24-03-2017

Schade vrije jaren

Ik heb een nieuwe auto gekocht en de auto nog niet verkocht dus ff twee auto's verzekerd. No-claimkorting geld dan alleen voor de eerste auto hmmm raar niet logisch. Tweede auto verkocht nog claim naar de nieuwe auto denken je dan . Nee dat doen we niet gaan de nodige claim niet opnieuw bekijken. Beetje teleurgesteld en doorvragen na overleg gaan we het toch doen maar kost wel 21 dagen om dat intern te bekijken en aan te passen. Prima om snel een auto te verzekeren zie enthousiaste hier maar pas op zeker niet altijd klantgericht en vriendelijk.

23-03-2017

Top ervaring met AllSecur!

AllSecur is wat ons betreft een erg goede verzekeringsmaatschappij met vaak leuke acties. Prijs qua verzekering is ook zeer goed te noemen. Dus in zijn geheel tevreden.

22-03-2017

Overzichtelijk

Binnen paar minuten had ik mijn auto verzekerd via internet.

Evaring

Ja een beetje rare !het blijkt als je een jaar ouder wordt dat de verzekering dan ook duurder wordt ,nooit van gehoord! wel goedkoop maar dan de addertjes he dus kijk het nog even aan

Schade afhandeling

Op 15 dec 2016 meldt de tegenpartij schade na veel afwegen en telefoontjes wordt de schade uitgekeerd omdat het bedrag te hoog om in 1 x aftelossen wordt een betaalregeling afgesproken door afd betaling vervolgens stuurt alg directeur dreiging dat wanneer niet betaald wordt de dekking wordt geschorst!hoe frappant kan dit zijn!dat de afd schade en betaling niets van weten noch een bevestiging wordt gestuurd,gemeld aan afd klacht voor ondeugdelijke administratie en voor onterecht beoordeling van schade, auto van tegenpartij stond fout geparkeerd in donker hoek en had schade wordt direct uitgekeerd en vervolgens word bij verzekerde -4schade vrije jaren ingediend met alle consequenties zodat all secur neutraal blijft ?wanneer einde schade vrije jaren melden alg bond voor verzekeraars van ondeugdelijk administratie en dreiging van directeur, klacht wordt ingediend bij wederzijdse overleg met all secur

Overzichtelijk

Duidelijk verhaal en ook erg goed te snappen

Duidelijke no--nonsense verzekering

Gewoon een goede verzekering met duidelijke polisvoorwaarden. Geen onduidelijke papieren met kleine lettertjes, maar gewoon een goed te lezen en te begrijpen polis. Helaas presteert men het om dit jaar de verzekering in één klap 20 procent duurder te maken wat maakt dat ik toch ook eens bij andere verzekeraars ga kijken.

Jeroen

Schade wordt netjes afgehandeld

En het jaar de op wordt ineens je verzekering duurder waarom niet meteen

21-03-2017

Snel aangesloten en goed geïnformeerd

Autoverzekering werd snel geaccepteerd met een lage prijs. Service was prima. Nu maar hopen op goede schadeafhandeling mocht ik ooit die pech hebben.

21-03-2017

Goede service voor een uitstekende prijs

Uitstekende prijs, mede door zelf opties uit of aan te kunnen zetten. Schade afhandeling verliep vlekkeloos.

Duidelijk en helder

Bereikbaarheid zowel per telefoon als email perfect.

13-03-2017

Geld terug? Zoek iergens anders!

Geen sprake van restitutie.

Rien
10-03-2017

Ze staan meteen klaar als je hen nodig heb

Ze komen hun woord ook na

Subliem

Bij een schade geval binnen een paar dagen geregeld en een afspraak voor de reparatie snel en perfect uitgevoerd, een dikke pluim.

Mariska

Uitstekende autoverzekering

Prima autoverzekering, goede prijs, ik mis alleen een basis verzekering waarbij je een glasverzekering kan nemen voor een oudere auto.

07-03-2017

Eerste jr een mooie premie, tweede jaar flinke verhoging. Teleurstellend!

Niet aan te bevelen! een beetje voor de gek gehouden.

Aanrader

Goede service lage premie. Zeer goede verzekering.

04-03-2017

Goede verzekeraar

Na lang zoeken en vergelijking is mijn keuze toch Allsecur geworden, snel geregeld en af en toe extra voordelige aanbiedingen ontvangen.

Peet
04-03-2017

Steeds beter.

Ik zit nu in mijn 2e jaar bij allsecur. Ondanks dat het verkeer steeds drukker wordt, waardoor je meer kans hebt op ongelukken, betaal ik nog steeds erg weinig. Ik zie allsecur op tv steeds vaker voorbij komen, en ze laten een goede en sterke indruk achter. Ik heb de verzekering gekozen omdat het simpelweg de goedkoopste was, maar ook om het gezicht van Tim en Tom als scherpe ogen voor de autowereld.

Monique
03-03-2017

Super snel geregeld!

In no time was m'n autoverzekering geregeld, super service!

Meer AllSecur reviews
Welk cijfer geef jij AllSecur?