AliExpress reviews

1.9

Sharon
10-07-2015

Bestelling niet ontvangen!

Mijn moeder heeft een product besteld bij aliexpres.

Op 3 juli krijgt zij een email dat het pakket binnen enkele werkdagen geleverd zou worden. Na een tijdje gewacht te hebben heeft me moeder een mail gestuurd naar de bezorgers DPD. Daar kreeg ze als antwoord dat het op 2 juli geleverd is. Huh? Hoe kan dit? Ze krijgt op 3 juli een mail en dan zou het 2 juli geleverd zijn. Op 2 juli was er niemand bij ons thuis. Wij hebben dit aangegeven bij DPD en die zeggen ja wij hebben een handtekening dat het ontvangen is dus het is bezorgd. Maar niet kan niet wij waren niet thuis en het is heel onze handtekening niet.

Als je dit dan aangeeft zeggen ze ja dan moet je maar met aliexpres contact opnemen wij hebben het bezorgd.

Nee dat hebben ze niet wij hebben niks ontvangen en het is heel onze handtekening niet. Dit is toch heel raar.

Ik heb aliexpres een mail gestuurd maar nog geen reactie op gehad.

Wat kan ik verder nog doen? Mijn moeder wilt haar pakketje hebben.

Mvg,

Sharon

Katootje
26-06-2015

Slechte kwaliteit producten

Soms heb je geluk, maar vaak ook niet bij Aliexpress...

De voetbalkits (2x bij verschillende aanbieders) die ik tot nu toe heb gekocht zijn van slechte kwaliteit. Letters laten na 2x wassen al los. Verkopers reageren niet. Kortom, miskoop.

Schoenen die ik kocht werden bij de post vastgehouden en moest invoerrechten betalen omdat verkoper geen waarde (was $ 20,-) had vermeld. Voor een vaag chinees merk gympen mocht ik € 20,-- bij betalen.... alsnog dus duur.

Kortom, 'goedkoop is duurkoop' en 'alle waar naar zijn geld'.

Mij zien ze bij Aliexpress niet meer terug.

Diana
25-06-2015

Bestelling

Ik probeer wat kleding te bestellen via MasterCard. Ik snap helemaal niets van de hele bestelling, krijg van aanbieders 5x dezelfde sms, waarin dan staat dat ik eerst moet betalen. Kortom ik vind het betalen vergeleken als bij Wish een beetje omslachtig. Wie kan mij ermee helpen? Ow en ik heb begrepen dat de maten kleiner uitvallen, klopt dit ook? Ik hoor het graag, want er zitten wel leuke kledingstukken bij... Bedankt voor de reacties alvast...

Anna
25-06-2015

Je kan AliExpress als een niet vertrouwen

Ik heb een jas besteld maat 3xl en ik kreeg maat M.

Ze zeggen dat de jas terug gestuurd mag worden. Bij een navraag wat kost het een pakketje naar China te sturen, dit kost € 24.

En, bovendien dit levert geen enkel zekerheid, dat je je geld ooit terug ziet.

Ze hebben ook geen retour formulier en hun adres valt niet te verifiëren.

Anita
23-06-2015

Bestel met de risico dat het niet goed gaat.

My god wat een stress wat heb ik spijt zeg dat ik besteld heb. Heb 2 jurken besteld is goed gegaan, maar de 2de jurk past niet en ik heb er totaal nu 220 euro voor betaald. Jurk ziet er zo goedkoop uit terwijl op foto heel mooi is. Ik heb betaald met CC dus hopelijk komt het goed met terugbetaling. Ik vraag steeds naar een adress waar ik jurk retour mag sturen krijg steeds ander antwoord. Ik word hier voor de gek gehouden. De verkoper doet er alles aan dat ik jurk wil behouden, ik zeg toch dat deze mij niet past. Verdorie ik baal van mezelf dat ik me zo voor gek heb laten houden door deze klote bedrijf.

Stenly
22-06-2015

Ik ben al meer als een half jaar aan wachten op 3 horloge eerst lagen ze in China en nu staat er finish tot heden nog niks ontvangen nog geen reactie op mijn vraag gekregen bestel ik nooit meer bij

20-06-2015

Weet waar je aan begint

Goede en minder goede ervaringen. Je moet een beetje mazzel hebben.

Een klein laptop onderdeel via Ali voor 8 euro en hier in nl 90 euro, dan is het leuk om te proberen en laat het nu nog goed aflopen ook!

Andere keer een paar slippers voor 45 euro en dan krijg je daar nog 21 euro invoer en behandelingskosten bij! Jammer maar als je weet wat je kan verwachten, dan kan het alleen maar mee vallen.

Linda
12-06-2015

Goed maar let op

Je weet dat er verschillende verkopers zitten op het site aliexpress wel je hebt oplichters en goede verkopers wat ik je aan raad is kijk naar de recencies als je recenies leest van ja "verry good" perfect service enz.. Ga die producten gaan kopen koop geen producten waar slechte recenies op staan . Ik heb veel gelezen van die onder de €22 dat is niet zo bij alles ik heb eens gelezen als je dingen koopt als tablets en iphone's die worden er uitgepikt de grooste pakketen meestal de kleine pakketen die laten ze gewoon door gaan maar de douane kijkt ook je product want jah en tablet voor €50 kan niet dan gaan je ze inklarings kosten sturen. maar voor de rest is hij wel een goede site goede levering

08-06-2015

Schijtbedrijf! Laaielichters

Schoenen besteld Royaums, betaald. Order gecancelled want niet betaald echter DIRECT met IDEAL VOLDAAN!

Geld weg, bestelling uit systeem gehaald zoals ook al een andere gebruiker ervaren heeft.

Oplichters! WATCH OUT !

Alfred
05-06-2015

Blij verrast!

Ik had zoiets van, dit kan nooit goed gaan.

Maar toch, na ongeveer 3 weken mijn goederen ontvangen. (Cr-Ni instaplijsten voor auto)

Het is geen top kwaliteit, maar gezien de prijs was het voor mij meer dan goed.

Alleen het volgen van je pakket is niet te doen.

Dus, vooralsnog tevreden.

C de C
04-06-2015

Meestal wel goed, maar niet altijd.

Wij hebben bij Aliexpress al heel veel gekocht van schoenen en kleding tot kastknoppen, sieraden, tepelcovers, pipetten, auto-camera en nog heel veel meer. Alles goed. Als je maar onder de 22 € blijft.

Maar...we hebben een tijdje geleden een Iphone 4 gekocht. Toen voor € 260. geen belasting over hoeven betalen omdat het bedrag op het pakket lager was aangemeld.

Maar...helaas deed ie het niet in Nederland. Hij was wel sim-lock vrij maar we konden m niet gebruiken hier. Had te maken met frequentie of zoiets en kon in de USA wel gebruikt worden. Men kon toch zien waar de gsm naar toe gestuurd werd? Dan hadden ze dat niet moeten opsturen.We hadden het al een keer teruggestuurd en dat kostte iets van € 22 , maar kregen het pakket terug omdat het niet was opgehaald of niet geaccepteerd was. Aliexpress zou er werk van maken maar we hebben er niks meer van gehoord. Ja...konden m wéér opsturen voor € 22.Nee, dure kopen we niet meer.We blijven onder de € 22 en meer niet.

Xavier
02-06-2015

Schoenen niet gekregen

ik raad je aliexpress niet aan want er zitten een heleboel oplichters op die site ik heb eeen schoe gekocht op aliexpress en ik heb mijn schoen niet ontvangen en die man behandelde mij me respect en reageerde op al mijn vragen en ik vroeg hoelang duurt het nog hij zei 15 tot 25 dagen het is inmiddels al drie maanden en ik heb het nog steeds niet opgegeven moment reageerde hij helemaal niet op mijn berichten wat ik naar hem toe stuurde en eerlijk gezegd was ik heel erg teleurgesteld want je besteed je geld aan helemaal niets en ik heb als cijfer aan aliexpress ook het cijfer1 gegeven van de tien ik vind het belachelijk dus nogmaals als je schoenen kleren enz. wil kopen koop het gwn bij een nederlands bedrijf of in de winkel en doe dat vooral niet op aliexpress want hetzelfde kan je ook over komen gelukkig was het niet heel veel geld dus nogmaals kies in ieder geval geen liexpress

Jan Vissers
02-06-2015

Goede zaken te doen, maar je moet een beetje opletten.

Nu ik 85 dingen daar gekocht heb, ben ik zeer tevreden over de diensten van AliExpress.

Maar,...je moet toch voorzichtig zijn, sommige verkopers zijn niet bonafide. 5 van de 85 dingen die ik daar bestelde kwamen niet aan of was er iets met mis.

Maar voor de 5 keren dat er iets mis ging heb ik iedere keer mijn geld teruggekregen.

Ik heb daar veel verschillende dingen gekocht zoals; led-lampen, kledij, hoorapparaat, aces/point-repeater, usb flash drives, batterijen, ondergoed, schoenen, sd-card, led-neon, led-dimmers, professionele thermocouple, silicone bak mat, zwembad thermometer, haar tondeuse, aardlekschakelaar, sandalen, 10.1" Octa Core tablet, passive POE injector, IR security cctv Dome Camera, ....en zoveel meer. Maar, als je iets koopt bij Aliexpress, moet je zoveel mogelijk met de verkoper communiceren, anders kan het toch nog mis gaan.

Gijs
30-05-2015

Absoluut gewoon kut

Ik heb een armband, zonnebril, riem en een horloge besteld. Ik heb gewoon betaald en heb alleen de armband gekregen. de rest is nooit aangekomen. terwijl het lang over 39 dagen is. Als ik op mijn account inlog zijn al mijn bestellingen verwijderd en heb ikdus geen bewijs dat ik het besteld heb. ik kan ze wel breken die mensen van aliexpress. toedeloe 50 euro.

Hendrik
30-05-2015

"Buyer protection" werkt echt

Ik heb inmiddels 10 bestellingen geplaatst bij AliExpress van zeer uitlopende producten. Van de 10 keer hebben ze een keer een "verkeerd" product gestuurd, maar ja, wat heet "verkeerd" als je weet dat je gewoon een refund kunt aanvragen via een dispute? Als je betaalt via iDeal (wat echt heel makkelijk is en veilig), dan komt het bedrag tijdelijk in je AliPay Wallet te staan en daarna wordt het volledige bedrag teruggestort op de lopende rekening van je eigen bank. Netjes geregeld, toch? De bestelde producten zijn van goede kwaliteit en voldoen aan de beschrijvingen zoals die terug te vinden zijn bij AliExpress. Het aanbod is zeer divers en uitgebreid en bepaalde exotische zaken vind je hier niet eens. Zo heb ik een set van 10 atomizers besteld die hier makkelijk 20 euro per stuk kosten en bij AliExpress 2,95 euro (precies hetzelfde product als wat je hier veel duurder betaalt).

28-05-2015

Prima

Ik heb daar een paar schoenen bestelt via Ali Express en dat ging goed.

De verkoper zei tegen dat de order ongeveer 30 dagen duurt maar het waren er 12 dagen.

Tevens een perfecte kwaliteit

S
26-05-2015

T shirt.

Mooie neppe polo t shirt...kwaliteit erg matig, maar goed, voor 15 euro...alleen is Large als damesmaat dan wel een kindermaat voor een kind van hooguit 12.... Dus...zelfde met onderbroek, ook een neppe chique maar medium? Nou nee maatje kind van 8.

Vraag mij af of ze het express doen, hier kunnen ook volwassen chinese vrouwen niet in hoor....

Voor mij geen ali express meer.

Bestelling is binnen 3 weken binnen, wacht nog wel op een bh, daar nog bevestiging van gehad, zal ook wel niet meer komen, als ik dat zo lees...

Maar goed van mij euries kunnen ze weer een maandje eten schat ik zo...

Stijn maasdam
23-05-2015

Oplichters

ik heb betaald ook netjes een mail gehad en de mail daarna zegt het staat op de boot (has been SHIPPED). Ik kijk even later op mijn acount je moet nog betalen de bestelling word geannuleerd als u niet binnen een week betaald terwijl ik al heb betaald al lang!

Prohopper
22-05-2015

Alles goed gegaan

Voor het eerst iets bij een Chinese website via Alibaba.com besteld, de oosterse concurent van eBay. Het email-contact met dit berijf ging vrij moeizaam, vaak 1 of 2 dagen later antwoord op m'n email en ook kreeg ik tijdens het mailen ineens een ander contactpersoon. Betaling ging gewoon via paypal, dus had daar wel het vertrouwen in dat als ik het pakketje niet zou ontvangen, ik m'n geld wel retour zou krijgen.

Tegen mijn verwachtingen in is alles goed gegaan en ontving ik zo'n twee weken later m'n pakketje uit China. De wifi-deurbel kost hier zo'n EUR 160,00, maar na invoer, etc. was ik nog geen EUR 100,00 kwijt. China staat natuurlijk wel bekend om zijn namaak-producten, dus houd dat wel even in je achterhoofd!

Mariette
20-05-2015

Belachelijk gewoon!

Heb een apparaat gekocht, helemaal kapot komt hij aan.

En waar kan je het verhalen.

Ik heb mail verzonden.

Aliexpres is niet thuis

€ 139,- door mijn neus geboord

Krijg van niemand respons ook niet van post.nl die geeft de schuld natuurlijk aan China.