Amazon.nl reviews

Recente Amazon.nl ervaringen

Lor
04-12-2023

Wat een ongelofelijke trieste ‘klantenservice’

van Amazon. Ze vergrendelen voor ‘mijn veiligheid’ op eigen houtje mijn Amazon prime account omdat er iets ‘verdachts’ aan de hand zou zijn. Moet hier ineens achterkomen als ik een serie wil opzetten. Na eindelijk het telefoonnummer te hebben gevonden kan niemand me vertellen waarom mijn account niet meer werkt. Ondertussen blijft mijn abonnement wel gewoon doorlopen. Tot 3 maal toe een formulier samen met de klantenservice lopen invullen en zou zogezegd binnen 24 uur meer duidelijkheid krijgen. We zijn 3 dagen verder en nog niets gehoord. 3 opgestuurde formulieren verder. En elke keer als ik hierover bel vragen ze me het formulier opnieuw in te vullen. Standaard antwoorden. Ongelofelijk hoe triest. Telefonisch t abonnement opzeggen kan ineens ook niet, want zij komen ook niet in mijn account. Werkelijk waar te frustrerend voor woorden. Ik zeg hierbij dan ook vaarwel tegen alles van Amazon.

Frans
20-11-2023

Op 6 nov kant en klare kalkoen besteld

zou tussen 11 nov en 14 nov geleverd worden

de kalkoen werd op 18 nov geleverd

ik heb gebeld dat ik het niet meer vertrouwde en ook het gewicht

klopte niet 1.9 kilo ipv 2.5 kilo volgens advertentie

deze zaak is keurig door Amazon afgehandeld in binnen 2 dagen geld terug gestort

dus dik tevreden

Sam
13-11-2023

Ik ben al enige tijd bezig om een pakket te retourneren. Elke keer sturen ze een label en bij DHL wordt deze geweigerd. Amazon werkt niet mee en beloven het snel op te lossen en hoor niks meer van ze.

Hn
13-11-2023

1 ster is nog teveel, iets besteld, niet geleverd, en retourbetaling komt er niet, oplichters zijn het

Anneloes
11-10-2023

Wil graag me geld terug wacht een hele tijd 100 euro krijg ik nog wacht al twee weken

Mariam Faltus
06-09-2023

Ik stuur apple watch terug en ze willen niet mijn geld terug .Helaas moet ik melden dat het contact met de klantenservice buitengewoon onbevredigend was. De medewerkers waren uiterst onbeleefd en stonden vast in hun besluit om het geld niet terug te geven, ondanks de herhaalde uitleg over de staat waarin het horloge was geretourneerd. Er is zelfs gedetailleerd de verpakking beschreven waarin het horloge zich bevond, in de hoop dat dit zou helpen bij het verifiëren van de correcte retournering, maar dit verzoek werd genegeerd.

Het feit dat ik nu zowel het horloge als het geld is kwijtgeraakt, zonder enige medewerking van Amazon.nl, is uiterst frustrerend en teleurstellend. Het lijkt erop dat Amazon.nl de situatie niet serieus neemt en geen verantwoordelijkheid neemt voor dit duidelijke probleem met de retournering

MJT
12-06-2023

Pakketje zou 2 juni worden geleverd door PostNL .Wanneer ik nu de track and trace code controleer, staat er nog steeds 2 juni en de bezorger is onderweg. Amazone zegt dat dit een bezorgklacht is en dat ik dat met PostNL , moet regelen ( lekker makkelijk). Maar PostNl zegt ' Nee-Nee, wij hebben een overeenkomst met de verstuurder (amazone) en zij moeten kontak met ons nemen wanneer er problemen zijn. En dat gebeurt dus niet, Geen pakket en geen geld terug. Waardeloos!

Ed
23-05-2023

Begin jaar 2023 5L olijfolie gekocht bij amazon.nl voor 59.95 euro. vorige week was ik weer aan het zoeken maar stond op amazon.nl: Currently unavailable.

vandaag weer gezogd zag ik prijs is van 59.95 omhoog geschoten naar 99.99 euro!

amazon moet zich schamen ineens 40 euro duurder gemaakt wagelijk wat ze doen met mensen dit KK bedrijven of supermarkts denken alleen maar aan zichzelf.

Fuc. jullie.

Ad
18-05-2023

De klantenservice toont een zeldzaam niveau van onwetendheid. Ze geven de klant de schuld van hun eigen fouten. Ik verspil geen tijd en geld meer aan deze hypocrieten en laat karma de rest doen.

Jaimy
10-05-2023

Met mijn prime account had ik een bestelling geplaatst voor iets wat ik zsm nodig had. Net de prime zou het de volgende dag bezorgd worden. Stond erbij voordat ik het besteld had. Achteraf kreeg ik de factuur en orderbevestiging binnen en blijk ik helemaal niks aan de prime te hebben en was de levering ineens veranderd naar word over 4 dagen pas bezorgd. Klantenservice gebeld nadat ik 6x mijn gegevens moest geven omdat ze niks kon vinden lukte het toen ineens en met dezelfde gegevens ineens wel maar ze kon niks doen en ik moet maar wachten tot wanneer het bezorgd gaat worden.dus ze beloven en zeggen dingen waar je als consument vanuit gaat en op vertrouwt maar uiteindelijk klopt het dus niet en vertrouw je het voor niks

Maarten
08-05-2023

Amazon gebruikt in mijn geval DHL. Resultaat: mijn adres wordt voorbij gereden, pakket niet bezorgd. Typerend voor DHL. Tip voor Amazon: gebruik postduiven, net zo betrouwbaar. Pfffffff, kansloos.

Sj
25-04-2023

Ik was wat huiverig om hier iets te bestellen,omdat zij voor het product wat ik besteld heb, veel goedkoper waren dan de andere winkels.(ging om verbindingstekkers )Maar het is prima aangekomen en scheelde ongeveer 8 euro .9ik moest 26 betalen,in alle andere winkels 34 of meer.

28-03-2023

Misselijke irritante reclame op de radio ,, boycotten die schit

Lotte
05-01-2023

Ik ben zeer tevreden. Snelle levering de afgelopen maanden, retour gaat makkelijk en wordt goed afgehandeld. Vriendelijke en snelle klantenservice.

Le
03-01-2023

Amazon is werkelijk waar het slechte bedrijf als het aankomt op klantenservice. Dat ze überhaupt klantenservice aanbieden is een grap, je hebt er totaal niks aan.

Verkeerd artikel ontvangen, deze retour gestuurd en dit ook duidelijk aangegeven. Krijg ik een mail dat ze een verkeerd artikel hebben ontvangen en het artikel maar weg hebben gegooid. Dus niet eens in overleg terugsturen, nee gewoon gelijk mijn persoonlijke eigendom vernietigen.

Elke vorm van discussie over deze klacht wordt beantwoord met standaard mails van een buitenlander die vertaald zijn en op geen enkele manier in gaan op het probleem.

Doe je zelf een plezier, ga naar bol.com, amazon is de absolute hell als het gaat om online shopping.

Jonathan
02-01-2023

Ik heb daar schoenen besteld en ik wacht nou al 2 maanden op mijn pakketje en nog niet binnen het zijn gewoon vuile oplichters ik zou als ik jullie was er nooit iets bestellen .

02-01-2023

Ik heb een bureaustoel welke op voorraad stond vermeld besteld. 24uur later stond deze nog als niet verzonden. Via de chat gevraagd wanneer deze geleverd zou gaan worden. Ik kon een iets langere levertijd verwachten omdat de uitlevering via verschillende magazijnen/logitsiek verloopt. Op zich aannemelijk. Krijg ik vervolgens 3 dagen later een melding dat de bestelling is geannuleerd:

Hierbij geef ik je graag een update over de verzending van je bestelling, naar aanleiding van een update van ons Fulfillment-team. Helaas hebben we een probleem ondervonden waardoor we je bestelling niet goed konden verwerken en we hebben een item uit deze bestelling moeten annuleren. Uiteraard worden er geen kosten in rekening gebracht voor items die worden geannuleerd. Als er al kosten in rekening zijn gebracht, ontvang je automatisch een terugbetaling. De bureaustoel is helaas niet leverbaar naar Nederland, en zal dan ook zo snel mogelijk verwijderd""

13-12-2022

Wat een klant onvriendelijk bedrijf.

Terwijl ze zelf voor het klantvriendelijkste bedrijf van NL willen gaan.

Met het bezorgen van het pakketje is mijn brievenbus flink beschadigd, dit staat ook op film en is door DHL gebeurd. Echter met het melden bij Amazon word er eerst gezegd we pakken het serieus op.

Vervolgens word er niets geregistreerd, zodat je iedere keer je gehele verhaal opnieuw moet doen.

Afspraken worden niet nagekomen, er word niet gebeld door de manager zoals diverse keren besproken.

Je word gewoon niet serieus genomen.

Zelfs het termijn van een officiële aansprakelijkheid stelling is vandaag verlopen, en weer geen gehoor!

Gelukkig heb ik rechtsbijstand die dit gaat oppakken, maar ik wil iedereen waarschuwen om 2x na te denken voordat je bij dit bedrijf iets besteld.

Mijn ervaring hiermee is zeer slecht ondertussen!

Venka
09-12-2022

Oplichters bestel niks vreselijk bedrijf mogen ze wel eens goed onder de leop nemen dit bedrijf

Colin
07-12-2022

Een muis gekocht tijdens blackfriday voor 52 euro. De muis werkt vervolgens niet fatsoenlijk. Volgens de wet is Amazon dan verplicht een vervangende muis te regelen. Ik kreeg alleen de optie geld terug en een nieuwe bestellen. Maar ondertussen is de muis 89 euro! De klantenservice is al helemaal om te janken. Ik kreeg een toezegging voor een vervangend product, alleen was het product ' niet op voorraad', terwijl dit wel zo was! Een dag later weer contact en ja hoor, ineens konden ze geen vervangende muis meer regelen!