Aon Verzekeringen reviews

1.0
Periode2022

29-08-2022

Helaas kan geen 0 kiezen! Maar wat een drama maatschappij is dit! Al 3x een mail gestuurd om een leerlingverzekering op te zeggen. Ze reageren gewoon niet! Hoe moeilijk kan het zijn! Blijf ver weg bij deze bende! Tijd voor Kassa, Consumtenbond etc. om hier eens een keer actie op te ondernemen, gezien alle slechte reviews!

Rene
10-06-2022

Uitkeringsgeld blijft achterwegen. AON doet er alles aan om maar niet uit te keren. Klantenservice is al 3 keer op de hoogte gebracht van mijn ongenoegen. Krijg automatisch bericht terug dat ze er spoedig op terug komen. Na maanden, nog steeds geen terug koppeling. Ben met een medewerkster ( Ida Smidt ) al maanden bezig om het af te handelen. Alles word afgewend naar de verzekeraar. Aon schuilt dat zij alleen maar bemiddelen. Ze bemiddelen helemaal niet, strijken alleen maar geld op en nemen geen verantwoording. Als dit achter de rug is ga ik een overstap maken naar een andere partij ((heb meer dan 10 verzekeringen bij Aon lopen) Zal ze compleet een rotzorg roesten! Wees gewaarschuwd. groet, René Roks