Noordhollandsche 1816 reviews

2.2

24-11-2017

Zeer slechte afhandeling van schade

Tijdens mijn vakantie heeft mijn laptop schade opgelopen tijdens het transport.Na het melden van mijn schaden bleef NH maar steeds aanvullende vragen stellen en verzoeken vragen ondanks dat ik hier elke keer compleet en netjes op geantwoord. Uiteindelijk moest ik de laptop maar naar hen sturen waar bij ik niet de zekerheid kreeg dat ik mijn laptop zou terug krijgen. Daar zij mij dit niet konden garanderen moest ik zelf maar een offerte opvragen wat het zou kosten om het scherm te laten repareren. Dit uiteindelijk gedaan via de mediamarkt en deze offerte doorgestuurd ( 200 euro).Na 2 weken bericht terug gekregen dat ik maar 50 euro vergoedt hiervoor zou krijgen. Gelet op alle moeite en tijd die ik in de schadeafhandeling heb gestoken met het trieste resultaat, heb ik per direct alles opgezegd bij NH1816.Ik heb een aantal jaren terug een soort gelijke slechte afhandeling gehad en dit was voor mij nu de druppel bij NH1816. Ik heb geen enkel vertrouwen meer dat ik goed ben verzekerd bij NH1816.