Fonq.nl4 ervaringen

Kagenaar
13-10-2018

Barbecook spring 350

Voor de derde keer word er niet geleverd door Fonq Het koste me al een snipperdag en 2 maal een zaterdag dat je voor niks thuis blijf en vandaag 13-10-2013 zijn ze niet berijkbaar Echt super slecht bedrijf

Willem
20-12-2017

Levering bestelde artikel

Bestelling gedaan op 1 december. Na zelf aktie te hebben ondernomen door te mailen en te bellen weet in op de 20ste december dat Fonq de producten weer op voorraad heeft. Fonq geeft aan op de websitebdat er een levertijd van maximaal 9 dagen is maar misschien sneller. Wordt niet op de hoogte gehouden van levering de beloofde 9 dagen worden ruim overschreden. Geen enkel contact vanuit Fonq. Geen excuus alleen de vraag of ik gebeld wil worden indien product vandaag of morgen verstuurd wordt. Erg slechte service en niet betrouwbaar met levertijd.

Monique
15-11-2016

Slechte service

Had een pedaalemmer van Wesco besteld voor 138 euro. Dan verwacht je dus kwaliteit. Hij zag er goed uit , maar door verhuizing pas een paar weken later in gebruik genomen. Het verwisselen van de zak was een ramp. Emmer gaat er moeilijk uit, zak blijft hangen bij het eruit halen en scheurt dan, deksel gaat met harde klap dicht. Toen pas reviews gelezen en bleek dat er heel veel mensen ontevreden waren. Fonq had de emmer uit het assortiment moeten halen. Ik werd met een paar gebruikerstips het bos in gestuurd. Pedaalemmer staat nu bij het grof vuil. Bedankt Fonq voor de "goeie"service

Patrick
25-05-2016

Kapot product ontvangen

Beste Potentiele Koper,

Vorig jaar een klein prullenbakje gekocht bij Fonq. Volgende dag als in huis, echter constateer ik dat er een scheur in de bodem zit. Ik gebeld en de mevrouw adviseert een foto en aankoopbewijs te mailen. Na mijn 3e mailverzoek om deze klacht op te pakken, toch maar weer gebeld en de toezegging werd gedaan dat ik z.s.m. een reactie zou ontvangen. Je voelt het al, geen reactie. Gezien de waarde van 10,- euro, heb ik het helaas maar opgegeven. Fonq valt onder FRS, waar tevens Wehkamp onder valt. Pas op bij het ontvangen van een kapot product. Hartelijk groet, P. Jonker uit Rotterdam

Welk cijfer geef jij Fonq.nl?