Fonq.nl8 ervaringen

Natascha
07-06-2019

Kapot geleverd voor niks vrijgenomen

Op maandag 27 mei een kast besteld zou de volgende dag geleverd worden. Kreeg 28 mei een mailtje dat de levertijd een dag langer werd. Nou ja dat is prima kan gebeuren.

Woensdag werd de kast zoals afgesproken geleverd. KAPOT. Balen natuurlijk alles weer helemaal ingepakt en gelijk contact opgenomen met fonq ik kon de kast naar een retourpunt brengen. Let wel een doos groter en zwaarder dan mijzelf. uhm ja hoe dan? Na druk overleg konden ze bij hoge uitzondering de kast ophalen. De ophaal dag zou woensdag worden tussen 8-18 uur.

Vroeg de wekker gezet en gezorgd dat we 8 uur aangekleed beneden zaten(na een late dienst)

Om 9 uur kreeg ik een mail er was wat mis gegaan en de kast werd toch niet woensdag opgehaald. Balen!

Het kon vrijdag (vandaag) dag vrij genomen nog gezegd ik moet wel zeker weten dat ze echt komen want dit kost een vrije dag ja ze komen echt hoor! Dus een vrije dag genomen want ja die enorme doos blokkeerd heel de gang en je wilt het gewoon geregeld hebben! En opnieuw vanaf 8 uur vanmorgen klaar gezeten maar je raad het al nooit geen ophaal service gezien gemailt whatsapp messenger na een hoop moeite (lees uren wachten) eindelijk een antwoord. Ze gaan het uitzoeken. Nou zal mij benieuwen hoelang die enorme doos mijn gang nog gaat blokeren. gelukkig had ik voor afterpay gekozen!

Sqwerty
11-04-2019

Mooi niet! voor 23:00 besteld morgen in huis.

Slechte levering, slechte klantenservice

Elle
25-03-2019

Vaker besteld, altijd goed gegaan!

Ik ben best verrast door de slechte reviews - tot nu toe is er bij mij niks fout gegaan (afkloppen) en ik heb al meerdere malen besteld. De prijzen zijn ietwat hoog in het algemeen (vind ik althans), maar af en toe zijn er echt super goede aanbiedingen en dan kunnen de andere webshops (en fysieke winkels) er niet snel tegenop! Ook de klantenservice is top, ik begreep dat ze geen beste prijs garantie hanteerde, maar toen ik 20% korting was misgelopen binnen een paar dagen tijd, waren ze zo vriendelijk om alsnog de korting te verrekenen - ken niet veel webshops die dit doen (en vandaar ook dat ik deze review plaatst - dat is nou écht uitstekende klantenservice!).

18-01-2019

Levert het bestelde artikel niet.

Na bestellen en weken wacht kon het artikel niet geleverd worden. Een ander webshop leverde het binnen 24 uur.
Bespaar de moeite om bij Fonq een bestelling te doen en ga meteen naar een ander.

Kagenaar
13-10-2018

Barbecook spring 350

Voor de derde keer word er niet geleverd door Fonq Het koste me al een snipperdag en 2 maal een zaterdag dat je voor niks thuis blijf en vandaag 13-10-2013 zijn ze niet berijkbaar Echt super slecht bedrijf

Willem
20-12-2017

Levering bestelde artikel

Bestelling gedaan op 1 december. Na zelf aktie te hebben ondernomen door te mailen en te bellen weet in op de 20ste december dat Fonq de producten weer op voorraad heeft. Fonq geeft aan op de websitebdat er een levertijd van maximaal 9 dagen is maar misschien sneller. Wordt niet op de hoogte gehouden van levering de beloofde 9 dagen worden ruim overschreden. Geen enkel contact vanuit Fonq. Geen excuus alleen de vraag of ik gebeld wil worden indien product vandaag of morgen verstuurd wordt. Erg slechte service en niet betrouwbaar met levertijd.

Monique
15-11-2016

Slechte service

Had een pedaalemmer van Wesco besteld voor 138 euro. Dan verwacht je dus kwaliteit. Hij zag er goed uit , maar door verhuizing pas een paar weken later in gebruik genomen. Het verwisselen van de zak was een ramp. Emmer gaat er moeilijk uit, zak blijft hangen bij het eruit halen en scheurt dan, deksel gaat met harde klap dicht. Toen pas reviews gelezen en bleek dat er heel veel mensen ontevreden waren. Fonq had de emmer uit het assortiment moeten halen. Ik werd met een paar gebruikerstips het bos in gestuurd. Pedaalemmer staat nu bij het grof vuil. Bedankt Fonq voor de "goeie"service

Patrick
25-05-2016

Kapot product ontvangen

Beste Potentiele Koper,

Vorig jaar een klein prullenbakje gekocht bij Fonq. Volgende dag als in huis, echter constateer ik dat er een scheur in de bodem zit. Ik gebeld en de mevrouw adviseert een foto en aankoopbewijs te mailen. Na mijn 3e mailverzoek om deze klacht op te pakken, toch maar weer gebeld en de toezegging werd gedaan dat ik z.s.m. een reactie zou ontvangen. Je voelt het al, geen reactie. Gezien de waarde van 10,- euro, heb ik het helaas maar opgegeven. Fonq valt onder FRS, waar tevens Wehkamp onder valt. Pas op bij het ontvangen van een kapot product. Hartelijk groet, P. Jonker uit Rotterdam

Welk cijfer geef jij Fonq.nl?