Fonq.nl25 ervaringen

Floortje
27-11-2019

SLECHT!

Drie maanden wacht ik al op kussens omdt die niet zijn meegeleverd met de tuinset. Maar ondertussen wordt er niks geregeld.

Stefan
Stefan
20-11-2019

Slecht bedrijf

Wat een verschrikkelijk bedrijf zeg , van de week wat besteld wat op voorraad is. Aangegeven dit vandaag te laten bezorgen. Vandaag geen bericht , dus dacht laat ik bellen , 17 minuten later na in de wacht te hebben gestaan vriendelijk te woord gestaan door een dame . Ze ging het uitzoeken en me mailen want kon even duren , inmiddels 4 uur later niks steeds niks gehoort maar wel speciaal thuis gebleven voor de bestelling, ddus dacht laat ik maar weer eens bellen inmiddels 7 x gebeld lang in de wacht gezeten elke keer de lijn er uit geknikkerd , vind dit geen goede communicatie naar de klant toe klant kan gewoon niet terecht en na hier wat te lezen is mij idee dat hun standaard antwoordt sorry we hebben het erg druk is, lijkt me wel een makkelijk antwoord om je achter te verschuilen

Tonny
07-11-2019

Luchtbevochtiger

Slechte service bij FonQ, 24 okt. Luchtbevochtiger besteld, keurig op tijd geleverd, helaas is het apparaat defect, retour aanvraag gedaan, kreeg 2 dagen daarna een barcode toegestuurd via mail, direct via PostNL teruggestuurd, 28 okt. Door FonQ in ontvangst genomen, daarna nooit meer iets gehoord, telefonisch onbereikbaar, via diverse mails, standaard antwoord, zullen spoedig contact opnemen, maar hoor niets. Geld terugstorten blijft ook achterwegen. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt.

Bram
06-11-2019

Waardeloos!

Bestelde lamp wordt niet geleverd, klantenservice onbereikbaar, via de mail komt er ook geen antwoord. We wachten nu al 2 weken terwijl het de dag na bestellen geleverd zou worden. Fonq is compleet onbereikbaar dus geld terug krijgen zal ook niet makkelijk worden.

Xavière
Xavière
06-11-2019

Zeer slechte ervaring met Fonq

Producten niet ontvangen, direct aan de bel getrokken. Fonq zegt dat het wel geleverd is.mijn woord tegen die van hen en de discussie eindigt dat ze er niets meer over gaan zeggen. Schandalig! Mensen open de dozen alvorens.iets in ontvangst te nemen! Had via afterpay besteld. Ga niet betalen voor items die ik niet in mijn.bezit heb.

Martje
01-11-2019

Slechte levering, klantenservice niet te bereiken!

Vorige week een stoel besteld bij FonQ, eerste keer dat ik hier wat heb besteld, tevens de laatste keer!
De stoel uitgepakt om hem inelkaar te zetten, toen de laatste poot gemonteerd moest worden bleek dat er rechterpoten meegeleverd waren, met de schroefzijde aan dezelfde kant, waardoor de stoel niet verder inelkaar gezet kon worden.
De stoel weer helmaal uitelkaar geschroefd en weer in originele verpakking terug moeten verpakken.
Na 10 minuten in de wacht bij de telefonische klantenservice, werd er middels een automatisch antwoord gezegd mijn retourzending online aan te melden. Nogmaals geprobeerd te bellen, met hetzelfde resultaat. Hierna mijn retour aangemeld, (welke je overigens zelf naar een DHL punt moet brengen ; stoel in doos!, welke niet eens achter in mn fiat past.), hierop een ticketnummer per mail ontvangen in afwachting van de verdere retourprocedure. Nu inmiddels een week verder, hier nog geen reactie op gekregen, weer proberen te bellen met de klantenservice.wat denk je?! Zelfde resultaat als vorige keer.10 minuten in de wacht met zelfde muziekje die ik inmiddels wel kan dromen!
Voor mij geen bestelling meer via fonQ!

Leonie
22-10-2019

Slechte service

Hele slechte ervaring wat betreft service. Er wordt niet sensitief gereageerd op een probleem, er wordt geen aandacht besteed aan een probleem, er worden geen excuses aangeboden, er wordt geen oplossing geboden. Voor een probleem wat door Fonq is ontstaan.
Ze bieden mooie producten, maar ik ga voortaan kijken of ik diezelfde producten ergens anders kan kopen. Dat is me zelfs een hogere prijs bij andere verkopers waard.

Madelon
17-09-2019

Bestel hier nooit iets!

Ik wacht ondertussen al twee maanden op mijn horloge van over de 200 euro, dat ik teruggestuurd hebt, omdat het leer losliet. Fonq geeft aan dat ze het horloge zijn kwijtgeraakt! ze komen maar niet met een oplossing.

Bestel hier nooit iets!

Loe
Loe
16-09-2019

Fonq! Slechte garantieafhandeling!

Heb op 11 september een verzoek ingediend om mijn defecte apparaat (FoodSaver FSV005 Profi Line gekocht op 19 december 2018) te retourneren. Zoals altijd . je hebt het apparaat dringend nodig en dan gaat hij stuk. Tot op heden geen enkele reactie ontvangen van Fonq. Verkoop van een product is bij Fonq zo gebeurd, aftersales is zonder meer slecht te noemen. Ik denk niet dat ik hier nog ooit itets bestel. Zal jullie op de hoogte houden van de voortgang ):

Naomi
30-08-2019

Helaas geen oplossing.

Afgelopen week had ik een e-mail naar fonq.NL verzonden met de vraag ofdat mijn GIFTCARD nog geldig was aangezien ik deze na een tijd weer had terug gevonden. Eerste antwoord was ja tot het jaar 2045. Vervolgens had ik nog een e-mail gestuurd waarom mijn code niet werkte en vervolgens kreeg ik een nieuw antwoord met de vermelding dat de geldigheid al verlopen is. Ik heb enkel een excuses ontvangen maar geen oplossing of een middenweg. Zij hebben het geld immers al ontvangen en naar mijn inziens heeft geld geen houdbaarheidsdatum. Mvg.

Liz
24-08-2019

Retour verwerking te lang

Dit bedrijf doet minimaal 2 tot 3 weken over een retourzending. Dan na nog een aantal werkdagen, krijg je eindelijk je pas het geld terug! Ook de klantenservice is erg traag.

Mar
18-07-2019

Onbetrouwbaar en leveren niet

Bestel hier NIET!
Levertijden kloppen niet, zeer slechte communicatie.
Klachtenprocedure wordt niet netjes afgehandeld. Kortom, pas op!

Gert
15-07-2019

Niet te bereiken

Heb een bestelling geplaatst, niet de volgende dag geleverd en niet compleet. Heb verleden week een mail geschreven en nog niets gehoord. Heb al wel 10 keer gebeld en wordt er door drukte (wachttijd 10 minuten) de verbindeing verbroken. Vanmiddag uiteindelijk contact, dacht ik, mocht blijven hangen en na. 5 minuten stopte de muziek, bingo dacht ik! Daarna grote stilte, ben nog 2 minuten blijven hangen heb toen de hoop maar opgegeven dat ik geholpen zou worden, en opgehangen. Eens maar nooit meer Fonq!

12-07-2019

Kweektafel besteld

Kweektafel gekocht,bij het monteren misten er 2

onderdelen,zijn nageleverd maar de maat is niet goed,antwoord via mail duurt dagen en telefonisch zijn ze onbereikbaar,zij hebben mijn geld te pakken maar service krijg je niet,het is net geen oplichterij maar grenst er wel aan,hopeloos slecht bedrijf

Odin
08-07-2019

Bestellingen niet de volgende dag geleverd!

Nu 2 keer iets besteld. Ruim voor 23:00 maar beide keren niet de volgende dag geleverd.
Eerste keer ook geen mail gehad over de vertraging (staat in de voorwaarden). Zelf een mail gestuurd naar de klantenservice krijg je na 4 dagen antwoord dat de klantenservice te druk is om mails te beantwoorden.
Na 1 week wel reactie dat het artikel inmiddels geleverd is.
Slechte service, slechte communicatie.

Frank
02-07-2019

Prachtig assortiment, erg trage service

Prachtig assortiment, maar erg trage service. Retouren zijn traag en klantenservice moeilijk bereikbaar.

Joanna
27-06-2019

Slechte service

Iets gekocht wat kapot is maar reageren en tegemoetkomen doen ze niet. Ook zijn ze slecht bereikbaar. Krijg na 3 weken pas een reactie.

Natascha
07-06-2019

Kapot geleverd voor niks vrijgenomen

Op maandag 27 mei een kast besteld zou de volgende dag geleverd worden. Kreeg 28 mei een mailtje dat de levertijd een dag langer werd. Nou ja dat is prima kan gebeuren.

Woensdag werd de kast zoals afgesproken geleverd. KAPOT. Balen natuurlijk alles weer helemaal ingepakt en gelijk contact opgenomen met fonq ik kon de kast naar een retourpunt brengen. Let wel een doos groter en zwaarder dan mijzelf. uhm ja hoe dan? Na druk overleg konden ze bij hoge uitzondering de kast ophalen. De ophaal dag zou woensdag worden tussen 8-18 uur.

Vroeg de wekker gezet en gezorgd dat we 8 uur aangekleed beneden zaten(na een late dienst)

Om 9 uur kreeg ik een mail er was wat mis gegaan en de kast werd toch niet woensdag opgehaald. Balen!

Het kon vrijdag (vandaag) dag vrij genomen nog gezegd ik moet wel zeker weten dat ze echt komen want dit kost een vrije dag ja ze komen echt hoor! Dus een vrije dag genomen want ja die enorme doos blokkeerd heel de gang en je wilt het gewoon geregeld hebben! En opnieuw vanaf 8 uur vanmorgen klaar gezeten maar je raad het al nooit geen ophaal service gezien gemailt whatsapp messenger na een hoop moeite (lees uren wachten) eindelijk een antwoord. Ze gaan het uitzoeken. Nou zal mij benieuwen hoelang die enorme doos mijn gang nog gaat blokeren. gelukkig had ik voor afterpay gekozen!

Sqwerty
11-04-2019

Mooi niet! voor 23:00 besteld morgen in huis.

Slechte levering, slechte klantenservice

Elle
25-03-2019

Vaker besteld, altijd goed gegaan!

Ik ben best verrast door de slechte reviews - tot nu toe is er bij mij niks fout gegaan (afkloppen) en ik heb al meerdere malen besteld. De prijzen zijn ietwat hoog in het algemeen (vind ik althans), maar af en toe zijn er echt super goede aanbiedingen en dan kunnen de andere webshops (en fysieke winkels) er niet snel tegenop! Ook de klantenservice is top, ik begreep dat ze geen beste prijs garantie hanteerde, maar toen ik 20% korting was misgelopen binnen een paar dagen tijd, waren ze zo vriendelijk om alsnog de korting te verrekenen - ken niet veel webshops die dit doen (en vandaar ook dat ik deze review plaatst - dat is nou écht uitstekende klantenservice!).

Meer Fonq.nl reviews
Welk cijfer geef jij Fonq.nl?