Fruugo532 ervaringen

Tania
26-02-2021

DONT BUY PRODUCTS HERE

I made an order and it is already look very suspicious.
These people announced a certain date, confirmed it by email and after few minutes they sent another email informing that the delivery date dramatically changed. It is like from 2 days to 1 month.
I've been searching the web for a valid contact in NL and could only find a UK contact which they don't even answer, it is an automatic reply.
So, they make false commitments regarding delivery dates and then they hide themselves behind a dodgy email service so they avoid to talk to angry customers.
Please consider twice before buying something with this "slipery people"

Ien
24-02-2021

Onaangename extra kosten

Wat een nare verrassing!
We hebben aan Fruugo.nl al betaald:
€119,00 + €13,49 verzendkosten.

Nu krijgen van PostNL bericht, dat het pakket op een afhaallocatie voor ons klaar ligt.
En we moeten bij afhalen €31,77 extra betalen voor invoerrechten.
Zo wordt het onaangenaam duur!
En dat vermeldt fruugo.nl nergens bij de te betalen verzendkosten.

Devres
18-02-2021

SLECHTE ERVARING

Ik heb vorige maand 2 dingen besteld, 1 sweatshirt en 1 t shirt, die zou 2 februari of 12 februari komen, en zegen dat ik 1 weekje moet op 18 februari vandaag, nog steeds geen bericht no steeds geen pakketje wat een oplichters! nooit meer daar bestelen.

Martina
18-02-2021

Slechte ervaring

Koop hier geen servies van Nicola Spring, want ze sturen alleen maar misbaksels vanuit Engeland naar je toe. Ze houden je voortdurend aan het lijntje met mailtjes van stuur nog eens een paar foto’s van de misbaksels “eh ik van niks weten “, want er reageert elke keer iemand anders. Terug sturen kan niet want dat is te duur , dan beloven ze 50 % korting ,maar dan gaan ze je elke keer weer vragen ,waarom je het wil terugsturen dus trap er niet in. Een helpdesk van Fruugo zelf is alleen per telefoon bereikbaar wat waarschijnlijk ook heel veel geld gaat kosten. Ze willen dus dat je het met de leverancier overlegt. Kortom koop hier niks is mijn advies. Ga naar Bol.com of Amazon of iets anders.

16-02-2021

Invoerrechten buitensporig hoog

Jack bestel van 349.
Komt uit de UK. Invoerrechten 104 euro!

Edwin
15-02-2021

Waardeloos!

Na 5 weken de bestelde kalender nog steeds niet ontvangen.
Als hij in December ooit geleverd gaat worden heb ik er niet veel meer aan.

Pilar Moreno
Pilar Moreno
15-02-2021

Spam bedrijf

Verspil jouw geld niet, ze zijn scam

Ike
09-02-2021

Nooit bestellen

Oplichters daar bij fruugo nooit bestellen

Roel
05-02-2021

Wordt volgende dag verstuurd, er staat dan niet bij dat dat uit Amerika is.
Product nooit geleverd, wel eerst 2 maanden opgewacht.
Enige pluspunt is dat ik na veel mailtjes wel mijn geld terug heb.

Hier nooit bestellen!

Hanneke
04-02-2021

Pittige invoerrechten.

Een creme besteld van € 59,00. Fruugo rekent € 10 verzendkosten. Er ligt nu een bericht in de brievenbus dat ik het pakje bij het Post NL punt kan ophalen en € 23 invoerrechten moet betalen omdat het product uit Engeland komt.
Een fikse tegenvaller.
Dit was de eerste en de laatste keer dat ik bij Fruugo heb besteld. Zo wordt het nog een dure creme.

Zafer
26-01-2021

Geen service

Ik heb een bureaustoel besteld en deze is na 1 maand al stukgegaan. Ik heb hiervoor de contactformulier ingevuld en 2 maanden later is volgens hen de case afgehandeld terwijl er op geen enkel manier contact is opgenomen. Ze hebben de moeite zelfs niet gedaan om te mailen of op welk manier dan ook contact op te nemen.

Kelly
25-01-2021

Schande

Niet bestellen!
En al helemaal niet ook met klarna!
Ik heb dan wel mijn product ontvangen, ook meteen weer gerouteneerd voor welgeteld €25,-!
Nu 3 maanden later zit ik nog met klarna te chatten omdat de factuur maar niet geannuleerd word en ik daar nadelen van ondervind!
Je ken heen en weer blijven chatten de ene medewerker stuurt er weer een ander op af!
En dan te bedenken dat ze alle bewijzen hebben dat dit bedrijf me pakket heeft terug ontvangen en ze er voor hebben getekend!
Klarna gaat er elke keer achteraan zeggen ze en hoor net zelfs dat ze me niet eens kunnen garanderen of ze het met hun kunnen oplossen.
En ik dan zelf weer contact ken opnemen!
Schande na de consument gewoon! jullie werken dus samen maar niet samen?
Nooit gezeik met klarna gehad oprecht altijd nette service maar dit is echt geen stijl
Fix ur shit

Hebe
21-01-2021

Nog steeds geen product gekregen

Ik wacht al twee maanden op mijn bestelde product; een trui voor mijn zoontje. De bestelling is al lang betaald. Ik krijg weinig tot geen contact met de website. Nu zeggen ze dat het product niet kon worden afgeleverd omdat ik niet thuis was. Onzin.

Fabienne
18-01-2021

Niks bestellen!

Wacht nu al bijna 40 dagen op mijn pakket. En dat is beter aanvaardbaar als ze dat hadden vermeld op de site. Op de site stond 3-4 dagen levertijd. Nog steeds aan het wachten. Klantenservice uiteraard gemaild, en die vraagt of ik aub wat langer kan wachten.

Ben
Ben
13-01-2021

Jas besteld

Echte oplichters
Deze site moet verboden worden
Ik vraag waar blijft mijn jas en dan is mijn bestelling geannuleerd
Dus niets bestellen hier

Gaby
12-01-2021

Stronghold

Eind november stronghold besteld. Bleek dat dit uit Australië moest komen. Ik dacht na een maand en gezien de ervaringen dat ik ook genept was, omdat ik weinig meer hoorde. Maar ik werd wel op de hoogte gehouden waar het pakketje ongeveer was en nu 12/1 2021 heb ik het pakketje netjes thuisbezorgd gekregen.
Dus ja het is even wachten, omdat het per schip gaat, maar ik heb geen klagen en ik het scheelt mij weer een hoop geld. Dus ik ben dik tevreden.

Susy
11-01-2021

Slecht

Bestelde product werd nooit geleverd! Hier niets bestellen

Hetty
08-01-2021

Opgelicht?

Op 8 december een cadeau besteld voor de verjaardag van kleinzoon. Nu ruim een maand later is er nog niets aangekomen en ook geen reacties op vragen op hun site.
Als je al deze klachten leest vraag je je wel af hoe deze oplichting maar door kan gaan.

Melissa
08-01-2021

Niet bestellen

13 december besteld, nog steeds niets binnen .

Marion
06-01-2021

Duister bedrijf

Bij het bestellen van een paar zakdoeken op 27 december wordt aangegeven: artikel op voorraad en wordt binnen 24 uur verzonden. Nergens staat dat het uit Engeland moet komen. Dan had ik het nooit besteld. Bij het plaatsen krijg je pas de exacte informatie. Levering tussen 5 en 18 januari en zeer waarschijnlijk 7 dagen later i.vm drukte en corona. Via klantenservice heel ingewikkeld te bereiken. Via mail wel antwoord, maar een kul antwoord in zeer slecht vertaald Nederlands. Gekozen voor de optie Achteraf betalen, dus het geld krijgen ze niet als er niet geleverd wordt. Maar een waarschuwing. Bestel hier echt niets! Ik had eerder ook de reviews moeten lezen.

Meer Fruugo reviews
Welk cijfer geef jij Fruugo?