Top pakket, heel goed en veilig verpakt, alsook het pakket binnenin
Gewoon SUPER 👍🤩
Van derde verkoper iets gekocht, niet goed opgelet. Bleek ook nog een namaak artikel. De klantenservice gebeld en ze deden erg hun best te helpen en zouden de verkoper benaderen. Kijk 2 dagen later op mijn rekening en al een refund gehad. Was al een zeer tevreden klant maar dit is boven verwachting.
Dure skikoffer besteld 2-3 dagen levertijd. Steeds geen info en 2 weken later werd order geannuleerd. Met klantenservice gebeld en die gaven aan dat ik geld terug zou krijgen en nieuwe kon bestellen. (Was op voorraad met 2-3 dagen levertijd.) koffer weer besteld en wacht steeds op mailtje . Nu via klantenservice hoor ik dat de levertijd nu ineens 6 weken is. Na 5 dagen geld nog steeds niet terug van eerste order.
Voor mij nooit meer een bestelling hier.
I am furious. I made a claim. Explained everthing ans sent you details weeks ago. You are asking for more information? What more information can I give? Here it is again and please READ it this time:
1. I want to return defective product
2 it is approved and I get a return label
3. It is totally unclear which carrier it is
4. The address on the retun label turns out to be fake. There was a phone number. The person is NOT the seller but a random customer whose address is misused.
5. I sent you all the proof weeks ago: in my claim, in (e-mailadres verwijderd)
6. I get an email telling me to watch out for an email requesting more info
7. I sent a reply asking what info
8 never get a response and you close my claim
9 i have reopened the claim. Provided all the info AGAIN
10 please READ it this time, and please refund me and blacklist this fraudulent seller who sends FAKE retun labels with the private address of a random customer
Ik kreeg een telelens thuis gestuurd die zeer slecht verpakt was. Geen opvulling. De kans is zeer groot dat de glazen elementen beschadigen. Zeer onzorgvuldig van Amazon.
Nu al meerdere keren behoorlijk beschadigde dozen van best wel dure apparaten ontvangen. Men neemt niet meer de moeite om er een fatsoenlijke beschermingsdoos om te doen zogenaamd vanwege het milieu. Ook verschillende keren meegemaakt dat het pakket pas dagen later dan de gemailde bezorgdag en tijd komt.
Slechte klantenservice zit nog steeds op een pakket te wachten
Producten besteld en verstuurd wist ook waar hij afgeleverd werdt postpunt postnl.
Maar krijg geen track en trace alleen waar product ligt dat wist ik al heb ik zelf ingevoerd.
Maar de postnl medewerker kan niets zonder track en trace Amazon mail kunnen ze niets mee.
Ligt vol pakketten daar gaos , twee keer langs gegaan uiteindelijk gevonden maar wat gedoe ligt niet om de hoek en als je invalide ben is nog meer drama.
Laat voortaan maar kijk eerst wel lokaal kost iets meer maar geen stess , niet fijn op mijn leeftijd.
Het liefst geef ik een vette 0 .
2 artikelen besteld netjes betaald afgeschreven van mijn bank.
Zegt amazon dat ik niet betaald heb. Screenshots gestuurd gemaild gechat het wordt op gelost .DUS NIET. Al een maand bezig wordt constant afgescheept binnen 2 tot 7 dagen staat het erop. Nope . Tot mijn verbazing vandaag te horen gekregen u heeft niet betaald gelijk screenshots gestuurd krijg gewoon geen antwoord breken gewoon het gesprek af. Nou Amazon dit gaat een zaak worden ik PIK dit niet
De bestelling is binnen 2 dagen geleverd . De bestelling is goed verpakt. En de producten zijn super mooi en heel aangekomen. Ik ben er super blij mee! Bedankt!
afz Conny
Ook Ik had een retour pakket voor een Chinees bedrijf en moest dusdanig veel kosten betalen dat ik dacht bekijk het lekker. Contact opgenomen met Amazon en die beloofden er wat aan te gaan doen. Na het lezen van de reviews had ik er weinig vertrouwen in. Maarrrr ze hebben het keurig netjes en tot volle tevredenheid opgelost 👍👍.
Ik heb een product besteld bij amazon dat niet voldeed aan de verwachtingen, de prijs daarvoor is € 30,16. Ik wilde het retourneren, etiket uitgeprint, instructies opgevolgd, kom bij post.nl en nu blijkt dat de portokosten voor het het retour van het artikel, afkomstig uit china, niet betaald zijn en dat ik die zelf moet betalen, te weten
€ 21,00 en nog wat. Ik heb vriendelijk bedankt, maar heb besloten nooit meer iets bij amazon te bestellen! wat een waardeloze service. Gewoon niet betrouwbaar.
Hele slechte klantenservice , brutaal, onbeschoft, geen nederlands spreken, verbreekt gewoon het gesprek door de telefoon erop te gooien, willen met vieuwtimer meekijken op je pc als je een vraag hebt
Geen abonnement en wel geld afschrijven
In november 2023 laarzen besteld en gelijk teruggestuurd omdat ze veel te klein waren nu nog steeds geen geld retour na 6 maanden ik laat hun mij via klantenservice ieder week bellen en krijg al een half jaar elke week te horen dat het binnen 1 week goed komt gaat om 62.00 euro hun zijn inmiddels al meer geld kwijt aan terugbelkosten en personeelskosten maar krijg niks terug .laat ze mij maar iedere week bellen ik hou vol al duurt het nog 10 jaar ik geef het niet op never never nooit/
Led koplampen besteld, keurig op tijd geleverd. Omdat de lampen pas bij een service beurt ingebouwd zouden worden zijn ze ongeveer 4 weken blijven liggen. Ten tijde van de inbouw bleek de verpakking al eens open geweest en lagen de lampen los in de doos met een gescheurde binnen verpakking. Volgen de klanten service betrof het nieuwe lampen en geen tweede kansje. Waar is er in de lijn dan iets mis gegaan? of zijn de medewerkers niet geheel betrouwbaar. Nu maar afwachten of het betaalde bedrag netjes retour komt. Omdat dit mijn eerste slechte ervaring was wel meteen nieuwe besteld i.v.m. planning tot inbouw, en deze zijn snel en dit keer ook echt nieuw geleverd. dus nu afwachten of ze mijn vertrouwen niet beschamen.
Super goede service! Zelfs een cartridge die niet geaccepteerd werd door de HP printer mocht ik gratis retourneren en ik kreeg ook nog eens super snel mijn geld terug! Zo makkelijk retourneren en altijd prima service. Beter is er niet!
Ik heb een paar dagen geleden een IPhone 15 pro besteld bij Amazon (verkocht door Amazon), maar heb mijn telefoon nog steeds niet ontvangen, ondanks dat ik de volledige prijs voor de telefoon heb betaald. Ik betaal voor het Amazon Prime-lidmaatschap en verwacht dat de producten sneller worden geleverd. Helaas heb ik mijn telefoon na zoveel dagen nog steeds niet ontvangen en op de pagina Bestellingen wordt de status van mijn bestelling weergegeven als "Niet leverbaar". De telefoon wordt op de Amazon-website weergegeven als "op voorraad", dus ik weet niet zeker waarom deze niet verzonden kan worden. Ik wil geen restitutie. Ik wil gewoon dat de telefoon naar mij wordt verzonden, aangezien ik ervoor heb betaald, en er wordt gezegd dat deze "op voorraad" is bij Amazon. Ik heb vorige week contact opgenomen met de helpdesk van Amazon, maar ik heb nog steeds geen duidelijke indicatie of ik de telefoon krijg.
Leveringen gaan de laatste tijd slechter en slechter.
1- niet nakomen van leveren op de datum die ze aangeven.
2- track&trace geeft aan dat hij bijna geleverd is dat ze onderweg zijn naar laatste bestemming
3- DHL geeft zelf aan dat het geleverd wordt geleverd bij een service punt, terwijl jezelf aangeeft het aan huis af te leveren.
4- steeds moet je maar wachten op reacties en mails, duurt steeds langer of je krijgt geen reactie of je krijgt geld terug en je hebt nog steeds niets. En moet je het maar ergens anders gaan bestellen.
Jammer dat het de laatste tijd zo slecht gaat.
Maar ik denk dat het komt omdat het allemaal extern bedrijven zijn waar je besteld en amazone ziet niet wat er gebeurt behalve als het te laat is. Bol. Com heeft dat ook en is ook slechter geworden met leveringen.
Al bij al de klant is geen klant meer maar een dupe.
Ik had een artikel gekocht afkomstig uit China, helaas moeten retourneren. Het aankoopbedrag heb ik terugontvangen. Maar ik moest zelf de verzendkosten betalen. Volgens de zogenaamde A-Z garantie van Amazon zou ik die kosten vergoed krijgen. Ik heb minstens zeven of acht mails ontvangen en een telefoontje waarin mij verzekerd werd dat ik het geld retour zou ontvangen. Iedere keer weer ontving ik dezelfde mail met een procedure om een kopie van het betaalbewijs toe te zenden. De procedure klopte niet. Ik ben hier nu zo'n twee maanden mee bezig geweest. Op het einde van het liedje kreeg ik wederom dezelfde baggermail. Ik heb de moed opgegeven (rekenen ze gegarandeerd op) en heb hiermee het failliet van Amazon waarschijnlijk voorkomen. Het ging namelijk om het bijzondere bedrag van 12,50 euro. Vreemd om honderden euro te besteden om een betaling van 12,50 euro maar niet te willen doen. Crimineel zou ik zeggen. Ik bestel niets meer via Amazon.nl of Amazon.de.
Een defect artikel moest ik laten vervangen! Ik hen een nieuw product ontvangen!
Ik hoefde eerst niet na dan niet late weer wel en na twee maanden weer wel en dan weer wel het product terugsturen ( ik had het al lang weggegooid)!
Als ik belde werd telefoon gesprek midden in het gesprek beëindigd! Weer en weer gebeld!
Tegenstrijdige berichten en het laatste bericht in het Engels, alles op alles waardeloos en stressvol