Fonq.nl135 ervaringen

Elly
13-06-2021

Makkelijk

Makkelijk bestellen en snel geleverd!

Silvia
04-06-2021

Mooi en compleet assortiment

Aantal keer naar tevredenheid besteld via Fonq.nl. Betrouwbaar en duidelijkheid ten top!

Dick
02-06-2021

Zeer tevreden over fonq

Ik ben zeer tevreden over fonq, de website is overzichtelijk en alles is goed en makkelijk te bestellen. De levering is ook nog eens vlot en snel.

Bastian
18-05-2021

Snelle levering en service

Fijne inpakservice en levering zoals altijd snel!

Anne
06-05-2021

Slechte service en levering!

Begin december 2020 een kast besteld waarvan levertijd 1-2 weken zou zijn. De maanden daarna werd de levertijd steeds opgeschoven en heb ik zelf steeds contact moeten zoeken over de stand van zaken. En dan gisterochtend een mail ontvangen dat de kast die dag geleverd zou worden. Hiervoor uren thuis gebleven maar de levering bleef uit.Zelf steeds contact gezocht met de klantenservice en volgens hen is de kast kwijtgeraakt tijdens transport. Ik heb geen antwoord gekregen wat de reden hiervan is. Overigens is de wachttijd naar de klantenservice ongelofelijk lang. Ik heb nu alsnog de bestelling geannuleerd en een verklaring geëist. Ik bestel hier nooit meer!

Irma
06-05-2021

Service to the MAXX

Snelle levering, sterke communicatie en zelfs het verpakkingsmateriaal werd meegenomen.

Ilse
29-04-2021

Verpakken kan beter

Goede communicatie, snelle levering.
Alleen was onze behangcirkel/ rol niet voldoende beschermd verpakt (helft in noppen folie en grote doos waarin de rol heen een weer stoot) hierdoor beschadigd aangekomen.
Retour was snel geregeld, foto's bijgeleverd. Geld was ook snel terug gestort.

Bart
Bart
23-04-2021

Heerlijke stoel

Snelle levering, goed product

Eymert
20-04-2021

Laten het buiten verkopersgarantie (maar binnen wettelijke garantie) afweten.

Ik heb al diverse malen iets via Fonq besteld. Tot nu toe was de ervaring altijd wel positief: Ruim assortiment, concurrerende prijzen en snelle verzending.

Helaas blijkt echter dit zeer ruimte assortiment wel een prijs te hebben: 2,5 jaar terug een drietal buiten-armaturen voor verlichting gekocht. Best dure producten, die verder ook wel degelijk aanvoelden. Van de week bungelde 1 armatuur aan z'n bedrading aan de muur. De 'grondplaat' (die op de muur zit en waar de bedrading doorheen komt) was afgebroken op de plek waar het armatuur erop geschroeft zit. De fabrikant heeft reserve onderdelen in de catalogus staan en ik ben bereid daar zelfs wat voor te betalen. Maar helaas, Fonq wil helemaal níets doen om mij aan het reserve onderdeel te helpen. Blijkbaar is een lamp armatuur volgens Fonq afgeschreven na 2 jaar en hoeven zij daar dan verder totaal geen oplossing meer voor te bieden.

Annika
11-04-2021

Als je op zoek bent naar iets bijzonders.

Bij Fonq kun je altijd wel een geweldig item vinden voor in je huis, net even een beetje anders en speciaal, dat maakt shoppen bij Fonq een leuke ervaring!

Ellie
Ellie
10-04-2021

Snelle levering en top product

Snelle levering en top product

Daniëlle
06-04-2021

Top verpakt

Bijzonder fotolijstje besteld. Ivm breekbaar goed verpakt en zeer snel geleverd!

Bianca
05-04-2021

Alleen maar goede ervaringen met Fonq

Makkelijke website die altijd goed werkt. Vanaf bestelling tot levering altijd goede communicatie. Mijn nummer1 woonwinkel

Kelly
23-03-2021

Mooie fauteuil

Mooie chique fauteuil. Stoel heeft een mooie brede zit en zit lekker. Ik wist niet goed hoe olijfgoud er in het echt uit zag, maar ik zou het vergelijken met (wat lichter dan) taupe. Het geld zeker waard!

Rickert
21-03-2021

Snelle service

Prima assortiment en super snelle service

Sanne
20-03-2021

Super snelle levering

Topp snel en fijn

Anke
19-03-2021

Fonq maakt online shoppen nog leuker

Al vaker bij Fonq gekocht en altijd een prima service en snelle levering. Zeer concurrerende prijzen en vaak goede aanbiedingen.
Echt een aanrader!

Lara
17-03-2021

Snelle levering, makkelijk retour.

Fijne webshop! Snelle levering, goede product aanbevelingen & eenvoudig retourneren.

Maroesja
13-03-2021

Een aanrader!

Winkel met een mooi assortiment en meestal goede prijzen. Wel jammer was is dat wij meerdere keren producten wilden hebben die constant opnieuw waren uitverkocht, maar dat kan gebeuren. De service is heel goed, de producten worden op tijd geleverd, een aanrader!

Ida
Ida
11-03-2021

Had voor m,n dochter tuinstoelen bestelg

Bestelling gedaan en die was snel bezorgd wat idiaal was

Meer Fonq.nl reviews
Welk cijfer geef jij Fonq.nl?