Omdat ik ook best wel wat positieve ervaringen lees, moet je blijkbaar geluk hebben bij FONQ. Want als er wel iets mis gaat, bijvoorbeeld met de levering (in mijn geval Extra Home Service, wel betaald maar niet gekregen) of een defect product (bureau met productiefout) dan ben je simpelweg je geld kwijt. FONQ komt niet met oplossingen en na retour komt het beloofde geld niet terug. Je krijgt enkel steeds dezelfde mailtjes waarin staat hoe vervelend ze het allemaal voor je vinden. Waarschijnlijk van een chatbot.
Snelle service, heel overzichtelijk.
Vaak ook goede aanbiedingen.
Snelle levering, duidelijke productfoto’s en erg goede service, kortom geweldig!
Prima levering en contact
Goede service en een juiste prijs- en kwaliteitverhouding
Verzendkosten betalen om op vrijdagavond te laten bezorgen. Nu 24 uur later nog niets binnen
Prima informatie, correcte communicatie en goede bezorging. Ook de prijs is OK en het assortiment groot en vaak exclusief.
De bestelde vaatdoekhouder werd snel en goed verpakt verzonden.
Wij zijn iedere keer weer verrast hoe snel er geleverd wordt. Super aan ieder aan te raden. Lucie Loijens
Top bedrijf en levert zeer snel en accuraat.
Goede snelle service en altijd een ruim aanbod
Snelle levering, goede klantenservice
Snelle levering, duidelijke omschrijving product.
Handige site met goede service en kwaliteit!
Vaker besteld bij Fonq. Altijd snelle levering. Artikelen worden ook goed verpakt. Ook bij een retour, zeer snelle afhandeling. Netjes! Ik raad deze webshop zeker aan!
Maandag maar een deel van de bestelling geleverd. Gelijk een mail gestuurd over het missende deel. Nu 6 dagen later nog steeds geen goede afhandeling. Alleen een mail terug dat ze het aan het uitzoeken zijn. Is de eerste keer dat ik hier iets heb besteld en ook de laatste!
Weer een heel mooi overtrek
Super blij mee en een 10 voor het mooie dekbed overtrek, en bezorging.
Hele snelle levering.
Een fijne webshop. Een snelle levering.
Ik bestelde een pannenset op fonq (tefal) die ging kapot binnen 5 maanden. Ik kreeg een giftcard om een nieuwe set te bestellen.
Dat ging 3x fout door een bug in de website. het bedrag werd wel van de giftcard afgeboekt maar de bestelling blijft hangen.
De klantenservice kijkt niet verder dan zijn neus lang is en beloofd constant dat het wel zo besteld kan worden (kan niet als er een bug in het giftcard bestelproces zit).
Daarnaast werd elke keer gezegd dat het bedrag binnen 24uur weer terug wordt gestort op de giftcard. Dat duurt soms weken. de laatste keer al meer dan 2 weken nu.
Ik doe het niet meer, ik denk dat je geld terugkrijgen van een reisorganisatie nog makkelijker is.
Dus als je garantie wil (met een redelijke oplossing) bestel dan bij een andere webshop.