Amazon.nl reviews

2.7

28-03-2023

Misselijke irritante reclame op de radio ,, boycotten die schit

Lotte
05-01-2023

Ik ben zeer tevreden. Snelle levering de afgelopen maanden, retour gaat makkelijk en wordt goed afgehandeld. Vriendelijke en snelle klantenservice.

Le
03-01-2023

Amazon is werkelijk waar het slechte bedrijf als het aankomt op klantenservice. Dat ze überhaupt klantenservice aanbieden is een grap, je hebt er totaal niks aan.

Verkeerd artikel ontvangen, deze retour gestuurd en dit ook duidelijk aangegeven. Krijg ik een mail dat ze een verkeerd artikel hebben ontvangen en het artikel maar weg hebben gegooid. Dus niet eens in overleg terugsturen, nee gewoon gelijk mijn persoonlijke eigendom vernietigen.

Elke vorm van discussie over deze klacht wordt beantwoord met standaard mails van een buitenlander die vertaald zijn en op geen enkele manier in gaan op het probleem.

Doe je zelf een plezier, ga naar bol.com, amazon is de absolute hell als het gaat om online shopping.

Jonathan
02-01-2023

Ik heb daar schoenen besteld en ik wacht nou al 2 maanden op mijn pakketje en nog niet binnen het zijn gewoon vuile oplichters ik zou als ik jullie was er nooit iets bestellen .

02-01-2023

Ik heb een bureaustoel welke op voorraad stond vermeld besteld. 24uur later stond deze nog als niet verzonden. Via de chat gevraagd wanneer deze geleverd zou gaan worden. Ik kon een iets langere levertijd verwachten omdat de uitlevering via verschillende magazijnen/logitsiek verloopt. Op zich aannemelijk. Krijg ik vervolgens 3 dagen later een melding dat de bestelling is geannuleerd:

Hierbij geef ik je graag een update over de verzending van je bestelling, naar aanleiding van een update van ons Fulfillment-team. Helaas hebben we een probleem ondervonden waardoor we je bestelling niet goed konden verwerken en we hebben een item uit deze bestelling moeten annuleren. Uiteraard worden er geen kosten in rekening gebracht voor items die worden geannuleerd. Als er al kosten in rekening zijn gebracht, ontvang je automatisch een terugbetaling. De bureaustoel is helaas niet leverbaar naar Nederland, en zal dan ook zo snel mogelijk verwijderd""

13-12-2022

Wat een klant onvriendelijk bedrijf.

Terwijl ze zelf voor het klantvriendelijkste bedrijf van NL willen gaan.

Met het bezorgen van het pakketje is mijn brievenbus flink beschadigd, dit staat ook op film en is door DHL gebeurd. Echter met het melden bij Amazon word er eerst gezegd we pakken het serieus op.

Vervolgens word er niets geregistreerd, zodat je iedere keer je gehele verhaal opnieuw moet doen.

Afspraken worden niet nagekomen, er word niet gebeld door de manager zoals diverse keren besproken.

Je word gewoon niet serieus genomen.

Zelfs het termijn van een officiële aansprakelijkheid stelling is vandaag verlopen, en weer geen gehoor!

Gelukkig heb ik rechtsbijstand die dit gaat oppakken, maar ik wil iedereen waarschuwen om 2x na te denken voordat je bij dit bedrijf iets besteld.

Mijn ervaring hiermee is zeer slecht ondertussen!

Venka
09-12-2022

Oplichters bestel niks vreselijk bedrijf mogen ze wel eens goed onder de leop nemen dit bedrijf

Colin
07-12-2022

Een muis gekocht tijdens blackfriday voor 52 euro. De muis werkt vervolgens niet fatsoenlijk. Volgens de wet is Amazon dan verplicht een vervangende muis te regelen. Ik kreeg alleen de optie geld terug en een nieuwe bestellen. Maar ondertussen is de muis 89 euro! De klantenservice is al helemaal om te janken. Ik kreeg een toezegging voor een vervangend product, alleen was het product ' niet op voorraad', terwijl dit wel zo was! Een dag later weer contact en ja hoor, ineens konden ze geen vervangende muis meer regelen!

Remco
27-10-2022

Ben al jaren klant bij Amazon, sinds een paar jaar ook prime- lid. Amazon was in al die jaren een redelijk betrouwbare leverancier. Echter, de laatste maanden zijn ze afgegleden qua lerveringszekerheid. Heb er 3 abonnementen lopen en doe ook regelmatig andere bestellingen bij hun. In 1 week tijd worden er 3 orders niet op tijd geleverd. 1x met Postnl en 2 x DHL. Heb elke keer weer contact gezocht met de klantenservice. Ze zijn heel vriendelijk, maar kunnen en mogen helemaal niks. Contact opnemen met de vervoerder doen ze niet, hebben ze kennelijk geen zin in. De performance van Amazon is op dit moment benedenmaats!

Grover
26-10-2022

Aan alle klanten die willen bestellen bij dit bedrijf. WAARSCHUWING!

Ik heb bij deze oplichters de volgende artikelen besteld :

Eve 20EBO8301 Energy 4-pack, slim schakelbaar stopcontact, verbruiksmeting, tijdschema's, Apple HomeKit, Bluetooth, draadloos. voor 193,02

En de : Eve Energy - Slimme stekker en energiemeter met ingebouwde schema’s, schakel een verbonden lamp of apparaat in of uit, stembediening, werkt zonder bridge, Bluetooth, HomeKit voor 39,95

De laatste kwam als eerste binnen. Aangesloten zoals in de handleiding maar ik kreeg het ding niet aan de praat. Waarna ik contact opneem met de helpdesk van Apple Nederland.

Deze vertellen me dat er problemen zijn met deze artikelen icm apple homekit, maar wel zullen werken met de app van EVE. Maar daar heb ik ze niet voor gekocht.

Beide zendingen terug gestuurd en volgens post.nl een dag erna afgeleverd, maar amazon zegt nooit iets ontvangen te hebben. GEEN geld terug.

24-09-2022

Amazon mag z'n "service" wel eens flink op de schop gooien. Wat een verschrikkelijk bedroevende klantenservice. Nul onderlinge communicatie tussen collega's, als klant moet je 10 keer je verhaal uitleggen en niks wordt opgevolgd en afspraken worden niet nagekomen. Je komt maanden zonder product zitten, maar je geld retourneren ze niet.

Dan heb ik het nog niet eens over de onfatsoenlijke manier waarop je wordt behandeld en nul begrip weer getoond voor de situatie die Amazon door hun toedoen heeft gecreëerd.

HP
17-09-2022

Pure oplichterij, begin hier niet aan!

Amazon is een extreem beroerde club oplichters.

Amazon staat voor:

Altijd wat anders

MAar

Zelden

Of

Nooit wat goeds.

Ik ad drie keer op rij problemen:

1. CD niet geleverd, week later nogmaals verstuurd maar kapot aangekomen.

2. volgende bestelling na 2 weken zonder opgaaf van reden geannuleerd.

3. alternatief besteld wat niet compleet aankomt en waar ze niks aan zeggen te kunnen doen omdat het een externe verkoper betreft. ONZIN! ik koop van en betaal aan amazon dus zij moeten het oplossen. hun "oplossing" was dat ik het wel geleverde deel van de bestelling dan maar op eigen kosten moest terugsturen. Toen ik verzocht mijn klacht met haar manager te bespreken werd de chat door de medewerkster van klantenservice beëindigd. Ik koop hier nooit meer. Hopelijk zijn jullie wijzer dan ik en beginnen jullie er niet aan om hier klant te worden want wat een waardeloze oplichtersbende is dit!

Benjamin
17-09-2022

Amazon denkt marktaandeel van BOL af te pakken, maar heeft de zaken totaal niet op orde. Het NL platform zit vol vertaalfouten, productiekoppelingen die niet deugen enzovoort. Zowel verkoper als klant is hier veelvuldig de dupe van. En elke verantwoordelijkheid wat wetgeving betreft schuift amazon waar mogelijk af op de verkoper. Een klantenservice die bijzonder weinig weet van hoe het platform werkt en veel te weinig communiceerd met andere afdelingen. Al met al een puinzooi en niet aan te raden voor zowel klant als verkoper.

Robert-Jan
22-07-2022

Tijdens de Prime Days 2 grote bestellingen gedaan bij Amazon.NL. Deze werden door hen opgesplitst in 8 aparte pakketten. Van die 8 pakketten zijn ze erin geslaagd om er 3 kwijt te spelen. Ze hebben 1 pakket vervangen en de andere 2 konden ze enkel terugbetalen omdat dit externe verkopers bleken te zijn en ze dit niet zo maar kunnen vervangen. Hun advies was om het dan maar opnieuw te bestellen, uiteraard aan verhoogde prijs want de kortingen zijn niet meer van toepassing nu natuurlijk…

28-05-2022

Heel veel producten. Vaak goedkoper dan elders.

Alleen helaas levering via DHL.dat is echt een dramabedrijf!

Snelle levering.jawel, maar DHL krijgt het telkens weer voor elkaar om niet op tijd te leveren (chauffeurs die te beroerd zijn om het adres aan te doen).

Dus als ook een optie bestaat om een andere bezorgdienst te kiezen.vind ik Amazon prima!

Thijs
12-05-2022

Ik had hier een product gekocht.

het product was van hele goede kwaliteit en het verzenden ging ook snel

Gerry
26-12-2021

Heb een spel besteld voor de switsh en niet ontvangen hun zeggen dat de track code zegt dat wij hem ontvangen hebben

24-11-2021

Het door mij bestelde product is niet geleverd. Dit terwijl ik een mail van Amazon heb ontvangen waarin ze beweren dat er wel geleverd zou zijn. Ik heb vervolgens gebeld en nadat ik mijn beklag heb gedaan en een oplossing heb geëist (anders dan over drie dagen geld terugvragen) is er aan de andere kant opgehangen. Vervolgens kan ik geen telefonisch contact meer krijgen, blijkbaar is mijn nummer geblokkeerd.

23-08-2021

Snel en goedkoop

Vergeleken met ali baba en wish 10x beter. snelle levering terugbetaling duurt een week. ali en wish betalen niets terug. net zo goed als bol.

Lieke
25-04-2021

Iets besteld op Nederlands site

Slecht ervaring. Ik heb zagg toetsenbord besteld nooit gehad en nu heb ik volgens hem terug gestuurd. Alles in het Engels als ze mails sturen. En ik heb in het Nederlandse site besteld