22-11-2017

Schade doei doei

Vorige week ongeluk gehad iemand bij mij achterin gereden Allsecure gebeld omdat ik wa beperkt casco heb en geen rechtsbijstand doen ze niets voor me. Echt een slechte zaak. Kan nu dus zelf me de tegenpartij in onderhandeling. Ze zijn niet eens de goedkoopste verzekering en ze laten je zo stikken. Over een paar maanden is me verzekering afgelopen dan zeg ik doei doei tegen allsecure

18-11-2017

No nonsense autoverzekering

In vergelijking met mijn vorige verzekeraar, vind ik dat hier bij allsecur beter word behandeld. Goede premievoorwaarden en lage premies. Ik betaal dezelfde bedraag maar nu all-risk verzekerd, toen beperkt cassco

16-11-2017

All you can have is AllSecur

AllSecur geeft zekerheid. Je weet als klant waar je aan toe bent. Er wordt steeds gekeken naar verbetering voor de klant.

16-11-2017

Schade oude auto

Ik had schade aan mijn oude auto die al 15 jaar oud was en de schade was goed behandeld. Na nader inzien niet de oude auto laten repareren maar een jongere auto gekocht. En mijn verzekering aangepast met goede hulp van de mensen van ALLSecur .

15-11-2017

Heel Dure verzekering

Dacht mijn auto goedkoop te verzekeren maar ben met één genezen als ik mijn auto bij jullie verzeker dan ben ik per maand €25.00 duurder dan bij mijn huidige verzekering (importeur)

15-11-2017

Prima service !

Uitstekend en vlotte service

Goede prijs kwaliteit

Sterretje vooruit. Snel geregeld en verzekerd.

Slecht

Traag, niet goed luisteren, zeer matig in de communicatie en totaal niet in staat mee te denken.

14-11-2017

Snel en duidelijk en prima geregeld

Snel, duidelijk en prima geregeld

Goede verzekeraar

Allsecur is een goede verzekeraar. Ik heb 2 maal schade gemeld, en beide keren werd ik prima geholpen. Enig minpuntje dat ik me herinner is dat de telefonische helpdesk niet altijd eenduidig was; telefoniste 1 zei dat ik optie A moest doen, en toen ik later terug belde zei telefonische 2 dat ik optie B moest doen.

11-11-2017

Een zeer aan te raden autoverzekering

Prima verzekering, duidelijk en overzichtelijk.

11-11-2017

Hoezo niet

Eerlijke service duidelijke antwoorden geen gedoe gewoon oer Hollands goed.

09-11-2017

Vreend meer betalen naar meer schaden vrijen jaren

Ik vind het heel erg krom door de bocht. Om er in deze poscoden gebied meer schaden word gereden mijn premi om hoog gaat terwijl ik zelf van -3 naar -2 ga juist een beloning zou moeten zijn

Goed en goedkoop

Snelle schadeafhandeling gehad

Leon

No nonsens verzekering.!

Probleemloos de verzekering afgesloten.

08-11-2017

Gewoon een goede auto verzekering

Nooit probleem aanrader dus

Freek

Een goede onderneming

Het is frapant om all secur te houden, vanwege de lage prijs en de beste service

Niet blij

Op de radio hoor ik doei doei. Ik ga meer premie betalen en nieuwe Klanten harken jullie zo binnen. vind dit echt niet netjes.

Dus volgend jaar zeg ik doei doei tegen jullie

06-11-2017

Pseudo klantvriendelijk

Als je een auto schorst (en dus niet hoeft te verzekeren) blijft men promille afschrijven. bij navraag hebben ze "niets gereigistreerd" telefonisch contact kort en men draait er om heen (wij kunnen niets zeggen) vraag per mail gesteld en voilà geen antwoord. Zeer ontevreden ten aanzien van klantvriendelijkheid

03-11-2017

Discriminatie

Wat een klachten hier en terecht! Disciminatie kan ik hier ook aan toevoegen. Wat is er gebeurd?. Verzekering opzeggen.Mijn kennis spreekt geen nederlands heeft verzekering bij Allsecur. So what zou je zeggen. Nou let op: Ik bel en zeg dat de kennis bij me zit. Allsecur dame wil haar even vragen! of ze toestemming geeft. Mijn kennis (v) zegt ok. Maar dan besluit de hippe dame van Allsecur; stuur maar een mailtje en dat ze doet ze bewust om de voor ons inmiddels duidelijke reden (1. heel moeilijk doen bij een opzegging en 2.geen respect voor iemand die al jaren klant is). Als je dan niet nederlands ben is het helemaal gauw duidelijk. Zoek het maar uit. Zoekt u een verzekering. Praat dan Nederlands anders.

Meer AllSecur reviews
Welk cijfer geef jij AllSecur?