Fruugo373 ervaringen

In
20-01-2020

Slechte service en geen levering ontvangen

Hier nooit bestellen!midden december een bestelling gedaan bij twee leveranciers. Van één netjes ontvangen en van de ander: leather compagnie niets. Wel betaald! fruugo vertikt mijn berichten goed te lezen en beweert dat ik de levering ontvangen heb. Ja, één deel. Al eerder een beoordeling op deze site gezet en ze wilde meteen oplossen. Na invoer van het gevraagde bestelnummer nooit meer iets vernomen!

Nan
17-01-2020

Product geannuleerd toch ontvangen

Niks bestellen hier!

Ik had kommen besteld en binnen een half uur geannulleerd. Twee weken later heb ik deze toch ontvangen. Ik heb ze netjes teruggestuurd maar krijg geen geld terug!

Helpdesk reageert niet! Gewoon geen reactie.
Echt schandalig.

14-01-2020

Misleidende verzendinformatie!

Op 18 december een boek besteld, was op voorraad en zou dezelfde dag verstuurd worden.
Dacht bij mezelf dan heb ik hem nog mooi voor kerst binnen. Blijkt later dat ze hem in Engeland ergens op voorraad hebben en ik kreeg hem dus op 8 januari binnen. Nooit weer voor mij dus.

Ida
12-01-2020

Niks ontvangen maar wel betaald.

Wacht al maanden op mijn betaalde artikel!
Naar een paar mailtjes gestuurd te hebben nog steeds niks gehoord!

Niet echt klantvriendelijk! 😡

Judith
08-01-2020

Prima service

Ik snap niet waarom er zoveel negatieve reviews op staan. Ik bestel hier al maanden mijn Amerikaanse skincare producten. In Nederland zijn deze producten zo’n 30-40% duurder. De pakketjes zijn soms wel 1-2 weken onderweg, maar dat vind ik zelf geen probleem. Prima service!

Gerda
06-01-2020

Schandalig.

Pakketje niet ontvangen. Steeds dezelfde email in het Engels. En of je maar zelf het bedrijf wil contacteren.
53 euro kwijt, die zie ik nooit meer terug vrees ik.
Nooit meer fruugo.

Liesbeth
06-01-2020

Schandalig, hier bestellen is geld kwijt

Pakketje besteld, zou aankomen ten laatste 31december. hoe dichterbij de datum kwam wist ik al genoeg! rarara nog steeds niets ontvangen! Een degelijke klantenservice is er al helemaal niet. Geen telefoonnummer te vinden en als je dan mailtjes stuurt krijg je altijd dezelfde Engelse uitleg terug. Ben blijven mailen en uiteindelijk werd mij de opdracht gegeven om zelf uit te zoeken of het misschien bij 1 van de nabije postkantoren lag. Waarbij ik heb geantwoord dat het onbegonnen zaak in aangezien ik geen track and trace code heb! Hierna nog weinig reactie gehad. Centen kwijt!

Bert Hilde
05-01-2020

VERVALSERS VAN DE BOVENSTE PLANK

Bestelling geplaatst, betaling gedaan, bevestigingsmail ontvangen met voorziene leveringsdatum. Nooit goederen ontvangen. Opnieuw geprobeerd hun te contacteren. Ze gingen het geld terugstorten maar hebben dit nooit gedaan. Sindsdien niet meer bereikbaar. Praktijken door mensen uitgebaat waar de ouders niet bekwaam genoeg zijn geweest om hun kinderen op te voeden met de juiste waarden en normen. Bende achterlijke achterbakse dieven!

Stefanie
04-01-2020

Bestelling

Ik heb voor de 1ste keer ( en al zeker de laatste keer) een bestelling geplaatst bij fruugo voor ons dochter. een schooltas van paw patrol waarbij ze er allemaal opstaan want hier vind je dit niet.
Zou normaal toekomen ten laatste 26 december. nog niks ontvangen. al paar keer gecontacteerd maar wordt er niet veel wijzer van. wat een flut gedoe is me dat zeg.?

Marco
02-01-2020

Fruugo zijn boeven

1 rol behang besteld maar nooit geleverd gekregen geen antwoord op mails en probeer maar eens in contact te komen met fruugo als er iets fout gaat. Je moet het maar lekker zelf uitzoeken.

Martin
27-12-2019

Fruugo blijkt doorgeefluik/ afrader!

Het blijkjt dat fruugo een tweede bestelling plaats bij ander andere bedrijf.
Daar had ik ook meteen kunnen bestellen
1 heb snellere levertijd,
2 goedkoper. fruugo neemt zo 5 euro extra op 30 euro.
opletten niet meer doen.

Patrick

Niet afgeleverd

Order gedaan en betaald.
Bevestiging gekregen van verzending en vermoedelijke datum van levering.
Ondertussen reeds een maand aan het wachten maar nog niks afgeleverd, ook geen antwoord op mijn mails. DIEVENBENDE

Niko

Niet bestellen hier!

Via fruugo een hoodie besteld. Krijg een bevestiging van de bestelling en blijkbaar wordt die uit Verenigd Koninkrijk verzonden. Na ongeveer een week krijg ik een bericht van de verkoper, dat mijn pakketje is kwijt geraakt tijdens het transport en of ik nu mijn geld terug wil of een kleinere maat? (Waarom zou ik een kleinere maat willen?!) ik moet dan via fruugo reageren op het bericht, maar eenmaal ingelogd op de fruugo site staat er geen bericht, sterker nog de order staat er niet eens op. Dan stuur ik wel een bericht naar de Fruugo klantenservice, maar die mensen doen er werkelijk alles aan om maar niet in contact te hoeven komen met hun klanten. Je wordt alleen maar verwezen naar de verkoper en die is voor mij dus onbereikbaar. Dit zijn gewoon oplichters praktijken. Ik heb mijn lesje wel geleerd. Nooit weer!

Albertien
26-12-2019

Artikel kwam niet aan, terugbetaling laat met transactiekosten

Ik had inkt besteld. Kwam na eindeloos herinneren niet aan. Uiteindelijk zou ik het geld terugkrijgen. Na eindeloos herinneren kwam bedrag eindelijk (na 3 maanden) terug, maar werd er tegelijkertijd 6 euro afgeschreven als transactie kosten.
Eens maar nooit meer voor mij. Hier niets bestellen!

Nicole
14-12-2019

Dekbed fortnite

Netjes binnen de levertijd binnengekregen. Weekje onderweg geweest en zou tussen 13 dec en 26 komen. gelukkig aangezien ik veel slechte recensies zie

Sebastiaan
Sebastiaan
13-12-2019

Slecht service en verzending

Hoeft ik geen uitleggen en ze weten het wel.
daar kreeg ik geen terugbetaling en zeiden dat e-mail niet ontvangen met bijlage foto (10x heb ik in orde verzonden) daar ben ik klaar mee en koop ik nooit meer bij jullie.

Machteld
12-12-2019

Verschrikkelijk

Midden november heb ik bij fruugo een bestelling geplaatst,ik heb nog steeds niets ontvangen en e-
mailen lukt me ook niet.Ik wordt gewoon van de ene site naar de andere gestuurd,dus ben ik mijn geld kwijt.
En dat maakt me woest maar je staat machteloos

Joël en Rosette
06-12-2019

Super, super content

Hetgeen ik besteld had voldoet aan de verwachtingen.
Zeer tevreden! Ook zelfs vroeger afgeleverd dan datum die op de mail stond. Is oké.

Nel
02-12-2019

Fruugo. Nl

Vanaf oktober 2019 bestelling geplaatst en betaald en tot heden niks ontvangen.
Na zoveel mailtjes te hadden verstuurd waarvan ene jessica ze beantwoorde, moest ik zelf van haar gaan uitzoeken waar m'n bestellingen zijn bij tinnekecosmetique.
Had haar terug gemaild dat ik bij fruugo had besteld en betaald dat hun het zelf gaat uitzoeken. reactie ontvangen" excuses ervoor maar de producten zijn kwijt geraakt tijdens het vervoeren binnen 5 werkdagen wordt mijn geld teruggestort. Niet dus.
Sinds een week krijg ik geen enkele reactie meer op geen 1 mail. Mensen niet bestellen zijn oplichters!

Tijn
26-11-2019

Verschrikkelijk

Na 3 maanden nog steeds mijn geld niet ontvangen nadat pakket niet geleverd is. Klantenservice is verschrikkelijk, alles moet Engels en je spreekt iedere mail met iemand die weer totaal niet weet waar je over mailt. Na 600 mailtjes eindelijk iemand gesproken die geld over zou laten maken en ik moest max 5 werkdagen wachten, natuurlijk niks ontvangen! Toen weer iemand gesproken die vertelde dat er iets niet goed was gegaan en dat ze het ter plekke handmatig over heeft gemaakt, max 5 werkdagen hoor! Natuurlijk niks ontvangen. Oplichters zijn het, gewoon even verder kijken en niet bestellen via fruugo, scheelt een hoop ellende.

Meer Fruugo reviews
Welk cijfer geef jij Fruugo?