maar geen Jaaroverzicht ontvangen. Nu vanmorgen voor de 3e keer gebeld -14 (!) minuten in de wacht- en wat blijkt, er is niets maar dan ook niets gedaan! Nog erger dan ambtenaren. De jaaroverzichten worden me weer toegestuurd. Wat een hopeloze bank is het geworden. Er is niets van over. De melkboer op de hoek.

Frank
28-03-2023

Wij proberen een 2e pas aan te vragen. Zijn nu ca 3 uur bezig en nog geen resultaat. Deze pas is prive en gekoppeld aan tevens een zakelijke rekening. Blijkt dat de medewerker het woord zakelijk hoort en direct de app gesloten wordt…. Ga je naar zakelijk, geven ze aan je moet naar prive……. Vervolgens wachten we weer in de chatroom….

Zodra het kan sluiten wij al onze rekeningen en gaan naar een andere bank.

Frank

Meer ABN AMRO reviews