Fruugo308 ervaringen

Marco
13-06-2019

Cartridges nooit aangekomen, opdracht uit lijst

Omdat er door betaling met Paypal een huisnummer niet op het verzendadres meekwam heb ik Fruugo contacteert . No Problem, zeiden ze
Nooit aangekomen en in mijn bestellingen staat niet meer. Rare zaak.
Onbetrouwbaar
Geldverspillend

Liek
11-06-2019

Idk

Ik zie hier veel ontevreden klanten toen ik dit zag ging ik de website nakijken en ik zag dat ze alles netjes aangegeven hebben er staat van welk land het komt en de bezorg tijd dus ik wacht nog af voor mijn pakketje.

Paul
05-06-2019

Prima levering batterij Fairphone 1

Heb een weekje geleden bij Fruugo een batterij / accu besteld voor mijn Fairphone 1, die elders niet meer leverbaar is. Deze batterij / accu heb ik binnen 1 week ontvangen en doet het prima! Dus wij zijn tevreden en de verzendkosten waren zoals aangegeven, dus geen verrassingen!

Wa
05-06-2019

Stop stop niet bestellen

3 mei wat besteld, tot op heden nog niks ontvangen

Tanja
02-06-2019

Je bent duurder uit

Bij fruugo.nl krijg je pas te horen na de bestelling dat je pakketje uit usa komt en dat je deze niet meer ongedaan kan maken. Ja, je krijgt het spul maar wel nadat je 20 euro aan douanekosten hebt afgerekend. Ik vind dat ze dit duidelijk aan moeten geven als je de bestelling wil plaatsen. Een minimale let op is wel op zijn plaats. Fruugo.nl roept op dat het uit nederland komt en dan verwacht je geen douane kosten. Ik was nu het dubbele kwijt voor een klein artikel. Let dus op en bestel bij een betrouwbare leverancier.

Grover
31-05-2019

Snap de negatieve ervaringen niet.

Schrok wel een beetje van de negatieve ervaringen hier. Maar ik had al besteld en betaald, dus maar duimen dat het goed gaat.
Na de bestelling te hebben gedaan, keurig een email dat de bestelling en de betaling was ontvangen. Ok, DAN kom je er pas achter de je bestelling uit de USA komt, dat kan beter. 2 dagen erna een nieuwe email. Bestelling is verzonden en zal worden afgeleverd tussen 29 mei en 10 juni. Dat is lang, maar waarschijnlijk om kosten te besparen. 30 mei wordt mijn bestelling keurig netjes afgeleverd. Geen douane kosten niets. Ik ben er blij mee!

Robin
Robin
29-05-2019

Verborgen kosten

Het pakket kwam met duanekosten, niet vermeld op de website.
kwam zo in totaal duurder uit dan als ik het op alle andere sites had gekocht

Remco
28-05-2019

Slechte Service!

Kijk uit met deze webshop! Een horloge besteld Bij Fruugo, maar kwam bij een andere retailer vandaan. De horloges zijn vaak goedkoper dan bij andere winkels, maar er moet alleen niets mee aan de hand zijn.
De service is heel slecht! Het bandje van mijn Hugo Boss horloge was na 1 keer dragen beschadigd.De coating kwam van de horlogeband af. Fruugo gaf mij aan direct contact te zoeken met de retailer. Dit heb ik gedaan en het horloge mocht worden teruggestuurd. Na het horloge teruggestuurd te hebben, werd mij verweten slecht met het horloge te zijn omgegaan! echt schandalig!
Dit wederom bij Fruugo gemeld, maar deze gaf aan niets meer voor mij te kunnen betekenen?
Gelukkig heeft Hugo Boss mij hiermee geholpen en de horlogeband vervangen.Door Hugo Boss geconstateerd dat het hier om een slechte kwaliteit horlogeband ging. Geen problemen meer met het Horloge. Top service van Hugo Boss!
Dus mensen koop hier ajb niets!
R van Anraat

16-05-2019

Cd besteld nooit ontvangen

Op 13 4 2019 heb ik bij Fruugo een cd besteld.
Na een paar dagen kreeg ik een e-mail dat mijn bestelling was verzonden, echter zonder Track and Trace zoals ze vermelden.

Na een paar dagen heb ik geïnformeerd bij de klantenservice van Fruugo, bij hun krijg je geen antwoordt, zij verwijzen je per e-mail door naar de leveranciers? (je koopt het bij hun)
Goed op de website kan je rechtstreeks vragen stellen aan de leveranciers.

Kreeg na een paar dagen e-mail dat ze geen Track and Trace code sturen, daar mee was de kous af.
De Klantenservice van Fruugo is niet te bereiken, als je vraag hoe het met je bestelling staat, (wordt weer verwezen naar de leverancier)

Dit is een heen en weer bootje waar je nooit uit komt.
Heb de cd nooit ontvangen, maar gelukkig via PayPal wel me geld terug

Fruugo is echt een afknapper.

H.Boone

Wim
08-05-2019

Waarom (bijna) alles negatief?

Onderdeel voor Tomtom besteld en ACHTERAF de recensies gelezen. Ik was erg opgefokt door de vele negatieve reacties en het (geringe) bedrag alvast als verloren beschouwd.
Na ca 4 dagen kreeg ik toch het onderdeel KEURIG NETJES verpakt binnen en ik kan het niet nalaten om dit te vermelden.

Shahïn
06-05-2019

Wou iets kopen en ging niet

Nog nooit meegemaakt dat ik wil kopen en het doet het niet, fruugo dikke 0

Reza
03-05-2019

Kosten Post.nl vandaag vergoed door Fruugo

Na contact op te hebben genomen met Fruugo zijn de extra kosten vergoed door Fruugo. Dit waren de importkosten voor item die ik had besteld.

Pascal

Onverwachte kosten

Bij de levering van ons bestelde artikel van Fruugo, konden wij nog een resterend bedrag van 22 euro betalen bij post.nl. De Nederlandse internet winkel Fruugo heeft ons product uit Amerika gehaald, waarbij wij achteraf een rekening kregen voor de invoerbelasting. De klant zou hier van te voren over geïnformeerd moeten worden, want dit is oplichting.

Saskia

Bestelling Nexxus shampoo ellende

Ik had een paar flessen shampoo en conditioner besteld. Na ruim 2 maanden kwam er eindelijk een pakket. Moest mega douanekosten betalen wat ik niet van te voren wist, slecht verpakt, 1 fles half leeg gelekt en deel bestelling ontbrak. NOOOOOIT MEER bij dit bedrijf bestellen.

David

Onderzetters besteld, niet onvangen

2 maanden geleden onderzetters besteld voor 6 euro. Kwam erop via google. Nog niets ontvangen, geen reactie. Dacht in eerste instantie dat het om een europese keten ging mede vanwege de ideal ondersteuning. Gelukkig ging het om een klein bedrag. Maar deze club is in ieder geval niet te vertrouwen.

Gemma
29-04-2019

Nooit meer

Bestelling gegaan bij Fruugo, jammer dat er niet vooraf bekend gemaakt wordt waar het product vandaan moet komen en wat voor gevolgen dit heeft.
Helaas kwam het product van buiten de EU waardoor wij invoerkosten moesten betalen van €64,10
Het was fijn geweest als we dit vooraf geweten hadden. Nu op onvoorziene kosten gejaagd!
Nu zijn we ruim € 45,- meer kwijt dan als we het ergens anders hadden gekocht :(
Jammer dat dit niet duidelijk vermeld staat.
Nooit meer!

San
27-04-2019

Goede service

Pas na mijn bestelling las ik de vele slechte recensies. Dat maakte me wat angstig, maar ik kan niet anders zeggen dat mijn ervaring met Fruugo heel goed is.
Op de site was duidelijk aangegeven dat de producten uit Amerika zouden komen en welke levertijd deze kennen. Contact via Facebook was snel en duidelijk. En de douanekosten werden direct door Fruugo vergoed.

Walter
11-04-2019

Het lijkt op oplichting

Dit is niet normaal dat er zoveel klachten zijn. Ook ik ben hier slachtoffer van. Het is niet super erg dat ik mijn geld kwijt ben maar dat zulke oplichters het in handen krijgen zonder er iets voor te hoeven doen vind ik ronduit schandalig.

Richard
10-04-2019

Zeer slechte webwinkel

Fruugo maakt gebruik van retailers en neemt geen verantwoordelijkheid voor de kwaliteit.
Ik kreeg een niet functionerend oud product toegestuurd. Dit heb ik geretourneerd, maar krijg geen geld terug. Fuugo verwijst naar de retailer en die geeft aan dat ze niet van mij hebben terugontvangen. Zeer slechte service.

Luigi
10-04-2019

Wel betalen maar niks ontvangen !?

I heb op 15 maart een headsetkabel besteld, en ben al bijna een maand aan het wachten maar nog steeds niks ontvangen, volgens de website zou het product op 4 april zijn bezorgd. maar niet op mijn adres. zeer lastig om in contact te komen met de helpdesk. 20 euro weggegooid.

Meer Fruugo reviews
Welk cijfer geef jij Fruugo?