Allekabels.nl reviews

8.0

Widia
12-06-2019

DVI kabel

Onlangs een DVI kabel besteld voor mijn zoon. Nu kan hij spellen spelen op een pc monitor. Ik heb mijn tv terug. ?

Ot
16-05-2019

Alleen hier gevonden

Verbindingstuk tussen monitor

VGA naar DVI

snel geleverd

René
15-05-2019

Alles in huis zoals beloofd

Het is ongelofelijk maar alle kabels die ik besteld heb waren binnen een dag binnen. Onbeschadigd, keurig door de brievenbus, zeer goede prijs.

Gewoon zoals het hoort.

Als ik nog eens een kabeltje nodig heb dan zal ik zekere hier bestellen.

Hessel
09-05-2019

Speciale wensen, speciale kabels

Ik wist niet dat je zo snel geholpen kon zijn als je vraagt om een speciale oplaad kabel.

In 5 minuten werd mij de weg gewezen en kon ik mijn speciale wens bestellen.

Geweldig en moet zeggen een geweldige kwaliteit.

08-05-2019

Super makkelijke site

Juiste kabel was snel geleverd

Klaas
24-04-2019

Prima spullen, goede prijzen en snelle levering.

Heel tevreden over de bestelde producten en de aflevering was helemaal top, tot 22:00 uur s’ avonds.

Saskia

Alle kabels top bedrijf

Supersnelle levering. Top

Nvt

Betrouwbare levering

's Avonds besteld, volgende dag keurig thuis.

Jeffrey
10-04-2019

Snel binnen.

Kabels waren erg snel binnen en ze werken uitstekend! Ik haal hier zekers nog wat weg!

10-04-2019

Beste en snelle koop cq levering

Heel tevreden over koop en levering

22-03-2019

Top!

Duidelijk, helder, altijd snel geleverd!

Joost
22-03-2019

Kwaliteit en service voor een goede prijs!

Ik heb al diverse keren kabels besteld omdat het assortiment zeer groot is. Van basic tot professionelen kwaliteit voor een zeer scherpe prijs. De kabels worden snel geleverd en de website is zeer gebruiksvriendelijk.

Ik raad deze webshop dan ook zeer sterk aan!

Stefan
20-02-2019

Geen wir war van kabels bij allekabels.nl

Meer dan breed een assortiment kabels op alle vlakken met een goede prijs, levertijd en service. Regelmatig een bestelling geplaatst waarbij er een continue niveau wordt behaald gezien het aanbod, voorraad, levertijd en kwaliteit van de producten.

15-01-2019

Makkelijk & snel

Eenvoudig besteld. Snelle bezorging. Groot assortiment.

Fred
15-01-2019

De perfecte profi in kabels en toeb

Snele en goed service altijd alles op tijd geleverd

Addo
06-11-2018

Snel en goed, prima prijs

Snel en goed, prima prijs

03-11-2018

Snel goed betrouwbaar.

Besteld, betaald en meteen geleverd. Net als eerdere ervaringen een top bedrijf. Ben er blij mee.

Cath
03-11-2018

Klant-onvriendelijk bedrijf

Per abuis verkeerde kabel besteld. Bij navraag hoe ontvangen kabel om te ruilen tegen de juiste, werd mij een formulier toegestuurd om in te vullen met de vraag/klacht. Na invulling per email teruggezonden. Binnen 2 minuten kreeg ik een retourbericht dat mijn verzoek afgekeurd was. Ik kon wel een andere kabel bestellen, maar de eerder geleverde kabel werd niet retourgenomen. Ook werd geen geld retourgestort.

03-10-2018

Goede en snelle levering

Duidelijke en makkelijke site Goede en snelle levering

Myrthe
05-09-2018

Kabel kapot

Ik had de kabel van een philips muziekbox kapot en we wisten niet welke we nodig hadden. Super goede service. We hoefden geen dagen te wachten op een antwoord op onze mailvraag, maar meteen antwoord en dezelfde dag nog een kabel besteld.