Noordhollandsche 181611 ervaringen

Een woord Wanbeleid.

Mark
10-07-2021

Goede tussenpersoon

Ik kan mij absoluut niet vinden in de reviews over NH 1816. Mijn tussenpersoon is altijd bereikbaar zowel voor schade afhandeling maar ook voor andere vragen. Nu een aantal keren schade gedeclareerd en altijd mijn geld binnen de kortste keren ontvangen. En uiteraard heb je bij sommige zaken een eigen risico, maar dat heb je bijna bij alle verzekeringsmaatschappijen. Kortom, nu ruim 20 jaar bij NH verzekerd via een tussenpersoon en eigenlijk nog nooit een probleem gehad.

Weimar
24-06-2021

Volledig casco bij NH1816

Ik adviseer mijn medemens om geen enkele autoverzekering af te sluiten bij de NoordHollandse.
Mijn auto gekocht zonder ster maar dit gebeurde dezelfde dag en daardoor barst in het raam. Dit wordt door de maatschappij niet gedekt. Tussen persoon zegt dat dit bij hem nog nooit gebeurd is. Echter mijn glasgarage zegt van wel.

Patrick
09-02-2021

Zeer slechte verzekering maatschappij

Jarenlang bij hun geweest, met 5 verschillende verzekeringen.
In December 2020 besloten om alles te beëindigen, wat weer via een tussen persoon moest gebeuren.
Alles volgens de regels gedaan, maar er gebeurde niets, alles bleef dood leuk door lopen, en werden er gewoon bedragen van mijn rekening afgeschreven.
meerdere keren weer de tussen persoon benaderd, omtrent deze rare gang van zaken, niks gebeurd er.
Ook een mail gestuurd naar deze maatschappij, met tekst en uitleg, niks geen respons terug, maar wel dood leuk elke maand geld afboeken.
Is toch te zot voor woorden, dat je niet eens fatsoenlijk te woord wordt gestaan, na 14 jaar.
Ga absoluut niet met deze maatschappij in zee mensen!

Ser
25-12-2020

Annuleringsverzekering

Jarenlang premie betaald voor een pakket van 5 verzekeringen. Moet je n.a.v. corona je vliegtickets annuleren vanwege negatief reisadvies van de overheid, krijg je geen rooie cent. Alle verzekeringen worden opgezegd!

Karsten
10-09-2020

Schade veroorzaakt door cliënt wordt gewoon niet betaald!

31 juli jongstleden zag ik bij het uitparkeren op het parkeerterrein van de jumbo in beek en donk zag ik in mijn spiegel dat een mevrouw in het tegenoverliggende vak precies hetzelfde ging doen, dus ik ging gelijk stilstaan. Mevrouw lette niet op en reed gewoon achteruit tegen mijn stilstaande auto. Ze had zelf niet echt schade, hooguit wat krassen op de bumper, maar bij mij was duidelijk de lak eraf. Telefoonnummer gevraagd, dealer en vervolgens schadebedrijf laten bekijken: is wel degelijk schade met ca. € 350,- herstelkosten. Door de nh1816 werd een taxatierapport opgevraagd, maar toen ze vernamen dat het een schade van onder de € 750,- zou zijn was een gespecificeerde nota voldoende. Dus ik de auto laten herstellen. Vervolgens een maand later verklaren ze mij medeaansprakelijk en kan ik g.v.d. Mijn eigen door een ander veroorzaakte schade gaan betalen! nog los van alle overige ellende en onkosten van een aanrijding; uitgebreide correspondentie, bij elkaar 3x bij het schadebedrijf langs moeten komen, bij de tegenpartij langsgegaan om samen schadeformulier in te vullen, uren vrij moeten nemen etc. Tegenpartij gaf ook gewoon toe dat ze het niet gezien had, dus deze spastische handelswijze van de nh1816 snap ik absoluut niet! die klootzakken draaien € 340 miljoen omzet per jaar, maar voor een kleine schade van € 350,- laten ze je mooi in de stront zakken. Voor hun peanuts, voor mij meer dan een halve week werken! los van alle rompslomp , moeite en ergernis zorgen zij nog voor een hoop ergernis en woede vanwege het onrecht extra! wettelijk menen zie hier mee weg te komen, moet je meer dan 10 seconden stilkstaan en daar weer getuigen van hebben etc. Wat is er mis met gewoon eerlijkheid en rechtvaardigheid?! werkelijk te triest voor woorden, ze zouden zich kapot moeten schamen voor hun handelswijze!

MJB
28-08-2020

Onbeschoft!

Schade melding afgesloten op grond van lekdetectie onderzoek, welke alleen een indicatie is en waar geen juridische rechten aan kunnen worden ontleent. Ondertussen gaat er tijd overheen om mogelijke oorzaken uit te sluiten en is deze nog steeds niet duidelijk. Het vroegtijdig sluiten van de schade melding was zeer onprettig. Communicatie is waardeloos via een verplicht tussenpersoon. Wordt afgescheept met wat flarden tekst van de verzekering via email ipv fatsoenlijke documenten. Mijn onvrede was zo groot dat ik voor de toekomst een andere verzekering heb afgesloten met een open en klantvriendelijk karakter. Tot mijn grote verbazing heeft Nh1816 per direct mijn inzicht in mijn polissen en mogelijkheid tot schademelding geblokkeerd terwijl de verzekering nog een maand doorloopt in verband met het opzeg termijn. Zeer klantonvriendelijke bedoeling na vele jaren premie en eerste keer schade melding, bah!

Deirdre
Deirdre
17-03-2020

Noodnummer onbereikbaar

Dit is het begin van een ervaring met de Noordhollandsche. Hebben een schade en probeer nu al een uur door te komen bij het noodnummer. nog steeds niets. volgens mij liggen ze al in bed.

Sandra
10-03-2020

Waardeloze onbetrouwbare verzekeringsmaatschappij

Wij hebben al onze verzekeringen lopen bij NH. Nooit een schademelding gedaan. Nu is er een glas water over een laptop gegaan. De laptop was net nieuw en kostte 1500 euro. De laptop moest opgestuurd worden. Het bleek dat het bedrijf deze niet meer kon maken. Daarop hield het bedrijf de laptop en keerde NH slechts 500 euro uit. Op onze vraag wat er dan gebeurde met onze laptop (waar nog gegevens van ons op de harde schijf staan) en waar dus duidelijk nog hele goede onderdelen in zitten die dat bedrijf duidelijk kan verkopen, werd er gereageerd dat we de laptop ook gewoon terug konden krijgen zonder vergoeding. Tja, dat is natuurlijk ook geen oplossing. Diverse malen gebeld met onze tussenpersoon, maar die had er duidelijk geen verstand van en "hing er slechts tussenin". Daarom gevraagd of ik direct contact kan opnemen met NH, het antwoord was letterlijk: NH kon onze klacht niet waarderen en we werden vriendelijk verzocht om met een oprotpremie van 500 Euro een andere verzekeraar te zoeken! Dus een klacht indienen mag niet? Buitengewoon onbeschofte verzekeraar, met middelmatige tussenpersonen.

Robert
18-06-2019

NH 1816 waardeloze verzekeringsmaatschappij.

Schijnheilige bejegening bij afwikkelen van schade. Maken je murv door telkens maar aanvullende vragen te stellen nav onbeschofte vergoedingsvoorstellen. Ontlopen gewoon hun verantwoordelijkheid bij het uitbetalen van schade.

Bart
24-11-2017

Zeer slechte afhandeling van schade

Tijdens mijn vakantie heeft mijn laptop schade opgelopen tijdens het transport.Na het melden van mijn schaden bleef NH maar steeds aanvullende vragen stellen en verzoeken vragen ondanks dat ik hier elke keer compleet en netjes op geantwoord. Uiteindelijk moest ik de laptop maar naar hen sturen waar bij ik niet de zekerheid kreeg dat ik mijn laptop zou terug krijgen. Daar zij mij dit niet konden garanderen moest ik zelf maar een offerte opvragen wat het zou kosten om het scherm te laten repareren. Dit uiteindelijk gedaan via de mediamarkt en deze offerte doorgestuurd ( 200 euro).Na 2 weken bericht terug gekregen dat ik maar 50 euro vergoedt hiervoor zou krijgen. Gelet op alle moeite en tijd die ik in de schadeafhandeling heb gestoken met het trieste resultaat, heb ik per direct alles opgezegd bij NH1816.Ik heb een aantal jaren terug een soort gelijke slechte afhandeling gehad en dit was voor mij nu de druppel bij NH1816. Ik heb geen enkel vertrouwen meer dat ik goed ben verzekerd bij NH1816.

Welk cijfer geef jij Noordhollandsche 1816?