Fruugo546 ervaringen

Robun
28-04-2021

Product niet aangekomen!

Je moet hier niet bestellen. Ze zijn erg moeilijk te bereiken en heb niets ontvangen, jammer van het geld.

Irma
28-04-2021

Zeer tevreden

Ik heb op 20 april iets via fruugo besteld.In eerste instantie had ik al besteld vóór dat ik de reviews las.Daardoor kreeg ik het spaans benauwd kan ik je vertellen.Ik dacht,weg 90 euro.Máár het is nu 28 april en mijn bestelling lag al op de mat.Ja,vanuit Amerika en zonder extra kosten.Ik heb eens via instagram iets besteld en dát zijn wel oplichters.Die artikelen heb ik inderdaad ook nóóit ontvangen.Maar mijn bestelling bij shop-jada.com is méér dan boven verwachting goed gegaan.Dus met andere woorden . Fruugo zijn géén oplichters.Er kan een héleboel fout gaan ná dat je je order VIA Fruugo hebt gedaan.Maar eerlijk is eerlijk,ik zou ook balen als ik niet krijg wat ik besteld heb.Maar mijn ervaring is dus toppie en voor herhaling vatbaar.

24-04-2021

Pakketje met 2 smartphone-hoesjes nooit aangekomen

Volgens fruugo is pakketje geleverd, maar we hebben nooit iets aangekregen. Klachten worden verder afgedaan met nietszeggende mails. Op de vraag om ons het track and trace nummer te bezorgen wordt gewoon niet op ingegaan. Nooit meer fruugo!

Rosa
22-04-2021

Rotzakken

Het is een grote boevenbende!

Benja
20-04-2021

Caedeau voor zoontje nooit ontvangen, wel vooraf betaald

Het cadeautje voor mijn zoon, een stoere pet, heb ik nooit ontvangen.
Bedrijf is telefonisch niet bereikbaar.
Ik heb wel betaald.
NIET met dit bedrijf in zee gaan, doe ik ook niet meer.
Site ziet er mooi uit; te snel besteld en niet opgelet.
Benja

Ien
07-04-2021

Super slecht bedrijf!

👎 slechts een geautomatiseerd berichtje krijg je (steeds hetzelfde opnieuw 😂). Daarna hoor je niets meer. Nooit met dit bedrijf in zee gaan.

Nick
01-04-2021

NiET BESTELLEN

Heb hier een shirt besteld voor te golven, krijg een shirt dat niet eens op de afbeelding staat. Moet ik 18 euro retour kosten betalen. Geven slecht antwoord en lossen de problemen niet op.

Dus met 1 woord ; OPLICHTERS

Thomas
30-03-2021

Schandalig slecht - misleiding

Schandalig slecht. Je wordt misleid op de website, waar bij het door mij bestelde product staat 'binnen 24u verzonden'. Na bestelling en betaling ontvang ik de volgende dag een mail dat het product uit China komt en na 3 a 4 weken pas wordt geleverd.
Enkele weken later ontvang ik van PostNL een bericht dat ik na betaling van E17 het pakketje mag afhalen. Het bestelde product kostte e25. Totale oplichting dus. Verder zijn ze niet telefonisch bereikbaar om klacht te bespreken. Begin hier niet aan. Ik ga het pakketje (een mitella, mijn dochter had haar arm gebroken) uiteraard niet ophalen. Mosterd na de maaltijd en met de bijkomende douanekosten veeel te duur geworden. Ook over eventuele douane kosten werd niets vermeld bij het product op de website.

Narima
Narima
25-03-2021

Ik geef 4 sterren .

Ik geef 4 sterren *1 beste deal ( prijs),
*2 levertijd was snel, *3 product zoals omschreven, *4 de correspondentie ( wel is waar met de mail is correct beantwoord.
De ster *5 die ik niet geef is, maar erafhaal is voor het feit dat er geen track en trace was en ik in onzekerheid heb gezeten . En bang was gemaakt door alle slechte reviews.
Maar mijn pakket is toch netjes en op tijd bezorgd . En wil ik jullie daar enorm voor bedanken.

Fugelsje
25-03-2021

Geheel naar verwachting!

Product geleverd vanuit USA en geheel naar wens! Artikel was kwetsbaar, maar uitstekend verpakkingsmateriaal, goede communicatie over vordering verzending en vlgs. afspraak afgeleverd.
Product tot volle tevredenheid!

Lieven
Lieven
22-03-2021

Goederen komen uit USA

Goederen komen zonder het vooraf te vermelden ex USA met dus ongekende invoerrechten : nooit meer!

Oana
21-03-2021

Fruugo.nl is een chinese site, niet hier bestellen

Ik heb meergere artikles besteld, denkend dat een nederlands site was. De schoenen zijn allemal klein, en ik kan de artikles in America of China sturen op mijn eigen kosten. Ik probeer ze nu via martkplaats te verkopen. Slechte qualiteit producten. Niet hier bestellen!

Nico
20-03-2021

Rotzooi

Kostuumjasje besteld. Ontzettend lelijk de naden zie je zitten. De lengte is op zich redelijk tot goed maar de breedte is denk ik van een chinese man ofzow. Ondanks de grootste maat.
Past voor geen meter.
Maar vooral de kwaliteit is echt verschrikkelijk slecht. Ziet er niet uit.

Dinges
19-03-2021

Geen EU of NL consumentenrecht, importgoederen

Niet bestellen hier. Deze UK .LTD richt zich specifiek op NL klanten met NL taal, betaalwijze, domeinnaam, en Google advertenties maar houdt zich niet niet aan de EU en NL wetgeving, ze hanteert geen 14 dagen bedenktermijn, geen Wet Koop Op Afstand, (langs digitale weg afgesloten dient ook via digitale weg te kunnen worden geannuleerd) geen mogelijkheid orders te annuleren, niet AVG conform, geen directe contact mogelijkheid (mail bot) essentiële voorwaarden worden voor de verkoop niet duidelijk gemaakt, goederen komen van buiten de EU en import/Administratie/BTW kosten worden dus achteraf extra in rekening gebracht. Inmiddels zowel bij ACM als Google melding gemaakt.

Frie
11-03-2021

Bestelling prima verlopen

Hetzelfde artikel voor de helft van de prijs gevonden op Fruugo. Had de negatieve reviews gelezen en verwachtte er niet teveel van en nam de gok.
Levertijd zou 6 tot 12 dagen zijn maar na 3 dagen had ik het artikel al thuis. Perfect!

Ike
04-03-2021

Leugenaars net zoals de mensen van deze ervaring site

Bestel hier nooit want je krijgt het toch niet binnen.

Helga
01-03-2021

Filorga sleep & peel

Meerdere malen gereclameerd. Het product in december besteld en tot aan vandaag (1 maart 2021) niet ontvangen.

Ik bestel hier nooit meer!

Devres
18-02-2021

SLECHTE ERVARING

Ik heb vorige maand 2 dingen besteld, 1 sweatshirt en 1 t shirt, die zou 2 februari of 12 februari komen, en zegen dat ik 1 weekje moet op 18 februari vandaag, nog steeds geen bericht no steeds geen pakketje wat een oplichters! nooit meer daar bestelen.

Martina
18-02-2021

Slechte ervaring

Koop hier geen servies van Nicola Spring, want ze sturen alleen maar misbaksels vanuit Engeland naar je toe. Ze houden je voortdurend aan het lijntje met mailtjes van stuur nog eens een paar foto’s van de misbaksels “eh ik van niks weten “, want er reageert elke keer iemand anders. Terug sturen kan niet want dat is te duur , dan beloven ze 50 % korting ,maar dan gaan ze je elke keer weer vragen ,waarom je het wil terugsturen dus trap er niet in. Een helpdesk van Fruugo zelf is alleen per telefoon bereikbaar wat waarschijnlijk ook heel veel geld gaat kosten. Ze willen dus dat je het met de leverancier overlegt. Kortom koop hier niks is mijn advies. Ga naar Bol.com of Amazon of iets anders.

16-02-2021

Invoerrechten buitensporig hoog

Jack bestel van 349.
Komt uit de UK. Invoerrechten 104 euro!

Meer Fruugo reviews
Welk cijfer geef jij Fruugo?