23-06-2017

Premie standaard omhoog

Schadevrij gereden, jaar later premie toch met 40% omhoog. DIt doen ze standaard bij iedereen

20-06-2017

Betalings problemen

Heb elke maand betaald en allsecur zegt dat er een maand open staat .heb het al een keer uit laten zoeken op ( 12 mei ) toen was ( maand mei 2017 ) alles betaald vandaag weer gebeld wegens een betalings herinering van maand mei heb toen weer opgehangen en weer terug gebeld en toen was het weer maand april word niet vrolijk van zal het eind van de maand betalen en dan een goede auto verzekering afsluiten bij een goed bedrijf word er moedeloos van elke maand 90 minuten te bellen met all secur en moet zelf alle betalings bewijzen opzoeken want all secur is te beroerd om dat te doen en ze laten je ook niet uit praten

18-06-2017

Geholpen zonder poespas

Nadat mijn geparkeerde auto was aangereden, werd ik zeer snel geholpen: de leenauto stond klaar en de financiële afwikkeling had ik geen omkijken naar.

17-06-2017

Uitzonderlijke premieverhoging na schadevrij jaar

Overgestapt vorig jaar gezien de lage premie. Was erg tevreden over klantcontact en de extra's die je als klant tussendoor ontvangt (zoals een tank tegoedkaart). In dat jaar geen schade gehad dus over afhandeling e.d. kan ik niet oordelen. Ineens ontvang ik per mail mijn verleningsvoorstel met een verhoging van maar liefst 25%. Vervolgens gebeld voor uitleg, beredenering: veel schades afgelopen en we moeten het samen oplossen. Waarvoor dienen de schadevrije jaren dan? Schaf die dan ook af! Daarnaast werd nog aangegeven dat andere autoverzekeraars hun premie op basis hiervan verhogen en dan zullen deze klanten "de dupe" zijn. Kortom, heel snel overgestapt!

16-06-2017

Prima tevreden

Goedkope aanbieder, nog geen schade gehad dus ook nog geen problemen kunnen ondervinden. Erg tevreden over de service van AllSecur. Veel informatie via de mail.

15-06-2017

Voorruit schade

Heel snel en goed afgehandeld. Dat wat je verwacht

15-06-2017

Verhoging ondanks schadevrij

Vorig jaar afgesloten voor 420 p/j nu verlenging voorstel voor 540 p/j

geen schade niks geclaimd

Dank je wel inmiddels opgezegt en overgesloten naar een ander

vreemde manier van zaken doen een bedankje van 120 euro

Makkelijk Snel en Duidelijk

Snelle, makkelijke en duidelijke manier van auto verzekeren en waarschijnlijk ook nog de voordeligste als je de voorwaarden vergelijkt

Betrokken

Helaas een paar keer schade gehad door vandalisme. Altijd keurig netjes en snel geholpen. Een vriendelijk woord aan de telefoon doet je goed op zo'n moment.

Prima autoverzekering

Alles wordt snel en goed geregeld

Matige afhandeling vermeend schade

Nadat men een valse aanrijding heeft aangegeven en ons aansprakelijk stelde vind ik de schade afhandelaar van AllSecur wel van de hele makkelijke stempel. Deze aangifte valt onder de categorie paar honderd euro en dus sturen we maar geen experts naar de voertuigen want dat alles is duurder dan erkennen en er vanaf zijn. Nadat ik 3 maanden aan het mailen/bellen ben geweest dat ik gewoon geen akkoord geef om te erkennen en dan men alles tot de bodem moet uitzoeken te horen gekregen dat de "schadecase" geen invloed zal zijn op mijn B/M ladder. Neemt dus niet weg dat de valse aantijging gewoon beloond wordt en de aangever lekker een paar honderd gestort krijgt. Dit is maar het topje van de ijsberg en daarom zullen de premies wel weer omhoog gaan tzt. Echt belachelijk

Autoinbraak

Geweldige persoonlijke service, je krijgt een echt mens aan de telefoon als je belt om 5 uur in de ochtend op 2e Pinksterdag. Binnen 2 uur had ik een noodruit, geplaatst Door Car glass. Chapeau!

Melding oververzekerd zijn

Mijn schoonmoeder is geen comp. deskundige , ze kreeg een melding van over verzekerd te zijn en deze was binnen enkele seconden verholpen door ALL-SECURE

11-06-2017

Verzekering schorsen in afwachting van nieuwe auto

Schorsen van verzekering kan voor 3 maanden Mijn Fiat Punto opgegeven, reparatie erg duur. Vervangend vervoer voor 2 weken. Ter vervanging tot andere auto er is. Punto ingeleverd scheelt weer MRB en auto verzekeringspremie en poliskosten. Gelijk geregeld bij Allsecur.

Jorn Job
11-06-2017

Goede informatie, duidelijke verzekering en goede extra's

Goede overzichtelijke verzekering voor een eerlijke prijs. Ik word goed op de hoogte gehouden van de mogelijkheden en als er speciale acties zijn. Tevreden tot nu toe

11-06-2017

Top service, ook voor vaste klanten

Ook voor vaste klanten komen zijn met nieuwigheden en aanbiedingen. Dat maakt mij als klant gewaardeerd. Goede service wn prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

11-06-2017

Snelle en probleemloze afhandeling.

Na aanrijding is mijn schade zonder al te veel tijdverlies afgehandeld op basis van het schadeformulier. Betaling van de rekening verliep via het schadebedrijf. Prima service.

08-06-2017

Bij allSecur wordt de schade opgelost zonder ge-ouwehur

Goed en snel geholpen

Snelle en goeie dienstverlening

Snelle afhandeling, duidelijke info

Gewone verzekeringsmaatschappij!

Wat tegenviel was, dat de verzekeringspremie omhoog ging!

Waardoor? Auto stond geparkeerd, na terugkomst was er schade veroorzaakt, maar dader was niet te achterhalen. Aangifte gedaan bij politie , proces verbaal naar Allsecur opgestuurd, maar hielp niets! premie ging omhoog!

Meer AllSecur reviews
Welk cijfer geef jij AllSecur?