Amazon.nl reviews

3.9
PeriodeLaatste 12 maanden20212020
Jeroen
24-09-2022

Amazon mag z'n "service" wel eens flink op de schop gooien. Wat een verschrikkelijk bedroevende klantenservice. Nul onderlinge communicatie tussen collega's, als klant moet je 10 keer je verhaal uitleggen en niks wordt opgevolgd en afspraken worden niet nagekomen. Je komt maanden zonder product zitten, maar je geld retourneren ze niet.

Dan heb ik het nog niet eens over de onfatsoenlijke manier waarop je wordt behandeld en nul begrip weer getoond voor de situatie die Amazon door hun toedoen heeft gecreëerd.

HP
17-09-2022

Pure oplichterij, begin hier niet aan!

Amazon is een extreem beroerde club oplichters.

Amazon staat voor:

Altijd wat anders

MAar

Zelden

Of

Nooit wat goeds.

Ik ad drie keer op rij problemen:

1. CD niet geleverd, week later nogmaals verstuurd maar kapot aangekomen.

2. volgende bestelling na 2 weken zonder opgaaf van reden geannuleerd.

3. alternatief besteld wat niet compleet aankomt en waar ze niks aan zeggen te kunnen doen omdat het een externe verkoper betreft. ONZIN! ik koop van en betaal aan amazon dus zij moeten het oplossen. hun "oplossing" was dat ik het wel geleverde deel van de bestelling dan maar op eigen kosten moest terugsturen. Toen ik verzocht mijn klacht met haar manager te bespreken werd de chat door de medewerkster van klantenservice beëindigd. Ik koop hier nooit meer. Hopelijk zijn jullie wijzer dan ik en beginnen jullie er niet aan om hier klant te worden want wat een waardeloze oplichtersbende is dit!

Benjamin
17-09-2022

Amazon denkt marktaandeel van BOL af te pakken, maar heeft de zaken totaal niet op orde. Het NL platform zit vol vertaalfouten, productiekoppelingen die niet deugen enzovoort. Zowel verkoper als klant is hier veelvuldig de dupe van. En elke verantwoordelijkheid wat wetgeving betreft schuift amazon waar mogelijk af op de verkoper. Een klantenservice die bijzonder weinig weet van hoe het platform werkt en veel te weinig communiceerd met andere afdelingen. Al met al een puinzooi en niet aan te raden voor zowel klant als verkoper.

Robert-Jan
22-07-2022

Tijdens de Prime Days 2 grote bestellingen gedaan bij Amazon.NL. Deze werden door hen opgesplitst in 8 aparte pakketten. Van die 8 pakketten zijn ze erin geslaagd om er 3 kwijt te spelen. Ze hebben 1 pakket vervangen en de andere 2 konden ze enkel terugbetalen omdat dit externe verkopers bleken te zijn en ze dit niet zo maar kunnen vervangen. Hun advies was om het dan maar opnieuw te bestellen, uiteraard aan verhoogde prijs want de kortingen zijn niet meer van toepassing nu natuurlijk…

Frank
28-05-2022

Heel veel producten. Vaak goedkoper dan elders.

Alleen helaas levering via DHL.dat is echt een dramabedrijf!

Snelle levering.jawel, maar DHL krijgt het telkens weer voor elkaar om niet op tijd te leveren (chauffeurs die te beroerd zijn om het adres aan te doen).

Dus als ook een optie bestaat om een andere bezorgdienst te kiezen.vind ik Amazon prima!

Thijs
12-05-2022

Ik had hier een product gekocht.

het product was van hele goede kwaliteit en het verzenden ging ook snel

Gerry
26-12-2021

Heb een spel besteld voor de switsh en niet ontvangen hun zeggen dat de track code zegt dat wij hem ontvangen hebben

Rob
24-11-2021

Het door mij bestelde product is niet geleverd. Dit terwijl ik een mail van Amazon heb ontvangen waarin ze beweren dat er wel geleverd zou zijn. Ik heb vervolgens gebeld en nadat ik mijn beklag heb gedaan en een oplossing heb geëist (anders dan over drie dagen geld terugvragen) is er aan de andere kant opgehangen. Vervolgens kan ik geen telefonisch contact meer krijgen, blijkbaar is mijn nummer geblokkeerd.

23-08-2021

Snel en goedkoop

Vergeleken met ali baba en wish 10x beter. snelle levering terugbetaling duurt een week. ali en wish betalen niets terug. net zo goed als bol.

Lieke
25-04-2021

Iets besteld op Nederlands site

Slecht ervaring. Ik heb zagg toetsenbord besteld nooit gehad en nu heb ik volgens hem terug gestuurd. Alles in het Engels als ze mails sturen. En ik heb in het Nederlandse site besteld

Meneer Erwin Leeuwerink
Meneer Erwin Leeuwerink
09-09-2020

Duidelijk en overzichtelijk en goede service en je vind meteen wat je zoekt

Grote assortiment en heel behulpzaam