Fruugo356 ervaringen

Joël en Rosette
06-12-2019

Super, super content

Hetgeen ik besteld had voldoet aan de verwachtingen.
Zeer tevreden! Ook zelfs vroeger afgeleverd dan datum die op de mail stond. Is oké.

Nel
02-12-2019

Fruugo. Nl

Vanaf oktober 2019 bestelling geplaatst en betaald en tot heden niks ontvangen.
Na zoveel mailtjes te hadden verstuurd waarvan ene jessica ze beantwoorde, moest ik zelf van haar gaan uitzoeken waar m'n bestellingen zijn bij tinnekecosmetique.
Had haar terug gemaild dat ik bij fruugo had besteld en betaald dat hun het zelf gaat uitzoeken. reactie ontvangen" excuses ervoor maar de producten zijn kwijt geraakt tijdens het vervoeren binnen 5 werkdagen wordt mijn geld teruggestort. Niet dus.
Sinds een week krijg ik geen enkele reactie meer op geen 1 mail. Mensen niet bestellen zijn oplichters!

Tijn
26-11-2019

Verschrikkelijk

Na 3 maanden nog steeds mijn geld niet ontvangen nadat pakket niet geleverd is. Klantenservice is verschrikkelijk, alles moet Engels en je spreekt iedere mail met iemand die weer totaal niet weet waar je over mailt. Na 600 mailtjes eindelijk iemand gesproken die geld over zou laten maken en ik moest max 5 werkdagen wachten, natuurlijk niks ontvangen! Toen weer iemand gesproken die vertelde dat er iets niet goed was gegaan en dat ze het ter plekke handmatig over heeft gemaakt, max 5 werkdagen hoor! Natuurlijk niks ontvangen. Oplichters zijn het, gewoon even verder kijken en niet bestellen via fruugo, scheelt een hoop ellende.

Fen
23-11-2019

Leveren niet

3 producten besteld, geen bevestigingsmail ontvangen en de producten worden simpel weg niet geleverd.
contact opnemen lukt ook niet, geld dus kwijt. Niet hier bestellen.

Caatje
22-11-2019

Alleen bestellen met een creditcard

Bestelling voor mijn kat gedaan. Helaas tot op heden niks mogen ontvangen. Maar ik merk dat de klantenservice er alles aan doet om mij te helpen. Je dient de klantenservice wel in het Engels te banaderen merk ik. Ze reageren dan ook super snel. Ze beloven nu dat ze de bestelling opnieuw zullen aanmaken en bezorgen. Ze geven aan dat ze het vervelend vinden. Dus ze denken wel mee. Als de bestelling alsnog binnenkort bezorgd wordt, ben ik wel tevreden over Fruugo. Alleen de levertijden zijn erg lang. Er kan altijd iets gebeuren met een bestelling.

Als ik mijn bestelling alsnog niet ontvang schakel ik mijn creditcard maatschappij in. Ik zou hier niet gauw met een ander betaalmiddel betalen dan met een creditcard. Dit in verband met aflever garantie die je hebt met Visa creditcard.

Maxim
20-11-2019

Is dit bedrijf betrouwbaar

Beste mensen
Ik heb gezien dat het bedrijf PairMySole mijn pakket verstuurd is dit bertouwbaar? ik heb al een e-mail ontvangen van Fruugo dat het al verzonden is ik heb zelf ook een Track en Trace code gekregen.

Me
19-11-2019

Nooit bestellen hier

Jas besteld kwam wel binnen maar contact met klantenservice is zeer slecht, achteraf betalen nooit doen, kreeg de factuur al ruim voordat mn bestelling was. Kreeg daarna een factuur van segoria op de dinsdag binnen, betaald maar 4 dgn wederom weer een verhoging (terwijl betaald) met nog is 26,50 incasso kosten. Nooit meer doen beter wish of ali express want die hebben eigenlijk hetzelfde

Melody
Melody
17-11-2019

Nooit geleverd

Gastenboek besteld. Nooit geleverd.

Jikp
05-11-2019

Simpel 't shirt

Simpel verhaal, verkeerde kleur, totaal verkeerde maat, amateuristisch, zoek even uit hoe de retourstroom werkt.

Sharon

Bestelling nooit aangekomen

Een haardroger besteld voor mijn vriend. Ordernummer 12412839. Nooit ontvangen. Vandaag digitaal aangifte gedaan bij de politie. Schijnt een soort marktplaats (oplichters bende) te zijn. Bestellingen worden vaak niet geleverd. Lees de ervaringen.

Leon

Nooit ontvangen

Order nooit ontvangen. Bestel nooit bij Fruugo. Het zijn echt oplichters. Wordt al 6 weken aan het lijntje gehouden.

Saskia

Niet doen!

Douanekosten worden niet vermeld op de website.
Vorige keren wel goed gegaan maar dit keer wacht ik al drie maanden op mijn bestelling. Geen enkele feedback van het bedrijf

Eugene
Eugene
17-10-2019

Extra douanekosten worden niet vermeld

In mijn geval kwam er 50% extra kosten bij voor douane. Als je wil retourneren verwijzen ze naar hun leverancier. Dat kan niet. Zij zijn degene die verkopen en dus verantwoordelijk. En daarbij. Ze zeggen niet eens wie die leverancier is. Dus sturen je gewoon het bos in. Erg slechte club. Ver van weg blijven!

Speedy
10-10-2019

Snelle levering + goede kwaliteit!

Ik had vorige week besteld en het kwam binnen een paar dagen al binnen. De kwaliteit is zoals verwacht! 👍

Dorin
10-10-2019

Strong hold kat

In mei stronghold besteld en nog steeds niks binnen gekregen.
Heb al 3 mails gestuurd en krijg geen antwoord maar heb al wel betaald.
Voor mij geen aanrader

Jacoba
06-10-2019

Service

Ik heb zeer goede ervaringen met deze site ik kon met het track systeem mijn bestelling volgen en altijd kwam (komt)de bestelling op tijd nooit geen probleem gehad dus ik houd het bij deze site.
Maar goed lezen loopt een klein risico dat de douane eventueel er een klein bedrag aan tas bij doet dus weet je dat al van te voren. Maar tot op heden nooit gebeurt en alles 100%oké.
Hopelijk hebben er meer zeer goede ervaringen met deze site.
Dus ik winkel hier en ook de producten zijn van goede kwaliteit maar lees eerst alles op de site.

Iris
04-10-2019

Extra kosten verzwegen

Beetje jammer dat ze vergeten te vermelden dat er nog douanekosten bijkomen en je uiteindelijk dus veel duurder uit bent dan je denkt, heb lang op mijn pakje gewacht maar dat vond ik het ergste niet. Dat ik achteraf nog eens 19,95 extra moet betalen vind ik wel erg.

Alex
17-09-2019

Vergeten te vermelden dat er achteraf douanekosten komen

Bestelde online zonnebril. Prijs was aanvaardbaar maar niet extreem goedkoop (124€).
2 weken later douanekosten: 43,74€!

Nooit op de hoogte gesteld dat dit kon gebeuren.

Birger
Birger
16-09-2019

Slechte service nooit iets ontvangen

Heb hier een scherm bestelt en zit al 1 maand en 2 weken te wachten en nu word ik gewoon genegeerd

Ad
14-09-2019

DVD betaald en niet geleverd

Op 18 augustus een DVD besteld, op 19 augustus verzendbevestiging, levering tussen 26 augustus en 6 september. Niets ontvangen, wel betaald.

Meer Fruugo reviews
Welk cijfer geef jij Fruugo?