Fruugo291 ervaringen

Walter
11-04-2019

Het lijkt op oplichting

Dit is niet normaal dat er zoveel klachten zijn. Ook ik ben hier slachtoffer van. Het is niet super erg dat ik mijn geld kwijt ben maar dat zulke oplichters het in handen krijgen zonder er iets voor te hoeven doen vind ik ronduit schandalig.

Richard
10-04-2019

Zeer slechte webwinkel

Fruugo maakt gebruik van retailers en neemt geen verantwoordelijkheid voor de kwaliteit.
Ik kreeg een niet functionerend oud product toegestuurd. Dit heb ik geretourneerd, maar krijg geen geld terug. Fuugo verwijst naar de retailer en die geeft aan dat ze niet van mij hebben terugontvangen. Zeer slechte service.

Luigi
10-04-2019

Wel betalen maar niks ontvangen !?

I heb op 15 maart een headsetkabel besteld, en ben al bijna een maand aan het wachten maar nog steeds niks ontvangen, volgens de website zou het product op 4 april zijn bezorgd. maar niet op mijn adres. zeer lastig om in contact te komen met de helpdesk. 20 euro weggegooid.

Alberto
08-04-2019

Item niet ontvangen

Ik heb mijn item niet ontvangen. Hun helpdesk gaf aan een internationaal onderzoek te starten. Ondanks diverse verzoeken om status updates en later mijn geld te restitueren zijn ze gestopt met antwoorden. Oftewel; wel geld incasseren en niks leveren. Klinkt als stelen niet?!

Veerle
04-04-2019

Nog steeds niks binnen.

Het zou de volgende dag bezorgd worden. Kreeg een track&trace code in de mail. Elke dag opnieuw gekeken waar het pakketje bleef. Elke dag stond er tussen 10:00-12:30 maar de dag werd steeds verplaatst naar een dag later. Het is nu twee weken later. Ik verwacht niks meer… Niks bestellen bij Fruugo dus.

03-04-2019

Bestelling

Zondag bestelling gedaan woensdag al keurig geleverd

Marja
02-04-2019

Magnesium besteld, niet ontvangen

Magnesium besteld, 33,70 betaald maar niets ontvangen. Dit zou bij de North Atlantic group vandaan komen maar kan die niet vinden op internet.
Fruugo zou contact opnemen met de leverancier daarna niets meer gehoord. Nu 1 maand geleden en diverse mails gestuurd dat ik mijn geld nog niet heb ontvangen.Geannuleerd omdat het zo lang duurde en tot nu toe
1 bericht retour ontvangen.
Wat een slechte service! eens maar nooit weer!
Marja van Ruiten

Kate (Fruugo.com)
5 mrt. 16:53 GMT
Hello Marja,
Thank you for your email.
I will contact the retailer for you now to see if your order can be cancelled, I will be back in touch as soon as I have received a response.
In some circumstances we may be able to change or cancel your order, but please be aware that this is not always possible.
If I can be of any further assistance in the meantime please do not hesitate to get back in touch.
Kind regards,
Kate
Fruugo Customer Care

5 maart 2019
Dear Sir, Madam, Customer service,
Ref : Canceling order 10181481 Magnesium Citrate 120 Tablets
I would like to cancel the order
I have also tried to contact North Atlantic Group, but I can not found this Firm on Internet, it does not exist.
Can you cancel this for me and please return my money EUR 33,70

Carla
01-04-2019

Onbetrouwbaar

Het boek dat ik had besteld zou 26 februari zijn verzonden maar ik heb het nog steeds niet ontvangen.……

RK
30-03-2019

Lang wachten en onverwachte douane kosten

Zou binnen enkele dagen worden verstuurd. Maar dat het weken zou duren stond er niet bij. Mocht uiteindelijk nog 25 euro aan douane kosten betalen voor een paar schoenen van 65 euro. Dat stond er natuurlijk ook niet bij toen ik het kocht.

Theo
21-03-2019

Ractie blijft uit.

Bescherming voor smartwatch besteld, ik dacht dit snel in huis te hebben, volgens order "verzonden"
Niets is minder waar, wachten tot 02 april, en als het dan nog niet binnen is.zucht
eerste en laatste keer hier gekocht.
Als het dan toch uit het buitenland komt, dan naar Alieexpress. 4 keer zo goedkoop.

Daan
19-03-2019

Ik kom niet in contact en ik wacht nu 2 week

Ik heb nu 2 week gewacht op mijn paket en ik kom heellaas niet in contact ook kan ik geen info vinden over de bezorging alle maal erg vaag

Kees
11-03-2019

2 x bestelling gedaan

Correct uitgevoerd, duurt misschien een dagje langer voordat je je pakje ontvangt
Gewoon goed dus

Regine
05-03-2019

Reviveaphone (nog) niet geleverd en ik wist niet dat het niet uit nederland kwam

Ik kwam er achteraf pas achter dat het produkt niet uit Nederland komt. Ik had het dan n iet besteld. Ik wil zo snel mogelijk mijn telefoon redden en niet wachten op een produkt uit het buitenland. Ik ben hier zeer ontevreden over. Ook ben ik zeer ontevreden over de prijs die eeerst heel goedkoop wordt aangeprijst en dan later door verzendkosten nog op de meest voorkomende duurdere prijs komt. Oplichterij vind ik. Ik hoop dat ik mijn produkt nog krijg, maar baal wel.

Terry
02-03-2019

Positieve ervaringen

Misleidende site. Je denkt in Nederland te bestellen maar komt uit de uk. Maar desondanks toch positieve en goede ervaring. Op zaterdag avond besteld en op woensdag middag in huis.

27-02-2019

Heb mijn product en geld niet gekregen

Ik heb op 04.02.2019 een product besteld en er bijna maand en hoor niks.Ik heb een email gestuurd ,maar ook geen reacties gehad.Wil graag uitleg .

27-02-2019

Heb mijn product en geld niet gekregen

Lia
26-02-2019

Spiegel

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van 2 februari. Af en toe een update zou prettig zijn.

Contact leggen met Fruugo is beslist niet makkelijk

Dee
25-02-2019

Revolution katten

Product: Revolution Blue Cats 3 Pack

5 eu verzendkosten, twee weken ofzo maar comform de afspraak iigv. denk ik zeg het maar even hier want ik had ook de reviews toen niet vantevoren gelezen en hield mijn hart vast, maar alles was oke dus. op tijd, verpakking oke alles duidelijk. ik bestelde nu net voor de tweede keer, denk ik roep het even hier.

Zal denk ik per product kunnen verschillen, die ellende die je leest, maar dit ging oke sofar.

Hubertus
12-02-2019

Lange levertijd en extra kosten

Fruugo vertelt niet de waarheid! als je iets bestelt op een .nl website verwacht je geen extra import kosten en een levertijd van 3 weken. Fruugo is geen leverancier maar een tussenpersoon die de bestelling bij een van haar aangesloten leveranciers plaats ergens op de wereld. Gegarandeerd een teleurstelling als je bij het ophalen import kosten moet betalen en lang moet wachten. Niets kopen hier!

Geert
08-02-2019

Perfect

Maandagnamiddag besteld en vandaag vrijdag al geleverd uit de UK
Hartelijk dank.
Geert

Meer Fruugo reviews
Welk cijfer geef jij Fruugo?