Fruugo reviews

Lid

Recente Fruugo ervaringen

Rein
13-10-2021

Bestelling geplaatst vooraf levertijd afgesproken gelukkig afterpay goederen veel later geleverd

alles retour gestuurd, alle documenten incl afleverbewijs post.nl in het bezit , nu nog verwikkeld in incasso traject met alektum group

zij ontkennen dat de goederen afgeleverd zijn op het adres van fruugo, terwijl het bewijs anders aanduid

wie nagelt deze firma,s aan de schandpaal

Daan
11-10-2021

Pokemon kaarten besteld voor mijn nichtje en neefje. Hebben daar 3 weken op moeten wachten. En dan de grote teleurstelling dat ze nep zijn.

Retourzending sturen naar china. Wat belachelijk is aangezien ik een overeenkomst heb met fruugo want daar is mijn geld naar toe gegaan. Maar fruugo zelf contacten is niet mogelijk. Nergens een mail adres te vinden. Retour sturen heeft weinig zin aangezien het niet meer in verkoopbare staat is doordat er een paar pakjes zijn open gemaakt. Slecht retourbeleid.

Bestel nooit bij fruugo. Stelletje oplichters. Slecht bereikbaar.

Tomas
11-10-2021

Omdat het te groot is dus ik moet het retourneerde dat kost bijna 30 euro dat is niet normaal.

Je heb altijd 2 weken de tijd om iets terug te sturen.

Asmae
08-10-2021

Advice :Koop niet bij fruugo . Het is slecht

Ba
06-10-2021

Wel een redelijk prijs vragen maar vervolgens komt alles van ali of is nep… niks kopen wat waarde heeft.

Patricia
04-10-2021

Maanden geleden iets besteld ook met ideal betaald nooit iets gekregen

Noooooooit meer oplichters .

Stuur elke keer mail dat ik me geld terug wilt

Ik krijg geen mail of iets terug.

😡😡😡😡😡😡😡😡😡

Alen
02-10-2021

Fruugo

Is echt een goede site!

Wat jammer is dat je je pakket niet kan volgen

Milan
30-09-2021

Weg ermee! Niet online bestellen lange bestelproces en gedoe met retourneren!

Roel
28-09-2021

Absoluut af te raden, verkeerde info, enorme levertijden, geen reactie

David
26-09-2021

Marktplaats voor Chinese spullen. Lange levertijden en slecht spul. Bij retour moet je het zelf terugsturen op eigen kosten naar China

Piet
16-09-2021

Dacht in Nederland te bestellen. We krijgen een ander product dan op het plaatje maar terug sturen moet naar China en is heel duur. Nooit iets bestellen, is oplichterij!

JT
15-09-2021

Ik heb 2 weken geleden een bestelling geplaatst via Fruugo waarbij pas na betaling duidelijk werd dat het product uit de UK komt.

Heb nog geen product ontvangen maar werd net wel onaangenaam verrast met een bericht van postNL dat de inklaringskosten bijna €10 zijn voor een bestelling van €24,95! Zo wordt een betaalbaar product ineens schreeuwend duur! Voor mij dus de eerste èn de laatste keer dat ik hier heb besteld!

Hierover wordt niets vermeld op de Fruugo site tijdens het bestel proces. Dus let op met deze aanbieder want het kan je duur komen te staan!

@fruugo, goed idee om een meer doorzichtige communicatie te handhaven mbt invoer en gerelateerde kosten….?!

Mic
14-09-2021

Heel erg slecht

Telefoon via fruugo (fruu(no)go) besteld. Levertijd 2 weken staat er. Nou heeft er 6 weken over gedaan om hier te omen. Aantal keer nagevraagd om komen met vage teksten dat het langer kan duren wat ergens an weer op hun site zou staan. Enfin na levering is apparaat na 2 dagen al kapot. Een samsung toestel uit china bleek achteraf. Namaak? hier over gemailed maar ach komen telkens met idioten verzoeken dat ik foto van het toestel moet sturen en ander gedoe. Doe je dat hoor je weer niks van ze. Blijf ver weg van fruugo, slechte service slechte producten.

Diana
Diana
10-09-2021

Invoerkosten

Belachelijk! Voor 80 euro besteld ineens 15 euro invoerkosten! Staat nergens vermeld.

Wim
08-09-2021

Slechte ervaring

Ten eerste duurde het verzenden super lang, ik denk 5 weken.

Ten tweede, had artikels gekocht ter waarde van 48€, ik heb op die artikels 19€ invoertaksen en btw betalen omdat deze van de UK waren, dan bestel je op een Belgische site, nooit meer Fruugo voo mij.

Tim
08-09-2021

Slechte…

De advertentie is misleidend. De beschrijvingen zijn onvolledig, onjuist. Daarom kan het zijn dat u niet krijgt wat in de beschrijving staat .

Leandro
06-09-2021

R.I.P MIJN VERJAARDAG

Ik dacht Let's go ik kocht een booster box da t normaal 150 euro kostte voor 40 ik dacht al scam maar mijn mama had mij gebrainstormt uiteindelijk niks gekregen en voor de duure prijs in de fun gekocht vertrouw nooit zulke site's die zoo goedkoop verkopen

Na
02-09-2021

Bestelling

Bestel aub hier niet!

In de zomervakantie een rugzak van Pokémon besteld voor mijn zoontje. Ik had 1 keer aangegeven vervolgens bij afrekenen stond er ineens 2x en had al betaald. Kon nergens de bestelling wijzigen of annuleren. Moeilijk contact mee te krijgen. Ook kreeg ik pas na betaling te zien dat het en uit china komt en zeker niet binnen 2 dagen geleverd wordt zoals zij voor de betaling aangeven.

Na heel lang wachten kregen we 3 x van die kleine miezerige pokemon etui's! 40 eur en dan krijg je dit geleverd.

Nooit meer bij hun bestellen!

Luz
01-09-2021

Mosterdgeel kabouterjasje

Ik bestelde voor 139 euro een donkerbruine thick winter jacket XL met dikke nepbontkraag, krijg ik een mosterdgelig klein dun scheefgenaaid jasje in een feestelijk chinees plastic zakje met een sticker uit een amerikaans bedrijf erover heen geplakt. mag ik nu 30 euro voor retour betalen maar t lukt wrschijnlik niet want postnl eist een emailadres maar dat is er niet. Geld weggegooid dus

Jelle
27-08-2021

Tussenpersoon voor Chinezen

Tussenpersoon voor Chinezen om spullen te verkopen. Neemt 0 verantwoordelijkheid en geeft geen garantie. Als het product niet goed is en de handelaar uit China heeft geen zin om te reageren heb je simpelweg pech. Weggegooid geld.

Heb zelf een rode controller besteld. Krijg een totaal kapotte doos geleverd met een blauwe controller waarvan een knop het niet doet.

Meer Fruugo reviews