Fonq.nl reviews

Laatste 12 maanden202120202019

Recente Fonq.nl ervaringen

Kitty
20-07-2022

Tot 3x de afgesproken leveringstijd via Budbee door hen geabnuleerd heb nog steeds niets ontvangen.

Slecht koeriersbedrijf!

Alleen pakketje dat door brievenbus kon werd geleverd.

PB
17-02-2022

Omdat ik ook best wel wat positieve ervaringen lees, moet je blijkbaar geluk hebben bij FONQ. Want als er wel iets mis gaat, bijvoorbeeld met de levering (in mijn geval Extra Home Service, wel betaald maar niet gekregen) of een defect product (bureau met productiefout) dan ben je simpelweg je geld kwijt. FONQ komt niet met oplossingen en na retour komt het beloofde geld niet terug. Je krijgt enkel steeds dezelfde mailtjes waarin staat hoe vervelend ze het allemaal voor je vinden. Waarschijnlijk van een chatbot.

Ilse
14-02-2022

Snelle service, heel overzichtelijk.

Vaak ook goede aanbiedingen.

Danielle
27-01-2022

Snelle levering, duidelijke productfoto’s en erg goede service, kortom geweldig!

Hugo
13-01-2022

Prima levering en contact

Dick
09-01-2022

Goede service en een juiste prijs- en kwaliteitverhouding

Harry
08-01-2022

Verzendkosten betalen om op vrijdagavond te laten bezorgen. Nu 24 uur later nog niets binnen

Ivo
07-01-2022

Prima informatie, correcte communicatie en goede bezorging. Ook de prijs is OK en het assortiment groot en vaak exclusief.

Joop
27-12-2021

De bestelde vaatdoekhouder werd snel en goed verpakt verzonden.

Lucie
20-12-2021

Wij zijn iedere keer weer verrast hoe snel er geleverd wordt. Super aan ieder aan te raden. Lucie Loijens

Donovan
17-12-2021

Top bedrijf en levert zeer snel en accuraat.

Maurice
13-12-2021

Goede snelle service en altijd een ruim aanbod

Nicole
28-11-2021

Snelle levering, goede klantenservice

Jacolien
24-11-2021

Snelle levering, duidelijke omschrijving product.

Naomi
20-11-2021

Handige site met goede service en kwaliteit!

Carol
16-11-2021

Vaker besteld bij Fonq. Altijd snelle levering. Artikelen worden ook goed verpakt. Ook bij een retour, zeer snelle afhandeling. Netjes! Ik raad deze webshop zeker aan!

Inge
13-11-2021

Maandag maar een deel van de bestelling geleverd. Gelijk een mail gestuurd over het missende deel. Nu 6 dagen later nog steeds geen goede afhandeling. Alleen een mail terug dat ze het aan het uitzoeken zijn. Is de eerste keer dat ik hier iets heb besteld en ook de laatste!

Francien
04-11-2021

Weer een heel mooi overtrek

Super blij mee en een 10 voor het mooie dekbed overtrek, en bezorging.

Daphne
01-11-2021

Hele snelle levering.

Dijana
26-10-2021

Een fijne webshop. Een snelle levering.

Meer Fonq.nl reviews