Fruugo330 ervaringen

Robin
20-08-2019

Reiskoffers

2 reiskoffers besteld bij fruugo.
Dit ivm het aangepast bagagebeleid van Ryanair.
Stom om dit ooit te doen.
Besteld op 24 juli en nu 20 augustus nog niets geleverd.
Ben inmiddels al lang weer terug van vakantie.
Verwacht dat ik mijn geld of reiskoffers niet terug ga zien als ik de rest van de recensies lees.

Gerrit
11-08-2019

Onbereikbare klantenservice

Na bestellen werd pas duidelijk dat het extra douane kosten zou hebben. Duur horloge slecht verpakt en mankement duidelijk zichtbaar in de wijzerplaat. Als je dan contact op wil nemen. Geen telefoonnummer. Behalve een vage voicemail en via fruugo zeggen ze gewoon dat je met je verkoper contact op moet nemen. Maar daar verder geen info over. Of tewel van het kastje naar de muur. En dan is het de vraag als je het terug stuur of je je geld wel terug zou krijgen. Dus ja wat moet je dan?!

Bert
Bert
10-08-2019

Product niet geleverd

Dit bedrijf verdient meer aan het niet leveren van een product dan incidenteel wel leveren. Bij niet leveren ben je "gewoon" je geld kwijt!

Alka
09-08-2019

Op tijd geleverd , originele product

Ik heb een parfum op Gruugo.nl besteld, die ik nergens anders te koop kon vinden. Dan ging ik alle slechte recensies lezen! Daar schrok ik van!
Maar gelukkig heb ik geen slechte ervaring met deze site gehad! Mijn parfum is nog eerder dan verwacht geleverd! Originele parfum en voor een goede prijs!

Irene
09-08-2019

Levertijd

Ook ik kom erachter dat mijn product helemaal uit australie moet komen. Daar zeggen ze op de website bij het doen van de bestelling niets over.
Dit is moedwillig misleidend.
Bestel hier niet!

Wilco
Wilco
28-07-2019

Fruugo ik ben er ook ingeluisd!

Schoenen besteld, natuurlijk niks ontvangen. Geen verzendmail of enige reactie per klantenservice. Denk dat ik naar mijn geld kan fluiten. Dus mensen wees gewaarschuwd. Het klopt allemaal wat hier staat. Had ik dit maar eerder gelezen.

Anouschka
27-07-2019

Zeer slecht

Ik heb mijn product dan wel snel ontvangen maar ik heb hem geretourneerd en zit al sinds 5juli te wachten op mijn geld, zeer slecht en eigenlijk gewoon strafbaar wat ze doen. krijg je een enquete van ze die geef ik ook slechte beoordeling doen ze ook niks mee, schoften zijn het. en via track & race weet ik dat ze mijn product terug hebben. stik er lekker in

Fons
20-07-2019

Doen zich voor als een Nederlandse verkoper

En dan komt de waarheid aan het licht: het product wordt gezonden vanuit Australie. Niemand informeert je daarover. Ik heb vragen gesteld, maar geen antwoord ontvangen.

Yolanda
18-07-2019

Toch ontvangen en goed

De eerste keer heb ik mijn pakket niet ontvangen ik heb hier ook over geklaagd op deze site. Ik kreeg reactie van Fruugo en dat vond ik zeer verassend. Ik ben goed te woord gestaan online en heb hetgene wat ik had besteld alsnog netjes en goed verpakt ontvangen.

Ik moet zelf toegeven dat ik ook eerder contact had moeten opnemen met Fruugo.

Doordat ze zelf reageerde op mijn klacht vind ik ook dat ik een goede review moet schrijven.

Alsnog bedankt.

Bart
18-07-2019

Slecht bedrijf

Verkeerde item geleverd ( goedkoper uitgave) maar op geen enkele manier kun je met fuugro in contact komen . Dat dit nog kan in 2019

Joy
16-07-2019

NIET GEBRUIKEN

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen!

16-07-2019

Slechte bereikbaarheid en leverbetrouwbaarheid

Fruugo is een slecht bedrijf.
Ik heb op 6 juli iets besteld, maar tot op heden nog niks ontvangen. Al je een mail adres zoek kun je dat nergens vinden. Het is een doolhof op de website.
Mijn advies is daar nooit kopen. Goedkoop is daar zeker duurkoop. Beter via normale Nederlandse websites bestellen zoals Bol.com.

Umut
Umut
15-07-2019

Niets geleverd en geen reactie op mail

Volgens mij is dit een fake bedrijf! BESTEL NIET!

Demas
12-07-2019

Snelle levering en communicatie

Een speedlifter besteld voor mijn fiets van €150.- Via geen enkele weg was deze nog te bestellen, dus ondanks alle negatieve ervaringen toch maar via Fruugo besteld. Keurig melding van bestelling en verzending ontvangen en vandaag, na 5 werkdagen, de speedlifter mogen ontvangen. De mensen die tevreden zijn hoor je vaak niet, vandaar dat ik even een berichtje plaats.

Danny
11-07-2019

Bestelling nooit aangekomen

Een maand geleden een hoodie besteld op de site van fruugo de .levering zou 14 dagen duren maar is nooit aangekomen.zeer onbetrouwbaar.zeker niks bestellen want je krijgt het nooit.

Sb
09-07-2019

Beschadigde tas ontvangen waarin palladiums ontbreken

Fruugo negeert onze mails. We zijn zeer teleurgesteld. Beschadigd tasje ontvangen waarin de palladium schoenen ontbreken. Meerdere mails gestuurd. Ze crediteren de klarna factuur niet! Blijven ons negeren en hun telefoonnummer klopt niet!

Sander
Sander
08-07-2019

Twee maal besteld, twee maal ontvangen

Geen problemen ondervonden. Wat ik heb besteld heb ik ontvangen.

Evelien
Evelien
02-07-2019

Bestelling OP TIJD geannuleerd, gewoon verzonden

Stond op site binnen 24 uur geleverd. Na 2 dagen nog steeds gehoord. Bestelling geannuleerd. Was (blijkbaar Engels) bedrijf het niet mee eens. Na een uur, verzenden ze gewoon alsnog! Nu moet ik zelf de retourkosten naar Engeland betalen! Wat een oplichters, onbereikbaar, alsjeblieft geen zaken doen!

Willem
28-06-2019

Onmogelijk goederen retour te sturen.

Lijkt pure oplichting. Eenmaal gekocht bij Fruugo wordt het onmogelijk om de goederen retour te sturen en je geld terug te krijgen.

Zeker nooit zaken mee doen!

Ralf
26-06-2019

Bestelling niet geleverd

Besten,

Nooit bij Fruugo bestellen, voor 115,00 euro besteld. Na 20 dagen geen bestelling ontvangen, daar waar ze 3 dagen beloven. Klantenservice doet er alles aan zegt men. Maar zonder enig resultaat. Ze hebben het niet onder controle. Niets bestellen is het beste advies en scheelt een hoopje "stress".

Meer Fruugo reviews
Welk cijfer geef jij Fruugo?