AllSecur reviews

6.0
Positief53%
Neutraal10%
Negatief37%
Periode202120202019
Lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Hilke
Hilke
04-01-2021

Van het kastje naar de muur. Allsecure of Allianz Direct?

Op 7 oktober 2020 kocht ik een andere auto die ik die ochtend bij Allianz Direct verzekerde. Dezelfde avond heb ik de verzekering van mijn ingeruilde auto , die ik eerder had verzekerd bij Allsecure opgezegd bij Allianz Direct. Ik had namelijk een brief gekregen waarin stond dat All Secure was overgenomen door Allianz. Tot mijn grote verbazing kreeg ik alsnog een factuur van Allianz over de maand november. De opzegging was dus niet gelukt! Ik chatte met een medewerker van Allianz. Hij zei het voor mij te zullen regelen. Maar na enkele weken was er nog niets gebeurd!. Ik pakte vervolgens dus maar de telefoon omdat chatten waarschijnlijk niet voldoende indruk maakt. Ik sprak met een medewerkster van de Klantenservice van Allianz. Zij vertelde mij licht verwijtend dat ik de verzekering had moeten opzeggen bij All Secure. Want daar had ik de auto immers verzekerd! Huh? AllSecure was toch Allianz geworden? De medewerker via de chat was hier dus kennelijk niet van op de hoogte. Mevrouw beloofde mij het te regelen.

Vervolgens kreeg ik op 12 november 2020 een brief van All Secure, ondertekend door de manager Jeroen Kuiper dat het teveel betaalde bedrag na de storneringstermijn van 56 dagen zou worden terugbetaald. Toen er inmiddels 2 maanden waren verstreken had ik nog niets ontvangen. Ik chatte op 22 december maar weer eens met de klantenservice. Medewerker Yaniek deelde mij mee dat er iets was mis gegaan maar hij zou het regelen en na 5 werkdagen zou het bedrag écht op mijn rekening staan.

Het is nu 4 januari 2021 en nog steeds niets gezien!

Ik ga maar weer eens chatten of bellen. Mag ik mijn telefoonrekening ook opsturen naar.wie?.Allsecure of Allianz Direct.

Ze zijn er zelf nog niet achter.

Matthijs
26-11-2020

Geen service

Inbraak schade aan de auto heel slecht afgehandeld ten eerste niet te bereiken wat echt een Schande is iemand is geschrokken en zit met een compleet leeg geroofde auto dan verwacht ik medewerking en meeleven. Overal zelf achteraan moeten gaan anders was de auto totaal los verklaard stond bij een aangesloten hersteller Nooit doen altijd zelf een bedrijf kiezen levert alleen gezeur op nu ruim 2 maanden verder geld gehad maar de auto word nog gemaakt. Uiteindelijk gaan bellen waar het geld bleef bleek dat het dossier überhaupt nog niet geopend was en dat na ruim een maand en de toezegging dat ik gebeld zou worden. Opeens was het dossier geopend na dat ik gebeld had en kon het opeens geregeld worden. Van hun kant geen enkele excuses of iets dergelijks voor de slechte service en slechte afhandeling.

Kim
20-10-2020

Wacht nog steeds op terugstorten bedrag na opzegging

Na mijn verzekering te hebben opgezegd kreeg ik een mail dat het teveel betaalde bedrag na de wettelijke storneringstermijn van 56 dgn zal worden teruggestort. Die termijn is inmiddels verstreken, maar nog geen bedrag teruggestort. Ik heb gebeld en bij de klantenservice zeggen ze dat de storneringstermijn gaat lopen vanaf de datum waarop de verzekering is beëindigd. Ze snappen er zelf dus helemaal niks van! De termijn hangt af van de datum van de laatste incasso, maar daar willen ze niet aan! Echt schandalig!

Erik
30-09-2020

Ze bestaan gewoon niet meer

Schandalig dat een verzekeraar (allianz) dit kan doen. Gewoon een dochter opdoeken, service naar niveau NUL en zoek het maar uit. Is er geen toezichthouder vanuit de overheid? Betreft hier een verzekeraar met 100 duizenden klanten!

HSN
30-08-2020

Bestaan ze nog wel?

Ik schrijf nooit reviews en bij deze wil ik een uitzondering maken. Ik wil mijn woonverzekering verlengen en jaarpremie omzetten naar maandpremie maar krijg ze niet te pakken. Diverse chatpogingen gedaan en lang aan de telefoon gehangen zonder resultaat. Echt waardeloos en frustrerend gewoon. Ik krijg het gevoel dat ze niet meer bestaan, ben ik nog wel verzekerd?

Xx
06-07-2020

Administratieve puinhoop

Zoals anderen al zeggen, het lijkt met de overgang een puinhoop geworden, en slecht bereikbaar. Email wordt geweigerd, telefonisch zit je gemakkelijk een uur aan de telefoon, grotendeels w88.

Simpel mijn verzekering schorsen met het bijvoegen van een schorsingbewijs kan niet, meerdere facturen voor dezelfde periode, volgens hun eigen factuur overzicht heb ik de uiteindelijke rekening wel betaald, maar toch dreigbrieven sturen dat mijn verzekering geschorst wordt, terwijl ik al eerder bericht heb gekregen dat verzekering geschorst is. De factuur nummers lopen niet meer door, de bedragen die afgeschreven zijn komen niet overeen met de op de "factuur" vermelde bedragen, terwijl er altijd automatisch is afgeschreven of HUN betaal link is gebruikt. De facturen kan ik soms wel, maar nu helemaal niet meer zien.

Wij stoppen al onze verzekeringen bij deze partij.

Astrid
24-06-2020

Wat slecht

Al 5x schadepapieren en gegevens opgestuurd en maar blijven zeggen dat de verzekering daar niet loopt, nee klopt want allsecur is veranderd naar Allianz, volgens mij weten ze dat niet.

Ik neem aan dat alles en iedereen overgenomen word die bij allsecur zat. Nu voor de zoveelste keer de polis maar opgestuurd, hoe moeilijk moet het zijn, ik ben al vanaf mei 2019 bezig, het ging om een scooter ongeluk van mijn zoon. waarbij hij ook 3 weken niet heeft kunnen werken. Echt NOOIT geen verzekering meer bij Allsecur/Allianz

Ayoub
08-05-2020

Schade achteraf aangegeven is hoger

Ik heb de schade betaald die ik heb gemaakt na 2 maanden komen mailen ze mij met het feit dat de schade toch hoger is en dat ik 3,5 k moet betalen. Waar slaat dit op echt, wat moet je met zo een bedrijf. Ze melken je gewoon leeg. Zielig ze zijn echt zielig.

Rumet
31-03-2020

Dramatisch naar Allianz

Sinds 2015 verzekerd bij Allsecur. Altijd supersnel geholpen via de telefoon. Altijd snelle afhandeling. Nooit problemen en premie was altijd wel prima (10% korting want 2 auto”s op zelfde adres). Sinds het nu moedernaam Allianz gebruikt, is het DRAMATISCH. Telefonisch hopeloos onbereikbaar. Na lang wachten krijg je telkens een gebrekkig Nederlands sprekende student of een betweterige kak die zelf niet snapt dat op verhaalschade geen eigen risico rust! Zucht. Heel bagger. In verband met nieuwwaarde 3 jaar zit ik nog aan ze vast tot 2021, maar dan ga ik echt weg. Jammer, 5 jaar tevreden en dan na een domme (schijn) wissel totaal negatief!

Anna
26-03-2020

Slecht

Slechte service, niet bereikbaar

Jan
12-03-2020

We maken uw teveel betaalde premie na 56 dagen pas over!

Nadat men mijn nieuwe Toyota niet allrisk wilde verzekeren en ik op het advies van hun chat-medewerker een andere verzekeraar had gezocht (die ook nog voordeliger bleek) heb ik vandaag bericht gekregen over de beëindigde (allrisk) verzekering van mijn ingeruilde auto:

“U krijgt (een deel van) uw premie terug. Betaalt u via automatische incasso? Dan storten wij dit na de wettelijke storneringstermijn van 56 dagen op uw rekening terug.”

Zeker 2 maand wachten op je eigen geld dus. Beloning voor het afgeven van een automatische incasso. Misschien vinden ze het dan ook prima dat je pas twee maand na ingang van je verzekering je rekening voldoet. Wat denkt u?!

Jan
Jan
10-03-2020

Weigering mijn nieuwe auto allRisk te verzekeren

Jaren klant met mijn huidige auto. Via de site geprobeerd een verzekering voor mijn fabrieksnieuwe auto af te sluiten. Daar loop ik echter telkens vast zonder dat er bericht komt waarom. Dus de chat geprobeerd. Bij de eerste gesprekspartner moet je telkens lang wachten op respons. En als je dan zelf drie tellen niet reageert beëindigen ze de chat! Nieuwe chat geopend. Alle vragen nog maar een keer met uiteindelijk bericht dat ze een splinternieuw Toyota chr niet al risk willen verzekeren vanwege diefstal en inbraakgevaar! Even goed nagevraagd of ik dat wel goed gelezen had. Ja hoor. En als ik meer dekking wilde (wat Kim zich in elk geval wel kon voorstellen voor een hele nieuwe auto) dan moest ik maar op zoek naar een andere verzekeraar. En nee, andere nieuwe auto’s verzekeren ze wel. Maar de mijne niet. Geen verdere uitleg. Ik mag het zelf uitzoeken. Of ze dan wel mijn verzekering willen beëindigen vraag ik. U krijgt een bevestiging. En mijn schadevrije jaren? Op die bevestiging. Chat wordt ongevraagd beëindigd. Ik blijf flabbergasted nog een tijd naar het beeldscherm staren. Nee geen grap. Het is echt gebeurd.

Even bij Promovendum gekeken. Blijkt nog een veel voordeligere verzekeraar te zijn ook. Moet ik nu blij zijn of gefrustreerd over de handelswijze door allsecur/Allianz? Voorlopig nog even beide!

Esther
03-03-2020

Slecht en klantonvriendelijk

Klantenservice is heel moeilijk te pakken te krijgen. Na 20 minuten wachten krijg je dan iemand aan de lijn die je vragen niet kan beantwoorden. 2e auto niet kunnen verzekeren bij ze terwijl de 1e auto daar al wel verzekerd is. Waarom, daar kreeg ik geen antwoord op.

1e auto verzekering uiteraard nu ook opgezegd!

Mireille
26-02-2020

Grove Fouten door allsecure waar niets aan gedaan kan worden afrader zeg !

Ik wilde een autoverzekering voor mijn 2e auto afsluiten , ik belde allsecure of dat nog op de polis kon van auto 1 aangezien hun werken via paymail i.p.v. automatisch incasso , dat ging prima dus daar lag mijn voorkeur , Allianz werkt daar nml niet mee . Nu hebben ze ipv auto 2 bij mijn eerste auto op de polis te zetten een kentekenwissel gedaan! Daar kwam ik achter via rdw dit betekend dus dat ik inmiddels al 2 weken rond reedt met een onverzekerde auto , ik natuurlijk gebeld en er was dus misschien wel een communicatiefout geweest , ik dacht huh hoe dan , ik ga toch de ene auto er niet af laten halen die ik nog in mijn bezit heb? Ze konden het niet terugdraaien helaas en als ik een klacht had moest ik deze sturen naar (e-mailadres verwijderd) gedaan natuurlijk maar ik krijg de mail terug dat deze niet verstuurd kan worden (geblokt?). Ik ben woest! Ik risceer een boete van €400 vanuit rdw door toedoen van allsecure/Allianz hun grove fout en kan nergens heen met mijn klacht! Dus afrader! Iedereen is gewaarschuwd hopelijk want 400€ boete door toedoen van hun

Monique
Monique
17-02-2020

Doet niks voor de klant

Wij hadden schade, en hebben zelf de scade berhaalt op de tegepartij.

Niet ons werk maar allsecure doet niks. Zelfs het cijfer 1 is nog teveel

Thomas
10-02-2020

Bereikbaarheid

Vervelend te bereiken. Telefonisch niet te bereiken. Wacht al 30 min. Opgegeven. Chat werkt niet, Allianz en all secur werken door elkaar.

Frie
Frie
31-01-2020

Wat een ramp is Allsecur / Allianz

Probeer al sinds 21 januari mijn autoverzekering te beëindigen bij Allsecur / Allianz. Geen doen. Bedrijf is niet bereikbaar via mail, niet via de chat hoewel ze dat als alternatief voorstellen, niet telefonisch (hoewel ik misschien langer dan 35 minuten geduld moet hebben) en of het via het contactformulier gaat werken moet ik de komende 14 dagen maar afwachten. Een vrijwaringsbewijs waarmee ik kan aantonen dat de auto echt verkocht is, kan ik niet bijsluiten. Nee, ik wil geen account aanmaken om op te stappen. Ik wil gewoon weg bij jullie. Wilt u meelezen meneer of mevrouw Allsecur? Kijk eens op polisnummer 6677219

Leroy Gerrits
18-01-2020

Erbarmelijke klantenservice

Erbarmelijke klantenservice!

Precies 4 weken geleden is er iemand tegen mijn geparkeerde auto aangereden. De mevrouw in kwestie stond me netjes op te wachten en we hebben samen een schadeformulier ingevuld. Beiden verzekerd bij AllSecur (nu overgenomen door Allianz). Bij thuiskomst ben ik meteen op de website van Allianz ingelogd maar daar kon ik op geen enkele wijze een schade aanmelden, de website werkte simpelweg niet. Toen maar gebeld, maar na ruim 20 minuten in de wacht te hebben gestaan werd mij medegedeeld dat er niemand van de schadeafdeling aanwezig was en dat ik maandag nog maar eens moest proberen. Inmiddels kom ik überhaupt niet meer op de website ingelogd.

Maandagmorgen meteen gebeld, wederom 20 minuten in de wacht waarna ik vervolgens met de meneer aan de andere kant van de lijn het hele schadeformulier door heb moeten lopen. Vervolgens krijg ik doodleuk een mailadres waar ik het formulier maar naar toe moet mailen. Ik kon alvast een afspraak maken met de schadehersteller (die ligt hier om de hoek). Helaas, die scheepte me af want die moest wachten op groen licht van Allianz, maar hebben wel alvast mijn gegevens genoteerd en de schade aangemeld.

Ook dat ging mis, want 2 dagen later (eerste kerstdag) een brief in mijn mailbox waarin doodleuk staat dat ik maar WA verzekerd ben, de schade niet vergoed wordt en mijn premie omhoog gaat. Erg gek, gezien de schade niet mijn schuld was. Meteen op de mail terug gereageerd dat er hier waarschijnlijk sprake is van een misverstand. Het heeft letterlijk 15 dagen geduurd voordat er eens antwoord op deze mail kwam! Wat er schijnbaar was gebeurd is dat er door de aanmelding bij de schadehersteller, een nieuwe schade was geregistreerd waarbij ik niet als TEGENpartij was gekenmerkt.

Ondertussen zijn we inmiddels 4 weken verder, rijd ik nog steeds met schade rond, sta ik structureel minimaal 20 minuten in de wacht als ik bel en, moet ik elke keer mijn hele verhaal opnieuw uitleggen (waarbij ik uit moet leggen dat zowel ikzelf als de andere partij bij AllSecur verzekerd zijn) en word ik elke keer afgescheept met een kulverhaal dat ze er 'eind van de week' nog op terugkomen. Uiteraard hoor ik dan niets en kan ik de maandag er na opnieuw bellen waarna het circus zich weer herhaalt.

De Facebook chat, waar meerdere mensen hebben aangegeven sneller respons te krijgen, mocht ook niet baten. Op donderdagmorgen stuur ik een bericht, om op zaterdagmorgen doodleuk de melding te krijgen dat er in het weekend niemand van de schadeafdeling beschikbaar is.

Het excuus: druk druk druk. Leuk en aardig, maar hier ben ik niet voor verzekerd en mijn premie wordt ook doodleuk elke maand afgeschreven. Het is toch van de zotte dat ik 4 weken met schade moet rondrijden en dat ik nog steeds geen groen licht heb om een afspraak met de schadehersteller te maken. Zodra deze casus is afgerond (als dat er ooit van komt) stap ik meteen over naar een andere verzekeraar.

Lennard
17-01-2020

Schandalige customer service

Via chat geprobeerd op te zeggen. 25 minuten in de wacht gestaan. Wordt vervolgens geholpen maar krijg geen bevestigingsmail tot de dag van opzegging, in dit geval, over 6 weken. Ook verandert er niets aan de status op mijn account. Heb dus geen zekerheid/bewijs dat de opzegging heeft plaatsgevonden.

JW
17-01-2020

Klantenservice niet bereikbaar

Omdat ik een andere auto gekocht had wilde ik mijn verzekering aan laten passen. Dat kan blijkbaar alleen telefonisch en niet online. Ik heb 15 minuten in de wacht gestaan. Toen besloten bij een andere verzekeraar een verzekering af te sluiten waar dat wel online kan.

Meer AllSecur reviews