Allekabels.nl reviews

8.0

Melanie
26-03-2020

Snelle levering & Goede kwaliteit!

Via Google search kwam ik bij jullie terecht, terwijl ik niet zeker wist of dit de juiste kabel was die ik nodig had. Gelukkig klopte de omschrijving van het product met waar ik naar zocht en de levering was snel met een nette verpakking. Ik zal zeker nogmaals bij jullie bestellen!

Damian

Review Allekabels

Het pakketje was binnen 3 dagen binnen en in goede conditie

Snelle evering

Kwaliteit voor een goede prijs

Danielle

Snelle service, duidelijke website

Fijn dat ik via de website een kabel kon bestellen en laten bezorgen bij iemand anders. Zeker nu we niet op bezoek kunnen. Website geeft duidelijke omschrijving en bezorging via PostNL was ook conform afspraak.

Ik ga zeker in de toekomst als ik weer een kabel nodig heb bij Allekabels kijken. Ruim assortiment en op voorraad!

Karien

Alles top top in orde

Alles top top in orde. ook goed geholpen bij het mailen

Niels

Wisselende service

Meer dan een week geleden HDMI-kabels besteld.

Eerst werkte de betalingsmethode niet goed maar dit hebben ze zeer snel en netjes opgelost. :-)

Spijtig genoeg wel nog steeds geen kabels ontvangen ondanks dat het mij al 2 à 3 keer beloofd is dat ze het de volgende dag gingen opsturen.

Keimpe

Nog steeds niet verstuurd

Ik heb op 15 maart een bestelling geplaatst, maar deze is nog steeds niet verzonden. Nadat ik contact heb opgenomen werd mij verteld dat het de volgende dag zou worden verstuurd. Ook dit is niet gebeurd. Daarna meermaals contact gehad en de reactie gekregen dat er in de huidige omstandigheden vertraging opgelopen is. Erg jammer dat ik daar zelf achter moet komen en ik daar geen bericht over krijg. Op de website staat nog steeds: 'voor 22:00 besteld is morgen in huis'

Azzeddin
25-03-2020

Waardeloze product en slechte service

Ik heb een hele slechte ervaring meegemaakt met Allekabels.

Na het lezen van de beschrijving op de site heb ik de TV beugel besteld voor 75 inch TV. Na het monteren van de beugel en ophangen van de TV bleek dat deze het gewicht niet kan dragen. Met Allekabels gebeld en gelijk te horen gekregen dat ze meerdere klachten over deze beugel hebben gehad en dat ik een nieuwe voorplaat zal krijgen. Allekabels heeft mij er op geattendeerd dat bellen niet in dank wordt genomen en dat ik alles via de site moet regelen.

Vrijdag gebeld en ik zou de plaat zaterdag krijgen. Deze heb ik pas woensdag gekregen.

Na het uitpakken van de plaat zag ik gelijk dat deze met de hand is geboord en scheef in elkaar is gezet. Bovendien was de plaat flink beschadigd.

Weer contact gehad met Allekabels dat ik deze plaat wil retourneren. Allekabels stuur mij een e-mail terug dat ik zelf de verzendkosten moet betalen en na ontvangst zullen ze de plaat controleren en aan de hand daarvan gaan ze de waardevermindering bepalen.

Vervolgens reageert Allekabels niet meer op mijn schrijven.

Ingrid
22-03-2020

Topper

Goede service en snel geleverd

Bradley
22-03-2020

Prima ervaring

Via allekabels.nl heb ik een aantl sata-kabels besteld. Ze waren niet duur, werken goed en werdengoed verpakt en snel afgeleverd.

Een aanrader

Mario
21-03-2020

Net wat ik zocht

Dankzij de snelle service kunnen mijn kinderen ook op de nieuwe tv met de oude Wii spelen. In deze quarantaine tijden een zeer welkome afleiding.

Topservice en Topsnelheid

Elke bestelling weer valt de topservice op. Directe duidelijkheid tijdens en na de bestelling, verzendinfo en duidelijkheid over de aflevering. En last but not least supersnel in huis!

Inez

Goede service

Snelle levering, goede kwaliteit. Blij mee!

Snel, goed en goedkoop!

Vaak dingen besteld op verschillende adressen, altijd stipte levering, groot assortiment en goede kwaliteit! Zo zou iedere online winkel moeten zijn!

Remco

Super levering!

Had plots een USB C naar HDMI adapter nodig.

Keuze genoeg. Bestelling geplaatst (bestelnr. 5729018), de volgende dag in huis.

Werk super, erg blij mee!

Eerste bestelling

Levering was wat traag, maar ik had het niet dringend nodig dus ok

Gaat je nix aan

Op tijd geleverd

Prime leveringstijd. Wat mij betreft wel veel overbodig verpakkingsplastic. Kan dat vervangen worden door een duurzamer materiaal, bijvoorbeeld karton?

20-03-2020

Professioneel, kwaliteit en snel geleverd

Regelmatig bestel ik voor allerlei toepassingen kabels. En inderdaad ze hebben alles.

En voor die ene keer dat ze de juiste kabel niet hadden (wegens onbestaande en mijn speciale toepassing) vonden ze een creatieve alternatieve oplossing.

Leo
20-03-2020

Een juiste connectie, ook voor kabels

Ik was op zoek naar DC power connectoren en die vond ik hier, ze werden zeer snel geleverd voor een mooie prijs.

Voor herhaling vatbaar!

Marvel

Webshop van het jaar

Enorm aanbod en doet wat het beloofd.

Snel bestellen, afrekenen en de volgende dag gratis bezorgd. Uiteraard ook de beste prijzen.