Allekabels.nl reviews

8.0

Joyce
20-03-2020

Lang wachten

Ik had mijn bestelling samen met een andere bestelling geplaatst op donderdag 5 maart en de andere bestelling kreeg ik al op vrijdag 6 maart maar jullie bestelling kreeg ik pas op dinsdag 10 maart. Redelijk lang wachten.

Maar ik ben wel blij met de kwaliteit van mijn bestelling.

Noah
18-03-2020

Came on time and works without issue

Came within promised delivery time and the cable works fine. I needed it to get 60 hz out of my hdmi monitor. Happy with it.

Gijs
18-03-2020

Komen leveringsbeloften niet na!

Een product besteld ruim voor 22:00, volgens de website zal deze dus de volgende dag bezorgd worden. Dit was erg belangrijk in mijn keus voor deze webshop aangezien ik het product echt de volgende dag nodig had.

Nou de volgende dag krijg ik in de ochtend een mailtje dat het een dag vertraagd is. Ik heb toen vol verbazing contact opgenomen met de klantenservice maar die kunnen alleen maar zeggen:

"Een andere oplossing kunnen wij helaas niet inzetten. Het pakket is inmiddels onderweg."

Hiermee proberen ze er wel heel makkelijk mee weg te komen.

Oppassen als je hier dus iets besteld!

10-03-2020

Een oplossing is geboden maar artikel staat bijv nog steeds voorradig online.

Valse beloften, te lang wachten en slechte service.

Twijfel je? Even verder zoeken!

Bestelling na enkele dagen nog niet binnen. Na contact blijkt deze vertraagd te zijn (was dus niet gemeld). Een alternatief mocht ik zelf zoeken, maar omzetten kon niet. Daarop besloot AlleKabels mijn order maar gewoon te annuleren en het geld, daar mocht op wachten.

Dus en een week verder, en nog een week wachten op m'n geld terug zonder dat dit mijn verzoek was.

Voor iedereen nogmaals; zoek even verder naar een club met service :-)

HJ
04-03-2020

Snelle afhandeling

Duidelijke prijzen alhoewel wat aan de hoge kant.

Snelle verzending.

Mevr de Koeijer

Vrouw vriendelijk

Overzichtelijke website /schop zelfs voor een vrouw in middelbare leeftijd. Kom maar op met die spel computer dat wil ik nog wel eens doen.

Dylan

Perfect

Voor het eerst hier een kabel gekocht, goedkoop en het werkt erg goed! Deze webshop zal ik zeker blijven onthouden en gebruiken.

M.Jansen

Zeer goede ervaring

Keurig en vlot, prijs/ kwaliteit prima!

Jacob

Lekker snel bel allekabels.nl

Mijn ervaring is goed,omdat ik mijn bestelling snel in huis had en het werkt primatologie nog.

Producctaflevering.

Bestelling en aflevering sloten naadloos op elkaar aan.

Hein

Uitstekend verzorgd.

Helemaal tevreden in zijn totaliteit.

Willy
28-02-2020

Prima bedrijf

Die zijn afspraken goed nakomen.

Snel in leveringen, ook erg fijn en duidelijk.

Glo
26-02-2020

Morgen in huis. Dus niet!

Voor 22.00u besteld morgen in huis. Dus niet. Gisteren de melding vandaag bezorgd. Nu ineens is het donderdag waarop bezorgd wordt. Adverteer hier dan niet mee! Dan had ik ook via een website goedkoper kunnen bestellen en dezelfde levering gehad!

Laurens

Netwerk stekkers

Levering volledig en compleet zoals beschreven op de website. Levering was daarnaast ook binnen een dag, direct bezorgd. Wel had de beschrijving voor de stekker iets uitgebreider gemogen, want deze was verder niet bijgevoegd, zo zaten er kabelbruggetjes bij die bij mij verder onbekend waren.

Expert in kabels

Heb een verleng telefoonkabel gekocht. Kabel is snel en netjes geleverd met de brievenbuspost en functioneert goed.

Jack

Zeer snelle levering ??

Jordan

Loyaal en vakkundig

(Bestel Nr: 5506238)

Wij waren érg goed te spreken over Allekabels. Een bedrijf die doet wat het beloofd. Wij hadden op vrijdag om 21:00 iets besteld en ontvingen het de volgende dag om een uur of 10:00 al. Loyaliteit en vakkennis staat bij hun voorrop.