Fruugo455 ervaringen

Anouk
Anouk
11-07-2020

Retouren gaat niet

Iets gekocht via de website. Een paar dagen later wilde ik het retourneren. Is dat haast onmogelijk. Van alles geprobeerd en contact gelegd. Niks helpt. Na 14 dagen kon ik het niet meer terug sturen

Gaz
10-07-2020

Bedrijf levert niet!

Dit bedrijf is een drama. T shirt bestelt op 6 mei 2020.
Niet gelevert.komt afspraken niet na. ben mijn geld kwijt
je kan geen account aanmaken bij fruugo. fruunooo liever

hier niet bestellen mensen.

Pieta
10-07-2020

Super tevreden

Met flinke aarzeling wegens slechte berichten toch in zee gegaan met Fruugo. We wilden een tent in een bepaalde kleur die nergens op voorraad was. Moest uit het buitenland komen. Hadden ons ingesteld op lange wachttijd en misschien gedoe. Niets van dit alles. Met 6 dagen was de tent in huis. We kregen meerdere berichten over de route die het product aflegde en konden zo alles volgen wat veel vertrouwen gaf. De tent is van een kwaliteitsmerk dus daar kon niets mis mee gaan. Kortom: wij zijn dik tevreden en bevelen Fruugo aan vanwege de snelle en correcte afhandeling.

Neeltje
07-07-2020

Dreiging met Incassobureau

Laarzen besteld ( met achteraf betalen). Wilde terug sturen; kreeg geen enkele reaktie op mail. Toen een aanbod van - 10% als ik ze zou houden. Nee dus, waren veel te klein.verder geen reaktie. Zelf terug gestuurd naar engeland a e13,-. Pakket kwam terug, daar aangeboden maar in engeland was niemand bereikbaar. Review geplaatst. Toen wel reaktie. Moest ik het pakket naar duitsland sturen. Weer e 13,- betaald. Pakket aangekomen; kreeg er bericht van. gelukkig dacht ik. Helaas. Nu 3 maanden later; of ik nog ff wil betalen voor mijn bestelling via klarna. Hebben ze het blijkbaar niet door gegeven. Ondertussen mails kwijt; want computer was gecrashed. Hoe bewijs ik dit? verschillende aanmaningen gehad; niemand bereikbaar. Bij fruugo niet en bij klarna niet. Over post opgehoogde rekening gekregen met dreiging incasso. Bestel hier nooit; het is een grote criminele bende!

Maggy
07-07-2020

Retouren

Ik zou graag mijn bestelling willen retouren hoe moet ik dat doen ik heb een mail gestuurd maar nog geen antw op gekregen. Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen? alvast bedankt

Tania
03-07-2020

Please avoid, they are scammers !

Never got my order, never refunded, impossible to contact the customer service or the original retailer which was a Chinese E-Commerce platform (yes, a platform within a platform). Please report to national watchdog. The very few positive reviews are fake actually paid reviews!

Ali
01-07-2020

Het kwaliteit van producten is nul

Ik heb drie korte broeken gekocht, dat is derde wereld kwaliteit. Echt niet normaal 👎👎👎👎

Marlon
Marlon
29-06-2020

Levering nooit ontvangen

Dit bedrijf zijn zware oplichters,,,,
3 mei een trek ingepakt besteld en tot op heden niets ontvangen of van ze gehoord . Wel 87 euro betaald.
Het eenige nummer dat je kan bellen is engeland, maar daar krijg je alleen antwoordapparaat. Ook na 10 x mailen krijg je standaard mail trug dat ze contact opnemen. Ook niets van waar .
Bij deze genoodzaakt om aangifte te doen bij de politie, en hiermee na een tv programma te stappen bijvoorbeeld kassa. Er zijn inmiddels genoeg gedupeerde die besteld en betaald hebben en niets hebben ontvangen. Mensen trap aub niet in fruugo ,,,,, oplichters zijn het .

Sander
26-06-2020

"De firma list en bedrog"

Product was kapot geleverd. Vervolgens hebben we het teruggestuurd en geven ze aan dat ze niets hebben ontvangen, ondanks verzendbewijs dat we hebben gemaild. Klantenservice is alleen per mail bereikbaar. Inmiddels 10 mails verstuurd, bij de eerste twee kregen we nog een antwoord waarbij we met een kluitje in het riet zijn gestuurd, daarna kwam er zelfs geen reactie meer. Bij Fruugo zou ik iedereen afraden om ooit iets kopen!

Donna
Donna
18-06-2020

Een 1 geven is teveel!

Helaas ben ik een van de eindeloos velen gedupeerden. Mijn bestelling is nooit geleverd, geld niet terug en geen klantenservice. Het is diefstal op grote schaal. Ze zouden aangepakt moeten worden door de wet. Misselijkmakend.

Yolanda
17-06-2020

Niet doen!

Kwaliteit besteld artikel is slecht.
Retourneren een ramp! GEEN INSTRUCTIES.
Moet zelf contact opnemen met de supplier, wss moet het retour naar UK. Gaat meer kosten dan het bestelde.
Kortom: NIET DOEN

Evi
12-06-2020

Zeer tevreden

Bestelling geplaatst bij Fruugo, daarna pas reviews opgezocht. Reviews waren verschrikkelijk, het artikel dat ik besteld had opgezocht online en bij andere sites kostte dit € 100 ipv de € 50 die ik ervoor betaald had. Al mentaal aanvaard dat ik dus opgelicht was.
Heel aangenaam verrast wanneer ik na 7 dagen ineens mijn artikel in perfecte staat ontvang. Mijn ervaringen met Fruugo zijn dus helemaal goed! Zeer tevreden

Mick

Niet bestellen

Buitenlands bedrijf. Bestelling is bezorgd maar moet retour. Fruugo is niet te bereiken en je moet het zelf oplossen met de leverancier

Gwenny
11-06-2020

Leveringen laten zeer lang op zich wachten.

Intussen wacht ik reeds 2 maanden op een bestelling. Op mijn vraag naar een concrete leverdatum, werd niet geantwoord.
De tracking gegevens zijn zonder meer misleidend. Voldens deze info, is de bestelling immers reeds 1 maand geleden toegekomen in Amsterdam en is 'in transit'.

Terry

Wat een bagger!

Een trui besteld twee maanden gewacht en niks binnen. Fruugo contacteren is onmogelijk. opgelicht nooit meer!

Michel
09-06-2020

Retour is niet te doen

Ik wil iets retour sturen omdat de omschrijving en foto op de site niet duidelijk genoeg waren en het product anders is dan ik had verwacht.
En dan komt het. Je moet verplicht een account aanmaken. Je betaald ZELF de retour kosten. Er is geen mogelijkheid tot contact met de helpdesk. Ik moet zelf contact opnemen met de externe verkoper.
Mijn verkoper zit in spanje dus de retourkosten zijn bijna net zo hoog als wat ik betaald heb.

Mandy
Mandy
08-06-2020

OPGELICHT!

Op 23-04-2020 heb ik Earpods besteld bij Fruugo, en sinds 24-04-2020 zou het via het bedrijf "Stuff Enough" al onderweg naar mij zijn. Tot op heden niets ontvangen, slechte/geen respons van de de verkoper. Hij heeft geen vertragingen pro-actief gecommuniceerd en als ik al antwoord krijg zou ik het binnen 1 a 2 weken binnen moeten krijgen. Dat duur nu dus al bijna 7 weken en het is zeer ongeloofwaardig dat een paar oordopjes zo lang moeten duren en dat ik ze nog ga krijgen. De order kan niet geannuleerd worden door de verkopen omdat ze "onderweg" zijn, al weken. Klantenservice van Fruugo is verder telefonisch niet bereikbaar en geeft simpelweg niet thuis.  Kortom; ik voel mij zeer(!) opgelicht.

Eric
06-06-2020

Nooit meer!

Pakket nooit ontvangen, Fruugo stuurt je doodleuk door naar de verzender en neemt geen enkele verantwoordelijkheid.

Katleen
05-06-2020

Fraude!

Product besteld midden april, nooit iets ontvangen. 29 euro verloren! Je kan ook moeilijk hen bereiken (lees NIET) niet kopen hier, is een stomme site. Ik ga uitzoeken hoe ik toch mijn geld kan terugvorderen. Is de eerste keer OOIT dat ik iets online koop dat 'misloopt'. :o

Camille
03-06-2020

Geld weg! BEDROG

Ik heb 2 maand geleden een product besteld op de site fruugo. Vervolgens is deze bestelling door hun geannuleerd. Ik kreeg een mail waarin stond dat ik mijn geld binnen de 30 ging terug krijgen. Mijn €45 is nog altijd nergens te bespeuren! In contact komen met het bedrijf is ook gewoon onmogelijk! Ik wil gewoon mijn geld terug. Ik zal ook op al mijn socialmedia delen hoe een slechte site dit is en wat voor een slechte service. Ik raad het absoluut af om hier je producten te bestellen, want je zal waarschijnlijk niets ontvangen of je geld niet meer terugzien! Ik heb ook gezien dat ik niet de enige ben waarbij dit is voorgevallen. Ik heb ook nog eens een mailtje gekregen waarbij ze zeiden dat ik mijn klantennummer moest geven en dat ik zo dan mijn geld zou terugkrijgen, dit heeft natuurlijk niet gewerkt en heb nooit een antwoord of geld ontvangen.

Meer Fruugo reviews
Welk cijfer geef jij Fruugo?