Allekabels.nl reviews

8.0

Mike
15-10-2019

Geweldig bedrijf

Top website duidelijke omschrijving, snelle levering, wat wil je nog meer? Top

Max
15-10-2019

Goede service en snelle levering

Ik had een nieuwe pc gehaald maar ik had een hdmi-c nodig dus ik bestelde er een en zo snel als het kon was het binnen en kon ik eindelijk verder met gamen

Ik raad het aan om via allekabels je kabels en Verloopjes te halen

Matthias
06-10-2019

Nog nooit problemen gehad met allekabels.nl

Ze hebben echt alle kabels en de bestelling is altijd in orde.

Udo
29-09-2019

Goede service en goed product!

2 lengtes cat. 7 kabel besteld. Goedkoop en snel geleverd.

Kabels zijn van prima kwaliteit en prima connectors.

Bestel hier graag weer!

Bestelnummer 4994799

Jasper
28-09-2019

Perfecte kabels

Goed werkende kabels en snel thuisbezorgt,

Helemaal perfect!

27-09-2019

Fantastische kabel, fantastisch bedrijf!

De bestelde kabels waren zeer snel besteld via de handige en begrijpelijke website en waren ook nog eens snel in huis.

Ga zo door!

Remco

Goede snelle service

Super snelle goede service en niet duur.

Ralf
27-09-2019

Kabels groot en klein moet u bij Allekabels zijn!

Ge Wel Dig!

Michel

Snelle levering ,goed product

Prima shop leveren snel en produkten zijn prima

Jochem

Uitstekend

Bestelnummer: 4932156

Ik heb een uitstekende ervaring bij allekabels.nl. Het bestellen was snel en makkelijk en het was snel geleverd.

Roel

Snel en goed!

Snel en juist geleverd

Cornelis
30-08-2019

Snelle levering, snelle probleemafhandeling

Ik had 2 HDMI kabels en een stekkerdoos besteld. Zondag besteld, dinsdag in huis. Dat klopte deels, helaas miste er 1 HDMI kabel. Gelijk achteraan gebeld en ik werd vriendelijk geholpen aan de telefoon. Ze deden ook niet moeilijk en een dag later had ik HDMI kabel nummer 2 ook in huis. Top!

Elise
10-08-2019

Prima, alles was er snel, mooie prijs

Tevreden met alles

Lindsey
03-08-2019

Prima

Volgende dag in huis, helemaal prima, geen aanmerkingen

02-08-2019

Perfecte service en prima kabels

Perfecte kabels snelle service

Matthijs
18-06-2019

Top service, snelle levering!

Ik belde om een afleveradres te wijzigen na 20 min na mijn bestelling. Ik kreeg binnen 2 minuten een medewerker aan de telefoon en zei me dat mijn order al gepickt was maar ging even bellen met het magazijn of het nog kon veranderd worden. was geen probleem en kreeg direct een mail met de bevestiging. Top service, snelle helpdesk!

Matthijs Eindhoven

Stijn
14-06-2019

Groot assortiment en snel

Ik had een paar zeer specifieke kabels nodig. Gelukkig kon ik ze snel vinden bij allekabels.nl (de naam zegt het al ;)). De levering was ook snel en had ze al binnen een paar dagen.

Maxwell
14-06-2019

Redder in nood!

Al mijn kabels waren zoals gewoonlijk weer tegelijkertijd kwijt of stuk, gelukkig binnen een dagje weer voorzien door allekabels.nl!

Luke
13-06-2019

Snelle levering

Zeer snelle levering van de door mij bestelde producten. Communicatie rondom de levering per email was goed. Ga zo door.

Cas
13-06-2019

Goede service en levering

Alle bestellingen zijn professioneel geleverd, ook vragen etc worden snel en goed beantwoord.