Fruugo.nl252 ervaringen

Jeroen
14-12-2018

Pakket niet geleverd.

Pakket niet geleverd, wel betaald. Daarna wordt je via de site op allerlei manieren op een dood spoor gezet, zodat je geen verhaal kunt halen. Waardeloos bedrijf. Ik ga alles o alles zetten om mijn geld terug te krijgen!

Regillio
14-12-2018

Pakketje nooit afgeleverd, maar wel betaald.

Bestelling gedaan op 23-nov-2018 voor een paar ear pads Apple Beats. Vandaag 14-12-2018 was het pas mogelijk om een statusupdate te kunnen vragen via de site omdat het product tot heden niet geleverd is. Kreeg te horen dat het product was verzonden en dat ik het al had moeten hebben. Heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Koop NOOIT meer bij Fruugo.

Francis
12-12-2018

Harley borden

6-12-2018 vier harley borden besteld vandaag binnen
geen extra kosten ben heel tevreden

Nienke
10-12-2018

NIET bestellen bij Fruugo!

Fruugo geeft zeer summiere informatie. Verzonden binnen 24 uur betekent een levertijd van meer dan 2 weken! Het product komt uit Singapore wat ze nergens vermelden. Ook melden ze aan de voorkant niets over evt. douanekosten.
Moet je zelf maar ergens op de site opzoeken.

Sylvia
Sylvia
10-12-2018

Sonic the hedhehog sweater

Slechte kwaliteit van de print. Ik wil het retourneren, heb er al 2 mails over gestuurd, maar krijg geen reactie. Eerst al lange levertijd dan slecht product afleveren en vervolgens geen mogelijkheid om het te retourneren. Voor mij geen Fruugo meer.

Danielle
07-12-2018

Netjes

Ik had iets besteld bij Fruugo, er stond helaas niet bij dat het van een derde partij afkomstig was, ik kreeg een berichtje dt het verzonden was, zonder tracktrace code. Na bijna 2 weken heb ik Fruugo een maill gestuurd waar mijn pakket bleef, ik kreeg een mail van Jessica met de Tracktrace code, daar uit bleek dat mijn pakket dus al weer op de terugweg naar Engeland was (niemand aan de deur gehad voor het pakketje af te leveren). Afgelopen woensdag 5/12 heb ik contact opgenomen met de afzender, die reageerde super vlot en vandaag 7/12 heb ik mijn geld weer terug ontvangen. Heel netjes afgehandeld!

Erik
06-12-2018

Leugenachtig

Pas na besteeling wordt duidelijk dat je eigenlijk via Fruugo bij een derde partij hebt besteld.
Binnen 24 uur verzonden misschien ja, maar daarna duurt het nog 2 weken voordat het aankomt.

Lijkt betrouwbaar, is het niet!

Ed
04-12-2018

Retouneren flink lastig

Ben al een tijd bezig om mijn produkt terug te sturen maar kan niks vinden ook werkt het niet goed.
Dus in de kliko maar en nooit geen Fruugo meer.

Jaap
30-11-2018

Keurige reacties en op tijd geleverd

Mijn bestelling voor een dubbele buitenkraan is binnen een week geleverd. Tussentijds ben ik netjes via mails op de hoogte gehouden. Prima service!

Daniël
30-11-2018

Veel beloven weinig waarmaken

Zou binnen twee werkdagen moeten zijn aangekomen. nu krijg ik een automatisch antwoord dat ik moet wachten tot 11 december(bijna een volle maand later) met geen mogelijkheid is er contact te krijgen met een levend wezen. Jammer. Zal nooit meer hier iets kopen

Regina
27-11-2018

Track and trace code

Zaterdag 24-11 een bestelling gedaan en bevestiging mail ontvangen met track and trace code, als ik die invoer met mijn postcode staat er dat geen bestelling is, terwijl ik betaal bewijs heb, Wie heeft dit ook meegemaakt?

Gr Regina

Fausta
17-11-2018

Geweldig

Product keurig netjes ingepakt en ontvangen! Ik had het niet verwacht maar alle slechte berichten op internet! Ik ga vaker bestellen op fruugo , mijn artikel was overal verder uitverkocht! Maar fruugo bood het wel aan

Margo

Snel en betrouwbaar

Ik heb eergisteren besteld, goedkoop, perfect product en vandaag al in huis. Ik kan Fruugo aan iedereen aanraden!

Walter
15-11-2018

LET OP komen invoerkosten bij!

Pakketje besteld, bij bestelling niet geheel duidelijk dat het vanuit Amerika kwam, ten eerste lange levertijd, ten tweede kwamen er € 20,30 aan invoerkosten, btw en dergelijke bij. Dit wordt NIET GECOMMUNICEERD, of in elk geval heel slecht

Ellen

Keurig netjes geleverd.

Ook besteld via Fruugo, bij de bestelling zelf was het al snel duidelijk dat de betreffende artikelen vanuit Engeland moesten worden opgestuurd. Ik had dus zeker niet het idee dat alles vanuit Nederland kwam, zoals bij eerdere gepubliceerde ervaringen. Heb voor de zekerheid wel alles via Paypal betaald, mocht ik te lang moeten wachten op de bestelling kon ik in ieder geval daar nog iets regelen. Echter had ik binnen twee weken keurig netjes alles binnen. Mag dus niet klagen.

Willem
14-11-2018

Onbruikbaar

Ik kocht een precisie tangetje voor horloges open te schroeven. Ondanks de uitstekende aanbevelingen trekt het tangetje op niets. Waardeloos en niet te gebruiken om horloges open te schroeven. Ik wil het retourneren maar.
Ik wacht nog steeds op antwoord en hoe het verder moet. Uit reacties heb ik al vernomen dat de retour kosten groter zijn dan het product zelf.
Fruugo? Waardeloos deze site, moesten ze verbieden.

Sanne
08-11-2018

Snel en goede kwaliteit

Ik las deze reacties en ik dacht eerst mm. Nou dadelijk komt het niet aan. Twee dingen besteld, betaalmogelijkheid achteraf betalen gekozen. Na het bestellen op zaterdagavond, kreeg ik de volgende avond een bevestiging dat het in orde is. Op maandag een bevestiging mail dat het verzonden is met een link om het te volgen, woensdag is het aangekomen. Dat is snel!

Mijn pakket kwam uit Engeland en heb het: Express laten versturen, zodat het er sneller er is.

Nou ik vind dit echt top & snel & goede kwaliteit!

Sj
06-11-2018

Na een maand wachten niks gekregen

Na een maand wachten niks gekregen maar wel betaald, stom om elke site maar te vertrouwen. jammer zo'n website. Niet bij bestellen! Dikke afrad

Danielle
06-11-2018

Niks ontvangen!

Ik heb na een maand nog niks ontvangen! Niets bij bestellen.

Ria
02-11-2018

Trap er niet in

Beloven om de volgende dag te verzenden en vijf dagen later heb je nog je bestelling niet. Maar natuurlijk wel de 20 euro afgeschreven. En met geen mogelijkheid kom ik er achter hoe ik de leverancier kan contacteren. Ik heb niet vaak een slechte ervaring met internet kopen maar Fruugo zou ik ten zeerste afraden. Je voorkomt er grote frustratie mee!

Meer Fruugo.nl reviews
Welk cijfer geef jij Fruugo.nl?