Doordat mijn vrouw is overleden is de tenaamstelling van de rekening veranderd. Geen 'en/of' meer. Hierdoor kan ik niet het jaaroverzicht over 2022 via het web opvragen en uitprinten. Hoezo en waarom niet?
Dus gebeld en het zou handmatig worden opgestuurd. Na enige tijd niets ontvangen. Weer gebeld. Allerlei excuses van Koningsdag, een weekend etc maar geen Jaaroverzicht ontvangen. Nu vanmorgen voor de 3e keer gebeld -14 (!) minuten in de wacht- en wat blijkt, er is niets maar dan ook niets gedaan! Nog erger dan ambtenaren. De jaaroverzichten worden me weer toegestuurd. Wat een hopeloze bank is het geworden. Er is niets van over. De melkboer op de hoek.
Wij proberen een 2e pas aan te vragen. Zijn nu ca 3 uur bezig en nog geen resultaat. Deze pas is prive en gekoppeld aan tevens een zakelijke rekening. Blijkt dat de medewerker het woord zakelijk hoort en direct de app gesloten wordt…. Ga je naar zakelijk, geven ze aan je moet naar prive……. Vervolgens wachten we weer in de chatroom….
Zodra het kan sluiten wij al onze rekeningen en gaan naar een andere bank.
Frank
Mijn dochter wacht al een hele maand op haar bankpasje.Gestolen helaas
Nu kan ze niet betalen, pinnen,en zelfs aan de balie krijgt ze op vertoon haar paspoort geen geld Je zou maar een moeder met kindjes zijn en op niemand kunnen terugvallen.Schandalig dit Ben zelf bij SNS,en dat was 2 jaar geleden, binnen een paar dagen gepiept.Het is notabene gewoon haar eigen geld
Eerder een min cijfer, wat een p. Bank is dit geworden.
Normaal storten kan nergens meer, nu accepteert de automaat geen biljetten vsn onder de 50 euro meer.
Contact opnemen duurt een godsgruwelijk lange tijd, voordat er iemand beschikbaar is.
Wij hebben met elkaar, deze pisbank overeind gehouden, van mij mogen ze ompleuren.
Ik wordt continu tegengewerkt, in het normaal mijn bedrijf voeren.
Als je een adres wijziging en nieuw bank pasje moet, laten ze je vanaf dec wachten , en ze kunnen je geen geld geven niks op een andere manier , dus je heb geld op je rekening maar ze laten je een maand ruim zonder
Hoe je boodschappen etc moet doen boeit ze niet
Je kan niet bij je eigen geld wat gewoon op de rekening staat
Ze zeggen voedselbank of op facebook waar ze gratis dingen weg geven
Of ga maar lenen
Hoe kunnen ze dat een maand lang zeggen , terwijl je gewoon geld op je rekening heb ,
Zojuist 70 minuten bezig geweest om mijn adres te wijzigen. Als je een pl hebt maar geen rekening bij deze bank dan ben je totaal de klos als je iets wilt wijzigen. Gelukkig zit ik met mijn betaalrekening bij een normale bank.
Als je via marktplaats mensen wil oplichten of via een andere manier mensen wilt oplichten is dit de bank voor u. Zelf als mensen je bij de fraude desk willen melden doen ze niks en willen ze het rekeningnummer niet eens weten om fraude te voorkomen. Zij zien dit als een extra klant die netjes zij betaalrekening betaald en dus winst voor hun en de oplichters. Dus wil je graag beginnen met internet oplichting of andere flessen trekerij dan is ABN u veilige haven. Het vinden van een nummer om te bellen bij fraude is al een hel en de bakker om de hoek had me verder kunnen helpen maar het heet wel fraude meld punt de wegkijklijn was een betere naam geweest.
Als u een stichting bent is het trouns onmogelijk hier klant te worden omdat ze bang zijn voor fraude, fraude word enkel aangemoedigd op een privé rekening.
Heb al 30 jaar een rekening bij ABN. Blijkbaar betaal ik al 30 jaar voor 2 pinpassen terwijl ik er geen 2 nodig heb, er nooit meer dan 1 heb gehad / gekregen van de ABN! Ik bel over iets anders en kom er en passant achter dat ik dus al 30 jaar 3 euro per maand voor niets betaal. Al die tijd heeft abn mij hierop niet geattendeerd, of die pas gestuurd( dan had ik het zelf ook eerder kunnen opmerken ) en het enige wat ze nu zeggen, nadat ik 1080 euro over de 30 jaar teveel heb betaald (en de waarde hiervan is meer dan het dubbele rond de 2000 euro! gezien inflatie en gemiste rente op dit bedrag): u kunt het zelf aanpassem via de app! geen coulance of niets!
Een rekening openen bij deze bank lukt niet, tot 2x toe " geweigerd".
Je kunt bellen om de reden te horen.
Maar ja, dat kost 1,10 eu per minuut.
Laat maar dan, banken genoeg.
Verschrikkelijk! je wordt van het kastje naar de muur gestuurd!
Niemand kan je fatsoendelijk antwoord geven en ze verwijzen je direct door om een beeldbel afspraak te maken.
Die gemaakt en ook gevraagd, mocht de verbinding niet lukken dan even te bellen.
Nou dat zouden ze zeker doen!. (dus niet).
Er heeft op de afgesproken datum en tijd geen beeldbel afspraak plaatsgevonden en niemand heeft meer gebeld! slechtste service ooit!
Echt schandalig hoe deze bank met klanten omgaat!
Mijn pas verloren, twee opties: Fysiek of via een app. Fysiek is er blijkbaar geen plek op korte termijn dus dat kan tegenwoordig niet meer, dan maar via de app gedaan krijg ik na twee weken te horen dat dit opniew moet terwijl het er wel in staat. Kortom mijn pas is nog steeds NIET geblokkeerd, je zou bijna denken dat het om een fraude bureau gaat. Ik zal het een ieder afraden en ben zelf zoekende naar een nieuwe bank terwijl ik mijn huidige pas probeer te blokkeren.
Ik probeer een medewerker van de ABN aan de lijn te krijgen: De belkosten bedragen 110 cent p/m. De eerste ergernis is binnen.
Ik sta de eerste keer 4 minuten in de wacht en zonder iemand gesproken te hebben wordt de verbinding verbroken. Tweede keer inbellen: 10 minuten in de wacht en weer wordt ik er uit gegooid! Betekent dit dat ik nu bijna 15 euro armer ben en niet geholpen? Via de app inloggen gaat niet want het probleem is juiste dat mijn pas geblokkeerd is. Ik heb een nieuwe telefoon en die wil eerst dat ik me via de i-dentifier aanmeld: gaat niet!
Ik ga overstappen slecht bank
Ze houden niet een afspraken en naar kantoor gaat word je niet geholpen we gaan overstappen
Vreselijk! Nu al jaren bezig om het overschrijven makkelijker te laten verlopen sinds naam en rekeningnummer overeen moet komen ineens! Ik ben getrouwd maar mijn meisjesnaam most ingevuld worden. Is niet fijn als je al 10 jaar bijna deze naam al gebruikt. Vooral in deze tijd van fraude is het niet fijn om steeds te horen van anderen, klopt het wel want krijg foutmelding. Dus ik MOET van ABN mijn meisjesnaam doorgeven die ik al jaren niet meer gebruik en ook niet wil te gebruiken want ik heb mijn partnerschap aangenomen alleen. Meerdere keren op kantoor geweest en beeld gebeld, blijft een probleem wat gewoon duidelijk is en ze kunnen het maar niet oplossen! Ik ga overstappen wat vervelend is veel geregel want ik heb het bankrekeningnummer al sinds ik kind was! Je betaald steeds meer voor een rekening daar, geen rente meer voor je spaar maar service.ho maar!
Zelfs een afspraak maken lukt bij deze bank niet. Na 6 afspraken nog steeds niet gelukt om een definitieve afspraak te maken. Dubbele afspraken geen afspraken. Gaaf maar door. Klacht ingediend. Wordt echt niet serieus genomen. Ze doen het af met één regel. Maar ze zijn nog niet klaar met mij hoor.
Laten mij een rechtsvorm veranderen en daarna kan ik niet eens meer inloggen op mijn bedrijfsrekeningen, meerdere malen gebeld en gemaild maar zonder resultaat.
Een vreselijke bank als je wat van hun nodig heb, anders om zijn ze zeer strikt!
echt belachelijk dit nu al weken geen inlog op computer en telefoon app mogelijk voor zakelijke rekeningen.
geen aanrader dus!
Stelletje oplichters van de bovenste plank. Stelen geld van je rekening. Beloven het binnen 8 werkdagen terug te storten maar niks natuurlijk. Dit is niet het eerste akkefietje met deze bank. Afijn ik heb ze nog wat tijd gegeven om dit netjes op te lossen en dan ga ik daar persoonlijk heen om daar iemand over de balie te trekken en daar is flink stennis te scholen!
Mensen laat deze bank links liggen!
Vreselijke bank!
Telefonisch helpen ze niet.
Mijn grootouders hebben een rekening hier en we krijgen het geld maar niet naar belgie omgezet.
Mijn grootouders zijn 90 jaar.
Pas een overboekings document aangetekend opgestuurd nu komt de handtekening niet overeen met die wat ze 50 jaar geleden gehad hebben.
Internetbankieren werkt niet als ik bel voor uitleg krijg ik niet mijn grootoudersouders moeten zelf bellen.
Vreselijk deze bank
Op zaterdag 16-07-22 een afspraak via teams met een klantenservice medewerker nooit contact gehad en dan zit je te wachten met een man van 75 jaar.
Slechte bank. Ik zit zelf niet voor niets bij de rabobank