Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik stuur apple watch terug en ze willen niet mijn geld terug .Helaas moet ik melden dat het contact met de klantenservice buitengewoon onbevredigend was. De medewerkers waren uiterst onbeleefd en stonden vast in hun besluit om het geld niet terug te geven, ondanks de herhaalde uitleg over de staat waarin het horloge was geretourneerd. Er is zelfs gedetailleerd de verpakking beschreven waarin het horloge zich bevond, in de hoop dat dit zou helpen bij het verifiëren van de correcte retournering, maar dit verzoek werd genegeerd.
Het feit dat ik nu zowel het horloge als het geld is kwijtgeraakt, zonder enige medewerking van Amazon.nl, is uiterst frustrerend en teleurstellend. Het lijkt erop dat Amazon.nl de situatie niet serieus neemt en geen verantwoordelijkheid neemt voor dit duidelijke probleem met de retournering
Pakketje zou 2 juni worden geleverd door PostNL .Wanneer ik nu de track and trace code controleer, staat er nog steeds 2 juni en de bezorger is onderweg. Amazone zegt dat dit een bezorgklacht is en dat ik dat met PostNL , moet regelen ( lekker makkelijk). Maar PostNl zegt ' Nee-Nee, wij hebben een overeenkomst met de verstuurder (amazone) en zij moeten kontak met ons nemen wanneer er problemen zijn. En dat gebeurt dus niet, Geen pakket en geen geld terug. Waardeloos!
Begin jaar 2023 5L olijfolie gekocht bij amazon.nl voor 59.95 euro. vorige week was ik weer aan het zoeken maar stond op amazon.nl: Currently unavailable.
vandaag weer gezogd zag ik prijs is van 59.95 omhoog geschoten naar 99.99 euro!
amazon moet zich schamen ineens 40 euro duurder gemaakt wagelijk wat ze doen met mensen dit KK bedrijven of supermarkts denken alleen maar aan zichzelf.
Fuc. jullie.
De klantenservice toont een zeldzaam niveau van onwetendheid. Ze geven de klant de schuld van hun eigen fouten. Ik verspil geen tijd en geld meer aan deze hypocrieten en laat karma de rest doen.
Met mijn prime account had ik een bestelling geplaatst voor iets wat ik zsm nodig had. Net de prime zou het de volgende dag bezorgd worden. Stond erbij voordat ik het besteld had. Achteraf kreeg ik de factuur en orderbevestiging binnen en blijk ik helemaal niks aan de prime te hebben en was de levering ineens veranderd naar word over 4 dagen pas bezorgd. Klantenservice gebeld nadat ik 6x mijn gegevens moest geven omdat ze niks kon vinden lukte het toen ineens en met dezelfde gegevens ineens wel maar ze kon niks doen en ik moet maar wachten tot wanneer het bezorgd gaat worden.dus ze beloven en zeggen dingen waar je als consument vanuit gaat en op vertrouwt maar uiteindelijk klopt het dus niet en vertrouw je het voor niks
Amazon gebruikt in mijn geval DHL. Resultaat: mijn adres wordt voorbij gereden, pakket niet bezorgd. Typerend voor DHL. Tip voor Amazon: gebruik postduiven, net zo betrouwbaar. Pfffffff, kansloos.
Ik was wat huiverig om hier iets te bestellen,omdat zij voor het product wat ik besteld heb, veel goedkoper waren dan de andere winkels.(ging om verbindingstekkers )Maar het is prima aangekomen en scheelde ongeveer 8 euro .9ik moest 26 betalen,in alle andere winkels 34 of meer.
Misselijke irritante reclame op de radio ,, boycotten die schit
Ik ben zeer tevreden. Snelle levering de afgelopen maanden, retour gaat makkelijk en wordt goed afgehandeld. Vriendelijke en snelle klantenservice.
Amazon is werkelijk waar het slechte bedrijf als het aankomt op klantenservice. Dat ze überhaupt klantenservice aanbieden is een grap, je hebt er totaal niks aan.
Verkeerd artikel ontvangen, deze retour gestuurd en dit ook duidelijk aangegeven. Krijg ik een mail dat ze een verkeerd artikel hebben ontvangen en het artikel maar weg hebben gegooid. Dus niet eens in overleg terugsturen, nee gewoon gelijk mijn persoonlijke eigendom vernietigen.
Elke vorm van discussie over deze klacht wordt beantwoord met standaard mails van een buitenlander die vertaald zijn en op geen enkele manier in gaan op het probleem.
Doe je zelf een plezier, ga naar bol.com, amazon is de absolute hell als het gaat om online shopping.
Ik heb daar schoenen besteld en ik wacht nou al 2 maanden op mijn pakketje en nog niet binnen het zijn gewoon vuile oplichters ik zou als ik jullie was er nooit iets bestellen .
Ik heb een bureaustoel welke op voorraad stond vermeld besteld. 24uur later stond deze nog als niet verzonden. Via de chat gevraagd wanneer deze geleverd zou gaan worden. Ik kon een iets langere levertijd verwachten omdat de uitlevering via verschillende magazijnen/logitsiek verloopt. Op zich aannemelijk. Krijg ik vervolgens 3 dagen later een melding dat de bestelling is geannuleerd:
Hierbij geef ik je graag een update over de verzending van je bestelling, naar aanleiding van een update van ons Fulfillment-team. Helaas hebben we een probleem ondervonden waardoor we je bestelling niet goed konden verwerken en we hebben een item uit deze bestelling moeten annuleren. Uiteraard worden er geen kosten in rekening gebracht voor items die worden geannuleerd. Als er al kosten in rekening zijn gebracht, ontvang je automatisch een terugbetaling. De bureaustoel is helaas niet leverbaar naar Nederland, en zal dan ook zo snel mogelijk verwijderd""
Wat een klant onvriendelijk bedrijf.
Terwijl ze zelf voor het klantvriendelijkste bedrijf van NL willen gaan.
Met het bezorgen van het pakketje is mijn brievenbus flink beschadigd, dit staat ook op film en is door DHL gebeurd. Echter met het melden bij Amazon word er eerst gezegd we pakken het serieus op.
Vervolgens word er niets geregistreerd, zodat je iedere keer je gehele verhaal opnieuw moet doen.
Afspraken worden niet nagekomen, er word niet gebeld door de manager zoals diverse keren besproken.
Je word gewoon niet serieus genomen.
Zelfs het termijn van een officiële aansprakelijkheid stelling is vandaag verlopen, en weer geen gehoor!
Gelukkig heb ik rechtsbijstand die dit gaat oppakken, maar ik wil iedereen waarschuwen om 2x na te denken voordat je bij dit bedrijf iets besteld.
Mijn ervaring hiermee is zeer slecht ondertussen!
Oplichters bestel niks vreselijk bedrijf mogen ze wel eens goed onder de leop nemen dit bedrijf
Een muis gekocht tijdens blackfriday voor 52 euro. De muis werkt vervolgens niet fatsoenlijk. Volgens de wet is Amazon dan verplicht een vervangende muis te regelen. Ik kreeg alleen de optie geld terug en een nieuwe bestellen. Maar ondertussen is de muis 89 euro! De klantenservice is al helemaal om te janken. Ik kreeg een toezegging voor een vervangend product, alleen was het product ' niet op voorraad', terwijl dit wel zo was! Een dag later weer contact en ja hoor, ineens konden ze geen vervangende muis meer regelen!
Ben al jaren klant bij Amazon, sinds een paar jaar ook prime- lid. Amazon was in al die jaren een redelijk betrouwbare leverancier. Echter, de laatste maanden zijn ze afgegleden qua lerveringszekerheid. Heb er 3 abonnementen lopen en doe ook regelmatig andere bestellingen bij hun. In 1 week tijd worden er 3 orders niet op tijd geleverd. 1x met Postnl en 2 x DHL. Heb elke keer weer contact gezocht met de klantenservice. Ze zijn heel vriendelijk, maar kunnen en mogen helemaal niks. Contact opnemen met de vervoerder doen ze niet, hebben ze kennelijk geen zin in. De performance van Amazon is op dit moment benedenmaats!
Aan alle klanten die willen bestellen bij dit bedrijf. WAARSCHUWING!
Ik heb bij deze oplichters de volgende artikelen besteld :
Eve 20EBO8301 Energy 4-pack, slim schakelbaar stopcontact, verbruiksmeting, tijdschema's, Apple HomeKit, Bluetooth, draadloos. voor 193,02
En de : Eve Energy - Slimme stekker en energiemeter met ingebouwde schema’s, schakel een verbonden lamp of apparaat in of uit, stembediening, werkt zonder bridge, Bluetooth, HomeKit voor 39,95
De laatste kwam als eerste binnen. Aangesloten zoals in de handleiding maar ik kreeg het ding niet aan de praat. Waarna ik contact opneem met de helpdesk van Apple Nederland.
Deze vertellen me dat er problemen zijn met deze artikelen icm apple homekit, maar wel zullen werken met de app van EVE. Maar daar heb ik ze niet voor gekocht.
Beide zendingen terug gestuurd en volgens post.nl een dag erna afgeleverd, maar amazon zegt nooit iets ontvangen te hebben. GEEN geld terug.
Amazon mag z'n "service" wel eens flink op de schop gooien. Wat een verschrikkelijk bedroevende klantenservice. Nul onderlinge communicatie tussen collega's, als klant moet je 10 keer je verhaal uitleggen en niks wordt opgevolgd en afspraken worden niet nagekomen. Je komt maanden zonder product zitten, maar je geld retourneren ze niet.
Dan heb ik het nog niet eens over de onfatsoenlijke manier waarop je wordt behandeld en nul begrip weer getoond voor de situatie die Amazon door hun toedoen heeft gecreëerd.
Pure oplichterij, begin hier niet aan!
Amazon is een extreem beroerde club oplichters.
Amazon staat voor:
Altijd wat anders
MAar
Zelden
Of
Nooit wat goeds.
Ik ad drie keer op rij problemen:
1. CD niet geleverd, week later nogmaals verstuurd maar kapot aangekomen.
2. volgende bestelling na 2 weken zonder opgaaf van reden geannuleerd.
3. alternatief besteld wat niet compleet aankomt en waar ze niks aan zeggen te kunnen doen omdat het een externe verkoper betreft. ONZIN! ik koop van en betaal aan amazon dus zij moeten het oplossen. hun "oplossing" was dat ik het wel geleverde deel van de bestelling dan maar op eigen kosten moest terugsturen. Toen ik verzocht mijn klacht met haar manager te bespreken werd de chat door de medewerkster van klantenservice beëindigd. Ik koop hier nooit meer. Hopelijk zijn jullie wijzer dan ik en beginnen jullie er niet aan om hier klant te worden want wat een waardeloze oplichtersbende is dit!
Amazon denkt marktaandeel van BOL af te pakken, maar heeft de zaken totaal niet op orde. Het NL platform zit vol vertaalfouten, productiekoppelingen die niet deugen enzovoort. Zowel verkoper als klant is hier veelvuldig de dupe van. En elke verantwoordelijkheid wat wetgeving betreft schuift amazon waar mogelijk af op de verkoper. Een klantenservice die bijzonder weinig weet van hoe het platform werkt en veel te weinig communiceerd met andere afdelingen. Al met al een puinzooi en niet aan te raden voor zowel klant als verkoper.