Fruugo398 ervaringen

Rinske
01-04-2020

Geen problemen en snel geleverd

Ik zag pas na het bestellen de slechte reviews en dacht o jee. Gelukkig met credit card gekocht, dus kan er weinig misgaan.
Ik wist ook niet dat het uit het buitenland zou komen. In mijn geval Engeland.

22 maart besteld, 25 maart verzonden en 1 april (geen grap) ontvangen.

Ik zou zo weer bestellen.

Ruud
01-04-2020

Waardeloos bedrijf

Je koopt iets met het idee om het snel binnen te hebben. Fruugo schrijft dan met grote letters : verzending binnen 24 uur (uit Australië nota bene). Wat boeit mij dat wanneer dat verzonden wordt, ik wil; weten wanneer ik het krijg. Erg misleidend dus.
Klantenservice niet te pakken te krijgen. Mail sturen? Vergeet het maar, als het over je bestelling gaat moet je allerlei gegevens invullen en raak je vast.
Als je geluk hebt krijg je een boodschap.dat je nog 2 weken moet wachten voor je kan klagen. Nooit kopen daar!

Marco
30-03-2020

Zeer slecht

Ontzettend slecht bedrijf

Kasper
25-03-2020

NIET BESTELLEN

Een online door verkoper - je kunt beter je producten ergens anders bestellen

Neeltje
23-03-2020

Ze doen maar wat

Laarzen besteld; veel te klein. Wilde terug sturen. Met allerlei smoesjes ( steeds vragen naar ordernummer)en slechte reactie op mail, houden ze je aan het lijntje. Je krijgt geen reaktie waar je naar toe moet sturen. Toen kwam er aanbod van 20% extra korting wanneer ik toch zou kopen.
Zelf gewoon op de post gedaan uiteindelijk, moest wel e 13,- ervoor betalen. Maar ze zoeken het verder maar uit daar in uk. Gelukkig met after pay besteld.
Nooit hier bestellen!

Marius
Marius
19-03-2020

Zonde van tijd en geld. Beantwoorden vragen niet

Rf
15-03-2020

Dieven!

Bestelling gedaan van n product voor huisdier. Behalve n bevestiging vd bestelling en betaling nooit iets ontvangen. Moeilijk om contactgegevens te vinden, en als t gevonden is werkt het niet. Dieven!

Renaldo
08-03-2020

Slecht

Wil ik annuleren gaat dat niet

Rein
07-03-2020

Prima geen Problemen

He 2 bestellingen geplaatst correct afgehandeld
besteld direct bevestigt door Fruugo en ook geleverd in redelijke termijn dach eerst naar lesen van Kommentar van anderen oh je maar je moet beseffen dat bestellingen ook langer kunnen duren dan 24 uur maar ja het is trend goedkoop bestellen en dan geen geduld ik ben tevreden

Martina
05-03-2020

Extra invoerrechten betaald en bedorven product geleverde.

Bij fruugo een gezichtscrème besteld. Het pakketje bleek bij het postkantoor te zijn en er moest €23,23 bijbetaald worden. Daar bleef het echter niet bij. Toen ik een paar dagen later de crème wilde gebruiken bleek deze heel ranzig te ruiken en er gelatine-achtig uit te zien. Ik heb fruugo daarop aangesproken maar ik word doorverwezen naar de leverancier volgens een instructie die niet blijkt te werken. Dus om van dit soort praktijken verschoond te blijven : koop niet bij fruugo!

Cindy
28-02-2020

Geen problemen gehad.

20 Februari iets besteld,28 Februari binnen gekomen. Niets te klagen dus.
Denk dat dat ook gezegd mag worden.

Anouk
26-02-2020

Niet leveren

Bestelling betaald (70 euro) maar niet geleverd:(

Rudy
25-02-2020

Late verkeerde levering.

Scherm samsung Galaxy a5 3 weken te laat geleverd en dan nog het verkeerde.

Sylvia
Sylvia
21-02-2020

Helaas ook bij mij niets geleverd en allerlei excuses

Weinig goede reacties en dacht wie weet zal het bij mij goed gaan. Maar ook ik kan geen postitieve reactie achterlaten. Gelukkig is er Shein die wel binnen een week levert!

Andreas
Andreas
20-02-2020

Niet geleverd

Ik heb een laptop case besteeld en het is nooit geleverd. Ik moest zo veel emails naar hun schtijven om mijn geld terug te krijgen.

Xavier
Xavier
19-02-2020

Kabel SC7 niet geleverd

Ik had dringend nood aan een SC7 kabel van rode. Ik kon die via Fruugo bestellen met een levering binnen de 24 uur.

Na vijf dagen was de bestelling zelfs niet verzonden. Bijgevolg heb ik bestelling simpelweg geannuleerd en bij bol dezelfde bestelling geplaatst. Het kostte wat meer euro's maar je krijgt tenminste iets in handen.

Sabine
13-02-2020

Schande!

Product van 49 euro gekocht, 35 euro kosten op moeten betalen: op voorhand niet gecommuniceerd en bij een vorige identieke bestelling niets moeten betalen. Pure diefstal

Ron
12-02-2020

Douane kosten boven op je bestelling

Eerst meer dan 4 weken wachten komt het pakket moet je eerst nog 22,49 euro er betalen om het in ontvangst te nemen.
Pakket komt uit USA gaat dan via Zweden naar Nederland .
Had beter bij Bol.com kunnen kopen was ik goedkoper uit geweest voor dezelfde artikelen.
Mijn advies koop daar niks.

Dani
11-02-2020

Koop niet bij Fruugo, doe het echt niet.

Hoi,

Koop echt niet bij FRUUGO, klanten service krijg je niet te pakken, pakketen komen kapot aan en als je retourneert krijg je niks terug en alleen maar hoofdpijn.

Doe het echt niet.

Machteld
08-02-2020

Bedriegers

Ik heb reeds over fruugo geschreven,dat het een abominabele firma is.heb natuurlijk niets ontvangen,maar
Ze doen wel alsof,zeggen dat ik een verkeerd adres heb doorgegeven.
Niet tegen staande heb ik hetzelfde dan maar bij direct repair besteld en dat zat de dag erna in mijn postbus.dus fruugo slecht ,slecht,slecht

Meer Fruugo reviews
Welk cijfer geef jij Fruugo?