Allekabels.nl reviews

8.0

Goede webshop

Allekabels is een goede webshop waar het goed winkelen is. Helaas gaat het soms niet helemaal goed met het bestelproces ?. Zelf moest ik bellen vanwege een bestelling die was vastgelopen in het bestelproces en dus niet afgeleverd werd. Na de melding is dit overigens prima en snel verholpen.

Jac

Electro

Al jaren goede ervaringen met dit bedrijf.

Stipte en snelle leveringen, wat wil een mens nog meer.

Top!

Jaap R

Super!

Ik kwam via internet achter deze site ,wat ik zocht was een kabel voor mijn mobiel en een kabeltje voor mijn TomTom.Bij diverse winkels geweest maar vond de prijs te hoog .en bij alle kabels scheelde het nogal van prijs.In gesprek met diverse mensen bij een nieuwjaarsreceptie heb ik dit bekend gemaakt en Allekabels voor gedragen dat deze online leverancier perfect is!

Annette

Heel tevreden

Zeer snelle en correcte levering en niet duur; uitstekende webwinkel!

24-12-2019

Ik zocht en vond het bij allekabels.nl

Ik zocht een usb kabeltje voor stroomvoorziening voor een kersthuisje en deze vond ik al snel hier bij allekabels.nl.

Snelle levering, prima kabeltje.g

Toch 1 min puntje, mijn mening is dat brievenbuspost wel een lager bedrag aan verzendkosten mag hebben.

Dit staat niet in verhouding met “ normale” pakket post.

24-12-2019

Prima sevice

Snelle en goede service

Jelle

Teleurgesteld

'Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis.'

Dat gaf de doorslag. Besteld en bevestiging email ontvangen iets na 20.00.

Om 06.02 de volgende dag, email dat het verstuurd was.hier begon de argwaan.

Ik kom thuis van een traaaaage dag werken.geen kabel.

Dus nu staart mijn nieuwe VR set mij voor de 2de dag op rij ongebruikt aan vanaf mijn bureau omdat ik een omvormer nodig heb die niet in de winkels is te krijgen.

Het zal vast wel goed gaan in 99% van de gevallen, en ze hebben werkelijk alles, maar wil je het 100% morgen in huis hebben, bestel ergens anders.

Ik ben teleurgesteld.

En nu maar hopen dat het morgen wel binnen komt.

Putoris
04-12-2019

Snelle levering en goede producten.

Een keuze gemaakt op de overzichtelijke website en het gewenste product al snel gevonden tegen een redelijke prijs. Tevreden over communicatie, goede verpakking en snelle levering.

Tommas
04-12-2019

Bestelling was snel en goed!

Twee kabels besteld en waren de volgende dag in huis waardoor ons feest door kon gaan!

Joeri

Bestelling

Was een aangename ervaring, zeer vlotte interface om je bestellingen uit te voeren, bedankt

Super website

Snelle levering en goedkoop een aanrader

Dinand

Simpel superstekkertje

Geweldig makkelijk dat ik alle stekkers en kabels bij een leverancier kan bestellen. En de volgende dag al in huis! Snel simpel super! Ga zo door Allekabels.nl!

Lucas

Perfect

Goede site, kwaliteit producten en snelle levering. kortom niks aan op te merken

Tim

Ruim assortiment, snelle service

Een kabel was aan vervanging toe, snel de juiste gevonden en de volgende dag in huis.

Fluitje van een cent!

24-10-2019

Retourkosten betalen voor een kapot product

Ik kocht een audio verlengkabel. Overduidelijk heeft de kabel een los contact. Ik hoor een duidelijke brom totdat ik draai aan één van de stekkers. De brom verdwijnt vervolgens en ik krijg een zeer duidelijk geluid. Echter, allekabels eist dat ik de retourkosten voor mijn rekening neem. Onbegrijpelijk voor een product dat kapot is.

16-10-2019

Snelle goede afhandeling

Tweede bestelling geen track and tracé was jammer.

voor overige prima

Henny
16-10-2019

Alle kabels heeft echt alles!

Ik zocht een all-in-one cardreader en die heb ik gevonden bij Allekabels. Snel besteld en super snel geleverd.Top!

Vlotte bezorging netjes verpakt

Heb tirerips en klittenbandbandjes besteld moet ze nog gaan gebruiken ziet er goed uit

Niek

Top service!

Verpakking was goed waardoor de kabel niet beschadigd werd en de dag erna was het pakketje al bezorgd. Top!

Gekregen wat besteld is

Doet wat het moet doen