Fonq.nl reviews

Recente Fonq.nl reviews

Marit
11-09-2021

Apart en kwaliteit

Mijn bestellingen bij Fonq zijn altijd beter dan ik verwacht.

Daphne
07-09-2021

Top service en snelle levering

Wordt heel snel geleverd en netjes verpakt.

Fijne verstuur en retour voorwaarden.

Fijn ook dat je foto's kan zien van het product bij andere mensen thuis, dan krijg je toch een beter beeld van de producten dan alleen de foto's uit de fotostudio.

Fedor
17-08-2021

Dramatische service

Wacht al meer dan half jaar op een dopje voor een tuintafelpoot voor een tuintafel van het merk Zuiver. Risico op beschadiging. Meerder malen toegezegd nog niet ontvangen. Hoe moeilijk kan het zijn.

Engin
11-08-2021

Goede service en snelle levering!

Geen op- of aanmerkingen. Bestelling, communicatie en levering zoals altijd verwacht van een consument. Altijd tevreden met Fonq!

Angelique
01-08-2021

Snelle levering

Makkelijk de juiste te kiezen

Beste prijs

Snel en volgens afspraak ,afgeleverd door Post NL

Evelien
18-07-2021

Altijd goed

Bij Fonq is de service altijd goed. Snelle levering, precies volgens afspraak. Als er eens iets tegen zit is de klantenservice vriendelijk en wordt je probleem adequaat verholpen. Zo zouden alle webwinkels mogen zijn wat mij betreft!

Gerianne
16-07-2021

Mega snelle service

De bestelling laat geplaatst maar de volgende dag in huis. Wat een ontzettend snelle goed service. Handige site met veel aanbod. En goede prijzen vaak tov de rest op internet.

Marion
05-07-2021

Vlot geleverd!

Prima tevreden met alles!

Harry
Harry
01-07-2021

Goede overzichtelijke site met veel producten

De site is overzichtelijk, goede informatie. Goede zoek mogelijkheden.

Michiel
26-06-2021

Breed assortiment, goede info, snelle levering

FonQ is een prettige webshop met een mega breed assortiment mooie merken tegen redelijke prijzen. Content is accuraat en makkelijk vindbaar. Vriendelijke klantenservice

Anoniem
16-06-2021

Geen service

Ik heb een tuinschuur besteld via Fonq op 7 mei deze dezelfde dag geannuleerd . Na 1 uur in de wacht te hebben gehangen de klantenservice te pakken. De bestelling kon nog worden geannuleerd volgens de klantenservice. 2 dagen later kreeg ik een mail dat de schuur verstuurd was. Gebeld met de klantenservice eindelijk te pakken na 1 uur en 21 minuten in de wacht. Het pakket niet aannemen was het antwoord. Het pakket werd op het verkeerde adres bezorgd deze mensen hadden het pakket aangenomen.

Weer gaan bellen , mailen. Fonq is ineens niet meer verantwoordelijk maar stuurt alle verantwoording naar Vida lux. En nu 16 juni nog steeds geen geld retour. Fonq gemaild, die geven aan opdracht te hebben gegeven aan Vida lux en zo wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Bestel direct bij de juiste leverancier en laat Fonq ertussen uit!

Elly
13-06-2021

Makkelijk

Makkelijk bestellen en snel geleverd!

Silvia
04-06-2021

Mooi en compleet assortiment

Aantal keer naar tevredenheid besteld via Fonq.nl. Betrouwbaar en duidelijkheid ten top!

Dick
02-06-2021

Zeer tevreden over fonq

Ik ben zeer tevreden over fonq, de website is overzichtelijk en alles is goed en makkelijk te bestellen. De levering is ook nog eens vlot en snel.

Bastian
18-05-2021

Snelle levering en service

Fijne inpakservice en levering zoals altijd snel!

Anne
06-05-2021

Slechte service en levering!

Begin december 2020 een kast besteld waarvan levertijd 1-2 weken zou zijn. De maanden daarna werd de levertijd steeds opgeschoven en heb ik zelf steeds contact moeten zoeken over de stand van zaken. En dan gisterochtend een mail ontvangen dat de kast die dag geleverd zou worden. Hiervoor uren thuis gebleven maar de levering bleef uit.Zelf steeds contact gezocht met de klantenservice en volgens hen is de kast kwijtgeraakt tijdens transport. Ik heb geen antwoord gekregen wat de reden hiervan is. Overigens is de wachttijd naar de klantenservice ongelofelijk lang. Ik heb nu alsnog de bestelling geannuleerd en een verklaring geëist. Ik bestel hier nooit meer!

Irma
06-05-2021

Service to the MAXX

Snelle levering, sterke communicatie en zelfs het verpakkingsmateriaal werd meegenomen.

Ilse
29-04-2021

Verpakken kan beter

Goede communicatie, snelle levering.

Alleen was onze behangcirkel/ rol niet voldoende beschermd verpakt (helft in noppen folie en grote doos waarin de rol heen een weer stoot) hierdoor beschadigd aangekomen.

Retour was snel geregeld, foto's bijgeleverd. Geld was ook snel terug gestort.

Bart
Bart