Amazon.nl reviews

2.7
Laatste 12 maanden202320222021

Recente Amazon.nl ervaringen

07-04-2024

Led koplampen besteld, keurig op tijd geleverd. Omdat de lampen pas bij een service beurt ingebouwd zouden worden zijn ze ongeveer 4 weken blijven liggen. Ten tijde van de inbouw bleek de verpakking al eens open geweest en lagen de lampen los in de doos met een gescheurde binnen verpakking. Volgen de klanten service betrof het nieuwe lampen en geen tweede kansje. Waar is er in de lijn dan iets mis gegaan? of zijn de medewerkers niet geheel betrouwbaar. Nu maar afwachten of het betaalde bedrag netjes retour komt. Omdat dit mijn eerste slechte ervaring was wel meteen nieuwe besteld i.v.m. planning tot inbouw, en deze zijn snel en dit keer ook echt nieuw geleverd. dus nu afwachten of ze mijn vertrouwen niet beschamen.

Petra
23-03-2024

Super goede service! Zelfs een cartridge die niet geaccepteerd werd door de HP printer mocht ik gratis retourneren en ik kreeg ook nog eens super snel mijn geld terug! Zo makkelijk retourneren en altijd prima service. Beter is er niet!

Leo
08-01-2024

Ik heb een paar dagen geleden een IPhone 15 pro besteld bij Amazon (verkocht door Amazon), maar heb mijn telefoon nog steeds niet ontvangen, ondanks dat ik de volledige prijs voor de telefoon heb betaald. Ik betaal voor het Amazon Prime-lidmaatschap en verwacht dat de producten sneller worden geleverd. Helaas heb ik mijn telefoon na zoveel dagen nog steeds niet ontvangen en op de pagina Bestellingen wordt de status van mijn bestelling weergegeven als "Niet leverbaar". De telefoon wordt op de Amazon-website weergegeven als "op voorraad", dus ik weet niet zeker waarom deze niet verzonden kan worden. Ik wil geen restitutie. Ik wil gewoon dat de telefoon naar mij wordt verzonden, aangezien ik ervoor heb betaald, en er wordt gezegd dat deze "op voorraad" is bij Amazon. Ik heb vorige week contact opgenomen met de helpdesk van Amazon, maar ik heb nog steeds geen duidelijke indicatie of ik de telefoon krijg.

Ivan
06-01-2024

Leveringen gaan de laatste tijd slechter en slechter.

1- niet nakomen van leveren op de datum die ze aangeven.

2- track&trace geeft aan dat hij bijna geleverd is dat ze onderweg zijn naar laatste bestemming

3- DHL geeft zelf aan dat het geleverd wordt geleverd bij een service punt, terwijl jezelf aangeeft het aan huis af te leveren.

4- steeds moet je maar wachten op reacties en mails, duurt steeds langer of je krijgt geen reactie of je krijgt geld terug en je hebt nog steeds niets. En moet je het maar ergens anders gaan bestellen.

Jammer dat het de laatste tijd zo slecht gaat.

Maar ik denk dat het komt omdat het allemaal extern bedrijven zijn waar je besteld en amazone ziet niet wat er gebeurt behalve als het te laat is. Bol. Com heeft dat ook en is ook slechter geworden met leveringen.

Al bij al de klant is geen klant meer maar een dupe.

21-12-2023

Ik had een artikel gekocht afkomstig uit China, helaas moeten retourneren. Het aankoopbedrag heb ik terugontvangen. Maar ik moest zelf de verzendkosten betalen. Volgens de zogenaamde A-Z garantie van Amazon zou ik die kosten vergoed krijgen. Ik heb minstens zeven of acht mails ontvangen en een telefoontje waarin mij verzekerd werd dat ik het geld retour zou ontvangen. Iedere keer weer ontving ik dezelfde mail met een procedure om een kopie van het betaalbewijs toe te zenden. De procedure klopte niet. Ik ben hier nu zo'n twee maanden mee bezig geweest. Op het einde van het liedje kreeg ik wederom dezelfde baggermail. Ik heb de moed opgegeven (rekenen ze gegarandeerd op) en heb hiermee het failliet van Amazon waarschijnlijk voorkomen. Het ging namelijk om het bijzondere bedrag van 12,50 euro. Vreemd om honderden euro te besteden om een betaling van 12,50 euro maar niet te willen doen. Crimineel zou ik zeggen. Ik bestel niets meer via Amazon.nl of Amazon.de.

Mohammad
17-12-2023

Een defect artikel moest ik laten vervangen! Ik hen een nieuw product ontvangen!

Ik hoefde eerst niet na dan niet late weer wel en na twee maanden weer wel en dan weer wel het product terugsturen ( ik had het al lang weggegooid)!

Als ik belde werd telefoon gesprek midden in het gesprek beëindigd! Weer en weer gebeld!

Tegenstrijdige berichten en het laatste bericht in het Engels, alles op alles waardeloos en stressvol

14-12-2023

Ik bestel veel bij Amazon de levertijd klopt meestal,maar retour sturen en je geld terug krijgen duurt en duurt ik woon 50km van het retour depot na 7 dagen geeft DHL aan dat het terugbezorgd is.ja dat is ook 7 dagen over 50km Amazon rekt zo de tergbetaaltijd op, want stuur je ze een email krijg je te horen we hebben het pas binnen en moeten het nog verwerken? dat spul is in 2 dagen al op hun depot maar wordt later pas als bulk ingevoerd om zo hun gebrek aan personeel of chaos te camoufleren en de wettelijke tergbetaaltijd op te rekken en DHL speelt het spelletje mee omdat het een grote opdrachtgever is .dit is niet incidenteel keer op keer op keer.klant ontmoedigen om spullen terug te sturen. snel terugbetalen is een grote ramp bij Amazon maar dat maakt hun niets uit zij zijn dozenschuivers en dat mensen snel in deze tijd hun centjes terug willen hebben snappen ze daar niet en altijd het standaard antwoord u moet tot deze datum wachten.

Leo
12-12-2023

Ik kreeg het verkeerde product, het verkeerde dessin en de verkeerde kleuren. De maat viel ook veel te groot uit. Dan wil je het terugsturen maar dat bleek onmogelijk: Amazon stelde dat ik niets besteld had en dan kun je geen retourticket aanmaken. Terwijl je gewoon met de bestelling en de factuur kunt bewijzen dat dat wel zo is. Chat lukt ook niet, dat is een robot. Email wordt niet beantwoord. Inmiddels ben ik mijn geld kwijt en het product ligt in de vuilnisbak. Toen een negatieve review gemaakt met dit verhaal. Krijg je bericht dat ze de review niet plaatsen omdat hij niet aan de richtlijnen voldoet. Wat een onbenaderbare oplichters! Ik bestel er in ieder geval nooit weer wat en raad dat iedereen ook ten zeerste af!

Lor
04-12-2023

Wat een ongelofelijke trieste ‘klantenservice’

van Amazon. Ze vergrendelen voor ‘mijn veiligheid’ op eigen houtje mijn Amazon prime account omdat er iets ‘verdachts’ aan de hand zou zijn. Moet hier ineens achterkomen als ik een serie wil opzetten. Na eindelijk het telefoonnummer te hebben gevonden kan niemand me vertellen waarom mijn account niet meer werkt. Ondertussen blijft mijn abonnement wel gewoon doorlopen. Tot 3 maal toe een formulier samen met de klantenservice lopen invullen en zou zogezegd binnen 24 uur meer duidelijkheid krijgen. We zijn 3 dagen verder en nog niets gehoord. 3 opgestuurde formulieren verder. En elke keer als ik hierover bel vragen ze me het formulier opnieuw in te vullen. Standaard antwoorden. Ongelofelijk hoe triest. Telefonisch t abonnement opzeggen kan ineens ook niet, want zij komen ook niet in mijn account. Werkelijk waar te frustrerend voor woorden. Ik zeg hierbij dan ook vaarwel tegen alles van Amazon.

20-11-2023

Op 6 nov kant en klare kalkoen besteld

zou tussen 11 nov en 14 nov geleverd worden

de kalkoen werd op 18 nov geleverd

ik heb gebeld dat ik het niet meer vertrouwde en ook het gewicht

klopte niet 1.9 kilo ipv 2.5 kilo volgens advertentie

deze zaak is keurig door Amazon afgehandeld in binnen 2 dagen geld terug gestort

dus dik tevreden

Sam
13-11-2023

Ik ben al enige tijd bezig om een pakket te retourneren. Elke keer sturen ze een label en bij DHL wordt deze geweigerd. Amazon werkt niet mee en beloven het snel op te lossen en hoor niks meer van ze.

Hn
13-11-2023

1 ster is nog teveel, iets besteld, niet geleverd, en retourbetaling komt er niet, oplichters zijn het

Anneloes
11-10-2023

Wil graag me geld terug wacht een hele tijd 100 euro krijg ik nog wacht al twee weken

Mariam Faltus
06-09-2023

Ik stuur apple watch terug en ze willen niet mijn geld terug .Helaas moet ik melden dat het contact met de klantenservice buitengewoon onbevredigend was. De medewerkers waren uiterst onbeleefd en stonden vast in hun besluit om het geld niet terug te geven, ondanks de herhaalde uitleg over de staat waarin het horloge was geretourneerd. Er is zelfs gedetailleerd de verpakking beschreven waarin het horloge zich bevond, in de hoop dat dit zou helpen bij het verifiëren van de correcte retournering, maar dit verzoek werd genegeerd.

Het feit dat ik nu zowel het horloge als het geld is kwijtgeraakt, zonder enige medewerking van Amazon.nl, is uiterst frustrerend en teleurstellend. Het lijkt erop dat Amazon.nl de situatie niet serieus neemt en geen verantwoordelijkheid neemt voor dit duidelijke probleem met de retournering

MJT
12-06-2023

Pakketje zou 2 juni worden geleverd door PostNL .Wanneer ik nu de track and trace code controleer, staat er nog steeds 2 juni en de bezorger is onderweg. Amazone zegt dat dit een bezorgklacht is en dat ik dat met PostNL , moet regelen ( lekker makkelijk). Maar PostNl zegt ' Nee-Nee, wij hebben een overeenkomst met de verstuurder (amazone) en zij moeten kontak met ons nemen wanneer er problemen zijn. En dat gebeurt dus niet, Geen pakket en geen geld terug. Waardeloos!

Ed
23-05-2023

Begin jaar 2023 5L olijfolie gekocht bij amazon.nl voor 59.95 euro. vorige week was ik weer aan het zoeken maar stond op amazon.nl: Currently unavailable.

vandaag weer gezogd zag ik prijs is van 59.95 omhoog geschoten naar 99.99 euro!

amazon moet zich schamen ineens 40 euro duurder gemaakt wagelijk wat ze doen met mensen dit KK bedrijven of supermarkts denken alleen maar aan zichzelf.

Fuc. jullie.

Ad
18-05-2023

De klantenservice toont een zeldzaam niveau van onwetendheid. Ze geven de klant de schuld van hun eigen fouten. Ik verspil geen tijd en geld meer aan deze hypocrieten en laat karma de rest doen.

Jaimy
10-05-2023

Met mijn prime account had ik een bestelling geplaatst voor iets wat ik zsm nodig had. Net de prime zou het de volgende dag bezorgd worden. Stond erbij voordat ik het besteld had. Achteraf kreeg ik de factuur en orderbevestiging binnen en blijk ik helemaal niks aan de prime te hebben en was de levering ineens veranderd naar word over 4 dagen pas bezorgd. Klantenservice gebeld nadat ik 6x mijn gegevens moest geven omdat ze niks kon vinden lukte het toen ineens en met dezelfde gegevens ineens wel maar ze kon niks doen en ik moet maar wachten tot wanneer het bezorgd gaat worden.dus ze beloven en zeggen dingen waar je als consument vanuit gaat en op vertrouwt maar uiteindelijk klopt het dus niet en vertrouw je het voor niks

Maarten
08-05-2023

Amazon gebruikt in mijn geval DHL. Resultaat: mijn adres wordt voorbij gereden, pakket niet bezorgd. Typerend voor DHL. Tip voor Amazon: gebruik postduiven, net zo betrouwbaar. Pfffffff, kansloos.

Sj
25-04-2023

Ik was wat huiverig om hier iets te bestellen,omdat zij voor het product wat ik besteld heb, veel goedkoper waren dan de andere winkels.(ging om verbindingstekkers )Maar het is prima aangekomen en scheelde ongeveer 8 euro .9ik moest 26 betalen,in alle andere winkels 34 of meer.