Fruugo reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Fruugo ervaringen

Sinaida
25-04-2024

Ik had 2 flessen gezichtsreinigers besteld van zein obagi zo health. Normaal is de kleur van de reiniger wit, deze die aankwam was blauw en rook naar detergent. No way dat ik dit op mijn gezicht smeer. Ik ben €60 kwijt en terugsturen naar china kost me meer dan dat het waard is. Pure oplichting!

Christian
23-04-2024

Waar-de-loos! Omschrijving op de website klopt niet met wat ze leveren. En wanneer je dit dan wil retourneren moet je je in allerlei bochten wringen en zelf maar uitzoeken hoe je dit moet doen. Ook op eigen kosten ook nog. Grotere oplichters bestaan er niet. Slechte reviews laten ze o.a. bij Trustpilot verwijderen. Bizar dat dit bedrijf nog zaken mag doen in de EU.

21-04-2024

Nadat ik voor €50,- ben opgelicht door Fruugo (product nooit geleverd, geld niet terug gehad, contact met Fruugo onmogelijk) heb ik via de Consumentenbond een jurist in de arm genomen.

Fruugo is gevestigd in Engeland en valt daarom buiten het Europees recht. Juridisch zijn ze daarom vrijwel onschendbaar, tenzij je een rechtszaak in Engeland tegen ze begint. Wat kan je dan wel doen in Nederland? Twee opties, die ik iedereen wil aanraden:

1) Doe aangifte bij de politie. Er ligt daar een dossier met verzamelde aangiftes/klachten tegen Fruugo.

2) Maak een officiële melding bij de Autoriteit Consument en Markt (makkelijk telefonisch te bereiken). Zij hebben een dossier aangemaakt en zijn gerechtigd boetes uit te delen.

Beste mensen, doe dit a.u.b. Alleen samen kunnen we een einde maken aan dit malafide bedrijf

Raphael
19-04-2024

Steeds korrekt en levering binnen de voorop gestelde termijn.

Steldevraag en kreeg dag nadien de gevraagde info.

Nog nooit problemen gehad met fruugo

Hennie
18-04-2024

Oplichters

Meer woorden maak ik er niet aan vuil

18-04-2024

Iets anders afbeelden en dan onder in het klein 1 handdoek neerzetten.

Geld terug kan wel moet ik het op eigen kosten terug sturen naar china en dan nog de vraag of ik mijn geld terug krijgen.

Kosten zijn trouwens hoger dan het product zelf.

Gewoon misleidend echt schandalig

Ludo
17-04-2024

Zeer goed om mee te handelen zeker een aanrader

Mootje
16-04-2024

Erg fijn als marsepein

11-04-2024

Zijn gewoon oplichters! Na je bestelling ontvang je niets en ben je je geld kwijt! Je kan nergens fatsoenlijk contact nemen met dat bedrijf. Dus let op mensen er zit een luchtje aan dit bedrijf. 😡😡😡😡😡

11-04-2024

Pakketje retour gestuurd moest naar china kosten 21€. En nu nog terug zien te krijgen.pure oplichting.

11-04-2024

Ik wilde bij Fruugo een Digitale Schuifmaat bestellen, maar ben na alle negatieve ervaringen hier héél snel genezen van mijn voornemen…het is méér een oplichtersbende dan een betrouwbare leverancier.

Liek
11-04-2024

Komt uit China! Maand moeten wachten en dan ook nog niet krijgen wat op de foto staat. Bestel hier nooit. Staat nergens vermeld dat het rechtstreeks uit China komt en dat het heel lang duurt voordat het binnenkomt.

Edwin
10-04-2024

Scheermesjes besteld, maar die zijn zo bot dat je niet eens kan scheren waardeloos.

Zonde van je geld gaat om gilette fusion 5

Gewoon kut

09-04-2024

Had een onderdeel besteld en betaald maar nooit binnen gehad diverse keren gemaild ze zeiden komt goed maar half jaar gewacht het komt gewoon niet goed ben me geld ben ik kwijt.

dus kijk ui met deze organisatie

Kenneth
06-04-2024

Net een koptelefoon besteld en na bestelling zie im dat het een ander merk is. Het wordt wel als Sony aangeprezen op de site. Ik vrees het ergste als ik de reviews lees maar gelukkig heb ik met Klarna betaald en zal het indien het nep is qua schade meevallen denk ik😴🦄. Ik heb betalen in 3 termijnen gekozen. Finger’s crossed 🤞!

Hannes
06-04-2024

Allemaal imitatie producten uit China, zelfs Seresto tekenband voor hond en kat is imitatie. Het komt in exact dezelfde verpakking als van Seresto zelf, het enige verschil is dat de code op het doosje hetzelfde moet zijn als op die de tekenband, en dat is het dus niet. Geld terug gekregen Frugoo en ze zouden het product uit hun assortiment halen, helaas is dat nog steeds niet gedaan.

Fred
05-04-2024

Klantenservice perfect . Supersnel geholpen! Ook betaling via Klarna , supere afhandeling. Aanrader om daar , Frugoo, te kopen.

Ga weer een bestelling plaatsen.

Miranda
05-04-2024

Een schommel besteld voor in de tuin. Eindstand: geen schommel gekregen alleen de luifel het bedrijf valt niet te bereiken mailtjes die niet aankomen een telefoonnummer die het niet doet maar wel een mail krijgen dat die is geleverd.mensen bestel hier niet!

Christian
03-04-2024

24 champagneglazen besteld 150€

3 plastieken bekertjes geleverd

gewoon misdadigers waar niets aan gedaan wordt

Irma
03-04-2024

4 weken geleden bij Fruugo iets besteld voor 45 euro. Ik zag direct dat het elders exact hetzelfde voor 14.99 te koop was. Ik heb direct een bericht gestuurd dat ik het wil annuleren. Dit lukte niet omdat het al was verzonden. Ik heb nog steeds niets ontvangen en heb alvast een retourmelding gedaan. Nu zeggen ze dat de termin verstreken is en ze geen terugbetaling doen. Hoeft ook niet want ik betaal achteraf. Nu ik jullie reacties lees denk ik dat ik dus niets ga ontvangen maar ook niets ga betalen.

Wat een slecht bedrijf en zo onvriendelijk.

Pas op.koop niets bij Fruugo.

Meer Fruugo reviews