Fruugo564 ervaringen

Jason
28-07-2021

Lang

Aangekomen maar duurde een paar maanden

27-07-2021

Product nooit aangekomen, geen reactie van Fruugo

2 maanden geleden een product besteld. Na bevestiging blijkt het product uit China te moeten komen. De track en trace staat nu al 2 maanden op een locatie in China. Vraag gesteld bij Fruugo maar geen enkele reactie ontvangen. Pure diefstal.

Nathalie
25-07-2021

Behang

Goede service, maar zeer slechte kwaliteit van behang + banen komen niet overeen, andere dikte van lijnen. Behang was al beschadigd met uitpakken ( aantal kreuken )

24-07-2021

Komt belofte na

Binnen 10 dagen volgens " te verwachten levering"
aangekomen.

Frank
20-07-2021

Waar is de info over invoerrechten en btw op producten van buiten de EU?

Ik koop iets van € 7. Het komt uit de UK en de invoer en BTW kost is ca €20.
Dit is allemaal correct berekend, maar fruugo vertikt het zijn kopers hierover te informeren.
Hier koop je dus één keer en daarna NOOIT MEER.

René
12-07-2021

Besteld, betaald en niets ontvangen.

Bestelproces lekker snel en met alle trustpilot en paypal mogelijkheden lijkt het erg goed en serieus bedrijf te zijn. Helaas nooit geen bestelling ontvangen.

Weet waar je instapt alvorens je een bestelling plaats.

Diane
Diane
12-07-2021

Slechte levering

Bestel 1 rol behang, zie ik later in de bevestigings mail dat de rol uit Engeland moet komen!. In latere mails staat dat de douane de rol vasthoud. Nu na 3 weken nog steeds niets. Als ik dit had gewetenhad ik nooit bij Fruugo besteld.

Luc
Luc
04-07-2021

*** Mensen NIET doen **

Gekocht op BE NL Fruugo .en daarna VEEL douanekosten moeten betalen , *** Komt ineens uit de UK ***

Makkelijk geld verdienen

Als je hier iets besteld, bestellen de mensen bij Fruugo het artikel gewoon op Ali-express, ze doen de prijs x3 en verzenden ze het naar je adres.
Je kunt je product dus beter direct bij Ali-express kopen.

Jolien
Deze klacht is opgelost
30-06-2021

Je ziet je bestelling en je geld nooit (meer terug)

Ik heb bij hen een bestelling geplaatst die geleverd moest worden vanuit het Verenigd Koninkrijk. Nadat ik een maand later nog niets ontvangen had, heb ik met de klantendienst contact opgenomen. Ze waren heel vriendelijk en boden aan om de bestelling opnieuw op te sturen. Nog eens anderhalve maand later heb ik nog steeds niets ontvangen en neem ik opnieuw contact op. Deze keer vraag ik voor een terugbetaling waarmee ze meteen akkoord gaan en ik krijg een melding dat de bestelling terugbetaald is. Ondertussen zijn we weer een maand verder en heb ik noch mijn bestelling noch mijn terugbetaling ontvangen, dat zegt genoeg .

Teetje
30-06-2021

Niets ontvangen en geen contact mogelijkheden

Bestelling zou binnen 24 uur verzonden worden. Komt uit China! Niets ontvangen en meerdere berichten na verkoper gestuurd. Geen reactie. Fruugo kun je zelf helemaal niet bereiken. Je bent dus je geld kwijt. Nooit meer Fruugo

Evelien
29-06-2021

Mag niet retourneren!

In de omschrijving staat dat ik mag retourneren, krijg een label hiervan. Maar het bedrijf geeft aan dat het alleen mag als het kapot is 🤦🏼‍♀️🙄 uuuhm hamer 🔨 en los gaan erop ofzo?

Product (hamster kooi) super klein waar geen hamster in kan. Het een randje is veelste klein!

Heb recht op 14 dgn bedenktijd. Zit dus nu met 40,- voor een kooitje waar je geen klote mee kan.
Echt schandalige, waar is de klantenservice. Steeds standaard berichten! Nooit en nooit meer hier.

Rene
18-06-2021

Niet ontvangen wat is bedtel

Verkeerde maat terugsturen naar blijkt nu Amerika kost bijna net zoveel als de aankoop . Klacht indienen helpt niet de mail krijg je direct retour; verkeerd e-mail adres; ben ik nou gek?

Stephan
09-06-2021

Slechte spullen

Goedkoop en slechte kwaliteit en voldoet niet aan alle eisen! nooit meer bestellen bij fruugo!

Kim
08-06-2021

Vreselijk bedrijf.

Bestelling gedaan bij een nl bedrijf. Dit is geen nl bedrijf, komt uit China. Wil je het terug sturen kost het 46 euro. Voor een bestelling van 35 euro is dit belachelijk. Geen contact te krijgen met dit zogenaamde bedrijf. Niet kopen bij deze site ,vreselijke oplichters. Product was veel kleiner dan op de foto. Weg geld.

Paul
01-06-2021

Zeer slechte webwinkel

Artikel bestel via hun website, je ontvangt netjes een verzend bericht dat de artikelen onderweg en dan niets meer,na diverse niets zeggende antwoorden van hun overigens aardig werkende helpdesk ( ze antwoorden snel) uiteindelijk er achter gekomen dat het bestelde teruggestuurd was? ( waarom en door wie?)

Julian
31-05-2021

Zowel Fruugo ,zit blijkbaar in Engeland en die Delia W uit Zwitserland waar mijn product vandaan zou komen.
Ze bombarderen je na een klacht met steeds herhalingen van dezelfde mails van een zogenaamde klantenservice,die verder niets doet.
Ze vragen mensen een positieve beoordeling af te geven ( echte klanten zijn dat waarschijnlijk zelden )dan lijkt het allemaal ok.
Maar na 15 mails van de zogenaamde klantenservice .allemaal hetzelfde dus.nog steeds geen spullen EN geen geld terug.

Fun
24-05-2021

Zeer slecht

Trui besteld kwam heel erg klein terug gestuurd met 14 euro verzendkosten wacht al maanden op mn geld elke keer excuses maar geen geld koop aub niks hier

Angeles
12-05-2021

Bijna een mand en Ik heb de artikel nog niet ontvangen.

Na lessen van de ervaringen van andere gebruikers Ik heb bijna geen hop dat ik de sportschoenen zou ontvangen. Ik heb 84 Euro betaald. Is het mogelijk dat dit wordt toegelaten? Hebben we geen rechten als consumenten?

Robun
28-04-2021

Product niet aangekomen!

Je moet hier niet bestellen. Ze zijn erg moeilijk te bereiken en heb niets ontvangen, jammer van het geld.

Meer Fruugo reviews
Welk cijfer geef jij Fruugo?