Fruugo reviews

Laatste 12 maanden202120202019

Recente Fruugo ervaringen

Benyounes
02-10-2022

Trainingspak gekookt met 34€. L maat besteld. Na 3 weken, de bestelling thuis gekregen met een XS maat .Geen bon voor een retour en

geen mogelijkheid voor een retour.

Magda
02-10-2022

Voor het eerst iets besteld, raamhanger glas in lood, kwam helemaal kapot aan en is helemaal van plastic, dus waardeloos, heel lastig om contact te krijgen hierover, dus nooit geen fruugo meer

Marcel
30-09-2022

Nadat ik voor €50,- ben opgelicht door Fruugo (product nooit geleverd, geld niet terug gehad, contact met Fruugo onmogelijk) heb ik via de Consumentenbond een jurist in de arm genomen.

Fruugo is gevestigd in Engeland en valt daarom buiten het Europees recht. Juridisch zijn ze daarom vrijwel onschendbaar, tenzij je een rechtszaak in Engeland tegen ze begint. Wat kan je dan wel doen in Nederland? Twee opties, die ik iedereen wil aanraden:

1) Doe aangifte bij de politie. Er ligt daar een dossier met verzamelde aangiftes/klachten tegen Fruugo.

2) Maak een officiële melding bij de Autoriteit Consument en Markt (makkelijk telefonisch te bereiken). Zij hebben een dossier aangemaakt en zijn gerechtigd boeten uit te delen.

Annelies
29-09-2022

Ik heb op 28 juli een driedelig pak besteld en betaald voor de begrafenis van mijn moeder. Het pak kwam op 16 augustus pas aan, mijn moeder was al begraven. Het pak was niet meer nodig. Ik heb het pakket om bovenstaande reden niet aangenomen, het is vandaag 29 september en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Waardeloos in de deze al dubble moeilijke en dure tijd.

Ineke
26-09-2022

Ipv de bestelde waterschoenen kreeg ik Crocs in n paar maten kleiner.

Er volgde een lange discussie met een Chinees via mails over en weer.

Of ik de Crocs wilde houden voor € 5,- retour. Nee, want heb er niks aan en ik heb € 25 betaald voor iets anders.

Toen over de maat van de waterschoenen, daarna of het adres nog klopte.

En nu moet ik die Crocs ook nog terugsturen terwijl het al maanden geleden is dat ik de bestelling heb geplaatst en nu moet ik maar zien dat ik de verpakking nog terugvind in de plasticverzamelzak die buiten in de regen ligt. Hopelijk wordt het in t postkantoor geaccepteerd als retour, anders kost dat terugsturen € 127.

Ook heb ik de Crocs al weggegeven aan n vriendin in Nederland. Ik woon in België. Hoe praktisch. Ze heeft ze dan wel nog niet gedragen maar jezem.

Annie
26-09-2022

Nooit iets ontvangen. Wel betaald. Geld kwijt.

Martijn
24-09-2022

Drama, komt uit Duitsland, maar dan vanuit China, je bent je geld kwijt

Margriet
24-09-2022

Bestelde artikelen lijken niet op wat er op de site is afgebeeld! oplichterij en moet retour naar china op eigen kosten!

Manon

Heb 5 bikini's besteld.

4 ontvangen.

Verzendkosten betaald om ze in NL te krijgen.

Verzendkosten betaald om ze retour te sturen.

Netjes 4 retouretiketten gehad van Fruugo

Je voelt hem al aankomen. Pakketten worden in china niet ontvangen. Dus heb je contact met de winkeliers. Sturen ze je andere retouradressen.

Ik vraag om compensatie. Geen reactie,niets.

Fruugo,nooit wat bestellen!

Jennifer
20-09-2022

Geleverde producten lijken niet eens op de advertentie, retour sturen is ontzettend duur. Eenmaal en nooit meer shop ik bij fruugo

Annemieke
15-09-2022

Bestelling zou in twee dagen geleverd worden. Wacht al twee maanden maar nog niets ontvangen. Blij dat ik klarna heb afgerekend. Nooit ontvangen is ook nooit betalen.

Nicolien
15-09-2022

Fietscomputer besteld en ontvangen. Na aansluiting maakt hij geen contact met de sensor. Alles weer netjes ingepakt en contact gezocht. Moet ik foto's maken. Maar het artikel is niet kapot, maar maakt geen contact. Daarna reageren ze niet meer.

Retour veroek aangemaakt en mag zelf voor de kosten opdraaien. Het artikel blijkt naar Duitsland gestuurd te moeten worden. De kosten voor het verzenden zijn duurder dan het artikel zelf.

Hoezo Fruugo.nl als het gern NL betreft

Jessica
14-09-2022

Snijplank besteld en netjes betaald. Dag erna bericht dat ie verstuurd is vanuit Engeland. Het zou een dag of vijf kunnen duren voordat het pakket binnen zou zijn, maar. er zouden zomaar 9 dagen bij kunnen komen ivm covid ed. ik kreeg niets binnen en toen: jawel, pakket is voorgemeld bij post.nl. Maar helaas blijft het daarbij. Contact met Fruugo is niet mogelijk en daarbij moet je zelf contact opnemen bij het bedrijf wat jou artikel heeft verstuurd. Dus in dit geval moet ik even met Engeland contacten.lekker dan. Geen contact gegevens te vinden. Toen contact gehad met post.nl. Zij hebben mee gekeken. Site van Fruugo niet meer bereikbaar. Lang verhaal kort: ik ben dus mijn ruim 30 euro kwijt en je kunt er niks mee. Bedankt Fruugo!

Dennis
11-09-2022

Stofzuiger filters besteld voor mijn zakloze stofzuiger. Prijs was prima en had verder geen negatieve dingen gelezen. Helaas nooit wat gekregen. Ik heb geprobeert contact op te nemen maar dat is net zo succesvol als zonder filter stofzuigen.

Gm
09-09-2022

N anti blaf apparaat besteld .na lang wachten is t bezorgd

De batterijen passen er niet in!

Waardeloos en enorm balen

Marie
09-09-2022

Een verschrikkelijk slechte rugzak ontvangen na 5 weken wachten, van zeer slecht materiaal, veel kleiner dan hij hoort te zijn en rits die niet werkt.

John
07-09-2022

Donnay shirts gekocht. Er kwam echter goedkope en inferieure chinese brol. Reactie was dat kwaliteit prima was… dus niet. Inmiddels retour aanvraag gestart. Er komt vast geen geld retour

Cherry
07-09-2022

Hun rommel is niks aan heb ik wat gekocht ging ik kijken waneer die kwam was die ook nog is onduidelijk kwam die aan zat die hele pakket rommelig en verkloot zou hier nooit bestelen want is gwn zooi kan je niks mee

Jet
07-09-2022

Nare ervaring . Wel betaald nooit gekregen .

Begrijp dat Fruugo iets wil doen en dat is Top

Noella
05-09-2022

Goede zaak perfecte levering groetje Noella. Ben nog wel even aan het wachten tot ze reageren op mijn bestelling die ik wil plaatsen. Heb al 3 keer gemaild, maar ik heb al de begrip met de crisis van de scheepvervoer door die Poetin. En zij kunnen daar ook niets aan doen. Maar ik weet zeker dat het goed komt en dat ze binnenkort gaan reageren op mijn mails. De vorige bestelling was netjes en op tijd geleverd en ze zijn zeer betrouwbaar

Groetjes Noella

Meer Fruugo reviews